Bibiane 27-08-2020

Duidelijk website en snel gevonden wat we wilden hebben, de DéLongi Nespresso en ook nog eens voor een scherpe prijs. Betaling kon deels met Vvv-bonnen en aangevuld via Ideal. En als het om koffie gaat is snelle levering ook erg belangrijk. De volgende dag rond 1200 uur werd hij bezorgt. Helemaal top!

Beste Bibiane,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website. Geniet van de koffie!

Wil Damen 27-08-2020

Prima geholpen. Helaas niet alles op voorraad, maar werd na 1 dag nagezonden.

Beste Wil Damen,

Gertruida 27-08-2020

Altijd goede service en ze staan voor je klaar !Ook al heb je vragen van dat je iets niet snapt

Beste Gertruida,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkers.

Marion 27-08-2020

Had een reparatie aan mijn tablet ben snel aardig en vakkundig geholpen. Tevens kreeg ik een goed advies voor de aanschaf van een nieuwe GSM, dat was een impuls, maar ook later bij nazoeken op internet bleek zowel het advies en de prijs helemaal OK.

Beste Marion,

Bedankt voor jouw review over onze reparatieservice.

Angel 27-08-2020

Vandaag diverse artikelen gekocht, keurig en uitvoerig geholpen .
De tijd voor ons genomen, echt top.

Beste Angel,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankopen.

Alpa 27-08-2020

De verkoper heeft goed naar de vraag geluisterd, waarna een goed advies gegeven is met aankoop als resulaat. Het belangrijkste is een tevredenklant.

Beste Alpa,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte hulp van onze medewerker.

Robin1963 27-08-2020

Ik ben al vaker bij deze BCC geweest. Men is er altijd zeer vriendelijk. Heeft kennis van zaken. Dringt niets aan je op. De klant is koning. Goed bereikbaar en voldoende parkeer gelegenheid.

Beste Robin1963,

Marco 27-08-2020

De goedkoopste en met een goede service. Gratis thuisbezorgd. Helemaal top.

Beste Marco,

Bedankt voor jouw review over onze service.

F 27-08-2020

Prima! Chatten duurt te lang voordat er iemand beschikbaar is, diverse malen geprobeerd en niemand te pakken gekregen.

Beste F,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Peter 27-08-2020

Geweldige service en een vlugge levering , zijn dus super tevreden met BCC en zal dan ook de 1e keus zijn bij een online aankoop.!!
Super tevreden zoals altijd bij BCC.

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over onze service en snelle levering.

A.M. van Neck 27-08-2020

BCC gekozen n.a.v. eerdere producten en in dit geval nog tegoed op Freebees-kaart. Koel-vrieskast verpakt geleverd, personeel weg. uitgepakt enz., waterpas gesteld, zien we een duidelijke scherpe buts 7cm in onderdeur vriesvak, heeft in de knel gezeten met transport na fabriek/shop. BCC niet rechtstreeks bereikbaar, via via klacht deponeren (foto's erbij geladen op e-mail adressen). Nieuwe vriesvakdeur geeist ter vervanging van schade levering.
Afwachten wanneer BCC reageert en hoe snel zij dit gaan oplossen.

Beste A.M. van Neck,

Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat de deur van het vriesvak beschadigd is, excuses hiervoor. Natuurlijk willen we dit oplossen, kun je in een reactie op deze review het ordernummer doorgeven?

André Zandberg 27-08-2020

Goed geholpen met het vinden van een Bosch wasmachine, in combinatie met een glimlach en vriendelijkheid. Dank je wel Maria!!

Beste André Zandberg,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze medewerkster.

M de Ridder 27-08-2020

Prima site. Niet anders als alle andere aanbieders.
Jammer alleen dat je alleen bij een betaling van € 20,- hulp krijgt om het product uit te pakken en op de plaats te zetten wat hooguit 3 minuten kost.
Mijn ervaring bij wehkamp en mediamarkt is wat dat betreft positiever.
Leuk verdien model. Dat wel maar niet echt klantgericht.
Ik zal hier niet meer bestellen.
Als zelfstandig ondernemer weet ik dat tijd aan je klant besteden de beste manier is de klant te binden.
Bedankt BCC dat ik met een droger in mijn keuken sta waar ik geen kant mee op kan. Super sportief! 🙈

Beste M de Ridder,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak. Kun je in een reactie het ordernummer doorgeven?

Nynke 27-08-2020

Ik ben in de winkel Bastiaansplein Delft geweest en zeer goed geholpen. De verkoper leidde mij overzichtelijk door de verschillende keuzemogelijkheden.

Beste Nynke,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Delft.

Pauline 27-08-2020

Super goede service. Shefano heeft uitgebreid (!) alles uitgelegd en het verschil tussen de verschillende tv’s kenbaar gemaakt. Door zijn service de juiste keuze gemaakt. Kortom: super geholpen!

Beste Pauline,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Peggy 27-08-2020

Uitstekende service, zeer klantvriendelijk en behulpzaam.
Zeer tevreden over de produkten.

Beste Peggy,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke en behulpzame service.

Brenda 27-08-2020

Fijne overzichtelijke winkel en fijn dat de mevrouw die ons hielp alles heeft gecheckt en meegedacht heeft.

Beste Brenda,

C de Vreeze 27-08-2020

De behulpzaamheid en kundigheid van de medewerkers/sters heb ik als zeer prettig ervaren . Ook de heren van de inmeetservice en plaatsingsservice deden goed hun werk en waren zeer behulpzaam.

Beste C de Vreeze,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkers.

jos Krapels 27-08-2020

Bezorging zou op maandag.... op donderdag 2 lompe chauffeurs, nergens op aanspreekbaar. Aansluiten van de droger onmogelijk, had ik moeten melden en 19,50 extra moeten betalen. De tegelijkertijd aangekochte wasmachine, bij ander bedrijf, wel netjes op zaterdag geleverd, en aangesloten. Koop nooit iets weer bij dit bedrijf!!!! Onbehoorlijke chauffeurs.

Beste jos Krapels,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden bij de levering. Kun je in een reactie het ordernummer doorgeven?

BEN 27-08-2020

IK BEN ZEER TEVREDEN OVER DE BAHANDELING DIE JE KRIJGT EN DE INFORMATIE DIE JE VRAAGT KUNNEN ZE DIREKT BEANTWOORDEN.
EEN PRETTIGE ZAAK OM DE HOEK MET EEN GROOT ASSORTIMENT.
VRIENDELIJK PERSONEEL.

Beste BEN,

Vell 27-08-2020

Wij zijn nog niet heel ervaren met online producten kopen, maar wij hebben dit is nu voor de 2e keer bij BCC gedaan en dat is ons prima bevallen. Product prima, levering exact op de aangegeven tijd, alles naar volle tevredenheid.

Beste Vell,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat het online kopen steeds naar volle tevredenheid verloopt!

Joop 27-08-2020

verkoper heeft/geeft ruim de tijd voor advies en duidelijke uitleg. goede tips. BCC is een winkel om bij terug te komen!

Beste Joop,

Bedankt voor jouw review over de geduldige hulp van onze medewerker.

André 27-08-2020

Zeer overzichtelijke en gebruiksvriendelijke webshop.
Correcte en snelle levering .

Beste André,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

R. Lub 27-08-2020

Vriendelijk behulpzaam personeel. Denkt goed mee in klantenwensen. Dat blijkt elke keer weer tijdens een aankoop!

Beste R. Lub,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte hulp van onze medewerkers.

Piet Walravens 26-08-2020

Ik kon rustig zoeken wat ik wou kopen alles staat duidelijk aan gegeven ik deed mijn bestelling in het mandje betaalde wat uitstekend ging kreeg meteen het garantie bewijs en de tijd en door wie het bezorgd zou worden het instaleren van de computer was zo gebeurd met duidelijke uit leg dank u wel ben zeer te vrede

Beste Piet Walravens,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop.

PJV56 26-08-2020

netjes geholpen aan een koelkast.
bezorgers een 10 werd netjes 3 hoog bezorgt en omhoog getild en deuren waren al om gedraaid van rechts naar links top waar ik om had gevraagd.

Beste PJV56,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Wahid 26-08-2020

Ik ben zeker 25 jaar klant bij BCC, nooit problemen gehad met wat dan ook! Veel beter dan de Mediamarkt!!! Ik ben opgegroeid met BCC en alle electronica die ik nodig heb denk ik meteen aan BCC!!! Veel beter dan een Duits bedrijf die zogenaamd de wereld wilt overnemen! Goede service! Goede communicatie!!! Goede producten en aardige personeel!!!! Koop gewoon bij je Nederlandse winkel zoals vroeger!!!! Voor mij 5 sterren *****.

Beste Wahid,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en service.

Dang 26-08-2020

Ik vind de wachttijd soms lang is; veel kleinere artikelen niet op voorraad zijn in de winkel; bestellen om in de winkel op te halen duurt 3 dagen in het algemeen.

Bij het ophalen van bestelling in de winkel, dien je met een medewerker binnen te vragen. Soms moet je heel lang wachten want er alleen een man is en hij is aan het helpen van een andere klant. De mevrouw bij de kassa kan je niet helpen hoewel dat er niemand is daar af te rekenen.

Ik wilde vandaag een switch kopen in BCC winkel hoewel de prijs 2 euro duurder is dan in bol.com want ik dacht dat ik hem snel kon hebben. Gisteren zag ik hem nog op voorraad in de winkel maar helaas niet op vandaag. Bestellen duurt 3 dagen dus koop maar in bol.com, morgen binnen, en goedkoper (incl verzendkost).

Klanten zoals ik komen nog naar BCC omdat het dichtbij is, het mogelijk is met kijken en meteen kopen met acceptabele prijs. Maar met wat ik in de afgelopen tijd heb ervaren, denk ik dat BCC het verbeteren zou doen of klanten naar andere winkels ziet.

Beste Dang,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Jos 26-08-2020

Correcte, snelle en vriendelijke bediening /service bij BCC in ‘s. Hertogenbosch.

Beste Jos,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Bosch.

Tina 26-08-2020

Vandaag voor de 2e keer binnengelopen voor advies .
En weer goed geholpen door iemand die alle tijd nam om te luisteren naar wat ik wil en vervolgens met diverse opties kwam. Eerlijk over de verschillen en gebruikstoepassingen. En dus meteen de laptop en printer gekocht.

Beste Tina,

Bedankt voor jouw review over de hulp in onze winkel.

Don 26-08-2020

Duidelijke en overzichtelijke winkel. Fris en een relaxte sfeer. Genoeg verkopers die je goed helpen wanneer je dat wil en genoeg expertise hebben, maar ook rustig laten rommelen als je dat wil. Een fijne zaak!

Beste Don,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

V. Lansbergen 26-08-2020

Een hele prettige service. Ik heb mijn radiowekker terug gebracht om dat deze bromde. Terwijl ik een nieuwe kon uitkiezen, maakten ze zonder enig probleem de administratie in orde. Nu geniet ik van een perfecte radio. Nu nog wennen aan een wekker die om 6 uur afgaat.

Beste V. Lansbergen,

Bedankt voor jouw review en succes met opstaan! :-)

W.J. Borgeld 26-08-2020

Wij werden heel vriendelijk geholpen. We moesten wel even wachten, maar daar werd keurig voor geëxcuseerd. Wij waren op zoek naar een laptop. Het aantal geëxposeerde exemplaren is heel ruim en niet te veel. We hebben de indruk dat we heel eerlijk zijn voorgelicht. Goede behandeling van de klant. Er werd heel goed rekening gehouden met de beperkingen t.g.v. het corona virus.

Beste W.J. Borgeld,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp in onze winkel.

Roel 26-08-2020

Product was makkelijk te vinden, online is het bestellen en betalen zeer eenvoudig.

Beste Roel,

Deb. 26-08-2020

Er werd in de winkel op het scherm meegekeken naar verschil in prijs bij andere winkel en prijs aangepast. Ik geef geen 10 want de aanpassing was niet op de laagste prijs die ik bij een winkel had gezien en kon aantonen, maar bij een ándere webwinkel die ook lagere prijs had dan BCC waar wel akkoord mee werd gegaan. Uiteindelijk voor een droger gegaan die niet in de winkel stond maar die op website van BCC werd getoond door medewerker. En die bevalt goed. Is nog wel de 1e week dus nog niet veel ervaring verder.

Beste Deb.,

J.C.Martosudjono 26-08-2020

Vriendelijk, geduldige en vakkundige medewerkers
Overzichtelijke winkelinrichting

Beste J.C.Martosudjono,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en vriendelijke medewerkers.

Beijer 26-08-2020

Altijd wordt je vriendelijk en vakkundig geholpen . Niks is teveel gevraagd .

Beste Beijer,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke hulp.

C. Schoemacher 26-08-2020

Vriendelijke service, scherpe prijzen op fantastische producten. Als er iets defect raakt doen ze niet moeilijk. Een aanrader!

Beste C. Schoemacher,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Joyce Blom 26-08-2020

Duidelijke uitleg van de verkoper over de verschillende e readers en zijn mogelijkheden. Ook een extra service voor twee jaar langer verzekeren tegen redelijke prijs. Niet opdringerig maar wel duidelijk de voors en tegens uitgelegd gekregen.

Beste Joyce Blom,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Corrie 26-08-2020

Goed geholpen . Aflevering netjes geregeld vrieskastje boven voor ons gezet . Echt SUPER service

Beste Corrie,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Ilse vL 26-08-2020

Online besteld en supersnel geleverd voor een prima prijs!
Installatie super simpel en binnen 15 minuten WiFi in alle hoeken van mijn huis!

Beste Ilse vL,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Gaatske 26-08-2020

De website is echt overzichtelijk, goed advies wanneer je belt om info. Voor ons was dit een prettige kennismaking. Wij kennen de winkels, maar via de website hadden we nog niet besteld, dit was dus de 1e keer. Is ons goed bevallen.

Beste Gaatske,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

FM 26-08-2020

Al eerder heb ik een review geschreven over een verkeerd geleverde macbook air die ik bij BCC heb besteld via bol.com. Nu vier weken en heel veel mailtjes en vragen van BCC verder heb ik nog steeds geen laptop in huis. Niet omdat hij niet leverbaar is (dat heb ik zelf op hun website gecheckt) maar omdat de prijs inmiddels verhoogd is en ze niet van plan zijn mij de juiste te leveren voor de prijs waarvoor ze hem toen aanboden. Dat kan toch niet! Net ontzettend onbeschoft behandeld door een telefonist bij BCC die mij voor alle kosten wil laten opdraaien en mij gewoonweg niet wilt helpen. Ik wees hem erop dat ik met ene Claudia van BCC andere afspraken had gemaakt. 'Maar die werkt nu niet!' was zijn antwoord. Ik kan het bijna niet geloven, zo slecht! Hier valt geen afspraak mee te maken. Misleidend, onbetrouwbaar en klantonvriendelijk.

Beste FM,

Bedankt voor jouw review.
Dit kan niet de bedoeling zijn. Excuus.
Kun je een mail sturen met jouw naam, adres en telefoonnummer naar reviews@bcc.nl, dan kunnen we dit doorgeven aan de collega die hiermee bezig is.
Dan kunnen we het doorgeven

John 26-08-2020

HP Laptop-Laptoptas en Norton 360 Antivirus, sávonds besteld andere dag nog eerder dan vermeld geleverd

Beste John,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Alex 26-08-2020

Mijn ervaring, de service in de winkel is prima en de prijzen zijn prima, er wordt voldoende tijd voor je als klant besteed.

Beste Alex,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

jorissen 26-08-2020

ik kom heel graag in deze winkel j e word goed te woord gestaan en staan altijd voor je klaar.daar komt nog bij dat ze ook een goed advies geven voor je aankoop.ik heb er al heel veel gekocht en nog nooit spijt gehad van mijn aankopen.

Beste jorissen,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service in onze winkel.

Jos Becks 26-08-2020

Ik kom vaak in deze winkel. De service is erg goed en het personeel is goed op de hoogte van de artikelen, daarnaast wordt je r vriendelijk te woord gestaan. Bij de keuze van een artikel geven zij goede raad.

Beste Jos Becks,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Marion van Dijk 26-08-2020

Er waren onderdelen afgebroken van mijn wasmachine. Ik ben in de shop goed geholpen door een erg vriendelijke medewerker. Hij heeft de onderdelen voor mij opgezocht en besteld. Ik kon het een paar dagen later al op komen halen!

Beste Marion van Dijk,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Dora 26-08-2020

Zeer vriendelijk geholpen door Hennie van de winkel in Amsterdam Noord. De droger die wij besteld hadden was helaas niet meer op voorraad en Hennie heeft er voor gezorgd dat wij toch weer snel kunnen drogen. Top service.

Beste Dora,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amsterdam Noord.

Mallouk-Eshuis 26-08-2020

Snelle bediening, prima en volledige informatie en opvolging. Zeer tevreden!

Beste Mallouk-Eshuis,