Stam 29-08-2020

Je wordt bij de BCC altijd wat sneller geholpen dan Bij de conculega ‘s. En de medewerkers kunnen je goed informeren.

Beste Stam,

Alexandra 29-08-2020

Ik vind dat ze erg klantvriendelijk zijn, ze hebben altijd de juiste antwoorden op mijn vragen.
Ik word altijd super goed geholpen, als ik wat nodig heb en bcc heeft het haal ik het daar.
De prijzen zijn voor mij ook altijd goed betaalbaar en de bezorgingsdienst ben ik ook erg tevrede over.

Kortom een super winkel, echt mijn winkel als ik wat nodig heb.

Beste Alexandra,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijke service in onze winkel.

S. Swinkels 29-08-2020

Vriendelijk geholpen in de winkel, makkelijk voor de deur parkeren, goede prijs

Beste S. Swinkels,

Jolanda 29-08-2020

Nieuw fornuis waarvan de ontsteking los zit en de grote pit steekvlammen geeft. Al vanaf 19 aug bezig om een monteur laten kijken, maar na herhaaldelijk te hebben gebeld nu nog steeds geen monteur ingeschakeld. Ik moet maar geduld hebben werdt mij gisteren door een telefonist verteld! Zelf daarna naar Atag/Etna gebeld en zij hadden niets doorgekregen van BCC. Schandalig .....nu een klacht ingediend, had ik al gedaan via een mailadres wat ik vorige week kreeg maar nog steeds geen reactie op gehad. Nu een klacht via contactformulier. Wat ik wel wil melden is dat het personeel in de winkel (Barendrecht) aardig is hun kunnen er ook niks aan doen. Gewoon het callcenter personeel wat enorm faalt en maling aan ons heeft.

Beste Jolanda,

Bedankt voor jouw review. Dit klinkt niet zoals het zou moeten gaan, excuses. Kun je het ordernummer doorgeven?

marjo 29-08-2020

BBC is een fijne winkel , waar je goed geholpen word . Goede uitleg van de producten wat je koopt . geduld voor al je vragen . gewoon een fijne winkel om ook gewoon even in te lopen en natuurlijk om wat te kopen.

Beste marjo,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

Harry van Gulden 28-08-2020

De persoonlijke benadering, ondanks het verschil in leeftijd tussen koper en verkoper, is uitstekend bevallen. Alle hulde voor de kennis van zaken van verkoper,

Beste Harry van Gulden,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerker.

smit 28-08-2020

Mijn afwasmachine is na 4 keer een monteur over de vloer te hebben gehad nog steeds niet goed gemonteerd. Het water stroomt langs de afvoerbuis. Monteur zijn maar beperkt toegerust voor dit werk. Schandalig

Beste smit,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je ondervindt. Kun je het casenummer doorgeven?

Marja kosterman 28-08-2020

Mooie grote winkel schoon en verzorgd.
Leuk geholpen en zijn blij met onze aankoop,komen zeker terug!

Beste Marja kostermans,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en graag weer tot ziens.

ger 28-08-2020

Zeer goed geholpen vandaag in de winkel besteld en de volgende dag in huis.
Vriendelijk personeel

Beste ger,

Albert 28-08-2020

Simpel kiezen, met freebees betalen en ze doen wat ze zeggen. Prima de luxe dus.

Beste Albert,

Ekomon 28-08-2020

Ik heb gekozen voor BCC omdat de prijs voordelig was. Meerdere bedrijven hadden dezelfde prijs voor het product wat ik wilde bestellen, toch heb ik bij BCC besteld. De website is duidelijk en overzichtelijk. De specificaties van het product zijn goed verwoord. De website vind ik klantvriendelijk en de levering was snel en goed en de communicatie m.b.t. de levering is prima. Ik ben erg tevreden over BCC en zal hier zeker nog vaker bestellen.

Beste Ekomon,

Bedankt voor jouw review over onze website.

C.H. te Nijmegen 28-08-2020

Ik kreeg bij BCC Nijmegen een uitstekend technisch maar begrijpelijk uitleg over verschillende types en merken van wasdrogers, en kon op basis van het advies binnen enkele minuten een overtuigende keuze maken. Dit was een week geleden. Intussen draait de machine reeds vrolijk in onze kelder.

Beste C.H. te Nijmegen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Nijmegen.

TS 28-08-2020

Ik koop vaker iets bij BCC, he5 liefst naar de fysieke winkel en ik vind de service vriendelijk, vakkundig en de personeel staat altijd voor je vragen klaar.

Beste TS,

Raymond 28-08-2020

in de winkel ben ik altijd netjes geholpen ,dit keer heb ik een was droger en koelkast online besteld.de midag voor de bezorg dag netjes een berichtje gekregen dat ik die zelfde avond een sms en email zou krijgen met de bezorg tijd .ik heb geen bericht gekregen ,maar dat was in mijn geval geen probleem om dat mijn vrouw gewoon thuis was .ik ben ook niet gebeld voor de levering .maar ze kwamen het netjes rond de klok van 11 bezorgen . ik had niet de optie gekozen voor uitpakken en instaleren dit was opzig niet nodig , maar bij het verwijderen van het verpakings matriaal deed mijn vrouw de koelkastdeur open om ook aan de binnen kant de bescherming en plakband te verwijderen en de gebruiksaanwijzing er uit te halen.bij het sluiten van de deur viel de deur er uit .mijn vrouw kon de deur gelukkig nog net opvangen .het stond in de gerbuiks aanwijzing dat de koelkast deur niet helemaal open kon tenzij je het hulp stuk instaleerd ,en ja dit zat ook in de koelkast .ik heb de deur weer in de koelkast gehangen ik had hiet wel gereedschap bij nodig ,maar hij hangt er nu goed in .een kleine fabrieks fout .maar ,mocht dit vaker voorkomen dan is een waarschuwings stikker op de deur geen overbodige luxe. maar dit is niet de foud van de bcc en ik zou hier de volgende keer gewoon weer mijn apperaten bestellen.

Beste Raymond,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Konings 28-08-2020

Snelle bezorging, goede selectie. Heb binnen 1 dag een laptop uitgezocht, hij is de volgende dag bezorgt en werkt perfect!

Beste Konings,

A. Esseboom 28-08-2020

Ik had mijn nieuwe kobo e reader ook bijvoorbeeld, bij bol.com kunnen bestellen, maar de verkopers bij bcc, de wall, utrecht, zijn zo vriendelijk en geduldig, dat ik de reader in de winkel heb gekocht.

Beste A. Esseboom,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Utrecht.

Rineke van Rijn 28-08-2020

Prettige winkel met bijzonder vriendelijk personeel en héle goede voorlichting. Ik kwam voor een nieuwe Samsung telefoon, maar dankzij de goede en gedegen informatie van de verkoopster ging ik naar huis met een Nokia. Erg blij mee!

Beste Rineke van Rijn,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp in onze winkel.

Mevr. Verras 28-08-2020

Super service!!! Duidelijke uitleg, en heel belangrijk...zij hebben een zeer goede after sales. Indien er iets niet in orde is, regelt BCC het direct zonder discussie. Zeer tevreden klant.

Beste Mevr. Verras,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Irma 28-08-2020

Vind het fijn dat er geen gedwongen aandacht gegeven wordt ( opgedrongen aandacht bij het binnen gaan van de winkel)
Ze laten ze “ winkelen “ kijken naar artikelen

Beste Irma,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service in onze winkel.

P.Bouman 28-08-2020

winkel goed te bereiken, geen parkeerkosten, zeer behulpzaam personeel en zeer klantvriendelijk

Beste P. Bouman,

Frits 28-08-2020

Mooie en overzichtelijke winkel. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Klantvriendelijke uitstraling.

Beste Frits,

Bedankt voor jouw review over onze winkel. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Rini 28-08-2020

Een prettige winkel, waar ik vaker kom . Vriendelijk personeel, die duidelijk uitleg geeft.
De levering was ook prime in orde en op de afgesproken tijd.

Beste Rini,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.

ine. 28-08-2020

Met het kopen van mijn koel/vries kast ben ik uitstekend geholpen
Hij is ingepakt i
en in mijn auto gebracht

Beste Ine.,

Musje 28-08-2020

Snelle levering en goede service. Monteurs zijn vriendelijk en gespecialiseerd. Denken mee met klant. Product is getest voordat de monteurs vertrokken. Ik ben zeer tevreden over BCC

Beste Musje,

J. Smids 28-08-2020

Fijne shop (in Arnhem Zuid) waar je altijd deskundig geholpen wordt. Afspraken worden nagekomen. Ook van onze laatste aankoop is het aankoopproces prima verlopen. De nieuwe wasmachine werd naar de 2e verdieping gebracht en aangesloten. De oude werd meegenomen. Nette bezorgers die goede uitleg gaven. De bezorgers gingen goed met de corona maatregelen om.

Beste J. Smids,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Arnhem.

Kevin 28-08-2020

Echt een top winkel fijne websjte en een goede prijs. De bezorger kwam ook redelijk op tijd me lproduct zou tussen 14:30 en 16:30 worden bezorgt en hij kwam om half 4. Ik zou het echt aanbevelen om hier wat te kopen heb er nooit problemen en als er wat met je product is word je ook goed geholpen

Beste Kevin,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en website.

Roel Vegt 28-08-2020

Voor de zoveelste keer de controller van de PS4 kapot. Het is een drama die dingen van Sony. Gekocht in april bij BCC en nu al weer ter ziele. Ik hoop dat de PS5 beter is. Maar vandaag de defecte omgeruild tegen een nieuwe. Leuk geholpen in de winkel.

Beste Roel Vegt,

Ron J.F. Soomer 28-08-2020

Goed, snel en vakkundig geholpen door vriendelijk personeel. Kom er reeds een aantal jaar en de service blijft nagenoeg identiek.

Beste Ron J.F. Soomer,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Peter 28-08-2020

Keurige winkel met een groot assortiment. Vriendelijk
en deskundig personeel. Afspraken worden nagekomen.

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.

Peetjuh 28-08-2020

Goede service en snelle levering.
We kregen korting op onze tv omdat deze teruggestuurd was.
De tv doet het prima, we zijn blij!

Beste Peetjuh,

Bedankt voor jouw review en veelplezier met de TV.

Van den Hof 28-08-2020

WIj kopen eigenlijk al onze apparatuur bij BCC. Vanwege de gunstige prijsstelling, maar vooral vanwege de expertise van het personeel.

Beste Van den Hof,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerkers.

Y Kusters 28-08-2020

Product is goed, prijs is goed. bezorging was te laat zonder sms je of belletje dat het veel later zou worden. Wasmachine niet meegenomen omdat handschoenen nat waren en nieuwe niet voorradig . Monteurs waren hyper omdat alles fout was gegaan en dat ging dus bij mij ook fout. wasmachine kon niet aangesloten worden omdat de slang stuk zou zijn . Bleek niet het geval alleen een moeilijk kraan, heeft uiteindelijk de buurman gedaan. Nieuwe slang en opnieuw meenemen was wel netjes afgesproken maar heel vervelend . Nu geen bijna 2 uur te laat maar slechts 3 kwartier. Mensen zijn vriendelijk

Beste Y Kusters,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je bij levering hebt ondervonden. We komen hier graag meer over te weten, kun je in een reactie het ordernummer doorgeven?

Jorrit Engelsma 28-08-2020

mn bestelling word snel bezorgd en alles over mn product word goed duidelijk uitgelegd, waardoor ik goed kan zien wat ik wil. top winkel.

Beste Jorrit Engelsma,

Ella 28-08-2020

Toen ik onlangs een kwartier voor sluitingstijd binnenliep in Zoeterwoude, werd ik zeer vriendelijk geholpen. Kreeg de juiste info en een aanbeveling voor een type radio/CD speler. Ook wilde de verkoper de tuner aansluiten om het geluid te laten horen. Heb toen gezegd: jullie gaan bijna naar huis, dat doen we op een rustiger moment, ik kom snel terug want ben met pensioen en heb alle tijd. Zo gezegd zo gedaan. Gisteren de aankoop in alle rust gedaan en tevens een nieuwe IPad aangeschaft. Wat een fijn personeel. Miste wel een kopje koffie.

Beste Ella,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zoeterwoude.

Claudia Sinke 28-08-2020

Al meerdere grote aankopen gedaan bij de BCC en altijd goed geholpen. Veel kennis in huis. Voor ons een reden om hier terug te komen.

Beste Claudia Sinke,

Bedankt voor jouw review en graag weer tot ziens!

Sheila K 28-08-2020

Ik heb voor deze shop gekozen omdat de medewerkers heel veel kennis in huis hebben van de producten die ze verkopen. Verder zijn ze allemaal ontzettend vriendelijk, daarom zal ik altijd terug komen om in deze winkel mijn spullen te kopen.

Beste Sheila K,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke en deskundige medewerkers.

Rachid 28-08-2020

Altijd goeie en snelle service. Medewerkers altijd vriendelijk waaronder 1 die al 15 daar werkt en ik bij haar me eerste laptop kocht 10 jaar geleden.

Beste Rachid,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkster.

GH 28-08-2020

Snel en keurig geholpen door een aardige medewerker. Kennis over het product was aanwezig en dat heeft ervoor gezorgd dat ik de juiste e-reader heb gekocht die bij mijn behoefte past.

Beste GH,

Bedankt voor jouw review en veel leesplezier!

Elisha 27-08-2020

Aardige meneer wist veel de vertellen over de msi laptop zeker een 10 waard

Beste Elisha,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Viola 27-08-2020

Super tevreden met mijn aankoop bij bol.com.
Product geleverd zoals afgesproken.

Beste Viola,

Gonny 27-08-2020

Perfecte en zeer geduldige service van medewerker!!! Hij heeft alle tijd genomen om alles van mijn oude, niet goed meer werkende cell phone om te zetten naar een nieuw toestel.

Beste Gonny,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Ginny 27-08-2020

Superfijne winkel! De vriendelijke medewerkers staan altijd klaar om je van dienst te zijn. Men neemt de tijd om alles goed uit te leggen en vragen te beantwoorden en is er alle ruimte om een product uit te proberen waar mogelijk. Er wordt op zeer klantvriendelijke wijze met je meegedacht en geadviseerd. Ook de webshop van BCC vind ik heel duidelijk, makkelijk te vinden producten en goede info.

Beste Ginny,

Karin 27-08-2020

Goedkope strijkbout gekocht, prima produkt, eerlijke voorlichting, personeel met kennis

Beste Karin,

Shaun Janssen 27-08-2020

Huidige koelkast kapot gegaan. Snel bij BCC langsgegaan, aanbod voor eenpersoonshuishoudens was in orde. Helaas geen meer op voorraad die ik wilde. Mogelijkheid gekregen om het showroom model met korting mee naar huis te nemen, dit ook gedaan. Adequate en fijne snelle oplossing!

Beste Shaun Janssen,

T 27-08-2020

2 keer online een laptop besteld, beide keren beschadigd aangekomen. Bij de tweede laptop liet het scherm-frame los, ze boden mij 50 euro korting aan. In 1 woord: belachelijk.

Beste T,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden, We komen hier graag meer over te weten. Kun je in een reactie op deze review het ordernummer doorgeven?

Anke 27-08-2020

Fijn geholpen in een rustige omgeving.
Vriendelijke en deskundige verkoper.
Een verademing!

Beste Anke,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerker.

Anke 27-08-2020

Fijn geholpen in een rustige omgeving.
Vriendelijke en deskundige verkoper.
Een verademing!

Beste Anke,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerker.

Zekria 27-08-2020

We zijn zeer tevreden van klantvriendelijkheid van de medewerkers. Ze maken altijd de tijd vrij om jouw vragen te beantwoorden. Je hebt altijd het gevoel van erkening door de handelingen van de medewerkers. Daarom komen we derict naar BCC als we iets nodig hebben.
Er is altijd sprake van thuisgevoel in deze winkel.
Kortom zijn we zeer tevreden.

Beste Zekria,

Bedankt voor jouw review. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel. We verwelkomen je graag weer!

Piet 27-08-2020

Keurig geholpen in de winkel, artikel was niet op voorraad!!! In centraal magazijn wel,het werd keurig thuis bezorgd.

Beste Piet,

Hans 27-08-2020

Snel, adequaat en zeer klantvriendelijk geholpen. Geen moeite was teveel! Super!

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijke hulp.