Marjolein 05-09-2020

Mooie overzichtelijke winkel in zoeterwoude.
Goed advies gekregen en snelle service.
We stonden met 10 minuten weer buiten met de tv voor onze slaapkamer.

Beste Marjolein,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zoeterwoude.

Gradie 05-09-2020

Geholpen door William bij de aankoop van onze inbouw combi-oven! Deskundig, behulpzaam, meedenkend! En....erg aardig!
Goed apparaat! Goed advies
Zeer tevreden!

Beste Gradie,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze meedenkende medewerker.

Solange 05-09-2020

Het artikel online al besteld, en enkele minuten later kreeg ik al een mail dat hij klaar lag om op te halen in de winkel. Eenmaal aangekomen was het personeel super vriendelijk en in voor een praatje. Heel fijn om zo ontvangen te worden. Vervolgens werd het artikel gehaald en zit ik nu heel blij thuis naar mijn nieuwe speakers te luisteren!

Beste Solange,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service en veel plezier met de aankoop.

Sharon 05-09-2020

In de winkel zowel een wasmachine als droger gekocht. Medewerker legde ontzettend goed uit waarom we wel of niet voor iets moesten kiezen en welke programma’s noodzakelijk waren en welke niet per sé. Hij gaf zelfs tips om de machines en de kledij langer schoon te houden. Uiteindelijk gingen we voor een AED warmtepompdroger en een Miele TwinDos wasmachine. We gingen tevreden de winkel uit.
De bezorgers waren ook zeer vriendelijk en hadden alles zeer snel aangesloten en een test wasje aangezet.

Beste Sharon,

Bedankt voor jouw review over onze winkel- en bezorgmedewerkers.

Esther Hoeflaak 05-09-2020

Altijd behulpzame medewerkers met een vriendelijke begroeting zeggen eerlijk als ze het niet weten en roepen een collega erbij weten veel over de producten die ze verkopen

Beste Esther Hoeflaak,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke medewerkers.

Jessica 05-09-2020

We zijn netjes geholpen en goede antwoorden op onze vragen. Product was niet voorradig maar toch snel geleverd. Helemaal top en aan te bevelen aan andere mensen.

Beste Jessica,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

J Baars 05-09-2020

Zeer tevreden over de informatie die ik gevraagd heb. Ben netjes en rustig te woord gestaan.

Beste J Baars,

Paul 05-09-2020

Ik heb bij deze winkel meerdere dingen gekocht en altijd weer tevreden over de manier van service hulp bieden en productadvies.
Ik ben tevreden met de manier waarop ik ben geholpen en kom graag weer terug da's mijn eerlijke mening!

Beste Paul,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijke hulp in onze winkel.

Mujde 05-09-2020

Ik heb een gasfornuis gekocht in Beverwijk BCC, wat een klantvriendelijke Behulpzaame medewerker van de afding fornuis/witgoed . Hij heeft me zo goed geholpen met geven van adviezen en kiezen naar de goede fornuis. Ik weet zijn naam niet maar wil heel graag bedanken!

Beste Mujde,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beverwijk.

Zamzam 05-09-2020

Ik heb heel erg goed geholpen door medewerkers van BCC. Ik was daar gegaan voor een laptop te kopen en lukt me niet 2 met te betaling. Die 2 keer hadden me voor me de laptop gereserveerd 14 dagen. Dat was voor me opluchting 😌. Verder ze helpen me welke product moet ik hebben qua kwaliteit en prijs. De service daar is gewoon geweldig. Bedankt BCC en tot volgende keer. ☺️

Beste Zamzam,

Peter van bastelaar 05-09-2020

Mooi op afgesproken tijd nieuwe koelkast geleverd en aangesloten ...nette chauffeurs ,hier koop ik meer spullen

Beste Peter van bastelaar,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgers.

Peter 05-09-2020

Duidelijke en heldere beschrijving, zeer vlotte levering. Net product, werkt prima!

Beste Peter,

Nandy Onsman 05-09-2020

Een chromebook gekocht maar ik was toch niet helemaal tevreden. Met de juiste services en uitleg over de verschillende specificaties heb ik een laptop aangeschaft waar ik super blij mee ben. Ik wil BCC hartelijk bedanken voor de top service en de tijd die zij in de klanten steken!

Beste Nandy Onsman,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Kuijten Meulendijks 05-09-2020

Goed advies en uitleg gekregen van de verkoop medewerker.
Ze nemen de tijd voor je om alle opties te bekijken en door te nemen.

Beste Kuijten Meulendijks,

Bedankt voor jouw review over het advies van onze medewerker.

HB 05-09-2020

Makkelijk bestellen via de website, paar dagen later geleverd. Tot in huis. Oude koelkast weer meegenomen, wat geen pretje was. Amerikaanse koelkast nl, die 6 trappen naar beneden moest.
Al met al zeer goede service.

Beste HB,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak op onze website.

Wilma 05-09-2020

Mooie ruime en overzichtelijke zaak met veel artikelen. Zeer klantvriendelijk en meedenkend!
Artikel niet zelf in huis maar wel in een ander filiaal, dan wordt het kosteloos thuisbezorgd.
Wat een service!

Beste Wilma,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Jeanette 05-09-2020

We werden echt goed geholpen in de winkel ze hebben al onze vragen goed beantwoord en met hun goed advies hebben we een wasmachine en een droger gekocht en met de service om aan de deur te betalen was erg handig. De dag van de bezorging ging alles vlekkeloos ze hebben 10 min eerder gebeld om te laten weten dat ze onderweg waren. Ze hebben met netjes op zijn plet gezet in de garage. Erg tevreden met de service van BCC!!

Beste Jeanette,

Bedankt voor jouw review over onze services. Veel plezier met de aankopen.

Kj 05-09-2020

Prima geregeld. Online besteld en keurig en snel aanwezig bij gekozen filiaal.

Beste Kj,

Frank 05-09-2020

Wij kopen hier bijna al onze elektrische aankopen
Het is een gezellige winkel
Met bekwaam en goed personeel die goed advies geven
Goede services en gedegen garanties
Alle aankopen staan bij hun in het systeem en bij problemen dan wordt het snel opgelost door een nieuwexemplaar te geven als het kan (hebben wij al 3x meegemaakt)
Wij voelen ons nooit belazerd
Ga zo door 👍🏼👍🏼👍🏼👴🏼

Beste Frank,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vakkundige medewerkers.

Gert van Muijlwijk 05-09-2020

Fantastisch mooi scheerapparaat heeft mijn man bij uw winkel gekocht voor de door hem gespaarde freebees. Veel spaaracties zijn zinloos, omdat je er artikelen voor kunt krijgen, waar je vervolgens weinig aan hebt. Totaal anders is deze aankoop!

Beste Gert van Muijlwijk,

Jeu 05-09-2020

Mooi assortiment in winkel.
Aardige deskundige uitleg en advies.
Correcte levering.

Beste Jeu,

G Welten 05-09-2020

Mooi winkel vriendelijk personeel. Gezellig personeel en behulpzaam. Ik raad iedereen aan bij BBC gegaan kijken of te kopen.goed bevallen vandaag

Beste G Welten,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en gezellige en behulpzame medewerkers.

Diana 05-09-2020

BCC heeft een fijne website, gemakkelijk te navigeren met genoeg keuze in producten. Bestellen en betalen gaat vlot en snel, gehele proces is duidelijk en overzichtelijk. BCC is zeer aan te bevelen.

Beste Diana,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

J.Jongenelen 05-09-2020

Goede uitleg over alles wat wij vroegen.
T.V thuis laten brengen , keurig netjes geïnstalleerd met duidelijke uitleg.
Wij zijn erg tevreden

Beste J.Jongenelen,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de nieuwe TV!

Annet 04-09-2020

Ik ben bij deze winkel gekomen omdat ik wat besteld had via internet en het artikel kapot was. Vond het wel vervelend dat ivoor de tweede keer terug moest komen. Heb uiteindelijk een nieuw artikel gekregen helaas niet dezelfde als ik gekocht had,

Beste Annet,

Fijne winkelervaring. 04-09-2020

Ik kies vaak voor de BCC omdat je er goed geholpen word. Personeel is vakkundig en aardig. En vooral ze hebben voorraad van de producten. Want het meest frustrerend zijn de zaken die online alles verkopen ,maar niks op voorraad hebben.

Beste,

Bedankt voor jouw review over jouw fijne winkelervaring.

Max Verhoeven 04-09-2020

We waren hier op maandag geweest en hebben toen heel goed uitleg gekregen over een tv scherm, wat wij wilde aanschaffen. Na een paar dagen nagedacht te hebben kwamen we terug bij dezelfde winkel en de werknemer wist nog precies welke tv wij wilde hebben. De werknemer was heel vriendelijk en heeft ons uitstekend geholpen

Beste Max Verhoeven,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze medewerker.

Co de Bondt 04-09-2020

Snelle en correcte advisering, goede prijs en plezierig contact.
Product was op voorraad en kon gelijk meegenomen worden.

Beste Co de Bondt,

Marion 04-09-2020

We werden zeer goed geholpen. Er is een goede service. Men kon ons goed informeren over de spullen die we wilden hebben en waar we vragen over hadden.

Beste Marion,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Johan 04-09-2020

Deze winkel vind ik de beste in mijn omgeving is maar 15 minuten van mij verwijderd.het is daar gezellig winkelen en het heeft een ruimtelijke indeling. Het personeel is heel goed geïnstrueerd als het over een product gaat.

Beste Johan,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Vlietstra 04-09-2020

Op alle vragen een duidelijk antwoord Het komt oprecht en eerlijk over Niet het gevoel dat het een verkoop praatje was

Beste Vlietstra,

Sandra 04-09-2020

Geholpen door ervaren en bekwame verkoper, hij gaf goede tips en nam alle tijd voor ons. Met tevreden gevoel naar huis met mooie TV.

Beste Sandra,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerker. Veel plezier met de TV!

Karin 04-09-2020

In de winkel werden we zeer goed geholpen en de bezorging was goed geregeld. Nette jongens en keurig volgens afspraak

Beste Karin,

Bedankt voor jouw review over onze keurige bezorgers.

Peter van Haarlem 04-09-2020

Uitstekend geholpen in de winkel. Duidelijk en eerlijk antwoord op mijn kritische vragen. Geen hosanna verhalen.
Ook duidelijke afspraak over bezorging. Goede communicatie met de chauffeur over de het bezorgtijdstip. Plaatsing en installatie perfect uitgevoerd door zeer beleefde medewerkers.
Onze complimenten.

Beste Peter van Haarlem,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service in onze winkel.

Koos 04-09-2020

Fantastisch advies en informatie gekregen van verkoper Tom in BCC Veghel. Tom heeft ons op een heel vriendelijke wijze een zeer duidelijke uitleg gegeven over de diverse stofzuigers. Wij kwamen voor een bepaald merk, maar door een onafhankelijk advies hebben we uiteindelijk een betere keuze gemaakt.

Beste Koos,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veghel.

Richard 04-09-2020

De vestiging in Heerlen bezoek ik graag, medewerkers zijn altijd behulpzaam en enthousiast. Een groot voordeel van BCC is dat ze VVV bonnen accepteren. Daarnaast is het uitgebreide assortiment een grote plus en het feit dat ze de aankoopbon ook nog via mail doen toekomen.

Beste Richard,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Heerlen.

remcoandcircle@gmail.com 04-09-2020

Overzichtelijke website en heldere produktbeschrijvingen. Zoekspecificaties zijn uigebreid om de juiste keuze te maken. Snel in bezorgd. Top

Beste remcoandcircle@gmail.com,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

L.johan 04-09-2020

Het is een prettige ruime winkel. Het personeel is altijd zeer behulpzaam en bekwaam. Alles gaat met het nodige grapje en echt persoonlijk contact! Prima!

Beste L.johan,

Liberto Fernandes 04-09-2020

I am a foreigner in this country, but early on in my days here I learned that BCC was a trustworthy company to purchase quality products for very good prices. Everytime I can I shop through BCC.

So far my experience has been nothing but tremendously good. Website is user friendly, at the physical shop the employees are very polite and helpful, all my purchases made me happy especially with the quality of the products and fast delivery.

Dear Liberto Fernandes,

Thank you for your review about our shop, website and employees.

Kind regards,

Kato 04-09-2020

Fijne website, goed te filteren . Vlotte bezorgimg, top voor elkaar. Product was eenvoudig te installeren.

Beste Kato,

Bedankt voor jouw review over onze website en de bezorgng.

Judith 04-09-2020

Prima ervaring met BCC!
Online bestelling van m’n wasmachine was makkelijk, en snel leverbaar.
Bezorging prima verlopen! Werd netjes op de hoogte gehouden van de levertijd op de dag zelf. Bezorgers liepen zelfs voor op schema en ik kreeg een telefoontje toen ze op ca. 7 min afstand zaten. Wasmachine netjes naar zolder gebracht en aangesloten (de aansluiting zijn wel extra kosten)de oude machine afgevoerd.

Beste Judith,

Bedankt voor jouw review over de bezorging.

Michiel 04-09-2020

Via Webshop al 2x bestelling gedaan en is allemaal prima verlopen. Vind het ook prettig dat ik bij fisieke winkel in de buurt terecht kan mocht er iets niet goed zijn aan het product en voor advies.

Beste Michiel,

Virgenie 04-09-2020

Zeer goede en vriendelijke ontvangst bij entreee winkel. Zeer deskundig advies.
Een zeer goed en deskundig team .

Beste Virgenie,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de deskundige medewerkers.

Veronique Le 04-09-2020

Ik heb mijn eerste wasmachine gekocht via BCC en meer dan tevreden over de webshop! De website was duidelijk met gemakkelijke betaling via Ideal.
We hadden bij de levering ook gekozen voor het aansluiten van de wasmachine. De avond voor de aangegeven dag van de levering kreeg ik een sms binnen welk tijdvlak de bezorgers zouden komen. Op de dag zelf kreeg ik keurig een telefoontje ± 15min van tevoren dat ze eraan kwamen en ook precies binnen het tijdvlak zoals aangegeven. Alles was geinstalleerd binnen 10min en de bezorgers waren zeer vriendelijk! al met al een hele goede ervaring gehad met BCC, ik zou hier zo weer bestellen!

Beste Veronique Le,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak op onze website en onze bezorgservice.

Mark 04-09-2020

AirPods 2 gekocht bij BCC Helmond, helaas wilde men niet meegaan met de laagste prijsgarantie.
Het prijsverschil met een andere winkel was slechts € 5,- maar deze is niet in de buurt van Helmond.

Waarom er een groot logo met
‘LOW PRICING’ staat afgebeeld vraag ik me dan ook af?

Ik ga er vanuit dat het product wel gewoon goed is.

Beste Mark,

Bedankt voor jouw review. We willen hier graag meer van weten, kun je het ordernummer doorgeven?

Droppie 04-09-2020

Het is altijd gezellig winkelen bij BCC en vriendelijke bediening. Correct geholpen en bij niet op voorraad de volgende dag gratis thuis bezorgd. Top

Beste Droppie,

Frank 04-09-2020

Wij hebben voor BCC Muiden gekozen omdat je daar nog kan parkeren zonder te hoeven betalen maar bovenal door het vriendelijke personeel. Je wordt snel te woord gestaan door verkopers met goede informatie en adviezen, die niet opdringerig zijn maar je helpen bij je keuze. Deze winkel is aanbevelenswaardig.

Beste Frank,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Muiden.

B. de Gardeijn 04-09-2020

Op internet hadden we een wasmachine gevonden die voldeed aan onze wensen. Hup naar de BCC winkel, enkel was deze niet voorradig in de winkel. De verkoper heeft ons perfect geholpen in de winkel via zijn PC waarop hij ook alternatieven toonde. De koop gesloten en een leveringsdag afgesproken, Deze lag naar onze wens 6 dagen later. Perfect via email en sms berichten gecommuniceerd op welk tijdstip de wasmachine werd geleverd. Ook de plaatsing in huis was erg goed via de twee bezorgers. Kortom een hele fijne ervaring van aankoop en service en levering. Niets aan toe te voegen.

Beste B. de Gardeleijn,

Bedankt voor jouw review over jouw ervaring bij de aankoop en de levering van de nieuwe wasmachine.

Burlet 04-09-2020

snelle en competente afhandeling. Prettig contact.Goede vergelijking tussen produkten.

Beste Burlet,

Jos 04-09-2020

Prijs is in 4 weken €80 duurder geworden. Geen advies, geen uitleg en geen compensatie.

Beste Jos,

Bedankt voor jouw review. We snappen dat het vervelend is wanneer producten duurder worden. Kun je het ordernummer doorgeven?