Marijn 09-09-2020

Nieuwe laptop kapot aangeleverd gekregen. Reparatie duurde lang. Moest de laptop meerdere keren brengen omdat ze het niet goed gemaakt kregen. Nieuwe laptop bij andere zaak gekocht. Deze laptop is waardeloos. 1300 euro weg, verschrikkelijkste klanten service ooit. In de winkel niet netjes en asociaal(was wel in helmond dus dat verklaart misschien heel wat) online negeren ze me gewoon. Ergste winkel ervaring ooit. Ik hou het bij coolblue

Beste Marijn,

Bedankt voor jouw review. Dit klinkt niet als de service die je van onze zou mogen verwachten. Kun je ons het ordernummer doorgeven?

Julia 09-09-2020

Supervriendelijke mensen en heel goed en efficient geholpen!. en wat ook fijn was dat ze niet opdringerig zijn

Beste Julia,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

Richard 08-09-2020

Vanaf het binnen stappen t/m je de winkel weer verlaat super geholpen. Wat wij erg waarderen, is dat een collega het niet precies wist, over een bepaald onderwerp, hij er een collega bijhaalde die op dast vakgebied wat meer thuis was, top. De Coronaregels werden goed nageleefd en was duidelijk voor de klanten. De inmeet service was ook erg vriendelijk. Daarna gingen wij gelijk naar de winkel het van jullie aan the Wall Utrecht. De service was weer top en zaken gedaan en afspraak, wanneer plaatsen, erg tevreden dus. De dame aan de Kassa, erg vriendelijk.

Beste Richard,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal Utrecht The Wall.

Sjan 08-09-2020

Als steeds een fijne winkel, personeel staat voor je klaar. is vriendelijk en deskundig. Ben tevreden met het product dat ik kocht

Beste Sjan,

Peter 08-09-2020

overzichtelijk en deskundig personeel. Ik had een bluetooth speaker gekocht maar deze bleek niet te werken op mijn TV. Met excuses voor het advies werd ik de volgende dag keurig geholpen aan de speaker die wel verbind.

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over de service van onze deskundige medewerkers.

Desiree 08-09-2020

Als je een overzichtelijk aanbod wilt en Te woord gestaan wilt worden door een vriendelijke verkoopadviseur Dan ben je bij CC aan het goede adres. Fijn ook dat je de bon digitaal. Een-op-een papier krijgt.

Beste Desiree,

Bedankt voor jouw review.

ad 08-09-2020

Ik heb eerst gebeld om te vragen of het artikel wel echt aanwezig was. Dit bleek zo te zijn en gelijk de bestelling telefonisch geregeld. Ging erg goed. Minder was het betalen met creditkaart. Na twee keer heb ik een nieuwe mail gekregen om het nog eens te proberen maar ook hierbij werkte de creditkaartbetaling niet. Toen via Ideal en dat werkte in 1 keer goed. Binnen dag product in huis gekregen. Ze maakte waar wat ze beloofde en dat maak je niet zo vaak meer mee.

Beste ad,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop.

Fam Goossens 08-09-2020

Goede ervaring met voorlichting van eerder aangeschaft product, de HP notebook met touchscreen (Chromebook) voor onze dochter startend studente aan de HBO V. Zelfde chromebook ook voor onze zoon aangeschaft die ROC S& B gaat doen. Helaas de aanbiedingsweken misgelopen dus meer betaald dan nodig. Hulp was verder wel prima van de verkoper

Beste Fam Goossens,

Bedankt voor jullie review.

Ellen 08-09-2020

Duidelijke, heldere site met goede omschrijving van de producten. Veel keus en de prijs van het gekozen artikel oké. Gebeld met klantenservice en daar vlot, vriendelijk en deskundig geholpen. Het artikel , de afzuigkap, kon direct de volgende dag geleverd en gemonteerd worden door ook nu weer vriendelijke en kundige BCC-monteurs. Ben heel blij met deze koop!

Beste Ellen,

Bedankt voor jouw review over onze website en vriendelijke medewerkers.

Vincent V. 08-09-2020

Duidelijke en overzichtelijke website, met een goede omschrijving van de producten. Qua prijs doen ze ook niks onder aan andere prijs agressievere Websites.
Wij hebben voor deze BCC gekozen omdat zij met de verlengde garantie, wel de goedkoopste waren.

Beste Vincent V,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en services.

Sterre 08-09-2020

Ik heb het binnen 24 uur binnen gekregen, precies zoals beloofd (volgende werkdag). Ik had mijn verkeerd emailadres ingevuld en heb een whatsappje gestuurd, ook dit was meteen opgelost en aangepast. Al met al goede service!

Beste Sterre,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Cheraine Jor 08-09-2020

Op het moment dat we in BCC stapte werden we meteen met een glimlach geholpen. Goede tips en advies gegeven om een koelkast aan onze wensen te vinden. Ook hebben ze me geholpen met het overstappen naar Essent met een cadeaubon van 175 euro. Helaas werkte dat op dat moment niet , toch van alles geprobeerd. Maar we moesten terug komen, dat was helemaal niet erg. Dagen later kwamen we terug en herkende ze ons nog, en weer waren we heel erg goed geholpen.
Bcc Zaandam, echt een aanrader!

Beste Cheraine Jor,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zaandam.

albertdols 08-09-2020

Vakkundige voorlichting, goed meedenken over verzekering, alternatieve mogelijkheden geboden inclusief scherpe prijs voor product. Twee dagen later na melding prijsverschil met MM laagste prijsgarantie laten gelden, een week later nogmaals. In beide gevallen terugboeking van verschil via pinpas. Zeer tevreden over eerlijke behandeling en nakomen van beloftes. Zeer behulpzame medewerker helpt bij het inladen. Iedereen luisterend en inlevend. Begripvol en zonder morren. Hier voelt een klant zich echt nog koning!

Beste albertdols,

Bedankt voor jouw review over de services in onze winkel.

Beau 08-09-2020

Een zeer keurige man die mij hielp want was aan het zoeken naar air pods .
En hij vroeg me of ik wat luxere versie ik weet even niet meer hoe die werd genoemd maar ik wou de air pods hebben van €149
Ik ben heel erg blij hoe ze me hielpen in de winkel van Leidschendam

Beste Beau,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Leidschendam.

Gul 08-09-2020

De shop is ordelijk, je wordt snel en deskundig geholpen. De medewerkers zijn klantvriendelijk en snel. Onlineshop is ook overzichtelijk en geeft genoeg informatie over producten, bestellen gaat snel en gemakkelijk. Retourneren van artikelen is ook geen probleem en wordt op een nette manier afgehandeld.

Beste Gul,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en webshop.

H Boom 08-09-2020

Gisteren in Beek in de winkel geweest voor een dab radio van Sony. Alleen in het zwart in de winkel. Winkel heeft voor mij een witte besteld en gratis thuis laten bezorgen . Dag erna om 14.00uur al in huis. Geweldig. Wat een service.
H. Boom Maastricht

Beste H Boom,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beek.

Auke Visser 08-09-2020

Vriendelijk, duidelijk en deskundig onderbouwd advies over onze aankoop, van een magnetron.

Beste Auke Visser,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke hulp in onze winkel.

eenRuud 08-09-2020

Prima artikel (ventilator) tegen een schappelijk prijsje. Razendsnelle levering, in een DHL pakketautomaat. Beter kan echt niet. Dat ga ik vaker doen, bij BCC.

Beste eenRuud,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Pia 08-09-2020

Ik ben zelf naar de winkel gegaan omdat ik graag advies wilde hebben. Ik heb een duidelijk advies gekregen en dus goed geholpen.

Beste Pia,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

MTG 08-09-2020

Snelle bezorging. Het bestelproces was heel eenvoudig en het was fijn om de levering te kunnen volgen

Beste MTG,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Galia Marcus 08-09-2020

super klantvriendelijk, de medewerker had alle tijd en aandacht voor ons, top!

Beste Galia Marcus,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

Rene 08-09-2020

Goede bereikbaarheid. Werd snel en vriendelijk geholpen. Medewerker was goed op de hoogte van de verschillen tussen de verschillende types Senseo apparaten. Toppie!

Beste Rene,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en kundige medewerker. Geniet van de koffie!

ZM 08-09-2020

De website is overzichtelijk. De communicatie per mail is duidelijk en vriendelijke bezorgers die keurig op tijd kwamen.

Beste ZM,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke bezorgers.

Ivo 08-09-2020

Ik twijfelde welke nieuwe telefoon ik zou kopen, en ging daarom naar de winkel voor advies. Daar werd ik heel prettig en deskundig te woord gestaan. Men nam alle tijd voor me, en probeerde me niets op te dringen. Precies zoals ik het gewend ben van BCC!

Beste Ivo,

Bedankt voor jouw review over het deskundige en klantgerichte advies in onze winkel.

Rob S. 08-09-2020

Bestellen via de site is heel makkelijk. De site is heel duidelijk en je kan vlot bestellen. De levering aan huis was precies zoals omschreven. Via de mail werd van te voren aangegeven wanneer de levering plaats zou vinden en dit verliep geheel volgens de planning.

Beste Rob S.,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze website.

Lona 08-09-2020

Fijne betrouwbare winkel. Aardige bediening, je krijgt de mogelijkheid om eerst zelf in de winkel te kijken. Zitten niet meteen bovenop je nek.

Beste Lona,

Rob 08-09-2020

Nu al een paar keer gemerkt dat ze het scherpst geprijsd zijn. Bestellen en leveren werkt gewoon top; snel en volgens verwachting.

Beste Rob,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

henkschotanus 08-09-2020

Duidelijke webshop. Gisteren bluetooth-muis besteld en vandaag ontvangen. Het verbinden met mijn laptop was binnen 1 minuut geregeld en conclusie is dan ook dat dit een perfecte koop is.

Beste henkschotanus,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

Liz 08-09-2020

De website geeft genoeg en adequate informatie over de producten.
Kritiek: soms kan de koppeling tussen producten beter. Ik kocht een printer en moest vervolgens erg zoeken welke type cartridges bij de printer hoorde. Dat kan volgens mij sneller en duidelijker.

Beste Liz,

Bedankt voor jouw review en feedback over onze website.

Kim 08-09-2020

Duidelijk overzicht van alle artikelen op de webshop, snelle afhandeling van de aankoop waarbij je goed op de hoogte wordt gehouden per mail van de status van de bestelling en daarnaast een zeer snelle bezorgservice.

Beste Kim,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke webshop en de snelle levering.

H.A.TIESEN 08-09-2020

Omdat ik er al jaren kom en het personeel is er vriendelijk en nu met het corona
Word er ook nog afstand gehouden en dat is top ga zoo door de groeten
h a tiesen

Beste H.A.TIESEN,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers. Graag weer tot ziens!

Leo Gobetz 08-09-2020

Vriendelijke en vakkundige medewerkers en behulpzaam.
Sfeervolle en rustige uitstraling in de winkel. Geen opdringerigheid.

Beste Leo Gobetz,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en vakkundige medewerkers.

Ria 08-09-2020

ik ben bij jullie heel goed geholpen en de verkoper was zeer vriendelijk en we werden rustig te woord gestaan

Beste Ria,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze vriendelijke verkoper.

Elianne 08-09-2020

Je wordt altijd vriendelijk ontvangen en geholpen. Ik had een defect artikel binnen de garantie en dit was opgelost. Prima service en vriendelijke medewerkers

Beste Elianne,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Mike 08-09-2020

Snelle levering, vandaag bestellen morgen in huis
Er is zoals hoort, een nieuwe product geleverd.
Goed op de hoogte gesteld van status levering.
Over retour geen mening, niet nodig geweest product bevalt goed.

Beste, Mike

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de aankoop!

Pientjes 08-09-2020

Meneer begreep heel goed waar ik precies naar op zoek was en binnen een kwartier hadden we de perfecte wasmachine uitgezocht. Zo fijn om dit nog lekker in de winkel te kunnen kopen, is gewoon prettig met zulke grote aankopen. BCC heeft altijd fijne service en de installatie was ook tiptop in orde

Beste Pientjes,

Bedankt voor jouw review over onze service bij de aankoop en de installatie.

iainb 08-09-2020

BCC is een prima winkel, ik koop er altijd mijn spullen. Snel geleverd ook. En handige website

Beste iainb,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en website.

Maarten 08-09-2020

Na bestelling snelle levering en op tijd en het tijdslot klopte ook. Werd zelfs verkleind en in die periode ook geleverd. Top !

Beste Maarten,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de aankoop!

Yvette 08-09-2020

Heel fijn dat je dus ook kan kiezen voor een leuke outlet condenswasdroger. Wel met kleine beschadigingen maar dat scheelde toch wel even € 170,-. De levering ging perfect! 's avonds een berichtje in welk tijdblok ze komen leveren en dan bellen ze je ook nog even 10 minuten van te voren dat ze eraan komen. Wij zullen als we weer eens iets nodig hebben, zeker een bezoek brengen aan de site van bcc.

Beste Yvette,

Bedankt voor jouw review over onze outlet service.

Paula 08-09-2020

Ik kom graag op uw website en bekijk items die mij interesseren. Ik ben erg blij met de klantenservice, ongekwalificeerde levering per koerier. Ik raad iedereen van harte aan die op de website van BCC koopt

Beste Paula,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Marianne 08-09-2020

Ik ben zeer tevreden over de manier waarop ik geholpen ben bij de BCC in Hilversum, ik kreeg goed advies en uitleg over de verschillende producten en welke het meest geschikt was voor hetgeen ik het nodig had. De winkelmedewerker was zeer vriendelijk en nam ruim de tijd, echt fijn!

Beste Marianne,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hilversum.

MJ Visser 07-09-2020

Ik was op zoek naar een chromecast, via tweakers kwam ik bij BCC terecht. Duidelijke site, eenvoudig navigeren, snel besteld en geleverd!

Beste MJ Visser,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Suzanne 07-09-2020

2 dagen achter elkaar langsgeweest om info in te winnen over meerdere producten. Beide dagen vriendelijk, meedenkend en proffesioneel geholpen. Zowel de my cloud als de cardridges waren elders goedkoper en uiteindelijk hebben we het voor die prijs kunnen aanschaffen bij de BCC.

BesteSuzanne,

Bedankt voor jouw review over de services in onze winkel.

Arie 07-09-2020

Een heel stuk rustiger dan de grote concurrent. Ook zijn de verkopers minder opdringerig. De keuze en assortiment is wel minder uitgebreid, maar biedt desondanks nog genoeg keuze. Gewoon een prettige, rustige winkel met een goed assortiment op voorraad en anders gewoon te bestellen.

Beste Arie,

Danis 07-09-2020

Na veel aankopen over de jaren bij BCC winkels voor het eerst online een BCC aankoop gedaan. Gemakkelijk en snel bestellen via de duidelijk overzichtelijke site. Goed kloppende omschrijving van artikelen. Betaling snel afgerond en bevestiging via mail aangevinkt. Vanaf bevestigingsmail tot aan bezorging aan huis perfect verzorgd.

Beste Danis,

Bedankt voor jouw review over jouw nieuwe ervaring met de aankoop via onze website. Fijn dat alles gemakkelijk en naar tevredenheid was.

Purdie 07-09-2020

Vriendelijke verkoper. Liet ons echt de voor en nadelen zien van alle wasmachines. Ook de afhandeling was prima bij de facturatie.

Beste Purdie,

Bedankt voor jouw review over onze medewerker.

Linda 07-09-2020

Via de website kon ik snel en goed mijn nieuwe stofzuiger en de prijs vergelijken, top! Op zondagavond besteld en maandagmiddag al geleverd, service dus ook top, nog wel nieuwsgierig naar hoe ze de service over (mijn oude stofzuiger retour) op gaan lossen, want helaas nam DHL 'm niet mee... We gaan het zien....

Beste Linda,

Bedankt voor jouw review. Excuses dat de oude stofzuiger niet is meegenomen. Natuurlijk kunnen we hier alsnog een opdracht voor geven aan DHL. Kun je dan het ordernummer doorgeven?

Dick 07-09-2020

Supersnelle levering. Dat je voor iets meer savonds kunt laten bezorgen is ook een dikke plus. De webshop is zeer overzichtelijk.

Beste Dick,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke webshop en de snelle levering.

Maarten & Tini 07-09-2020

Bij binnenkomst werden we gelijk vriendelijk begroet en na het bekijken van een paar printers vroeg een medewerker of hij ons kon adviseren na hem uitgelegd te hebben wat voor printer wij zochten nam hij ons mee naar een aanbieding die wij zelf ook al hadden gezien en na zijn uitleg en enig nadenken hebben wij deze printer gekocht.

Beste Maarten en Tini,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze medewerker.

Dhr. Storm 07-09-2020

Het product is precies wat ik er van had verwacht, dit doordat de specificaties over het product juist is. Verder over dit product: het is een mooie, snelle en handig draagbare Chromebook.

Beste Dhr. Storm,

Bedankt voor jouw review.