Fred Severs 02-09-2020

Na enig geduld om een medewerker beschikbaar te krijgen, is mij goed advies gegeven en heb zodoende een bestelling geplaatst.
De prijs van het opruimingsartikel week af van de computer, werd direct na mijn opmerking gecorrigeerd.
Verder prettige service, wel zelf allert zijn.

Beste Fred Severs,

Fred Zeij 02-09-2020

We zochten naar een nw. telefoon voor in huis , we werden keurig , vakkundig en vriendelijk geholpen door een verkoper mevr. Jeannette.
Een hele fijne en vriendelijke zaak, zag er schoon, netjes en goed ingericht uit .

Beste Fred Zeij,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkster.

Jacques 02-09-2020

Ik werd geholpen door een zeer geduldige en bekwame medewerker die uitgebreid de tijd nam en met zijn duidelijke uitleg over de verschillende mogelijkheden mij uitstekende heeft geholpen om de juiste keuze te maken. Het door mij gekochte artikel voldoet dan ook nog beter aan mijn eisen en verwachtingen dan vooraf ingeschat.
Uitstekende service.

Beste Jacques,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vakkundige medwerker.

Nicky 02-09-2020

Ik heb word hier altijd goed geholpen klantvriendelijk en als er iets stuk was werd ik meteen geholpen en goed ook nog nooit problemen met BCC gehad top service

Beste Nicky,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijke hulp in onze winkel.

John 02-09-2020

ik heb een Samsung magnetron, waarvan ik niet tevreden was met de verlichting, deze was niet helder genoeg om te zien wat er in de magnetron draait. Ik kon de Samsung magnetron ruilen voor een Inventum magnetron, waar ik zeer tevreden over ben. De service is zeer goed bij BCC, zij hebben oog voor de klant, wat ik als zeer prettig ervaar.

Beste John,

Mooiweer 02-09-2020

Fijne winkel, overzichtelijk, goed personeel, goede service, fijne winkel om rond te kijken. dus mensen ga naar BBC, ipv Buurman Mediamarkt.

Beste Mooiweer,

N.v.t. 02-09-2020

Wij waren op zoek naar een steelstofzuiger. De medewerker heeft ons goed geadviseerd, maar heeft ons de keuze laten doen. Hij heeft niet aangedrongen op een specifiek merk wat mogelijk zijn eigen voorkeur zou kunnen zijn. Hij heeft ook goed meegekeken naar de verschillen in de merken en types

Beste,

Bedankt voor jouw review over het advies van onze medewerker.

Jessie 02-09-2020

Wij halen altijd onze witgoed en apparatuur bij de BCC en zijn hier tot aan heden altijd blij mee!
Altijd goede service en de beste prijsgarantie.

Beste Jessie,

Rudi 02-09-2020

Ik heb mij zelf goed geholpen als wij komen voor een actie zijn ze altijd net uitverkocht dit is ons al 4 keer gebeurd

Beste Rudi,

Maori108 02-09-2020

Heldere site. Makkelijk navigeren en bestelen wat ik zocht. Snelle levering!

Beste Maori108,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

somaieh Ahmadain 02-09-2020

two months ago my old dish washer has been raarnged to be measured, then i have to pay for 50 euro and later when BCC brings the new dish washer i can have 50euro discount. the suitable machine for the proper size according to their advisor were not available she promissed a date in 3 weeks and after that i contacted why they are not making appointment to bring new machine, she replied it is not still availble!! then me angry started to search for another option i myself found another similar machine for even 100 euro cheaper with free instalation offer from BCC, contacted the same advisor and said i want this machine as soon as possible. the appointment time we had 4 our dely of what has been promised and in the bill also instalation cost 80 euro was included, which ii had to remind them it is not the case, finally it is solved but was not nice to be 2 months without dishwasher, when there was a very similar option with even cheaper price. not good advisor! now i am happy with the machine and hopefully 5 years guarantee service!

Dear somaieh Ahmadian,

Thank your for your review. We are sorry about the inconvenience. Even though the problem is resolved, we like to know more about this. Can you give us an ordernumber?

Kind regards,

Femke 02-09-2020

Het product wat ik besteld heb was hier het goedkoopst. Laat in de avond besteld en de volgende morgen al geleverd, top service!

Beste Femke,

Sylvia 02-09-2020

Een duidelijke website waar je makkelijk een keuze kunt maken,
Vragen via de app gaan snel makkelijk en vriendelijk

Beste Sylvia,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Sas1953 02-09-2020

In principe koop ik in de plaats waar ik woon en BCC is daarbij ook nog eens een goede winkel met prettig personeel. Ze helpen met duidelijke uitleg en nemen de tijd ervoor.

Beste Sas1953,

Harry 02-09-2020

Keurig netjes geholpen, s'middags besteld en de volgende dag al in huis
Prima BCC en ik kom zeker nog en.keer terug

Beste Harry,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en graag tot ziens!

henk 02-09-2020

bij deze winkel vinden ze het heel normaal dat je 3 weken moet wachten voordat een retourzending is verwerkt... de service is echt nog trager dan dikke...
we hebben op maandag 17 aug een artikel teruggestuurd, en vandaag op 2 september horen we dat het nog wel een week kan duren voordat de betaling wordt verwerkt.
voor ons nooit meer BCC

Beste henk,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je ondervindt met de retourzending. Kun je het ordernummer doorgeven, dan kunnen we er even naar kijken.

Cooldeco 02-09-2020

Vriendelijk en hulpvaardig personeel en overzichtelijke winkel.
Parkeren voor de deur maar helaas betaald parkeren.

Beste Cooldeco,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en vriendelijke medewerkers.

Cramignon 02-09-2020

Het begon allemaal goed. Er waren een paar probleempjes met de aangekochte wasmachine. Daarom werd direct besloten de machine om te ruilen. Bij de levering bleek dat de verlengde elektriciteitskabel niet was aangesloten. De wasmachine werd met een noodoplossing (bungelende stekker) aangesloten. Niet bepaald veilig, maar beter iets dan niets. De servicedienst zou contact opnemen om een monteur langs te sturen. Maar dit gebeurde niet. Uiteindelijk maar zelf gebeld en aan afspraak gemaakt. Alleen kwam er geen monteur opdagen. We zijn inmiddels 2 maanden en 4 afspraken verder, maar iedere keer komt er niemand opdagen. Wees gewaarschuwd, heb geen vertrouwen in de servicedienst van BCC.

Beste Cramignon,

Bedankt voor jouw review. Dit klinkt niet hoe dit zou moeten gaan, excuses voor het ongemak. Kun je het ordernummer doorgeven? Dan kunnen we er naar kijken.

Theunissen 02-09-2020

Prima winkel, goed en duidelijk advies en goede oplossing voor veranderde bestelling.

Beste Theunissen,

Rakker01 02-09-2020

Geweldig geholpen in de zaak. Ik kom er al jaren voor alle álle apparatuur.
Plaatsing: snel door vriendelijke mannen.
Zeer beleefd en correct.

Beste Rakker01,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke bezorgers.

Van Leeuwen 02-09-2020

De BCC-webshop heeft af en toe fantastische aanbiedingen. En ik moet zeggen dat afhandeling en levering van mijn order netjes en supersnel zijn gegaan. Dik tevreden dus!

Beste Van Leeuwen,

Mw Engels 02-09-2020

BCC is de winkel waar je altijd een goed advies krijgt. Daarnaast leveren zij uitstekende service en zijn de medewerkers altijd even vriendelijk. Installaties worden keurig verzorgd. Ik ben al jaren een tevreden klant!

Beste Mw Engels,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

Benjamin 02-09-2020

Een mooie winkel en als man kijk je natuurlijk je ogen uit met al die elektronica en gadgets.

Maar wat maakt deze winkel anders dan andere? De geweldige service! Wat zij voor hun klanten doen is tegenwoordig meer uitzondering dan regel!

Kortom: Topzaak!

Beste Benjamin,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Arie 02-09-2020

Had gewoon pech met mooie LG curved LED tv. Na 4 jaar strepen in beeld. Gelukkig hadden 3 jaar verlengde garantie gekocht.
Storingsmelding werd snel in behandeling genomen. TV bleek niet te herstellen. Daarna even stil doordat LG na een aantal weken pas reageerde .
Vervolgens nam BCC de afhandeling over. Voor aankoop bedrag van 4 jaar geleden nieuwe TV uit mogen kiezen. In Bergen op Zoom uitstekend geholpen door verkoper Keith. Vandaag nieuwe TV afgeleverd gekregen. Top geholpen.

Beste Arie,

Bedankt voor jouw review over onze service en veel plezier met de nieuwe TV.

marc 02-09-2020

Wasmachine kapot? Met betaling via paypall snel weer aan de was met bcc. Top product uit kunnen kiezen wat snel geleverd werd. Leverservice houd je tot op de minuut op de hoogte . Alles goed geregeld !

Beste marc,

Thomas 02-09-2020

Heb een nieuwe TV gekocht . Werd prima geholpen door vakkundig personeel . Wordt goed de tijd voor je genomen en kreeg zelfs nog een extra korting.

Beste Thomas,

Bedankt voor jouw review over onze vakkundige medewerkers.

Gerka 02-09-2020

Goed product, makkelijk te bedienen, was wel een hele onderneming om het uit te pakken aansluiten.

Beste Gerka,

G. Coppola-rietbergen 02-09-2020

Online besteld vluggen levering en netjes op tijd bezorgt op de verwachten dag !!!!

Beste G. Coppola-rietbergen,

Rob Kuijpers 02-09-2020

Zelden zo netjes en correct geholpen als bij BCC in Hoorn, hier kan
Geen winkelketen tegenop.

Beste Rob Kuijpers,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hoorn.

Ilona 01-09-2020

Geweldige laptop en super snelle levering,je kunt kiezen wanneer die bezorgd word.Echt top.

Beste Ilona,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop!

Johan Melssen 01-09-2020

Prima adviseur in de winkel en zondag besteld en op maandag geïnstalleerd. Sneller kan eigenlijk niet!

Beste Johan Melssen,

Bedankt voor jouw review over onze medewerker en snelle levering.

marga 01-09-2020

Misschien dat je even moet wachten voor je geholpen word maar dan neemt het personeel ook ruim de tijd om je te helpen en te adviseren en met je mee te denken!
Voor mij gewoon een fijne winkel waar je herkent omdat je er vaker wat koopt en het personeel er al langere tijd werkt.

Beste marga,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

M van de Ven 01-09-2020

Ben in de winkel uitstekend geholpen. Goede uitleg op mijn vragen. Ben hier zeer tevreden over.

Beste M van de Ven,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Gerard dW 01-09-2020

Het bestelproces verliep soepel en de info over de bestelling en levering werd goed gecommuniceerd. De informatie over de producten op de internetsite is vrij compleet. Bovendien heeft de winkelketen fysieke winkels. Gemakkelijk voor vragen of andere service.

Beste Gerard dW,

Bedankt voor jouw review over onze website en winkels.

Jojo 01-09-2020

Vriendelijk en behulpzaam personeel. De winkel is mooi en ruim opgezet en heeft een hoop producten op voorraad. Bij mijn aanschaf ben ik uitstekend en kundig geholpen. Ik werd goed geadviseerd en ben blij met mijn aankoop.

Beste Jojp,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp in onze winkel.

Siemen 01-09-2020

Winkelmedewerker was behulpzaam, vrolijk en vriendelijk. Goed en vlot geholpen. Prijst niet alleen aan wat duurder is, maar luistert naar wat je aan geeft nodig te hebben.

Beste Siemen,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp van onze medewerker.

Appelmelk 01-09-2020

Ik kom al jaren bij deze zaak. Vriendelijk en behulpzaam personeel. De winkel is dicht in de buurt en makkelijk te bereiken. Ik had kapotte oortjes. Deze worden nu opgestuurd en ik kreeg een vervangend produkt. Was wel duurder de rest heb ik dus bij betaald.

Beste Appelmelk,

Derk 01-09-2020

Via deze duidelijke site heb ik mijn product gevonden en kunnen uitkiezen met genoeg informatie. Daarna was het makkelijk te bestellen en had ik de volgende dag mijn product al in huis, terwijl ik op zondag bestelde... TOP

Beste Derk,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Angelique 01-09-2020

Voor informatie rondom steelstofzuigers naar BCC Arnhem gegaan.
Zoals altijd vakkundig geadviseerd. Ook diverse stofzuigers kunnen uitproberen .
Uiteindelijk een stofzuiger gekocht waarbij er een paar dagen later een actie was. Hierover netjes geïnformeerd en opgelost.

Beste Angelique,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Arnhem.

marinus 01-09-2020

ik kijk echt wel naar de voordeligste prijs deze tijd maar ook een goede service vindt ik belangrijk.
mijn ervaring bij BCC is super ik heb er diverse producten gekocht en altijd word er de tijd voor je genomen zodat ze met een goed advies kunnen komen.
mijn laatste aankoop was een hp printer, deze was bij de mediamarkt 50 euro goedkoper en dat is toch geld na het laten zien van de mediamarktprijs werd de BCC prijs zonder probleem aangepast ... echt super daar ik de klantvriendelijkheid en service een stuk aangenamer vind bij de BCC

Beste marinus,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

hannie aret 01-09-2020

een keurige nette behandeling goed advies en leiuke verkopers leuke aanbiedingen ik ga er gauw nog eens heen

Beste hannie aret,

Bedankt voor jouw review over onze leuke verkopers.

lucien 01-09-2020

snel geleverd goed zaak met vragen kan je altijd terecht
gisteren in de avond bestel volgende dag al geleverd

Beste lucien,

Ruud 01-09-2020

Klantvriendelijke winkel .
Heb je een probleem BCC lost het op.
Bestelling netjes en correct afgeleverd.
Ben heel te vrede met mijn aankoop en het advies van BCC.

Beste Ruud,

Fred Eijkman 01-09-2020

Er duidelijke informatie gegeven over het apparaat dat we wilden kopen. Er werd alle tijd genomen voor de klant. Er werden ook verschillende andere merken getoond en uitgelegd De verkoopster was heel vriendelijk en legde alles rustig uit

Beste Fred Eijkman,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerkster.

Miranda 01-09-2020

Goed geholpen, vriendelijk personeel die de tijd voor je nemen. Artikel was eigenlijk niet meer in de aanbieding, maar omdat dit nog niet aangepast was toch voor de aanbiedingsprijs gekregen.
Top, zeer tevreden.

Beste Miranda,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

Don 01-09-2020

Bestellen op de website ging vlekkeloos. De bezorgers waren vrolijk en deden de installatie vakkundig. Wel kwamen ze pas een kwartier na de aangegeven bloktijd.

Beste Don,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze website.

Schaap 01-09-2020

Een service als geen ander ,en voor een klein bedrag toch alles uit de kast halen ,super.
BCC spijkenisse top

Beste Schaap,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Spijkenisse.

Hein 01-09-2020

Ik kom er vaak. Goeie service en goede producten. Ze weten waar ze over praten.

Beste Hein,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerkers.

Bosmans 01-09-2020

Shop? We waren gewoon in de winkel en hebben de medewerker gesproken over de aankoop en de zooi gekocht. Gelijk gevraagd over een vorige aankoop, vriendelijk plus vakkundig antwoord gekregen. Dus ik zou die winkel met hun crew geen shop willen noemen.

Beste Bosmans,

M. Smeets 01-09-2020

Zeer deskundig advies in de winkel. Goed en vriendelijk geholpen. De prijs van het product was zeer goed in vergelijking met andere winkels. De kwaliteit van het product zullen we nog moeten ervaren. Voor levering een bericht ontvangen met een tijdsindicatie. Enkele minuten voor levering belde de chauffeur nog om aan te geven dat hij eraan kwam. Van aankoop tot levering een zeer goede service.

Beste M. Smeets,

Bedankt voor jouw review over onze services.