Eth 11-09-2020

Super goed leuk geholpen door de medewerker. Zeer klantvriendelijk en deskundig.
Het apparaat werkt heel goed en dan heb je de winkel heerlijk dichtbij. Ik heb al meer spullen gekocht in het verleden wat ook zeer goed bevallen is. Ik kom dus zeker terug als ik iets nodig heb.

Beste Eth,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerker. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Fabio 11-09-2020

Ik heb 1 week geleden de nieuw soundbar van Sonos gekocht via bcc. Dit gaat om de Sonos arc en wat een geluid zit hier in zeg, echt een aanrader.

De soundbar was snel en duidelijk te vinden in de webshop van bcc. Alleen door de verminderen productie in de corona tijd. Zijn er verkeerde soundbars geleverd binnen Nederland.
Dus ik had er 1 geleverd gekregen met een Amerikaanse stekker, gelukkig kon ik de stekker zonder enige moeite omruilen in de BCC winkel bij mij in de buurt.

Rondom raad in BCC door de goede service en duidelijk informatie over de producten. Zo wel de webshop als de winkels!

Beste Fabio,

Bedankt voor jouw review over onze service. Veel plezier met de aankoop!

P. 11-09-2020

Ik word altijd prettig geholpen en ook nu was er een deskundige medewerker beschikbaar om me te helpen.

Op zich ben ik altijd erg tevreden over de service die BCC verleent, vandaar dat ik er graag terugkom. Wat ik tegenwoordig wel vervelend vind, is de aanbieding die zij via Essent leveren, waardoor er een beetje aangedrongen wordt op in contact komen met de medewerker van Essent. Als ik een product in een winkel koop, vind ik het heel onprettig om ineens een energiemaatschappij in mijn gezicht geschoven te krijgen. Dat de vraag er is, is prima, maar er moet niet zo op aangedrongen worden.
Als deze actie zo blijft en ook de volgende keer weer zo wordt aangepakt, weet ik niet of ik nog naar de BCC terug zal gaan.

Beste P.,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerker.

Bas 11-09-2020

Netjes een bevestiging gekregen omtrent datum en tijd bezorging. Nette bezorging

Beste Bas,

Bedankt voor jouw review over de bezorging.

Joost 11-09-2020

Goed advies, uitstekende service en klantgericht. Aardige verkopers met humor. Ze proberen je nooit iets aan te smeren en luisteren naar de klant. En uiteindelijk altijd een goede scherpe prijs.

Beste Joost,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte hulp van onze medewerkers.

Ingrid Krediet 11-09-2020

Ik.koop al jaren bij BCC Alexandrium
Ook al jaren bij dezelfde verkoper Hicham
Dit vanwege de deskundige vriendelijke en klantgerichte behandeling
Ook de service is prima en ik heb al meerdere vrienden en familieleden daar aangebracht als klant
En ook deze waren allemaal zeer tevreden

Beste Ingrid Krediet,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Rotterdam Alexandrium.

Guillaume 11-09-2020

Vriendelijke en deskundige hulp van medewerker bij oriëntatie en aanschaf van het produkt.

Beste Guillaume,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en behulpzame medewerker.

fam de Bruin 11-09-2020

Waren wat problemen met online bestellen, met WHAT’S ap van Bcc opgelost. Volgende dag stond onze bestelling keurig klaar in de winkel
Kortom heel erg tevreden

Beste fam de Bruin,

Bedankt voor jouw review over onze services.

ovivanderv 11-09-2020

Warmtepomp droger van samsung aangeschaft voor een geweldige prijs en het bezorgen ging super soepel , leuke gasten en hop hop erin en eruit snel en netjes helemaal top

Beste ovivanderv,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke bezorgers.

Joey 11-09-2020

Snelle afhandeling van mijn bestelde Google Chromecast apparaat.
Bevestigings mailtjes direct binnen na bestelling.
Ga zo door BCC
En tot de volgende !!!

samsung tv 11-09-2020

Verkoper luisterde stelde de juiste vragen en gaf uitstekende adviezen. Vriendelijke houding. Maakte oogcontact

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerker.

LL 11-09-2020

Hele goede service. 's avonds laat besteld en vanochtend om 9.30 uur al bezorgd. Niet alleen goede service, maar ook nog eens de beste prijs.

Beste LL,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Büsra 11-09-2020

Overzichtelijke en nette winkel, binnen no time gevonden wat ik nodig had. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Beste Büsra,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.

W.J.H. ten Have 11-09-2020

van begin tot eind alles prima. Goede voorlichting bij aankoop in de winkel, veel uitleg op internet, komen al hun afspraken na en bij de aflevering en installatie. En de scherpste prijs. En zeer gezellige en correcte aflevering en installatie/aansluiting.

Beste W.J.H. ten Have,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Dennis 11-09-2020

Staan weer producten op de site die ze niet kunnen leveren Ben benieuwt of ik weer 4 maanden moet wachten Had een tv besteld en betaald in november en kreeg hem in februari Was op voorraad in een winkel maar klantenservice wou hem daar niet laten ophalen zodat die bij mij bezorgd kon worden Bedrijfsleider Marcel heeft hem toen opgehaald Nu een broodrooster besteld nu in winkel zo dat ik nog niet hoef te betalen Hopelijk sneller

Beste Dennis,

Bedankt voor jouw review. Wat een vervelende situatie, excuses voor het ongemak. Heb je een ordernummer voor ons?

D.Purmer. 11-09-2020

In augustus een tv gekocht zijn toen keurig en deskundig geholpen.Woensdag 9 september een sound bar gekocht bij een ongeintreseerde verkoper.

Beste D.Purmer.,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Bas Vogel 11-09-2020

Duidelijk uitleg over mogelijkheden van laptops, ook de mindere kwaliteiten werd aandacht aan besteed

Beste Bas Vogel,

Coos van den Hoek 11-09-2020

Zoals steeds weer als we een bestelling plaatsen bij BCC was ook deze levering weer uitstekend verzorgd. Wij zijn trouwen afnemers en zullen dat zeker blijven dankzij de fantastische service.

Beste Coos van den Hoek,

Bedankt voor jouw review en we zijn blij met jullie als een van onze vaste klanten.

Henk vlemmings 11-09-2020

Ik ben behandeld door een zeer goede verkoopster mijn tv was niet leverbaar op haaradvies heb ik andere gekocht goed advies van haar bedank kira

Beste Henk vlemmings,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkster.

Martin 11-09-2020

Het is makkelijk, overzichtelijk en dus relaxed winkelen in de webshop.
Ik ben al jaren een klant van de "gewone" winkel in Zaandam waar het ook altijd al relaxed winkelen is en je altijd vriendelijk, goed en deskundig wordt geholpen.
Omdat het artikel wat ik zocht niet in de winkel voorradig was heb ik de webshop bezocht en vond heel snel wat ik zocht en ..... de volgende dag in uitstekende staat ontvangen!

Beste Martin,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak in onze webshop.

Raf 11-09-2020

Ik mijn Karcher via bcc besteld rond 22:00 en een dag later iets voor 14:00 ontvangen.
Reden dat ik bij BCC heb besteld, ik heb de reviews van bol.com en anderen gelezen. En daar kwam toch vaak naar voren dat iemand dat product retour heeft gestuurd en dat ze dus nu een (gebruikt) product hebben.
Ik wilde dit risico niet nemen en koos daarom voor BCC.

Had wat krasjes (transport schade), na een paar fotos naar BCC gestuurd te hebben werd dit ook weer netjes opgelost.
(Heeft een paar uur gekost)

Beste Raf,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Mehmet 11-09-2020

Heb vorige week Apple laptop gekocht met volgende dag verzending. Had ook mail gekregen met tijd van levering maar hebben ze niet gedaan, ze hadden over fraudechek controleren ze of ik betaald heb of zo . Na bellen en chatten na 5 de dag kreeg weer mail wordt volgende dag verzonden , dag later weer mail hebben we niet meer op voorraad !! Dit is wel erg slordig van hun ..

Beste Mehmet,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak. Kun je ons het ordernummer doorgeven?

Stan 11-09-2020

Top winkel personeel is erg vriendelijk en word goed geholpen winkel is erg duidelijk ingedeeld en makkelijk te vinden

Beste Stan,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.

layla ali 11-09-2020

deze winkel is goede winkel mensen werkt ook goed daaaroom kies ik ook ben ik klant alang ik ben erg tevreden

Beste layla ali,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

AnsHoffius 11-09-2020

Verkoper erg vriendelijk/goede voorlichting. Toen ik per abuis zijn pen pakte om naam en postcode te noteren was verkoper duidelijk (terecht) geïrriteerd. Herpakte zich direct en bleef zeer correct en behulpzaam. (ivm corona had ik zijn pen niet mogen pakken).
Vr groet xxxx

Beste AnsHoffius,

Hans / Connie 10-09-2020

De wasmachine was heel goed getest bij de Consumentenbond op internet gezocht en kwam uit bij BCC als een van de goedkoopste maar buiten dat de machine werd keurig van tevoren gemeld wanneer deze bezorgd zou worden en de chauffeur nog eens ongeveer 10 minuten van tevoren keurig thuisbezorgd en uitgelegd hoe de machine moest worden aangesloten en voor de eerste keer moest worden gedraaid
en de oude machine werd ook netjes meegenomen dus wij zijn absoluut tevreden met BCC

Beste Hans / Connie,

Bedankt voor jullie review over onze bezorgdienst.

Wilma 10-09-2020

Duidelijke uitleg van de verschillende opties met alle voor en tegens van de verschillende merken. Aardig en kundig

Beste Wilma,

GP 10-09-2020

Prima winkel. Keurig te woord gestaan en ik heb een goed advies gekregen. Daarbij zijn de prijzen ook nog eens marktconform of zelfs beter.

Beste GP,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

a van Rijn 10-09-2020

de shop was goed en ik werd goed geholpen en er werd mij gegarandeerd dat het product goed was en dat de verkoper het product zelf bij mij op zal halen als het niet werkt.
het product werkt niet en ik heb dit de volgende dag gemeld bij het bedrijf
er zou meteen werk van gemaakt worden maar nu 4 dagen later heeft de verkoper niet gereageerd de klantenservices is niet bereikbaar de winkel is niet bereikbaar
ik voel mij bestolen en opgelicht

Beste a van Rijn,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak. We zijn benieuwd naar jouw verhaal en komen graag met je in contact. Kun je het ordernummer doorgeven?

jan Driel 10-09-2020

netjes en deskundig voorgelicht zonder dwang om te kopen,veel winkels alleen doos verkoop
maar nooit bij bcc daar blijven ze zeker menselijk,ben dus al jaren vaste klant bij ze !

Beste jan Driel,

Bedankt voor jouw review en we verwelkomen je graag weer!

John 10-09-2020

Overzichtelijke winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel, wat ook terzakekundig is. Altijd een goed advies en men neemt hier nog tijd voor de klant.

Beste John,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en deskundige medewerkers.

E de Boom 10-09-2020

Duidelijk website goede prijs/kwaliteit verhouding.
De levering was perfect zou geleverd worden tussen 3 en 5 en tien voor 3 een telefoontje dat ze er over 5 min zouden zijn .
Zeer tevreden klant.

Beste E de Boom,

Bedankt voor jouw review over onze website en de levering.

G.k 10-09-2020

Goed advies,

Vriendelijk personeel. Komen hun afspraken na.
Ik ben zeer tevreden.

Beste G.k,

Remco Lobbezoo 10-09-2020

Ik ben in de winkel in bergen op zoom geweest, was eigenlijk de eerste keer dat ik bij bcc kwam maar ik was verbaasd van de vriendelijke medewerkers, goede hulp en snelle service. Hier kunnen concurrenten nog veel van leren!

Beste Remco Lobbezoo,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Bergen op Zoom.

Mieke 10-09-2020

Deskundig geholpen door een aardige verkoopster. Niet alles was op te lossen omdat de aankoopbon niet te vinden was( mijn fout). Maar ik ben tevreden met de inspanning die geleverd is door de medewerkster en de aanschouwelijke uitleg de werking van het aangekochte apparaat. Niet het eerste bezoek, en ook nu weer prima!

Beste Mieke,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze medewerkster.

Erik 10-09-2020

Tegen een hele goede prijs 's avonds een telefoon besteld. Geheel volgens afspraak de volgende dag al geleverd. Ondertussen keurig op de hoogte gehouden van de stappen in het leveringsproces. Prima dus!

Beste Erik,

Bedankt voor jouw review over de levering en veel plezier met de aankoop.

G.J.P. Velenturf 10-09-2020

BCC is klantvriendelijk, altijd behulpzaam, snelle verzorgde verzending met mogelijkheid om het
pakket goed te volgen met juiste tijd.

Beste G.J.P. Velenturf,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

Eric Pisters 10-09-2020

Prima geholpen door de jongedame in de zaak in Sittard. Ze nam heel veel tijd om zowel de combi-oven alsook het stoomstrijkijzer uit te leggen. Ben sowieso al jaren tevreden over de service bij BCC.
Kan het iedereen aanbevelen, dik tevreden.

Beste Eric Pisters,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Sittard.

Karin 10-09-2020

Vriendelijk en snel geholpen bij BCC Zeist. Ik had m'n keuze al bepaald via de website, welke overzichtelijk en compleet is, maar ik wilde de koel/vriescombinatie graag nog even in het echt zien. Bezorging op alle fronten prima, van communicatie tot aan de plaatsing van de koelkast.

Beste Karin,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zeist.

Duncan 10-09-2020

De shop is overzichtelijk en werkt heel intuïtief. Levering geschiede snel en gedurende het hele proces tot aan de aflevering thuis werd ik goed op de hoogte gehouden.

Beste Duncan,

Bedankt voor jouw review over de levering.

HTW GIESEN 10-09-2020

Snel accuraat en precies volgens afspraak. Twee zeer nette monteurs hebben mijn nieuwe apparaat vakkundig aangesloten. Petje af ga zo door.

Beste HTW GIESEN,

Bedankt voor jouw review over onze installatieservice.

Jww 10-09-2020

Vorige week ben ik bij de BCC in Veenendaal langs geweest voor een nieuwe tv. De tv zou worden opgestuurd, maar bleek een dag van te voren toch het verkeerde type te zijn geweest.

Na telefonisch contact is er meteen een nieuwe/betere tv geregeld voor hetzelfde geld. En een welgemeend excuus van de verkoper.

Dit is een stukje klantenservice dat ik echt waardeer. Meteen in oplossingen denken en dit vervolgens uitvoeren.

De tv staat inmiddels in mijn huis, en ben er zeer blij mee.
Geweldig product met geweldige service van het personeel uit Veenendaal.

Beste Jww,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veenendaal.

Sander B. 10-09-2020

Zeer treurig. De website legt bezorginstructies summier uit (achter info-bolletjes). Mijn oude wasmachine werd niet meegenomen omdat deze nog binnen stond. De jongens konden niet eventjes de werkgever bellen voor een oplossing. Bijbetalen vond ik geen probleem, die optie kreeg ik alleen niet. Ik moest zelf even bellen, maar ze konden daar niet op wachten. Helaas BCC, ik zag zo mijn nieuwe wasmachine de wijk weer uitrijden. Na een half uurtje in de wacht kon ik doodleuk nog een week extra wachten. Nou jongens, Cool Blue levert hem morgen al. Gemiste kans.

Beste Sander B.,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. We willen hier graag meer van weten, kun je ons het ordernummer doorgeven?

Karen 10-09-2020

Snelle en correcte levering, allemaal gewoon zoals het hoort. Fijn dat ik het Produkt een maand kan proberen.

Beste Karen,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Monique 10-09-2020

Duidelijke website met goede uitleg en scherpe prijzen en snelle levering !

Beste Monique,

Bedankt voor jouw review over onze website en de snelle levering.

Jeffry 10-09-2020

In de winkel besteld goed geholpen klant vriendelijk en snelle service en levering in mail netjes de gegevens ontvangen en de volg code was uitstekend

Beste Jeffry,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

Jose 10-09-2020

Ik ben echt goed geholpen nadat ik n mankementje ontdekte aan mijn nieuwe outlet fornuis. Meteen de volgende dag werd alles prima opgelost, ik kreeg een ander fornuis omdat dezelfde als ik had niet meer op voorraad was. Deze nieuwe was duurder maar ik hoefde niets bij te betalen en n paar dagen later werd alles omgeruild. Ik ben zeer tevreden met deze uitstekende service. Alles kon telefonisch geregeld worden ,ook al heel fijn daar ik niet goed ter been ben. Blij dat ik voor deze firma heb gekozen.

Beste Jose,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Dennis 10-09-2020

Altijd vriendelijk, veel verschillende keuzes met betalen goed product voor de laagste prijs mogelijk. Onze nieuwe wasmachine van Proline doet het perfect en wij zijn dolgelukkig met de snelle bezorging, service en het ophalen van ons kapotte toestel. De bezorger heeft alles keurig op zijn plek gezet. Thanks BCC

Beste Dennis,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en bezorgservice.

Ameijer72 10-09-2020

Eenvoudig kunnen bestellen, snel geleverd en kon met Amex betalen! Dat kan lang niet overal

Beste Ameijer72,

ben 10-09-2020

goed vertelt waar aan de kast moet voldoen om in te bouwen.En ons gewezen op de mogelijkheid om extra verzekering te nemen.

Beste ben,