Jan 11-02-2021

Een leuke winkel in Eindhoven Woensel met vriendelijk personeel die je voorzien van een goed advies.

Beste Jan,

Bedankt voor jouw review over de service van ons filiaal in Eindhoven.

Wim 11-02-2021

Na mijn telefonische bestelling, werden mijn producten gereserveerd wasmachine kon ik op afroep laten leveren. Ook had ik twindos wasmiddel voor mijn nieuwe wasmachine besteld deze kon ik ophalen bij het filiaal.
Na vermelding van mijn bestel nummer werden mijn producten gepakt, die klaar stonden, en kon ik mijn producten meenemen. Top geregeld

Beste Wim,

Bedankt voor jouw review over onze telefonische service.

Wil 11-02-2021

Super snelle service, koop hier altijd mn spullen en nooit problemen gehad, als er al iets was, werd het direkt opgelost. Uitstekende zaak en super snel. Zeer tevreden..

Beste Wil,

Annelies 11-02-2021

Heel klantvriendelijk, goede informatie, snel kunnen bestellen en snel kunnen ophalen.

Beste Annelies,

Bedankt voor jouw review over onze snelle en klantvriendelijke service.

claudia 11-02-2021

vandaag een online bestelling gedaan en ben daarna netjes gebeld om na 4 uur het bestelde volgens de coronaregels op te kunnen komen halen.
heel vriendelijk personeel zowel telefonisch als aan het afhaalloket!

Beste claudia,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke medewerkers.

Frans Raafs 11-02-2021

Ik heb online op 10-2-2021 een Krups Dolce Gusto
Koffiezet apparaat gekocht. Die werd de volgende dag keurig verpakt afgeleverd en hij doet het uitstekend.

Tijdens het bestellen werd de vraag gesteld of het oude apparaat kon worden terug genomen voor recycling en ik heb aangegeven dat ik dat graag wilde. Helaas wist de bezorger van DHL hier niets van en nam het oude apparaat niet mee terug. Dat vond ik een beetje jammer.

Beste Frans Raafs,

Bedankt voor jouw review. Dat het oude apparaat niet is meegenomen is gewoon niet de bedoeling, excuses voor het ongemak. We kunnen DHL alsnog de opdracht geven om deze te komen ophalen. Kun je dan in een reactie op deze review het ordernummer doorgeven?
Geniet van de koffie! ☕

SG 11-02-2021

Het filiaal waar ik mijn artikel heb afgehaald is zeer klantvriendelijk! Ik ben tevreden over het product en de medewerkers van het filiaal.
Echter de (algemene telefoonnummer) klantenservice laat nog wel wat te wensen over. Zij zijn star en niet meedenkend.

Beste SG,

Bedankt voor jouw review en feedback.

D Heijmen 11-02-2021

Keurig geholpen aan telefoon, zeer duidelijk en vriendelijk. De mannen van het bezorgen, prima en keurig geholpen!
Geen enkel punt van kritiek.

Beste D Heijmen,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke service aan de telefoon en keurige bezorgers.

Leo 11-02-2021

Ik geef deze webshop een 9 omdat dat nou eenmaal altijd mijn maximum is. Duidelijke website, gemakkelijk en gebruikersvriendelijk zoeken en na de bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden van het verloop t/m de levering door DHL de volgende dag al. Ik heb geen minpunten. Ik koos voor BCC omdat ik het prettig vind als achter de webshop een echte goede winkel staat.

Beste Leo,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze duidelijke website.

Yvette Rupke 11-02-2021

Ik heb BCC gekozen omdat zij het beste review cijfer had bij Kieskeurig! En ik kan alleen zeggen dat alles is uitmuntend gelopen. Gisteren besteld was inderdaad vandaag in huis! Goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling vanaf het moment van bestellen. Echt een dikke 10 waard!

Beste Yvette Rupke,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en onze services.

JulietteKirkenier 11-02-2021

Heel blij met de keuze voor mijn minivriezer bij BBC. Snelle aflevertijd, bellen voordat ze bij je aankomen en namen zonder pardon redelijk vieze koelkastje weer mee. Plus tillen hem omhoog tot in je keuken. Hele fijne service!

Beste JulietteKirkenier,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

J.A.A.M van Riel 11-02-2021

Betrouwbaar en eerlijk bedrijf met goede service, en om niet te vergeten tegen scherpe prijzen.

Beste J.A.A.M. van Riel,

Raf 11-02-2021

Het vorige koffiezetapparaat was stuk (zelfde type). Dus via BCC nieuwe besteld de volgende dag geleverd ondanks het weer en corona. Super!

Beste Raf,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Geniet van de koffie! ☕

Erwin 11-02-2021

Ik heb een Logitech Harmony Elite universele afstandsbediening besteld via BCC, en kon het product al na een uur afhalen in het dichtstbijzijnde filiaal. Fijne service!

Bij thuiskomst bleek dat het product al duidelijk gebruikt was. Het plastic was van het product en de onderkant van één van de onderdelen had duidelijke gebruikerssporen. Niet fijn, maar goed. Toen zag ik dat de vorige klant al zijn accounts en instellingen nog in het product had staan, inclusief naam en emailadres. Het is echt superslordig dat ze producten blind doorverkopen, en nog slordiger dat ze niet vermelden dat ik een retourproduct koop.

Bij meer betrouwbare webwinkels als Coolblue, Bol.com etc. vermelden ze dit vooraf en brengen ze iets in prijs in mindering. Bij melding van mijn aankoop van een tweedehands product bij BCC kreeg ik de vraag of ik misschien een cadeaubon van 10 euro wil voor een volgende aankoop.

Nou nee.. als BBC iets had willen doen had je een deel van mijn geld terug kunnen storten. Ik heb namelijk niet zo veel zin om in de toekomst te moeten kiezen voor BCC, omdat ik nog een cadeaubon heb. Geen fijne ervaring en voor mij een reden om met een boog om de BCC te lopen bij een volgende aanschaf.

Beste Erwin,

Bedankt voor jouw review. Hier is iets niet gegaan zoals het moet, excuses voor het ongemak. Zou je in een reactie op deze review het ordernummer kunnen doorgeven? Wij willen hier graag meer van weten.

Erwinh 14-02-2021

order nummer: 202101-00451388409

Erwinh 23-02-2021

Voor iedereen die meeleest; BCC heeft na 9 dagen nog niet gereageerd. Ik denk dat ik met een 4 nog redelijk gul ben geweest voor deze club..

Joy77 11-02-2021

Ik had een mini ipad besteld. De volgende dag werd ik gebeld dat deze er niet was. Ze hadden een alternatief maar deze mini was wel 130 euro duurder. BCC heeft netjes gecompenseerd. Ik had graag een 10 willen geven maar ik moest wel de mini ipad komen halen omdat hij niet opgestuurd werd. Wat wel jammer was inverband met de vorst en sneeuwval. Top service en superblij met de aankoop

Beste Joy77,

Bedankt voor jouw review over onze service. Veel plezier met de nieuwe aanwinst!

Charissa 11-02-2021

Ik vind bcc geweldig, de monteurs die komen zijn heel vriendelijk, ze sluiten apparaat netjes aan en nemen de oude mee, wij hebben voor bcc gekozen niet alleen vanwege mooie wasmachine voor mooie prijs, maar ook omdat je bij bcc met afterpay kan betalen,

Beste Charissa,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke services en bezorgers.

p.louwerse 11-02-2021

geweldig vriendelijk en erg behulpzaam dit was maar een kleine reparatie maaar ook bij de koop van laptop twee tv wasmachine en droge dik tevreden

Beste p.louwerse,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en behulpzame service.

H. ten Kortenaar 11-02-2021

Werkelijk NIETS ging er goed. Apparatuur werd incompleet geleverd; verpakkingsmateriaal werd achtergelaten (niettegenstaande full service levering); niets werd aangesloten en als klap op de vuurpijl bleek de koel/vriescombinatie kapot.

Troep is zojuist weer opgehaald door BCC. verwacht nu binnen drie dagen retourbetaling en koop daarna NOOIT meer iets bij deze boeven.

Beste H. ten Kortenaar,

Bedankt voor uw review. Excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. Wij komen hier graag meer over te weten. Kunt u in een reactie op deze review het ordernummer doorgeven?

HtK 12-02-2021

Geachte BCC-ers,

Het betreft order 202101-0961001842 d.d. 12 januari 2021

H. ten Kortenaar

Rob 11-02-2021

Qua prijs is BCC één van de goedkoopste.
Het bestelde horloge kwam een dag later aan, dan verwacht - echter: BCC had van te voren al aangegeven dat dit kon, vanwege extreme drukte met online bestellingen op dit moment.
Verder was via track-&-trace precies bij te houden waar in het bezorgproces het pakket zich bevond

Beste Rob,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met jouw nieuwe horloge!

Dirk 11-02-2021

De zoekfunctie werkt goed en simpel, het bestelproces is zo makkelijk als het hoort te zijn. Levering was erg snel.

Beste Dirk,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website.

Peter Niewold 11-02-2021

Ondanks corona en al de sneeuw, en dus onbegaanbare wegen, werd het pakket op de afgesproken datum afgeleverd. Ik ben er erg blij mee. Heerlijk lekker warm bed.

Beste Peter Niewold,

Bedankt voor jouw review over de levering.

Daan 11-02-2021

Ik bestel mijn producten altijd bij Bcc.
Vind het een prettige winkel. Wordt netjes geholpen.
En vandaag is mijn droger Corona proef bezorgd, binnen 2 dagen.

Beste Daan,

Bedankt voor jouw review over onze service. Veel plezier met de nieuwe droger!

Frans Hoeijmakers 11-02-2021

Waarom wij voor deze shop hebben gekozen omdat wij altijd hele goeie service hebben gehad bij BCC in Heerlen

Beste Frans Hoeijmakers,

Bedankt voor jouw review over de service van ons filiaal in Heerlen.

nick 11-02-2021

goede stofzuiger. De lange kabel zorgt ervoor dat je een flink bereik hebt.

Beste nick,

Bedankt voor jouw review. Succes met stofzuigen!

Joke 11-02-2021

Helemaal tevreden met BCC Roosendaal
Je wordt er heel goed geholpen en te woord gestaan

Beste Joke,

Bedankt voor jouw review over de service van ons filiaal in Roosendaal.

Mart 11-02-2021

De bestelling werd zonder problemen en vlot verwerkt. We werden keurig en tijdig op de hoogte gehouden van de voortgang. Ook op de dag van bezorging zelf een bericht met de bezorgtijd en inzicht waar de bestelbus was en hoe lang het zou duren. Het klopte precies. Ook de bezorgers zelf deden het prima. Ze waren punctueel, snel en handig en bovendien aardige en behulpzame mensen. De instelling van de tv ging vlekkeloos. Kortom: dik verdiend, een vette tien.

Beste Mart,

Bedankt voor jouw review over de service van onze deskundige installateurs.

Anne 11-02-2021

Super snelle Click & Collect service (aantal uur later bestelde artikel al binnen), vriendelijke medewerkers, goede communicatie

Beste Anne,

Bedankt voor jouw review over onze Click&Collect service en onze vriendelijke medewerkers.

Mia 11-02-2021

Ben al lang klant van BCC tot volle tevredenheid. Voor grote en kleine apparaten. Goede service en vriendelijke en nette bezorgers.

Beste Mia,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke bezorgers.

Ypsy 11-02-2021

BCC Barendrecht
Telefonisch besteld. Goed geholpen met zoeken. Procedure goed uitgelegd.
Bij het ophalen geen gedoe, alles was al duidelijk.
Ik vind het TOPPIE :)

Beste Ypsy,

Bedankt voor jouw review over de service van ons filiaal in Barendrecht.

Pascal 11-02-2021

Heb bij BCC een externe harde schijf aangeschaft.Het is voor mij extra voordelig geweest omdat ik bij deze winkel mijn gespaarde Freebees kan inwisselen,zelfs via de webshop.Goed op de hoogte gehouden van het bestel/bezorgproces dus al met al zeer tevreden.

Beste Pascal,

Bedankt voor jouw review over de mogelijkheid met FreeBees te betalen.

Christine 11-02-2021

Ik koop al vele jaren alles bij BCC en met volle tevredenheid over de producten en het personeel, zowel in Amsterdam Bilderdijkstraat als Amsterdam Buitenveldert.
Dus al vele jaren een tevreden klant. Ga zo door BCC👏👍👍👍

Beste Christine,

Bedankt voor jouw review over de service in onze Amsterdamse filialen. Graag weer tot een volgende keer!

J . Verhagen 11-02-2021

Via mond op mond reclame, en klopt vriendelijk en op afgesproken tijd.
Ook bezorgers zeer vriendelijk en netjes.

Beste J. Verhagen,

Bedankt voor jouw review over onze services. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Maurice Vreeswijk 11-02-2021

Zaterdag 6 februari telefonisch een bestelling gedaan in de winkel. Link ontvangen voor betaling en dit direct gedaan. Hierna nogmaals met de winkel gebeld om te vragen of de betaling goed was ontvangen, dat was het geval. Maandag 8 februari zou de soundbar worden geleverd. Maar nog steeds geen bevestig ontvangen. 8 februari maar weer gebeld. Blijkt dat de bestelling niet was doorgezet door de medewerker. Bestelling moest opnieuw worden gegaan, dit zou mij niets extra kosten, melden de medewerker nog, de grapjas Woensdag 10 februari zou de levering zijn. Nu 11 februari nog steeds niets ontvangen. Kijk ik op de DHL site, wordt er aangeven dat het pakket een vertraging heeft van 1a2 dagen. #Fail Voor mij nooit meer een bestelling bij BCC.

Beste Maurice Vreeswijk,

Bedankt voor jouw review. Dit is wel een vervelende situatie, excuses voor het ongemak. We willen hier graag meer over weten. Zou je in een reactie op deze review het ordernummer kunnen doorgeven?

Jp 11-02-2021

Snelle levering, duidelijke communicatie, goede prijzen en komen hun afspraken na.
Medewerkers doen er alles aan om je zo goed mogelijk te helpen. Alleen maar lof voor bcc. Andere bedrijven kunnen een voorbeeld aan hun nemen

Beste Jp,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkers en de snelle levering.

EK 11-02-2021

Google Chromecast V3 besteld. Na het bestellen snel een reactie ontvangen met het tijdstip waarop ik het product kon komen halen, alles lag klaar en ik stond zo weer buiten. Helaas heb ik het product nog niet getest maar verwacht dat daar geen problemen in zitten.

Beste EK,

Bedankt voor jouw review over onze ophaalservice.

Robin 10-02-2021

Webshop was duidelijk met goede informatie over aankoop en verzending die netjes op tijd kwam. Goede ervaring.

Beste Robin,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke webshop.

Lin020 10-02-2021

Ondanks de maatregelen vriendelijke, snelle service en zonder problemen de kapotte melkschuimer vervangen door een nieuwe, die thuis werd gezorgd. Zelfs een sms om te zeggen dat door de sneeuw de levering een dag later zou worden.

Beste Lin020,

Okko Vrij 10-02-2021

BCC heeft veel keus en in de shop winkel je plezierig. Tevens een snelle en verzorgde levering. Daar bovenop kun je ook nog kiezen voor afterpay.
Gewoon klasse.

Beste Okko Vrij,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

Nadia 10-02-2021

De webshop van BCC geeft snel en goed resultaat nav het zoekwoord. Je kunt makkelijk surfen, krijgt genoeg foto’s en uitleg ter onderbouwing functies apparaat. Keuze was snel gemaakt.

Beste Nadia,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze duidelijke website.

G. Fijnaut 10-02-2021

Prima geholpen met mijn telefonische bestelling bij BCC aan de Loosduinseweg. Mijn artikel werd in een handomdraai besteld omdat het niet op voorraad was. Maandag besteld en woensdag thuis bezorgd binnen het opgegeven tijdslot! Kortom te tevreden klant!

Beste G. Fijnaut,

Visje 10-02-2021

Duidelijke product info, snelle levering, product is zoals omschreven. Snelle levering en duidelijke communicatie over levering.

Beste Visje,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de aankoop!

Jan h 10-02-2021

Afgelopen week TV gekocht bij BCC. Waarom BCC ? Ik had al wat kleine spullen gekocht en eerder een TV en wat huishoudelijke apparaten. Altijd uitstekend te woord gestaan en goede adviezen gekregen. De laatste TV Samsung Qled 55 inch. geplaatst ,aangesloten, uitleg gekregen en Mag ik uw stofzuiger even gebruiken? Nou de boel netjes opgeruimd. Bewaar de lege doos nog een twee weken is er wat met het apparaat dan halen wij het direct op in de bewaarde verpakking. Niet een probleem te verwachten maar het is elektronica blijft het naar genoegen functioneren dan gaat het nog jaren mee. De verpakking kunt u dan na twee weken afvoeren.
Geen oude apparaten die u weg wil doen? Nee. O K veel plezier van uw aankoop. Kijk dat is reden temeer voor BCC te kiezen. Buiten dat geweldige monteurs Petje af.

Beste Jan h,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke en kundige installateurs.

Beste Jan h,

Nog een verzoekje, zou je in een reactie op deze review het ordernummer willen doorgeven?

Petra 10-02-2021

Ik vind BBC een topwinkel
overzichtelijke site, snelle levering (ook bij slechte weer).
Bij vragen goed, vriendelijk, en correct geholpen

Beste Petra,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers en de snelle levering.

Theo Pluym 10-02-2021

Geweldige winkel 14.00 bestelling gemaild om 14.30 ophalen,toen we de bestelling kwamen ophalen waren ze zeer vriendelijk.

Beste Theo Pluym,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice en vriendelijke medewerkers.

Ad 10-02-2021

Printer besteld via click en collect, ‘s morgens om 10.00 uur besteld en om 14.00 uur afgehaald bij de plaatselijke bcc. Alles stond netjes veilig klaar bij de deur en ik was binnen 3 minuten weer op weg naar huis. Hoe gemakkelijk is dat.

Beste Ad,

Bedankt voor jouw review over onze Click & Collect service.

Fré 10-02-2021

Normaal ga ik naar de winkel ven BCC om iets aan te schaffen. Dan kan je het product zien, en omdat ik niet overal verstand van heb, kan ik nog wat vragen stellen aan de verkoper. En ik koop eigenlijk niet graag via internet. Omdat ik voor mijn echtgenote een DAB+ radio wilde kopen, en de winkels gesloten waren, was ik genoodzaakt om toch via de site van BCC de aankoop te doen. Ik moet zeggen dat op de site de producten duidelijk met goede foto's gepresenteerd worden met een duidelijke product omschrijving, en de keuze is groot. De communicatie via mail over de bezorging was prima en duidelijk en de volgende dag konden we de radio al bij ons thuis begroeten. Prima!

Beste Fré,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en communicatie.

Hans 10-02-2021

gewoon een heel goede service. Want: de laptop die ik wilde was uitverkocht en van BCC uit bood men aan na te gaan of die toch niet nog leverbaar was. Na kort zoeken bleek dat het geval te zijn. Beloofde levertijd was voor tweede helft maart EN NU AL ONTVANGEN!

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Flacte 10-02-2021

Ik vond heel snel wat ik zocht. Omschrijving was duidelijk. De levering was heel snel.

Beste Flacte,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Robert 10-02-2021

Aanschaf was eenvoudig en het product was nergens anders goedkoper. Ik had het na 17 uur besteld en de volgende werkdag werd het verzonden, de dag erna ontvangen.

Beste Robert,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website en de snelle levering.

Steven 10-02-2021

Na een heel goed/geduldig advies over een product, kon ik het een paar uren later ophalen bij de winkel.
In deze corona tijd is het fijn om toch aan je spullen te komen op een betrouwbare manier als je zelf niet persoonlijk in de winkel kunt winkelen!!! Top

Beste Steven,

Bedankt voor jouw review over onze ophaalservice.