Deze score is berekend op basis van 14882 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Lucas 03-09-2020

Ik ga altijd naar BCC vanwege de persoonlijke service;
Die bleek in mijn geval helaas niet afdoende omdat mijn nieuwe contract met mobiel.nl niet aan alle regels voldeed en geannuleerd werd door mobiel.nl
Ben echter wel positief over de vriendelijke bediening en service
De medewerker nam alle tijd voor ons.
Kom dus wel graag terug in de winkel

Beste Lucas,

Dinand 03-09-2020

Goede service en productuitleg. Verkoper nam de tijd voor ons en luisterde goed naar wat we zochten.

Beste Dinand,

Marcella 03-09-2020

Lieve personeel en klantvriendelijk
Inspiratie van jullie winkel vind ik super leuk

Beste Marcella,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke medewerkers.

Manfred Golz 03-09-2020

Zelf zonder bericht vooraf stonden ze binnen de afgesproken tijd voor de deur.
via internet besteld.
Dus niet in een winkel geweest.

Beste Manfred Golz,

Van Der Aa 03-09-2020

Super fijne winkel,goede service en klantvriendelijk,echt mensen die er verstand van hebben.

Beste Van Der Aa,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en klantvriendelijke en deskundige medewerkers.

W v Dongen 03-09-2020

Wij waren al in de winkel geweest en daar gaf men ons te kennen dat het product wat wij zochten er niet meer was. Op de parkeerplaats kwamen wij een medewerker tegen die een andere klant hielp met zijn doos naar de auto te brengen. Toen wij deze medewerker aanspraken en vroegen of het product waar wij naar op zoek waren nog wel verkrijgbaar was, heeft hij zijn uiterste best gedaan en via de site hebben wij alsnog ons product verkregen. Kortom een pluim voor deze medewerker in Goes, en een 10 voor klantgerichtheid en klantvriendelijkheid.Chapeau!!!

Beste W v Dongen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Goes.

Dennis 03-09-2020

BCC Hoorn is een mooie zaak en er staat niet meteen een verkoper aan je te trekken dat vind ik wel prettig eerst zelf even kijken en als je vragen hebt wordt je meteen geholpen.
Ik ging voor een Nespresso apparaat en die waren volop aanwezig. Het mooie van BCC is ook dat je Freebees kan inleveren.

Beste Dennis,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hoorn.

J.Crijns 03-09-2020

Zeer prettig advies zonder drang tot verkoop. Goed geholpen door marco en paul palmen in filiaal BCC te Heerlen. Telefoon en bijbehoren aldaar aangeschaft en niet via internet. Wij willen graag advies bij al onze aankomen. Vandaar. groetend fam crijns te brunssum

Beste J.Crijns,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Heerlen.

jan Borgstijn 03-09-2020

netjes geholpen , goed geadviseerd , goede aflevering , zeer tevreden over de toestellen en de after sales service

Beste jan Borgstijn,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankopen.

Gerda Geerligs 03-09-2020

We slagen altijd bij BCC. Goerde uitleg en als er een vergissing is gemaakt door het personeel wordt het meteen hersteld.

Beste Gerda Geerligs,

Hanneke van Eldik 03-09-2020

Ruim voldoende tot goed gesorteerde winkel, waarbij je snel en vakkundig geholpen wordt.

Beste Hanneke van Eldik,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Mart Smit 03-09-2020

Ik heb een Nespresso automaat besteld, de volgende dag snel geleverd bij het DHL ophaalpunt. En met mijn aankoop ben ik heel erg tevreden. Genieten van heerlijke koffie uit mijn nieuwe Nespresso automaat.

Beste Mart Smit,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Geniet van de koffie!

Sergejs Kairans 03-09-2020

Very nice Shop. Good dials, nice prices. Bouth conditioner working good. Will buy in the future.

Dear Sergejs Kairans,

Thank you for your review about our shop.

Kind regards,,

Jones 03-09-2020

BCC is in mijn beleving echt adequaat en doet wat het beloofd. Heb daar JBL oortjes gekocht en die gingen na 6 maanden kapot toen ik langs de winkel ging kreeg ik terplekke nieuwe mee en werd ik vriendelijk geholpen. Daarnaast een HP laptop besteld en precies op tijd geleverd (de dag erna). Dit bleekt een verkeerde model te zijn dus meteen terug gegaan en kreeg mijn geld in 2 werkdagen teruggestort waarna ik een ander laptop heb besteld. Al bij al alleen maar goede ervaringen bij BCC. Jullie zijn goed bezig ik ben fan!

Beste Jones,

Bedankt voor jouw review over de services in onze winkel.

Gonnie van Dijk 03-09-2020

Het is een hele toegankelijke shop en gemakkelijk alles te vinden en duidelijke omschrijvingen erbij van de artikelen die jullie verkopen. Nette werkwijze en fijne werkwijze. Op tijd mail van levering en helemaal super is dat je tien minuten van te voren wordt gebeld wanneer ze er zijn. Hoef je niet steeds naar buiten te kijken of er iemand komt. Nettte werklieden, nemen alles mee, laten geen troep achter. Super, koop vaker bij jullie.

Beste Gonnie van Dijk,

Bedankt voor jouw review over onze services.

petra 03-09-2020

We gingen alleen maar om ons te verdiepen in de e-readers. De verkoper die hielp was erg behulpzaam en vriendelijk en wist alles goed uit te leggen. Hij drong niets op en zei zelf 'als je nog twijfelt ga dan eerst een kopje koffie drinken' echt super service

Beste petra,

Jan Hendriks 03-09-2020

Vooraf de nodige studie op de site gedaan voor de gewenste aankoop. Bewust koop ik lokaal en niet via het internet omdat ik vind dat lokale ondernemers in een stad er toe doen en mede de sfeer in een stadscentrum bepalen. Als je de winkel in Helmond binnenkomt, valt direct op dat er een ontspannende sfeer is met veel beweegruimte ( nu erg belangrijk). Zakelijke met een vleugje humor wordt mijn koop geregeld en de volgende dag bezorgd ( precies op tijd!!) Alom tevredenheid mijnerzijds. De waardering is een 9 geworden om de doodeenvoudige reden dat een 10 er op zou kunnen duiden dat er niets meer te verbeteren valt: dat lijkt me niet wenselijk en menselijk.

Beste Jan Hendriks,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Helmond.

Erik 03-09-2020

Super geholpen bij BCC Beek. We kwamen voor een low budget tv voor mijn schoonmoeder. Er werd geen moeite gedaan om een duurdere tv aan te smeren. De verkoper nam keurig de tijd zodat we tevreden en met tv naar huis gingen.

Beste Erik,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beek.

Ted 03-09-2020

Het product kwam een dag na dat ik het had besteld op het verwachte tijdstip. Helaas werd mijn oude printer niet meegenomen door DHL.

Beste Ted,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Wat vervelend dat de oude printer niet is meegenomen, dat is niet de bedoeling, sorry. Als je wilt kunnen we deze alsnog laten ophalen. Kun je dan het ordernummer doorgeven.

Christina 03-09-2020

Zeer vriendelijke correcte bediening , goede uitleg , er wordt tijd aan de klant besteed

Beste Christina,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze medewerkers.

Lein 03-09-2020

Goed en eerlijk advies van de medewerkers. Nemen de tijd en hebben verstand van de producten die ze voeren.

Beste Lein,

Bedankt voor jouw review over de eerlijke adviezen van onze medewerkers.

ria sanders 03-09-2020

Fijne winkel ,
keurige bediening goede voorlichting over onze aankoop van Tv en diepvriezer.
Alles goed en op tijd gebracht!

Beste ria sanders,

Bedankt voor jouw review over onze winkel. Veel plezier met de aankopen!

Ronald 03-09-2020

Vriendelijk personeel, je hieft niet lang te wachten tot iemand naar je toe komt om te helpen, uitleg gehad van diverse wasmachines de voor en nadelen besproken zodat je zelf dan de juiste keuzes kunt maken, uitleg over de bezorging welke keuzes er zijn al met al prima winkel we hebben en gaan er zeker weer voor grote in kopen naar toe

Beste Ronald,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel en onze vriendelijke medewerkers.

Ineke 03-09-2020

BCC is van oudsher een prima onderneming. Zaken worden afgehandeld zoals het moet. Ik ben zeer tevreden , nu en voor alle andere jaren dat ik bij BCC klant ben.

Beste Ineke,

Lia Stoelwinder 03-09-2020

Geweldig om zo produkten te bestellen!
Had snel een koelkast nodig in verband met oppassen vsn het huis van mn zusje wat in de verkoop staat. ik heb woonruimte nodig want ik ben net terug uit Australie na 20jaar en ik ben enorm onder de indruk van de Nederlandse kwaliteit op alle fronten. Website, product, communicatie en levering.
Superblij , ga dit zeker weer gebruiken, en kan echt aanbevelen!!

Beste Lia Stoelwinder,

Bedankt voor jouw review over onze website, de communicatie en de bezorging.

john.k 03-09-2020

Ik koos deze winkel, omdat ik in de buurt woon. Maar ook omdat ik er altijd vriendelijk ontvangen wordt. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Ik krijg een goed advies en nette service. Ik kom zeker terug

Beste john.k,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Gerard Pouw 03-09-2020

Vandaag een mooie oven gekocht bij de BCC in Osdorp..prima service en goede uitleg..
Als we wat nodig hebben gaan we altijd eerst naar de BCC een prima zaak..

Beste Gerard Pouw,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amsterdam Osdorp.

Charles Fassaert 03-09-2020

Goed geholpen met de keuze en de uitleg van het apparaat in de winkel.
De plaatsing was minder goed, de monteurs hadden weinig tijd en maakten hierdoor
een foutieve aansluiting, na overleg in de winkel is dit goed gekomen.

Beste Charles Fassaert,

Bedankt voor jouw review en feedback. Excuses voor het ongemak, fijn dat we het snel konden herstellen.

A. van Huizen 03-09-2020

Eigenlijk wilde ik het product bij de mediamarkt kopen, maar deze was hier uitverkocht. Dus maar even naar de overburen gelopen. De bcc is toch echt in alle opzichten veel fijner. Het is zoveel rustiger in de winkel, en de medewerkers nemen uitgebreid de tijd om je te helpen met je keuze en aankoop. Het personeel is uiterst vriendelijk, en heeft daadwerkelijk kennis over wat ze verkopen. Overal was het echt een hele prettige ervaring om hier iets te kopen

Beste A. van HUizen,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Wil van doorn 03-09-2020

Vriendelijke bediening,vakundig geholpen.
Goedebezorging,enplaatsing.klasse.

Beste Wil van doorn,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkers.

A. De jong 03-09-2020

In de winkel keurig geholpen.
Levering op tijd, alleen geen telefoontje gehad.
Wasautomaat niet gekontroleerd op waterpas, dus zelf maar gedaan.
Verder geen klachten.

Beste A. De jong,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Johan Vaessen 03-09-2020

Vandaag besteld morgen in huis. Het klopt ook nog en je krijgt zelfs een tijdsblok van 2 uur gegeven wanneer het pakket bezorgd wordt. Over de JBL Tuner 2 Black niets dan goeds. Mooie vormgeving, klein en een schitterend geluid. Ook de voorkeurszenders zijn goed en gemakkelijk in te stellen.

Beste Johan Vaessen,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de JBL!

A.Hulsebos 03-09-2020

Een prettige winkel en toen ik vroeg om hulp werd er gelijk een deskundige geroepen die mij verder hielp. Ik wist welke laptop ik wilde hebben en de afhandeling is zeer prettig verlopen, heb aan de kassa een aankoopbon gekregen en via de mail ook nog eens een keer. Ben zeer tevreden over BBC

Beste A.Hulsebos,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp in onze winkel.

Ingrid 03-09-2020

Werd goed geadviseerd bij de keuze van een wasmachine, medewerker nam de tijd voor uitleg. Kreeg een dag van te voren een mail met bevestiging van bezorging. En 's avonds een mail en sms met het tijdvak van bezorging.
Bezorging was keurig op tijd en wasmachine geïnstalleerd met daarbij een goede uitleg. Oude wasmacine werd meegenomen dus helemaal TOP!

Beste Ingrid,

Bedankt voor jouw review over de adviezen van onze medewerker.

Ellen 03-09-2020

Ik heb voor bcc gekozen omdat ik daar nog een cadeaukaart voor had liggen. Ik heb dinsdag laat in de middag besteld(rond 16.00/17.00) en toch was woensdag al in huis! Ik vind wel dat er online heel slecht aangegeven staat waar je de code voor de cadeaubon kunt invoeren, ik heb hem echt goed moeten zoeken maar toen ik die eenmaal gevonden had was het verder heel makkelijk.

Beste Ellen,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Erwinnen 03-09-2020

Bestelde een vriezer bij Bol.com en de bijbehorende koelkast bij de BCC. De high service van de BCC was ver te zoeken. Bol.com leverde zonder bezorgkosten binnen een dag, pakte de vriezer uit, zette de vriezer op de juiste plek, maakten de vriezer waterpas en namen het verpakkingsmateriaal keurig mee. Dit deden de bezorgers binnen 5 minuten. BCC rekende ook geen bezorgkosten, maar het duurde een halve week voor het apparaat bezorgd werd. De koelkast werd in een enorme doos in de woonkamer gezet en de bezorgers gingen er weer vandoor. Bestel je een apparaat van bijna 1.000 euro en wijgeren ze het enorme verpakkingsmateriaal mee te nemen. Heel fijn zo’n doos van 2 bij 3 meter en vuilniszakken vol piepschuim in huis.

Beste Erwinnen,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak, we begrijpen dat al dat verpakkingsmateriaal in huis niet handig is. Kun je ons een ordernummer doorgeven?

Peter Oud 03-09-2020

zeer goed geholpen en een goed advies, vriendelijk en geduldig ,samen een leverings datum besproken i.v.m met corona,daar het iets later kan worden en ze zijn afhankelijk van de levering!

Beste Peter Oud,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze vriendelijke en geduldige medewerker.

Jan F 02-09-2020

Eenvoudige bestelsite en voordelig. Bij aflevering van de bestelde condensdroger vraagt de BCC medewerker of het geen garantie betreft. Ik zeg nog dat ik geen factuur meer in mijn papieren heb en omdat ik die opruim als ze niet meer nodig zijn er dus geen gatantie op zit. Dus nieuwe plaatsen en oude mee laten nemen. Toch ben ik aan het denken gezet. Maar natuurlijk. Ik had toen ook al via internet gekocht. Wat nu? Tocj klantenservice gebeld. Vriendelijk vertelde de medewerker dat ik de chauffeur kon bellen voor het terugbrengen van de oude machine. De nieuwe aanschaf kon ik eenvoudig annuleren. Droger is inmiddels omgewisseld en geld retour. Toppie.

Beste Jan F,

Jeroen 02-09-2020

Altijd deskundige, open, vriendelijk personeel. Kort maar krachtig! Gelijk naar ons toe komen, goed 1,5 m afstand gehouden. Goede uitleg.

Beste Jeroen,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

Frenkiesee 02-09-2020

En je hebt een goed product en voor de laagste prijs, wie wil dat nou niet?
Ik zeg BCC, online is prettig maar winkelbezoek is ook soms prettig als je info wil of het zien van een product.
Tof dat ze meerdere keuzes van betalen hebben, vind mijn bewindvoerster ook zo fijn

Beste Frenkiesee,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Corina Leemans 02-09-2020

Fijne winkel. Goed geholpen. Duidelijke uitleg over me aankoop, en erg vriendelijk personeel

Beste Corina Leemans,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.

jan van doorn 02-09-2020

Ik en mijn familie kopen al heel wat jaren bij BCC en ik vind de service erg goed. Alles verloopt naar hoe ik het wil vakkundig en snel. Bezorging is top en duidelijk en ik ben zeer tevreden. Gewoon geen gelazer.

Beste Jan van Doorn,

Fred Severs 02-09-2020

Na enig geduld om een medewerker beschikbaar te krijgen, is mij goed advies gegeven en heb zodoende een bestelling geplaatst.
De prijs van het opruimingsartikel week af van de computer, werd direct na mijn opmerking gecorrigeerd.
Verder prettige service, wel zelf allert zijn.

Beste Fred Severs,

Fred Zeij 02-09-2020

We zochten naar een nw. telefoon voor in huis , we werden keurig , vakkundig en vriendelijk geholpen door een verkoper mevr. Jeannette.
Een hele fijne en vriendelijke zaak, zag er schoon, netjes en goed ingericht uit .

Beste Fred Zeij,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkster.

Jacques 02-09-2020

Ik werd geholpen door een zeer geduldige en bekwame medewerker die uitgebreid de tijd nam en met zijn duidelijke uitleg over de verschillende mogelijkheden mij uitstekende heeft geholpen om de juiste keuze te maken. Het door mij gekochte artikel voldoet dan ook nog beter aan mijn eisen en verwachtingen dan vooraf ingeschat.
Uitstekende service.

Beste Jacques,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vakkundige medwerker.

Nicky 02-09-2020

Ik heb word hier altijd goed geholpen klantvriendelijk en als er iets stuk was werd ik meteen geholpen en goed ook nog nooit problemen met BCC gehad top service

Beste Nicky,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijke hulp in onze winkel.

John 02-09-2020

ik heb een Samsung magnetron, waarvan ik niet tevreden was met de verlichting, deze was niet helder genoeg om te zien wat er in de magnetron draait. Ik kon de Samsung magnetron ruilen voor een Inventum magnetron, waar ik zeer tevreden over ben. De service is zeer goed bij BCC, zij hebben oog voor de klant, wat ik als zeer prettig ervaar.

Beste John,

Mooiweer 02-09-2020

Fijne winkel, overzichtelijk, goed personeel, goede service, fijne winkel om rond te kijken. dus mensen ga naar BBC, ipv Buurman Mediamarkt.

Beste Mooiweer,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

N.v.t. 02-09-2020

Wij waren op zoek naar een steelstofzuiger. De medewerker heeft ons goed geadviseerd, maar heeft ons de keuze laten doen. Hij heeft niet aangedrongen op een specifiek merk wat mogelijk zijn eigen voorkeur zou kunnen zijn. Hij heeft ook goed meegekeken naar de verschillen in de merken en types

Beste,

Bedankt voor jouw review over het advies van onze medewerker.

Jessie 02-09-2020

Wij halen altijd onze witgoed en apparatuur bij de BCC en zijn hier tot aan heden altijd blij mee!
Altijd goede service en de beste prijsgarantie.

Beste Jessie,