Deze score is berekend op basis van 14882 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gert van Muijlwijk 05-09-2020

Fantastisch mooi scheerapparaat heeft mijn man bij uw winkel gekocht voor de door hem gespaarde freebees. Veel spaaracties zijn zinloos, omdat je er artikelen voor kunt krijgen, waar je vervolgens weinig aan hebt. Totaal anders is deze aankoop!

Beste Gert van Muijlwijk,

Jeu 05-09-2020

Mooi assortiment in winkel.
Aardige deskundige uitleg en advies.
Correcte levering.

Beste Jeu,

G Welten 05-09-2020

Mooi winkel vriendelijk personeel. Gezellig personeel en behulpzaam. Ik raad iedereen aan bij BBC gegaan kijken of te kopen.goed bevallen vandaag

Beste G Welten,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en gezellige en behulpzame medewerkers.

Diana 05-09-2020

BCC heeft een fijne website, gemakkelijk te navigeren met genoeg keuze in producten. Bestellen en betalen gaat vlot en snel, gehele proces is duidelijk en overzichtelijk. BCC is zeer aan te bevelen.

Beste Diana,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

J.Jongenelen 05-09-2020

Goede uitleg over alles wat wij vroegen.
T.V thuis laten brengen , keurig netjes geïnstalleerd met duidelijke uitleg.
Wij zijn erg tevreden

Beste J.Jongenelen,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de nieuwe TV!

Annet 04-09-2020

Ik ben bij deze winkel gekomen omdat ik wat besteld had via internet en het artikel kapot was. Vond het wel vervelend dat ivoor de tweede keer terug moest komen. Heb uiteindelijk een nieuw artikel gekregen helaas niet dezelfde als ik gekocht had,

Beste Annet,

Fijne winkelervaring. 04-09-2020

Ik kies vaak voor de BCC omdat je er goed geholpen word. Personeel is vakkundig en aardig. En vooral ze hebben voorraad van de producten. Want het meest frustrerend zijn de zaken die online alles verkopen ,maar niks op voorraad hebben.

Beste,

Bedankt voor jouw review over jouw fijne winkelervaring.

Max Verhoeven 04-09-2020

We waren hier op maandag geweest en hebben toen heel goed uitleg gekregen over een tv scherm, wat wij wilde aanschaffen. Na een paar dagen nagedacht te hebben kwamen we terug bij dezelfde winkel en de werknemer wist nog precies welke tv wij wilde hebben. De werknemer was heel vriendelijk en heeft ons uitstekend geholpen

Beste Max Verhoeven,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze medewerker.

Co de Bondt 04-09-2020

Snelle en correcte advisering, goede prijs en plezierig contact.
Product was op voorraad en kon gelijk meegenomen worden.

Beste Co de Bondt,

Marion 04-09-2020

We werden zeer goed geholpen. Er is een goede service. Men kon ons goed informeren over de spullen die we wilden hebben en waar we vragen over hadden.

Beste Marion,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Johan 04-09-2020

Deze winkel vind ik de beste in mijn omgeving is maar 15 minuten van mij verwijderd.het is daar gezellig winkelen en het heeft een ruimtelijke indeling. Het personeel is heel goed geïnstrueerd als het over een product gaat.

Beste Johan,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Vlietstra 04-09-2020

Op alle vragen een duidelijk antwoord Het komt oprecht en eerlijk over Niet het gevoel dat het een verkoop praatje was

Beste Vlietstra,

Sandra 04-09-2020

Geholpen door ervaren en bekwame verkoper, hij gaf goede tips en nam alle tijd voor ons. Met tevreden gevoel naar huis met mooie TV.

Beste Sandra,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerker. Veel plezier met de TV!

Karin 04-09-2020

In de winkel werden we zeer goed geholpen en de bezorging was goed geregeld. Nette jongens en keurig volgens afspraak

Beste Karin,

Bedankt voor jouw review over onze keurige bezorgers.

Peter van Haarlem 04-09-2020

Uitstekend geholpen in de winkel. Duidelijk en eerlijk antwoord op mijn kritische vragen. Geen hosanna verhalen.
Ook duidelijke afspraak over bezorging. Goede communicatie met de chauffeur over de het bezorgtijdstip. Plaatsing en installatie perfect uitgevoerd door zeer beleefde medewerkers.
Onze complimenten.

Beste Peter van Haarlem,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service in onze winkel.

Koos 04-09-2020

Fantastisch advies en informatie gekregen van verkoper Tom in BCC Veghel. Tom heeft ons op een heel vriendelijke wijze een zeer duidelijke uitleg gegeven over de diverse stofzuigers. Wij kwamen voor een bepaald merk, maar door een onafhankelijk advies hebben we uiteindelijk een betere keuze gemaakt.

Beste Koos,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veghel.

Richard 04-09-2020

De vestiging in Heerlen bezoek ik graag, medewerkers zijn altijd behulpzaam en enthousiast. Een groot voordeel van BCC is dat ze VVV bonnen accepteren. Daarnaast is het uitgebreide assortiment een grote plus en het feit dat ze de aankoopbon ook nog via mail doen toekomen.

Beste Richard,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Heerlen.

remcoandcircle@gmail.com 04-09-2020

Overzichtelijke website en heldere produktbeschrijvingen. Zoekspecificaties zijn uigebreid om de juiste keuze te maken. Snel in bezorgd. Top

Beste remcoandcircle@gmail.com,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

L.johan 04-09-2020

Het is een prettige ruime winkel. Het personeel is altijd zeer behulpzaam en bekwaam. Alles gaat met het nodige grapje en echt persoonlijk contact! Prima!

Beste L.johan,

Liberto Fernandes 04-09-2020

I am a foreigner in this country, but early on in my days here I learned that BCC was a trustworthy company to purchase quality products for very good prices. Everytime I can I shop through BCC.

So far my experience has been nothing but tremendously good. Website is user friendly, at the physical shop the employees are very polite and helpful, all my purchases made me happy especially with the quality of the products and fast delivery.

Dear Liberto Fernandes,

Thank you for your review about our shop, website and employees.

Kind regards,

Kato 04-09-2020

Fijne website, goed te filteren . Vlotte bezorgimg, top voor elkaar. Product was eenvoudig te installeren.

Beste Kato,

Bedankt voor jouw review over onze website en de bezorgng.

Judith 04-09-2020

Prima ervaring met BCC!
Online bestelling van m’n wasmachine was makkelijk, en snel leverbaar.
Bezorging prima verlopen! Werd netjes op de hoogte gehouden van de levertijd op de dag zelf. Bezorgers liepen zelfs voor op schema en ik kreeg een telefoontje toen ze op ca. 7 min afstand zaten. Wasmachine netjes naar zolder gebracht en aangesloten (de aansluiting zijn wel extra kosten)de oude machine afgevoerd.

Beste Judith,

Bedankt voor jouw review over de bezorging.

Michiel 04-09-2020

Via Webshop al 2x bestelling gedaan en is allemaal prima verlopen. Vind het ook prettig dat ik bij fisieke winkel in de buurt terecht kan mocht er iets niet goed zijn aan het product en voor advies.

Beste Michiel,

Virgenie 04-09-2020

Zeer goede en vriendelijke ontvangst bij entreee winkel. Zeer deskundig advies.
Een zeer goed en deskundig team .

Beste Virgenie,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de deskundige medewerkers.

Veronique Le 04-09-2020

Ik heb mijn eerste wasmachine gekocht via BCC en meer dan tevreden over de webshop! De website was duidelijk met gemakkelijke betaling via Ideal.
We hadden bij de levering ook gekozen voor het aansluiten van de wasmachine. De avond voor de aangegeven dag van de levering kreeg ik een sms binnen welk tijdvlak de bezorgers zouden komen. Op de dag zelf kreeg ik keurig een telefoontje ± 15min van tevoren dat ze eraan kwamen en ook precies binnen het tijdvlak zoals aangegeven. Alles was geinstalleerd binnen 10min en de bezorgers waren zeer vriendelijk! al met al een hele goede ervaring gehad met BCC, ik zou hier zo weer bestellen!

Beste Veronique Le,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak op onze website en onze bezorgservice.

Mark 04-09-2020

AirPods 2 gekocht bij BCC Helmond, helaas wilde men niet meegaan met de laagste prijsgarantie.
Het prijsverschil met een andere winkel was slechts € 5,- maar deze is niet in de buurt van Helmond.

Waarom er een groot logo met
‘LOW PRICING’ staat afgebeeld vraag ik me dan ook af?

Ik ga er vanuit dat het product wel gewoon goed is.

Beste Mark,

Bedankt voor jouw review. We willen hier graag meer van weten, kun je het ordernummer doorgeven?

Droppie 04-09-2020

Het is altijd gezellig winkelen bij BCC en vriendelijke bediening. Correct geholpen en bij niet op voorraad de volgende dag gratis thuis bezorgd. Top

Beste Droppie,

Frank 04-09-2020

Wij hebben voor BCC Muiden gekozen omdat je daar nog kan parkeren zonder te hoeven betalen maar bovenal door het vriendelijke personeel. Je wordt snel te woord gestaan door verkopers met goede informatie en adviezen, die niet opdringerig zijn maar je helpen bij je keuze. Deze winkel is aanbevelenswaardig.

Beste Frank,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Muiden.

B. de Gardeijn 04-09-2020

Op internet hadden we een wasmachine gevonden die voldeed aan onze wensen. Hup naar de BCC winkel, enkel was deze niet voorradig in de winkel. De verkoper heeft ons perfect geholpen in de winkel via zijn PC waarop hij ook alternatieven toonde. De koop gesloten en een leveringsdag afgesproken, Deze lag naar onze wens 6 dagen later. Perfect via email en sms berichten gecommuniceerd op welk tijdstip de wasmachine werd geleverd. Ook de plaatsing in huis was erg goed via de twee bezorgers. Kortom een hele fijne ervaring van aankoop en service en levering. Niets aan toe te voegen.

Beste B. de Gardeleijn,

Bedankt voor jouw review over jouw ervaring bij de aankoop en de levering van de nieuwe wasmachine.

Burlet 04-09-2020

snelle en competente afhandeling. Prettig contact.Goede vergelijking tussen produkten.

Beste Burlet,

Jos 04-09-2020

Prijs is in 4 weken €80 duurder geworden. Geen advies, geen uitleg en geen compensatie.

Beste Jos,

Bedankt voor jouw review. We snappen dat het vervelend is wanneer producten duurder worden. Kun je het ordernummer doorgeven?

Bram 04-09-2020

Wij hebben een order besteld en een uur later geannuleerd. Op 21 Aug.. Nu is het 4 Sept. en nog ons geld niet terug gestort dat vinden we heel jammer,we hadden best wel goede ervaringen met BCC. order 202008-004595579.Het gevoel is nu weg.

Beste Bram,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden met betrekking tot de terugbetaling. Fijn dat je het ordernummer erbij het gezet, we gaan er naar kijken!

G v Welsenis 04-09-2020

Waren zeer verheugd over de super snellen afhandeling van BCC.Hoop nog zeker in de toekomst gebruik te willen maken van deze goed uitziende webshop.

Beste G v Welsenis,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

Bamo 04-09-2020

Ik werd Snel geholpen, kreeg voldoende info en had in de winkel voldoende keus. Uitverkochte artikelen; worden snel nageleverd

Beste Bamo,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Marian 04-09-2020

Makkelijke bestelling gedaan, prima en de volgende dag op tijd geleverd.
Nu ons aangekochte product uit proberen.

Beste Marian,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop.

Bart van Geffen 04-09-2020

BCC Veghel is een klantvriendelijke shop waar personeel alle tijd neemt om de producten te presenteren, wat zijn de voordelen en wat de eventuele nadelen van verschillende producten om zodoende tot geen overwogen beslissing te komen. Je krijgt alle tijd om een beslissing te nemen er wordt niet opgedrongen. Goede deskundige uitleg ook over vervolg garantie bij BCC.

Beste Bart van Geffen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veghel.

Adriana 04-09-2020

via de website een tv besteld, het gaat snel en is overzichtelijk, bezorging was snel en bezorger was erg vriendelijk. Al met al top!

Beste Adriana,

Bedankt voor jouw review over de website en de bezorging.

Ron 04-09-2020

Vandaag geweest voor een nieuwe printer en zoals altijd weer super service en deskundig advies.

Beste Ron,

Dave 04-09-2020

Erg goed geholpen in de winkel. Had bepaalde vragen over Iphone 11 pro accessoires en werd direct geholpen. Was er iets niet helemaal zeker, geen probleem dan zocht de medewerker dit voor de zekerheid even na op de computer.
Kortom zeer tevreden.

Beste Dave,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

didi 04-09-2020

Wij vinden bcc een fijne winkel!zijn ook leuk/goed geholpen met onze keus naar de koelkast!
Je word goed op de hoogte gehouden met je bestelling en de bezorging was ook goed!
Wij zijn zeer tevreden en gaan zeker terugkomen!
Hebben binnekort een nieuwe wasmachine nodig😉

Beste didi,

Bedankt voor jouw review over onze winkel. We helpen je graag weer!

M. Schneider 04-09-2020

De producten zijn scherp geprijsd
Toegankelijke website met goede zoekfunctie waardoor alles snel is te vinden
Product werd snel geleverd

Beste M. Schneider,

Bedankt voor jouw review over onze website en de snelle levering.

Sonja Smit 04-09-2020

De shop is duidelijk en gebruiksvriendelijk,en ook de bevestiging en levering zijn prima in orde.

Beste Sonja Smit,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke en gebruiksvriendelijke webshop.

Jan 04-09-2020

Ik was op zoek naar een winkel waar ik mijn vvv bon kon inleveren. Zo kwam ik bij BCC terecht.
JBL in ear contour 2 voor het hardsjokken uitgezocht. Heb ik bijna het hele proces doorlopen accepteren ze maar 50 euro op zo’n bon.
Teleurgesteld betaal ik dan maar zo. Even later ga ik naar de site van JBL om de specificaties en bediening na te lezen staat exact hetzelfde product voor 10 euro goedkoper 😳.
Ik voel me dubbel genaaid, zonder plezier.

Beste Jan,

Bedankt voor jouw review. We begrijpen jouw teleurstelling, excuses hiervoor. Kun je ons het ordernummer doorgeven?

Cheyenne 04-09-2020

De website is duidelijk en het werd snel bezorgd. De muurbeugel was makkelijk te monteren (gebruiksaanwijzing mag wel iets makkelijker :P). Alle materialen waren erbij geleverd zelfs de waterpas dus dit was heel prettig

Beste Cheyenne,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en snelle levering.

Ronald 04-09-2020

Ik word hier altijd erg vriendelijk en netjes geholpen.
Klantvriendelijkheid vind ik altijd erg belangrijk, en dat is wat ze hier ook zeker bieden.

Beste Ronald,

Bedankt voor jouw review. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

pbruggen 03-09-2020

Vakkundig, snel en adequaat geholpen. Goede uitleg van de mogelijkheden die het product heeft.

Beste pbruggen,

Bedankt voor jouw review over de vakkundige hulp van onze medewerker.

Wilco 03-09-2020

De verkoper nam ruim de tijd om uitleg te geven op al mijn vragen. Deze vragen werden elders niet beantwoord. Het product was bij BCC wat duurder (€8) maar dit was mij het wel waard aangezien ik hier de juiste uitleg op mijn vragen heb gekregen.

Beste Wilco,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Amber 03-09-2020

Laatst een tablet gekocht. Van te voren uitgezocht en gezien dat hij bij bcc het minst kostte. Eenmaal binnen eerst even naar de tablet gekeken en daarna gelijk geholpen. Vriendelijk geholpen en binnen een paar minuten had ik een nieuwe tablet. Ben er erg blij mij.

Beste Amber,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met je nieuwe tablet!

F Hofman 03-09-2020

Grote keus en zeer snel levebaar !
En Je kunt het product goed vergelijken met andere apparaten.
Ben er zeer te vreden ermee.
En het winkelpersoneel is ook zeer klantvriendelijk. 👍

Beste F Hofman,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en klantvriendelijke medewerkers.

sandra 03-09-2020

Duidelijke uitleg,vriendelijk personeel,behulpzaam. Een aanrader om bij bcc heerlen te winkelen

Beste sandra,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Heerlen.