Rob 16-09-2020

Geven duidelijke antwoorden op al je vragen en geen verkooppraatjes. Hebben ook de kennis in huis en zijn altijd vriendelijk.

Beste Rob,

Bedankt voor jouw review over onze kundige en vriendelijke medewerkers.

Lisette 16-09-2020

Ik ben in de winkel geweest in Amersfoort vriendelijk personeel goed geholpen.
De bezorging ging ook super, vriendelijke mannen en mooi op tijd zoals afgesproken netjes boven op de 2e verdieping geplaatst en aangesloten top.

Beste Lisette,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amersfoort.

Henk Muller 16-09-2020

Bekwaam personeel, verkopen je wat nodig is, dringen geen zaken op waar je niet om gevraagd hebt. In de winkel ruime keus aan producten, bijna altijd op voorraad

Beste Henk Muller,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

O-Bouw 16-09-2020

Compleet aanbod, vriendelijk en snelle service en de prijzen zijn gewoon goed. Ik hoef niet nog eens te vergelijken!

Beste O-Bouw,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Henk 16-09-2020

Snel , en vriendelijke . Aan de telefoon , en bij levering .Ook vragen worden duidelijk beantwoord, ze geven je het gevoel dat ze tijd voor je nemen , zeker voor oudere klanten die niet alles digitaal kunnen , is persoonlijk contact daarom zeer belangrijk .

Beste Henk,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en persoonlijke service.

M.Jansen 16-09-2020

Goed geïnformeerd dood BCC,
De medewerkster was duidelijk en heeft ons heel goed geïnformeerd over de verschillend in het aanbod v de tv. Ook
Mbt tot onze provider en onze wensen.
Fijn dat er persoonlijk contact was .
Enige minpunt, lever bij de aankoop van zo’n dure tv, dan even de 2 AAA batterijtjes voor de AB erbij. Als geste zou dat heel erg op prijs gesteld worden en voorkomt irritatie bij t installeren thuis ;-)

Beste M.Jansen,

Edwin S. 15-09-2020

BCC Almere buiten,

Wat ik fijn vond aan dit filiaal is dat de verkopers niet direct op mijn rug springen met de vraag “wordt u al geholpen en wat kan ik voor u betekenen”. Dat ervaar ik als prettig en als ik iemand nodig heb is er altijd wel iemand die mij te woord kan staan. De winkel maakt een nette indruk maar de TV hoek verdiend wat aandacht. De betere televisies staan laag op de grond en te dicht op elkaar. Hierdoor is het niet mogelijk om een TV op de juiste kijk afstand te bekijken en dat is jammer voor een TV in het hogere segment. Verder is het een prima winkel met nette verkopers.

Beste Edwin S.,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Almere Buiten.

Angelique 15-09-2020

Geweldig
Een hele leuke gezellige dame heeft me geholpen en het was super leuk en gezellig
Heerlijk gelachen omdat er even iets mis ging
Maar alles is goed gekomen
Super blij met me stofzuiger zonder zak
Hahahaha

Beste Angelique,

Bedankt voor jouw review over de gezellige service in onze winkel. Veel plezier met stofzuigen! ;-)

Chris 15-09-2020

BCC heeft gevraagd om een review te schrijven dus bij deze:
Ik kocht bij BCC omdat ik nog een VVV cadeaubon had die ik nog wilde besteden. BCC had een product die op een cent na even duur was als de waarde van mijn bon. Ik kocht een "1x Hyper USB C naar USB 3.0 en 4k HDMI Converter (Zilver)" en die werkt prima.

De website is overzichtelijk en gemakklijk te gebruiken. Ik hoefde alleen mijn cadeaukaart nummer en de pin in te voeren om te betalen.
Het enige wat eventueel beter kan is het feit dat ik een kwartier moest wachten op mijn bevestigingsmailtje. Het moet toch moglijk zijn om die sneller te versturen zoals bij andere webshops vaak gebeurt.

Het bestel- en leverproces verliep zoals je mag verwachten, het product was de volgende werkdag geleverd door DHL en die heeft zijn werk ook prima gedaan.

Dus overal een bijna perfecte score.

Beste Chris,

Mevr. E.Koster 15-09-2020

Nadat ik een TV heb besteld in de winkel van BCC zou deze op afspraak 2 dagen later bezorgd worden. Ik kreeg keurig een berichtje hoe laat ze zouden komen maar toen begon het. De bezorgers kwamen ruim 1 uur te laat. Hadden niets laten horen. Ik had intussen het hoofdkantoor gebeld, die het voor mij zouden uitzoeken en terug zouden bellen. Terstond weer niets gehoord. Ik had de afspraak dat de medewerkers het toestel goed voor mij zouden instellen wat maar voor een deel is gebeurd. allereerst waren ze aan het klungelen om de pootjes er goed onder te zetten. Er is totaal niets uitgelegd over het gebruik van de afstandbediening,geen handleiding aanwezig. Bij het aftekenen van de bezorg bon hebben ze niets aan mij gevraagd maar zelf maar een kruis gezet op de plaats waar mijn handtekening had moeten staan als goedkeuring voor het bezorgen. Ik klaag eigenlijk nooit maar deze manier van service( waar ik uiteindelijk voor heb betaald) vond ik ronduit SLECHT en zeker niet klantvriendelijk.

Beste Mevr. E. Koster,

Bedankt voor jouw review. Dit klinkt niet als de service die je mag verwachten. Excuses voor het ongemak. Heb je een ordernummer voor ons?

Ad Damman 15-09-2020

Onze nieuwe Tefal friteuse functioneerde niet naar behoren. Geen probleem bij BCC. Gewoon deze (met olieresten) ingeleverd en een nieuwe meegekregen. Ook deze deed niet wat je mag verwachten. Weer (gebruikt) ingeleverd en ons geld terug gekregen. Daags daarna bij hen een (duurdere) friteuse gekocht. Hulde voor de service en geen gezeur.

Beste Ad Damman,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Bram 15-09-2020

Ik heb recent een printer in een fysieke winkel gekocht en een monitor via de webshop. Beide aankopen bevallen prima, net als het aankoopproces in de winkel en de webshop. Ik was niet vaak bij BCC geweest maar zal er vanaf nu vaker gaan winkelen!

Beste Bram,

Bedankt voor jouw review over het aankoopproces, online als in de winkel.

A.Overdijkink 15-09-2020

Wasmachine besteld en betaald. Deze is niet geleverd. Er is wel een aflever bon ondertekend met een kruis I.p.v. een handtekening van mij. 3 x contact gehad met de klantenservice. Deze beloven mijn klacht in behandeling te nemen en mij daar over te berichten binnen door hun gestelde termijnen. Niets meer terug gehoord. Ook is afgesproken dat ik mijn aankoopbedrag terug krijg binnen 7 werkdagen. Die termijn is inmiddels ook verstreken. Hele slechte service. Ga nu verder met geschillencommissie en aangifte doen van internetfraude.
U bent dus gewaarschuwd als u iets bij dit bedrijf via het internet besteld

Beste A.Overdijkink,

Bedankt voor jouw review. We schrikken echt van dit verhaal, dit kan niet de bedoeling zijn. Excuses voor het ongemak.
Kun je het ordernummer doorgeven?

Henny 15-09-2020

Altijd goede ervaring met BCC. Nu was de levering prima, alleen zou, zoals afgesproken, het oude elektrische apparaat meegenomen worden. Echter DHL weigerde dit. Dus niet volgens de gemaakte afspraak!! Gekochte product is prima.

Beste Henny,

Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat DHL het oude apparaat niet heeft meegenomen, excuses voor het ongemak. Als je wilt kunnen we hier alsnog een ophaalopdracht voor inplannen. Wil je dan het ordernummer doorgeven?

Bibi 15-09-2020

Goede shop en snelle bezorging. Altijd klantvriendelijk geholpen. Ga vooral zo door!

Beste Bibi,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

P. M. van den Kieboom 15-09-2020

Sinds 2006 alleen maar uiterst positieve ervaringen met BCC-Breda (geduld, deskundige uitleg, vriendelijkheid, verwijzen naar mogelijke alternatieven, hulp bij e.v.t. reparaties van gekochte apparatuur en gunstige prijzen).

Beste P. M. van den Kieboom,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Breda.

Lukas Hoogerbrugge 15-09-2020

Je wordt vriendelijk benaderd niet opdringerig , en leggen het product goed uit.

Beste Lukas Hoogerbrugge,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke benadering door onze medewerkers.

J.Cornelissen 15-09-2020

ik vind deze shop overzichtelijk en klantvriendelijk. de leveringen zijn altijd correct. en vragen worden goed beantwoordt. daarom ga ik altijd naar BCC voor mijn aankopen.

Beste J.Cornelissen,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel.

Ik 15-09-2020

In de shop kun je de juiste dingen vinden. Keuze genoeg voor iedereen. De bezorging was snel, nette bezorgers.

Beste Ik,

Arjan 15-09-2020

Alle lof voor de snelheid van levering, volledig conform afspraak.
Bij Coolblue gekeken en daar ging de prijs omhoog binnen de 24 uur..
Niet echt een staaltje van vertouwen wekken.
BCC is een uitstekend akternatief.

Beste Arjan,

Bedankt voor jouw review en graag tot de volgende keer!

Barbara de Ruiter 15-09-2020

BCC had de laagste prijs van de Miele wasmachine die wij op het oog hadden. Bestellen en betalen was erg simpel. Wasmachine is naar de zolderverdieping gebracht en aangesloten, oude machine werd direct meegenomen, chauffeurs waren stipt op tijd. Nadat de machine bleek te lekken, is deze een paar dagen later omgeruild zonder extra kosten. Prima service van BCC! Wij zijn zeer tevreden.

Beste Barbara de Ruiter,

Bedankt voor jouw review over onze services.

M.hijman 15-09-2020

Prima service aardig en deskundig personeel nemen alle tijd voor je.
Na aankoop ook prima uitleg.

Beste M.hijman,

Bedankt voor jouw review over de service van onze deskundige medewerkers.

Marianne 15-09-2020

Uitstekende service en info. Adequate kennis. Correcte benadering door medewerkers.

Beste Marianne,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkers.

Wesley 15-09-2020

BCC heeft een laagste prijs garantie en prima service, daarom kies ik bij electronica snel voor BCC. Je weet immers dat je niet teveel betaald en dat ze klaarstaan bij problemen.

De site zelf is prima, maar de filter opties vind ik beperkt. Als je kijkt naar de site van Coolblue, kan je aldaar veel specifieker filteren naar producten.

Toetsenbord en muis wat ik kocht zijn precies goed voor op je (thuis)kantoor. Je hebt goedkopere versies, maar dit is voor langdurig werk het beste!

Beste Wesley,

Kaylee 15-09-2020

Ontzettend goede service. Gisteren besteld, vandaag bezorgd. Nespresso apparaat met leuk koffie tegoed actie aangeschaft. Goed op de hoogte gehouden via de mail en duidelijk waar mijn garantiebewijs te vinden is.

Beste Kaylee,

Bedankt voor jouw review. Geniet van de koffie!

Willie Bloks 15-09-2020

Ik kies regelmatig voor deze BCC winkel in Oss, omdat ik altijd goed geholpen word. De verkopers/sters zijn vriendelijk. Ze geven duidelijke informatie over het product. Ze luisteren goed naar je wensen en zoeken mee naar een passend artikel. De prijs is goed.
En als ik vragen heb kan ik er altijd zo even binnenlopen.

Beste Willie Bloks,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Oss.

FRAN 15-09-2020

Aankoop verloopt soepel. Het contact voor de levering is voldoende. Bezorgers wederom vriendelijk en snel. Product werkt zoals beschreven.

Beste FRAN,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak.

Marcel 15-09-2020

Ik heb voor BCC gekozen , omdat ze mijn aankoop op voorraad hadden en ik dus meteen in het bezit was van mijn aankoop. Daarbij krijg je vakkundig advies en uitleg van het gekochte product.
Dat krijg je niet als je via een website besteld.

Beste Marcel,

Bedankt voor jouw review over onze vakkundige adviezen.

Ilse 15-09-2020

Droger online besteld, nergens online goedkoper te vinden dus bij BCC besteld. Er stond netjes vermeld levering duurt circa 3 weken , dat vond ik wel wat lang maar omdat de droger echt nergens zo goedkoop was toch voor gekozen. Wat wil nou het geval: de droger was al veel eerder binnen en binnen 1 week werd de droger al geleverd! Ik natuurlijk helemaal super blij! Dit betekende: geen dekbedovertrekken over de keukenstoelen om te drogen en geen omvallende top zware wasrekjes :)
Ik had gekozen voor de gratis basis bezorging (dus levering net over de drempel) , dus ik ging er vanuit dat ze hem in de hal zouden zetten en zouden gaan. Maar niets was minder waar! De bezorgers boden helemaal uit zichzelf aan de droger direct op de juiste plek neer te zetten (stuk verder in het huis in het washok). Mijn oude droger (Die ik alvast bij de voordeur had klaargezet) namen ze zoals online gekozen netjes mee (tevens gratis service).
De avond van te voren kreeg ik via sms De bezorgtijd indicatie en een klein half uurtje voor bezorging belde de bezorgers nog even dat ze er bijna waren. Dus geen hele dag onnodig thuis zitten wachten maar een fijn kort aangegeven tijdsvlak (2 uur) wat ook netjes klopte. Kortom ik heb ervaren: een meer dan fantastische service voor de laagst vindbare prijs. Een aanrader wat mij betreft! Hoop dat ik vele jaren plezier mag hebben van de AEG droger.

Beste Ilse,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Linda 15-09-2020

Meneer van BCC Zaandam,
Weet wat hij verkoopt en waar hij het over had. Dat wij niet meer wilde verder kijken in Zaandam voor en vergelijkbaar product. Vrijdag besteld en nu staat hij al te draaien in onze woonkamer.
Top winkel

Beste Linda,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zaandam.

Paul 15-09-2020

Prima advies en verstand van producten cq uitleg ervan. Komen zeker terug.
Gekocht een Philips koffiemachine doet het super goed met heerlijke koffie uiteraard met de juiste bonen. Zeer betrouwbaar om hier te kopen na eerdere aankopen met een heel goede na service.

Beste Paul,

Bedankt voor jouw review. Geniet van de koffie!

Martin 14-09-2020

Al vele jaren komen wij bij deze vestiging van BCC in Amsterdam Buitenveldert. Onlangs nog voor onze dochter een koelkast, een wasmachine, een gasfornuis en een tv gekocht. De reden? Het altijd goede advies dat wij van de verkoopadviseurs ontvangen. Zij zetten het belang van de klant voorop. Ook vandaag weer met de aanschaf vaneen tv voor onszelf. Uiteindelijk, na diverse modellen, merken en types te hebben besproken, kwamen verkoopadviseur met een voorstel van een type tv ven vorig jaar. Het verschil in kwaliteit bleek niet groot, terwijl de prijs ruim eur 200,- scheelde. Konden we daar extra garantiejaren voor kopen!

Beste Martin,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amsterdam Buitenveldert.

Ans 14-09-2020

Na aankoop in een winkel had ik nog een tegoedbon van €5 en zo mijn keuze was gevallen op bcc om een nieuwe laptop muis te bestellen,gemakkelijk en snel in huis

Beste Ans,

Annie 14-09-2020

Duidelijke site met ruime keuze. Goede prijs en gratis bezorgd door een hele vriendelijke medewerker

Beste Annie,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en vriendelijke bezorger.

R. Beaux 14-09-2020

Een gasfornuis en daarna nog een koel vriescombinatie gekocht online. Beiden snel en netjes gekeverd

Beste R. Beaux,

Bedankt voor jouw review over de bezorgservice.

Sluis 14-09-2020

Jammer dat de levering een paar dagen duurt, denk dat bcc hierdoor klanten misloopt. Is niet meer van deze tijd dat je 5 dagen moet wachten op iets wat op voorraad is .

Beste Sluis,

Diane Enthoven 14-09-2020

Na een vergissing met de aankoop van de TV weer terug gegaan. Met goede uitleg van een collega en testen in de winkel gingen wij met een nieuwe TV onder de arm weer weg. Zonder enig discussie of toestanden.
Dank jullie wel voor vandaag!

Beste Diane Enthoven,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Robert 14-09-2020

Goed en snel geholpen, zonder overbodige verkooppraatjes etc. Goede prijs en kwaliteit.

Beste Robert,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service.

Alex 14-09-2020

Vriendelijk en vakkundig geholpen. En is het niet op voorraad, dan wordt het product de volgende dag thuisbezorgd. Ideaal.
We zijn al jaren vaste klant bij BCC Vlaardingen en zullen dat voor elektronica ook blijven.

Beste Alex,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Vlaardingen.

Alwin Adriaensen 14-09-2020

Na een zeer negatieve ervaring bij mediamarkt, werden wij aangenaam verrast door de kennis, service en dienstverlening van de medewerkster Diane in de vestiging in Arnhem. Zij heeft ons goed geïnformeerd over de aanschaf van een volautomaat espresso apparaat. Alles wat is gezegd werd waarheid. Het apparaat voldoet aan alle verwachtingen. Ook medewerker Kasper was vriendelijk. Ze nemen echt de tijd voor je als klant en dat mag gewaardeerd worden.

Beste Alwin Adriaensen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Arnhem.

Joop v A. 14-09-2020

Na een telefoontje met dhr Roodenburg of er een bepaalde vaatwasser op voorraad was en zo ja of die snel geleverd kon worden, daar werd heel positief op gereageerd.
Binnen 3 dagen stond de vaatwasser in de keuken, geweldige service en ook nog eens voor een nette prijs, daar word je blij van.

Beste Joop v A.,

Bedankt voor jouw review over de service bij aankoop van de vaatwasser.

Marian 14-09-2020

keurig en snel geholpen. helaas was het artikel niet op voorraad, maar is het supersnel thuis bezorgd.

Beste Marian,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop.

PaulusV 14-09-2020

Zeer snelle levering en goede prijs. Een van de weinige winkels in dit segment die VVV-cadeaubonnen accepteert

Beste PaulusV,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Roel073 14-09-2020

Je krijgt via de mail, daags van tevoren, een tijdslot van 2 uur waarbinnen geleverd wordt. Je hoeft dus niet de hele dag nutteloos thuis te blijven wachten.
10min van tevoren belt de chauffeur dat ze eraan komen...
En oud apparaat wordt op verzoek meegenomen.
Helemaal top!

Beste Roel073,

Bedankt voor jouw review over de service bij de levering.

JTE 14-09-2020

Kan niet beter. Snel geleverd volgens afspraak. Goede informatievoorziening. Prima winkel.

Beste JTE,

Alex 14-09-2020

Ik koos voor bcc omdat zij als enige de gezochte laptop aanboden tegen een scherpe prijs. De productinformatie was zeer uitgebreid en kwam overeen met die van de leverancier én van de consumentenbond. Éénmaal besteld werd ik per mail goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de levering - de volgende dag daadwerkelijk ontvangen. Het kwetsbare apparaat was heel zorgvuldig ingepakt.

Beste Alex,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de laptop.

Silly 14-09-2020

Duidelijke website bij BCC, scherpe prijs voor mijn aankoop. Aflevering ging keurig en op tijd. Machine netjes aangesloten en achtergelaten.

Beste Silly,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Ben Jansen 14-09-2020

Grote overzichtelijke winkel, en voldoende kundig personeel die je snel te woord staat. In dit geval voor de nieuwste Dolce Gusto Genio touch. Waar ze een grote type keuze van hebben staan.

Beste Ben Jansen,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerkers in onze overzichtelijke winkel. Geniet van de koffie!

henderik otten 14-09-2020

zeer goede en snelle levering en een zeer goede verkoper Marco
geeft goed uitleg over het product

Beste hendrik otten,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerker.

newbie765 14-09-2020

Probably this will help you to avoid problems while doing online shopping.

I bought Samsung washing machine almost 2 years back. It started to make a noise some time ago and I reported a repair. Repair guy made a report and advised to contact my seller for a replacement. And this is where the story begins...
BCC advised me to choose any washing machine as a replacement. I chose one with slight "scratches" from the “outlet” (model that I wanted wasn't available in normal stock).
In the end they delivered a heavily used washing machine with scratches on the inner side of the drum, broken cable, etc... Of course that wasn't described in the product description and I requested a return.
They picked up both machines on 22nd and 26th of August accordingly. Let me point out refund conditions from their website: “We will refund the amount within 7 working days after return”.
It's now more than 3 weeks that they're not giving a refund for one machine and more than 2 weeks for another.
My case is in Financial department. Last week customer service created a report to Financial department by my request. No one from this department called me back. There's no explanation.
I asked customer service to transfer my call to supervisor or someone on a higher level - answer was "no". Can you forward me to the financial department? - "no". Can I file a complain? - "You've already done that" (guess which department is going to review my complain...)
So yeah, BCC is keeping in hostages more than 900 euro. But the most ridiculous - you can't really complain. There's 0 responsibility in the company. You can't expect that required action points will be taken ASAP by the guy on a higher level of hierarchy.
Of course, It's up to you whether to buy there or not. But just be careful, no one cares about policies and no one is responsible for nothing. It's a "black box" shop with 0 transparency and customer orientation.

Dear newbie765,

Thank you for your review. A refund should not take so long, we're sorry about the inconvenience. We'll take a look at it and will give you a call.

Kind regards,