Deze score is berekend op basis van 14858 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Roel073 14-09-2020

Je krijgt via de mail, daags van tevoren, een tijdslot van 2 uur waarbinnen geleverd wordt. Je hoeft dus niet de hele dag nutteloos thuis te blijven wachten.
10min van tevoren belt de chauffeur dat ze eraan komen...
En oud apparaat wordt op verzoek meegenomen.
Helemaal top!

Beste Roel073,

Bedankt voor jouw review over de service bij de levering.

JTE 14-09-2020

Kan niet beter. Snel geleverd volgens afspraak. Goede informatievoorziening. Prima winkel.

Beste JTE,

Alex 14-09-2020

Ik koos voor bcc omdat zij als enige de gezochte laptop aanboden tegen een scherpe prijs. De productinformatie was zeer uitgebreid en kwam overeen met die van de leverancier én van de consumentenbond. Éénmaal besteld werd ik per mail goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de levering - de volgende dag daadwerkelijk ontvangen. Het kwetsbare apparaat was heel zorgvuldig ingepakt.

Beste Alex,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de laptop.

Silly 14-09-2020

Duidelijke website bij BCC, scherpe prijs voor mijn aankoop. Aflevering ging keurig en op tijd. Machine netjes aangesloten en achtergelaten.

Beste Silly,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Ben Jansen 14-09-2020

Grote overzichtelijke winkel, en voldoende kundig personeel die je snel te woord staat. In dit geval voor de nieuwste Dolce Gusto Genio touch. Waar ze een grote type keuze van hebben staan.

Beste Ben Jansen,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerkers in onze overzichtelijke winkel. Geniet van de koffie!

henderik otten 14-09-2020

zeer goede en snelle levering en een zeer goede verkoper Marco
geeft goed uitleg over het product

Beste hendrik otten,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerker.

newbie765 14-09-2020

Probably this will help you to avoid problems while doing online shopping.

I bought Samsung washing machine almost 2 years back. It started to make a noise some time ago and I reported a repair. Repair guy made a report and advised to contact my seller for a replacement. And this is where the story begins...
BCC advised me to choose any washing machine as a replacement. I chose one with slight "scratches" from the “outlet” (model that I wanted wasn't available in normal stock).
In the end they delivered a heavily used washing machine with scratches on the inner side of the drum, broken cable, etc... Of course that wasn't described in the product description and I requested a return.
They picked up both machines on 22nd and 26th of August accordingly. Let me point out refund conditions from their website: “We will refund the amount within 7 working days after return”.
It's now more than 3 weeks that they're not giving a refund for one machine and more than 2 weeks for another.
My case is in Financial department. Last week customer service created a report to Financial department by my request. No one from this department called me back. There's no explanation.
I asked customer service to transfer my call to supervisor or someone on a higher level - answer was "no". Can you forward me to the financial department? - "no". Can I file a complain? - "You've already done that" (guess which department is going to review my complain...)
So yeah, BCC is keeping in hostages more than 900 euro. But the most ridiculous - you can't really complain. There's 0 responsibility in the company. You can't expect that required action points will be taken ASAP by the guy on a higher level of hierarchy.
Of course, It's up to you whether to buy there or not. But just be careful, no one cares about policies and no one is responsible for nothing. It's a "black box" shop with 0 transparency and customer orientation.

Dear newbie765,

Thank you for your review. A refund should not take so long, we're sorry about the inconvenience. We'll take a look at it and will give you a call.

Kind regards,

Herman 14-09-2020

Super goede en snelle service! Klant gericht en erg behulpzaam.
Zo hebben ze voor mijn woning veel producten bezorgd!
Al met al een super winkel

Beste Herman,

Bedankt voor jouw review over onze snelle bezorgservice.

stefan van Galen 14-09-2020

Bij aankoop van de was en droogmachine van Samsung een mooie deal gekregen. Maar bij levering was het kapot. Flinken gaten in de boven en zijkant. Bezorgers hebben het prima mee teruggenomen.
Echter was dit de laatste op voorraad dus een nieuwe leveren duurde 3 maanden. Ik kreeg een showmodel dat anderhalve week later geleverd kon worden. De bezorgers hadden hem snel naar boven (een lastige trap naar zolder toe). Maar hebben alleen een proef was gedraaid. De wasmachine stond allesbehalve waterpas. Ik heb zelf wasmachine waterpas gezet. Maar ook toen stuiterde de wasmachine door de kamer, leeg of vol maakte niet uit. Waarbij de wasmachine zichzelf tot 40cm naar voren toe verplaatste door het trillen. Ik moest op de wasmachine liggen tijdens centrifugeren om hem op zijn plek te houden. Toevallig kwam er een vriend langs die mij kon vertellen dat de wasmachine gekalibreerd moest worden. Want dat wist ik niet dat een Samsung zichzelf kon kalibreren en de trommel waterpas kon zetten. Hierna trilde hij niet meer met centrifugeren als de trommel leeg was.

Beste Stefan van Galen,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. Het is doorgezet naar de betrokken afdeling om dit te bespreken.

Carla van Duinen 14-09-2020

Top service en dat betreft het personeel in de winkel als ook de bezorgers. Er wordt met de klant meegedacht en ook de uitleg over de producten en de vakkundigheid hieromtrent van de verkoper is uitstekend. Producten worden ook keurig bezorgd. Je krijgt vooraf bericht over de tijd van bezorging en op de bezorgdag zelf wordt zelfs aangegeven hoe laat men voor de deur staat om de producten af te leveren en dat klopt precies! Ook het installeren van de apparatuur gaat zorgvuldig en met duidelijke vakkennis. Voor ons een 10 met een griffel! Verdiend!! Wij hebben al het een en ander tot volle tevredenheid gekocht bij BCC en komen zeker weer terug!

Beste Carla van Duinen,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze winkel- en bezorgmedewerkers.

Tijhuis 14-09-2020

Wij zijn in de winkel fantastisch geholpen door een medewerker. Onze wasmachine was kapot en hadden dus direct een nieuwe nodig. De gene die wij wilde was niet op voorraad maar we konden zonder problemen het showmodel direct mee naar huis nemen. ik ben enorm tevreden over de service en alle hulp die de medewerker ons heeft geboden!

Beste Tijhuis,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

John Meijndert 14-09-2020

In ben Verstandelijk gehandicapt maar de winkel heb mij als een vip klant behandeld.
Nam alle tijd goede service.
Leg de alles begrijpelijk uit.
Ik ben zeer te vrede en raad daarom ook iedereen aan om bij BCC te kopen.

Beste John Meijndert,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte hulp en service.

Joke 14-09-2020

Prettige, overzichtelijke winkel. Er kwam gelijk een medewerker aanlopen en gaf mij duidelijk advies m.b.t. het kiezen van een vaatwasser.Hij benadrukte , dat alvorens tot aankoop over te gaan , ik eerst alles goed moest opmeten. De medewerker was ontzettend vriendelijk. Dat kwam erg prettig over..

Beste Joke,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en onze vriendelijke en kundige medewerker.

Wil B. 14-09-2020

Prettig personeel die tijd voor je neemt. Goede uitleg en moeite gedaan om ons betere beoordeling van product te krijgen.

Beste Wil B.,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerkers.

Michel Willemsen 14-09-2020

Wasmachine gekocht keurig geleverd en aangesloten zoals afgesproken. Prima service prima prijs, ik raad BCC aan.

Beste Michel Willemsen,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Melissa 14-09-2020

Helaas was door de corona een snelle levering niet mogelijk, maar voor de rest ben ik erg tevreden over het product en de service die werd geleverd. Werd netjes gebeld van tevoren. Helemaal top!

Beste Melissa,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop.

Patricia 14-09-2020

Duidelijke site, fijn dat ik zelf een bezorgdag kon kiezen!
Duidelijke communicatie en vooral goede service!
Aardige bezorger en fijn dat de oude apparaat gelijk meegenomen werdt!
Dus, gewoon een 10 :)

Beste Patricia,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en onze aardige bezorger.

Jeroen van Bemmel 14-09-2020

na 17:00 een monitor besteld, de volgende dag om 12:00 lag hij klaar om op te halen bij het postpunt. Goede prijs, service en kwaliteit.

Beste Jeroen van Bemmel,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Edgar 14-09-2020

BCC blijft voor mij de beste electronica-/witgoedwinkel voor de Haagse regio. Mijn eerste stereo-installatie kocht ik in de 70-er jaren bij BCC aan het Durgerdamhof in Den Haag en onlangs een wasmachine en droger bij BCC Leidschenhage gekocht. De service en deskundigheid van het personeel en de prijs/kwaliteit hebben mij weer bevestigd waarom ik altijd bij BCC terug zal komen!

Paul 14-09-2020

Overzichtelijke shop, prima afhandeling, installatie en nazorg! Ook de installateurs waren kundig en vriendelijk.

Beste Paul,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige installatieservice.

Max 14-09-2020

BCC heeft een grote shop bij mij om de hoek. Dus het is gemakkelijk voor mij om daar een keuze te maken. De nieuwe iPhone zou ik als cadeau krijgen en kon deze dus niet in de winkel afhalen, want dan was de verassing verdwenen. Daarom is die per telefoon besteld. Mijn vrouw werd keurig geholpen en voorgelicht hoe de transactie zou gaan verlopen. Tot haar grote verrassing zag ik op mijn Apple Mac computer de aankoopbevestiging verschijnen met de mededeling dat de iPhone maandag bezorgd zou worden. Prompt kreeg ik op mijn (oude) IPhone 6Plus een SMS bericht dat de iPhone maandag tussen 08.00 en 10.00 uur bezorgd zou worden. Dat is meestal de tijd dat ik met onze hond op stap ben. Vervolgens werd ik gebeld dat de bezorging onderweg was. Grappig die kreeg ik tijdens de wandeling, dus was ik geheel "verrast" toen ik thuis kwam en de nieuwe iPhone van haar overhandigd heb gekregen. Toch een verrassing en ik heb nu mijn 4e IPhone. Er is geen betere. (The best vethere is).

Beste Max,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met je verrassing.

RobbyT 14-09-2020

Had online bij BCC een monitor gekocht om aan te sluiten aan mijn laptop.
Gewoon netjes op tijd ontvangen, helaas bleek de monitor beschadigd. Heb gebeld met BCC en ik kon het ruilen bij een van de BCC winkels. Heb toen gekozen voor BCC Leidschendam omdat deze de dichtstbijzijnde is. Deze zouden mij bellen zodra er een nieuwe monitor is zodat ik het meteen kon komen ruilen. Werd ook gedaan, ik kon alleen niet opnemen helaas en toen ben ik maar gewoon naar de winkel gegaan met mijn defecte Monitor, helaas was de nieuwe nog niet gearriveerd en dat is ook precies waarom ze hadden gebeld. Kon wel de defecte achterlaten en ik zou een mail krijgen zodra de nieuwe gearriveerd is. Kreeg de volgende dag al dat het geleverd is. Ben hem toen gaan ophalen, redelijk snel geholpen, was wel een misverstandje over wat nu precies, wat de bedoeling was, de medewerker kon niet goed zien of er nu al volledig betaald was, had het al helemaal online betaald, meteen bij mijn bestelling, vooraf dus.
Nam de nieuwe mee, deed de doos open en zag meteen dat deze al een keer geopend en bekeken was, toch nog even naar het scherm gekeken, maar ook deze was defect. Ik meteen naar weer terug naar BCC en vroeg hoe dit nou kan en dat ze me waarschijnlijk de verkeerde doos hadden meegegeven?? Dat ik een monitor meekrijg die iemand anders al had geretourneerd? Dacht dan gaan ze me nu de juiste doos meegeven, niets blijkt minder waar, deze hebben ze zo van de fabriek opgestuurd gekregen als zijnde mijn bestellilng! Dit kunnen de medewerkers bij BCC niet zien, dus hun wil ik niet tekort doen vwb hun klantenservice, maar dit is natuurlijk wel heeeel slordig! Ben verder wel netjes en goed geholpen, de medewerker heeft weer meteen een bestelling geplaatst, nu is het daar op wachten dat ik deze kan gaan ophalen. Kon het ook thuis laten bezorgen, maar we hebben juist in de winkel afgesproken zodat we de doos ter plekke gaan opendoen. Dus een 7 omdat BCC Leidschendam een prettige winkel is en de service wel goed is, hoop alleen dat hun dit terugkoppelen aan de fabriek.

Beste RobbyT,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Leidschendam. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden.

Edwin 14-09-2020

BCC website werkt goed en snel en alle belangrijke informatie is te vinden. Interactie met de winkel loopt goed - rpoduct stond op tijd klaar en kon direct meegenomen worden.

Beste Edwin,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Reinier Touw 14-09-2020

Goed en duidelijke uitleg maar vooral eerlijk. We kregen de tijd om te beslissen er werd geen druk opgelegd van u moet nu kopen , neem de tijd voor uw beslissing. Bel even met thuis alvorens u beslist enz. Gewoon prima verkoper en zeer netjes

Beste Reinier Touw,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte hulp van onze medewerkers.

Ida 14-09-2020

Via BCC een streamcam gekocht die bij veel andere aanbieders was uitverkocht. Gisteren besteld, vandaag bezorgd. Blij mee!

Beste Ida,

Jack 14-09-2020

Ik had een nieuw koffieapparaat besteld via internet. Goed en snel geholpen door vriendelijk personeel in schone en nette winkel. Top

Beste Jack,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

J.A.H.M. de Kort 14-09-2020

Op zondag 13 september 2020 gingen we naar BCC in Tilburg bij het AaBe winkelcentrum in Tilburg zuid.
Na even gekeken te hebben naar een Led tv 24 inch kwam verkoper Tom ons helpen. Na een zeer goede uitleg namen we een iets grotere LG 32 inch. Tussen het afhandelen door kregen we koffie. Ook werden de Corona maatregelen zeer nauwkeurig nageleefd wat wij als prettig ervaarde. Thuis gekomen werd hij gelijk uitgepakt en geïnstalleerd. Prachtige kleuren en nu wachten op de smartcard van Ziggo. Alle lof voor verkoper Tom van BCC, fantastisch. Ook de extra garantie periode werd goed uitgelegd. Daarom bevelen wij BCC in Tilburg Zuid bij een ieder aan. Met vriendelijke groet Jan en José de Kort.

Beste J.A.H.M. de Kort,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Tilburg.

Bo 13-09-2020

Ik had een wasmachine gekocht bij BCC te Leidschendam
En ik werd fantastisch geholpen met het sjouwen van de wasmachine iemand had hem helemaal in gepakt om dat het een showmodel was maar ik ben heel tevreden mee
En inderdaad low prices high service
Echt top

Beste Bo,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Leidschendam.

T.J. 13-09-2020

Snelle levering was mogelijk en zo geschiedde. Het apparaat is prima! Vriendelijke bezorgers, helaas was alleen het koppelstuk voor de afvoerslang niet meegeleverd. Wacht nog op wederhoor hierover..

Beste T.J. ,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Jos 13-09-2020

Behulpzame medewerker die de tijd heeft genomen om uitleg te geven en naar alternatieven te zoeken

Beste Jos,

Bedankt voor jouw review over onze behulpzame medewerker.

cromme 13-09-2020

goede advies en klantvriendelijke winkel .
veel keuze voor elke prijs klasse

Beste cromme,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke winkel.

Holleman 13-09-2020

Fantastische winkel.Ontzettend fijn en vakkundig geholpen.Zeer goede uitleg en verschillen in de produkten.Namen alle tijd voor je.Zetten zelfs je aankoop nog in de auto.Echt een aanrader deze winkel.!!!!!!

Beste Holleman,

Bedankt voor jouw review over de vakkundige hulp in onze winkel.

M.vuur 13-09-2020

Altijd blij met de service van de BCC.
Daarvoor kom je naar een winkel !
De medewerkers weten waar ze over praten, en kennen al de ins en outs van de producten.

Er is een ruim assortiment en vergeleken met concurenten en webshops komen ze altijd bij het googlen van producten als goedkoopste uit de bus.

En is iets kapot? Dan komen hun monteurs het voor je maken.

Low pricing en High service?
Niets over gelogen!

Let wel : Reclame van Eneco en een Verzekering blijven pushen vond ik deze keer niet zo netjes.
Normaal geen last van.

Beste M.vuur,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Steven Pennings 13-09-2020

Ik heb voor de shop gekozen wegens dat ik er altijd een goede en eerlijke service ervaar.
Ik heb deze keer een laptop gekocht en ben super geadviseerd en geholpen worden echt een top service

Beste Steven Pennings,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Jacques Aalders 13-09-2020

hartelijke ontvangst, uitstekende uitleg en een verkoper met verstand van zaken en empathie.

Beste Jacques Aalders,

Bedankt voor jouw review over onze kundige medewerker.

Ron 13-09-2020

BCC heeft een gebruiksvriendelijk en overzichtelijke webshop, waar ook de levertijd van door mij bestelde wordt nagekomen. Ene dag besteld volgende dag in huis.

Beste Ron,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke en gebruiksvriendelijke webshop.

Gerard Mazzavillani 13-09-2020

Het personeel is vriendelijk 🤗 en geven een goed en duidelijk advies waar door ik heb gekozen voor een Siemens volautomatische koffiemachine
Personen van BCC ga zo door 👍🏼👍🏼

Beste Gerard Mazzavillani,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers. Geniet van de koffie!

Tekin HM 13-09-2020

ik vertrouwen bijj bcc darom wij zij bcc bootgapen
ik heb eerder anderen markt boodsgapen gedaam maar niet meer doem omdat de qalitijt zijn slecht daaroom bcc mijn familie alle kennes buuren ik adviseer bcc geen andere winkel.

Beste Tekin HM,

Sydney 13-09-2020

Ik heb meerdere apparaten bij BCC gekocht ik ben zeer tevreden. Service is goed en de medewerkers. Dank hiervoor.

Beste Sydney,

Bedankt voor jouw review over onze service en veel plezier met de aankopen!

Wiel Janssen 13-09-2020

Ik werd zeer correct te woord gestaan en toen bleek dat het bestelde niet binnen de gestelde termijn te leveren was, is het bedrijf op zoek gegaan naar een vervangend product dat bleek iets duurder en toen kreeg ik een extra korting. De levering ging vervolgens perfect.

Beste Wiel Janssen,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Marja 13-09-2020

We werden heel vriendelijk en deskundig geholpen door Nick.
En naar alle tevredenheid met de aankoop naar huis

Beste Marja,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerker.

Jean8 13-09-2020

Spontaan komt een verkoper naar je toe. Hij geeft je duidelijke uitleg met kennis van zaken. Hij geeft je daarna tijd om na te denken. Terwijl hij andere klantenservice helpt geeft hij je toch nog aandacht. Een tweede verkoper die je met bijkomende vragen kunt benaderen, neemt je laatste twijfels weg. Aan de kassa krijg je nog een bevestiging van de eerste verkoper dat je een goede keuze gemaakt hebt.
Bovendien is de service na verkoop in de winkel in Sittard ook altijd goed en behulpzaam.

Beste Jean8,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Sittard.

Annemie Grasveld 13-09-2020

Koel/vriescombinatie gekocht. Heel netjes geholpen. De inmeetservice komt en zegt dat het gekochte niet past . Dit was n foutje, kon wel geplaatst worden. Onze bestelling werd door bcc geannuleerd en kon na 1 uur niet meer teruggedraaid worden. Binnen enkele dagen zou hij geleverd worden . Ik hoor niets. Na een week navraag gedaan. 4 september komt hij binnen en enkele dagen daarna levering. Hoor weer niets. Weer naar de winkel en krijg te horen dat levering helemaal niet meer plaats kan vinden, omdat apparaat niet meer leverbaar is. Vandaag ander merk geleverd. Zeer teleurgesteld over de meer dan slechte behandeling van jullie. Personeel in de winkel krijgt wel n 10. Had een 2 willen geven, maar kan dan geen revieuw geven

Beste Annemie Grasveld,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. Kun je ons het ordernummer doorgeven?

Simon 13-09-2020

Deskundig advies, goede uitleg en prima service.
Ook toen het product niet werkte kon ik deze eenvoudig omruilen.
Vriendelijke medewerkers, zie je niet vaak.

Beste Simon,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige en vriendelijke medewerkers.

Annie Giroldi 13-09-2020

Makkelijke site, genoeg keuze en snelle verzending vrijdag besteld en zaterdag al in huis!

Beste Annie Giroldi,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze website en de snelle levering.

Peter 13-09-2020

Alles werd op een snelle en correcte wijze gebracht met een complete uitleg erbij, geweldig.

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

marcel 13-09-2020

Ik heb voor een mooie prijs een 24" monitor gekocht en die had ik netjes de volgende dag binnen. Ik heb vaker bij BCC besteld en tot dusver altijd prima spullen en nette service. Dat wilde ik even zeggen.

Beste marcel,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en onze service.

Van Prattenburg 13-09-2020

Mooie ruime en overzichtelijke winkel met zeer vriendelijk en behulpzame verkopers.

Beste Van Prattenburg,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en behulpzame medewerkers.

JCP van Kooten 13-09-2020

Je wordt direct en goed geholpen. Het goede gevoel van de aankoop start al in de winkel waardoor je nog meer van de aankoop geniet.

Beste JCP van Kooten,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

P.Schopen 13-09-2020

Ik heb verschillende artikelen bij bcc gekocht,(droger, fornuis, tv, droger, magnetron, (luxe)koffiemachine, broodrooster. printer .En ja bij concurrent (met laagste prijsgarantie) en andere is het soms iets goedkoper maar dan ook alles...het artikel de uitleg ,de service is dus o ok duidelijk lager bij de anderen. Bij bcc hebben ze tijd in de winkel voor uitleg maar ook en vooral advies. En niet alleen gericht op de verkoop van het duurder product, ook de goedkopere versie passend bij mijn wensen worden aangeboden. in service is bcc niet te kloppen voor mij.

Beste P.Schopen,

Bedankt voor jouw review over onze services.