francoisedouce 21-09-2020

Duidelijk zichtbare uitstalling van de produkten en een bijzonder kundige en aardige verkoper

Beste francoisdouce,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerker.

PaddyJJ 21-09-2020

Altijd tevreden kom hier al jaren altijd vriendelijk en ervaren personeel. Zeker aanbevolen.

Beste PaddyJJ,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en ervaren medewerkers. Graag weer tot ziens!

Gerrit 21-09-2020

Net een aan koop gedaan van
Samsung Galaxy watch3
Ben zeer tevreden over BCC vriendelijke personeel
Ik raad zeer zeker BCC aan

Beste Gerrit,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

Esther 21-09-2020

We werden vriendelijk ontvangen en kregen boven een kopje koffie aangeboden. De informatie die de verkoper gaf was heel duidelijk en hij nam alle tijd om al onze vragen te beantwoorden. Vooral dit laatste is in mijn ogen belangrijk omdat je toch een behoorlijk bedrag uitgeeft. verder is het een ruime overzichtelijke winkel met vriendelijk personeel.

Beste Esther,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en klantgerichte hulp van onze medewerker.

the Wall 21-09-2020

De vaatwasser die we wilden was alleen daar in de winkel op voorraad en niet meer online te bestellen, zowel per mail en persoonlijk in de winkel en bij ophalen keuring netjes en vlot geholpen!

Beste,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal Utrecht The Wall.

Van Rhee 21-09-2020

Onze dochter van 6 had flink gespaard voor haar tablet. Dus wij maar bcc Amersfoort. Daar werd zij zo ontzettend leuk geholpen door de medewerkers.
Bcc Amersfoort is klant en kind vriendelijk!
Goede service en goed advies!!

Beste Van Rhee,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amersfoort.

Merel Brouwers 20-09-2020

De meeste werknemers in de BCC in Dukenburg zijn erg klantvriendelijk. Weten waar ze over praten en kunnen je goed advies geven. Ik had een nieuwe laptop nodig voor mijn studie en hier heb ik goed advies bij gekregen wat het maken van mijn keuze makkelijker maakte.

Beste Merel Brouwers,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Nijmegen.

Journey 20-09-2020

Na een rondje op de Mortiere ben ik in de BCC geëindigd voor een magnetron. Bij binnenkomst waren vier medewerkers bezig, maar allen hadden oog voor mij als klant. Ik werd vriendelijk ontvangen en kreeg de ruimte om eerst zelf te orienteren. Na een tijdje had de medewerker door dat ik geen keuze kon maken en vroeg me op gepaste afstand - vanwege corona - of ze me kon helpen. Door haar advies heb ik de magnetron meegenomen. Ook mijn zus werd was om en had dezelfde magnetron meegenomen. Bij het afrekenen gaf ze ook nog aan informatie over verlengde garantie mogelijkheden. Ik twijfelde maar ze kon op mijn bon aangeven dat ik erover na wilde denken en binnen 30 dagen nog evt een extra garantie (boven op de 2 jaar) kon afsluiten. Indien nodig mocht de kar gebruikt worden om de magnetrons naar de auto te brengen. Dit was niet nodig, maar wel aangeboden service. Super fijn geholpen en zeer geslaagde aankoop!

Beste Journey,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Middelburg.

Marcus 20-09-2020

Onze Miele Medic Air 5000 stofzuiger van 14 jaar oud heeft het begeven en om zo iets online te bestellen zag ik niet zitten, dus op naar de BCC in Hulst.
Geholpen door een beer van een vent (mag geen namen noemen maar hij heet Evert 🤓) die ons alles heeft kunnen vertellen over de verschillende beschikbare stofzuigers zijn we uitgekomen op een philips stofzuiger met flinke zuigkracht en een Hepa filter voor onze allergische luchtwegen. Super vriendelijk geholpen. Echt top

Beste Marcus,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hulst.

Loes 20-09-2020

Ik heb een combimagnetron gekocht, maar niet via de site.
Na 2 weken bleek de oven bij het eerste gebruik defect. Kreeg direct een nieuwe aangeboden. Ander serienummer, maar
In mijn voordeel, want ik heb nu een bakplaat extra.
Uitstekend meedenkend personeel en ben super geholpen in een ontspannen sfeer.

Beste Loes,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkers.

BCC Amsterdam noord 20-09-2020

BCC Amsterdam, namen de tijd voor ons. We hebben een samsung mobiel gekocht en uitleg gekregen om ook van energieleverancier over te stappen.

Beste,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal Amsterdam noord.

L . Achterberg 20-09-2020

we worden altijd netjes en zeer correct geholpen door de medewerkers geen door douw praktijk en een eerlijk antwoord op onze vragen als je iets hebt uit gezocht

Beste L. Achterberg,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze medewerker.

Willeke 20-09-2020

Goede hulp. Eerste product was niet aanwezig. Behulpzame persoon ging kijken welke er wel waren en of alternatieven.

Hoefden niet lang te wachten. Corona proof en genoeg ruimte en desinfectie mogelijkheden.

Beste Willeke,

Bedankt voor jouw review over onze behulpzame medewerker.

JPN 20-09-2020

Ik kies vrijwel altijd voor BCC omdat ze daar goed advies geven en goed naar je luisteren. En met goede oplossingen kopen.

Beste JPN,

Bedankt voor jouw review en we helpen je graag weer.

Marijn van den Boogaard 20-09-2020

Fijne medewerker (in opleiding): niet opdringerig, stond klaar voor ons wanneer dat nodig was. Afhandeling en begeleiding van de koop en extra producten uitstekend.

Beste Marijn van den Boogaard,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijke service van onze medewerker.

Jenny Schapendonk 20-09-2020

overzichtelijke winkel, vriendelijk personeel
ze komen meteen vragen of ze je ergens mee kunnen helpen.

Beste Jenny Schapendonk,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en vriendelijke medewerkers.

Berry 20-09-2020

Ik durf en heb deze stap genomen (aankoop via de website) omdat we eerder een aantal artikelen (2 xtV, 2x soundbar met toebehoren) hebben gekocht bij BCC. De verkopers zijn altijd op de hoogte van de artikelen of verwijzen je naar de specialist in de winkel. Ik heb jaren geleden een MacBook Air gekocht bij BCC, datgene toen uitgelegd, zowel in gebruikers gemak, als service en levensduur zijn uitgekomen. heel blij met mijn mac book Pro! Keep up the good work, Berry

Beste Berry,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Frans 20-09-2020

Zijn er de 2e keer in korte tijd geweest en was de begeleiding door het personeel was weer super
Verstand van zaken en bieden verschillende mogelijkheden om te kiezen tussen de apparaten
Geven goed geschoold personeel
Kom er binnenkort weer voor de volgende aankoop

Beste Frans,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerkers.

SW 20-09-2020

BCC een goede online website met duidelijke weergave van hun producten.
Een koelvriescombinatie gekocht en netjes afgeleverd door de bezorger. Aangezien ik alleenstaand ben heeft de bezorger, ondanks dat ik een “tot de drempel bezorging” had, heeft hij de koelkast netjes voor mij over de drempel bezorgd en op zijn plek gezet. Mogelijkheid PIN-betaling.

Beste SW,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

E de Zeeuw 20-09-2020

Altijd weer een genot om bij de BCC Alexandrium een aankoop te doen, helaas onze vaste verkoper Edwin Boxma was er niet , maar de deskundigheid van Mohammed ... daar waren wij zeer over te spreken.
na aankoop van een Amerikaanse koelkast , begaf kort daarna onze wasmachine. We hebben uiteindelijk voor een Siemens gekozen en nog geen minuut spijt gehad . al met al ...zeer tevreden en complimenten naar de deskundigheid.

Beste E de Zeeuw,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal Rotterdam Alexandrium.

Myriam 20-09-2020

Uistekend geholpen in Barendrecht.
Ophangbeugel voor de tv niet aanwezig in de winkel.
De volgende dag geleverd door DHL zonder extra kosten.

Beste Myriam,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Barendrecht.

Tamara 20-09-2020

Ik ben blij dat ik heb mijn aankop gedan bij BCC .
Medewerker van deze winkel was vriendelijk en klantgericht ik heb goede tips gekregen ,over onderhaud en reiniging, en ik hoop dat ik kan lang geniten van lekkere kopje koffee,of cappuccino.

Beste Tamara,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze medewerker.

Aanschaf nieuwe PC 20-09-2020

Vanwege de vriendelijke vakkundige benadering van het personeel. Wat wij zochten hebben wij door het kundige advies van het personeel aangeschaft. Men heeft alle tijd voor ons gehad.

Beste,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke en deskundige service van onze medewerkers.

remco 20-09-2020

Apple watch 6 blauw besteld, vrijdag besteld zaterdag in huis top levering, bij apple zelf levertijd van weken.
dus zeer goed van bcc

Beste remco,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Peter 20-09-2020

We hadden al op meer plaatsen gekeken, maar hier hadden ze precies wat we wilden hebben. Voorts werden we prima geholpen door een aardige winkelbedienster.

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de service van onze medewerkster.

Peter 20-09-2020

Goede bediening die samen met mij naar de beste oplossing zocht. Uiteindelijk zijn we tot een goede deal gekomen.

Marcel Dekkers 20-09-2020

Nadat we erg goed waren geholpen in de winkel te Breda. Met de aankoop van een tv. Zou deze de volgende dag bij ons thuis geleverd worden. Omdat deze in de winkel niet op voorraad lag.
Deze bestelling hebben we in de winkel, via de site besteld.

Helaas werd een verkeerde tv afgeleverd. En de bestelde tv was niet met de bezorgers mee geleverd.

Er is toen contact opgenomen met jullie klantenservice.
Die konden mij niet gelijk duidelijkheid geven. Maar zou die dag terug gebeld worden.
Dit was helaas niet gebeurd.
De dag erna is er in de ochtend zelf contact opgenomen met jullie klanten service. Die toen weer vertelde dat ik deze ochtend nog tegenbericht zou krijgen. Halverwege de middag is er nogmaals contact opgenomen met de klantenservice. Waar nogmaals verteld werd dat ze er mee bezig waren. Maar nog geen duidelijk antwoordt konden geven. Ook hierover zou ik die dag terug gebeld worden. Sindsdien niks meer vernomen van de desbetreffende persoon.

Dag 3 zijn we naar de BCC winkel in Breda gegaan. Of hun ons wel konden vertellen hoe de situatie is. En ons evt wel konden helpen aan onze bestelde tv.

Door dhr Mees zijn we erg keurig , vriendelijk en netjes geholpen. Die ons wel de duidelijkheid kon geven over de situatie. Hij heeft ons tevens een juiste tv (die op voorraad lag) aan ons meegegeven.

Zeer content met de service in de winkel te Breda.

Tot een volgende keer.

Marcel Dekkers

Beste Marcel Dekkers,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Breda.

Annemieke Oprel 20-09-2020

Ik wordt hier altijd vriendelijk en en goed geholpen, ze denken goed met je mee en adviseren meteen goed.
erg tevreden

Beste Annemieke Oprel,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen.

Diana 20-09-2020

Netjes en goed geholpen snelle levering en personeel erg aardig en geven goed advies

Beste Diane,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

Verhagen 19-09-2020

Wij zijn zeer goed geholpen door de medewerkers. De informatie over de ring bel was zeer duidelijk en we hebben deze dan ook gekocht.

Beste Verhagen,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkers.

Rene 19-09-2020

Deskundig advies , fijne winkels en voldoende assortiment. Heb er ook wel online besteld en vervolgens ophalen in de winkel. Dan weet je zeker dat je het artikel hebt.

Beste Rene,

Bedankt voor jouw review over de deskundige adviezen in onze winkel.

Marc 19-09-2020

Mooie aanbieding op de Bose solo 5.
Van €279 voor €219!
Volgende dag gratis bezorgd in goede staat.
Goede website en makkelijk online te betalen.
Ben heel tevreden over BCC(.NL)

Beste Marc,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak onze website.

RJ 19-09-2020

Top geregeld goed geprijsd vriendelijke bezorging met goede followup per mail

Beste RJ,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke bezorgers.

Martin 19-09-2020

Ik was bij de BCC aan de Oude Haagweg in Den Haag voor mijn e -reader die kapot was. Ik heb hem daar ook gekocht omdat ik de vorige daar ook gekocht had. Je wordt altijd heel vriendelijk geholpen, ze nemen alle tijd en denken met je mee. Ik kreeg meteen een nieuwe mee (zat nog in de garantie) en dat ik het snoertje niet bij me had was geen probleem. Fijne winkel !

Beste Martin,

Bedankt voor jouw review. over ons filiaal in Den Haag

Jaouad 19-09-2020

Website van BCC is overzichtelijk en de productomschrijving was duidelijk. Product is netjes en goed ingepakt op de afgesproken dag en tijdsperiode afgeleverd.

Beste Jaouad,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

jackw 19-09-2020

Duidelijke voorlichting, goed advies,.Ben dik tevreden met mijn nieuwe tablet. Kom beslist nog eens terug bij invullen andere wensen

Beste jackw,

Eric D 19-09-2020

I found my product on bcc.nl (laptop) but I wanted to see it for myself in the store. My nearby BCC store had the laptop in stock! Transaction went very smoothly. Happy customer

Dear Eric D,

Thank you for your review about your experience in our store.

Kind regards,

Gert Jan 19-09-2020

Opnieuw en zoals altijd prima geholpen bij BBC Amersfoort. Goed advies, goede prijs, snelle levering. Top.

Beste Gert Jan,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amersfoort.

Linda1975 19-09-2020

Handige website. Duidelijke omschrijving bij de producten. Snelle verzending.

Beste Linda1975,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Steffanie 19-09-2020

Goede uitleg over verschillende tv’’s betreft merken en extra’s. Niet opdringerig . Vriendelijk en behulpzaam.
De verkoper heeft hem zelfs voor ons de auto gedaan.
Helemaal top!

Beste Steffanie,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

C. Twigt 19-09-2020

Alles waar een stekker aan zit kopen wij al enige jaren bij BCC.
Goede service en ruimhartig bij garantie. E-boek kapot, (na ruim 7 jaar druk gebruik) dus gewoon ff naar de Reijerwaard .

Beste C. Twigt,

Tawfeeq 19-09-2020

De medewerkers zijn Vriendelijke.de bezorgen tijd was zo snel op volgende dag.

Beste Tawfeeq,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers en de snelle levering.

BBC Heerlen, winkelcentrum het Loon. 19-09-2020

Elke keer als ik de winkel bezoek, wordt er op een prettige manier de hulp van de verkopers/sters aangereikt. De informatie die ik vraag ervoor ik als to the point, gericht op wat ik vraag.
De uitleg is prettig, men geeft voor- en nadelen ,en er is zeker geen "sturend" advies naar het duurste product. Op de vragen die ik stel krijg ik een adequaat antwoord, en het helpt mij om een goede keuze te maken.

Beste,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Heerlen.

Ellie 19-09-2020

Eerst winkel geweest hadden ze het niet wel goed en vriendelijk geholpen door jonge man
Alles duidelijk uitgelegd
Daarna thuis besteld. Via jullie site simpel en gemakkelijk de volgende dag al in huis. Top

Beste Ellie,

A. v.d. Zijden 19-09-2020

Overzichtelijke winkel en site, ruim voldoende keuze uit diverse merken en machines, eerlijke prijzen en snelle levering.

Beste A. v.d. Zijden,

Bedankt voor jouw review over onze winkel, website en snelle levering.

Auge 19-09-2020

Op zich fijne webwinkel met ruime keuze, maar jammer dat je geen VVV cadeaubon kan gebruiken met een waarde onder de €50.

Beste Auge,

Peter 19-09-2020

Goede kennis van zaken
Groot assortiment
Vriendelijke bediening
Goede parkeer gelegenheid
Betere Contact en Communicatie

Yvonne Stubbe van der Rijk 19-09-2020

Behandeling, correct, vriendelijke mensen. Bestelling was precies op tijd. Wil andere mensen BCC ECHT AANBEVELEN.

Beste Yvonne Stubbe van der Rijk,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

CMC van der Ven 19-09-2020

Is zeer klantvriendelijk en stelt de koper op zijn gemak door er alles aan te doen de klant tevreden te stellen, wat ik ook zo heb ervaren. Levering van artikel verloopt ook heel vlot.

Beste CMC van der Ven,

Bedankt voor jouw review. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Ruud 19-09-2020

Levering binnen 24 uur en een super vriendelijke bezorging en installatie en een goede keuze combimagnetron.

Beste Ruud,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!