Tom 17-09-2020

Fijne en duidelijke webshop. 's Middags mijn wasmachine besteld. Volgende dag werd ie netjes geleverd op 3 hoog (zonder trap). De bezorgers waren binnen 15 seconden boven, en m'n oude machine werd net zo makkelijk weer mee naar beneden genomen. Hele duidelijke en vriendelijke communicatie via SMS. Ook het feit dat BCC fysieke winkels heeft geeft extra vertrouwen.

Beste Tom,

Bedankt voor jouw review over onze winkels, webshop en bezorgservice.

Richard 17-09-2020

Super goed geholpen door Gunther. Duidelijke uitleg en goed beantwoorden van de vragen. Overzichtelijke winkel en bezorgen op tijd.

Beste Richard,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Ingrid W 17-09-2020

Ze nemen de tijd voor de je.
Ik had zelf al flink voorwerk gedaan voor mijn keuze, maar wilde graag zeker weten of ik goed koos en de medewerker nam echt tijd voor me en uiteindelijk kwam hij op hetzelfde uit. Er bleven er 2 over (laptops) en door zijn vakkennis kon ik de juiste van die 2 kiezen.

Tevens had ik een spelcontroller gekocht voor mijn tablet, maar dat werkte niet goed en ook daar nam een andere medewerker goed de tijd om uit te zoeken wat er niet goed was. Ik kreeg een nieuwe mee, maar helaas ook die werkte niet naar behoren en ik mocht het gewoon retourneren.

Het is fijn dat ze echt de tijd voor je nemen.

Beste Ingrid W,

J.P. Pinckaers 17-09-2020

2 keer terug geweest omdat ik ontevreden was over de werking van het product. Heel goed geholpen, geen gedoe, kon beide keren meteen ruilen en kreeg goed advies over het product.

Beste J.P. Pinckaers,

Natasja 17-09-2020

Duidelijke webshop en makkelijk filteren naar de persoonlijke wensen. Wasmachine en warmtepompdroger besteld van Bosch en keurig bezorgd en geplaatst op de afgesproken tijd. Heel tevreden!

Beste Natasja,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke webshop.

Joost 17-09-2020

Wat een goede service heeft BCC! Toch wel erg prettig dat ze ook fysieke winkels hebben waar je persoonlijk advies krijgt, zonder je direct iets te willen verkopen. Ook waren ze erg open over de komende acties. Hierdoor kon ik mijn wasmachine kopen met een korting van ruim € 180! Het bestel proces en bezorging verliepen allemaal soepel en binnen ongeveer 30 minuten was alles uitgepakt, geïnstalleerd en draaide mijn nieuwe machine en ze namen de oude machine netjes mee, inclusief al het verpakkingsmateriaal et cetera. Zeer tevreden over deze winkel, ik ga niet meer terug naar de winkels die alleen online verkopen en waar je advies krijgt van een student die niets anders doet dan informatie van de eigen website voorlezen. Dat kan ik zelf ook wel…

Beste Joost,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

HvR 17-09-2020

Konden eenvoudig en snel via de site bestellen (een wasdroger). Uitstekend op de hoogte gehouden over de exacte levertijd. Machine geplaatst op de 2e verdieping en oude machine weer meegenomen. Alles prima in orde.

Beste HvR,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak op onze website.

Edith 17-09-2020

Super uitleg, kennis van zaken. En prima service. Bezorging top geregeld, zaterdag gekocht, maandagochtend binnen.

Beste Edith,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Rosa 17-09-2020

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kon mijn vragen beantwoorden over het gekochte product. Had nog veel tips meegegeven voor het gebruik hiervan.

Beste Rosa,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Karen 17-09-2020

Je wordt hier altijd snel, vriendelijk en deskundig geholpen. Ruime keuze en voor een uitstekende prijs!

Beste Karen,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige service.

annie 17-09-2020

werden leuk geholpen door een jonge verkoper die wist waar hij het overhad.

Beste annie,

Bedankt voor jouw review over onze medewerker.

ben leeuwen 17-09-2020

goede advies netjes geholpen mooie prijs ze denken met je mee zeer nette bezoring

Beste ben leeuwen,

Anita Aspeslagh Klitz 17-09-2020

wij waren op zoek naar een goede warmtepomp droger, en zijn naar bcc Middelburg gegaan, daar een super goede uitleg gekregen, en uiteindelijk een mooie goede warmtepomp droger gekocht, de levering was ook super snel, ook weer uitleg gehad bij levering, na een paar uur de droger getest en was echt super de was was droog, de machine is super stil in gebruik, echt een aanrader

Beste Anita Aspeslagh Klitz,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Middelburg.

E. 16-09-2020

Goed geholpen in de winkel met eerlijk advies. Kon het laatste model direct uit de winkel meenemen, verder was hij nergens op voorraad.

Beste E.,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Jean-Paul 16-09-2020

Spontaan komt een verkoper naar je toe. Hij geeft je duidelijke uitleg met kennis van zaken. Hij geeft je daarna tijd om na te denken. Terwijl hij andere klantenservice helpt geeft hij je toch nog aandacht. Een tweede verkoper die je met bijkomende vragen kunt benaderen, neemt je laatste twijfels weg. Aan de kassa krijg je nog een bevestiging van de eerste verkoper dat je een goede keuze gemaakt hebt.
Bovendien is de service na verkoop in de winkel in Sittard ook altijd goed en behulpzaam.

Beste Jean-Paul,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Sittard.

Mari Schoppema 16-09-2020

Kon na klacht van ratelend geluid met een hoofdtelefoon die al gekocht was in Mei 2016 langskomen, werd meteen door Dennis nagekeken en geconstateerd dat het ratelend geluid verholpen kon worden door de instellingen op de Samsung TV.
Kundig en vriendelijk geholpen zoals meerdere keren wanneer ik daar in de winkel kwam. Compliment, grote klasse.

Beste MAri Schoppema,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke en deskundige hulp in onze winkel.

Astrid 16-09-2020

Het is een nette schone winkel waar alles overzichtelijk bij elkaar staat. Ik ben vriendelijk geholpen. De winkelbediende bracht de grote doos met het apparaat keurig naar beneden en naar mijn auto. Daar zette hij de doos voorzichtig in de door mij geopende achterklep.

Beste Astrid,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en de service van onze medewerker.

Jan Schipper 16-09-2020

Aardige en kundige verkoper. Heeft een goed advies gegeven en uitgelegd waarom dit product beter is dan het andere.

Beste Jan Schipper,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerker.

Jan de Jong 16-09-2020

Snelle overzichtelijke site met voldoende productinformatie.

Snelle levering en een perfecte communicatie mbt de leveringstijd. Een voorbeeld voor vele anderen.

Beste Jan de Jong,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

Leeuwarden 16-09-2020

We zijn supergoed behandeld. De verkoper heeft alles heel duidelijk uitgelegd en was heel vriendelijk. We zijn heel blij met onze aankoop. We raden deze winkel zeker aan

Beste Leeuwarden,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerker en veel plezier met de aankoop!

Peter 16-09-2020

Duidelijke en gebruiksvriendelijke website. Goed aanbod met scherpe prijzen. Levering is razend anal met constante informatie over tijdstip van levering

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Kenzol 16-09-2020

Vriendelijk personeel en goede kennis van zaken maar weer eens top behandeld in de BCC ga zo door !

Beste Knzol,

Welles 16-09-2020

Wij wilden een nieuwe tv kopen en gingen voor advies naar de winkel. De medewerker stelde zich niet opdringend maar wel behulpzaam op en stelde ons eerst een aantal vragen om haar advies daarop goed aan te kunnen passen. Ze wees ons op de verschillen en mogelijkheden en legde adequaat en goed uit op zowel het niveau van mijn man (meer technisch verstand) als het mijne (geen technisch verstand en ook geen interesse daarin). Nadat we onze keuze gemaakt hadden deed ze ontzettend haar best om de levering en installatie zo snel mogelijk te realiseren. In goed overleg besloten we vervolgens om het eerst zelf te proberen, met voorafgaande uitleg door haar en zo konden we de tv meteen meenemen. Mocht de installatie zelf niet lukken dan konden we alsnog haar hulp inroepen en zo nodig zou zij zorgen voor alsnog hulp bij installatie thuis. Dit is precies wat wij wilden, uitermate vriendelijk en meedenkend.

Beste Welles,

Bedankt voor jouw review over de service van onze meedenkende medewerkster.

Smetsers 16-09-2020

Uitgebreid assortiment. Uitstekend geholpen. Vriendelijke verkoopster. Goed advies!

Beste Smetsers,

Bedankt voor jouw review over het advies van onze medewerkster.

Peter 16-09-2020

Vaste klant van de BCC , kom hier al jaren.
Voor elke technische of overige vragenvraag hebben ze een speciale man die precies alles kan vertellen over het product.
Zelfs familie en klanten van mijn eigen zaak beveel ik de BCC aan.

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review. Wat leuk dat je al jaren tot een van onze vaste klanten hoort. We verwelkomen je graag weer!

Roos 16-09-2020

Heel vriendelijk geholpen door een zeer nette jonge man die goed luisterde naar mijn wensen en met me mee dacht. Hij hielp ook nog mee met het inladen in de auto

Beste Roos,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Goed idee die BCC! 16-09-2020

BCC is een winkel die hier niet heel ver vandaan is en waar we zeer goede ervaringen mee hebben. Vroeger kochten we producten in de winkel maar tegenwoordig kan het gewoon achter de computer vanuit je luie stoel. Natuurlijk hebben we ook bij de concurrenten gekeken maar op de een of andere manier komen we toch gewoon uit bij onze vertrouwde BCC.

Beste,

Bedankt voor jouw review over kopen in onze winkel en via onze website. Graag weer tot ziens!

gee heuzen 16-09-2020

Deze winkel is overzichtelijk en er werkt vriendelijk personeel met verstand van zaken.

Beste gee heuzen,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Alexander 16-09-2020

Het bezorgen duurde een paar dagen maar dat was wel duidelijk aangegeven. De bezorging was prima, de droger is op de juiste plek geplaatst. Kortom alles duidelijk en goed geregeld.

Beste Alexander,

Jan 16-09-2020

Ben vandaag een nieuw koffiezetapparaat wezen ophalen omdat de andere al na 3 weken kapot was.
Het zou gerepareerd worden en 3 weken weg zijn.
Heb zelf maar gebeld na 6 weken.
Het apparaat wat ik eerst had was niet meer in de winkel en mocht ik een andere uitkiezen. Helaas moest ik €1,04 bijbetalen! Beetje jammer.

Beste Jan,

Bedankt voor jouw review. Wat balen dat het koffiezetapparaat zo snel kapot was. En erg vervelend dat het zo lang heeft moeten duren, We willen hier graag meer van weten, kun je het ordernummer doorgeven?

Janfoppen 17-09-2020

Goedemorgen,het reparatienummer is 202008-9626668
Ik werk ook erg lang in de wacht gezet toen ik belde en kreeg de indruk dat het apparaat verdwenen was.

Ilona 16-09-2020

Mooie, ruime winkel op de woonboulevard van Den Bosch. Er loopt veel vriendelijk personeel in de winkel. De sfeer is fijn en gemoedelijk. Prima winkel!

Beste Ilona,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Bosch.

Louise van der Put 16-09-2020

Een prettige zaak met goed personeel die jou alles kunnen vertellen over het product dat je zoekt.

Beste Louise van der Put,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en onze deskundige medewerkers.

Francisca 16-09-2020

Zag er netjes uit en zeer goed geholpen door de verkoper. Die nam rustig de tijd dat we goed konden kiezen. Verder ook zeer netjes en duidelijk met bezorgen. Zou zo weer hier heen gaan.

Beste Francisca,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de service van onze medewerker.

H.S. van Gelder 16-09-2020

Ik werd bij mijn aankoop deskundig geholpen door een vriendelijke en behulpzame medewerker.

Beste H.S. van Gelder,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke en deskundige hulp van onze medewerker.

Pieter 16-09-2020

zeer goede tel.uitleg bij eventuele problemen,zeer nette bezorgers en vriendelijke uitleg bij uit pakken.op tijd telefoontje gehad bij bezorging 10 minuten voor werkelijke bezorgtijd.

Beste Pieter,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke service.

P 16-09-2020

Vriendelijke en kundige hulp, daar kunnen sommige andere winkels een puntje aan zuigen.

Beste P,

Paula Mooij 16-09-2020

Vorige week dinsdag een warmtepompdroger van Bosch besteld bij BCC Arnhem. Voorafgaand aan het bezoek heb ik op internet gezocht naar een geschikte wasdroger en kwam bij de BCC uit. Voor ik een definitieve keuze zou maken, besloot ik naar de winkel te gaan voor advies. Ben daar deskundig geholpen en besloot een warmtepompdroger te kopen van het merk Bosch, die ook mooi aansloot bij mijn Bosch wasmachine. Deze in de winkel besteld en afgelopen zaterdag is deze thuis afgeleverd, helemaal blij mee, ik had een goeie keuze gemaakt. Zaterdagmiddag zat ik ff op Facebook en er kwam een advertentie voorbij van de BCC en zag tot mijn verbazing dezelfde warmtepompdroger, dankzij cookies, voorbij komen en bijna €170,00 goedkoper. Het liet me niet los en ik besloot een mailtje te sturen naar de klantenservice of ze iets voor me konden betekenen, want het was een groot bedrag. Op maandagmiddag kreeg ik een mailtje of ik mijn ervaring wou delen met BCC Arnhem en besloot nog een keer dit verschil aan te halen, met als gevolg dat ik diezelfde dag nog werd gebeld door de vestigingsmanager en ze me toch tegemoet wouden komen met een vergoeding. Deze vanochtend opgehaald bij BCC Arnhem en ik heb ze bedankt voor de service en deskundigheid, want dat lag het absoluut niet aan. En ik heb ze voor service een paar pakken “koekjes” gedaan voor bij de koffie.

Beste Paula Mooij,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Arnhem.

Elles 16-09-2020

Deskundige voorlichting ,vriendelijk geholpen, levering zoals afgesproken verliep allemaal prima. Ben blij met mijn wasmachine. En BCC.

Beste Elles,

Bianca 16-09-2020

Een tablet besteld die de volgende dag geleverd zou worden. Helaas gebeurde dat niet en kwam deze een dag later. Tussendoor niet op de hoogte gebracht van de wijziging. Dit vonden wij jammer. Desondanks een mooie goede tablet ontvangen waar we erg blij mee zijn.

Beste Bianca,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor de vertraging.

Rob 16-09-2020

Geven duidelijke antwoorden op al je vragen en geen verkooppraatjes. Hebben ook de kennis in huis en zijn altijd vriendelijk.

Beste Rob,

Bedankt voor jouw review over onze kundige en vriendelijke medewerkers.

Lisette 16-09-2020

Ik ben in de winkel geweest in Amersfoort vriendelijk personeel goed geholpen.
De bezorging ging ook super, vriendelijke mannen en mooi op tijd zoals afgesproken netjes boven op de 2e verdieping geplaatst en aangesloten top.

Beste Lisette,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amersfoort.

Henk Muller 16-09-2020

Bekwaam personeel, verkopen je wat nodig is, dringen geen zaken op waar je niet om gevraagd hebt. In de winkel ruime keus aan producten, bijna altijd op voorraad

Beste Henk Muller,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

O-Bouw 16-09-2020

Compleet aanbod, vriendelijk en snelle service en de prijzen zijn gewoon goed. Ik hoef niet nog eens te vergelijken!

Beste O-Bouw,

Henk 16-09-2020

Snel , en vriendelijke . Aan de telefoon , en bij levering .Ook vragen worden duidelijk beantwoord, ze geven je het gevoel dat ze tijd voor je nemen , zeker voor oudere klanten die niet alles digitaal kunnen , is persoonlijk contact daarom zeer belangrijk .

Beste Henk,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en persoonlijke service.

M.Jansen 16-09-2020

Goed geïnformeerd dood BCC,
De medewerkster was duidelijk en heeft ons heel goed geïnformeerd over de verschillend in het aanbod v de tv. Ook
Mbt tot onze provider en onze wensen.
Fijn dat er persoonlijk contact was .
Enige minpunt, lever bij de aankoop van zo’n dure tv, dan even de 2 AAA batterijtjes voor de AB erbij. Als geste zou dat heel erg op prijs gesteld worden en voorkomt irritatie bij t installeren thuis ;-)

Beste M.Jansen,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Edwin S. 15-09-2020

BCC Almere buiten,

Wat ik fijn vond aan dit filiaal is dat de verkopers niet direct op mijn rug springen met de vraag “wordt u al geholpen en wat kan ik voor u betekenen”. Dat ervaar ik als prettig en als ik iemand nodig heb is er altijd wel iemand die mij te woord kan staan. De winkel maakt een nette indruk maar de TV hoek verdiend wat aandacht. De betere televisies staan laag op de grond en te dicht op elkaar. Hierdoor is het niet mogelijk om een TV op de juiste kijk afstand te bekijken en dat is jammer voor een TV in het hogere segment. Verder is het een prima winkel met nette verkopers.

Beste Edwin S.,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Almere Buiten.

Angelique 15-09-2020

Geweldig
Een hele leuke gezellige dame heeft me geholpen en het was super leuk en gezellig
Heerlijk gelachen omdat er even iets mis ging
Maar alles is goed gekomen
Super blij met me stofzuiger zonder zak
Hahahaha

Beste Angelique,

Bedankt voor jouw review over de gezellige service in onze winkel. Veel plezier met stofzuigen! ;-)

Chris 15-09-2020

BCC heeft gevraagd om een review te schrijven dus bij deze:
Ik kocht bij BCC omdat ik nog een VVV cadeaubon had die ik nog wilde besteden. BCC had een product die op een cent na even duur was als de waarde van mijn bon. Ik kocht een "1x Hyper USB C naar USB 3.0 en 4k HDMI Converter (Zilver)" en die werkt prima.

De website is overzichtelijk en gemakklijk te gebruiken. Ik hoefde alleen mijn cadeaukaart nummer en de pin in te voeren om te betalen.
Het enige wat eventueel beter kan is het feit dat ik een kwartier moest wachten op mijn bevestigingsmailtje. Het moet toch moglijk zijn om die sneller te versturen zoals bij andere webshops vaak gebeurt.

Het bestel- en leverproces verliep zoals je mag verwachten, het product was de volgende werkdag geleverd door DHL en die heeft zijn werk ook prima gedaan.

Dus overal een bijna perfecte score.

Beste Chris,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Mevr. E.Koster 15-09-2020

Nadat ik een TV heb besteld in de winkel van BCC zou deze op afspraak 2 dagen later bezorgd worden. Ik kreeg keurig een berichtje hoe laat ze zouden komen maar toen begon het. De bezorgers kwamen ruim 1 uur te laat. Hadden niets laten horen. Ik had intussen het hoofdkantoor gebeld, die het voor mij zouden uitzoeken en terug zouden bellen. Terstond weer niets gehoord. Ik had de afspraak dat de medewerkers het toestel goed voor mij zouden instellen wat maar voor een deel is gebeurd. allereerst waren ze aan het klungelen om de pootjes er goed onder te zetten. Er is totaal niets uitgelegd over het gebruik van de afstandbediening,geen handleiding aanwezig. Bij het aftekenen van de bezorg bon hebben ze niets aan mij gevraagd maar zelf maar een kruis gezet op de plaats waar mijn handtekening had moeten staan als goedkeuring voor het bezorgen. Ik klaag eigenlijk nooit maar deze manier van service( waar ik uiteindelijk voor heb betaald) vond ik ronduit SLECHT en zeker niet klantvriendelijk.

Beste Mevr. E. Koster,

Bedankt voor jouw review. Dit klinkt niet als de service die je mag verwachten. Excuses voor het ongemak. Heb je een ordernummer voor ons?

Ad Damman 15-09-2020

Onze nieuwe Tefal friteuse functioneerde niet naar behoren. Geen probleem bij BCC. Gewoon deze (met olieresten) ingeleverd en een nieuwe meegekregen. Ook deze deed niet wat je mag verwachten. Weer (gebruikt) ingeleverd en ons geld terug gekregen. Daags daarna bij hen een (duurdere) friteuse gekocht. Hulde voor de service en geen gezeur.

Beste Ad Damman,