Saskia 07-02-2021

Website is duidelijk. We hebben we allemaal last van Corona maar deze bestelling was gemakkelijk gedaan en ook de ophaalservice bij de winkel verliep heel vlot.

Beste Saskia,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze duidelijke website en onze snelle afhaalservice.

Tristan 07-02-2021

BCC had een mooie deal: Een renewd Apple iPad 6 voor een nette prijs.
Ik heb deze dan ook besteld en het bestelproces en levering verliepen top. Vandaag bestelt, de volgende dag in huis is inderdaad van toepassing. Bij het openen van de doos bleek dat er geen Apple power adapter was meegeleverd. Bij het artikel op de website stond ook niet vermeld wat er wel en niet aan accessoires wordt bijgeleverd. Ik besloot de customer service te bellen. Ik kreeg iemand van het hoofdkantoor aan de telefoon en zij wist niet het antwoord op mijn vraag of er wel of geen Apple power adapter bijgeleverd hoort te zijn bij de refurbished iPads die BCC op dit moment aanbiedt en ik dus had besteld. Ik werd wel zeer vriendelijk te woord gestaan en kreeg een telefoonnummer van een plaatselijke BCC in mijn regio. Deze man was ook wederom vriendelijk en had wel iets meer kennis, maar het hield niet over. Zijn antwoord was eigenlijk een “weet ik niet, maar het zou zus of zo kunnen zijn, dus die adapter word er niet meer standaard bijgeleverd.” Ik vond het een zeer zwak antwoord en had het echt service gevonden van BCC als ze alsnog zo’n originele power adapter voor de iPad hadden toegestuurd. Zeker omdat er nergens op de website staat vermeld wat er wel of niet in de doos aan accessoires hoort te zitten bij zo’n refurbished Apple iPad. Een toch wel onaangename verrassing, want je betaald er genoeg voor!

Beste Tristan,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak. We zullen dit nog eens navragen. Kun je ons in een reactie op deze review het ordernummer doorgeven?

Jacqueline 07-02-2021

Bcc heeft een duidelijke webshop. Een goede product omschrijving. Eenvoudig te bestellen,leuke prijzen en goed bij te houden track and trace. Snelle levering. Erg tevreden

Beste Jacqueline,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze duidelijke webshop.

Yvonne 07-02-2021

Snelle levering en vriendelijk chauffeur. Het was voor het eerst dat ik bij BCC via internet iets bestelde en ik was verrast dat alles ook ging zoals op de site was vermeld.

Beste Yvonne,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en onze vriendelijke bezorger.

Alex 07-02-2021

Alles snel geleverd met een goede service een goede prijs voor de laptop ik zal in de toekomst weer bij Btc bestellen

Beste Alex,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de laptop!

Anne 07-02-2021

Ik ben echt heel erg tevreden over de service bij BCC! Een tijdje geleden heb ik een e-reader gekocht. Na een tijdje is deze er echter mee gestopt. Na het bellen van de klantenservice kon ik gelijk terecht in 1 van hun winkels en werd mijn e-reader omgeruild voor een nieuwe. Deze deed het echter ook niet en daarom kreeg ik als oplossing een cadeaukaart met het bedrag van deze ereader zodat ik zelf een andere uit mocht zoeken. Kortom: onwijs goede service, klantvriendelijk personeel, top kwaliteit. Dikke aanrader!

Beste Anne,

Bedankt voor jouw review over de oplossingsgerichte service van onze vriendelijke medewerkers.

Eva 06-02-2021

BCC heeft een enorm groot assortiment kwalitatief goede producten. Altijd wel iets op voorraad wat je zoekt. Levering is super snel en transparant. Nog geen vlekje in de dienstverlening kunnen bespeuren. Een goed bedrijf bewijst zich ook als het een goede klachten procedure heeft. Ik heb er nog geen gebruik van hoeven maken bij BCC.

Beste Eva,

Bedankt voor jouw review.

Michelle 06-02-2021

Goede service! Besteld en snel in huis. Bellen netjes van te voren op dat zij eraan komen. Netjes tot over de drempel bezorgd. Aardig personeel!

Beste Michelle,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgers.

P.Th Leensen 06-02-2021

klant vriendelijk geholpen ondanks corona maatregelen als mondkapjes en hand sjel toch blijven lachen

Beste P.Th Leensen,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

Aletta 06-02-2021

Zeer goede service. Bestelling om 22:30h geplaatst en de volgende dag al bezorgd zoals aangegeven!

Beste Aletta,

Tineke O 06-02-2021

De goedkoopste aanbieder van de tablet die ik zocht! Snelle levering maar helaas niet volgens mijn voorkeur dat was jammer!

Beste Tineke O,

T8T 06-02-2021

Qua online winkel vindt ik BCC goed, ook de stenen winkels.
De levering door DHL wordt goed geleverd, maar wel altijd op het laatste nippertje van de tijdsindicatie.
De eigen breng service toen ik TV bij BCC kocht is wel stipt.

Beste T8T,

Michiel 06-02-2021

Had een Chime voor mijn Ring video deurbel gekocht en kon die al binnen een een uurtje in de winkel afhalen. Ondanks dat ik geen legitimatie bij mij had kreeg ik hem toch mee Goed geregeld bij BCC

Beste Michiel,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice.

Martijn Dirkse 06-02-2021

Mijn oude stereotoren kan niet meer goed CDs afspelen maar is verder nog goed. Ik belde BCC om de situatie uit te leggen en te vragen naar een oplossing. Ze dachten goed mee en hadden een prima oplossing: een DVD speler van 35 euro om op de AUX aansluiting van de toren aan te sluiten. Werkt prima en hij werd vlot geleverd.

Beste Martijn Dirkse,

Bedankt voor jouw review over onze oplossingsgerichte service.

Jan Marten 06-02-2021

We konden ook in de lockdownperiode snel bij BCC terecht. Een bestelling doen, aangeven dat we het bij BCC wilden ophalen en het kon binnen een halfuur bij het DHL punt daar. Top!

Beste Jan Marten,

Bedankt voor jouw review over onze afhaalservice.

Wim 06-02-2021

Hele fijne winkel, goede vakkundige mensen die je ook nog eens vriendelijk te woord staan.
Ik koop nooit meer ergens anders, vanwege het brede assortiment en goede prijzen.

Beste Wim,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en vakkundige medewerkers.

Colletje 06-02-2021

Makkelijke site. Goed overzicht van de producten. Bij vragen ook telefonisch overleg mogelijk wat de keuze nog makkelijker maakt.
Snelle levering.

Beste Colletje,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website.

Vanessa 06-02-2021

Zeer snelle bestelling online gedasn vis de website van BCC en de volgende middag om 14.00 uur de bestelling al ontvangen.
Top, zeker in deze drukke tijd dat jullie winkel dicht is en dat iedereen online aan het bestellen is.

Beste Vanessa,

Verstappen 06-02-2021

Online bestellen gaat prima,ook diverse mogelijkheden voor extra 's bij te kopen.
Alleen aflevering door DHL ging niet goed. Ik had aangegeven op zaterdag tussen 11 en 3 uur maar werd uiteindelijk maandag middag en slechte service van DhL dat ze de oude tv niet hebben meegenomen terwijl dit wel moet.
Nu moet ik zaterdag weer thuis blijven want dan komen ze terug voor ophalen.

Dit vind ik zeer jammer maar als de winkel gewoon open was had ik 'm liever daar zelf gehaald maar is nu niet anders in deze Corona tijd.

Beste Verstappen,

Bedankt voor jouw review. Vervelend dat de oude TV niet direct is meegenomen, excuses, we zullen dit met DHL bespreken. Fijn dat er al wel is geregeld dat deze alsnog wordt opgehaald.
Veel plezier met de nieuwe TV!

G.prins 06-02-2021

Hier wordt je ook in deze akelige tijd telefonisch correct te woord gestaan en kon je je bestelling opgeven en een uur daarna konden we de dvd recorder ophalen bij de zaak. Heel goed geregeld en te woord gestaan

Beste G.prins,

Sjef 06-02-2021

Zoal het hoort:
Bestellen, op afgesproken tijd leveren, oude machine meenemen, betalen bij levering.
Daarna met mail met rekening/ garantiebewijs.
Gewoon zoals het hoort, prima dus.

Beste Sjef,

Giuseppe 06-02-2021

Mijn bestelling gemakkelijk vooraf betaald via een ontvangen link mail en opgehaald na deskundige telefonisch advies , Top service

Beste Giuseppe,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige telefonische hulp.

Hh.jansen 06-02-2021

Gasfornuis besteld. Was eenvoudig te bestellen via de website. Werd keurig afgeleverd op afgesproken dag en tijd. Netjes bovengebracht op 3 hoog oude meegenomen. Alles volgens afspraak heel blij mee.

Beste Hh.jansen,

Bedankt voor jouw review over de service van onze bezorgers.

Corné 06-02-2021

Samsung combi magnetron besteld bij BCC. Erg snelle levering, goede prijs en overzichtelijke website.
Magnetron is gebruiksvriendelijk en makkelijk in de bediening.
Fijne webshop om te orienteren en te vergelijken!!

Beste Corné,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website en de snelle levering van jouw nieuwe magnetron. Veel plezier met de nieuwe aanwinst!

Martin 06-02-2021

Na goede telefonische informatie bestelling geplaatst en binnen een uur gereed om af te halen. Bestelling stond gereed bij de afhaallocatie.

Beste Martin,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice.

Marouane 06-02-2021

Ik had mijn monitor schermen echt super snel nodig . Ik had ze in de avond besteld en de volgende middag waren ze er al. Super snelle service!!!! De bestelling was goed afgeleverd en alle toebehoren waren perfect. Toppp

Beste Marouane,

Stefan 06-02-2021

Gisteren artikelen besteld. Vandaag in huis. Prettig en duidelijk alles op mail.

Beste Stefan,

Sjavani 06-02-2021

Product geleverd en prima diepvries(tafelmodel), snelle levering en prima service.

Beste Sjavani,

Veronica 06-02-2021

Ik ben altijd al fan van BCC, maar nu met deze lockdown is het prima bellen en bestellen en afhalen!
Het was even zoeken waar het telefoon nummer stond, maar ook daar zat logica in, al kwam ik eerst bij het algemene nummer, dus even doorzoeken.

Beste Veronica,

Bedankt voor jouw review over de telefonische service van onze filialen.

Honcoop 06-02-2021

Snelle uitlevering van de bestelling. Super goede en fijne service gehad. Mijn bestelling bleek na bezorgen beschadigd te zijn. Dit was binnen een uur opgelost en een nieuwe bestelling geplaatst door de medewerkers zelf. En deze werd ook al weer binnen 2 dagen geleverd.

Beste Honcoop,

Bedankt voor jouw review over onze snelle en oplossingsgerichte service.

Wouter Bijl 06-02-2021

hoge kwaliteit goede verpakking met lucht ballen en correcte verpakking mooie kwaliteit echt BCC ik koop er al jaren vandaar blijvend klant

Beste Wouter Bijl,

paula 06-02-2021

omdat ik in de winkel altijd netjes ben geholpen en dat de medewerkers net dat stapje meer willen doen voor de klant dat word steeds zeldzamer dus dikke pluim voor bcc hoorn

Beste paula,

Bedankt voor jouw review over de service van ons filiaal in Hoorn.

Willy 06-02-2021

TOP bedrijf dat is BCC, na 2 uur in de middag besteld , in de avond een sms'je,
en de volgende morgen om 8.15 al bezorgd TOP BCC

Beste Willy,

Robert 06-02-2021

Wederom was BCC bij deze aankoop prijstechnisch interessant, gekoppeld aan een goede service en heldere communicatie , was het aankopen van deze stofzuiger bij BCC voor ons vanzelfsprekend

Beste Robert,

Lucie 06-02-2021

Wij hebben voor deze winkel gekozen om de lokale ondernemers te steunen. Toen we een product wilden kiezen, hebben wij naar de zaak gebeld en werden goed geholpen door de medewerkers.

Beste Lucie,

Bedankt voor jouw review over onze telefonische service.

Kevin 06-02-2021

Snelle levering en goede communicatie. Binnen 24 uur stond er een nieuwe TV bij ons in de woonkamer. Door goede communicatie via mail en telefoon wisten we precies wanneer de TV werd afgeleverd. Oude TV werd gratis meegenomen voor recycling, dus daar hadden we ook geen omkijken meer naar.

Beste Kevin,

Bedankt voor jouw review over onze snelle levering en services.

Kees&Sonja 06-02-2021

Goed advies via email, vervolgens een droger besteld en een week erna een hetelucht oven. Beide apparaten snel en netjes afgeleverd! Kortom een dikke 10

Beste Kees&Sonja,

Bedankt voor jullie review. Veel plezier met de aankopen!

Nancy 06-02-2021

In de webshop van BCC een wasmachine gekocht. Alles wat telefonisch is afgesproken is nagekomen.
Keurig op tijd geleverd en vakkundig door bezorgers aangesloten.
Kan BCC bij iedereen aanbevelen.

Beste Nancy,

Bedankt voor jouw review over de vakkundige service van onze vriendelijke bezorgers.

Jeanette Verbakel 06-02-2021

Nette snelle afwerking
Afspraken worden nageleefd
Bezorging zeer netjes en correct en vriendelijk
Ook Corona maatregelen worden nageleefd
Als zeer prettig ervaren ...👍

Beste Jeanette Verbakel,

A.S. 06-02-2021

Super snel. ‘Sochtends besteld uit de ruime keuze en de volgende dag ‘s middags was de bestelling er al via dhl

Beste A.S.,

Hendriks 05-02-2021

Duidelijke webshop, makkelijk te navigeren/bestelling te plaatsen.
De levering ging erg voorspoedig, duidelijke updates en netjes van te voren gebeld.
Bezorgers zijn van BCC zelf, wel zo prettig.
Heb de droger sinds een week maar bevalt uitermate goed.

Al met al zeer een tevreden klant, tot de volgende keer BCC.

Beste Hendriks,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke webshop en onze vriendelijke bezorgers.

Karen 05-02-2021

Zowel koelkast als wasmachine op twee momenten bij BCC besteld. Service can de koelkast was zo goed bevallen dat ik mijn wasmachine er ook besteld heb. En wederom top service. Persoonlijk contact met de bezorgers, je weet exact wanneer ze er zijn. Inbouw van de koelkast en plaatsing wasmachine was snel en vakkundig. Scherpe prijs en zeer snelle levering bovendien.

Beste Karen,

Bedankt voor jouw review over onze vakkundige installatie- en bezorgservice.

Annelotte 05-02-2021

Duidelijke site, overzichtelijk makkelijk in gebruik. Ondanks deze tijd ook nog eens een snelle levering. Gisteravond 04-02 besteld en de volgende dag al binnen gekregen.

Beste Annelotte,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze duidelijke website en de snelle levering.

Danielle 05-02-2021

Voor 18u besteld en daadwerkelijk volgende dag in huis! Ondanks dat er natuurlijk nu veel via internet word besteld. Ze waren er een uur eerder. En 2 vriendelijke bezorgers

Beste Danielle,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering door onze vriendelijke bezorgers.

Mieke Henzen 05-02-2021

Geweldig geholpen door BCC! Om half 12 telefonische bestelling gedaan en om half 2 werd het aan de deur afgeleverd!! Geweldige service

Beste Mieke Henzen,

Wayne 05-02-2021

Heldere product omschrijving, goede en heldere informatie voorziening via de email en snelle afhandeling. Geweldige service in deze corona tijd. Thanks

Beste Wayne,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

M. Maciel 05-02-2021

Door verhuizing een nieuwe koelkast gekocht.
En vandaag binnen en heel erg blij ermee! Eindelijk een grote koelkast. Bezorgers hebben het netjes naar de derde verdieping gebracht.
Ik raad BCC zeker aan!

Beste M. Maciel,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke bezorgers.

RJ 05-02-2021

Ruim assortiment, goed en vriendelijk personeel.
Nu tijdens de Corona pandemie online besteld en afgehaald. Komen hun afspraken na!

Beste RJ,

Bedankt voor jouw review over onze afhaalservice.

Karin 05-02-2021

Ik kom al jaren bij de BCC word altijd goed en vriendelijk geholpen. Vandaag een air fryer besteld en een uur later kon ik het ophalen

Beste Karin,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke service.

Willem 05-02-2021

Een goede en zeer overzichtelijke webshop zeker aan te bevelen. En een zeer snelle en prima levering.

Beste Willem,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke webshop.