Deze score is berekend op basis van 14882 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

NooitmeerBCC 21-09-2020

Verbazingwekkend zoveel lovende reacties te lezen over de bcc. Waarschijnlijk hebben die consumenten nog geen problemen ervaren met de producten!

Wat een uitermate teleurstellende service bied dit bedrijf aan. Al maanden bezig en wordt van het kastje van de muur gestuurd. De klantenservice belooft veel maar voert verdomd weinig uit. Continue beloftes die niet waargemaakt worden. Ben er helemaal klaar mee. Onvoorstelbaar dat dit bedrijf nog bestaat.

Wees gewaarschuwd. Die paar euro meer die je elders uitgeeft verdienen zich dubbel en dwars terug!

Beste,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je ondervindt. Kun je in een reactie op deze review het order- of casenummer doorgeven?

Johan 21-09-2020

Duidelijke website en zeer overzichtelijk.
Prijs is goed en goedkoper dan veel andere online winkels
Customer service vaak en goed bereikbaar

Beste Johan,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

anna 21-09-2020

Winkel is prima, werd snel geholpen door aardige meneer die me goed advies gaf en hielp bij de aansluiting

Beste anna,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Susanne 21-09-2020

Geweldige service! Er was iets fout gegaan met de bezorgdatum, telefonisch contact opgenomen en perfect opgelost! Ruim vantevoren een berichtje gekregen met tijdvak, en keurig optijd waren de bezorgers er! Geweldig, zeker een aanrader.

Beste Susanne,

Gérard Mertens 21-09-2020

Goed bereikbaar en correcte service van de medewerker.
Was professioneel, behulpzaam en gaf advies waarmee ik een keuze heb kunnen maken.

Beste Gérard Mertens,

Bedankt voor jouw review over het advies van onze behulpzame medewerker.

Edwin 21-09-2020

Prima site, niet steeds alles in voorraad, goed prijzen, vlekkeloze levering, producten zijn in orde.

Beste Edwin,

Bedankt voor jouw review over onze website en de bezorging.

J.B.Berns 21-09-2020

Zeer klantvriendelijk, deskundig, mooi assortiment, geweldige service, ook de bezorgdienst werkt voortreffelijk.

Beste J.B.Berns,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

Schoonderwoerd 21-09-2020

Heel fijn geholpen in bcc the wall Utrecht wat een goede service heeft die ons verleend na een mindere ervaring te hebben gehad bij BCC Hilversum

Beste Schoonderwoerd,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal Utrecht The Wall.

H.Aalderink 21-09-2020

ik heb er meerdere malen wat gekocht en werd prettig en vriendelijk geholpen en ze geven een super goede service.ik had een whirlpool stoomoven combi gekocht en toen ik er in ging bakken ging het mis.Thermostaat kapot alles werd vakkundig en snel hersteld en het kostte niets.
ze geven duidelijke uitleg over het apparaat dat je wil hebben en geven niet de indruk dat je het moet kopen.Alleen wanneer je helemaal te vrede bent.

Beste H.Aalderink,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze medewerkers.

Winnie 21-09-2020

BCC komt hun afspraken na op zondag besteld en maandag in huis, ik ben super tevreden 👍

Beste Winnie,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Leo 21-09-2020

Fijne winkel, denken mee en behandelen je als een koning. De bezorging was stipt op tijd en de aankoop was helemaal volgens afspraak.

Beste Leo,

Bedankt voor jouw review over de service van onze winkel- en bezorgmedewerkers.

George Weiss 21-09-2020

Price is very Good, Service is Excellant and it came to me within 24 hours..I am very Happy with BCC and wil tell all my friends and Family what a Great Store you are..Sincerely

Dear George Weiss,

Thank you for your review about our service.

Kind regards,

Jan Horvers 21-09-2020

Zeer welkom. Zeer correct met corona. Zeer goede uitleg. Zeer goede prijs en zeer hoede afhandeling van aankoop.

Beste Jan Horvers,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Ilona Zijlstra 21-09-2020

We werden heel goed geholpen. Ze hebben zelfs de online bestelling voor ons gedaan, wat een service😀👍👍

Beste Ilona Zijlstra,

Frank 21-09-2020

je wordt vriendelijk geholpen door kundig personeel ! overzichtelijke winkel, goede service en bezorg afspraak maken gaat makkelijk, zelf het blok kiezen van bezorging en coreect op tijd geleverd waarbij je 10 min van te voren gebeld wordt ! perfect !

Beste Frank,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel, onze vriendelijke medewerkers en onze bezorgservice.

anton 21-09-2020

Rustige winkel, geen onprettige muziek vriendelijk en deskundig personeel. We hebben de juiste keuze kunnen maken

Beste anton,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke en deskundige medewerkers.

Marc 21-09-2020

Bij het binnenkomen van BCC (Alkmaar) wordt je gewoon welkom geheten door het personeel, staan ze voor je klaar met advies en zijn ook eerlijk over merken en types als je er over praat. Zo ook met de afweging tussen de JBL Flip 5 en de Charge 4 die je ter plekke ook kon beluisteren. Ik ben, met aankoop, de winkel uitgelopen en die service lukt niet met een internetaankoop (wat ik ook heel vaak doe). Prijs was nagenoeg gelijk aan de webshops dus blij.

Beste Marc,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Alkmaar.

Raymon 21-09-2020

Anderhalve week geleden heb ik online via de webshop een iPad 2019 aangeschaft. Netjes dezelfde dag verzonden en de volgende dag geleverd. Ook meteen hoesjes en een screenprotector online besteld. 2 dagen later wilde ik kijken voor een iPad pro. Opeens valt mijn oog op de iPad 2019 die ik 2 dagen eerder had aangeschaft opeens 30 euro goedkoper is geworden. Als ik dit had geweten had ik uiteraard 2 dagen gewacht het het aanschaffen van de iPad. Ik baal hier enorm van.

Beste Raymon,

Bedankt voor jouw review. Prijzen in witgoedland kunnen regelmatig wijzigen, we begrijpen dat dit wel zuur is. Heb je een ordernummer voor ons?

Ivanka van Fie van Heerebeek 21-09-2020

Ik vind BCC een superfijne winkel.
Ik ga altijd naar deze winkel omdat er heel goed personeel staat die echt verstand hebben van wat ze verkopen.
Niks is er teveel gevraagd en ze denken mee in oplossingen.
Echt een aanrader voor iedereen die goed geholpen wil worden en goed advies wil geven.

Beste Ivanka van Fie van Heerebeek,

Bedankt voor jouw review over de service van onze deskundige en meedenkende medewerkers.

Jane 21-09-2020

Bestellen is heel makkelijk, vandaag is mijn droger netjes geplaatst. Bezorgers waren heel vriendelijk en geduldig. Prima!

Beste Jane,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en geduldige bezorgers.

Helen 21-09-2020

Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop je als klant te woord word gestaan en deskundig advies gegeven.
Het winkel personeel is erg vriendelijk, zeer behulpzaam en eerlijk.
Ik kom er graag steeds weer terug.
Alleen een minpuntje; Wanneer er via de klantenservice aangegeven word dat het artikel niet meer leverbaar is in betreffend filiaal, maar bij bezoek aan het filiaal blijkt dat het artikel toch wel voorradig is....zou bijna gemiste verkoopkans zijn geweest!!

Beste Helen,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Egbert 21-09-2020

Duidelijke site, meer keus qua kleur, tegen betere prijzen dan andere grote aanbieder..... En dan ook nog mogelijk om VVV bonnen in te wisselen.... Helemaal super. Op zondagmiddag besteld en maandag begin van de middag in huis. Product is super, maar after sales, verzending EN logistieke informatie zijn helemaal top. DHL is betrouwbare partner. Ik BEVEEL BCC zeker van harte aan!!

Beste Egbert,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

dominique 21-09-2020

Wat een service en snelheid, op 19-9 een wasmachine besteld incl aansluiten. 21-1 bezorgd, binnen 5 minuten werkend op zijn plek klaar voor de spoelbeurt. Dankjewel BCC

Beste dominique,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Martine 21-09-2020

Omdat ik vorige maand netjes en zorgvuldig geholpen ben bij BCC Middelburg voor de aanschaf van een nieuwe stofzuiger, ben ik dit keer ook bij BCC langs gegaan voor de aanschaf van een nieuwe televisie. Dit keer geholpen door een andere collega en wederom werd er voldoende tijd genomen. Heel prettig dat er opnieuw van a tot z werd uitgelegd hoe het apparaat werkt. Met de gegeven informatie kon ik ook de televisie thuis heel gemakkelijk installeren. En ook erg vriendelijk; ik kreeg hulp bij het sjouwen van de winkel naar de auto.
Reden waarom ik geen 10 geef: ik vind het uiterlijk van de winkel niet echt uitnodigend. Maar dat is dan ook het enige :-)

Beste Martine,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Middelburg.

francoisedouce 21-09-2020

Duidelijk zichtbare uitstalling van de produkten en een bijzonder kundige en aardige verkoper

Beste francoisdouce,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerker.

PaddyJJ 21-09-2020

Altijd tevreden kom hier al jaren altijd vriendelijk en ervaren personeel. Zeker aanbevolen.

Beste PaddyJJ,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en ervaren medewerkers. Graag weer tot ziens!

Gerrit 21-09-2020

Net een aan koop gedaan van
Samsung Galaxy watch3
Ben zeer tevreden over BCC vriendelijke personeel
Ik raad zeer zeker BCC aan

Beste Gerrit,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

Esther 21-09-2020

We werden vriendelijk ontvangen en kregen boven een kopje koffie aangeboden. De informatie die de verkoper gaf was heel duidelijk en hij nam alle tijd om al onze vragen te beantwoorden. Vooral dit laatste is in mijn ogen belangrijk omdat je toch een behoorlijk bedrag uitgeeft. verder is het een ruime overzichtelijke winkel met vriendelijk personeel.

Beste Esther,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en klantgerichte hulp van onze medewerker.

the Wall 21-09-2020

De vaatwasser die we wilden was alleen daar in de winkel op voorraad en niet meer online te bestellen, zowel per mail en persoonlijk in de winkel en bij ophalen keuring netjes en vlot geholpen!

Beste,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal Utrecht The Wall.

Van Rhee 21-09-2020

Onze dochter van 6 had flink gespaard voor haar tablet. Dus wij maar bcc Amersfoort. Daar werd zij zo ontzettend leuk geholpen door de medewerkers.
Bcc Amersfoort is klant en kind vriendelijk!
Goede service en goed advies!!

Beste Van Rhee,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amersfoort.

Merel Brouwers 20-09-2020

De meeste werknemers in de BCC in Dukenburg zijn erg klantvriendelijk. Weten waar ze over praten en kunnen je goed advies geven. Ik had een nieuwe laptop nodig voor mijn studie en hier heb ik goed advies bij gekregen wat het maken van mijn keuze makkelijker maakte.

Beste Merel Brouwers,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Nijmegen.

Journey 20-09-2020

Na een rondje op de Mortiere ben ik in de BCC geëindigd voor een magnetron. Bij binnenkomst waren vier medewerkers bezig, maar allen hadden oog voor mij als klant. Ik werd vriendelijk ontvangen en kreeg de ruimte om eerst zelf te orienteren. Na een tijdje had de medewerker door dat ik geen keuze kon maken en vroeg me op gepaste afstand - vanwege corona - of ze me kon helpen. Door haar advies heb ik de magnetron meegenomen. Ook mijn zus werd was om en had dezelfde magnetron meegenomen. Bij het afrekenen gaf ze ook nog aan informatie over verlengde garantie mogelijkheden. Ik twijfelde maar ze kon op mijn bon aangeven dat ik erover na wilde denken en binnen 30 dagen nog evt een extra garantie (boven op de 2 jaar) kon afsluiten. Indien nodig mocht de kar gebruikt worden om de magnetrons naar de auto te brengen. Dit was niet nodig, maar wel aangeboden service. Super fijn geholpen en zeer geslaagde aankoop!

Beste Journey,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Middelburg.

Marcus 20-09-2020

Onze Miele Medic Air 5000 stofzuiger van 14 jaar oud heeft het begeven en om zo iets online te bestellen zag ik niet zitten, dus op naar de BCC in Hulst.
Geholpen door een beer van een vent (mag geen namen noemen maar hij heet Evert 🤓) die ons alles heeft kunnen vertellen over de verschillende beschikbare stofzuigers zijn we uitgekomen op een philips stofzuiger met flinke zuigkracht en een Hepa filter voor onze allergische luchtwegen. Super vriendelijk geholpen. Echt top

Beste Marcus,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hulst.

Loes 20-09-2020

Ik heb een combimagnetron gekocht, maar niet via de site.
Na 2 weken bleek de oven bij het eerste gebruik defect. Kreeg direct een nieuwe aangeboden. Ander serienummer, maar
In mijn voordeel, want ik heb nu een bakplaat extra.
Uitstekend meedenkend personeel en ben super geholpen in een ontspannen sfeer.

Beste Loes,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkers.

BCC Amsterdam noord 20-09-2020

BCC Amsterdam, namen de tijd voor ons. We hebben een samsung mobiel gekocht en uitleg gekregen om ook van energieleverancier over te stappen.

Beste,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal Amsterdam noord.

L . Achterberg 20-09-2020

we worden altijd netjes en zeer correct geholpen door de medewerkers geen door douw praktijk en een eerlijk antwoord op onze vragen als je iets hebt uit gezocht

Beste L. Achterberg,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze medewerker.

Willeke 20-09-2020

Goede hulp. Eerste product was niet aanwezig. Behulpzame persoon ging kijken welke er wel waren en of alternatieven.

Hoefden niet lang te wachten. Corona proof en genoeg ruimte en desinfectie mogelijkheden.

Beste Willeke,

Bedankt voor jouw review over onze behulpzame medewerker.

JPN 20-09-2020

Ik kies vrijwel altijd voor BCC omdat ze daar goed advies geven en goed naar je luisteren. En met goede oplossingen kopen.

Beste JPN,

Bedankt voor jouw review en we helpen je graag weer.

Marijn van den Boogaard 20-09-2020

Fijne medewerker (in opleiding): niet opdringerig, stond klaar voor ons wanneer dat nodig was. Afhandeling en begeleiding van de koop en extra producten uitstekend.

Beste Marijn van den Boogaard,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijke service van onze medewerker.

Jenny Schapendonk 20-09-2020

overzichtelijke winkel, vriendelijk personeel
ze komen meteen vragen of ze je ergens mee kunnen helpen.

Beste Jenny Schapendonk,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en vriendelijke medewerkers.

Berry 20-09-2020

Ik durf en heb deze stap genomen (aankoop via de website) omdat we eerder een aantal artikelen (2 xtV, 2x soundbar met toebehoren) hebben gekocht bij BCC. De verkopers zijn altijd op de hoogte van de artikelen of verwijzen je naar de specialist in de winkel. Ik heb jaren geleden een MacBook Air gekocht bij BCC, datgene toen uitgelegd, zowel in gebruikers gemak, als service en levensduur zijn uitgekomen. heel blij met mijn mac book Pro! Keep up the good work, Berry

Beste Berry,

Frans 20-09-2020

Zijn er de 2e keer in korte tijd geweest en was de begeleiding door het personeel was weer super
Verstand van zaken en bieden verschillende mogelijkheden om te kiezen tussen de apparaten
Geven goed geschoold personeel
Kom er binnenkort weer voor de volgende aankoop

Beste Frans,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerkers.

SW 20-09-2020

BCC een goede online website met duidelijke weergave van hun producten.
Een koelvriescombinatie gekocht en netjes afgeleverd door de bezorger. Aangezien ik alleenstaand ben heeft de bezorger, ondanks dat ik een “tot de drempel bezorging” had, heeft hij de koelkast netjes voor mij over de drempel bezorgd en op zijn plek gezet. Mogelijkheid PIN-betaling.

Beste SW,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

E de Zeeuw 20-09-2020

Altijd weer een genot om bij de BCC Alexandrium een aankoop te doen, helaas onze vaste verkoper Edwin Boxma was er niet , maar de deskundigheid van Mohammed ... daar waren wij zeer over te spreken.
na aankoop van een Amerikaanse koelkast , begaf kort daarna onze wasmachine. We hebben uiteindelijk voor een Siemens gekozen en nog geen minuut spijt gehad . al met al ...zeer tevreden en complimenten naar de deskundigheid.

Beste E de Zeeuw,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal Rotterdam Alexandrium.

Myriam 20-09-2020

Uistekend geholpen in Barendrecht.
Ophangbeugel voor de tv niet aanwezig in de winkel.
De volgende dag geleverd door DHL zonder extra kosten.

Beste Myriam,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Barendrecht.

Tamara 20-09-2020

Ik ben blij dat ik heb mijn aankop gedan bij BCC .
Medewerker van deze winkel was vriendelijk en klantgericht ik heb goede tips gekregen ,over onderhaud en reiniging, en ik hoop dat ik kan lang geniten van lekkere kopje koffee,of cappuccino.

Beste Tamara,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze medewerker.

Aanschaf nieuwe PC 20-09-2020

Vanwege de vriendelijke vakkundige benadering van het personeel. Wat wij zochten hebben wij door het kundige advies van het personeel aangeschaft. Men heeft alle tijd voor ons gehad.

Beste,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke en deskundige service van onze medewerkers.

remco 20-09-2020

Apple watch 6 blauw besteld, vrijdag besteld zaterdag in huis top levering, bij apple zelf levertijd van weken.
dus zeer goed van bcc

Beste remco,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Peter 20-09-2020

We hadden al op meer plaatsen gekeken, maar hier hadden ze precies wat we wilden hebben. Voorts werden we prima geholpen door een aardige winkelbedienster.

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de service van onze medewerkster.

Peter 20-09-2020

Goede bediening die samen met mij naar de beste oplossing zocht. Uiteindelijk zijn we tot een goede deal gekomen.

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review.