Deze score is berekend op basis van 14874 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bart 22-09-2020

Ik wilde graag een vaatwasser kopen, die goed getest was door de Consumentenbond. Bleek nergens meer voorradig, hoewel sommige webshops hem op de site gewoon als “leverbaar” hadden staan. De vriendelijke medewerker bij de online chat verzekerde me dat bij BCC alles wat volgens de website leverbaar is, daadwerkelijk op voorraad is in hun eigen magazijn. Wat een verademing, na twee nare ervaringen bij webshops die geen eigen voorraad hebben en een leugenachtige voorraadstatus tonen!

De vriendelijke chat-medewerker had ook accurate informatie over beschikbaarheid van hun eigen monteurs. En raadde me aan de vaatwasser zelf te plaatsen. Dat bleek inderdaad goed te doen.

De bezorging ging precies volgens afspraak, waarbij we ruim op tijd op de hoogte werden gesteld van het tijdvenster waarbinnen de bezorging zou plaatsvinden. De bezorger belde 20 minuten voordat hij kwam nog even om te zeggen dat hij er bijna was. Vriendelijke bezorgers. Vonden het niet erg het apparaat in de keuken te zetten, ondanks dat het officieel een “bezorging tot de drempel” was.

Kortom: goed advies, eerlijke informatie en de bezorging is goed geregeld.

Beste Bart,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Mia 22-09-2020

Ben super goed en duidelijk geholpen en zeer vriendelijk
Duidelijk uitleg over het apparaat wat ik heb gekocht

Beste Mia,

benita 22-09-2020

Vriendelijke ontvangst en de verkoper nam voldoende tijd om onze vragen te beantwoorden. Tevens is er goed met onze behoeften meegedacht.

Beste benita,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service van onze medewerker.

jodre 22-09-2020

Verkoopster xxxx heeft mij geadviseerd en dat was uitstekend. Ik zou haar loonsverhoging geven. Zeer tevreden. Wel een beetje jammer dat er 4 mensen in de winkel lopen en ik 5 minuten moet wachten voordat ik kan afrekenen terwijl er meerdere kassa's zijn. Vandaar een 9, anders een 10.

Beste jodre,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkster.

Carla 22-09-2020

Ze laten je in alle rust rond kijken.
Als je hulp nodig hebt staan ze deskundig en vriendelijk je te woord.
Shop graag in deze winkel.
Zeker een aanrader.

Beste Carla,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service in onze winkel.

Hans Joachim 22-09-2020

Ik ben al jaren klant bij BCC. Altijd goed geholpen. Prijs-kwalite i tsverhouding ook goed.

Beste Hans Joachim,

Bedankt voor jouw review. Graag weer tot ziens!

J. Slokker 22-09-2020

We zijn goed geholpen in de BCC winkel in Muiden. Er werd met ons meegedacht.
Prettige winkel met voldoende ruimte om afstand te houden in de coronatijd.

Beste J. Slokker,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Muiden.

Menno 22-09-2020

Via internet besteld. De volgende dag keurig op de afgesproken tijdstip geleverd wel nog even een telefoontje dat ze er over 10 minuten waren .
Onze eerste bestelling , maar NIET de laatste.
Menno

Beste Menno,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Greengrocer 22-09-2020

Mooie oven gekocht bij de BCC begeleid door de deskundige verkoper en ruime arsortiment

Beste Greengrocer,

Louis 22-09-2020

vriendelijk en deskundig personeel/advies.
Wij zijn al jaren tevreden klanten bij BCC-Osdorp.

Beste Louis,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Osdorp.

Johanna 22-09-2020

Ik ben de afgelopen maanden een paar keer in de winkel geweest voor de aankoop van een TV, tablet en telefoon. De verkopers laten je eerst ook zelf kijken indien gewenst. Alle keren zeer vriendelijk en met kennis van zake geholpen. Ook toen ik met vragen en een probleem kwam t.a.v. de TV en kabels. Goede uitleg, rustig en nemen de tijd voor je als klant.

Beste Johanna,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijke service in onze winkel.

Simone Faber 22-09-2020

Ik geef de winkel en webshop een 10. Ik heb geprofiteerd van het ophalen van mijn bestelde wekkerradio in de winkel zelf. Daar kreeg ik in no-time de wekkerradio en de factuur. Ze hebben mij in de winkel ook nog eens super geholpen met een laptop. Erg deskundig personeel en ze nemen de tijd voor je.

Beste Simone Faber,

Aissa 22-09-2020

Snel en klantvriendelijk. Goede uitleg en afhandeling. Ik kom er al jaren en de klantgerichtheid is top.

Beste Aissa,

Bedankt voor jouw review. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Simone Faber 22-09-2020

Ik was in de BCC aan de BIlderdijkkade te Amsterdam. Heel fijn dat er nog winkels zijn waar je gewoon het product kunt bekijken en aanraken en waar er voldoende medewerkers aanwezig zijn die je direct kunnen helpen. Ik werd doorverwezen naar een jongeman die alles wist van het artikel waarin ik belangstelling had: een laptop. Omdat hij de juiste vragen stelde kon ik tamelijk snel een keuze maken. Ik was heel blij met zijn benadering omdat ik al maanden in mijn eentje aan het dubben was wat ik wilde hebben. De medewerker was er duidelijk niet op uit mij het duurste te verkopen, maar wat het beste paste bij mijn gebruik en behoeften. In de winkel werd ik nog aangenaam verrast omdat de BCC een stand van een energiebedrijf in de winkel had, waardoor ik ook nog aan een goedkopere energieleverancier ben gekomen dan ik tot nu toe had en tegelijk kreeg ik ook nog eens een grote korting op mijn aankoop. Zo heb ik een aankoop gedaan die veel goedkoper uitviel dan ik van te voren dacht te moeten gaan uitgeven. Al met al ben ik echt goed geholpen!

Beste Simone Faber,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amsterdam.

Kenneth 22-09-2020

Via Google het artikel (Sennheiser usb headset) bij BCC gevonden. Bestelling ging snel en makkelijk. Account aangemaakt (niet verplicht) en betaald via iDeal. Email met orderbevestiging meteen ontvangen en later die dag een email met track en trace informatie. Op de dag van levering (de volgende dag) nog een bericht ontvangen met een meer precieze indicatie hoe laat het artikel geleverd zou worden.

Beste Kenneth,

Bedankt voor jouw review over het overzichtelijke bestelproces op onze website en de snelle levering.

AnneJolien 22-09-2020

Koelkast (Thomson) bezorgd op de eerste verdieping. Top service en aardige bezorgers. Snelle levering en werd 10 minuten van te voren gebeld dat de bezorgers eraan kwamen.

Beste Annejolien,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke bezorgers.

goedhart 22-09-2020

Makkijk te bestelen via de website. Goed verpakt de volgende dag ontvangen. Makkelijk te installeren.

Beste goedhart,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak en de snelle levering.

Pierre Logister 22-09-2020

Koop via site was zeer klantvriendelijk en zonder problemen in een paar minuten geregeld. Razend snelle levering: vrijdagmiddag besteld, zaterdagmiddag geleverd. Helemaal tevreden.

Beste Pierre Logister,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze website.

Thomas 22-09-2020

Uit het verleden was het altijd al een fijne winkel, nu hadden ze de goedkoopste prijs en s'avonds besteld en de volgende ochtend meteen geleverd.

Beste Thomas,

Jan-Willem Trompetter 22-09-2020

Deze keer hebben een blender gekocht.
We zijn snel en goed geholpen net zoals anders.
De winkel is ruim en overzichtelijk en er zijn genoeg verkopers die je kunnen adviseren.
De aankoop bon komt ook via mail op PDF zodat die gemakkelijk is op te slaan.

Beste Jan-Willem Trompetter,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel.

Gideon 22-09-2020

Scherpe prijs, mogelijkheid tot betalen met VVV cadeaukaart. Winkel met auto goed te bereiken, gratis parkeren en snelle service. Dank!

Beste Gideon,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en snelle service.

LJ 22-09-2020

Elektrische tandenborstel defect. Binnen garantie. Kreeg zonder problemen een nieuw exemplaar mee! Prima service.

Beste LJ,

peter 22-09-2020

Als je tv stuk gaat binnen acht maanden ben je gewoon bijna een maand verder voor hij eindelijk gemaakt is, het was goedkoper en klantvriendelijker geweest om hem om te ruilen voor een nieuwe

Beste peter,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak. Kun je het ordernummer doorgeven, dan kunnen we er nog eens naar kijken.

Aisha 22-09-2020

Hele fijne en snelle service! Zaterdagavond besteld en dinsdagochtend om 9u stond de nieuwe koelkast op z’n plek. De avond voor levering een mail en sms ontvangen met het tijdvak waarbinnen wordt bezorgd. Tijdvak van 2 uur, bij mij dus tussen 8.30 en 10.30 uur. Op de dag van levering werd ik nog door de leverancier gebeld dat zij over 5 minuten zouden arriveren. Mijn oude koelkast is tevens opgehaald. Zeer heldere communicatie vanuit BCC en een top service!

Beste Aisha,

Bedankt voor jouw review over onze leveringsservice.

Holshuijsen 22-09-2020

Ik werd supergoed en vriendelijk geholpen met mijn vragen. De levering was keurig op tijd en ook de leveranciers waren erg vriendelijk.

Beste Holshuijsen,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke service.

J. Meijers 22-09-2020

Zeer vriendelijk en kundig geholpen in de winkel en zeer snelle en goede bezorging.

Beste J. Meijers,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service in onze winkel.

Eduard 22-09-2020

Shop is goed navigeerbaar. Prijs/kwaliteit voor mijn product veruit het beste. Leverantie professioneel. Keurig op tijd (telefoontje kwartier voor aankomst) en behulpzaam.

Beste Eduard,

Bastiaan 22-09-2020

Super vriendelijke service! De verkoopster heeft ons goed geholpen bij de aanschaf van een combi magnetron.

Beste Bastiaan,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service van onse medewerkster.

Herman 22-09-2020

Er is altijd voldoende personeel in de winkel. En er zijn er altijd een paar die nieuwe verkopers helpen. Ik ben prima geholpen door een jong verkooptalent die werd ondersteund door een ervaren collega. Verder is BCC een nette winkel. Het is prettig om je aankoop eerst echt te zien. Verbeterpunt zou zijn om personeel te specialiseren in een bepaald segment.

Beste Herman,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Daniel 21-09-2020

Het assortiment is veel overzichtelijker dan bij de concurrent. Verkoper heeft alles goed uitgelegd wat ik vroeg . Verkoper zat niet te pushen dat ik iets moest kopen alles was vrijblijvend.

Beste Daniel,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte hulp van onze medewerker.

Corrie 21-09-2020

BCC Oss is een hele fijne winkel het personeel is heel vriendelijk ,
De verkoper die ons hielp met het vinden van een geschikte hoofdtelefoon voor mijn man was erg behulpzaam en heeft ons alles duidelijk uitgelegd hoe het werkt ,en aangesloten moest worden , we zijn super geholpen bedankt daarvoor ,
Dit was niet de eerste keer dat wij daar iets kochten , de andere keren was het precies zo , dus het zal niet de laatste keer zijn dat wij daar komen
BCC Oss een dikke 10 👍👍👍

Beste Corrie,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Oss.

NooitmeerBCC 21-09-2020

Verbazingwekkend zoveel lovende reacties te lezen over de bcc. Waarschijnlijk hebben die consumenten nog geen problemen ervaren met de producten!

Wat een uitermate teleurstellende service bied dit bedrijf aan. Al maanden bezig en wordt van het kastje van de muur gestuurd. De klantenservice belooft veel maar voert verdomd weinig uit. Continue beloftes die niet waargemaakt worden. Ben er helemaal klaar mee. Onvoorstelbaar dat dit bedrijf nog bestaat.

Wees gewaarschuwd. Die paar euro meer die je elders uitgeeft verdienen zich dubbel en dwars terug!

Beste,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je ondervindt. Kun je in een reactie op deze review het order- of casenummer doorgeven?

Johan 21-09-2020

Duidelijke website en zeer overzichtelijk.
Prijs is goed en goedkoper dan veel andere online winkels
Customer service vaak en goed bereikbaar

Beste Johan,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

anna 21-09-2020

Winkel is prima, werd snel geholpen door aardige meneer die me goed advies gaf en hielp bij de aansluiting

Beste anna,

Susanne 21-09-2020

Geweldige service! Er was iets fout gegaan met de bezorgdatum, telefonisch contact opgenomen en perfect opgelost! Ruim vantevoren een berichtje gekregen met tijdvak, en keurig optijd waren de bezorgers er! Geweldig, zeker een aanrader.

Beste Susanne,

Gérard Mertens 21-09-2020

Goed bereikbaar en correcte service van de medewerker.
Was professioneel, behulpzaam en gaf advies waarmee ik een keuze heb kunnen maken.

Beste Gérard Mertens,

Bedankt voor jouw review over het advies van onze behulpzame medewerker.

Edwin 21-09-2020

Prima site, niet steeds alles in voorraad, goed prijzen, vlekkeloze levering, producten zijn in orde.

Beste Edwin,

Bedankt voor jouw review over onze website en de bezorging.

J.B.Berns 21-09-2020

Zeer klantvriendelijk, deskundig, mooi assortiment, geweldige service, ook de bezorgdienst werkt voortreffelijk.

Beste J.B.Berns,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

Schoonderwoerd 21-09-2020

Heel fijn geholpen in bcc the wall Utrecht wat een goede service heeft die ons verleend na een mindere ervaring te hebben gehad bij BCC Hilversum

Beste Schoonderwoerd,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal Utrecht The Wall.

H.Aalderink 21-09-2020

ik heb er meerdere malen wat gekocht en werd prettig en vriendelijk geholpen en ze geven een super goede service.ik had een whirlpool stoomoven combi gekocht en toen ik er in ging bakken ging het mis.Thermostaat kapot alles werd vakkundig en snel hersteld en het kostte niets.
ze geven duidelijke uitleg over het apparaat dat je wil hebben en geven niet de indruk dat je het moet kopen.Alleen wanneer je helemaal te vrede bent.

Beste H.Aalderink,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze medewerkers.

Winnie 21-09-2020

BCC komt hun afspraken na op zondag besteld en maandag in huis, ik ben super tevreden 👍

Beste Winnie,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Leo 21-09-2020

Fijne winkel, denken mee en behandelen je als een koning. De bezorging was stipt op tijd en de aankoop was helemaal volgens afspraak.

Beste Leo,

Bedankt voor jouw review over de service van onze winkel- en bezorgmedewerkers.

George Weiss 21-09-2020

Price is very Good, Service is Excellant and it came to me within 24 hours..I am very Happy with BCC and wil tell all my friends and Family what a Great Store you are..Sincerely

Dear George Weiss,

Thank you for your review about our service.

Kind regards,

Jan Horvers 21-09-2020

Zeer welkom. Zeer correct met corona. Zeer goede uitleg. Zeer goede prijs en zeer hoede afhandeling van aankoop.

Beste Jan Horvers,

Ilona Zijlstra 21-09-2020

We werden heel goed geholpen. Ze hebben zelfs de online bestelling voor ons gedaan, wat een service😀👍👍

Beste Ilona Zijlstra,

Frank 21-09-2020

je wordt vriendelijk geholpen door kundig personeel ! overzichtelijke winkel, goede service en bezorg afspraak maken gaat makkelijk, zelf het blok kiezen van bezorging en coreect op tijd geleverd waarbij je 10 min van te voren gebeld wordt ! perfect !

Beste Frank,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel, onze vriendelijke medewerkers en onze bezorgservice.

anton 21-09-2020

Rustige winkel, geen onprettige muziek vriendelijk en deskundig personeel. We hebben de juiste keuze kunnen maken

Beste anton,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke en deskundige medewerkers.

Marc 21-09-2020

Bij het binnenkomen van BCC (Alkmaar) wordt je gewoon welkom geheten door het personeel, staan ze voor je klaar met advies en zijn ook eerlijk over merken en types als je er over praat. Zo ook met de afweging tussen de JBL Flip 5 en de Charge 4 die je ter plekke ook kon beluisteren. Ik ben, met aankoop, de winkel uitgelopen en die service lukt niet met een internetaankoop (wat ik ook heel vaak doe). Prijs was nagenoeg gelijk aan de webshops dus blij.

Beste Marc,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Alkmaar.

Raymon 21-09-2020

Anderhalve week geleden heb ik online via de webshop een iPad 2019 aangeschaft. Netjes dezelfde dag verzonden en de volgende dag geleverd. Ook meteen hoesjes en een screenprotector online besteld. 2 dagen later wilde ik kijken voor een iPad pro. Opeens valt mijn oog op de iPad 2019 die ik 2 dagen eerder had aangeschaft opeens 30 euro goedkoper is geworden. Als ik dit had geweten had ik uiteraard 2 dagen gewacht het het aanschaffen van de iPad. Ik baal hier enorm van.

Beste Raymon,

Bedankt voor jouw review. Prijzen in witgoedland kunnen regelmatig wijzigen, we begrijpen dat dit wel zuur is. Heb je een ordernummer voor ons?

Ivanka van Fie van Heerebeek 21-09-2020

Ik vind BCC een superfijne winkel.
Ik ga altijd naar deze winkel omdat er heel goed personeel staat die echt verstand hebben van wat ze verkopen.
Niks is er teveel gevraagd en ze denken mee in oplossingen.
Echt een aanrader voor iedereen die goed geholpen wil worden en goed advies wil geven.

Beste Ivanka van Fie van Heerebeek,

Bedankt voor jouw review over de service van onze deskundige en meedenkende medewerkers.