BBC Oss 01-10-2020

Vriendelijke ontvangst, heel behulpzaam en ze kunnen goed luisteren. Verder hebben ze mijn probleem opgelost zonder kosten.

Ernst 01-10-2020

Nette site en snelle levering. Ik had een toetsenbord/muis besteld en er stond dat deze via Bluetooth aangestuurd zou worden. Dit blijkt echter met een USB-ontvanger te zijn.

Beste Ernst,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

A van Hulten 01-10-2020

Heb een nieuwe Sonny tv gekocht, de verkopers namen alle tijd voor een juiste en duidelijke voorlichting en de vele mogelijkheden van de tv. Toen na een week de tv voor 100 euro goedkoper werd aangeboden kreeg ik omdat het binnen 14 dagen was. De honderd euro zo terug,

Beste A van Hulten,

Inwi 01-10-2020

Alles prima geregeld, online gereserveerd en na 1 uurtje opgehaald in filiaal. Superservice. Ben heel tevreden over BCC, ook superservice aankoop combinatie koel/vries en nespressoapparaat . Vriendelijk personeel en prima informatie. Toppie!!

Beste Inwi,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Dustin 01-10-2020

Wij zijn deskundig en eerlijk geholpen door een goede verkoper bij de bcc in Beverwijk.
We zijn zeer tevreden met de aankoop en de service bij bcc

Beste Dustin,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beverwijk.

Wiebe 01-10-2020

Hallo beste allemaal,
Wij hebben in het BCC filiaal in Zaandam , waar wij inmiddels sinds jaren vaste klant zijn, een mooie AEG wasautomaat gekocht.
De verkoper vonden wij een prima en deskundige en klantvriendelijke Topverkoper.
Ook de bezorging van de wasautomaat door uw bezorgteam verliep deskundig en prima klantvriendelijk !
Overigens hebben wij echter nooit een teleurstellende ervaring bij een aankoop meegemaakt in genoemde BCC winkel in Zaandam.

Voor ons is BCC altijd de winkel waar wij voor onze aankoop slagen, jawel!

Beste Wiebe,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zaandam.

BCC Goes 01-10-2020

Al meerdere keren mij laten informeren over een product bij BCC. Mijn ervaring is dat ik telkens goede en uitgebreide informatie kreeg welke ook klopte na aanschaf van het product. Mocht het niet voorradig zijn, dan is de bestelling binnen een paar dagen binnen en krijg je keurig een telefoontje.
Ik ben in ieder geval zeer tevreden over BCC Goes! De klant is daar nog koning!

Beste,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Goes.

Frans 01-10-2020

Prima service, besteld en de volgende dag al vroeg geleverd. was blij verrast met de snelle levering.

Beste Frans,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

YBF 01-10-2020

Zeer vriendelijke dame die mij hielp. Vroeg goed naar mijn wensen en drong geen duurdere stofzuiger op dan ik wilde.

Het enige minpunt was in mijn ogen dat de dame die mij hielp erg moeilijk liep na een heupoperatie en het m.i. niet verantwoord is om haar in deze toestand te laten werken.

Beste YBF,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze medewerkster.

ineke 01-10-2020

BCC was een van de goedkoopste voor mijn vriezer. Ik vind het ook een sympatieke winkel, daarom heb ik voor BCC gekozen

Beste ineke,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Kelmonder 01-10-2020

Deskundig personeel en prettige afhandeling. Goede keuze uit vele materialen.

Beste Kelmonder,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerkers.

Irene 01-10-2020

Op zoek naar een grote tv bezochten wij bcc Alkmaar. Cindy begreep onze wens snel maar zij hadden het toestel niet op voorraad. Behendig greep zij naar de telefoon en verraste ons door te zeggen dat er een voorradig was in Osdorp.Met een mooie korting omdat dat filiaal ging sluiten. Daar aangekomen stond hij netjes voor ons klaar en werden we keurig verder geholpen door Saquiro. Al met al een prima ervaring.

Beste Irene,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Alkmaar.

Esther 01-10-2020

Ik had voor deze winkel gekozen, omdat ze een betere service boden . Nu moet ik hier toch op terug komen. Ik had een bestelling gedaan en ik zou een email krijgen en/ of telefoon als de bestelling er zou zijn. Na 10 dagen zelf maar gemaild hoe het met mijn bestelling stond. Hier kreeg ik wel snel respons op dat deze al in de winkel aanwezig was. Er was een aktie bij die helaas 1 dag verlopen was en ik zag in de winkel dat apparaat nu 14€ goedkoper was. Als ik dit niet zelf gezien had, was mij dit niet verteld. Ze konden mij wel de aktie nog aanbieden op de sluitingsdatum, maar moest dan wel de oude prijs betalen.Mijn email-adres stond verkeerd ingevoerd, vandaar dat ik geen email had ontvangen . Maar ze hebben mij niet gebeld, mijn nummer was wel bekend..Wat ik jammer vind is dat er snel over heen gesproken werd, geen excuses. Verder ook geen verdere uitleg, want ja deze zou duidelijk zijn bij de papieren. En ze konden niet alles weten van de apparaten. Denk niet dat ik in de toekomst nog een aankoop doe !

Beste Esther,

Bedankt voor jouw review en feedback. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden.

theo 01-10-2020

Uitstekende shop. Prettig dat je er in alle rust kunt rondkijken, maar door de schaarse aanwezigheid van winkelpersoneel duurt het soms lang voordat je om advies kunt vragen of dat iemand je vraagt of ze je ergens mee kunnen helpen.

Beste theo,

Franco 01-10-2020

Prima en vriendelijk geholpen in de winkel, alle registers werden open getrokken om toch nog korting te geven. De bezorging was vriendelijk en mooi op tijd, alles wat is belooft is geleverd.

Beste Franco,

Miranda 01-10-2020

Wij komen graag bij BCC in Arnhem en worden altijd goed geholpen door (onder andere) Nick.

Beste Miranda,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Arnhem.

Koop bij BCC! 01-10-2020

BCC leverde binnen een dag, geheel conform de toezegging, het gevraagde product. De verpakking was uitstekend en de Nespresso Magimix was zoals bedoeld. Dikke complimenten.

Beste,

Bedankt voor jouw review. Geniet van de koffie!

Tico van Gerner 01-10-2020

Super goed geholpen bij mijn aankoop bij de BCC in Hilversum. De aankoop was een whole hous wifi systeem. De werknemer kon mij direct de verschillen vertellen tussen concurrenten en deelde zijn eigen ervaring eerlijk.

Beste Tico van Gerner,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hilversum.

Vasty 01-10-2020

had grote problemen met de outlet wasmachine van hun maar inmiddels is het zo goed als opgelost,een hele nieuwe gekregen met installatie garantie erbij en het is netjes geplaatst enz en daarom krijgen ze van mij een cijfer dikke 10!

Beste Vasty,

Lodewijk 01-10-2020

De verkoper (ja die ik al jaren ken) verraste mij met naast goed advies over de aankoop van een strijkijzer ook met een heel bruikbaar kado! Mijn strijkplank is eigenlijk ook aan vervanging toe en deze kwam als extraatje bij het complete systeem, mooi meegenomen.

Service bij de kassa was vlot en aardig en vooral : Corona-Proof. Toch een veilig idee in deze tijd

Beste Lodewijk,

Liesbeth 01-10-2020

Duidelijke website. Airfryer en draagbare radio/cd speler snel gevonden tegen een goede prijs. Artikelen goed verpakt. Supersnelle levering die aangemeld en precies op tijd was. Heel erg tevreden.

Beste Liesbeth,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en snelle levering.

Ralph 01-10-2020

Goed bereikbaar in het centrum van Zeist via de parkeergarage, goed en vriendelijk advies en geholpen met het transport naar de auto toe.

Beste Ralph,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zeist.

Marius 01-10-2020

BCC al the way. Stofzuiger besteld en kon handig kiezen wanneer hij zou langskomen. Plus ik had geen bezorgkosten, helemaal top dus. Erg tevreden

Beste Marius,

Hans 01-10-2020

In het verleden een goede ervaring gehad. Daardoor nu weer naar BCC gegaan voor een aankoop. Ook nu weer een prima ervaring. Goede uitleg gehad en zeer vriendelijk. Bezorging was ook perfect.

Beste Hans,

jasper 01-10-2020

Goedkoopste aanbieder van specifiek het product wat ik zocht. Snelle levering en ik kon vvv bonnen gebriuiken om te betalen. Enkel de verpakking van het geleverde was belachelijk. Formaat bananendoos voor een draadloos toetsenbordje is een beetje zonde...

Beste jasper,

Jan 01-10-2020

Zoals bekend en verwacht een vriendelijke en deskundige begeleiding in de winkel!

Beste Jan,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Hansvdb 01-10-2020

Goed advies en goed geholpen. We gingen voor een combi van vriezer en koelkast. Maar door het meedenken en goed advies hebben we gekozen voor 2 losse.

Beste Hansvdb,

Bedankt voor jouw review over de gegeven adviezen.

J. A. van der Burgt 01-10-2020

Heel vriendelijke mensen, deskundig, prima uitleg van de werkingvan de wasdroogcombinatie. Bezorgen verliep uitermate goed.
Bezorgers waren ook zeer vriendelijk en gaven nog enige uitleg
Prettige winkel. Apparatuur staat heel overzichtelijk opgesteld

Beste J.A. van der Burgt,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke bezorgers.

MMB 01-10-2020

Ik werd op een prettige manier gevraagd of ze mij konden helpen. vervolgens werd ik goed
geïnformeerd over de verschillende mogelijkheden al rekening houdend met de nieuwe technologie waardoor ik makkelijk een keuze kon maken. De aankoop is na gebruik zeer goed bevallen.

Beste MMB,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkers.

BCC Sittard 01-10-2020

Wat een service daar mogen andere winkels (niet bij naam te noemen) een voorbeeld van nemen
Heel vriendelijke mensen en ontzettend behulpzaam Ze hebben zelf mijn oude magnetron bij mij thuis opgehaald waar maak je dat nou mee Super, mijn volgende aankoop zal zeker in deze winkel zijn

A. van Garling 01-10-2020

Naast een overzichtelijke site met actuele informatie en aanbiedingen vind ik het service mechanisme erg goed van BCC. m.n. de afhandeling van een probleem in een garantie periode wordt netjes en correct verzorgt.

Beste A. van Garling,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

ACC Renshof Bakker 01-10-2020

Goed meedenken vd medewerker. Op alternatieven mogelijkheden wijzen. En niet iets”proberen aan te smeren , door maar te blijven pushen”.

Beste ACC Renshof Bakker,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

B Abubakr 01-10-2020

De medewerker Ron was aardig,hulpzaam en eerlijk hij gaf mij heel veel advies en iedeen over verschillende soort vaatwasser hij noemde de plus en het min punten
het inleveren van de vaatwasser was snel binnen één dag en het aansluiting ging ook goed bovendien nog een uitleg gegeven hoe de apparaat werkt
De vaatwasser Proline is heel goed, zuinig en geen last van geluid
Ik raad deze apparaat aan en van BCC krijg je altijd top servies
Met vriendelijke groet B Abubakr

Beste B Akubakr,

Bedankt voor jouw review over de eerlijke adviezen van onze behulpzame medewerker.

Ed Meuldijk 01-10-2020

Afgelopen week een televisie gekocht in de BCC winkel in Barendrecht. Als leek hebben wij ons laten leiden door slechts de beeldkwaliteit. Verder heeft de medewerker ons aan de hand genomen door alle gadgets van deze televisie uit te leggen. Ook de afhandeling, de televisie was niet op voorraad en werd gratis thuis gebracht, verliep naar volle tevredenheid. Kortom, prima geholpen door een uiterst vriendelijke medewerker.

Beste Ed Meuldijk,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Barendrecht.

Laurens 01-10-2020

Prima webshop! Naar mijn beleving iet wat druk, maar filtering werkt wel goed. Gemakkelijk proces voor het zoeken van een product en vervolgens af te rekenen.

Beste Laurens,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze webshop.

Monique Bolhuis 01-10-2020

Gemakkelijk te vinden in de online shop wat ik zocht. Vervolgens duidelijke en goede afspraken die keurig nagekomen zijn

Beste Monique Bolhuis,

P.Hamers 01-10-2020

Uitleg in de winkel m.b.t. de kwaliteit etc. Was goed. De bezorging en installatie was goed, alleen wat gehaast, omdat men door externe oorzaken wat laat was. Daarnaast was men in de winkel vergeten te zeggen dat we nog een c -module nodig hadden. Dus moesten we hals over kop nog naar de winkel.

Beste P.Hamers,

Willeke van den Berg 01-10-2020

De winkel is in Beverwijk. Makkelijk bereikbaar, mooi opgezet en lekker ruim. Personeel heel vriendelijk laten je ook op je gemak kijken en als je je georiënteerd hebt komen ze je helpen met je vragen en geven ze je goed advies. Ik kies altijd voor BCC omdat ze ook niet moeilijk doen met omruilen. In 1 woord TOP WINKEL MET TOP PERSONEEL

Beste Willeke van den Berg,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beverwijk.

B Abubakr 01-10-2020

De vaatwasser Proline is heel goed, zuinig en geen last van geluid
Ik raad deze apparaat aan en van BCC krijg je altijd top servies
Met vriendelijke groet B Abubakr

Beste B Akubakr,

C.J. van der Linden 01-10-2020

Ik heb al diverse keren spullen gekocht in de vestiging Barendrecht, naar volle tevredenheid. Deze keer online een amerikaanse koelkast en een magnetron besteld en op ons nieuwe adres laten bezorgen. Gister besteld, vandaag bezorgd, heel fijn. De vriendelijke bezorger belde tien minuten voor aankomst zoals in de bezorgmail werd vermeld. De bezorging verliep gemoedelijk en vlot. Ik ben zeer tevreden over BCC.

Beste C.J. van der Linden,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Barendrecht.

Rien 01-10-2020

Bij binnenkomst werd gevraagd of we geholpen wilden worden.
Eerlijk en deskundig advies en een prettige behandeling.

Beste Rien,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

R. Hengsdijk 01-10-2020

Duidelijke site, snelle en goede uitleg betreffende bestellen van klantenservice.

Beste R. Hengsdijk,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Johann 01-10-2020

Overzichtelijke shop met een juiste prijs kwaliteit verhouding
Ben erg blij met de aankoop van de tv

Beste Johann,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de nieuwe TV!

Leo S. 30-09-2020

Mooie, ruime winkel. Overzichtelijk, behulpzaam personeel. Gemakkelijk én gratis parkeren!

Beste Leo S.,

Bedankt voor jouw review over onze ruime, overzichtelijke winkel en behulpzame medewerkers.

Alie 30-09-2020

Deskundig en vriendelijk advies. Afhandeling van de levering perfect, zelfs nog een hand hulp bij het inladen. Mooi assortiment, aangename winkelinrichting. Kortom een aanrader!

Beste Alie,

Bedankt voor jouw review over het deskundige advies van onze vriendelijke medewerker.

Janny 30-09-2020

Ik kreeg goed advies over mijn tablet en in de winkel werden we snel geholpen.

Beste Janny,

Slechte communicatie 30-09-2020

Product voor reparatie aangeboden, helaas naar bijna 8 weken en vele malen bellen helaas nog geen reactie ik heb op maandag 28-09 aangegeven Dat ik Uiterlijk zaterdag mijn product terug wil hebben. Daarna werd mij beloofd dat ik binnen 48 uur reactie zou gaan krijgen, helaas was dit weer niet het geval en heb dus zelf weer contact opgenomen met de klantenservice, van die persoon kreeg ik te horen dat ik op z’n vroegst vrijdag pas iets te horen krijg en dat mijn product zeker niet zaterdag in de winkel kan zijn.

Ik vind dit allemaal erg lang duren en voel me een beetje aan het lijntje gehouden, ik hoop via deze weg een keer een antwoord te krijgen.

Beste,

Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat je jouw ter reparatie aangeboden artikel nog niet terug hebt. Excuses voor het ongemak. Kun je het casenummer doorgeven?

Hedy Fokke (Hedy) 30-09-2020

Ik ben met veel geduld en vriendelijkheid geholpen bij de keuze van een vaatwasser.
De medewerker zocht met mij naar de meest geschikte model dat binnen mijn budget viel.
Het artikel van is de volgende dag geleverd en geïnstalleerd .
Ik ben dik tevreden

Beste Hedy Fokke (Hedy),

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker bij aankoop van de vaatwasser.

Dennis 30-09-2020

Nette service, al vind ik 21 dagen een lange tijd voor een reparatie en moest hij voor de 2e keer weg voor het zelfde probleem, maar het werd uitermate correct opgelost en gecompenseerd.

Beste Dennis,

Thal 30-09-2020

Hele fijne, nette winkel! Klantenservice is hier top. Er werd mij de ruimte gegeven om rustig rond te kijken maar kon meteen toen ik daar behoefte aan had worden geholpen. Ik werd geholpen door een vrolijke, vriendelijke, medewerkster toen ik er niet precies uitkwam. Er werd bij de aankoop (printer) meteen een voordelig Inkt abonnement voorgesteld en duidelijk uitgelegd. Hier wist ik zelf nog niets vanaf dus had deze zonder de uitleg van de medewerkster ook niet erbij aangeschaft. Al met al erg tevreden! Ik zou hier zeker terug komen.

Beste Thal,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vrolijke en behulpzame medewerkster.