A. N. Dijkstra 25-09-2020

Goed degelijk advies gekregen en daardoor bij BCC Zaandam eea aangeschaft, zaken doen is wie je het gunt.

Beste A. N. Dijkstra,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zaandam.

Ricardo 25-09-2020

We waren op zoek naar een nieuwe tv eerst naar de grote concurrent geweest maar het krijgen van goed advies is bij de grote met hun schreeuw reclames toch altijd heel lastig.
Na ruim 24 uur nagedacht te hebben toch maar besloten om ook bij een BCC te gaan kijken ook omdat we de tv die we uiteindelijk wilde daar ook op voorraad stond.
We werden vriendelijk ontvangen en we kregen goed advies over de tv die wij uiteindelijk wilden hebben.
Ook kwam het verhaal van laagste prijs garantie van toepassing en werd zonder moeite toegepast.
Maar goed prijs afgesproken tv beugel erbij uitgezocht en toen begonnen de kleine problemen.
In hun systeem stonden er nog 2 op voorraad in hun winkel maar echter de tv was niet te vinden.
Na dat ze dit gingen uitzoeken bleek dus dat andere winkels deze tv hadden laten reserveren en dit was op een één of andere manier nog niet in het systeem bijgewerkt.
Uiteindelijk hebben hun weer gekeken of de tv elders op voorraad was en dat was gelukkig zo daar kon ik hem ophalen voor afgesproken prijs en een goede muurbeugel gehad voor het ongemak.
Nu nog kijken voor een soundbar wij gaan dan weer naar deze BCC.

Suzanne 25-09-2020

Duidelijke en overzichtelijke webshop. Ik heb de laptop een dag geleden besteld en nu al binnen. Super fijne en professionel service!

Beste Suzanne,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

Geert 25-09-2020

De laatste jaren heb ik veel bij de grote online webwinkels besteld. Maar niet ver van mijn huis zit een grote BCC-vestiging. Ik heb nu voor het eerst het na-1-uur-ophalen geprobeerd. Dit is een super oplossing. want ik hoef niet een dag te wachten, niet thuis te blijven voor de postbode, en het was dezelfde prijs. Dat ga ik dus vaker doen!

Beste Geert,

P. L. Verhage 25-09-2020

Vriendelijke en deskundig personeel. We kregen uitstekende antwoorden op onze vragen.

Beste P. L. Verhage,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze medewerkers.

Sandy 25-09-2020

BCC geeft mij altijd uitgebreid goed advies zodat het makkelijker maakt om het product te kiezen wat het best bij mij past.

Beste Sandy,

Vladyslav 25-09-2020

Ik bestel vrij vaak via de BCC. Altijd snelle levering en lage prijzen, evenals de mogelijkheid tot betaling via Paypal.

Groeneveld 24-09-2020

Fijne winkel met deskundig en zeer vriendelijke medewerkers, die een deskundig advies geven.

Beste Groeneveld,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en deskundige medewerkers.

Klasse winkel 24-09-2020

Goede uitleg, niet opdringerig, medewerkers nemen de tijd. Mooie winkel in Makado te Beek

Beste,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beek.

Arjan 24-09-2020

Wat een zooitje qua bezorging.!!!!
Wasmachine en droger gekocht van het merk AEG.
Bij afleveren ging men zo asociaal met de spullen om waardoor ook wasmachine beschadigd was , hierop is deze weer retour gegaan , personeel ronduit asociaal , klacht ingediend tel bij klachtenservice , niets meer op gehoord , vandaag nalevering van wasmachine incl installatie , nu dus waterschade aan vloer daar niet goed aangesloten .
Winkel (filiaal Vlaardingen) is niets op aan te merken , perfect geholpen, bezorging echter verschrikkelijk, , volgende keer weer Cool Blue , daar is in ieder geval klant nog enigszins koning .

Beste Arjan,

Bedankt voor jouw review. Dit kan zeker niet de bedoeling zijn, excuses voor het ongemak. We komen hier graag meer over te weten, kun je het ordernummer doorgeven?

W 24-09-2020

Duidelijke omschrijving van het produkt op de website met voldoende informatie. Makkelijk te bedienen bestelproces en een vlotte en correcte levering. Ik ben zeer tevreden.

Beste W,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak op onze duidelijke website.

Lieuwe van der Helm 24-09-2020

Super geholpen nadat ik teleurgesteld was bij de concurrent. Het ging om een nieuwe afsandbediening voor mijn televisie. Dit was een universele, die zeer snel geïnstalleerd was. Dus erg tevreden over de medewerkster in de winkel, de zaak zag er erg goed uit en het was een prima product.

Beste Lieuwe van der Helm,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkster.

Bernice Lubbers 24-09-2020

Werd snel geholpen en al mijn vragen werden goed beantwoord ik was daardoor snel bij mijn keuze en was zeer tevreden

Beste Bernice Lubbers,

Anita 24-09-2020

Duidelijke website, veel variatie en keus.
Keurige prijs en kwaliteit verhouding.
Voor 23.59 besteld is inderdaad de volgende dag bezorgd. Tegen een kleine vergoeding kun jeook nog een dagdeel kiezen. Heel fijn als je snel iets nodig hebt.

Beste Anita,

Bedankt voor jouw review over onze service en de snelle levering.

Fam zegers 24-09-2020

Heel vriendelijk personeel en wij zijn al meerdere keren in de zaak geweest en altijd goed advies.
Fam zegers

Beste Fam zegers,

Bedankt voor jullie review over onze vriendelijke medewerkers.

geweldig 24-09-2020

goede service/glasplaat magnatron kapot was niet meer te bestellen mocht een nieuwe magnatron uitkiezen naar de waarde van de oude magnatron

J.M.van der Male-Melsen 24-09-2020

Zeer vriendelijk verkoper.
Heeft ons zeer goed geholpen.
Zou willen dat het overal zo is ,maar laat vaak te wensen over elders

Beste J.M.van der Male-Melsen,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerker.

Marjoleine 24-09-2020

BCC is altijd een fijne zaak om te komen. Er is deskundig advies en geduldig personeel.
Je krijgt kundig advies en de verkopers vragen goed door naar de verwachting van de klant omtrent het aan te kopen artikel.

Beste Marjoleine,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en deskundige medewerkers.

Cor Maatje 24-09-2020

Ook al is de bestelling klein, punctueel uitleveren op de juiste tijd.
Dat is het sterke punt, chapeau!

Beste Cor Maatje,

Bedankt voor jouw review over de levering.

Remco 24-09-2020

Bij aankoop draadloze stofzuiger van Miele heel goed geholpen bij BCC Utrecht The Wall door Brigitte
Zeer deskundig, vriendelijk en professioneel

Beste Remco,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal Utrecht The Wall.

Helen 24-09-2020

overzichtelijk.
ze komen niet direct bij je, maar als je vragen hebt staan ze je vriendelijk te woord

Beste Helen,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel.

Donkers 24-09-2020

De levering van de koeler was een drama. Vanwege corona werd de koelkast tot aan de deur geleverd. Bij uitpakken zat er een flinke deuk in en zelfs een stuk van de koelkast af. Service center waar je dan naar toe moet bellen is een groot drama en kunnen je daar niet helpen omdat ze niet van alles op de hoogte zijn. Gelijk terug naar de winkel gereden en daar werd gelijk een andere koelkast besteld maar weer 2 dagen wachten. Na 2 dagen werd de koelkast nu wel binnen gezet en geïnstalleerd ondanks corona . Blijkt bij het uitpakken het bovenblad beschadigd. Omdat wij geen compensatie wilde zouden we een nieuwe krijgen weer 4 dagen wachten. Echter stond dit niet zwart op wit dus WEER naar de winkel. Krijgen we een nieuw bovenblad mee dat we er zelf op moesten zetten en het verzoek het kapotte in te komen leveren in de winkel. BCC low price maar zeker een LOW SERVICE

Beste Donkers,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je bij de levering hebt ondervonden. Kun je het ordernummer doorgeven?

BCC Den Bosch 24-09-2020

Heel plezierig en met kunde geholpen door de verkoopster. Ben heel blij met de adviezen.
Fijn dat het apparaat ook op voorraad was.

Beste,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkster.

Linda 24-09-2020

Goed en eerlijk advies gekregen bij het uitzoeken van een Nespresso apparaat. Ook waren ze nog zo attent om te checken of de capsules in de doos niet over de houdbaarheidsdatum waren. Echt top.

Beste Linda,

Bedankt voor jouw review. Geniet van de koffie!

konings 24-09-2020

omdat ze heel veel tijd in stoppen om alles goed voor elkaar te krijgen en dan dat de cervers heel goed is ik ben er zeer tevrede over.

Beste konings,

Piet Nelissen 24-09-2020

Vriendelijke, deskundige hulp, geen bull shit verhalen, echt no non sense.
Goede prijs en kwaliteit, konden alles gelijk meenemen.
Wat wil je nog meer

Beste Piet Nelissen,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke service.

M.J.W.J. Marres 24-09-2020

De verkoper heeft mij een aantal verschillende e-readers laten zien en de voordelen van de verschillende types uitgelegd zonder dat hij echt heel erg pushte om de duurste te kopen.
Verder hield hij goed rekening met het feit dat ik een zeventigplusser en bij herhaalde vragen legde hij het nogmaals.

Hij was vriendelijk en goedgehumeurd!!!

Dit alles is reden om weer bij jullie terug te komen, ook voor andere zaken dan de e-reader. Ik ben bijna toe aan een nieuwe mobiel en een pc.

Tot ziens! M. Marres

Beste M.J.W.J. Marres,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte hulp van onze vriendelijke medewerker.

A. Bastiani 24-09-2020

Vriendelijke bediening, prettige winkel, overzichtelijk! Groot assortiment.

Beste A. Bastiani,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en vriendelijke medewerkers.

Anita 24-09-2020

Webwinkel bezocht en er blindelings op vertrouwd dat BCC nog steeds de laagste prijsgarantie garandeert. Dit is echter niet meer het geval!! Helaas kom ik hier achteraf achter en had ik beter het product bij de Mediamarkt of bol.com kunnen bestellen.
Product/levering prima.

Beste Anita,

Wil 24-09-2020

Ik vind het belangrijk dat ik in de winkel mijn aankopen kan doen,
Daar ik van mening bent dat een persoonlijk advies belangrijker vind dan op internet.

Beste Wil,

MCA 24-09-2020

Ik kan het niet beoordelen omdat ik het bestelde niet heb ontvangen. Ik kan de winkel dan ook niet aanbevelen. Wel beveel ik BCC aan geen gebruik te blijven maken van DHL. Ik schat dat ik in 50% van de bestellingen via DHL het bestelde niet of niet op tijd bezorgd heb gekregen.

Beste MCA,

Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat de levering van het pakket is vertraagd, excuses voor het ongemak. Kun je het ordernummer doorgeven?

Pluijm Roel 24-09-2020

BCC Nijmegen centrum makkelijk te bereiken met de fiets. Ook parkeer garages voor de auto vlak in de buurt. Grotere artikelen kun je laten bezorgen.
Ruime winkel, dito assortiment in alles met een stekker. Je kunt ruim de tijd nemen om e.e.a. goed te bekijken. Goede bediening. Je kunt thuis voor bereiden, makkelijker in de winkel om te zoeken.

Beste Pluijm Roel,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Nijmegen.

Richard 24-09-2020

Een aantal weken terug mijn telefoon ingeleverd om deze op te laten sturen. Vandaag heen geweest en er was iets fout gegaan en kon een nieuwe uitzoeken. Ik werd heel vriendelijk geholpen iedere keer.

Beste Richard,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke service.

Joep 24-09-2020

Ik werd keurig, to the point en snel geholpen, ook al was het wat druk. Het blijft onze favoriete winkel!!

Beste Joep,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Wawetterhahn 24-09-2020

Een hele goede uitleg van de verkoper.over mijn gekocht product. en mijn product werd gratis thuisbezorgd en alles mooi op tijd volgens afspraak.

Beste Wawetterhahn,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

P.Douffet. 24-09-2020

Na mijn aankoop zag ik exact hetzelfde produkt elders een stuk goedkoper.
Daarom heb ik kontakt opgenomen met de betreffende BCC-winkel.
Deze zijn mij tegenmoet gekomen middels een gedeeltelijke restitutie op
mijn aankoopbedrag. Tof,hè.

Beste P.Douffet.,

L. Paulssen 24-09-2020

Goed bedrijf, website duidelijk en overzichtelijk. On-line aankopen altijd probleemloos. Niet de goedkoopste maar wel de beste service. Keurig personeel, nu ook weer bij de levering van onze nieuwe wasautomaat.

Beste L. Paulssen,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website en onze service.

Anouschka 24-09-2020

Het product was op niet veel plekken meer verkrijgbaar. Bij BCC wel nog voor een goede prijs.

Beste Anouschka,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop.

Dick en Tonny Staneke 24-09-2020

Goed bereikbaar, ruime sortering, vriendelijk en deskundig personeel. Veel uitleg op vragen.

Beste Dick en Tonny Staneke,

Bedankt voor jullie review over onze winkel en deskundige medewerkers.

Wim 24-09-2020

Alles was meteen duidelijk. Bestellen was ook makkelijk. De levering is volgens afspraak gebeurd.

Beste Wim,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak op onze website.

Wemekamp 24-09-2020

Snel geleverd, goed op de hoogte gehouden. Super geregeld Hartelijk dank voor jullie service

Beste Wemekamp,

Arnhem. 24-09-2020

Werd door de medewerker van BCC/Arnhem vriendelijk en adequaat geholpen. Het product wat ik gekocht heb, doet het uitstekend.

Beste,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Arnhem.

frank van der ven 24-09-2020

BCC is onze huisleverancier van electronica. Goed en eerlijk advies door vriendelijke verkoopster die mee probeert te denken in oplossingen
Officiële reactie van BCC 24-09-2020

Beste frank van der ven,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service in onze winkel.

Dennis 24-09-2020

BCC adverteert met de slogan: "Everyday low pricing, high service" en dat is geen loze belofte. Los van het product dat men ook via andere kanalen kan kopen voor een vergelijkbare of hogere prijs is de service/bezorging van een ander niveau.

Vriendelijk, deskundig en alle beloftes worden nagekomen. Zij waren stipt op tijd en binnen een tijd van 10 minuten stond de nieuwe wasmachine op zolder en werd de andere ingeladen. Ondertussen ook uitleg gekregen over het juist in gebruik nemen van het apparaat. Alles met een glimlach.

Voor de volgende aankoop zal ik zeker weer kijken bij BCC.

Beste Dennis,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige service.

Aldert 24-09-2020

Lekker makkelijk om te bestellen via outlet niet duur nog extra korting ivm kleine beschadiging. Snelle levering en juiste informatie betreffende de aankoop.

Beste Aldert,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak op onze website.

MarianneR 24-09-2020

BCC heeft een uitgebreid assortiment, de webshop is helder en overzichtelijk. Bestelproces verliep prima. Snelle levering van laptop, keurig verpakt.

Beste MarianneR,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke webshop en snelle levering.

B. Huppertz 24-09-2020

Ik had een nieuwe tv nodig en al in heel wat zaken geweest. Maar uiteindelijk toch bij BCC geslaagd. Je word er altijd vriendelijk geholpen en ze nemen de tijd voor je. En de garantie mogelijkheid vind ik super bij BCC. Je bent dan wel rond de € 140 kwijt, maar je hebt dan wel 7 jaar garantie. Het is uiteindelijk The one van Pilhips geworden voor € 830. Mooi 58 inc beeld. Heb hem vandaag gekregen en zal hem de komende dagen uitgebreid testen. Maar tot nu toe tevreden 👍

Beste B. Huppertz,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service in onze winkel.

R.Fens 24-09-2020

De rede dat ik voor deze winkel heb gekozen is omdat hij lekker dichtbij zit ( 200m )
Een bijkomend voordeel is dat het gewoon een goede winkel met een goede service is.
En dat das maar goed ook.
Ik had de pech dat ik een google nest hub had gekocht waarvan het scherm knipperde.
Eenmaal terug bij BCC aangekomen , en mijn verhaal vertelde, kreeg ik te horen dat er inderdaad een foute batch in omloop was , en ik dus daar 1 van had.
Ik kreeg zonder problemen een nieuwe.
Daarna nog uitgebreid informatie gekregen over diverse soundbars waar ik om had gevraagd.
En uiteindelijk met een sonos arc met extra speakers weer naar huis gegaan.

Beste R.Fens,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Jan 23-09-2020

Afgelopen zondag een bestelling geplaatst die volgens BCC de volgende dag geleverd zou worden.
Maandag echter een sms dat het helaas dinsdag zou worden. Ookdinsdag niets gezien en contact met BCC opgenomen. Ook het ordernummer was nergens bekend. Na 20 min inde wacht eindelijk iemand aan de lijn maar werd al na een minuut verbroken. Weer gebeld en weer gewacht. Verbazing dat ik niets van DHL vernomen had. Er moest weer iets nagezocht worden. Misschien zou het de volgende dag geleverd worden. Heel vreemd maar daarna ineens een mail van DHL dat ze de volgende dag aan de deur zouden komen. Dit lag duidelijk niet aan DHL maar naar mijn mening aan de BCC.
Volgende keer voor mij geen BCC.

Beste Jan,

Bedankt voor jouw review. Excuses dat jouw bestelling met vertraging is geleverd. We willen hier graag meer over weten, kun je het ordernummer doorgeven?

Joost 23-09-2020

Op zoek naar een bovenlader wasmachine heb ik verschillende sites bezocht. Doorslaggevend argument om voor BCC te kiezen waren de vele positieve reviews die ik op internet vond. Het feit dat de keus van onmiddellijk leverbare typen daar het grootst was hielp uiteraard ook om tot dit besluit te komen. Ik heb beslist geen spijt van mijn keuze. De levering was snel en binnen het aangegeven tijdsblok, de installatie werd netjes en vakkundig uitgevoerd en de prijs van het apparaat was prima. Kortom: ik kan aan de vele positieve reviews die ik vooraf op internet had gevonden, er een toevoegen.

Beste Joost

Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles naar wens is verlopen!