Bert 26-09-2020

Vandaag goed geholpen door een mederwerker bij BCC Heerlen.
Wij waren op zoek naar een tablet voor onze zoon. Ik was blij dat we zelf al wat voorwerk hadden gedaan, want onze wensen als klant werden naar mijn idee niet voldoende ik kaart gebracht. Meneer kwam al snel met adviezen over duurdere tablets. Thuis had ik al ontdekt dat er voor een tablet dat wij op bet oog hadden ook een hoes was. Hiervan was de verkoper niet op de hoogte. Uiteindelijk heeft hij, nadat we onze wensen hadden verteld, ons goed geholpen en zijn wij tevreden met een tablet de deur uit gegaan!

Beste Bert,

Bedankt voor jouw review en feedback over ons filiaal in Heerlen.

Harry 26-09-2020

Een uitstekend gemotiveerde en uiterst klantvriendelijk bedrijfsleider van de vestiging uit Deventer heeft ons geholpen. Duidelijke en eerlijke informatie werd gegeven en afspraak gemaakt over de thuismontage. Het geeft ons veel vertrouwen in het uiteindelijke resultaat.

Beste Harry,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Deventer.

schreurs 26-09-2020

ik koop bijna alles bij jullie en ik ben tevreden omdat prrijs kwaliteit kwaliteit verhouding goed is.

Beste schreurs,

Bedankt voor jouw review. Graag weer tot ziens!

de gier 26-09-2020

uitgebreid assortiment.
altijd nét iets te weinig personeel daarom wachtrij. dat is jammer. vriendelijk deskundig personeel.
haagweg den haag

Beste de gier,

Bedankt voor jouw review en feedback over ons filiaal in Den Haag.

Roderik Newby 26-09-2020

Top Service, top verkoopgesprek. Hier werken mensen die naar de klant luisteren en verstand hebben van wat ze staan te verkopen.

Beste Roderik Newby,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte service.

Joep Nijhuis 26-09-2020

Heel goed geholpen en advies en een goede uitleg gekregen over de door ons gekochte smartphone fitbit charge 4. Daarvoor waren wij bij een concurrent geweest maar deze gaf op ons verzoek geen goede uitleg of demonstratie hoe de bandjes verwisseld konden worden.

Beste Joep Nijhuis,

Bedankt voor jouw review over de goede service in onze winkel.

Cisca 26-09-2020

Ik kom regelmatig in deze winkel die er altijd representatief uit ziet. De laatste keer een televisie uitgezocht met goed advies.

Beste Cisca,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Jean 26-09-2020

Allereerst top geholpen met goed inhoudelijk advies. Na aankoopbeslissing kwam de verkoper erachter dat er mbt het betreffende model een aanbieding aan zat te komen. Hij gaf ons de keuze om het model te reserveren en later gereduceerd te kopen. Zeer attent!

Beste Jean,

Bedankt voor jouw review over de service van onze verkoopmedewerker.

john coumans 26-09-2020

zeer klantvriendelijk en goede service. Zelfs een persoonlijk gesprek uit interesse

Beste john coumans,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijke service.

Vleeming 26-09-2020

Wij zijn door de verkoper in Roosendaal netjes ter woord gestaan. Hij heeft ons goed geholpen. Ik zou deze winkel ook aanraden bij onze familie en vrienden.

Beste Vleeming,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Roosendaal.

Goede service en top bezorging 26-09-2020

Heel goed geholpen, ook de prijs wordt vergeleken met andere winkels, kortom heel goed!
De bezorging was ook heel goed, er werd de avond voor de bezorging een mail en sms met het tijdvak gestuurd.
De dag van de bezorging wordt je gebeld, dat ze er met een kwartier zijn en die jongemannen waren top!

Beste,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel en door onze bezorgers.

Sandra 26-09-2020

Overzichtelijke website en snelle levering.
Besteld om 13:30 uur en de andere ochtend om half 8 in huis.
Netjes bezorgd op de plek van bestemming en de oude koelkast namen ze mee retour.
Top!

Beste Sandra,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website en de snelle levering.

Johan501 26-09-2020

BCC is een fijne webshop die ook AfterPay ondersteund. Afgelopen weekend een TCL TV besteld en afgelopen dinsdag bezorgt met de BCC bezorgdienst. Eigenlijk heb ik niet veel te vertellen, heb namelijk geen negatieve punten. Alles van bestellen t/m bezorging vond ik erg positief. Kort maar krachtig!

Beste Johan501,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en services.

mar 25-09-2020

Ik vind het een prettige overzichtelijke winkel met vriendelijk personeel, het was ook gelukkig niet druk zodat ik genoeg afstand van iedereen kon houden.

Beste mar,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel.

Liesbeth 25-09-2020

zeer klantvriendelijk prettig en professioneel geadviseerd op aankoop in de winkel als ook via online shop met vlotte en goede service en dat in corona tijd van ons een vette 10!

Beste Liesbeth,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijke hulp in onze winkel.

A.scheer 25-09-2020

Goed geholpen en geadviseerd,
Vriendelijk personeel
Goed bereikbaar en parkeer mogelijkheid

Beste A.scheer,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Sebastian Reimann 25-09-2020

Ik had een Apple tv 2 maar die ondersteunde niet echt meer alles want ik kon bijna niks streamen. Ik ging naar BCC en ik had mij eerst ingelezen op internet om te gaan streamen op tv ik ging voor de Google Chromecast maar door zeer goede uitleg van een medewerker van BCC F. genaamd ben ik toch overstag gegaan om de Apple TV 4K te kopen omdat wij hier allemaal Ipads en Iphones hebben zou dat de beste keuze zijn. Ik ben blij dat ik naar hem geluisterd heb want wat een formidabel apparaat zeg, hij werkt gewoon vlekkeloos. Kortom ik ben blij ik dat door F. ben geholpen en dat hij mij overgehaald heeft om voor de Apple TV te gaan. Ik ga voor mijn volgende aankoop zeer zeker weer naar BCC!! F. van Oosten bedankt voor je goede expertise en uitleg tot de volgende keer.

Beste Sebastian Reimann,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp van onze medewerker.

Xavier 25-09-2020

Altijd vriendelijke en betrouwbare service. Online garantiebewijs, hulpvaardig.

Beste Xavier,

Bedankt voor jouw review over onze betrouwbare en vriendelijke service.

Emil 25-09-2020

Deskundige verkoper met helder en eerlijk advies en bijzonder goede attitude.
Producten ook zeer naar wens

Beste Emil,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerker.

JEC. Kokkelkorn 25-09-2020

Goede voorlichting en deskundig en eerlijk advies tbv. aankoop QLED TV. BCC steekt hier met kop en schouders boven uit mbt. andere zaken.

Beste JEC. Kokkelkorn,

Bedankt voor jouw review over het deskundige advies in onze winkel. Veel plezier met de TV!

frank 25-09-2020

Deze winkel is al jaren onze perfecte witgoed/elektronica zaak. Goede en eerlijke voorlichting, ze weten de voordelen en nadelen te noemen ook al is de betere goedkoper. Andere witgoed/elektronica winkels hebben het nadeel dat het supermarkten zijn zonder geïnformeerd personeel. Wanneer een product defect is word je direct goed en adequaat geholpen.

Beste frank,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp in onze winkel.

Edwin 25-09-2020

Inbouw koel-/vriescombinatie besteld, ivm actie gratis installeren. Bij het installeren bleek dat er een productiefout op de koelkast zat waardoor deze niet ingebouwd kon worden en dus weer retour ging. Nu 2 weken verder en nog steeds geen koelkast. Ipv klantenservice bieden en actief de klant op de hoogte te houden en met een oplossing te komen, laten ze het initiatief volledig bij de klant. Indien je de mw aan de telefoon aangeeft dat dit niet echt klantvriendelijk is, wordt aangegeven dat dit beleid is bij BCC. Kortom, prijs is prima, maar verwacht voor de geld geen service als er iets niet goed gaat. de "klant centraal stellen" komt nog niet in de werkinstructies voor bij BCC

Beste Edwin,

Bedankt voor jouw review. We willen hier graag meer over te weten komen. Kun je het ordernummer doorgeven? Excuses voor het ongemak.

Edwin 26-09-2020

Betreft ordernummer 202008-004502107

Edwin 29-09-2020

Helaas...ook 3 dagen na het doorgeven van de ordernummers geen enkele reactie meer vanuit BCC....

Daphne 25-09-2020

Belachelijk! Inductie Kookfornuis 24 uur geleden geleverd! De oude hebben ze meegenomen ! Nieuwe speciale pannen gekocht! Alle instructies gevolgd! Fornuis kapot! Klantenservice gebeld! Want je kan niet naar de winkel! Bij elkaar 30 minuten in de wacht en ondertussen een chagrijnige medewerkster gesproken! We krijgen een nieuwe maar moeten 5 dagen wachten??!?!? Euhm hoe moeten wij eten? Gaan jullie de afhaal betalen? O nee een lekkere magnetron maaltijd???? Dus BCC levert slecht materiaal en wij moeten blij zijn dat we een nieuwe krijgen want een monteur duurt gemiddeld een maand( krijg ik te horen)????????. Dit is de laatste keer dat we iets bij BCC bestellen! Service tot aan de deur.

Beste Daphne,

Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat het fornuis kapot is, excuses voor het ongemak. Kun je een ordernummer doorgeven?

Ellen 25-09-2020

Deze BCC kan ik van harte aanbevelen omdat de verkopers zeer kundig waren en wilde weten waar mijn prioriteiten qua functies op de vaatwasser lagen. Zo kon ik mijn keuze makkelijker maken. Vandaag zijn er twee monteurs langs geweest voor de installatie. Ik kreeg uitgebreide instructie. Er moest een aanpassing komen in het keukenkastje ( gat voor slang ) en ook het front van de oude vaatwasser is weer overgezet op de nieuwe. Zeer tevreden. Na installatie heeft zelfs de BCC winkel medewerker gebeld om te informeren of de installatie naar wens was verlopen. Met dank, Ellen.

Beste Ellen,

Bedankt voor jouw review over onze services.

JWE 25-09-2020

Alles duidelijk omschreven en duidelijke afbeeldingen. Goede service en snelle verzending.

Beste JWE,

Bedankt voor jouw review.

S 25-09-2020

Mensen zijn goed te spreken maand terug ook toastrooster defect probleemloos een nieuwe gekregen service dus ook prima

Beste S,

Fennema 25-09-2020

Je wordt goed en eerlijk geholpen.
En dat vindt ik heel belangrijk .
Altijd nemen ze de tijd voor je ook heel belangrijk.

Beste Fennema,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijke hulp in onze winkel.

Jan Harm 25-09-2020

Heldere website, heldere procedure en levering zoals aangekondigd. De levering zelf verliep ook prettig. Prima allemaal!

Beste Jan Harm,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

MennoK1990 25-09-2020

Voor mijn nieuwe appartement heb ik een mooie nieuwe wasmachine gekocht. De medewerkers van BCC belde netjes een kwartier vantevoren dat ze er bijna waren.
Het aansluiten ging in eerste instantie niet helemaal goed omdat de wasmachine nog niet waterpas stond.
Na een belletje met de klantenservice was er gelijk een afspraak gemaakt om dit te komen verhelpen. Twee vriendelijke medewerkers hebben dit voor mij geregeld en nu kan ik mijn wasjes draaien.
Bedankt BCC!

Beste MennoK1990,

Esther 25-09-2020

Hele aardige en rustige verkoper die alles aan ons zoontje uitlegde en liet zien bij het aankopen van een nieuwe telefoon.
Goede service en mr kwam ook zelf met ideeën en oplossingen.

Beste Esther,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Marjolein 25-09-2020

Fijne en duidelijke informatie over producten door de medewerker die mij hielp.

Beste Marjolein,

Bedankt voor jouw review over de deskundige service van onze medewerker.

202009-006251386 25-09-2020

10+! Zeer vriendelijk en rustig personeel.geen vraag is te veel en er zijn altijd nuttige tips over het product.zo hoef je niet alles te gaan lezen meteen. Geweldig. Al jaren klant! Steeds meteen geslaagd. Er wordt echt geluisterden tijd gemaakt makkelijk parkeren en zo voelt een klant zich gewaardeerd. Ik zou niet snel ergens anders gaan.

Beste,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijke service in onze winkel.

Gerda 25-09-2020

Helemaal tevreden, maar de levering was niet geheel volgens afgesproken tijdstip. Ook een klein deukje, maar dat had ook bij mijzelf kunnen gebeuren.

Beste Gerda,

Bedankt voor jouw review en feedback over de levering.

BCC Beneden Leeuwen 25-09-2020

prima winkel als je iets nodig hebt voor je internet.Goed advies. Geweldig geholpen.

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

BCC Den Haag 25-09-2020

Goede adviezen in de fysieke winkel; levering mooi op tijd. Montage keurig afgewerkt.

Beste,

Bedankt voor jouw review.

peter granzier 25-09-2020

alles was makkelijk te bestellen, snelle levering Helemaal top!!! ook de prijs was na vergelijking ook in orde BCC ik zou er zo weer bestellen.

Beste peter granzier,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak en de snelle levering.

Hennie 25-09-2020

Ik heb voor BCC gekozen omdat ik al de allereerste keer ging kijken hoe het met de service stond .
Nou ik kan met een gerust hart zeggen echt
Fantastisch
Ik koop alles wat ik nodig heb zelfs het kleinste kabeltje
Top service

Beste Hennie,

Smits 25-09-2020

Duidelijke website, met duidelijke informatie. Nette prijzen en snelle verzending en levering. Ik beveel BCC aan!

Beste Smits,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Wil 25-09-2020

Het is een nette en overzichtelijke winkel. Wij komen hier graag van uit Loosdrecht. Vriendelijk en behulpzaam personeel, niet opdringerig maar uitermate correct en kundig(elk bepaald artikel heeft iemand de nodig en juiste kennis). Wij zijn zeer tevreden en kunnen hier alles vinden. Ook en niet te vergeten de bereikbaarheid is top. Ook het parkeergelegenheid is gewoon goed en dichterbij kan gewoon niet.

Beste Wil,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en deskundige medewerkers.

Saskia Struijlaart 25-09-2020

In de winkel meteen goed geholpen door de medewerker. Doelgericht en de juiste vragen zijn gesteld om tot het goede product te komen. Afhandeling was vlot en netjes. Zeer tevreden!

Beste Saskia Struijlaart,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze medewerker.

Mjh Deenen-Lowis 25-09-2020

Vrieskast besteld en precies op afgesproken tijdstip geleverd door 2 vriendelijke mannen. Eerdere vraag per telefoon werd snel en goed beantwoord. Factuur via mail binnen zeer korte tijd. Apparaat moet nog aangesloten worden dus daar kan ik nog niets over zeggen. Kortom..... Bcc daar bof je mee..... Zeker in gedachten houden bij een volgende bestelling

Beste Mjh Deenen-Lowis,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke bezorgers.

AJP 25-09-2020

Prettig en deskundig geholpen wat geleid heeft tot de aanschaf van een chromebook. Veel opgestoken van de informatie over wat een chromebook eigenlijk is als praktisch en voordelig alternatief van tablet/notebook.

Beste AJP,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp van onze medewerker.

R.Maaijen 25-09-2020

Na installatie Philips soundbar liet die het vrijwel meteen afweten. In de originele verpakking teruggebracht en probleem uitgelegd. Geen enkel probleem en geen discussie over reparatie o.i.d. Er werd meteen een nieuwe besteld. Garantieafhandeling en levering waren goed te volgen via internet. Prima service. Heel klantvriendelijk.

Beste R.Maaijen,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

???? 25-09-2020

Handige en vriendelijke bezorgers. 2 heren. De online begeleiding van de bezorging t.w. lokatie info en tijdstip erg duidelijk. De aankoop moet zijn waarde nog wel even bewijzen want vandaag doe ik geen was.

Beste ????,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Informatie en levering 25-09-2020

Na een online oriëntatie /informatieronde betreffende de voorgenomen aanschaf van een combimagnetron dit bevestigd gezien door uitvoerige uitleg van de BCC-medewerkster in de winkel. Ook omtrent het leveringsproces werd goede informatie gegeven, hetgeen later bevestigd werd via email.

Beste,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkster.

Tessa van der Weijden 25-09-2020

Alle lof voor BCC Lisse! Ontzettend goed geholpen bij het uitzoeken van de juiste chromebook. Goede uitleg over de voor- en nadelen waardoor de keuze voor ons makkelijk te maken was!
De service is écht top en eerlijk.

Beste Tessa van der Weijden,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Lisse.

Lars 25-09-2020

Zeer goede ervaring. De door ons bestelde AEG warmtepomp droger is binnen 24 uur na de online bestelling al geleverd. Het bestelproces via de website was duidelijk. Groot voordeel vond ik dat naast IDeal en Creditcard ook Paypal geaccepteerd wordt, waardoor het betalen zeer makkelijk verloopt. Over het bezorgmoment duidelijk op de hoogte gehouden door BCC en de bezorgers waren ruim op tijd. Blij dat we de oude droger zonder extra kosten mee mochten geven.

Beste Lars,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak op onze website.

W. Hooijman 25-09-2020

Goede informatie gegeven door verkoper. Ik werd gewezen op bijkomende producten maar men bleef niet aandringen deze te kopen. De prijs voor mijn product was nagenoeg gelijk aan die in andere winkels. Goedkoper zelfs als ik de eventuele reiskosten meereken.

Beste W. Hooijman,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Chantal 25-09-2020

Goede wasdroger voor een goede prijs. Levering en plaatsing ging precies volgens afgesproken. Absoluut een aanrader.

Beste Chantal,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Sjir Willems 25-09-2020

Heel vriendelijk en deskundig personeel , mooie presentatie en groot assortiment. Goed bedrijf.

Beste Sjir Willems,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerkers.