Herman 05-10-2020

Samsung tablet gekocht bij BCC in Delft. De parkeergarage is recht onder de winkel. Met de lift kom je zo vanuit de parkeergarage in de winkel. Handig! Goed geadviseerd door behulpzaam personeel, daar waar je bij de concurrent nog wel eens lang moet zoeken naar beschikbaar deskundig personeel.

Beste Herman,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Delft.

Herman A. Arts 05-10-2020

Na ons bezoek van de BCC vestiging aan het Hertogplein Nijmegen, waar echter géén Dyson stofzuigers in het assortiment zitten, zijn wij naar de BCC vestiging Dukenburg Nijmegen gegaan.
Dat bleek alsnog een goeie keus.
Een groots en goed verzorgde winkelruimte, met een zeer ruim gesorteerde assortiment, in ons geval met name voor stofzuigers.
Wij werden ontvangen op de Dyson stand en te woord gestaan door xxx, een enthousiaste en correcte verkoper welke de tijd nam om onze vragen verhelderend te beantwoorden en ook goed toe te lichten, chapeau voor xxx.

Wij besloten ter plekke een Dyson V11 Pro, met extra actie te kopen.
Helaas was dit type niet meer op voorraad en krijgen wij nog te horen wanneer deze bij ons aan huis afgeleverd zal gaan worden.

Beste Herman A. Arts,

Bedankt voor jouw review over onze filialen in Nijmegen.

van kleef 05-10-2020

koop al heel lang denk 25jaar goede service vriedelijk en kundig personeel weten waar ze over praten.
goede afspraken over bezorging en op tijd.

Beste van kleef,

Bedankt voor jouw review. We verwelkomen je graag weer!

v Aarle 05-10-2020

Ik ben netjes en accuraat geholpen bij het vinden van een I pad, De verkoopster was netjes en in deze tijd met mondkapje. Chapeau !!!!

Beste v Aarle,

Bedankt voor jouw review over onze service. Veel plezier met de aankoop!

Renata 05-10-2020

Wij kwamen naar de winkel om een nieuwe vaatwasser te kopen. Vriendelijk geholpen, duidelijke uitleg gehad over de verschillen van de apparaten. Verkoper was totaal niet opdringerig en heeft goed meegedacht. Uiteindelijk een goede keuze kunnen maken. Wij zijn zeer tevreden over de BCC in the Wall.

Beste Renata,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal Utrecht The Wall.

Dewy 05-10-2020

Wij zijn perfect geholpen door Bcc. Bij thuiskomst zag ik dat ik iets verkeerd had gedaan dus contact opgenomen met de klantenservice, het was binnen een paar minuten geregeld !
Levering was zeer goed, keurig op tijd, nette jongens keurig alles uitgelegd en aangesloten.

Beste Dewy,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Marlous 05-10-2020

De service was enorm snel. De mail was duidelijk en liet mij weten wanneer mijn bestelling voor mij klaar lag. Dit was al binnen twintig minuten het geval en zodoende had ik drie kwartier na mijn bestelling de AirPods al in huis. Ook in de winkel vriendelijk geholpen. Goede ervaring!

Beste Marlous,

Bedankt voor jouw review over de snelle service van onze winkel.

Claudia 05-10-2020

Erg goed en vakkundig geholpen, we hadden best wel wat dingen nodig, dus waren redelijk lang in de winkel
We hebben elk personeelslid wel gesproken en waren allemaal heel aardig , kopje koffie erbij en de sfeer was geweldig

Beste Claudia,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Padwalkar 05-10-2020

The BCC shop attendant was very pleasant and helpful in finding the right kind of refrigerator for my home.

Dear Padwalkar,

Thank you for your review about the service of our employee.

Kind regards,

M&M 05-10-2020

We zijn goed geholpen bij het kiezen en snel geslaagd voor een mooie wasmachine.

Beste M&M,

Bedankt voor jullie review.

Sm 05-10-2020

Goede uitleg over het gekochte product, netjes Corona regels afstand en dergelijke en spullen waren op voorraad

Beste Sm,

de Jong 04-10-2020

Supersnelle afwikkeling van mijn reservering en het afhalen in de winkel. Kon het binnen een uur ophalen, het stond al netjes klaar.

Beste de Jong,

de Jong 04-10-2020

Beste de Jong,

Ingrid 04-10-2020

Op de site is alles goed te vinden. Het personeel in de winkel is vriendelijk. Je wordt vakkundig geholpen.

Beste Ingrid,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de vakkundige hulp in onze winkel.

Ellen 04-10-2020

Bij bezoek aan BCC Oss werd ik meteen en erg vriendelijk geholpen. Ik kocht een Samsung Tab A met 64 GB geheugen. De volgende dag kreeg ik de tablet thuisgeleverd, echter met 32 GB geheugen. Daar kwam ik pas achter na installatie. Toen ik de bon controleerde had ik ook betaald voor een tablet met 32 GB. Het prijsverschil was echter maar 1 euro. Een vergissing dus. Ik ging terug naar de winkel en mocht de tablet gewoon omruilen voor een tablet met 64 GB. Geweldige service!! TOP!!

Beste Ellen,

Bedankt voor jouw review. over ons filiaal in Oss

BJ Harmers 04-10-2020

Wat een goede uitleg over het aangekochte artikel! Een hoop geld minder op de rekening maar weer tevreden de winkel uit! Voor mij niets anders dan BCC!!!

Beste BJ Harmers,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Van Drie 04-10-2020

Vandaag naar de BCC in Amersfoort geweest om een nieuwe tv te kopen. Wij vinden het altijd prettig om naar een winkel te gaan en bij de BCC in Amersfoort worden we altijd netjes en vriendelijk geholpen. Zeker een aanrader om daar heen te gaan als je advies wilt hebben over een bepaald product. In Amersfoort zijn voldoende van dit soort winkels, maar wij kiezen toch altijd weer om naar de BCC te gaan. En daarnaast wat nog een zeer goed pluspunt is, je krijg je factuur ook altijd per mail toegestuurd! Ideaal meteen in je digitale archief!

Beste Van Drie,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amersfoort.

Leoniek 04-10-2020

mooie, ruime winkel. vriendelijk personeel. het product waar ik naar op zoek was, was makkelijk te vinden en gelukkig op voorraad. ik kon het gelijk meenemen, wat heel prettig is.

Beste Leoniek,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.

Hoorn 04-10-2020

Een mooie ruime winkel met personeel die luister naar de klant wat die wil en weet waar betover gaat

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

koen 04-10-2020

prettige ontvangst en goede advisering. Komen niet gelijk op je af maar staan open voor vragen zonder op een koop aan te dringen.
Weten waar ze over praten

Beste koen,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze kundige medewerkers.

Ingrid 04-10-2020

Je word altijd vriendelijk en professioneel geholpen. Ze nemen de tijd voor je, komen met oplossingen.
Wij gaan altijd naar BCC Beneden Leeuwen als we wat nodig hebben.

Beste Ingrid,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beneden Leeuwen.

Marcel Woudenberg 04-10-2020

Zijn goed te woord gestaan kijken voor beste oplossing klant goed advies netjes behandeld en leuke korting perfecte medewerker

Beste Marcel Woudenberg,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte service.

A.Kraaijeveld 04-10-2020

Goede service, vriendelijke vakkundige verkoper, niet opdringerig. Rustige winkel zonder herrie zoals muziek. Nadat ik de verkeerde keuze had gemaakt kon alles georrigeerd worden zonder problemen.

Beste A.Kraaijeveld,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.

Willem 04-10-2020

Ik had een nieuw mobiel besteld, tot mijn verbazing had ik de volgende dag de postbode al aan de deur, super snel dus.
PS. Ik bestel alles bij BCC comp,mobiel, ook voor mijn vrouw en dochter, radio, dus dat zegt genoeg.
Een super zaak nog nooit moeilijkheden gehad.

Beste Willem,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Bob Zwaans. 04-10-2020

Ik had een nieuwe tv gekocht in geladen thuis uit gepakt en helaas zag ik een kras op het scherm. Contact gezocht met de klantenservice van bcc zeer goed te woord gestaan mij geadviseerd om een foto te maken samen met de bon opgestuurd naar de desbetreffende winkel met de mededeling dat ik gebeld wil worden.
Twee uur later werd ik gebeld met de mededeling dat de tv wordt om geruild voor een nieuwe.
Al met al een top service en klantvriendelijk.

Beste Bob Zwaans,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

Dennis 04-10-2020

Vandaag 04-10-2020 bij BCC Den Bosch (Balkweg 7) binnengelopen voor airpods pro. Artikel was bij concollega electronicawinkel niet op voorraad. Bij deze BCC wel en daar ben ben ik snel, vriendelijk en zeer klant centraal geholpen en dus heb ik met airpods pro de winkel weer verlaten!

Beste Dennis,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Bosch.

Mieke Bruines 04-10-2020

Wat zijn wij super geholpen door ......... van BCC in Zoeterwoude! We gingen ervan uit dat wij een nieuwe versterker moesten kopen, maar door zijn kennis van zaken, adviseerde hij ons een apparaatje, waarmee we hetzelfde doel (Spotify over de Bose-installatie laten spelen) konden bereiken. We werden helemaal blij van zoveel deskundigheid en vriendelijkheid van deze medewerker! BCC. wij komen er graag!

Beste Mieke Bruines,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zoeterwoude.

Maria 04-10-2020

In de shop wordt je bijzonder netjes geholpen, medewerkers zijn niet opdringerig maar zeer zeker heel behulpzaam. Het is erg prettig winkelen in een BCC shop en de prijzen zijn zeker een van de laagste in de branche. Informatie over producten wordt zeer correct en vakkundig gegeven, kortom wij kiezen voor BCC en zijn een zeer tevreden klant

Beste Maria,

Bedankt voor jouw review over de vakkundige adviezen in onze winkel.

john 04-10-2020

het is een fijne winkel en alles staat overzichtelijk opgesteld.
goede en duidelijke uitleg gekregen over het produkt (smart TV) wat ik daarna heb aanfgeschaft
je kunt vrij dichtbij en gratis parkeren

Beste john,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

sandra 04-10-2020

Goede uitleg van vakmensen die weten waarover ze praten. Vriendelijk en netjes behandeld.

Beste sandra,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerkers.

J.Kerkhoffs 04-10-2020

De medewerker heeft ons uitstekend geholpen. Goed advies, vriendelijk en we verlieten, zonder product (wordt over een paar dafen geleverd, want het was niet op voorraad), de winkel. Een bezoek aan de klantvriendelijke BCC in Breda is een aanrader!

Beste J.Kerkhoffs,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Breda.

Tamara 04-10-2020

Prima service. Niet tevreden over mijn eerste aankoop en vervolgens direct een nieuwe aankoop kunnen bestellen. Werd de volgende dag geleverd.

Beste Tamara,

Ton kraamwinkel 04-10-2020

Nadat wij 2 weken terug, door een goed advies een wasmachine van Aeg met de laatste laagste energie normen bij BCC haadden gekocht begaf nu ook de droger het
Weer bij BCC langsgegaan en wederom door het goede en prettige advies een condensdroger net warmtepomp van Aeg aangeschaft.
Voor het witgoed zal ik hopelijk de vestiging in hazerswoude niet meer bezoeken. Naar voor een soundbar zal ik zeker weer snel langsgaan.

Beste Ton kraamwinkel,

Bedankt voor jouw review over onze Zoeterwoude.

Leny 04-10-2020

wij winkelen regelmatig bij BCC ( en kopen ook ) want de service , kwaliteit , vriendelijk en bekwaam personeel is uitmuntend , ze staan je bij met raad over de producten die je koopt , verder leggen ze goed uit voor de garanties op de producten. Dus in ons huis staan veel producten van BCC en we zijn er heel tevreden mee .

Beste Leny,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service van onze medewerkers.

B. Reus 04-10-2020

Ik heb de bestelling zelf niet gedaan , dus dat kan ik niet beoordelen. Maar ik was zeer tevreden over de zorgvuldigheid , vriendelijkheid en duidelijkheid over en bij de bezorging.

Beste B. Reus,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke bezorgers.

marcel 04-10-2020

Het is een nette winkel overzichtelijk, je word er netjes geholpen personeel weet waar ze over praten nemen de tijd voor je en als ze iets niet zeker weten zoeken ze het voor je op. dus al met al ben ik tevreden over deze winkel.

Beste marcel,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel.

Bart Bon 04-10-2020

Rustig en goed geholpen. Medewerker nam alle tijd en legde alles goed uit 😁.
Niet te druk in de winkel. Goed geregeld.

Beste Bart Bon,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

MvdSteeg 04-10-2020

Eerst in de winkel geweest, prima geholpen,. Uiteindelijk een op olieradiator besteld in de webshop ivm gratis verzending. De volgende ochtend was de bestelling er al. Prima service dus!! Bedankt

Beste MvdSteeg,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Breda 04-10-2020

Een Whirlpool vaatwasser gekocht met een leuke aanbieding , verlenging van de garantie tot 5 jaar en gratis montage. Maar er is nog meer. Op de dag van geplande bezorging, 2 weken na aankoop( geen enkel probleem mee, de monteur bepaalt de termijn) bleek de vaatwasser niet meer leverbaar, Slechts 2 dagen later een duurdere, stillere en energiezuiniger apparaat geleverd en gemonteerd en ook nog voor dezelfde prijs als van de oorspronkelijk gekochte vaatwasser. Een voor mij ongekende service en dit alles zonder te pingelen in de winkel.

Beste,

jh 04-10-2020

Prima service en levering op de afgesproken tijd. KEurig een belletje 15 minuten er voor waarin alvast wordt gevraagd waar (in dit geval) de droger moet staan en hoeveel trappen etc. Fijne bezorgers die normaal met je, en elkaar, communiceren

Beste jh,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Smetsers 04-10-2020

Wij komen hier al jaren en halen hier al ons spullen. Ze zijn klantvriendelijk en behulpzaam. Wij bevelen deze winkel van harte aan 👍👍

Shorouq Alghiwi 04-10-2020

Ik heb een wasmachine bij BCC gekocht, maar op de volgende dag had Mediamarkt korting op het zelfde model, maar BCC niet.
Ik ging weer terug naar BCC en ze hebben mij het verschil terug betaald.

Beste Shorouq Alghiwi,

Patricia 04-10-2020

Via internet mobiel besteld met afhalen in de winkel. Binnen 10 bericht dat het klaar lag en opgehaald kon worden. In de winkel ook snel en netjes geholpen.

Beste Patricia,

Bedankt voor jouw review over de snelle service.

Joanne 04-10-2020

Bestelling ging zo vlot en zoals we gewend bent, medewerkers staan altijd klaar voor hun klanten. Winkel zit er tiptop uit.

Beste Joanne,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Lucia 04-10-2020

In de winkel, Buikslotermeerplein te Amsterdam, zeer vriendelijk geholpen en de levering van de wasmachine inclusief de aansluiting perfect geregeld. 2 hele aardige en professionele bezorgers gehad. Schoonmaakprogramma hebben ze al aangezet en een prima uitleg en tips gehad. Top!

Beste Lucia,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal Amsterdam Buikslotermeerplein.

OuwePeer 03-10-2020

Eenvoudig bestellen en voorkeur voor mij was zelf afhalen. Dat ging zo soepel, heerlijk

Beste OuwePeer,

Ronald 03-10-2020

Duidelijke website, nette prijzen, goede en snelle levering van mijn printer. Volgende keer koop ik weer bij BCC.

Beste Ronald,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Mered 03-10-2020

Overzichtelijke winkel en vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook coronawise erg prettig! Voldoende keuze in de winkel waar ik uit kan kiezen.

Beste Mered,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en behulpzame medewerkers.

Marc 03-10-2020

Mooi assortiment, vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuk om met de juiste aankoop de winkel uit te gaan, maakt het verschil met een webshop zichtbaar.

Beste Marc,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

J.F.D. 03-10-2020

We werden super geholpen en geadviseerd! Hadden we niet verwacht! Gaan zeker terug voor onze volgende aankoop, zeker voor de goede service!!! Ga zo door team!!!

Beste J.F.D.,

Bedankt voor jouw review over onze service. Wat leuk dat dit boven verwachting is geweest.