Deze score is berekend op basis van 14883 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

rlamalam 29-09-2020

De professionele benadering en met name het vermogen om goed te luisteren naar hetgeen ik als klant wil en zoek is voor mij een dikke pluspunt. Ik snap dat de medewerkers worden "afgerekend" op verkoop, maar dat de BCC-medewerker (....) voornamelijk mij de plus- en minpunten van de verschillende beschikbare artikelen (outdoor cam) gedetailleerd kon meedelen en daarbij rekening hield met mijn budget, is voor mij uiteindelijk de overtuiging dat ik het meest geschikte en gewenste artikel heb gekocht.

Beste rlamalam,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service.

B. van Kanten 29-09-2020

In vind het een prettige winkel en ik kom er graag. Niet alleen hebben ze een ruim assortiment maar het personeel is vriendelijk, behulpzaam en geeft een goede uitleg over de producten. Ik slaag eigenlijk altijd.

Beste B. van Kanten,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerkers.

Aad Lettenmeijer 29-09-2020

Perfect geregeld.
Bevestiging met een keurig en duidelijke uitleg.
Zoals uitgelegd en afgesproken werd het apparatuur geleverd..
Tijdens de bezorging een duidelijke uitleg mbt het aansluiten.... Met Andere Woorden...

PERFEKT👌

Beste Aad Lettenmeijer,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

iVonne 29-09-2020

Ik ga altijd naar BCC, liefst in Bergen op Zoom. Daar weet ik zeker dat ik deskundig en vriendelijk geholpen wordt en niet te veel betaal.

Beste iVonne,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Bergen op Zoom.

M van Aalst 29-09-2020

Gaan altijd naar zelfde BBC winkel. Wordt prima geholpen en geadviseerd. Dus reden om terug te gaan.

Beste M van Aalst,

Theo 29-09-2020

Ik ben zeer te vrede over de service, omruilen tv. En half jaar geleden een smart tv gekocht in de veronderstelling dat ik alle Aps kon downloaden. Helaas na veel proberen en de nodige ergernis terug naar BCC blijkt dit bij navraag in de winkel niet mogelijk te zijn. De verkoper heeft in overleg met de bedrijfsleider besloten de tv terug te nemen en om te ruilen met een ander uitvoering. Dat is ongekende service waar menige zaak een voorbeeld aan kan nemen.

Beste Theo,

Ivo 29-09-2020

Super klantvriendelijk. Macbook gekocht als cadeau, maar bleek toch niet in de smaak te vallen helaas. Uiteindelijk zonder enige problemen kunnen retourneren.
Gewoon klasse! Toegevoegde waarde van een fysieke winkel heeft BCC bij deze weer bewezen! Ga zo door.

Beste Ivo,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijke service in onze winkel.

Wiesje waarts peeters 29-09-2020

Vlot en goede uitleg gekregen .en de garantie is er zeer goed.zou het iedereen aanbevelen

Beste Wisje waarts peeters,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Eijkenboom 29-09-2020

Zeer tevreden, goed advies, ruime keuze. Zeer goede afhandeling, en snelle levering. Ook de aflevering was zeer correct, en zeer vakkundig.

Beste Eijkenboom,

Bedankt voor jouw review over onze snelle bezorgservice.

Jan 29-09-2020

Dit jaar heb ik al veel aankopen gedaan bij BCC. Gratis parkeren voor de deur,super leuk personeel ook zeer gemotiveerd.is gewoon fijne winkel zou ik aan iedereen aanbevelen.

Beste Jan,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Maria 29-09-2020

Site is prima, bestellen ging heel makkelijk en snel. Artikel werd volgende dag al geleverd. Tijdblok van 2 uur dus ik hoefde niet de hele dag thuis te blijven en 10 minuten voor afleveren werd ik gebeld dat ze er bijna waren. Topbezorgers, droger stond binnen een paar minuten geïnstalleerd op zolder!

Beste Maria,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze website.

Elly 28-09-2020

ik was op zoek naar een nieuwe tv voor in de slaapkamer. ik gaf dat de belangrijkste reden was dat netflix slecht te ontvangen was op mn oude toestel via chromecast en dat ik daarom een smart tv met wifi wilde.
medewerker gaf aan dat ik dan beter naar mn verbinding kon kijken.
waarop ik vroeg of hij mij de mogelijkheden omtrent wifi verbetering kon uitleggen. dit heeft hjj ruimschoots gedaan, maar ook geadviseert om t eerst iets anders te proberen, waarvoor ik geen aankoop nodig had.

ik wilde sowieso een nieuwe televisie, vanwege formaat en ouderdom. dus ik heb wel een nieuwe tv gekocht. maar ik vind het zeer professioneel en netjes dat ik niet van alles aangesmeerd kreeg. maar eerlijk en objectief advies. chapeau!

Beste Elly,

Tamara 28-09-2020

Fijne winkel.Overzichtelijk.
Vriendelijk personeel..goede uitleg op je vragen.
Ruime keus

Beste Tamara,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.

Ida 28-09-2020

Telefonisch uitermate vriendelijk geholpen door de klantenservice en op verzoek de afspraken gelijk bevestigd per mail. Afspraken nagekomen. Vandaag geleverd, keurig op tijd. Hele prettige bezorgers. Die wilden wel eerst de oude droger naar beneden brengen voor de nieuwe op de wasmachine geplaatst werd zodat ik even een beetje kon schoonmaken.

Beste Ida,

Bedankt voor jouw review over de service van onze klantenservice en bezorgers.

sneeuwmeester 28-09-2020

De winkel in Zaandam is overzichtelijk en zeer klantvriendelijk. Alle medewerkers helpen graag en weten waar ze het over hebben. Winkel is goed bereikbaar en heeft voldoende parkeergelegenheid.

Beste sneeuwmeester,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zaandam.

BCC Amsterdam -Noord buikslotermeerplein 28-09-2020

De winkel is overzichtelijk, we werden vriendelijk geholpen. De verkoper wist direct wat we zochten en waar het te vinden was online. Er waren 2 verschillende , en hij wist precies hoe en wat en wat we er nog bij nodig hadden. De stofzuiger is online besteld en werd keurig op de afgesproken dag thuis bezorgd

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

M.J. Eversdijk 28-09-2020

Vriendelijk en deskundig geholpen door de verkoper. Heeft gewezen op de voor- en nadelen van de laptop die we wilden aanschaffen en zijn door hem op de juiste uitgekomen. Probeerde in ieder geval niets aan te smeren.

Beste M.J. Eversdijk,

BCC 28-09-2020

KWALITEIT EN PRIJS, GOEDE ADVIES VAN DE PERSONEL,en wat je zoek je vindt altijd maar ik ga meer voor de kwaliteit van de producten wat je nodig heb.

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Jan 28-09-2020

Snelle levering
Je word op de hoogte gehouden welke tijd ze er zijn.
Kortom niks op aan te merken!

Beste Jan,

George 28-09-2020

Bcc heeft een groot assortiment en levert snel. Ook de site is duidelijk en helder van opzet.

Beste George,

Rick 28-09-2020

Prima webshop met goede prijs en snelle levering. Wel jammer dat het aanmaken van het account op de site niet werkt. Verder prima gegaan, netjes op de hoogte gehouden per email en levering conform planning.

Beste Rick,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Mach 28-09-2020

Ging de winkel in voor een elektrische tandenborstel. Wist welk type ik wilde. Vriendelijke verkoper, die luisterde en mij niet probeerde te verleiden om een duurdere tandenborstel te verkopen. Ging tevreden in no time weer richting huis!

Beste Mach,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke en klantgerichte service van onze medewerker.

Denise 28-09-2020

Top shop! Snelle levering en breed assortiment. Veel keuze in betaalwijzen en een goede prijs. Gebruiksvriendelijke site.

Beste Denise,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website en de snelle levering.

fornuis 28-09-2020

Het kan altijd beter.
Vriendelijk en goed onderlegd personeel en ze proberen je niet meteen het duurste aan te smeren!
Wel altijd even vragen naar het prijsvergelijken!

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

BCC Breda 28-09-2020

Airfryer gekocht. Over het voucher gebeuren dat bij deze aankoop hoort kregen we geen enkele uitleg. Kwamen we achter toen we thuis waren. Is een actie van Philips in samenwerking met BCC, maar enige toelichting zou in onze ogen toch wel op zijn plaats zijn geweest. Op de 1e verdieping van de zaak waren geen klanten toen wij er waren. Een drietal kopers stond bij elkaar te praten aan de andere kant van de zaak en we moesten toch even zelf actie ondernemen om aandacht te krijgen. Er werd wel in onze richting gekeken maar we moesten zelf in de richting de verkopers lopen om aandacht te krijgen. Een puntje van aandacht lijkt me.

Beste,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Bram 28-09-2020

Na een garantiegeval aan een tandenborstel uiteindelijk met een verbeterd alternatief met extra borstels als aankoop de winkel verlaten. Ook nog voor een speciale prijs omwille van de garantie. De tandenborstel kon ik gelijk meenemen, en de borstels werden netjes zonder extra bezorgkosten de volgende dat afgeleverd.

Beste Bram,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Hieronymus Rodermans 28-09-2020

Ik ben zeer te spreken over BCC in het algemeen, de vestiging in Purmerend in het bijzonder.
Ik kom nu al anderhalf jaar bij deze vestiging sinds we in Purmerend wonen. We worden altijd netjes geholpen met professioneel advies over de producten. Vandaag (28-9-2020) hebben we een wasdrogers gekocht met een scherpe aanbieding en doordat het een showmodel was ook nog een mooie extra korting. Het personeel heeft meegeholpen met het inladen van de wasdroger, super bedankt weer mannen!!

Beste Hieronymus Rodermans,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Purmerend.

Everard 28-09-2020

Gebruiksvriendelijke site en levering op de eerstvolgende werkdag. Aan te bevelen!

Beste Everard,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website.

Trees 28-09-2020

Ik kreeg goed advies over de aankoop van mijn stofzuiger, door alle tegenstrijdige adviezen van diverse sites liet ik me door de vakman van BCC voorlichten: niet zware, stofzuiger voor harde vloeren en af en toe een vloerkleed. Een duurdere van hetzelfde merk werd niet extra aanbevolen! Top!

Beste Trees,

Bedankt voor jouw review over de deskundige service van onze medewerker.

Henk Ditmer 28-09-2020

prima uitleg. Ruime parkeergelegenheid. Service bij afleveren. De moeite genomen om karretje te halen...................

Beste Henk Ditmer,

Rita 28-09-2020

Veel keus. Personeel dat verstand van zaken heeft. Correct geholpen. Prima afhandeling

Beste Rita,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerkers.

jan timpen 28-09-2020

nette winkel met vriendelijke en geduldige verkoper.weten waar ze over praten en hebben ons goed geholpen met een keuze te maken.zijn tot op heden zeer tevreden over het produkt.

Beste jan timpen,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerker.

P van Helden 28-09-2020

We werden goed en correct geholpen met een deskundig advies.
We kregen het artikel meteen mee, en werd keurig in de auto gezet.

Beste P van Helden,

Ivo 28-09-2020

Zeer service gerichte medewerker die actief komt helpen en daarvoor ook de tijd neemt en goede adviezen geeft.

Beste Ivo,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Berkay 28-09-2020

Ik had deze horloge al eerder via een web winkel gekocht en kreeg eentje die alleen Oost Europese regio ondersteunt. Volgens de webwinkel zou de horloge updates ontvangen en moest het allemaal geen probleem zijn. Toen ik een batterij duur van 6 uur had en geen updates had ontvangen vertrouwde ik het niet en kocht eentje van BCC.

Dit was mijn eerste ervaring met BCC. Voorheen kocht ik altijd via Bol.com of andere web winkels. In de winkel in Den Haag werd ik enorm goed geholpen door de verkoop medewerker xxx. Hij legde mij alles heel goed uit en dacht heel goed met mij mee.

De horloge van BCC ondersteunt wel Nederland en wat blijkt nou, ik ontving meteen een update. Batterijduur van deze horloge bedraagt 1,5-2 dagen. Als je echt weinig gebruik van maakt is dat zelfs 3 dagen. De horloge ziet er erg mooi uit en je kunt er heel fijn mee bellen.

Beste Berkay,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Haag. Veel plezier met de aankoop.

jacqueline keijzers 28-09-2020

Ik kwam naar de winkel om een nieuw strijk apparaat te kopen. We zijn zeer goed geholpen door een hele vriendelijke mevrouw. (yyy ) Ze kon mij veel vertellen over de apparaten die aanwezig zijn in de winkel. Uiteindelijk heb ik op haar advies 1 gekocht. Thuis gekomen meteen geprobeerd en ik ben er super blij mee.

Beste jacqueline keijzers,

Joop 28-09-2020

zeer ruime keuze, altijd eerlijke prijzen, snelle en correcte afhandeling, perfecte after service!

Beste Joop,

Anne 28-09-2020

BCC Middelburg is een fijne overzichtelijke winkel. Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig en komt eerlijk over, probeert niet per se een duurder alternatief te verkopen.

Beste Anne,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Middelburg.

Maxine 28-09-2020

Heel snelle levering (volgende ochtend in huis) en het product netjes ontvangen! Product voldoet aan verwachting en de prijs was redelijk. Ook werd ik goed op de hoogte gehouden van de status van het product en werd me de factuur zowel online als offline opgestuurd met de boodschap deze goed te bewaren.

Beste Maxine,

Guus 28-09-2020

Zeer tevreden over BCC! Gewoon goed, komt optijd, levert zoals afgesproken, vriendelijk personeel, goede prijzen! Ik zou BCC zeker aanbevelen.

Beste Guus,

Bedankt voor jouw review over onze service en vriendelijke medewerkers.

JEANNETTE 28-09-2020

20 juli 2020 kreeg ok via een derde partij een wasmachine geleverd. De Proline, een hele goedkope wasmachine zonder display wat voor mij niet wetkbaar was. Ook kwamen de programma's in het boekje niet overeen mey wat op de wasmachine stond. Ik het even aangekeken, en na een week gebeld dat ik toch één wilde met display, dat werd een Beko, en die zou 23 september geleverd worden. 3 weken voor die tijd ging de Proline stuk, hij centrifugeerde niet meer naar behoren. Er werd een monteur ingeschakeld, die na een week kwam kijken. Hij draaide aan de knop, en dat was het. Zei letterlijk tegen mij , dit gebeurt bij al deze goedkope wasmachines, en daar kan ik niets aan doen?! Voor de Beko moest ik 85 euro bijbetalen. Prima natuurlijk, die werd vorige werk geleverd, de dag erop deed ik er een was in, en met het centrifugeren leek het wel een vliegtuig wat opsteeg. Ik Beko zelf maar gebeld. Wat bleek ze waren vergeten bij de installatie een schuimblok aan de onderkant te verwijderen. Afijn hebben ze zaterdag gedaan. Ook bevreemde het mij, dat rond de programmaknop alles in het Duits stond, dus dacht vraag dat ook maar gelijk. Beko was not amused, dit was een wasmachine ingekocht via parallelverkoop, en dwz dat ik dus geen fabrieksgarantie van Beko kreeg. Ik direct gebeld, en krijg vandaag een Indesit geleverd pfff!

Gerben 28-09-2020

Werd erg netjes geholpen en namen alle tijd om alles op een juiste manier te registreren. Aankoop gedaan, factuur direct ook digitaal ontvangen. Aankoop werd m.b.v. een steekwagentje ook nog eens naar de auto gebracht. Erg klantgericht!

Beste Gerben,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte service.

Pieter 28-09-2020

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Wist precies wat wij wilden en gaf dienaangaande duidelijk advies. Top!.

Beste Pieter,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

Marlous 28-09-2020

De website is overzichtelijk waardoor je makkelijk vindt waar je naar op zoek bent.
De levering was de volgende werkdag en prima op tijd. Het item was goed ingepakt en de doos onbeschadigd. Bij deze aankoop was het mogelijk om de oude apparatuur om te ruilen voor de nieuwe. Zeer tevreden koper :)

Beste Marlous,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

Astrid 28-09-2020

Een Acer chrome ook gekocht, mooi product goede prijs. Goede en snelle levering. Top!

Beste Astrid,

McH 28-09-2020

Prima service in de BCC bij Maxis in Muiden. Snel geholpen en de spullen alvast voor me klaar gezet terwijl ik nog verder boodschappen deed.

Beste McH,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Muiden.

Wim Luneburg 28-09-2020

Intussen heb ik bij deze BCC al meerdere apparaten gekocht.
Ik kan zonder meer zeggen dat ik er altijd erg prettig ben geholpen zonder dat het personeel “opdringerig” wordt
Ook is men er, binnen het eigen assortimentsgebied zeer vakkundig
En zoals een verkoper ons afgelopen week, bij de aanschaf van een nieuwe iTV vertelde “ook wij doen alles voor een glimlach” , prachtig toch! Hoe mooi is dat

Beste Wim Luneburg,

Bedankt voor jouw review over de service n onze winkel. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Peter Loozen 28-09-2020

Bestellen gaat simpel. Ze komen hun afspraken na en je wordt op de hoogte gehouden! Top gedaan

Beste Peter Loozen,

anco73 28-09-2020

Bij BCC Delft loop je vanuit de parkeergarage zo de winkel in. Prima geholpen met duidelijk advies. Verkoper wist waar hij het over had. En als je kan of er aan denkt om over te stappen van Energie leverancier kan je dat even checken. Direct E175,- korting. Fijne winkelervaring.

Beste anco73,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Delft.

Rixt 28-09-2020

Snelle service, geven advies op maat en sluiten aan op de klant zijn behoefte/stemmen hier hun advies op af.

Beste Rixt,

Bedankt voor jouw review over de snelle en klantgerichte service.