AJD 06-10-2020

Goede service en vriendelijke bediening. De medewerker had verstand van van zaken en gaf mij het juiste advies

Beste AJD,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke hulp van onze deskundige medewerker.

fam. kuiper 06-10-2020

klantvriendelijk, juiste informatie, prijskwaliteit.

veel van me elektrische apparatuur voor gehele huis, van koelkast tot laptop. haal of bestel ik hier.
en kom je er niet uit word er hulp geboden in de winkel.

Beste fa. Kuiper,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

Ellen 06-10-2020

Al jaren ben ik meer dan tevreden met BCC, prettige en deskundige medewerkers, een ruim assortiment in een mooie winkel, kortom een dikke 10!

Beste Ellen,

Bedankt voor jouw review. Graag weer tot een volgende keer!

Jacq 06-10-2020

Onze koelkast was stuk en dan wil je direct een nieuwe hebben. Wij naar BCC op de 1e verdieping een fijne en deskundige verkoper. Goede uitleg en adviezen ja dan koop je ook direct een koelkast. De koelkast is door Covid 19 niet direct te leveren, maar de verkoper ging zijn uiterste best doel. Ja hoor toch een belletje er is plek voor morgen wij super blij natuurlijk. Om 9.00 uur waren de aflevermensen bij ons. Een heel groot compliment voor de monteur hij is een pietje precies de koelkast zit er veel mooier in dan hij ooit heeft gedaan. Wat een fijne koelkast is het we zijn zeer blij. Dank verkoper en monteur voor alle fijne zorg die jullie geleverd hebben. Tot de volgende keer.

Beste Jacq,

Bedankt voor jouw review over de service van onze winkelmedewerker en installateur.

Cw Hakkert 06-10-2020

Ik heb al aardig wat dingen gekocht via BCC en ben zeer tevreden hier over ook de medewerkers helpen je fantastisch al ga ga je voor een wasmachine of speaker of tablet je word er altijd netjes geholpen ik ben in de BCC winkel geweest in Spijkenisse die toen nog gevestigd zat dan de Kolkplein en die was tot 3 oktober daarboven en gaat verder op 15 oktober 2020 bij de woonboulevard in Spijkenisse

Beste Cw Hakkert,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Spijkenisse.

Tevreden klant 06-10-2020

Fijne ruime winkel met een groot assortiment. Medewerkers hebben verstand van de producten en geven een duidelijke reden waarom elektronica in een winkel kopen uiteindelijk toch beter is.
Gratis parkeren voor de deur zorgt er ook voor dat je makkelijk de gekochte producten kunt inladen.

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en onze deskundige medewerkers.

Kelly Egelmeer 06-10-2020

BCC Oss voelt als veilig, vertrouwd en informatief een goede aankoop doen! Ik werd geholpen in de keuze mbt een e-reader, stoomstrijkijzer & strijkplank.
Er wordt eerlijk meegedacht door de verkopers. Ook wordt het gevoel gegeven dat je met al je vragen na aankoop bij ze terecht kan. Ik ga zeker de volgende keer terug.

Beste Kelly Egelmeer,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Oss.

josg 06-10-2020

Bij BCC hebben ze een perfecte product informatie over wat er op de markt is aan elektronische tv's.

en waar niemand aan kan tippen is de verzekering die je kan afsluiten voor meerdere jaren waar veel waarde aan valt toe te kennen.

Beste josg,

Bedankt voor jouw review over onze garantie service.

Ellen 06-10-2020

Goede service, zowel in de winkel als via de klantenservice. Wasmachine snel geïnstalleerd door kundig personeel.

Beste Ellen,

Bedankt voor jouw review over onze services.

van der Staal 06-10-2020

ik had online een stofzuiger besteld . dat ging erg makkelijk , en konden het de volgende dag al ophalen in Delft . ook dat ging erg soepel , vriendelijk personeel en snel afgehandeld . een dikke 10 !

Beste van der Staal,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Delft.

Henk 06-10-2020

Fijn geholpen door verkoper in alle rust alles uitgelegd over geluid installatie ik zal zeker dat ook bij jullie kopen

Beste Henk,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze medewerker.

BCC 06-10-2020

Shop is overzichtelijk en alles dus snel te overzien. Duidelijke beschrijvingen van de aanwezige producten.
Levering was ruim op tijd

Beste,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Gabberv 06-10-2020

Netjes zoals aangeven meteen bezorgd en het product bevalt super en een mooie prijs netjes mails ontvangen hoe het verder moet en of ik nog vragen had verder toppie

Beste Gabberv,

Maria 06-10-2020

Prima product en aardige mensen maar ik stoorde me aan het feit dat niemand van het personeel en niemand ( dus) van de bezoekers een mondkapje droeg.. volgens mij is de winkel een openbare ruimte.. hoewel het ws klantvriendelijk moest lijken bereikten ze bij mij het tegendeel

Beste Maria,

Bedankt voor jouw review. Het is niet onze bedoeling om jou een vervelend gevoel te geven naar aanleiding van het winkelbezoek. Excuses hiervoor.

Momenteel is het zo dat wij ook in onze winkels de mondkapjes dragen. We vermoeden dat je net in de fase van het regelen in de winkel bent geweest en dit filiaal de mondkapjes nog niet droeg.

Sinds het begin van de corona crisis, proberen wij in onze filialen de regels en adviezen zo goed mogelijk na te leven en aanpassingen te doen. Dit om te zorgen dat onze klanten veilig bij ons kunnen blijven winkelen en het tevens een veilige werkplek voor onze medewerkers is.

Mocht je toch nog door ons gebeld willen worden, kun je dan het ordernummer doorgeven?

Ria steenhard 05-10-2020

Buiten gewoon goed geholpen en erg vriendelijk personeel in deze coronavirus-tijd ook heel belangrijk voor ons, maar een BCC winkel raad ik iedereen aan

Beste Ria steenhard,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

Einstein 05-10-2020

De prijs van deze Philips oor-neustrimmer is zonder meer concurrerend.
In de avond het product besteld, vervolgens keurig de volgende dag geleverd. Tussendoor keurig geïnformeerd over de voortgang.

Beste Einstein,

M. De Jong 05-10-2020

Ik ga alleen voor BCC want voor mij doet geen andere winkel mee! Kwaliteit, kennis en goede snelle service!

Beste M. De Jong,

Bedankt voor jouw review over de kennis van onze medewerkers.

w.roelofs1 05-10-2020

BCC is een topbedrijf. Levert kwaliteit en volgens afspraak en tegen een hele goede prijs met volledige garantie en service!

Beste w.roelofs1,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Ad 05-10-2020

Ruim opgezet, overzichtelijk, vriendelijke verkopers die kennis van zaken hebben

Beste Ad,

Remok 05-10-2020

Ik was op zoek naar nieuwe draadloze oordopjes voor mijn telefoon waarmee ik ook kan sporten, na een week te hebben "ge-googled" welke het beste zijn, zag ik door de bomen het bos niet meer.
In de winkel heb ik hulp gevraagd, en de verkoop medewerker kon mij zowel de voordelen en nadelen vertellen van de diverse typen. Hierdoor kwam ik snel tot de juiste keus.
Eenmaal thuis de oordopjes aangesloten op mijn telefoon en ze werken perfect.

Beste Remok,

Bedankt voor jouw review over de deskundige service van onze medewerker.

Yvonne 05-10-2020

Duidelijke site! Snel kunnen vinden wat ik wou,en zeker heel belangrijk,om 18.00 zondag avond bestelt,maandag 15.30 werd het bezorgt!

Beste Yvonne,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Hoeckel Kees Van 05-10-2020

We hebben bij BCC in Roosendaal een HP laptop gekocht
De verkoper was absoluut niet opdringerig maar heeft keurig meegedacht met onze wensen
Nette afhandeling
Absoluut tevreden over

Beste Hoeckel Kees Van,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Roosendaal.

Alex 05-10-2020

Goede website van BCC.Je kan heel veel keuzes maken in het menu filteren om je eigen keuze nog makkelijker te maken.
Zelfs vergelijken van producten.
Ook de prijs is aantrekkelijk.Over het algemeen altijd dezelfde prijs met de bekende andere stores.
Dan heb je ook nog de outlet waar je beslist op moet kijken.Soms erg aantrekkelijke producten.

Beste Alex,

Bedankt voor jouw review over onze website.

john 05-10-2020

vond snel wat ik zocht na mijn omschrijving en kon duidelijke uitleg / specificaties vinden

Beste john,

Hans Kok 05-10-2020

Het is een zeer overzichtelijke winkel met vriendelijk personeel. Je wordt in de gaten gehouden terwijl je wacht. De medewerker meld zich tussen door dat hij naar je toekomt. Hij is deskundig en geeft een goede uitleg betreffende het product naar waar ik geïnteresseerd ben, in mijn geval een speaker set afgestemd op mijn versterker.
Alles wordt keurig geregeld en medewerker zorgt dat mijn artikel netjes thuis wordt bezorgd.
Ook betreffende de Corona maatregelen worden deze goed in acht genomen.
Wat mij betreft een 10 waard en zeker aan te bevelen, je voelt je hier echt klant en geen nummer

Beste Hans Kok,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service in onze winkel.

Bep 05-10-2020

Ik heb goede ervaring met BCC in Bergen op Zoom (veel kennis in huis en ze hadden plezier in hun werk). Maar de service online is ook enorm goed. Makkelijk te vergelijken en snel geleverd, precies zoals het op de site staat. Ik raad BCC dan ook vaak aan.

Beste Bep,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Bergen op Zoom.

SB 05-10-2020

Goed geholpen personeel die er staat denkt met je mee om uiteindelijk tot de juiste oplossing en keuze te komen!

- service
- deskundigheid
- Vriendelijk

Daar kun je zeker op rekenen 😀

Beste SB,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerkers.

Alex 05-10-2020

In bcc Veghel geweest voor een nieuwe tv. Netjes te woord gestaan en duidelijke uitleg gekregen zonder je iets te willen aansmeren. Uiteindelijk gekozen voor een qled en ben er zeer blij mee. Super winkel met superservice.

Beste Alex,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veghel.

Linda 32 05-10-2020

Altijd qua prijs wel goed. Jammer dat de verkopers te veel hun best doen om daadwerkelijk te verkopen mag best iets minder. Wat ik ook al vaker heb meegemaakt is dat verkopers zodra ze door hebben dat je het product niet zeker weten koopt je snel afgewimpeld omdat ze het zonde van hun tijd vinden. Dus qua prijs zeg ik ja tegen bcc maar qua verkopers zeker een nee door meerdere slechtere ervaringen

Beste Linda 32,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Margaret 05-10-2020

Goede prijs/kwaliteit verhouding. De zaak is dicht bij en er is goede parkeergelegenheid.

Beste Margaret,

Willem 05-10-2020

Zaterdag bij BCC Barendrecht geweest voor aanschaf Soundbar. Geholpen door Top adviseur. Systeem gekocht, was niet de kwaliteit die wij verwachtten. Terug op zondag. Weer met adviseur afgestemd en zonder problemen omgewisseld voor een Sonos Beam met 2 boxen. Werkt Top en na vele jaren nu snoerloos geluidssysteem. Prima service van BCC.

Beste Willem,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Barendrecht.

Angie 05-10-2020

Goede service, dankzij de beste man een TV gevonden wat bij ons past en die aan onze wensen voldoet!

Beste Angie,

Bedankt voor jouw review en veel plezier van de TV!

Max 05-10-2020

Goed geholpen bij het kopen van een printer. Vrolijk en vriendelijke meneer die de vragen goed beantwoorde.

Beste Max,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Kim 05-10-2020

Grote, overzichtelijke winkel met veel keus en goede, klantvriendelijke service.

Beste Kim,

Bedankt voor jouw review over onze winkel. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel.

Rafeloor 05-10-2020

Ondanks de corona een veilige winkel, met duidelijke looproutes. Heel vriendelijk en deskundig personeel. En een goede prijs voor de door mijn gezochte televisie.

Beste Rafeloor,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de service van onze vriendelijke en deskundige medewerkers.

Monique 05-10-2020

Nette winkel met o.a. prima service door de medewerker.
Sfeer is goed.
Gunstige locatie.

Beste Monique,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

John W 05-10-2020

Kon niet met FreeBees betalen BCC zakelijk website, in de winkel kon ik weer niet "zakelijk" kopen (kon ook wat vriendelijker geholpen worden) en klantenservice was niet klantvriendelijk en klantgericht. Heb mail gestuurd en beschreven wat het probleem is. In afwachting van een reactie. Als ik bij een andere elektronicawinkel de FreeBees zou kunnen verzilveren zou ik dat direct doen.

Beste John W,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. Kun je ons het ordernummer doorgeven?

Anouschka 05-10-2020

Prettig kopen. Denken mee met wat je wilt hebben/ waar het voor is en wat dan de beste optie is.

Beste Anouschka,

Marcel 05-10-2020

Wat mij opviel was de productkennis. Duidelijke uitleg en advies. Winkel overzichtelijk en netjes. Vriendelijk en service gericht. Blij met mijn aankoop.

Beste Marcel,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service in onze winkel.

Mike 05-10-2020

Gisteravond besteld en de volgende dag voor 12 uur al binnen. Goede en snelle service. Ook zijn er meerdere betalingsmogelijkheden. BCC heeft ook een Outlet store, waar je veel producten voor veel minder geld kan kopen. Vaak zit er dan een klein deukje in, wat amper opvalt. Maar wel voor veel minder geld. Ideaal.

Beste Mike,

Bedankt voor jouw review over onze Outlet store en snelle service.

Ben 05-10-2020

Als je nog goede service wilt hebben dan moet je bij BCC zijn, mijn ervaringen zijn gedaan bij BCC Beek ze zijn niet opdringerig geven je duidelijke uitleg en hebben een prima service.
Ga zo door.

Beste Ben,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beek.

Frits Overbeek 05-10-2020

De BCC in de Wall in Utrecht is buitengewoon klantvriendelijk.
met heel veel geduld zijn wij behandeld.
door allerlei omstandigheden gaf het overzetten van alle data van oud naar nieuwe smartphone nog wel wat problemen. dat zat meer in het oude apparaat dan in het nieuwe.
met heel veel geduld is alles uitstekend afgehandeld en werden wij voortdurend voorzien van koffie, of werd er gevraagd of we nog iets wilden drinken.

Beste Frits Overbeek,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal Utrecht The Wall.

Dunbaron 05-10-2020

Beste onlineshop zonder schreeuwige reclames. Prima ondersteuning via webpagina of in de winkel zelf.
Uitgebreide keuze voor ieder wat wils. Webpagina oogt rustig en overzichtelijk (grote assortiments-iconenen en laad snel, ook de filters werken prima!
Aanbiedingen en artikelen en reparatieafdeling zijn makkelijk te vinden.

Beste Dunbaron,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

Herman 05-10-2020

Samsung tablet gekocht bij BCC in Delft. De parkeergarage is recht onder de winkel. Met de lift kom je zo vanuit de parkeergarage in de winkel. Handig! Goed geadviseerd door behulpzaam personeel, daar waar je bij de concurrent nog wel eens lang moet zoeken naar beschikbaar deskundig personeel.

Beste Herman,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Delft.

Herman A. Arts 05-10-2020

Na ons bezoek van de BCC vestiging aan het Hertogplein Nijmegen, waar echter géén Dyson stofzuigers in het assortiment zitten, zijn wij naar de BCC vestiging Dukenburg Nijmegen gegaan.
Dat bleek alsnog een goeie keus.
Een groots en goed verzorgde winkelruimte, met een zeer ruim gesorteerde assortiment, in ons geval met name voor stofzuigers.
Wij werden ontvangen op de Dyson stand en te woord gestaan door xxx, een enthousiaste en correcte verkoper welke de tijd nam om onze vragen verhelderend te beantwoorden en ook goed toe te lichten, chapeau voor xxx.

Wij besloten ter plekke een Dyson V11 Pro, met extra actie te kopen.
Helaas was dit type niet meer op voorraad en krijgen wij nog te horen wanneer deze bij ons aan huis afgeleverd zal gaan worden.

Beste Herman A. Arts,

Bedankt voor jouw review over onze filialen in Nijmegen.

van kleef 05-10-2020

koop al heel lang denk 25jaar goede service vriedelijk en kundig personeel weten waar ze over praten.
goede afspraken over bezorging en op tijd.

Beste van kleef,

Bedankt voor jouw review. We verwelkomen je graag weer!

v Aarle 05-10-2020

Ik ben netjes en accuraat geholpen bij het vinden van een I pad, De verkoopster was netjes en in deze tijd met mondkapje. Chapeau !!!!

Beste v Aarle,

Bedankt voor jouw review over onze service. Veel plezier met de aankoop!

Renata 05-10-2020

Wij kwamen naar de winkel om een nieuwe vaatwasser te kopen. Vriendelijk geholpen, duidelijke uitleg gehad over de verschillen van de apparaten. Verkoper was totaal niet opdringerig en heeft goed meegedacht. Uiteindelijk een goede keuze kunnen maken. Wij zijn zeer tevreden over de BCC in the Wall.

Beste Renata,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal Utrecht The Wall.

Dewy 05-10-2020

Wij zijn perfect geholpen door Bcc. Bij thuiskomst zag ik dat ik iets verkeerd had gedaan dus contact opgenomen met de klantenservice, het was binnen een paar minuten geregeld !
Levering was zeer goed, keurig op tijd, nette jongens keurig alles uitgelegd en aangesloten.

Beste Dewy,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Marlous 05-10-2020

De service was enorm snel. De mail was duidelijk en liet mij weten wanneer mijn bestelling voor mij klaar lag. Dit was al binnen twintig minuten het geval en zodoende had ik drie kwartier na mijn bestelling de AirPods al in huis. Ook in de winkel vriendelijk geholpen. Goede ervaring!

Beste Marlous,

Bedankt voor jouw review over de snelle service van onze winkel.