Leo S. 30-09-2020

Mooie, ruime winkel. Overzichtelijk, behulpzaam personeel. Gemakkelijk én gratis parkeren!

Beste Leo S.,

Bedankt voor jouw review over onze ruime, overzichtelijke winkel en behulpzame medewerkers.

Alie 30-09-2020

Deskundig en vriendelijk advies. Afhandeling van de levering perfect, zelfs nog een hand hulp bij het inladen. Mooi assortiment, aangename winkelinrichting. Kortom een aanrader!

Beste Alie,

Bedankt voor jouw review over het deskundige advies van onze vriendelijke medewerker.

Janny 30-09-2020

Ik kreeg goed advies over mijn tablet en in de winkel werden we snel geholpen.

Beste Janny,

Slechte communicatie 30-09-2020

Product voor reparatie aangeboden, helaas naar bijna 8 weken en vele malen bellen helaas nog geen reactie ik heb op maandag 28-09 aangegeven Dat ik Uiterlijk zaterdag mijn product terug wil hebben. Daarna werd mij beloofd dat ik binnen 48 uur reactie zou gaan krijgen, helaas was dit weer niet het geval en heb dus zelf weer contact opgenomen met de klantenservice, van die persoon kreeg ik te horen dat ik op z’n vroegst vrijdag pas iets te horen krijg en dat mijn product zeker niet zaterdag in de winkel kan zijn.

Ik vind dit allemaal erg lang duren en voel me een beetje aan het lijntje gehouden, ik hoop via deze weg een keer een antwoord te krijgen.

Beste,

Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat je jouw ter reparatie aangeboden artikel nog niet terug hebt. Excuses voor het ongemak. Kun je het casenummer doorgeven?

Hedy Fokke (Hedy) 30-09-2020

Ik ben met veel geduld en vriendelijkheid geholpen bij de keuze van een vaatwasser.
De medewerker zocht met mij naar de meest geschikte model dat binnen mijn budget viel.
Het artikel van is de volgende dag geleverd en geïnstalleerd .
Ik ben dik tevreden

Beste Hedy Fokke (Hedy),

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker bij aankoop van de vaatwasser.

Dennis 30-09-2020

Nette service, al vind ik 21 dagen een lange tijd voor een reparatie en moest hij voor de 2e keer weg voor het zelfde probleem, maar het werd uitermate correct opgelost en gecompenseerd.

Beste Dennis,

Thal 30-09-2020

Hele fijne, nette winkel! Klantenservice is hier top. Er werd mij de ruimte gegeven om rustig rond te kijken maar kon meteen toen ik daar behoefte aan had worden geholpen. Ik werd geholpen door een vrolijke, vriendelijke, medewerkster toen ik er niet precies uitkwam. Er werd bij de aankoop (printer) meteen een voordelig Inkt abonnement voorgesteld en duidelijk uitgelegd. Hier wist ik zelf nog niets vanaf dus had deze zonder de uitleg van de medewerkster ook niet erbij aangeschaft. Al met al erg tevreden! Ik zou hier zeker terug komen.

Beste Thal,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vrolijke en behulpzame medewerkster.

Edwin 30-09-2020

Helaas wordt ook hier mijn beeld negatieve beeld bevestigd van de klanten"service" van de BCC. Na mijn review op 25-09, werd als reactie mijn ordernummer gevraagd...deze heb ik netjes vermeld...nu, bijna een week later, nog steeds geen reactie. In de situatie is nog niets gewijzigd, ik wacht nog steeds op een koelkast of een oplossing. En dan niet een alternatief dat ruim 200 euro duurder is...

Beste Edwin,

Bedankt voor jouw review. Excuus dat we nog niet hebben kunnen reageren. We zullen zo snel mogelijk contact opnemen.

Jeroen Rademaker 30-09-2020

Keurig geholpen , deskundig advies en goede service bij het afhalen van de droger. Top

Beste Jeroen Rademaker,

Michelle van Heerbeek 30-09-2020

Ik vind dat bcc alles goed georganiseerd heeft. Een mooie koelvries combinatie gekocht met lichte schade, maar de schade is nauwelijks zichtbaar. Een hele mooi prijs voor betaald. Keurig de oude koelkast weer meegenomen en zelfs een kapotte airfyer die ik nog had staan. Dat is nog eens service.
De bezorgers waren keurig tussen de afgesproken tijd. Ook kreeg ik de avond van tevoren een mailtje wanneer ze zouden komen en toen ze er bijna waren een belletje. Helemaal top

Beste Michelle van Heerbeek,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Domien van den Berg 30-09-2020

Veilige omgeving om rond te kijken. Bij getoonde belangstelling wordt je op een vriendelijke wijze benaderd door een medewerker voor een deskundige toelichting.

Beste Domien van den Berg,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp in onze winkel.

Anoniem 30-09-2020

Alles conform afspraak, geen op of aanmerkingen. Op tijd bezorgd en even gebeld van te voren.

Beste Anoniem,

Yordi 30-09-2020

Na eerst een beetje neerbuigend te zijn geholpen door een net iets te opdringerige verkoper. Werden we gelukkig geholpen door een aardige verkoper en kwamen we tot de aankoop van een nieuwe koelkast. Bij thuiskomst bleek het product niet naar behoren te functioneren, waarop we besloten de koelkast om te ruilen voor een nieuwe. Bij aankomst in de winkel werd de koelkast door de bij ons al bekende opdringerige verkoper nog al hard handig behandeld en op zijn kant gegooid. Dit om even aan de onderkant te kijken, hij was verbaasd toen wij daarop besloten ons geld terug te vragen. Met veel tegenstribbelen ging de verkoper overstag. Wij kopen hier in ieder geval nooit meer iets.

Beste Yordi,

Bedankt voor jouw review. Dit is zeker niet hoe dit hoort te gaan en we komen hier graag meer over te weten. Kun je het ordernummer doorgeven?

Ray 30-09-2020

Snelle levering. Nette bezorgers. Oude apparaat weer mee terug genomen. Super service

Beste Ray,

Roel 30-09-2020

Vriendelijke hulp met een goed advies
Ook een zeer uitgebreide keuze in alle artikelen
Prettige ligging in het winkelcentrum

Beste Roel,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Ik 30-09-2020

Mooie winkel, vriendelijk behulpzaam personeel. Bij vragen wordt als het kan de persoon met de meeste deskundigheid naar je gestuurd. Denken klantgericht. Op de site is ook alles duidelijk terug te vinden.

Beste Ik,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

AD 30-09-2020

Goede voorlichting en prettige bediening in prettige winkel met leuke aanbiedigen

Beste AD,

Ton 30-09-2020

Goed en zeer kundig geholpen. Samsung wasmachine snel en kundig bezorgd en geïnstalleerd. Klein probleem met cashbackactie snel en prima opgelost. BCC zeer aanbevelingswaardig.

Beste Ton,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige hulp en service.

Zoe 30-09-2020

Zocht met spoed een nieuwe vaatwasser en kwam op de site van bcc. Niets meer dan lof voor deze keten... zeer correcte prijs, simpele website, snelle respons en levering , alles volgens afspraak gelipen. Niets iop aan te merken... kortom helemaal goed.
Zeker een aanrader en zal zeker goede reclame maken voor bcc.

Beste Zoe,

Frans 30-09-2020

Vriendelijk personeel, goede uitleg omtrent het aangekochte artikel. Was niet op voorraad maar de volgende dag werd het artikel al geleverd. Super tevreden.

Beste Frans,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers en de snelle levering.

Johnny Ulijn 30-09-2020

Goed en netjes geholpen, na levering wat probleempjes maar die zijn keurig opgelost. Een echte aanrader Bcc.

Beste Johnny Ulijn,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Erik 30-09-2020

6 weken na aanschaf TV (2500 euro) defect. Na 5 weken en vele telefoontjes verder TV gerepareerd terug. Geen enkel contact vanuit BCC, komen eigen afspraken mbt service niet na en verschuilen zich achter de reparateur. In winkel klacht neergelegd, geen enkele response meer gehad.
Service is ronduit slecht, meedenken ho maar en telefonisch niet te bereiken!!!

Beste Erik,

Bedankt voor jouw review. Dit is niet wat je van onze service mag verwachten, excuses voor het ongemak. Kun je het ordernummer doorgeven? We komen hier graag meer over te weten.

Kees van Rietschoten 30-09-2020

Laptop gekocht bij vestiging Barendrecht van BCC. Super service van verkoper Eren. Hij is voor mij medewerker van de maand.

Beste Kees van Rietschoten,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Barendrecht.

borsboom 30-09-2020

ik moest snel een vaatwasser hebben die gelijk mee kon en ze hebben alles uit de kast getrokken om me te helpen dus dennis uit den haag bedankt

Beste borsboom,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Haag.

den Boer 30-09-2020

De winkel in Den Helder is goed. Alleen de montage van de koel vries combinatie is heel slecht gedaan, de schroeven zijn verkeerd gemonteerd ( waren veel te kort ) de afwerkstrippen vond ik twee dagen later op de gallarij en heb deze zelf moeten monteren. Dus het laten monteren van apparatuur laat ik nooit meer doen door mensen van BCC. De service in de winkel was heel goed.

Beste den Boer,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Helder.

Rien 30-09-2020

Het advies in de winkel is prettig, rustig en niet opdringerig. Duidelijk advies over voor en nadelen van verschillende merken en en types.
Na probleem met levering ( per abuis was verkeerde toestel aan de bezorgers meegegeven) is alles in het werk gesteld om zsm toch te kunnen leveren. Vestigingsleider heeft zelf contact opgenomen de zelfde dag nog. Levering de volgende dag. Na levering heeft vestigingsleider nog gebeld of aflevering die dag wel naar wens was verlopen. Is klantvriendelijke actie naar mijn mening.
Een opmerking: Vanwege de coronamaatregels meldt de bezorger zelf dat bestelling is afgeleverd waarna je direct een mail ontvangt dat de bestelling is geleverd. Is m.i. Niet correct. Als contact gemeden moet worden vanwege besmettingsgevaar kan beter de klant verzocht worden om via mail of Whatsappje aflevering te bevestigen. Akkoord voor aflevering is verantwoordelijkheid van de klant.

Beste Rien,

Lonneke 30-09-2020

Vandaag de allernieuwste I-pad gekocht bij BCC Zierikzee. Prima service en goede uitleg wat betreft model en wensen. Gekozen voor een lokale winkel omdat ik vind dat die moeten blijven bestaan.

Beste Lonneke,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zierikzee.

Nelie Heindijk 30-09-2020

Deze winkel heeft leuke aanbiedingen, en de levering is super snel....gisteravond laat, miijn produkt besteld, en vanmorgen werd het al bezorgd .
Het artikel zat netjes en veilig ingepakt .
Geen verzendkosten en makkelijk te routeneren.
kortom klasse!!!!, en een aanrader.

Beste Nelie Heindijk,

Kees 30-09-2020

We worden altijd bij BCC in Goes goed en netjes geholpen. Men neemt de tijd voor je en zijn niet dwangmatig. Wat ik wel jammer vond dat voor het uitladen van de diepvries, het karton verwijderen en in de schuur neerzetten €20 kostte. De oude diepvries kon wel gratis mee, maar die hebben we voor een mooie prijs kunnen verkopen. Kortom prima winkel en service. Ook het vooraf bellen ging goed.

Beste Kees,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Goes.

Bezorgers waren erg behulpzaam . 30-09-2020

Zeer goede bezorgers en mooie ijskast hadden zeer veel keus in de winkel en een voordelige prijzen

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze behulpzame bezorgers.

Eva 30-09-2020

De bestelling werd op de afgesproken dag geleverd, netjes verpakt. Ze zouden alleen mijn oude apparaat meenemen en dat zijn ze vergeten (en ik ook).

Beste Eva,

Gerard 30-09-2020

Zocht een tv. Medewerker vroeg wat ik er precies mee wilde om te weten of ik een smart tv of niet zou nemen. We waren er snel uit dat de smarttv de beste optie was voor mij. Deskundig en vlot geholpen. Was al bekend met de goede service van BCC.

Beste Gerard,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige service.

Ad rijkers 30-09-2020

Ik wordt er altijd netjes en goed geholpen!
Laatst een nieuwe tv gekocht goed behandeld en giede uitleg gehad naar mijn wensen!
Even later bleek de tv in de aanbieding te zijn en ben ik terug gegaan. En heb toen netjes het verschil terug gehad 👌👍👌👍.

Beste Ad rijkers,

Bedankt voor jouw review over onze service.

marjan 30-09-2020

Gewoon goed geleverd, op de tijd dat gecommuniceerd is. Ook dat was keurig de avond ervoor.goed product wat doet eat ie moet doen, zuinig vriezen😁

Beste marjan,

Bedankt voor jouw review over de levering.

Maurice, Leiden 30-09-2020

Uitermate tevreden over de service! Voldoende personeel op de vloer waardoor wachttijden minimaal zijn. Goed advies gekregen over een kleinere TV en duidelijk vergelijking met de andere producten.
Artikel was ook nog op voorraad waardoor deze meteen meegenomen kon worden. Al jaren een trouwe klant van BCC in Hazerswoude.

Beste Maurice, Leiden,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zoeterwoude.

Chris 30-09-2020

Bestelproces is zeer makkelijk. Levering o tijd en de medewerkers zijn zeer vriendelijk. Kortom, BCC is top!

Beste Chris,

Bedankt voor jouw review over het eenvoudige bestelproces op onze website.

Thea 30-09-2020

Gemotiveerd en deskundig prettig personeel.
Ook heel behulpzaam!! Dan kom je graag terug.

Beste Thea,

Bedankt voor jouw review over ons deskundig en behulpzaam personeel.

Loes 30-09-2020

Geweldig goed geholpen. Goede en eerlijke informatie (prijs kwaliteit) over onze aankopen: nieuwe broodtrommel, stofzuiger en 3 tandenborstels.

Beste Loes,

Bedankt voor jouw review over het eerlijke advies van onze medewerker.

Ingeborg 30-09-2020

Wat een snelle service! Tijdvak tussen 8.30 en 10.30, keurig 10 minuten van te voren gebeld. De dag ervoor een SMS over de levertijd, mailtje. Aardige monteurs, alles staat keurig netjes en was binnen no time geregeld.

Beste Ingeborg,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering door onze aardige bezorgers.

Hulst 30-09-2020

Correct geholpen en vrij snel. Goede voorlichting en beantwoording van al onze vragen.

S. Brunt 30-09-2020

Prettig en deskundig personeel. Goede adviezen! Niet opdringerig. Kom graag bij BCC!

Beste S. Brunt,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerkers.

Rick 30-09-2020

De winkel is ruim ingericht en overzichtelijk. Geen opdringerige verkooppraatjes, maar een prima advies toen wij daarom vroegen. De verkoopprijzen zijn hetzelfde als bijvoorbeeld *****.

Beste Rick,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel.

André 30-09-2020

Op 26 september 2020 bij BCC Arnhem 2 producten (o.a. PC) gekocht waar ik advies voor nodig had, erg goed geholpen met meer dan voldoende kennis van zaken waardoor keuze eenvoudig werd. Ga al jaren naar BCC omdat je er een prima prijs betaald en ook nog eens de ouderwetse Expert service hebt. Ik hoop dat in de toekomst deze winkels van BCC blijven bestaan en niet alles via internet gaat verlopen.

Beste André,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Arnhem.

Vincent Enel 30-09-2020

Ik ben zeer goed geholpen in de vestiging Breda.
Ik was verdwaald in een ingewikkeld bos van Televisies met onbegrijpelijke termen, specificaties en serienummers. Ik had behoefte om me goed te laten adviseren over een tv die het best bij me aansluit. Ik werd zeer goed geïnformeerd en de zin en onzin werden keurig gescheiden. Ik kreeg daadwerkelijk "een helder beeld" van welke keuze het beste bij me paste. Kortom, ik ben geweldig geholpen, mooie televisie en blij zo'n aankoopervaring te mogen meemaken. Bedankt Dennis.

Beste Vincent Enel,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Breda.

FRED 30-09-2020

Deskundig en vriendelijk personeelHeeft mij perfect geholpen bij de aanschaf van een Notebook voor een geweldig lage prijs..

Beste FRED,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerkers.

Theo 30-09-2020

Erg goed geregeld allemaal. Online een koelkast besteld. Snel gevonden op de website, snel besteld en snel geleverd! Prima geregeld van BCC

Beste Theo,

Maurice Smeets 30-09-2020

Voor electra,witgoed etc kiezen we altijd voor bcc. Je wordt er deskundig geholpen en er is altijd keuze. Prijs kwaliteit is perfect. Is het artikel elders in de aanbieding dan wordt de prijs aangepast.

Beste Maurice Smeets,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige hulp.

J de weerd 29-09-2020

Geweldige bediening geduldig en veel informatie over het produkt niets was teveel vriendelijke bejegening geen druk om te kopenj

Beste J de weerd,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke service.

Rm hausil 29-09-2020

ik ben echt super goed geholpen, de werknemer luisterde naar wat ik nodig had en begreep dat het niet te veel moest kosten zo heb ik de juiste keuze kunnen maken en je juiste benodigdheden kunnen krijgen

ik weet zeker dat ik de volgende keer weer bij Lelystad bij de bcc mijn product ga kopen !

Beste Rm hausil,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Lelystad.

Martin Kurpershoek 29-09-2020

Uitgebreide keus. Voldoende en deskundig personeel en bovendien vriendelijk ook nog.

Beste Martin Kurpershoek,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerkers.