H.p. vente 03-10-2020

Personeel heeft goede kennis van de producten. Service is prima! We zijn goed geholpen en hebben in het verleden tot heden nooit spijt van onze aankopen gehad, vandaar dat onze voorkeur uitgaat naar BCC

Beste H.p. vente,

Bedankt voor jouw review. Graag weer tot ziens!

Jeroen 03-10-2020

Prima scherpe prijs. Ruime mogelijkheden qua bezorging en op het tijdsblok van 2 uur waarop bezorgd zou worden waren ze keurig op tijd en belden een half uur van tevoren dat ze er aan kwamen.
Fijne winkel!

Beste Jeroen,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Karel 03-10-2020

Vandaag mijn nieuwe Samsung magnetron gekregen, absoluut zeer nette bezorging via DHL.
Bezorger had telaat in de gaten dat er een lift aanwezig was....is daarom met magnetron van 20! kilogram naar de DERDE etage gelopen!
Complimenten voor BCC en DHL.
Karel 3-10-2020

Beste Karel,

Bedankt voor jouw review en complimenten.

C. Kalkhoven 03-10-2020

Ik heb een printer in de winkel gekocht en niet in de webshop. Over de service in de winkel ben ik tevreden. Ik ga voor huishoudelijke en electronische apparaten altijd naar BCC

Beste C. Kalkhoven,

Hans van den Berg 03-10-2020

Altijd als ik iets nodig heb ga ik naar BCC Barendrecht. Je wordt altijd netjes, vriendelijk en vakkundig geholpen.
Ik verlaat de we winkel altijd met een tevreden gevoel.

Beste Hans van den Berg,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Barendrecht.

Ronald 03-10-2020

Kan ik ook een 0 geven? Ik ben een maand , bijna 1.5 bezig om mn geld terug te krijgen. Zelfs extra belbundel gekocht voor de wachttijden. Tekens weer hetzelfde.. het is doorgezet naar financien elke dinsdag en vrijdag bladibadibla.
Vaatwasser was beschadigd en veroorzaakte een plas water na programma draaien. Ik hoop dat bcc wordt overgenomen want het personeel wat ik aan de lijn heb gehad is allemaal welwillend en willen voor mijn gevoel echt dat het probleem wordt opgelost. Echter daarboven loopt het spaak. Ze snappen er daar niks van. Voor mij nooit meer BCC het was een betrouwbare naam voor mij maar het is niet meer wat het was.

Beste Ronald,

Bedankt voor jouw review. Wat een verhaal, dit kan niet de bedoeling zijn. Excuses voor het ongemak. Heb je het ordernummer voor ons, dan kunnen we er naar kijken.

pauldbs 03-10-2020

Even zoeken, maar uiteindelijk snel en goed uit een keuze kunnen maken. Bij afhalen prettig geholpen al was het wel even zoeken naar de juiste orderbevestiging..

Beste pauldbs,

Violet de Jong 03-10-2020

Hele aardige medewerkers in de BBC Oostpoort. Ik word altijd snel geholpen en uitleg is duidelijk. Complimenten!

Beste Violet de Jong,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal Amsterdam Oostpoort.

Merijn Duffhues 03-10-2020

Ik vond het echt een geweldige service omdat het werd heel duidelijk aangegeven allemaal en het was snel in huis en de bezorging was ook nog eens gratis en wat ik heb besteld doet het top echt een hele goede service!

Beste Merijn Duffhues,

dirk 03-10-2020

ben altijd goede klant geweest bij bcc hulst ;maar ga vandaag met heel slecht gevoel buiten. bcc hulst verkoopt uit vraag aan de verkoper de voorwaarden er word gezegd 20 procent korting op toonzaalmodellen.Daarop vraag ik om een bepaalde stofzuiger ;aan de kassa afgerekend zie ik dat het maar 10 procent is; bij navraag krijg ik een kort antwoord dat deze nog verpakt zit ;ik zeg dat ik vroeg achter het toonzaalmodel daarop krijg ik het antwoord eerst worden de verpakte verkocht aan 10 procent.

Beste dirk,

Bedankt voor jouw review. Dit is wel vervelend, excuses voor het ongemak.
Heb je een ordernummer voor ons?

Robert 03-10-2020

Netje jongens keuring gemonteerd en alles schoon achtergelaten.
Ik kom gelijk me was droger.
Top service!

Beste Robert,

Bedankt voor jouw review over onze nette bezorgers.

Roel 03-10-2020

Betrokken, vakkundige medewerkers, die je vrijlaten in je keus.
Ruim opgezette, overzichtelijke winkel.

Beste Roel,

Bedankt voor jouw review over onze vakkundige medewerkers en overzichtelijke winkel.

Corne. 03-10-2020

In de winkel in Bergen op Zoom weet men nog de klant te waarderen, en geeft men een zeer goede product uitleg m.b.t. de aanschaf van een laptop. Men is er niet op uit om het duurste te verkopen, maar geeft goed advies om tot een juiste keuze te komen.

Beste Corne.,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Bergen op Zoom.

Jeremy 03-10-2020

Via BCC de mogelijkheid gekregen om een tv van bijna 5 maanden oud, met een defect gekocht bij een ander bedrijf, om te ruilen voor een nieuwe. De service was piekfijn in orde. Bij thuiskomst met uitpakken bleek dat er een kras op de nieuwe TV zat. Deze is dezelfde avond omgeruild door BCC, zonder maren. BCC super bedankt!

Beste Jeremy,

D. Visser 03-10-2020

De winkel is goed bereikbaar en er zijn meer dan voldoende parkeerplaatsen. Ook is er een ruim assortiment van televisies. Daar kwamen we ook voor. We zijn goed geholpen. Het personeelslid vroeg al snel of hij ons mocht helpen. Hij had kennis van zaken en het is fijn dat hij uitgebreid de tijd nam om de verschillen langs te lopen. Op onze vragen kwam altijd een bevredigend antwoord. Kortom, tot de volgende keer!!

Beste D. Visser,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp van onze medewerker.

BCC 03-10-2020

Direct aangesproken en vriendelijk te woord gestaan , goed geïnformeerd en ruim voldoende uitleg en vergelijkingsmateriaal besproken .

Marja 03-10-2020

Online besteld.
Winkel gekozen om af te halen.
Bevestigingsmail gekregen. Met de vermelding dat als hij klaar stond ik een mail zou ontvangen.
' s avonds besteld.
De winkel ging om half tien open. En om 9.37 de mail ontvangen dat mijn apparaat klaarstond.
Toen ik hem op kwam halen stond bereikbaar bij de kassa.
Ook kan je er voor kiezen om in de winkel te betalen. Helemaal top

Beste Marja,

R.Leeuwin 03-10-2020

Het ruime assortiment van het filiaal van BCC Noord was voor mij aanleiding voor deze winkel te kiezen.
Ook de overzichtelijke site was een verademing waardoor je van tevoren wist waar je voor kwam.
De algemene kennis van het personeel van het assortiment is ook een voordeel op zich.

Beste R.Leeuwin,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en website.

JLDJG 03-10-2020

De shop is OK; prima vriendelijke verkopers; was echter minder positief over de Klantenservice.
Lange wachttijden aan de telefoon en moeilijk doen over retour defect product.
Na veel argumenteren uiteindelijk een omruil gedaan

Beste JLDJG,

sibel 03-10-2020

Top Service van BCC Buitenveldert in Amsterdam. Na heel veel elektronica winkels bezocht te hebben, raakten we steeds gefrustreerder en in de war. We wilden een smart tv kopen, maar de medewerkers wisten of niet waar ze het over hadden of we kregen een eenzijdig beeld omdat de medewerker een bepaalde merk bleef prijzen. Totdat we X van BCC Buitenveldert tegenkwamen.
Hij nam alle tijd om ons te informeren over alle merken en deed dit zo neutraal mogelijk. Gelijk een tv van 2000 euro gekocht. Hij was naar ons idee zeer betrouwbaar en dat bleek ook toen er tot 2 keer toe een probleem was met de levering van de tv. Hij maakte het eerst inmogelijke, mogelijk. Dezelfde dag werd de tv geleverd.
Als klap op de vuurpijl: een dag later belde hij om te vragen of het was gelukt met de tv en wees ons op een actie waardoor we een bedrag terug konden krijgen. Top service, wij zijn vaste klant geworden!

Beste sibel,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp in ons filiaal Amsterdam Buitenveldert.

vd Giessen 03-10-2020

In deze winkel was een zeer vriendelijke verkoopster,die mij goed uit legde wat het product was,stroom verbruik enz.ook de bezorging was super

Beste vd Giessen,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel en bij de bezorging.

Mevr.A.Verburg 03-10-2020

Fijne winkel met deskundig en vriendelijk personeel,werden goed van advies gediend

Beste Mevr.A.Verburg,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Eric 03-10-2020

Product voldeed aan de verwachtingen, levering netjes op tijd. Niet helemaal compleet, maar na chatcontact alsnog direct geregeld. Vriendelijke klantenservice en bezorgers.
Was wel verbaasd dat de bezorgers geen vrachtwagen met laadklep hadden. Lijkt me niet bevorderlijk voor de rug van de medewerker.

Beste Eric,

Esther 03-10-2020

In verband met thuiswerken had ik een usb c naar hdmi adapter nodig. Ik heb hier zelf geen verstand van en liet me informeren door een medewerker van BCC. Helaas kwam ik met de verkeerde thuis, mag ik mocht zonder problemen retourneren. In plaats van aleen de retour aan te nemen vroeg de andere medewerker door naar wat ik precies nodig had. In Jip en Jan Janneke taal uitgelegd wat de bedoeling was. De medewerker heeft voor mij op internet gezocht, kwam achter de kassa vandaan en heeft met de laptops die in de winkel staan net zo lang getest totdat hij het juiste product voor mij gevonden had. Dus in plaats van alleen de retour an te nemen, heeft hij service geleverd zodat ik alsnog het juiste product kon aanschaffen. Hel blij mee.

Beste Esther,

Jan 03-10-2020

In de winkel erg netjes geholpen. Men liet me gewoon eerst rustig rondkijken en gaf aan dat ik altijd, indien nodig, de verkoper aan kon spreken of een vraag kon stellen. Geen opdringerig gedoe. Gaf een eerlijk advies.

Beste Jan,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service in onze winkel.

Laura 03-10-2020

Hele fijne winkel.
Vriendelijke hulp maar ook echt inhoudelijk verstand van hun producten.

Beste Laura,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Prima vriendelijke service met bezorgen 02-10-2020

De verkoper was vriendelijk en deskundig op het gebied van koelkasten en ovens

Beste ,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerker.

Mike 02-10-2020

De levering was top dank zij X.
Het personeel is gemotiveerd en zeer klantvriendelijk.

Beste Mike,

Bedankt voor jouw review over de levering.

Wil de Brave 02-10-2020

Door een misverstand ben ik boos naar de winkel gegaan. Gelukkig heeft de bedrijfsleider mij verteld, dat de emails die ik had ontvangen van het hoofd kantoor op een mus communicatie beruste, dit keer zonder overleg met hem! Ik was blij met de goede uitleg, en ging weer zoals altijd positief weer de winkel uit, zoals ik al 32 jaar doe als ik iets had gekocht bij BCCTot een volgende keer

Beste Wil de Brave,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles is opgehelderd. We verwelkomen je graag weer!

Louis 02-10-2020

Tv die ik op het oog had stond niet opgesteld.
Na twee dagen kon ik terugkomen, de medewerker van BCC had de TV alsnog opgesteld.
Door inlevering VVV bonnen en Freebees een mooie TV gekocht voor weinig geld
Goed en vriendelijk geholpen in de winkel

Beste Louis,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service in onze winkel.

Bcc sliedrecht 02-10-2020

Vriendelijk . kennis van zaken. behulpzaam.service gericht. Goede prijs kwaliteit verhouding

A 02-10-2020

Perfect ze adverteren en hebben t dan óók gewoon goed op voorraad. Gewoon goed de volgende dag bezorgd. En werkt óók goed duidelijke pc!! Top bcc

Beste A,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Erik 02-10-2020

Weer uitstekend geholpen in Zeist, ruim voldoende kennis, en als ze het niet zeker weten dan wordt het uitgezocht. Zeker een aanbeveling. Top!!

Beste Erik,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zeist.

Levy 02-10-2020

Ik kwam binnen en de menneer die mij heeft geholpen was erg spontaan en vrolijk en energiek, hij kon mij alles goed en eerlijk vertellen. Zeer tevreden!

Beste Levy,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vrolijke medewerker.

Ome Arie 02-10-2020

Een receiver gekocht en die was defect, teruggegaan naar de winkel en daar werd hij gelijk omgeruild. Geen moeilijke toestanden met reparatie, maar gelijk een nieuwe meegekregen. En daar word ik nou blij van. Verder prima geholpen door een goeie verkoper.

Beste Ome Arie,

Loes 02-10-2020

Voor mij een hele klantvriendelijke winkel en staan altijd klaar om je goed te helpen en uitleg te geven over je aankoop

Beste Loes,

Bedankt voor jouw review. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel.

Walter 02-10-2020

De medewerker was allereerst klantvriendelijk. Daarnaast was hij deskundig en heeft mij zeer goed te woord gestaan en geholpen

Beste Walter,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige en klantvriendelijke medewerker.

BVisch 02-10-2020

Altijd vriendelijk en behulpzaam ,goede uitleg. Je hoeft nooit lang tewachren voor je geholpen wordt .

Beste BVisch,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke hulp.

J.Hordijk 02-10-2020

Wij zijn uitstekend geholpen met een hele goede uitleg over iedere stofzuiger en over de video deurbel ik zou het iedereen aanraden om naar BCC te gaan zijn ook erg klantvriendelijk

Beste J.Hordijk,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijke hulp in onze winkel.

saak 02-10-2020

ik ben altijd vriendelijk geholpen door deskundig personeel , mijn aankopen zijn altijd op tijd geleverd. 1 keer een koelkast geleverd die beschadigt was. dit is netjes geregeld met een korting achteraf.

Beste saak,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke hulp van onze deskundige medewerker.

Pieter 02-10-2020

Prima service, vakkundige uitleg, verkoper neemt de moeite om te kijken of de notebook toch nog leverbaar is en dat is gelukt. Had ook nog een vraag over Samsung buds+ prima opgelost , erg tevreden

Beste Pieter,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerker.

Marijn 02-10-2020

Kort en krachtig: prima services, waren op de doorgegeven tijd aanwezig. Unit keurig in huis geplaatst. Gewoon zoals het hoort. Dus een dikke 8 .

Beste Marijn,

M 02-10-2020

Snelle afhandeling en ik had het product de volgende dag in huis. Tevreden klant.

Beste M,

BCC Leidschendam 02-10-2020

Keer op keer worden we geweldig geholpen, bij BCC, met een goed advies bij onze aankopen. Nooit voelde we dat er teveel gepushed werd vanuit de verkoper. De keuze werd altijd bij ons gelaten.
We hebben inmiddels in de afgelopen 3 jaar naar volle tevredenheid een koelkast, wasmachine, afwasmachine, afzuigkap, kruimeldief en luchtbevochtiger gekocht.
Bezorgen, plaatsen, service en garantie krijgen van ons ook een pluim en dus een 10.

Beste,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service in onze winkel.

Chris 02-10-2020

Fijn winkelen ik vind er alles wat ik nodig heb, een probleem met een toestel wordt keurig opgelost.
Fijne verkopers die je spontaan uit de nood helpen.

Beste Chris,

Erwin 02-10-2020

Super geholpen in Den Helder door xxx Wist veel te vertellen over ZIJN producten. TOP!!!

Beste Erwin,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Helder.

J. Verduin. 02-10-2020

Prima locatie. B.C.C. is een mooie winkel en goed bereikbaar. Je wordt er als klant goed geholpen door deskundig en behulpzame medewerkers.

Beste J. Verduin.,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en deskundige medewerkers.

Hulst 02-10-2020

Goede service en klantvriendelijk gericht. Alleen zijn wij niet zo tevreden, wat de bezorging van deze dag betreft. De vorige bezorgers waren veel vriendelijker. En ik ben ook niet tevreden wat het aftekenen betreft. Want ze hebben zomaar een V op de bon getekend. Ze hebben niet gevraagd om mijn handtekening als klant. Dus dat vind ik wel een min punt.

Hans 02-10-2020

Zoals altijd een perfecte koop de Kärcher SC5 bij BCC.
Deze keer helaas 1 dag later als verwacht. Maar dit door DHL (hun hadden fout gesorteerd (!)
Maar alsnog tevreden- vooralmet BCC.

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

George 02-10-2020

Meer dan uitstekende service en advies over de aanschaf van een wasmachine, tot een prima keuze gekomen en erg tevreden met de aankoop!

Beste George,