Leoniek 04-10-2020

mooie, ruime winkel. vriendelijk personeel. het product waar ik naar op zoek was, was makkelijk te vinden en gelukkig op voorraad. ik kon het gelijk meenemen, wat heel prettig is.

Beste Leoniek,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.

Hoorn 04-10-2020

Een mooie ruime winkel met personeel die luister naar de klant wat die wil en weet waar betover gaat

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

koen 04-10-2020

prettige ontvangst en goede advisering. Komen niet gelijk op je af maar staan open voor vragen zonder op een koop aan te dringen.
Weten waar ze over praten

Beste koen,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze kundige medewerkers.

Ingrid 04-10-2020

Je word altijd vriendelijk en professioneel geholpen. Ze nemen de tijd voor je, komen met oplossingen.
Wij gaan altijd naar BCC Beneden Leeuwen als we wat nodig hebben.

Beste Ingrid,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beneden Leeuwen.

Marcel Woudenberg 04-10-2020

Zijn goed te woord gestaan kijken voor beste oplossing klant goed advies netjes behandeld en leuke korting perfecte medewerker

Beste Marcel Woudenberg,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte service.

A.Kraaijeveld 04-10-2020

Goede service, vriendelijke vakkundige verkoper, niet opdringerig. Rustige winkel zonder herrie zoals muziek. Nadat ik de verkeerde keuze had gemaakt kon alles georrigeerd worden zonder problemen.

Beste A.Kraaijeveld,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.

Willem 04-10-2020

Ik had een nieuw mobiel besteld, tot mijn verbazing had ik de volgende dag de postbode al aan de deur, super snel dus.
PS. Ik bestel alles bij BCC comp,mobiel, ook voor mijn vrouw en dochter, radio, dus dat zegt genoeg.
Een super zaak nog nooit moeilijkheden gehad.

Beste Willem,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Bob Zwaans. 04-10-2020

Ik had een nieuwe tv gekocht in geladen thuis uit gepakt en helaas zag ik een kras op het scherm. Contact gezocht met de klantenservice van bcc zeer goed te woord gestaan mij geadviseerd om een foto te maken samen met de bon opgestuurd naar de desbetreffende winkel met de mededeling dat ik gebeld wil worden.
Twee uur later werd ik gebeld met de mededeling dat de tv wordt om geruild voor een nieuwe.
Al met al een top service en klantvriendelijk.

Beste Bob Zwaans,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

Dennis 04-10-2020

Vandaag 04-10-2020 bij BCC Den Bosch (Balkweg 7) binnengelopen voor airpods pro. Artikel was bij concollega electronicawinkel niet op voorraad. Bij deze BCC wel en daar ben ben ik snel, vriendelijk en zeer klant centraal geholpen en dus heb ik met airpods pro de winkel weer verlaten!

Beste Dennis,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Bosch.

Mieke Bruines 04-10-2020

Wat zijn wij super geholpen door ......... van BCC in Zoeterwoude! We gingen ervan uit dat wij een nieuwe versterker moesten kopen, maar door zijn kennis van zaken, adviseerde hij ons een apparaatje, waarmee we hetzelfde doel (Spotify over de Bose-installatie laten spelen) konden bereiken. We werden helemaal blij van zoveel deskundigheid en vriendelijkheid van deze medewerker! BCC. wij komen er graag!

Beste Mieke Bruines,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zoeterwoude.

Maria 04-10-2020

In de shop wordt je bijzonder netjes geholpen, medewerkers zijn niet opdringerig maar zeer zeker heel behulpzaam. Het is erg prettig winkelen in een BCC shop en de prijzen zijn zeker een van de laagste in de branche. Informatie over producten wordt zeer correct en vakkundig gegeven, kortom wij kiezen voor BCC en zijn een zeer tevreden klant

Beste Maria,

Bedankt voor jouw review over de vakkundige adviezen in onze winkel.

john 04-10-2020

het is een fijne winkel en alles staat overzichtelijk opgesteld.
goede en duidelijke uitleg gekregen over het produkt (smart TV) wat ik daarna heb aanfgeschaft
je kunt vrij dichtbij en gratis parkeren

Beste john,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

sandra 04-10-2020

Goede uitleg van vakmensen die weten waarover ze praten. Vriendelijk en netjes behandeld.

Beste sandra,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerkers.

J.Kerkhoffs 04-10-2020

De medewerker heeft ons uitstekend geholpen. Goed advies, vriendelijk en we verlieten, zonder product (wordt over een paar dafen geleverd, want het was niet op voorraad), de winkel. Een bezoek aan de klantvriendelijke BCC in Breda is een aanrader!

Beste J.Kerkhoffs,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Breda.

Tamara 04-10-2020

Prima service. Niet tevreden over mijn eerste aankoop en vervolgens direct een nieuwe aankoop kunnen bestellen. Werd de volgende dag geleverd.

Beste Tamara,

Ton kraamwinkel 04-10-2020

Nadat wij 2 weken terug, door een goed advies een wasmachine van Aeg met de laatste laagste energie normen bij BCC haadden gekocht begaf nu ook de droger het
Weer bij BCC langsgegaan en wederom door het goede en prettige advies een condensdroger net warmtepomp van Aeg aangeschaft.
Voor het witgoed zal ik hopelijk de vestiging in hazerswoude niet meer bezoeken. Naar voor een soundbar zal ik zeker weer snel langsgaan.

Beste Ton kraamwinkel,

Bedankt voor jouw review over onze Zoeterwoude.

Leny 04-10-2020

wij winkelen regelmatig bij BCC ( en kopen ook ) want de service , kwaliteit , vriendelijk en bekwaam personeel is uitmuntend , ze staan je bij met raad over de producten die je koopt , verder leggen ze goed uit voor de garanties op de producten. Dus in ons huis staan veel producten van BCC en we zijn er heel tevreden mee .

Beste Leny,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service van onze medewerkers.

B. Reus 04-10-2020

Ik heb de bestelling zelf niet gedaan , dus dat kan ik niet beoordelen. Maar ik was zeer tevreden over de zorgvuldigheid , vriendelijkheid en duidelijkheid over en bij de bezorging.

Beste B. Reus,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke bezorgers.

marcel 04-10-2020

Het is een nette winkel overzichtelijk, je word er netjes geholpen personeel weet waar ze over praten nemen de tijd voor je en als ze iets niet zeker weten zoeken ze het voor je op. dus al met al ben ik tevreden over deze winkel.

Beste marcel,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel.

Bart Bon 04-10-2020

Rustig en goed geholpen. Medewerker nam alle tijd en legde alles goed uit 😁.
Niet te druk in de winkel. Goed geregeld.

Beste Bart Bon,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

MvdSteeg 04-10-2020

Eerst in de winkel geweest, prima geholpen,. Uiteindelijk een op olieradiator besteld in de webshop ivm gratis verzending. De volgende ochtend was de bestelling er al. Prima service dus!! Bedankt

Beste MvdSteeg,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Breda 04-10-2020

Een Whirlpool vaatwasser gekocht met een leuke aanbieding , verlenging van de garantie tot 5 jaar en gratis montage. Maar er is nog meer. Op de dag van geplande bezorging, 2 weken na aankoop( geen enkel probleem mee, de monteur bepaalt de termijn) bleek de vaatwasser niet meer leverbaar, Slechts 2 dagen later een duurdere, stillere en energiezuiniger apparaat geleverd en gemonteerd en ook nog voor dezelfde prijs als van de oorspronkelijk gekochte vaatwasser. Een voor mij ongekende service en dit alles zonder te pingelen in de winkel.

jh 04-10-2020

Prima service en levering op de afgesproken tijd. KEurig een belletje 15 minuten er voor waarin alvast wordt gevraagd waar (in dit geval) de droger moet staan en hoeveel trappen etc. Fijne bezorgers die normaal met je, en elkaar, communiceren

Beste jh,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Smetsers 04-10-2020

Wij komen hier al jaren en halen hier al ons spullen. Ze zijn klantvriendelijk en behulpzaam. Wij bevelen deze winkel van harte aan 👍👍

Shorouq Alghiwi 04-10-2020

Ik heb een wasmachine bij BCC gekocht, maar op de volgende dag had Mediamarkt korting op het zelfde model, maar BCC niet.
Ik ging weer terug naar BCC en ze hebben mij het verschil terug betaald.

Beste Shorouq Alghiwi,

Patricia 04-10-2020

Via internet mobiel besteld met afhalen in de winkel. Binnen 10 bericht dat het klaar lag en opgehaald kon worden. In de winkel ook snel en netjes geholpen.

Beste Patricia,

Bedankt voor jouw review over de snelle service.

Joanne 04-10-2020

Bestelling ging zo vlot en zoals we gewend bent, medewerkers staan altijd klaar voor hun klanten. Winkel zit er tiptop uit.

Beste Joanne,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Lucia 04-10-2020

In de winkel, Buikslotermeerplein te Amsterdam, zeer vriendelijk geholpen en de levering van de wasmachine inclusief de aansluiting perfect geregeld. 2 hele aardige en professionele bezorgers gehad. Schoonmaakprogramma hebben ze al aangezet en een prima uitleg en tips gehad. Top!

Beste Lucia,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal Amsterdam Buikslotermeerplein.

OuwePeer 03-10-2020

Eenvoudig bestellen en voorkeur voor mij was zelf afhalen. Dat ging zo soepel, heerlijk

Beste OuwePeer,

Ronald 03-10-2020

Duidelijke website, nette prijzen, goede en snelle levering van mijn printer. Volgende keer koop ik weer bij BCC.

Beste Ronald,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Mered 03-10-2020

Overzichtelijke winkel en vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook coronawise erg prettig! Voldoende keuze in de winkel waar ik uit kan kiezen.

Beste Mered,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en behulpzame medewerkers.

Marc 03-10-2020

Mooi assortiment, vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuk om met de juiste aankoop de winkel uit te gaan, maakt het verschil met een webshop zichtbaar.

Beste Marc,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

J.F.D. 03-10-2020

We werden super geholpen en geadviseerd! Hadden we niet verwacht! Gaan zeker terug voor onze volgende aankoop, zeker voor de goede service!!! Ga zo door team!!!

Beste J.F.D.,

Bedankt voor jouw review over onze service. Wat leuk dat dit boven verwachting is geweest.

Marina Waltené 03-10-2020

Goede winkel. Goede uitleg, verstand van de producten . Zeer vriendelijke verkopers. Goede producten en ook zeer goede service.

Beste Marina Waltené,

van Lanen 03-10-2020

Al jaren kopen wij onze producten bij Bcc, al bij binnenkomst zijn wij geen klanten meer maar worden we zoals thuis als vrienden ontvangen!!!
Sommige medewerkers weten dan nog precies wie je bent ook al ben je een half jaar tot een jaar niet meer in de winkel geweest.
Zelfs weten sommige medewerkers nog uit hun hoofd wat je toen gekocht hebt.
Wij geven de vestiging in Arnhem een dikke vette 10 OMDAT WIJ HIER GRAAG KOMEN SHOPPEN!!!
En omdat wij hier als vrienden worden ontvangen.

Ook krijg je hier een goede uitleg van het product en vaak hebben sommige medewerkers zelf ook dit product thuis staan, waardoor ze vaak zelf al hun eigen mening kunnen geven over het product.

En dit laatste is natuurlijk ook heel erg handig want dan vertellen ze jou hoe je het beste iets wel of niet kunt doen en dit vinden wij erg fijn!

Beste van Lanen,

Bedankt voor jouw review over onze persoonlijke en klantgerichte service.

Erik 03-10-2020

Je wordt snel en goed geholpen in de winkel. medewerkers geven de indruk verstand van zaken te hebben

Beste Erik,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze vakkundige medewerkers.

Melanie 03-10-2020

Online besteld en binnen 1 uur opgehaald zodat we vandaag gelijk konden genieten van ons product. Personeel in Barendrecht erg vriendelijk en behulpzaam. Ik kom zeker terug!

Beste Melanie,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Barendrecht.

Thieu de Groen 03-10-2020

Breed assortiment, goede bereikbaarheid en service, in een half uur een nieuwe TV, printer, Ereader gekocht!

Beste Thieu de Groen,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankopen!

Michael 03-10-2020

Ik heb op 03-10-2020 een Samsung Galaxy A20 gekocht bij BCC Hilversum de vriendelijke verkoper Collin adviseerde deze smartphone omdat een oudere familielid van Collin ook de Samsung Galaxy A20 heeft en uiteindelijk heb ik hem gekocht voor mijn moeder omdat deze ook heel makkelijk was voor ouderen deze verkoper Collin nam uitgebreid de tijd hier voor voor mij alvast hartelijk dank.👍👍

Beste Michael,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hilversum.

JP 03-10-2020

Keurig geholpen. Totaal niet opdringerig. Top. Nette verkopers, vriendelijk en goede uitleg. Top BCC Almere

Beste JP,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Almere.

heel zeker 03-10-2020

ik werdt heel vriendelijk behandeld en heel vakkundig gaat zo door en wat een fantasties personeel

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en vakkundige medewerkers.

Henk 03-10-2020

Fijn geholpen door verkoper in alle rust alles uitgelegd over geluid installatie ik zal zeker dat ook bijj jullie kopen

Beste Henk,

Wilma 03-10-2020

Prettig om de winkel advies op maat te krijgen bij aankoop van een headset. Er is zoveel keuze

Beste Wilma,

Hans de Boer 03-10-2020

Genoeg parkeer plaatsen. Groot assortiment. Verkopers springen niet tegelijk op je als je binnen komt. Indien nodig helpen ze je snel bij vragen. Prettige uitleg en bij de kassa de vermelding dat er garantie enz. op de gekochte producten zitten. Hier komen we zeker weer terug.

Beste Hans de Boer,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Michel 03-10-2020

Prettige, vriendelijke en deskundige medewerkers. Geen pusherig verkoopgedrag of popie jopie taalgebruik. Nemen de tijd voor je. Je voelt je oprecht klant!

Bereikbaarheid winkel is goed. Uitstekende parkeergelegenheid

Beste Michel,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte service.

Linsey 03-10-2020

Het duurde eventjes voor er een collega van beneden doorhad dat het boven druk was met vragende klanten. Meneer heeft ons toen fantastisch advies gegeven en dat bracht ons tot een aankoop.

Bij levering waren de jongens super snel en beleefd. Top service!

Beste Linsey,

Bedankt voor jouw review over de service van onze winkelmedewerker en onze bezorgers.

Carolien 03-10-2020

Ik heb nu al diverse aankopen bij de BCC winkel in Hoorn gedaan (wasmachine, koelkast, smartphones en een smart watch) en ben daar zeer tevreden over. Vooral het uitermate vriendelijke en deskundige personeel maakt dat ik keer op keer in deze winkel mijn elektronica aankopen doe. Ook valt het mij op dat ik hier steeds dezelfde gezichten zie, dus niet veel wisselingen in het personeelsbestand. Je wordt dan ook herkent en dit vind ik fijn.

Beste Carolien,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hoorn.

BCC Venray 03-10-2020

Goeie uitleg in de winkel, duidelijk het verschil aangegeven tussen verschillende merken.
De service is ook goed, de volgende dag was het er al.

Beste,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

tleeuw 03-10-2020

Vlot bediend en juiste keuze gemaakt door goed advies. Kom vaker bij BCC omdat de service bij mij altijd
goed geweest is.

Beste tleeuw,

Gerard Zoetermeer 03-10-2020

Vrijdagavond 2 oktober bestelling geplaatst op de website, gekozen voor afhalen in winkel. Zaterdag ochtend 3 oktober, keurig bericht dat bestelling afgehaald kon worden. In winkel goed geholpen, bestelling stond keurig klaar.
Zo hoort het te gaan, geen onnodige berichten, bestelling binnen aangegeven termijn af te halen. Prima!!!

Beste Gerard Zoetermeer,

Bedankt voor jouw review over onze afhaalservice.