Remok 05-10-2020

Ik was op zoek naar nieuwe draadloze oordopjes voor mijn telefoon waarmee ik ook kan sporten, na een week te hebben "ge-googled" welke het beste zijn, zag ik door de bomen het bos niet meer.
In de winkel heb ik hulp gevraagd, en de verkoop medewerker kon mij zowel de voordelen en nadelen vertellen van de diverse typen. Hierdoor kwam ik snel tot de juiste keus.
Eenmaal thuis de oordopjes aangesloten op mijn telefoon en ze werken perfect.

Beste Remok,

Bedankt voor jouw review over de deskundige service van onze medewerker.

Yvonne 05-10-2020

Duidelijke site! Snel kunnen vinden wat ik wou,en zeker heel belangrijk,om 18.00 zondag avond bestelt,maandag 15.30 werd het bezorgt!

Beste Yvonne,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Hoeckel Kees Van 05-10-2020

We hebben bij BCC in Roosendaal een HP laptop gekocht
De verkoper was absoluut niet opdringerig maar heeft keurig meegedacht met onze wensen
Nette afhandeling
Absoluut tevreden over

Beste Hoeckel Kees Van,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Roosendaal.

Alex 05-10-2020

Goede website van BCC.Je kan heel veel keuzes maken in het menu filteren om je eigen keuze nog makkelijker te maken.
Zelfs vergelijken van producten.
Ook de prijs is aantrekkelijk.Over het algemeen altijd dezelfde prijs met de bekende andere stores.
Dan heb je ook nog de outlet waar je beslist op moet kijken.Soms erg aantrekkelijke producten.

Beste Alex,

Bedankt voor jouw review over onze website.

john 05-10-2020

vond snel wat ik zocht na mijn omschrijving en kon duidelijke uitleg / specificaties vinden

Beste john,

Hans Kok 05-10-2020

Het is een zeer overzichtelijke winkel met vriendelijk personeel. Je wordt in de gaten gehouden terwijl je wacht. De medewerker meld zich tussen door dat hij naar je toekomt. Hij is deskundig en geeft een goede uitleg betreffende het product naar waar ik geïnteresseerd ben, in mijn geval een speaker set afgestemd op mijn versterker.
Alles wordt keurig geregeld en medewerker zorgt dat mijn artikel netjes thuis wordt bezorgd.
Ook betreffende de Corona maatregelen worden deze goed in acht genomen.
Wat mij betreft een 10 waard en zeker aan te bevelen, je voelt je hier echt klant en geen nummer

Beste Hans Kok,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service in onze winkel.

Bep 05-10-2020

Ik heb goede ervaring met BCC in Bergen op Zoom (veel kennis in huis en ze hadden plezier in hun werk). Maar de service online is ook enorm goed. Makkelijk te vergelijken en snel geleverd, precies zoals het op de site staat. Ik raad BCC dan ook vaak aan.

Beste Bep,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Bergen op Zoom.

SB 05-10-2020

Goed geholpen personeel die er staat denkt met je mee om uiteindelijk tot de juiste oplossing en keuze te komen!

- service
- deskundigheid
- Vriendelijk

Daar kun je zeker op rekenen 😀

Beste SB,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerkers.

Alex 05-10-2020

In bcc Veghel geweest voor een nieuwe tv. Netjes te woord gestaan en duidelijke uitleg gekregen zonder je iets te willen aansmeren. Uiteindelijk gekozen voor een qled en ben er zeer blij mee. Super winkel met superservice.

Beste Alex,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veghel.

Linda 32 05-10-2020

Altijd qua prijs wel goed. Jammer dat de verkopers te veel hun best doen om daadwerkelijk te verkopen mag best iets minder. Wat ik ook al vaker heb meegemaakt is dat verkopers zodra ze door hebben dat je het product niet zeker weten koopt je snel afgewimpeld omdat ze het zonde van hun tijd vinden. Dus qua prijs zeg ik ja tegen bcc maar qua verkopers zeker een nee door meerdere slechtere ervaringen

Beste Linda 32,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Margaret 05-10-2020

Goede prijs/kwaliteit verhouding. De zaak is dicht bij en er is goede parkeergelegenheid.

Beste Margaret,

Willem 05-10-2020

Zaterdag bij BCC Barendrecht geweest voor aanschaf Soundbar. Geholpen door Top adviseur. Systeem gekocht, was niet de kwaliteit die wij verwachtten. Terug op zondag. Weer met adviseur afgestemd en zonder problemen omgewisseld voor een Sonos Beam met 2 boxen. Werkt Top en na vele jaren nu snoerloos geluidssysteem. Prima service van BCC.

Beste Willem,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Barendrecht.

Angie 05-10-2020

Goede service, dankzij de beste man een TV gevonden wat bij ons past en die aan onze wensen voldoet!

Beste Angie,

Bedankt voor jouw review en veel plezier van de TV!

Max 05-10-2020

Goed geholpen bij het kopen van een printer. Vrolijk en vriendelijke meneer die de vragen goed beantwoorde.

Beste Max,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Kim 05-10-2020

Grote, overzichtelijke winkel met veel keus en goede, klantvriendelijke service.

Beste Kim,

Bedankt voor jouw review over onze winkel. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel.

Rafeloor 05-10-2020

Ondanks de corona een veilige winkel, met duidelijke looproutes. Heel vriendelijk en deskundig personeel. En een goede prijs voor de door mijn gezochte televisie.

Beste Rafeloor,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de service van onze vriendelijke en deskundige medewerkers.

Monique 05-10-2020

Nette winkel met o.a. prima service door de medewerker.
Sfeer is goed.
Gunstige locatie.

Beste Monique,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

John W 05-10-2020

Kon niet met FreeBees betalen BCC zakelijk website, in de winkel kon ik weer niet "zakelijk" kopen (kon ook wat vriendelijker geholpen worden) en klantenservice was niet klantvriendelijk en klantgericht. Heb mail gestuurd en beschreven wat het probleem is. In afwachting van een reactie. Als ik bij een andere elektronicawinkel de FreeBees zou kunnen verzilveren zou ik dat direct doen.

Beste John W,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. Kun je ons het ordernummer doorgeven?

Anouschka 05-10-2020

Prettig kopen. Denken mee met wat je wilt hebben/ waar het voor is en wat dan de beste optie is.

Beste Anouschka,

Marcel 05-10-2020

Wat mij opviel was de productkennis. Duidelijke uitleg en advies. Winkel overzichtelijk en netjes. Vriendelijk en service gericht. Blij met mijn aankoop.

Beste Marcel,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service in onze winkel.

Mike 05-10-2020

Gisteravond besteld en de volgende dag voor 12 uur al binnen. Goede en snelle service. Ook zijn er meerdere betalingsmogelijkheden. BCC heeft ook een Outlet store, waar je veel producten voor veel minder geld kan kopen. Vaak zit er dan een klein deukje in, wat amper opvalt. Maar wel voor veel minder geld. Ideaal.

Beste Mike,

Bedankt voor jouw review over onze Outlet store en snelle service.

Ben 05-10-2020

Als je nog goede service wilt hebben dan moet je bij BCC zijn, mijn ervaringen zijn gedaan bij BCC Beek ze zijn niet opdringerig geven je duidelijke uitleg en hebben een prima service.
Ga zo door.

Beste Ben,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beek.

Frits Overbeek 05-10-2020

De BCC in de Wall in Utrecht is buitengewoon klantvriendelijk.
met heel veel geduld zijn wij behandeld.
door allerlei omstandigheden gaf het overzetten van alle data van oud naar nieuwe smartphone nog wel wat problemen. dat zat meer in het oude apparaat dan in het nieuwe.
met heel veel geduld is alles uitstekend afgehandeld en werden wij voortdurend voorzien van koffie, of werd er gevraagd of we nog iets wilden drinken.

Beste Frits Overbeek,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal Utrecht The Wall.

Dunbaron 05-10-2020

Beste onlineshop zonder schreeuwige reclames. Prima ondersteuning via webpagina of in de winkel zelf.
Uitgebreide keuze voor ieder wat wils. Webpagina oogt rustig en overzichtelijk (grote assortiments-iconenen en laad snel, ook de filters werken prima!
Aanbiedingen en artikelen en reparatieafdeling zijn makkelijk te vinden.

Beste Dunbaron,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

Herman 05-10-2020

Samsung tablet gekocht bij BCC in Delft. De parkeergarage is recht onder de winkel. Met de lift kom je zo vanuit de parkeergarage in de winkel. Handig! Goed geadviseerd door behulpzaam personeel, daar waar je bij de concurrent nog wel eens lang moet zoeken naar beschikbaar deskundig personeel.

Beste Herman,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Delft.

Herman A. Arts 05-10-2020

Na ons bezoek van de BCC vestiging aan het Hertogplein Nijmegen, waar echter géén Dyson stofzuigers in het assortiment zitten, zijn wij naar de BCC vestiging Dukenburg Nijmegen gegaan.
Dat bleek alsnog een goeie keus.
Een groots en goed verzorgde winkelruimte, met een zeer ruim gesorteerde assortiment, in ons geval met name voor stofzuigers.
Wij werden ontvangen op de Dyson stand en te woord gestaan door xxx, een enthousiaste en correcte verkoper welke de tijd nam om onze vragen verhelderend te beantwoorden en ook goed toe te lichten, chapeau voor xxx.

Wij besloten ter plekke een Dyson V11 Pro, met extra actie te kopen.
Helaas was dit type niet meer op voorraad en krijgen wij nog te horen wanneer deze bij ons aan huis afgeleverd zal gaan worden.

Beste Herman A. Arts,

Bedankt voor jouw review over onze filialen in Nijmegen.

van kleef 05-10-2020

koop al heel lang denk 25jaar goede service vriedelijk en kundig personeel weten waar ze over praten.
goede afspraken over bezorging en op tijd.

Beste van kleef,

Bedankt voor jouw review. We verwelkomen je graag weer!

v Aarle 05-10-2020

Ik ben netjes en accuraat geholpen bij het vinden van een I pad, De verkoopster was netjes en in deze tijd met mondkapje. Chapeau !!!!

Beste v Aarle,

Bedankt voor jouw review over onze service. Veel plezier met de aankoop!

Renata 05-10-2020

Wij kwamen naar de winkel om een nieuwe vaatwasser te kopen. Vriendelijk geholpen, duidelijke uitleg gehad over de verschillen van de apparaten. Verkoper was totaal niet opdringerig en heeft goed meegedacht. Uiteindelijk een goede keuze kunnen maken. Wij zijn zeer tevreden over de BCC in the Wall.

Beste Renata,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal Utrecht The Wall.

Dewy 05-10-2020

Wij zijn perfect geholpen door Bcc. Bij thuiskomst zag ik dat ik iets verkeerd had gedaan dus contact opgenomen met de klantenservice, het was binnen een paar minuten geregeld !
Levering was zeer goed, keurig op tijd, nette jongens keurig alles uitgelegd en aangesloten.

Beste Dewy,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Marlous 05-10-2020

De service was enorm snel. De mail was duidelijk en liet mij weten wanneer mijn bestelling voor mij klaar lag. Dit was al binnen twintig minuten het geval en zodoende had ik drie kwartier na mijn bestelling de AirPods al in huis. Ook in de winkel vriendelijk geholpen. Goede ervaring!

Beste Marlous,

Bedankt voor jouw review over de snelle service van onze winkel.

Claudia 05-10-2020

Erg goed en vakkundig geholpen, we hadden best wel wat dingen nodig, dus waren redelijk lang in de winkel
We hebben elk personeelslid wel gesproken en waren allemaal heel aardig , kopje koffie erbij en de sfeer was geweldig

Beste Claudia,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Padwalkar 05-10-2020

The BCC shop attendant was very pleasant and helpful in finding the right kind of refrigerator for my home.

Dear Padwalkar,

Thank you for your review about the service of our employee.

Kind regards,

M&M 05-10-2020

We zijn goed geholpen bij het kiezen en snel geslaagd voor een mooie wasmachine.

Beste M&M,

Bedankt voor jullie review.

Sm 05-10-2020

Goede uitleg over het gekochte product, netjes Corona regels afstand en dergelijke en spullen waren op voorraad

Beste Sm,

de Jong 04-10-2020

Supersnelle afwikkeling van mijn reservering en het afhalen in de winkel. Kon het binnen een uur ophalen, het stond al netjes klaar.

Beste de Jong,

Bedankt voor jouw review over onze service.

de Jong 04-10-2020

Beste de Jong,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Ingrid 04-10-2020

Op de site is alles goed te vinden. Het personeel in de winkel is vriendelijk. Je wordt vakkundig geholpen.

Beste Ingrid,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de vakkundige hulp in onze winkel.

Ellen 04-10-2020

Bij bezoek aan BCC Oss werd ik meteen en erg vriendelijk geholpen. Ik kocht een Samsung Tab A met 64 GB geheugen. De volgende dag kreeg ik de tablet thuisgeleverd, echter met 32 GB geheugen. Daar kwam ik pas achter na installatie. Toen ik de bon controleerde had ik ook betaald voor een tablet met 32 GB. Het prijsverschil was echter maar 1 euro. Een vergissing dus. Ik ging terug naar de winkel en mocht de tablet gewoon omruilen voor een tablet met 64 GB. Geweldige service!! TOP!!

Beste Ellen,

Bedankt voor jouw review. over ons filiaal in Oss

BJ Harmers 04-10-2020

Wat een goede uitleg over het aangekochte artikel! Een hoop geld minder op de rekening maar weer tevreden de winkel uit! Voor mij niets anders dan BCC!!!

Beste BJ Harmers,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Van Drie 04-10-2020

Vandaag naar de BCC in Amersfoort geweest om een nieuwe tv te kopen. Wij vinden het altijd prettig om naar een winkel te gaan en bij de BCC in Amersfoort worden we altijd netjes en vriendelijk geholpen. Zeker een aanrader om daar heen te gaan als je advies wilt hebben over een bepaald product. In Amersfoort zijn voldoende van dit soort winkels, maar wij kiezen toch altijd weer om naar de BCC te gaan. En daarnaast wat nog een zeer goed pluspunt is, je krijg je factuur ook altijd per mail toegestuurd! Ideaal meteen in je digitale archief!

Beste Van Drie,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amersfoort.

Leoniek 04-10-2020

mooie, ruime winkel. vriendelijk personeel. het product waar ik naar op zoek was, was makkelijk te vinden en gelukkig op voorraad. ik kon het gelijk meenemen, wat heel prettig is.

Beste Leoniek,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.

Hoorn 04-10-2020

Een mooie ruime winkel met personeel die luister naar de klant wat die wil en weet waar betover gaat

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

koen 04-10-2020

prettige ontvangst en goede advisering. Komen niet gelijk op je af maar staan open voor vragen zonder op een koop aan te dringen.
Weten waar ze over praten

Beste koen,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze kundige medewerkers.

Ingrid 04-10-2020

Je word altijd vriendelijk en professioneel geholpen. Ze nemen de tijd voor je, komen met oplossingen.
Wij gaan altijd naar BCC Beneden Leeuwen als we wat nodig hebben.

Beste Ingrid,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beneden Leeuwen.

Marcel Woudenberg 04-10-2020

Zijn goed te woord gestaan kijken voor beste oplossing klant goed advies netjes behandeld en leuke korting perfecte medewerker

Beste Marcel Woudenberg,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte service.

A.Kraaijeveld 04-10-2020

Goede service, vriendelijke vakkundige verkoper, niet opdringerig. Rustige winkel zonder herrie zoals muziek. Nadat ik de verkeerde keuze had gemaakt kon alles georrigeerd worden zonder problemen.

Beste A.Kraaijeveld,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.

Willem 04-10-2020

Ik had een nieuw mobiel besteld, tot mijn verbazing had ik de volgende dag de postbode al aan de deur, super snel dus.
PS. Ik bestel alles bij BCC comp,mobiel, ook voor mijn vrouw en dochter, radio, dus dat zegt genoeg.
Een super zaak nog nooit moeilijkheden gehad.

Beste Willem,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Bob Zwaans. 04-10-2020

Ik had een nieuwe tv gekocht in geladen thuis uit gepakt en helaas zag ik een kras op het scherm. Contact gezocht met de klantenservice van bcc zeer goed te woord gestaan mij geadviseerd om een foto te maken samen met de bon opgestuurd naar de desbetreffende winkel met de mededeling dat ik gebeld wil worden.
Twee uur later werd ik gebeld met de mededeling dat de tv wordt om geruild voor een nieuwe.
Al met al een top service en klantvriendelijk.

Beste Bob Zwaans,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

Dennis 04-10-2020

Vandaag 04-10-2020 bij BCC Den Bosch (Balkweg 7) binnengelopen voor airpods pro. Artikel was bij concollega electronicawinkel niet op voorraad. Bij deze BCC wel en daar ben ben ik snel, vriendelijk en zeer klant centraal geholpen en dus heb ik met airpods pro de winkel weer verlaten!

Beste Dennis,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Bosch.