Th. Arts 07-10-2020

Wij hebben al in het verleden div. apparaten gekocht zoals een laptop, diepvrieskast, huistelefoon, mobiele telefoon en nu een iPad.
We werden steeds goed geïnformeerd en uitstekend behandeld.
BCC in Beneden-Leeuwen ga zo door.

Beste Th. Arts,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beneden-Leeuwen.

Conny 07-10-2020

Zoals altijd een uitstekende service van BCC.
De klant is hier echt Koning...je krijgt hier persoonlijke aandacht.
Vriendelijk personeel die de tijd voor je neemt en goede en duidelijke uitleg geeft over de producten die je wil kopen.
Bovendien Topservice en altijd de laagste prijsgarantie!

Beste Conny,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke service en medewerkers.

BBC Utrecht 07-10-2020

BBC ongecompliceerd, professioneel advies, klantgericht en oplossingsgerichte klantenservice.
Goede garanties.
Koop mijn producten graag bij de BBC

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte service.

Robert 07-10-2020

We komen al jaren bij BCC in Alkmaar. Je wordt er altijd goed geholpen en vragen worden duidelijk beantwoord, zodat je een goede keuze kunt maken uit het aanbod. Deze keer uitleg over de air fryer die we wilden aanschaffen..., er stond zoveel dat we niet wisten wat te kiezen. Maar met uitleg van de medewerker over de voordelen van de verschillende types en hoe vaak we hem denken te gebruiken, viel onze keuze nu op de Philips Air Fryer XL.
We verwachten dat we hier een goede keuze mee hebben gemaakt.

Beste Robert,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Alkmaar.

ChrisD. 07-10-2020

Ging erg snel en gemakkelijk.
Bij de chat functie in de webshop wordt erg snel en duidelijk gereageerd.

Beste ChrisD,

Jos Ernst 07-10-2020

BCC heeft er nooit een geheim van gemaakt dat zij in het begin van de aanstormende mediamagnaat Media markt zware concurrentie ervaarde, maar bleef zijn succesvolle formule trouw. Voor mij staat BCC voor betrouwbaarheid en vakkundig personeel en bovendien maken zij altijd waar wat ze beloofd hebben! Top ondernemer.

Beste Jos Ernst,

Bedankt voor jouw review en het vertrouwen.

david schild 07-10-2020

ik kom al jaren voor mn keuken-, video-, tv- apparatuur bij BCC en sla altijd andere winkels over. Reden: altijd prettige ontvangst en goede functionele hulp

Beste david schild,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke hulp.

S.T. Tse 07-10-2020

Snelle service en goede uitleg aan de telefoon. Ik heb het apparaat op 06-10-2020 voor 12.00uur besteld en was de volgende dag 07-10-2020 op het afgesproken tijd afgeleverd.

2 heren netjes geïnstalleerd en het oude apparaat weer meegenomen.

Heb het apparaat uiteraard nog niet gebruikt, maar vrienden en familie wel, dus ik ga er vanuit dat het product goed werkt!

Beste S.T. Tse,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Harry Stekelenburg 07-10-2020

Snel en duidelijk om te kiezen. Zeker als een eenvoudig product wil kopen.
Anders geef ik de voorkeur aan de BCC winkel, geduldig vakbekwaam advies, dat was al op het Kanaleneiland Utrecht.
De betaling via VISA gaat bij u ook snel.

Beste Harry Stekelenburg,

Bedankt voor jouw review over onze website en winkel.

Ger Boot 07-10-2020

Heel gemakkelijk bestellen en 1 uur later kan je het bestelde product ophalen.
We werden goed te woord gestaan door uw medewerker.

Beste Ger Boot,

Daisy 07-10-2020

Hele fijne winkel. Deskundig personeel en persoonlijk advies. Voor elke beurs een apparaat. Heel blij met de droger geen moment spijt van. Dank jullie wel BCC.

Beste Daisy,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en deskundige medewerkers.

Ginger 07-10-2020

vanochtend televisie besteld en kon meteen afhalen. Dat kan je niet over veel winkels vertellen.
Veel winkels hebben geen voorraad en zelf vind ik het toch prettig dat ik het kan ophalen.
Snelle afhandeling, daar hou ik van.

Beste Ginger,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

H.J.P. de Witte 07-10-2020

In aanvang wasmachine/drogercombi gekocht maar bij nader inzien eeb veel te grote capaciteit voor ons tweetjes. Zonder probleem om kunnen ruilen voor een machine met de juiste capaciteit voor ons. Door prima monteurs aan huis omgeruild en de nieuwe apparatuur aangesloten. Binnen 10 minuten draait onze nieuwe aanwinst zijn eerste wasje. Reuze fijn geregeld!

Beste H.J.P. de Witte,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Piet 07-10-2020

Super zaak,mocht je ergens anders goedkoper uit zijn dan krijg je het verschil terug.
Dit heb ik al een paar keer mee gemaakt. Vandaar dat ik altijd eerst naar BCC ga en koop daar altijd met een goed gevoel. Service eerste klas.

Beste Piet,

Johanna van t Hoofd 07-10-2020

Chapeau voor de goede service mijn draadloze oortjes deden het weer eens niet meer , voor mij de 2e maal in een jaar , zonder probleem kreeg ik nieuwe zelfs mocht een ander merk kiezen, ben heel tevreden over de goede service, bedankt

Beste Johanna van t Hoofd,

Adri Kattenberg 07-10-2020

wij waren op zoek naar en nieuwe tv van maximaal 40 inch. BCC had slechts een exemplaar en dat was een net neergezet exemplaar. Er was geen ander toestel op voorraad. BCC wilde korting geven en zo konden wij in Breda het toestel gelijk meenemen. wij zijn vriendelijk en deskundig geholpen

Beste Adri Kattenberg,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Breda.

Kenny 07-10-2020

De site van BCC werkt zeer prettig, benodigde producten snel gevonden en bij ieder product een duidelijke uitleg met voordelen en werkwijze!

Klantenservice van de BCC is vriendelijk, professioneel en weet mijn vragen zeer goed en uitgebreid te beantwoorden.

Ze geven zelfs advies over producten die andere kopers er vaak bij bestellen en geven ook hierover duidelijke uitleg!

Beste Kenny,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze website en onze klantvriendelijke klantenservice.

Bos 07-10-2020

In de fysieke winkel in Venray geweest. De service en kennis van de man die mij geholpen heeft, daar kan geen online shop tegenop. Hele goede en uitgebreide informatie en demonstratie gehad😁

Beste Bos,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Venray.

julia 07-10-2020

snelle levering, netjes op tijd ook afgeleverd, en het pakket was netjes stevig ingepakt zonder beschadigingen. En heel fijn werd het oude apparaat meteen meegenomen.

Beste julia,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Ruben12 07-10-2020

Top winkel! Had een beeldscherm nodig voor thuiswerken: maandag besteld, dinsdag in huis. Netjes ingepakt en fijn dat de factuur automatisch naar je mail wordt verstuurd. Qua prijs was BCC veruit de goedkoopste!

Beste Ruben12,

Erik 07-10-2020

Precies wat je wilt. Een winkel waar je producten kunt bekijken. Een webshop met de laagste prijs en snelle levering aan de deur van het product.

Beste Erik,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en webshop.

Tonko 07-10-2020

Na even te moeten wachten vanwege weinig personeel werd ik uiterst vriendelijk en snel geholpen bij een aankoop van een Dyson. Gratis parkeren dichtbij in-/uitgang is ook een groot pluspunt

Beste Tonko,

Bedankt voor jouw review en feedback over onze winkel.

Peter 07-10-2020

Wat een fijne winkel en hulpvaardig personeel, alles word goed uitgelegd en als er wat is , zit je goed met de garantie....voor mij geen andere winkel

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en hulpvaardige medewerkers.

Richard 07-10-2020

Bij BCC is het altijd prettig dat het personeel weet waar ze over praten,dit in tegenstelling tot andere winkels.

Beste Richard,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerkers.

Niels 07-10-2020

Ik had snel een laptopoplader voor mijn werk nodig omdat ik anders niet door kon werken. De medewerker in kwestie hielp me snel toen ik de oplader niet in de winkel kon vinden. Erg fijn!

Beste Niels,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze medewerker.

N. Konijn 07-10-2020

Ten eerste: stukken goedkoper dan media markt! Ten tweede: stuk vriendelijker en minder opdringerig personeel. En als laatste uitstekende service!!! Aanrader.

Beste N. Konijn,

Bedankt voor jouw review. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Mike 07-10-2020

Zoals altijd vriendelijk geholpen. Goed advies. Mooie overzichtelijke winkel. Het product wat ik gekocht heb was hier ook nog eens het voordeligst.

Beste Mike,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel.

Corinne 07-10-2020

Zocht een luchtbevochtiger zonder ultrasoon techniek; ben prima geholpen door de klantenservice waar andere winkels apparaten aanbevolen mét ultrasoontechniek; die zou dan retour zijn gegaan.. Gelukkig zag ik het zelf bijtijds na nog een blik op de website.
Besteld bij BCC en binnen 24 uur bezorgd -steeds op de hoogte gehouden van tijd van aankomst bezorger- en is precies wat ik zocht, doet het uitstekend!
En last but not least: exact hetzelfde apparaat is in andere winkels letterlijk 2x zo duur of zelfs nóg duurder!
Niets dan lof, klantenservice was ook snel tel. bereikbaar; mss 2 min. moeten wachten voor ik de vriendelijke medewerker met kennis van zaken aan de lijn had.
Ik weet waar ik mijn nieuwe gasfornuis/oven en vaatwasser ga kopen, helemaal top!

Beste Corinne,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

Yvonne 06-10-2020

In totaal 3x iets gekocht bij BCC.
Zowel in de winkels als online echt een top service 👌🏻
Vriendelijke medewerkers, goede uitleg over de producten en ze nemen echt de tijd voor je.
De producten zijn van goede kwaliteit.
Ook echt top dat ze dagelijks de prijzen vergelijken met andere winkels, waardoor je hier altijd het goedkoopst uit bent.
Webshop service ook echt top 👌��
Vandaag besteld is dan ook echt morgen in huis..
BCC raad ik dan ook echt aan en ik zou hier zeker weer iets kopen 😀

Beste Yvonne,

Bedankt voor jouw review over onze service in de winkel en online.

Tobi 06-10-2020

BCC heeft mij nog nooit teleurgesteld. De website is altijd erg duidelijk en overzichtelijk en ik kan altijd makkelijk alles vinden. Er zijn ook altijd hele scherpe prijzen op de website zichtbaar. Vergeleken met andere aanbieders levert BCC heel snel. Ik heb tot nu toe nooit spijt gehad van mijn aankoop. Ik zal ook altijd teruggaan naar de webshop van BCC!

Beste Tobi,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke webshop en snelle levering.

Jelmer K 06-10-2020

Het aankoopproces en de levering van de wasmachine door BCC was helemaal top. Alles werd duidelijk gecommuniceerd en zodanig opgevolgd. Binnen de kortste keren was alles klaar!

Beste Jelmer K,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Piet de Jonge 06-10-2020

Super geholpen verkoper was heel behulpzaam.
Corona proef wij hadden zelf mondkapjes op aanbevolen bij de ingang.
Heel vlot afgehandeld.
Groeten Piet de Jonge

Dick 06-10-2020

Het assortiment bij BCC is beperkt, maar daardoor hebben ze een prettig overzichtelijke range van dure naar goedkopere producten die stuk voor stuk een betere kwaliteits/prijsverhouding hebben dan b.v. bij Mediamarkt. Bij Mediamarkt is de keuze veel groter, en de prijzen lijken laag, maar het zijn bijna altijd 'vorige generatie'-producten waar je dan dus eigenlijk relatief veel voor betaalt. Bij BCC vind ik dat veel beter geregeld, je vindt daar 'actuelere' producten die heel gunstig geprijsd zijn. De site is ook prettig 'basic', en, ook heel fijn: de standaard-koekjesinstelling is 'minimum' in plaats van 'alles aan' en je hoeft bovendien geen account te maken/hebben om iets online te kunnen bestellen. Bestellen en betalen verloopt probleemloos, evenals de levering. Enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat TOEN ik eenmaal een account wilde maken, dat tot drie keer toe mislukte. Toen heb ik dat maar opgegeven en sindsdien bestel ik daar 'anoniem', eigenlijk ook wel zo prettig.

Beste Dick,

Bedankt voor jouw uitgebreide review over onze winkel en website.

Heinz 06-10-2020

Altijd weer naar BCC, goede prijs voor goede kwaliteit. Vriendelijk en behulpzaam personeel die ook nog eens verstand hebben wat ze verkopen.

Beste Heinz,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Mo 06-10-2020

Opnieuw erg correct, fijn en rustig geholpen. Ik had de aankoop elders iets goedkoper kunnen kopen maar dan had ik het zonder service moeten doen en juist de service spreekt mij aan. Er is alle tijd om daarna tevreden naar huis te gaan en met vertrouwen in de werking van het product.

Beste Mo,

bcc venrai 06-10-2020

vriendelijk personeel.de tijd nemen voor goede uitleg..
aantrekkelijke prijzen.

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

T.Swaans 06-10-2020

Ik had iets gekocht wat niet zo geschikt was, dit is na 2 weken gewoon omgeruild tegen wat geschikter voor mij was. En meteen afgesteld. Top.

Beste T.Swaans,

F.Boonen 06-10-2020

Vriendelijke verkoper was snel aanwezig om je vakkundig en goed advies te geven. Als verbeterpunt wil ik aangeven dat bij de betaling bij bezorging alleen met betaalkaart gepind kan worden en niet met de creditcard. Op de factuur staat alleen pinnen. Ik denk dat dit een filiaal overstijgende beslissing is en dat ik de mensen van dit filiaal dit niet aan mag rekenen.

Beste F.Boonen,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Astrid Jochems Besling 06-10-2020

Werd SNEL en aardig geholpen....
Maar voor iemand vsn 70!jaar , in onbegrijpelijke taal.
Ik zou de tv zo aan kunnen sluiten, niemand voor nodig..... ben ondertussen 5 weken verder en kan nog niet kijken.....
Wordt alleen kosteloos aangesloten als je bij Eneco’s bent aangesloten?
Hoezo ....
Ik ben er ondanks mijn Nieuwe TV diep ongelukkig mee

Beste Astrid Jochems Besling,

Bedankt voor jouw review. Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Excuses voor het ongemak. Heb je ordernummer voor ons?

Jacob 06-10-2020

alles helder en duidelijk. Zeer tevreden over BCC. Levering was volgens afspraak.

Beste Jacob,

Frans van Rossum 06-10-2020

Bij BCC wordt men altijd vriendelijk, snel en deskundig geholpen. Daarom beveel ik BCC bij mijn vrienden, familie en kennissen aan. Ruime parkeergelegenheid nodigt uit om snel even bij BCC langs te gaan.

Beste Frans van Rossum,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke hulp in onze winkel.

Peter 06-10-2020

Zeer goed product voor de laagste prijs. Duidelijke site en snelle levering (volgende dag in huis). Eenvoudig bestelproces zonder gedoe. Top!

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over het eenvoudige bestelproces op onze website.

j. van uden 06-10-2020

netjes, snel en goed geholpen door de verkoper, op tijd geleverd, alles goed geregeld

Beste j. van uden,

Peter 06-10-2020

BBC. Goed overzicht op de site zodat de keuze gemakkelijk was te maken. Goede prijs, snelle levering, keurig op de afgesproken tijd. Aardige bezorgers en een prima product....wat kan een mens meer wensen?

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en vriendelijke bezorgers.

C. Robbemond 06-10-2020

Er wordt uitgebreid persoonlijke aandacht gegeven en gekeken naar mijn persoonlijke wensen, top!

Beste C. Robbemond,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte en klantvriendelijke service van onze medewerkers.

MK 06-10-2020

Goede service! Pragmatische werknemers en ze doen er alles aan om je gelukkig te laten vertrekken!

Beste MK,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkers.

Geronimo 06-10-2020

Geolied en goed gedocumenteerd bestel- en afleverproces. Via website zelfs sneller dan ophalen in de winkel.

Beste Geronimo,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak op onze website.

Jerry 06-10-2020

Ik had een vaatwasser online besteld en door interne miscommunicatie (chauffeur die voor de deur staat terwijl ik via klantenservice had geregeld dat ze een dag later zouden komen leveren, installatiemonteur die de vaatwasser uiteindelijk mee zou nemen kwam bij mij een vaatwasser installeren die er niet was etc etc.) ging er heel veel mis aan hun kant waardoor mijn levertijd/installatie steeds later en later werd terwijl ik de vaatwasser nodig had. Uiteindelijk heb ik de order geannuleerd vanwege de lange wachttijd. Nu wacht ik al 2 weken op mijn terugbetaling terwijl het binnen 7 werkdagen geregeld had moeten zijn. (Het beloofde “standaardmailtje”) Wederom contact opgenomen met de klantenservice en vanwege corona duurt het wat “langer” maar duidelijkheid wanneer de terugbetaling zal plaatsvinden krijg je niet en daar moet je het maar mee doen. Belachelijk. Dit was de 1e keer BCC, maar meteen ook de laatste keer!! (Vanaf het begin tot het eind is er werkelijk niks goed gegaan)

Beste Jerry,

Bedankt voor jouw review. Wat een vervelende situatie. Dit is niet de service zoals je die van ons mag verwachten. Excuses voor het ongemak. Heb je een ordernummer voor ons? Dan kunnen we het uitzoeken.

Jasper 06-10-2020

Super service, goede prijs en wat helemaal goed is; ze nemen als een van de weinige bedrijven nog digitale VVV bonnen aan. Heel goed en klantvriendelijk.

Beste Jasper,

Meedenkende medewerkers 06-10-2020

Op zoek naar een stofzuiger voor de slaapkameretage kwamen wij uit bij de Proiline stofzuiger van € 59,--.
Prima werkende en betaalbare stofzuiger!

Beste,

Bedankt voor jouw review. Succes met stofzuigen! :-)