Henk Boezelijn 08-10-2020

Het is niet de eerste keer dat ik iets bestel bij BCC. Het bestellen via de site gaat probleemloos en de levering geschiedt snel en goed verzorgd!
Kortom: Niets te klagen en ik beveel anderen dan ook mijn voorbeeld te volgen!

Beste Henk Boezelijn,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website.

Hans 08-10-2020

Wederom zeer vakkundig en vriendelijk geholpen. Ongetwijfeld voor een volgende aankoop weer naar BCC

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review over de vakkundige hulp in onze winkel. Graag weer tot ziens!

Nina 08-10-2020

Goed geholpen door de medewerkster !Zeer aardig mens en nuttige info!

Alles wat ik wilde weten om een goede beslissing tot kopen te maken !

Beste Nina,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze medewerker.

L.A.H. de Waal 08-10-2020

Rustige bezorgers, moest extra een diepvrieskast even verplaatst worden, geen bezwaar.
Fijn dat je als zesentachtigen jarige zo vriendelijk en voortvarende service hebben gekregen.
Eens B.C.C altijd B.C.C.
Zijn al jaren klant van B.C.C.

Beste L.A.H.de Waal,

Bedankt voor de review over de klantvriendelijke hulp van onze bezorgers.

Nata5 08-10-2020

Heel fijn en vrolijk geholpen, goede service en daarbovenop wat positiviteit maakt het altijd leuker winkelen. Weten duidelijk wat ze verkopen en kunnen goed helpen de juiste keuze te maken en info geven.

Beste Nata5,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp van onze positief ingestelde medewerkers.

Carla 08-10-2020

We zijn bij BCC terecht gekomen omdat die winkel in Tilburg op een zondag open was en ook nog een goed te bereiken. We zijn heel netjes geholpen, helaas was het artikel wat we graag wilde hebben niet leverbaar door de verlate corona leveringen. Echter mochten we gewoon het winkel model komen halen werden we gratis geholpen om de deuren om te zetten. Helaas ging dit per ongeluk toch fout maar zelfs daarna is alles in het werk gesteld om ons toch een prima koelvriezer te bezorgen. We waren al bij al geen gemakkelijke klant maar we zijn constant heel goed geholpen. Ook de bezorging was geweldig met berichtjes over tijdstip van de levering en prettige keurige bezorgers. Ik ben niet iemand die vaste klant is van een winkel maar er is niet een reden om volgende keer weer niet eerst hier te gaan kijken. Bedankt BCC

Beste Carla,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Tilburg.

Rolfst 08-10-2020

Ik was afgelopen zondag bij de bcc om een WiFi extender te kopen. Hier vertelde de verkoper dat ik toch echt beter een WiFi mesh kon kopen na mijn verhaal aangehoord te hebben waarom ik een extender wilde hebben. Eigenwijs als ik was bleef ik bij mijn besluit. 3 dagen later de extender wat eigenlijk toch een smart wifi device bleek te zijn. Ingeruild voor een mesh system. Werd touch voor de zekerheid nog een keer uitgelegd hoe zo'n mesh werkt. Prima hulp. Bedankt. Mesh werkt.

Beste Rolfst,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp van onze medewerker.

Hennie 08-10-2020

Ze nemen de tijd om je goed te adviseren.
En niet meteen de duurdere versie aanprijzen!!!

Beste Hennie,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte service.

Roy 08-10-2020

Robot stofzuiger
Met BCC toch een mooie deal kunnen maken ondanks dat het apparaat bij een andere aanbieder 40 euro goedkoper was.
Uiteraard heel blij mee.

Beste Roy,

Desirée 08-10-2020

Onze inbouwafwasmachine was na 14 jaar stuk. Woensdagmiddag om 15.30 online een nieuwe besteld en donderdagochtend voor 9 uur hadden 2 aardige medewerkers van BCC hem (gratis!) geïnstalleerd (en de oude uitgebouwd en meegenomen). Wat een superservice!!

Beste Desirée,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en onze installatieservice.

H. van Zutphen 08-10-2020

Heel goede kwaliteit en een uiterst deskundige en klantvriendelijke bediening. Voor al onze electrische benodigdheden gaan wij naar BCC ook al moeten we daar ver voor fietsen plm 10 km en we zijn 75 resp. 73 jaar. Prima winkel

Beste H. van Zutphen,

Bedankt voor de review over onze winkel. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel! Graag weer tot ziens!

Jopie van Dooren 08-10-2020

Ik heb een Q led televisie gekocht en had veel problemen met het aansluiten. Het personeel heeft me alles stap voor stap uitgelegd. Ze zijn wel anderhalf uur met me bezig geweest. Bleven uiterst vriendelijk en behulpzaam. Wat een team, echt om trots op te zijn.

Beste Jopie van Dooren,

Hopman 08-10-2020

Zoals altijd vriendelijke bediening geen lange wachttijden geen gezeur om je iets aan te praten maar eerlijke uitleg over stofzuigers.
Gingen weer tevreden naar huis.

Beste Hopman,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

Petronella 08-10-2020

Snelle levering. Fijn dat je zelf de dag aan kunt geven van bezorging.
Mooie grote monitor waardoor ik heerlijk thuis kan werken.
Bedankt!

Beste Petronella,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

lomax 08-10-2020

het polsbandje van mijn fitbit charge3 was stu gegaan na 5 maanden
Naar BCC gegaan, deden niet moeilijk.
Omdat ze geen polsbandje op voorraad hadden, kreeg ik een compleet nieuwe fitbit

Beste Iomax,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Vermeer 07-10-2020

Zeer tevreden mijn aankoop samsung A71,verkoper was vriendelijk en behulpzaam met het maken van de keuzes

Beste Vermeer,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en behulpzame medewerker.

Jorrit 07-10-2020

De bestelling stond binnen een halfuur klaar om opgehaald te worden bij de lokale BCC winkel. Verder was er vriendelijk en deskundig personeel aanwezig op locatie.

Beste Jorrit,

Bedankt voor jouw review over de snelle service in onze winkel.

Jumbootje 07-10-2020

Snelle service. Goede en overzichtelijke webshop met ruime keuzes. s' morgens besteld, andere dag om 12:uur opgehaald bij servicepunt. Super fijn

Beste Jumbootje,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke webshop.

Jacob 07-10-2020

Snel en goed geleverd,goede verpakking. 100 procent in een dag thuis bezorgd.

Beste Jacob,

Gerrit 07-10-2020

We werden in de winkel geholpen door een vriendelijke verkoper die veel kennis van de ring video bel had. We kregen duidelijke informatie en hebben de ring video bel gekocht

Beste Gerrit,

Bedankt voor jouw review over de deskundige adviezen van onze medewerker.

F.Linssen 07-10-2020

We kwamen om 17.30 uur aan in de winkel werden keurig en zeer netjes te woord gestaan en geholpen.
Om 18.00 uur gingen wij met onze nieuwe aankoop vol tevredenheid weer huiswaarts. (we wisten wel wat we wilden hebben) ik zal deze winkel zeker aanbevelen.

Beste F.Linssen,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

A. van Poecke 07-10-2020

Onze TV begaf het van het een op het andere moment. Daar sta je dan. Snel advies gevraagd aan onze zoon. Hij adviseerde om naar BCC in Bergen op Zoom te gaan, omdat zijn ervaring zelf was dat men daar goed advies geeft en je kunt voor de deur parkeren En dat was zeker belangrijk omdat mijn vrouw niet zo goed ter been is: . En inderdaad we werden daar prima geholpen en konden onze nieuwe TV zo in de auto zetten.

Beste A. van Poecke,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Bergen op Zoom.

Peter Maas 07-10-2020

Vriendelijk personeel ,keurig gekleed ,meedenkend meewerkend en duidelijke uitleg van de producten.
Wel vindt ik 2 % korting op een bedrag van ruim €2400,00 wat magertjes daarom een 9 puur voor het personeel.

Beste Peter Maas,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en meedenkende medewerkers.

A. van Rossum 07-10-2020

We krijgen iedere keer volledige uitleg en tot nu altijd goede producten zonder problemen. Dan blijf je kiezen voor deze winkel waar het prettig winkelen is.

Maria 07-10-2020

Eerlijke en deskundige medewerker!
Nam de tijd en ben zeer tevreden met m'n aankoop....

Beste Maria,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerker.

c.loos 07-10-2020

Dichtbij en sympathiek geholpen door personeel en tevreden met het gekochte artikel.

Beste c.loos,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Arnoud 07-10-2020

Goed advies in de winkel bij de aanschaf van een AEG wasmachine. De levering was keurig: binnen 10 min aangesloten.

Beste Arnoud,

Jacoline 07-10-2020

Vriendelijke verkoper die echt verstand van de producten in de winkel heeft.
Heb alle vertrouwen in hem en heb ook volledig op zijn advies een keuze gemaakt.
Hebben een tv soundbar en droger gekocht.
Nogmaals complimenten aan de verkopet

Beste Jacoline,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp van onze winkelmedewerker.

Rob Staal 07-10-2020

Wordt altijd zeer goed geholpen en er wordt zeer goed geluisterd naar wat ik nou precies wil hebben. De verkopers denken zeer positief mee. Ik bestel daarom altijd in de winkel en niet via de website.

Beste Rob Staal,

Jo Weyden 07-10-2020

Duidelijke website, makkelijk te gebruiken, levering mooi op tijd.
Prijs en kwaliteitsverhouding zijn mijns inziens ook uitstekend, BCC verdient dan ook een dikke tien!!

Beste Jo Weyden,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze duidelijke website.

Elysa 07-10-2020

Wij kwamen binnen en werden direct aangesproken door een medewerker. Daarna werden wij door iemand anders geholpen. Een heel aardige en nette meneer die de tijd voor ons nam. Ik kwam voor een koelkast, wasmachine en kookplaat. Uiteindelijk door zijn enorm goede service en eerlijkheid in het gehele koopproces, was ik geslaagd met die artikelen en had ik er nog een soundbar bij gekocht. Ik raad deze winkel zeker aan.

Beste Elysa,

Bedankt voor jouw review over de eerlijke service van onze medewerker.

Soeren 07-10-2020

Goed werkende afzuigkap voor betaalbare prijs. Snelle levering precies zoals gezegd.

Beste Soeren,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Sarah 07-10-2020

De website is heel gemakkelijk te gebruiken, een order plaatsen is ook kinderspel. Levering kwam een beetje later dan verwacht (één dag later) en het pakket was een beetje beschadigd, maar het product was nog in topconditie. In het algemeen heel blij met BCC.

Beste Sarah,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Richard 07-10-2020

Beide tablets van de kinderen begonnen na 4 jaar toch wat kuurtjes te vertonen. Na een kleine research op internet had ik mijn voorkeur gemaakt. Ik zie dingen toch liever altijd even in het echt. Deze tablets waren ook aanwezig in de winkel van BCC. Na even rustig zelf de tablets te hebben bekeken, kwam een medewerker vragen of hij kon helpen. Jazeker, met wat nuttige informatie werd mijn keuze werd snel gemaakt. Toevallig was deze tablet in de aanbieding bij een concurrent, maar dat bleek geen probleem. Dezelfde lagere prijs werd direct aangeboden. (Een keertje Googlen kan toch snel wat euro's schelen....zeker als je twee tablets koopt)
Dichtbij, goede service, ruim assortiment op voorraad aanwezig en (meegaan met) leuke prijzen.

Beste Richard,

Naomi 07-10-2020

Het is gewoon een hele prettige rustige winkel. Nemen de tijd om je te helpen en goede service te geven zelfs in deze corona tijden

Beste Naomi,

Moniek 07-10-2020

snelle en goede service. Producten goed en stevig verpakt, volgende dag in huis

Beste Moniek,

Peter Roest 07-10-2020

Wat een assortiment aan televisies en een begrijpelijke uitleg wat de verschillen in kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid zijn. Ze geven ook nog aan welke grote van het beeld het beste is voor je huiskamer is. En wat de weekendaanbieding was op de tv. Scheelde plm. 30 % op de adviesprijs. Wij zijn er als KLANT geholpen.

Beste Peter Roest,

Bedankt voor jouw review over het deskundig advies van onze medewerkers.

F.Veenstra 07-10-2020

Zeer mooie overzichtje winkel met behulpzaam en kundig personeel. Goede prijs en kwaliteitverhouding. En een goede service. Ik koop er al jaren mijn apparatuur

Beste F.Veenstra,

Bedankt voor jouw review over de deskundige adviezen van onze winkelmedewerkers.

Kirsten 07-10-2020

Product was de volgende dag al binnen!! Mooie muis voor bij je laptop en lekker klein. Blij meeee

Beste Kirsten,

Irma 07-10-2020

Deze online shop van BCC is helder van opzet, zeer gebruiks vriendelijk, zeer ruime keuze. Bestellen gaat eenvoudig, je wordt er makkelijk doorheen geloodst.
De bestelling werdt keurig binnen 24 uur bezorgd binnen het aangegeven tijds kader. TOP!

Beste Irma,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke webshop.

Monique 07-10-2020

Zeer goed geholpen en waardevol advies gehad. Daarom kom ik naar de winkel om aanvullend geïnformeerd en geadviseerd te worden.

Beste Monique,

Bedankt voor jouw review over de waardevolle adviezen in onze winkel.

E de groot 07-10-2020

Zeer kundig op alle vlakken veel goede adviezen wat passend was voor ons gebruik , tv , audio , en ook huishoud producten ivm brand in woning moet alles opnieuw aangeschaft worden.

Beste E de groot,

Bedankt voor jouw review over de deskundige adviezen. Wat een vervelende reden om dit allemaal opnieuw te moeten aanschaffen. Sterkte met alles.

ajvanes 07-10-2020

bij binnenkomst werden wij vriendelijk aangesproken door de vrouwelijke verkoper en van eerlijk advies voorzien over het te kopen product, product was niet op voorraad met werd met een besteld en de andere dag keurig afgeleverd door DHL. wij zijn zeer tevreden over het product in dit geval een cycloon stofzuiger en de dienstbaarheid van de verkoper.

Beste ajvanes,

Bedankt voor jouw review. over onze vriendelijke medewerkster.

Ml 07-10-2020

Supersnelle service, ik had nog garantie en mocht gelijk een nieuwe föhn uitkiezen, de prijs werd verrekend

Beste MI,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Zelda 07-10-2020

We recently moved and was desperate for a washing machine, knew what we wanted but could not find anywhere. BCC Lisse offered us their showroom model, and we could pick it up right away. They are customer focussed and willing to go extra mile to help customer first.

Dear Zelda,

Thank you for your review about our store in Lisse.

Kind regards,

Hans 07-10-2020

Op de BBC website vinkte ik de “Gratis oude apparaat meenemen voor recycling” aan.
De bezorger weigerde echter het oude apparaat mee te nemen. In reactie op mijn e-mail hierover zegde BCC me een giftcard van vijf euro toe als ik het oude apparaat in een BCC vestiging afgaf.
De vestiging in Arnhem maakte dit, ook na het tonen van genoemde e-mail van BCC, niet waar.
Twee beloftes over een transactie niet nagekomen. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard.

Afgezien van bovenstaande ben ik al jaren tevreden over BCC en ik hoop dat het vertrouwen wordt hersteld.

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak, want het oude apparaat had natuurlijk gelijk al meegenomen moeten worden. Heb je een ordernummer voor ons, we komen graag met je in contact.

Bert 07-10-2020

Attent, vriendelijk en deskundig geholpen door medewerker BCC.
Zeer behulpzaam en meedenkend.

Beste Bert,

Bedankt voor jouw review over onze meedenkende, deskundige en vriendelijke medewerkers.

Esther 07-10-2020

BCC is een overzichtelijke winkel met voldoende kundig personeel om aan te spreken als je een vraag hebt!

Beste Esther,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en deskundige medewerkers.

Bas 07-10-2020

Ik heb BCC gekozen omdat ik de winkels sympathiek vind en de website overzichtelijk. Daar komt nog bij dat BCC de goedkoopste was! Beter kan eigenlijk niet. Eenvoudig besteld en de volgende dag in huis. Ik zou geen verbeterpunt weten

Beste Bas,

Bedankt voor jouw review over onze website en winkels.

Hans 07-10-2020

Via de Webshop, welke zeer gebruiksvriendelijk is ingericht, een bestelling geplaatst. Webshop gaf aan dat deze uit voorraad leverbaar was en de volgende dag geleverd zou worden.
Nadat ik de bestelling had afgerond direct een mail met aflevergegevens ontvangen en geheel volgens afspraak werd het artikel de volgende middag geleverd. Helemaal top en geen verbeterpunt te bedenken.

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website.