Mathijs Michiels 15-10-2020

Heb bij bcc in venray al een aantal dingen gekocht. Altijd goed advies gekregen en een ander voordeel is dat ze vaak meegaan met de prijzen van mediamarkt. Zeer tevreden over me aankopen en de service. Een echte aanrader om daar voor je elektronica heen tegaan

Jori Blommendaal 15-10-2020

Wij hebben een Siemens droger gekocht bij BCC, we zijn zeer tevreden over de service en levering.

Mieke 15-10-2020

Goede en duidelijke productinformatie op de web-site. Snelle levering, en op tijd!

Bert 15-10-2020

Zeer snelle levering. Inderdaad volgens opgave. Goed verpakt. Betrouwbaar. Nu het product nog testen, maar ga ervan uit dat deze goed is.

José 15-10-2020

Snelle levering! Waren iets eerder dan verwacht, maar dat kwam stiekem goed uit. Nette service en 2 vriendelijke heren!

Tamara 15-10-2020

In de winkel ben ik geweldig geholpen en de bezorgers waren netjes en vriendelijk namen de tijd alles aan te sluiten uit te leggen en lieten alles netjes achter en namen de oude wasmachine mee , nu met de corona voldoende afstand gehouden ben heel tevreden en super blij met mijn nieuwe wasmachine

Ontevreden klant 15-10-2020

Bijna 800 euro betaald voor een No-frost koelkast.
Geen echte no-frost koelkast ontvangen, het krijgt ijs en constant vochtig vanaf de eerste dag.
3 keer een klacht ingendiend in de eerste week na het ontvangen van de koelkast: de reacties van BCC-klantenservice waren onprofessionele emails waar ze onvriendelijk waren en probeerden om ons te schulden... ze negeren onze klacht en we krijgen geen vervanging. Ongelooflijk.
Nooit meer BCC. BCC is geen aanrader!
Officiële reactie van BCC 16-10-2020

Beste,
Bedankt voor jouw review. Mijn excuses hoe een ander is verlopen. Ik wil graag in contact met je komen om dit te bespreken. Heb je een ordernummer voor mij ? Ik kom graag met je in contact.

Marijke 15-10-2020

Prettige winkel, mooi en ruim ingericht. Voldoende personeel dat alle tijd voor je neemt. Gratis voor de deur parkeren met blauwe schijf. Mijn ervaring is dat er altijd plek is.

Jan van Loenen 15-10-2020

Ik ben, niet voor de eerste keer zeer te spreken over de vriendelijke en vakkundige service.
Medewerker Bram heeft mij in de winkel geholpen met het aansluiten van een net aangeschafte printer op mijn HP/PC. Stap voor stap doorliepen we het opstart- en aanloopproces.
Bij elkaar duurde het bijna een uur. De kleine vergoeding die hiervoor gevraagd werd, twee toentjes was het dubbel en dwars waard. Ze zijn bij BCC nooit te beroerd iets uit te leggen.
Voor bovengenoemd klusje kon ik een afspraak maken. Hulde voor het personeel.

Hartelijke groeten,
Jan van Loenen

Herman 15-10-2020

Problemen gehad met een product en dat werd moeiteloos omgeruild voor een nieuw.
Nadat dit ook niet voldeed retour gebracht en na deskundig advies zonder probleem een nieuw gekregen.

Roos 15-10-2020

werd heel fijn geholpen! dachten mee over wat voor mijn budget beste kwaliteit zou zijn, en dat met overstappen naar Essent iets meer budget op zou leveren maar wel een veel beter apparaat. ook meedneken over later betalen, en zsm bezorgen, helemaal top dus!

Jan 15-10-2020

Wat een vriendelijke en deskundige mensen, zeer goed geholpen bij de keuze van mijn koffiemachine. Dank je wel.

Jaya Rani 15-10-2020

Ben netjes én vakkundig geholpen. Er is goed naar mij geluisterd en samen gekeken welke de beste is voor mij!

Jcm Ekels 15-10-2020

Goed advies en geduldige verkoper
Verder netjes bezorgd precies volgens de afspraak

Mirjam 15-10-2020

De shop is heel gebruiksvriendelijk, je kunt meerdere apparaten gemakkelijk met elkaar vergelijken en hierdoor een goede keuze maken. De ene dag besteld, de volgende dag al in huis. Supersnel. De service is heel goed van BCC en ik vind het fijn dat ik ook via internet kan bestellen.

RS Glas van der Swart 15-10-2020

je word vriendelijk geholpen perfect uitleg voor de rest alles oké. aan te bevelen

Lida 15-10-2020

Al eerder artikelen gekocht in deze BCC winkel en zeker altijd correct geholpen . We komen er toch steeds weer terug omdat je vlug geholpen word en een goed advies krijg . En natuurlijk is het personeel oprecht vriendelijk.

remy 15-10-2020

Ik ben in de winkel uitstekend geholpen bij het kiezen van een nieuwe WIFIT-netwerk voor thuisomgeving.

DWGCN 15-10-2020

Door eerst onderzoek en advies in te winnen in de een BCC filiaal, wist ik meer over de verschillende wasdrogers. Vervolgens op internet gaan speuren naar de diverse wasdroger-modellen. Eenmaal degene gevonden die we wilden hebben, die online bij BCC besteld. Prima service dus. ook online had BCC voor ons de beste levertijd mogelijkheden. De wasdroger werd keurig afgeleverd en onze oude werd meegenomen. Ideaal om op deze manier te shoppen!!!

Vera 15-10-2020

Eerlijk gezegd wilde ik mijn waterkoker bestellen bij een andere webshop tot mijn partner zei: "Bestel alsjeblieft bij BCC. Ik gun het hen zo, ze zijn altijd vriendelijk wanneer ik in de winkel ben en ze hebben het harder nodig dan de grotere webshops". Dus zo gezegd zo gedaan. De levering was heel snel, webshop prima in orde en de waterkoker werkt uitstekend.

Huub 15-10-2020

Keurige communicatie en alles op tijd en netjes geleverd. Er misten een onderdeel, maar dat werd keurig en snel nageleverd. Live tracker om te zien waar de bezorger is, is wel handig

Fam. Wee 14-10-2020

We hebben ons online georiënteerd en gaan dan vervolgens graag naar de BCC winkel in Oosterhout. Voor de deur parkeren en ontzettend vriendelijke en geduldige medewerkers die je de ruimte geven om rond te kijken, te twijfelen en die klaar staan als je vragen hebt. Wij zijn erg tevreden over deze shop! :)

Dwars 14-10-2020

Dinsdag besteld en woensfsg keurig bezorgd in beschermende verpakking. Alles netjes volgens afspraak.

Carla 14-10-2020

In juni een HP chromebook gekocht van 419 euro, drie weken geleden klap ik deze open en scherm gebarsten. Breng deze ter reparatie er word medegedeeld dat de breuk van buiten af is en dus niet onder garantie valt en dat ik via Mail op de hoogte gehouden zal worden van de kosten van reparatie, ikhoor hier 3 weken niets van 2 maal naar BCC gebeld word weinig wijzer van. Vanmiddag naar de winkel gegaan voor info en krijg tot mijn schrik te horen dat het vervangen van mijn scherm maar liefst 440 euro. Gaat kosten. Ik besluit dus van reparatie af te zien maar mag alsnog 14,95 afrekenen voor de prijs opgaaf

ERG SLECHT.!! BCC low price low service. Ik kom er noooit meer !

Beste,
Bedankt voor jouw review. Mijn excuses hoe een ander is verlopen. Ik wil graag in contact met je komen om dit te bespreken. Heb je een casenummer voor mij ? Ik kom graag met je in contact.

Jacqueline Teeuwen 14-10-2020

De site is duidelijk.
Prijzen zijn goed en snelle levering.
Zou tussen 14.00 en 16.00 uur bezorgd worden maar,kreeg heel netjes telefoontje om 13.20 uur dat binnen 10 minuten de koelkast geleverd werd.
Vriendelijke mensen koelkast in de keuken gezet en oude meegenomen.
Super blij mee dat ik dit zo gedaan hebt.

BCC 14-10-2020

Ik kom echt nooit meer bij BCC.
2 Weken geleden geweest in Hengelo voor een tv met wandbeugel.
De verkoper gevraagd welke wandbeugel wij moesten hebben voor die tv.
Hij adviseerde 1 van Samsung.
Totaal plaatje € 4500,00 ,tv ,beugel,soundbar met bevestiging.
Gekozen voor installeren.
Bezorgdatum ingepland , wegens drukte kon het op zn vroegst 2 weken later.
Dag van bezorging , monteurs stonden om 830 op de stoep,ze hadden in plaats van 1 tv wand beugel 2 beugels bij hun.
Ik moest nog bijbetalen voor die 2e beugel zeiden ze, waarop ik antwoordde van ik hoef geen 2 beugels.
Ze gingen door met de bevestiging en kwamen tot de conclusie dat de verkoper ons een verkeerde beugel had aangesmeerd , hij paste niet.
De monteurs hebben toen alles weer in de dozen gepakt en gezegd dat zij contact op zouden nemen met BCC Hengelo maar dat kon pas om 10:00 omdat zij dan pas openen,en dan zou Hengelo daarna gelijk contact met ons op nemen.
11:15 Nog niks gehoord van Hengelo , dus zelf naar het centrale nummer gebeld ,kort daarna belde Hengelo.
Ik moest alles uitleggen en toen vertelde de verkoper dat hij wist dat die beugel niet paste en hij daarom een 2e beugel mee had gestuurd.
Waarom dan 2 beugels opsturen,waarom niks doorgeven aan de monteurs of aan de klant!!!!
Hij zou gaan kijken wat hij kon regelen maar het was druk met de installie monteurs vertelde hij.
Anderhalf uur later belde hij dat hij goed nieuws had want het kon opnieuw ingepland worden op de volgende dag.
Waarop ik vertelde dat wij al extra vrij hadden genomen voor de installatie en een 2e vrije dag niet zomaar kon.
Toen antwoordde hij van ja dan word het pas 2 weken later.
Ik werd toen boos en heb toen gezegd van dan haal alles maar weer op.
Dat zou dan 3 dagen later gebeuren.
Nadat ik op had gehangen dit met mijn partner overlegd en toch maar weer terug gebeld want ook dat zou ons een extra vrije dag kosten.
Dit was 5 min.later en toen kregen we te horen van ja nou kan het niet meer op de volgende dag en moet u 2 weken wachten.
Weer contact gehad met het centrale nummer en kreeg een vriendelijke dame aan de telefoon die dit gelijk wou gaan regelen.
Ik moest 2 dagen aangeven waarop ze een afspraak konden plannen.
Ik heb toen aangegeven op woensdag of zaterdag.
De volgende dag een mail met daarin dat op donderdag de monteurs langs zouden komen.
Ik weer gebeld dat wij dan echt niet konden , maar nu zat er een hond van een kerel en die zei dan komen ze pas over 2 weken.
Nu gaat alles retour!!!

Natalie2301 15-10-2020

Het ordernr is 202009-00411000015

Janssen 14-10-2020

Wij komen al jaren met veel plezier en tevredenheid bij BCC Sittard. Heel vriendelijk deskundig personeel. Laatst garantie gevalletje gehad en dat is snel en naar volle tevredenheid opgelost. Ga zo door.

Jonathan 14-10-2020

Alles ging goed en snel, en zoals het beloofd wordt in de webshop zo krijg je het ook binnen.

Varapel 14-10-2020

Beste prijs, garantie en hele snelle levering. De keuze was daarmee snel gemaakt, en het is ook uitgekomen

Roel 14-10-2020

Bestellen op de website gaat zeer eenvoudig. Het leveren van het produkt snel en goed verpakt.

D. Van Triest 14-10-2020

sinds 3 jaar zijn mijn zus en ik heel tevreden vaste klanten van BCC. Eerst kunnen se rustig rondkijken en steeds op het juiste moment vraagt een vriendelijke verkoopster(per) of we hulp nodig hebben. Afhandeling is zeer prettig en aan alle voorwaarden werd steeds voldaan. We komen er graag en slagen er altijd.

Kengen 14-10-2020

We gingen voor een wandbeugel om onze tv aan op te hangen...goede uitleg gekregen mbt de beugel... verkoper informeerde naar onze tv ...welk merk en hoe oud om het juiste type beugel te kunnen adviseren.
Uiteindelijk hebben we een nieuwe tv erbij gekocht, en zeker niet opgedrongen door de verkoper...daarna gesprek gehad met medewerker Essent ( waren toe aan nieuwe leverancier) contract gemaakt voor Essent en dat resulteerde in een korting op onze aankoop van € 175

Cor Middelburg 14-10-2020

Via een kennissen zei dat de service goed was bij BCC online een koelvriescombinaties gekocht en ik had nog een paar vragen. Netjes te woord gestaan en meegedacht.
Netjes afgeleverd door vriendelijke chauffeur en bijrijder.

Ger. 14-10-2020

Bijna alle apparatuur die ik in huis heb is bij BCC gekocht , heel zelden vind ik elders een betere en/of goedkopere aanbieding. Mocht er zich een probleem voordoen dan word dit snel opgelost , toppie dus.
Voor mij dus BCC !!!

Jolanda 14-10-2020

Ik ben heel vriendelijk en vakkundig geholpen.
Door het goede advies van de verkoper,hebben wij de perfecte tv gevonden.

Top 14-10-2020

Geweldige manier van winkelen, kijken of het voorradig is en na een uur afhalen. Dat is de toekomst.

Bedankt Cor van der Waal

J. Nicolaas 14-10-2020

Een super fijne winkel en webshop, duidelijke omschrijvingen en hele vriendelijke prijzen en zeer goede en snelle service! Raad het iedereen aan!

Wolter de Goede 14-10-2020

BCC Arnhem-Zuid is een prettige zaak met personeel wat van wanten weet. Vriendelijk, kundig en super aardig. Een bezoekje waard voor de twijfelaars.

Lydia 14-10-2020

Een zoektocht naar een nieuwe wasmachine bracht ons bij bcc, de prijs was hier voor dit type het laagst en ze hadden het op voorraad. Er stond duidelijk bij wanneer het geleverd kon worden. De avond van te voren word een smsje gestuurd met een tijdvlak van twee uur en de bezorger belt ook nog kort van te voren. Wat beter kan is dat tijdens het bestellen je aan kan geven op welke etage of verdieping in huis je het geleverd wil hebben, dit geeft het idee dat de bezorgers hem naar boven tillen maar dat deden ze dus niet bleek bij leveren. Gelukkig was de oude al naar beneden getild dus namen ze die meteen mee om af te voeren.

Ed 14-10-2020

NOOIT WEER BCC! Leidschendam

Slechte service, zelf door de manager!

Het verhaal: op 14 september had ik een draadloos toetsenbord gekocht en dat ding viel regelmatig uit daar was de winkel het mee eens, alleen heb je maar recht op 30 dagen omruil-service en ze zeiden eerst dat ik precies op tijd was. Later was ik weer te laat en moesten ze hem opsturen enzovoort ik hem 30 dagen missen! Dus voor mij ook nooit meer BCC!

edoard 15-10-2020

Het was BCC Mall Of The Netherlands door Thomas de filiaal manager 202010‐00061000769 Ik heb helaas MS en wens nooit meer zo slecht behandelt te worden! Deze kerel verdient een cursus! Triest dat hij deze positie heeft.
Hij riep zelfs "man ga lekker naar huis!" Ik wil hier niet verder over praten. Ik vind het wel opvallend dat als je je ervaringen deelt dat jullie er wel op duiken en gisteren mij zo behandelde!

Beste,
Als je een review plaatst komt dit bij een andere afdeling terecht, wij weten namelijk niet wat er in een winkel gebeurd.
BCC hecht veel waarde aan jouw feedback en gaan dit ook bespreken zodat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren. Kan je mij het ordernummer mailen zodat ik in contact met je kan komen.

ALETJE 14-10-2020

Vriendelijk en beleefd geholpen, goed uitleg over het apparaat wat ik wilde kopen, evt voor en nadelen enz.

Tom 14-10-2020

BCC geeft heldere en duidelijke communicatie over het lever traject en komt haar afspraken na.

Jan de Lepper 14-10-2020

Op mijn vraag werd prima gereageerd en het advies wat men gaf heb ik opgevolgd. Artikel werd besteld en vervolgens per mail bevestigd. Een dag erna kreeg ik een mail dat het artikel binnen was.
Bij het ophalen wist de betreffende verkoper meteen waarom het ging en werd het artikel er gelijk bijgehaald. Kortom correct en naar mijn gevoel een persoonlijke behandeling..

Remco 14-10-2020

Makkelijk en overzichtelijke site. Snel besteld en snel in huis.
IK ben zeer tevreden met mijn aankoop, alles goed en netjes verpakt.

Herman en ria 14-10-2020

Gekozen voor bcc Barendrecht omdat het de dichtstbijzijnde bcc winkel is. Tijd niet bij bcc geweest en daardoor vergeten hoe goed de service is en hoezeer ze meedenken met ons audio probleem. De geadviseerde oplossing voldoet prima en is voor ons de goedkoopste optie. Wij zijn zeer tevreden.

L. Van Assema 14-10-2020

Bcc is een ruime winkel, goed gesorteerd, en prima personeel.
Wij zijn deskundig geholpen bij het maken van een keuze. Er werd duidelijk meegedacht door het personeel.

Reinout 14-10-2020

Ik kocht een koelkast bij BCC. De deuren sloten niet goed. Toen ze kwamen omruilen sloot de deur van de nieuwe koelkast ook weer niet goed.
Mijn keuze was om het product te retourneren en het geld terug te ontvangen. Dit was eind juni.
Na meerdere keren te hebben gebeld en gemaild kreeg ik eind september eindelijk een bedrag teruggestort.
Dit was het bedrag van de koelkast zoals die nu in de aanbieding is. Niet het bedrag wat ik betaald heb.
Nog steeds heb ik niet het volledige bedrag terug.
Slechte klantenservice en je krijgt je geld niet meer terug. Je kan beter naar de concurrent gaan.

Jaap 14-10-2020

Vriendelijk personeel, meteen bij binnenkomst gevraagd wat de intentie van mijn bezoek was. Ik had via het internet een bestelling kunnen plaatsen en binnen 20(!) minuten lag het klaar voor ophalen. Doordat ik netjes binnen werd gevraagd waarvoor ik de winkel bezocht, kon mijn bestelling meteen van achter worden gehaald en stond ik binnen 2 minuten weer buiten. Heel netjes geholpen, ik hoefde niet in de rij te staan bij de informatiebalie/kassa om voor mijn bestelling te vragen en alle service werd volledig corona-proof geleverd!

Pierrefotografeert 14-10-2020

Hulpvaardig tijdens bezoek om aankoop te doen. Omdat ik als leek SENIOR. GRAAG INFO WILDE OMTRENT PRODUCT AANKOOP TOT VOLLE TEVREDENHEID GEHOLPEN EN DUS ARTIKEL GEKOCHT.

Alf 14-10-2020

Goede ervaren verkopers die een juist advies geven omdat zij een goede productkennis hebben.

Via een internetbestelling was er iets misgegaan. De verkoper in de winkel had ruim een halfuur aan de telefoon gezeten met het hoofdkantoor om een passende oplossing te regelen.

Top service.