Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ingrid van der Wal 09-10-2020

Cartridge gekocht was niet in de winkel, werd besteld
en de volgende dag werd de cartridge gratis thuis bezorgd
Goede service!

BCC Leidschenhage in Leidschendam-Voorburg 09-10-2020

Ben heel goed geholpen en omdat ik wist welke printer ik wilde hebben was de koop zo gesloten. Omdat ik invalide ben kon ik de printer niet meenemen, dus kon ik hem laten brengen. Dit zou gebeuren op dinsdag 6 okt. tussen 17.30 en 21.30 uur. Wie er ook kwam geenbezorger van DLM, Andere morgen een mailtje dat het dan op woensdagavond zelfde tijd zou gebeuren, Omdat het druk was dacht ik dan blijf ik tot 22.30 wachten, maar weer geen bezorger. Donderdag weer het zelfde mailtje met de tijd van dinsdag. Om bijna 19.00 uur kwam dan eindelijk de printer.
Deze ziet er goed uit en is inmiddels geinstalleerd, alleen de info was wat karig over de cardrightsmwas echt even zoeken.

Jessica L 09-10-2020

Gebruiksvriendelijke webshop, ik kon aangeven wanneer ik het bestelde product wilde laten bezorgen. het product was netjes ingepakt zodat er niks beschadigd kon worden.

Al met al de webshop is gebruiksvriendelijk, bezorging door DHL was ook op orde bezorging was zonder extra kosten alsmede het product wat zeer netjes was ingepakt!

Leonidas 09-10-2020

Onze oude Samsung ging ter ziele wat door BCC keurig werd opgelost! Het viel nog binnen de verlengde garantieregeling. Heden is reeds een fonkelnieuwe geleverd maar nu een met minibar. Zelfs de aansluiting op het water was gratis!!

Madelon 09-10-2020

Super levering snel en goed Ook het artikel wat ik besteld had keurig verpakt

Daniel 09-10-2020

Goede uitleg gekregen door het personeel wat het product heeft geleverd, de heren waren erg vriendelijk

Wilt Dijk 09-10-2020

Betrouwbare winkel met vriendelijk personeel en perfecte service. Had een defect artikel wat zonder problemen werd om geruild voor een nieuw. Prijzen zijn niet absoluut niet duur.

Lucati 09-10-2020

Via de Outlet-pagina een AEG-wasmachine gekocht en binnen 24 uur was de oude defecte machine verwijderd en de nieuwe geplaatst op de 2e verdieping van ons huis. De BCCmannen waren zo klaar, geweldig!!

Henry W. 09-10-2020

Goede en duidelijke informatie en snelle levering. Mooie site met veel informatie en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Rik 09-10-2020

Super winkel!
De medewerkers zijn altijd vriendelijk, geven goede uitleg over de producten en denken in oplossingen.

Beste Rik,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.

Wouter Groenink 09-10-2020

Wij kochten een TV en wilden een eerst paar modellen bekijken en vergelijken. We werden vriendelijk en deskundig geholpen. Er werd geen poging gedaan om een grotere of duurdere TV te verkopen, maar er werd goed geluisterd naar onze wensen. We konden ook ons oude toestel in de winkel inleveren.

Beste Wouter Groenink,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte en vriendelijke service van onze medewerker.

Suuz 09-10-2020

Super snelle service, klantgericht en vriendelijk! Daarom verkies ik een fysieke winkel boven internet.

Beste Suuz,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke en klantgerichte service in onze winkel.

Ingrid van den Hoogen 09-10-2020

Fijne winkel, je word snel en deskundig geholpen.
Veel keus, goede service.
Vriendelijk personeel.

Beste Ingrid van den Hoogen,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.

JoJo 09-10-2020

Super!!!! Goede prijzen….goede aanbiedingen! Voor 22 uur bested, de middag daarna heb ik mijn bestelling ontvangen. Ik ben er super blij mee

Beste JoJo,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

bcc oudehaagweg 09-10-2020

Ik kom gewoon al heel mij leven bij bcc. ik ben 44. ik vind het mooie winkels ook kun je altijd praten over de prijs als je het product ergens goedkoper hebt gezien, Ik vind het makkelijk dat ik mijn product kan afhalen na bestellen. Ook ben ik tevreden over de service, heb wel eens een koptelefoon gehad die na een paar weken kapot ging, maar kreeg netjes een nieuwe. Ook bij aanschaf van mij tv werd ik netjes geholpen en moest geen uren te wachten op een medewerken.

Beste,

Petra 09-10-2020

Vriendelijk personeel. Duidelijke info en uitleg over de producten, en nemen hier ook zeker de tijd voor.

Beste Petra,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

Remco 09-10-2020

Ik had me terdege voorbereid en kwam voor een stofzuiger. De medewerker heeft me perfect geholpen en me verder ook niets opgedrongen want daar word ik altijd een beetje opstandig van..

Beste Remco,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze medewerker.

Anoniem 09-10-2020

Ik heb de shop gekozen omdat er een mooie prijs beschikbaar was. Wat jammer was dat de levering veel langer duurde dan in eerste instantie aangegeven.
En moest vervolgens zelf hier achter aan.

Beste Anoniem,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Henk Jan 09-10-2020

Ik hoefde nauwelijks te wachten of er werd me gevraagd of ik geholpen mocht worden. Keurige en heldere uitleg over de verschillende soorten TV's. Daarnaast werd me gevraagd hoe wij de TV wilden gebruiken en wat onze wensen waren. Daarop volgde weer een zeer deskundig advies. Uiterst vriendelijk en behulpzaam. Ik kom hier graag weer.

Beste Henk Jan,

Bedankt voor jouw review over het vriendelijke en deskundige advies.

Karel 09-10-2020

Levertiijd was erg Lang , maar eind goed alles goed.De monteurs hebben geweldig werk geleverd,alles schoon gemaakt en meegenomen.top!

Beste Karel,

Bedankt voor jouw review over onze installateurs.

HaDo 09-10-2020

Werd ondanks de corona-maatregelen keurig, op gepaste afstand en mét mondkapje op, geholpen.
Vriendelijke uitleg en de prijs werd netjes, en zonder dat ik daar om hoefde te vragen, aangepast toen ik aangaf dat het product elders goedkoper was.
Niet de eerste keer dat ik hier gekocht heb maar ook zeker niet de laatste keer.
Zeer tevreden dus.

Beste HaDo,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service in onze winkel.

yvonne 09-10-2020

heel erg klant vriendelijk persooneel en behulpzaam met het helpen van artikel wat je wil open

Beste yvonne,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke medewerkers.

Marlijn 09-10-2020

Had al voor onderzoek op internet en BCC site gedaan.Vriendelijk en adequaat geholpen in de winkel,verkoper had verstand van zaken.Was heel prettkg.

Beste Marlijn,

Lensink 09-10-2020

Wij hebben deze winkel (Hilversum) gekozen omdat wij eigenlijk al onze aankopen hier al jaren doen.
En waarom omdat het zeer klantvriendelijk is en zeer goede service levert.
De website is erg gebruikersvriendelijk en zeer scherpe prijzen.
En dan niet te vergeten het personeel met name Klaas deze man is erg technische en weet overal alles van en erg vriendelijk, hier mogen ze bij BCC Hilversum erg zuinig op zijn op dit soort krachten.

Beste Lensink,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hilversum.

Claudia 09-10-2020

Snelle levering, bestelling netjes verpakt zonder teveel overtollig verpakkingsmateriaal en je wordt netjes op de hoogte gehouden van de voortgang van verzending.

Beste Claudia,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Romano 09-10-2020

Dit was de enige bcc in de buurt en na op internet gekeken te hebben en een tv gevonden te hebben die daar op voorraad was, zijn we erheen getogen. Daar aangekomen bleek de tv helemaal niet op voorraad en moesten we een soortgelijk model kiezen die wel duurder uitviel.

Beste Romano,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak.

Corrie Capraro 09-10-2020

Ik heb woensdag voor de eerste keer een product van bbc one line besteld, top service, Normaal ga ik altijd naar de winkel. Heb eerst kontakt via de chat gehad over vragen omtrent het product was een zeer goede ervaring. En donderdag werd het op tijd en gratis aan huis geleverd. Ben erg tevreden.

Beste Corrie Capraro,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak op onze website.

Bas uit Bunschoten 09-10-2020

Televisie gekocht in de outlet shop van BCC. Luxe TV tegen een zeer scherpe prijs, waarvoor dank! Zou een krasje zitten op de voet van de tv, waardoor deze in de outlet terecht gekomen zou zijn, maar die heb ik nog niet eens kunnen vinden. Zeer tevreden dus!

Beste Bas uit Bunschoten,

Bedankt voor jouw review over onze outlet.

Coby van Run van Breda 08-10-2020

Ik had een smartphone nodig en die wilde ik bij BCC kopen. Ik heb het abonnement bij T-mobile afgesloten. Daar heb ik zoveel problemen gehad, dat ik een maand bezig ben geweest om deze op te lossen, maar t/m vandaag was er nog steeds niets bereikt. T-mobile liet mij in de steek. Een medewerker van BCC heeft dit voor mij opgelost, wat hij helemaal niet had hoeven te doen. Dat vind ik nou service. Ik was er erg blij mee en heb hem dan ook hartelijk bedankt. Echt een vakman.

Beste Coby van Run van Breda,

Tineke peters 08-10-2020

We kregen uitgebreid informatie waar wij als. Leek erg blij mee waren
Uitgebreid en informatief zeer compleet
En zeer prettig

Beste Tineke,

Ron 08-10-2020

Nieuwe Smart TV keurig bezorgd en op tijd. Alleen de aansluiting van DVD kon niet, want de monteur had geen HDMI kabeltje bij zich, terwijl ik het wel heb gevraagd bij de aankoop.

Beste Ron,

Peter S 08-10-2020

Snel geholpen, geen opdringerig personeel en lekker parkeren vlak voor de deur

Beste Peter S,

Bedankt voor jouw review over de snelle service in onze winkel.

Van Os 08-10-2020

Vanmorgen de nagel stofzuiger besteld en vanavond meteen binnen gekregen! Meteen gebruik ervan gemaakt en werkt heel goed! Superaankoop! Echt een aanrader!

Beste Van Os,

Marijke Smits 08-10-2020

De medewerkers zijn vriendelijk en hebben kennis van zaken. Vindingrijk in hun oplossingen en staan echt klaar om de klant te helpen. Een hele prettige ervaring.

Beste Marijke Smits,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

Anja 08-10-2020

Altijd fijne winkel ,word netjes geholpen en geadviseerd, bezorgen ook toppie

Beste Anja,

Axel Karsdorp 08-10-2020

Ik heb een Sony 4K Blu-ray speler (UBPX800M2B) gekocht bij de BCC in Leidschenhage. Ik was al een tijdje zoekende naar een 4K Blu-ray speler die kon voorzien in mijn behoefte. Met de verkoop van mijn Playstation 4 zat ik namelijk zonder audio/videospeler. Ondanks dat ik redelijk wist wat ik wilde, was ik blij met het gedegen advies. Nergens werd ik een kant op gepraat en ik kreeg steeds inhoudelijk antwoord op mijn vragen. Zo kwam uiteindelijk deze speler uit de bus rollen. En wat een geweldige keus, alles spat van het scherm!

En dus vind ik dat BCC Leidschenhage wat meer erkenning verdient. Door alle verbouwingen om hun heen zitten ze een beetje in het verdomhoekje van het winkelcentrum, maar dat doet niks af aan hun vakkundigheid. Je wordt haast met open armen ontvangen en medewerker(s) nemen echt even de tijd voor je. Waar zie je dat nog tegenwoordig? Alles moet snel en is gericht op verkopen, liefst een zo kostbaar mogelijk apparaat. Dat gevoel had ik hier niet. Aanrader!

Beste Axel Karsdorp,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Leidschendam.

Coco74 08-10-2020

Nette winkel, goed en snel geholpen door een medewerker. Uiteindelijk via de webshop een outletproduct gekocht, de bezorger was ook zeer vriendelijk. Zeer tevreden dus.

Beste Coco74,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke medewerkers.

Peter 08-10-2020

Prima website met de mogelijkheid om een aantal producten te vergelijken.
Makkelijk te bestellen en snel volgens afspraak geleverd.

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Familie W. Jillissen 08-10-2020

De reden dat wij een nieuwe Oled TV en uitgebreide geluidsinstallatie hebben gekocht bij BCC , is dat wij op een uitstekende wijze zijn voorgelicht alle mogelijke combinaties te uit te na beluisterd en bekeken.
We werden op allerlei manieren uitstekend geholpen, niets was te veel. Er werd alle tijd genomen om ons als tevreden klanten met een volle auto naar huis te laten gaan. We komen beslist weer terug .

Beste Familie W. Jillissen,

Bedankt voor jullie review over de uitgebreide service in onze winkel.

R.G. vd Wolde 08-10-2020

Donderdag 8 -10 -2020 een Acer laptop gekocht bij BCC Leidschendam na een begroeting de vraag "kan ik u helpen" ja graag . Mijn laptop was na 14 jaar op. De nieuwe gekocht na een duidelijke uitleg. Thuis uitgepakt en installeren , was toch weer ff wennen , had alles Nederlands gedaan , (bleek later ) dat het toetsen bord anders moest . Terug naar de winkel en daar hebben ze mij weer keurig geholpen en alles goed gedaan , nu de updates installeren en gaan. BEDANKT. TOP BCC

Beste R.G. vd Wolde,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Leidschendam.

Jaap 08-10-2020

Zondagavond 2200 besteld. Maandagmiddag om ongeveer 1300 bezorgd. Keurig op de hoogte gehouden van de plaats van het pakket en moment van aflevering. Het bestelde artikel, een Sony DAB+ radio XDRS41DB.EU8 is mooi van vormgeving. Het heeft een uitstekende ontvangst op FM en DAB, is klein van formaat en voldoet voor mij aan alle criteria.

Beste Jaap,

Ad Looijmans 08-10-2020

Geweldige winkel heeft scherpe prijzen en je kunt er real time kopen wat je wil vriendelijk personeel dat graag een stapje extra voor je doet. Kan op zijn gemak wedijveren met de grote ketens. Wat zeg ik is zelfs persoonlijker en beter

Beste Ad Looijmans,

Bedankt voor jouw review over de persoonlijke service van onze medewerkers. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Mert Duygulu 08-10-2020

De medewerkers van bcc waar ik ben geweest hadden veel informatie over de product die ik wou, heb uiteindelijk voor een AEG was - droogcombinatie L8we6cs gekozen. Netjes geleverd en geinstaleerd alles verliep zoals afgesproken. Alleen jammer dat bcc had altijd de scherpste prijzen en de laagste prijs garantie, maar uiteindelijk na research heb ik de AEG voor goedkoper gevonden

Beste Mert Duygulu,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkers.

Harry 08-10-2020

Kreeg te malen met een stagiair die van toeten noch blazen wist. Zeer slechte communicatie: had eerlijk moeten zijn. Dit kost klanten. Gemeld via HK: winkel zelf heeft geen contact meer opgenomen. Ben er vaste klant, of moet ik zeggen: WAS ??????????

Beste Harry,

Bedankt voor jouw review. We willen hier graag meer over weten en komen dan ook graag met je in contact. Kun je een ordernummer doorgeven of jouw telefoonnummer mailen naar reviews@bcc.nl?

T van de Rijt 08-10-2020

Goed geholpen goed advies prettig personeel vriendelijk en verstand van zaken

Beste T van de Rijt,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerkers.

Jan 08-10-2020

Overzichtelijke winkel met klantvriendelijk personeel. Je wordt zeer goed geholpen en geadviseerd. Uitgebreid assortiment. Wat men niet in de winkel heeft wordt na bestelling de volgende dag geleverd.

Beste Jan,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke medewerkers en overzichtelijke winkel.

Fleur 08-10-2020

Veel informatie op de website waardoor vergelijken goed mogelijk is. Snelle levering, na een e-mail en een sms waarin de tijdsmarge werd aangegeven. Tien minuten voor levering werd ik gebeld. Als extra service van de mannen die de wasmachine bezorgden,: zij brachten de wasmachine op de plek in de keuken waar hij moest staan. Heel tevreden over BCC!

Beste Fleur,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Carla 08-10-2020

De afgelopen jaren hebben we best veel gekocht bij BCC.
Als we iets nodig hebben gaan we toch naar de BCC wij hebben alleen maar goede ervaringen bij ze. Goede uitleg door de medewerkers zij hebben echt kennis over de artikelen.
Ook de bezorgservice van ze is uitstekend! Met vragen kan je altijd bij hun terecht!

Beste Carla,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige winkelmedewerkers en bezorgers.

Hans 08-10-2020

Mooie en duidelijke webshop, waar je eenvoudig vindt wat je zoekt.
Enige minpunt, en meteen ook de reden voor een 9 en geen 10: bij het zoeken naar een koelkast was de breedtemaat heel belangrijk vanwege de beschikbare ruimte. Je kunt de breedtemaat echter niet gebruiken als zoekcriterium.

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review en feedback.

vera 08-10-2020

Makkelijk zoeken op de site, goede prijs, snelle levering. Netjes verpakt zodat de artikelen niet beschadigen

Beste vera,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.