Derk 18-10-2020

De omschrijving klopt van mijn bestelling heel goed.
En ook nog eens snel geleverd.

K.c. 18-10-2020

Mijn samsung tv had ineens witte vlekken op het scherm, naar de winkel gebracht voor reparatie. De tv kon niet gerepareerd worden en ik mocht een nieuwe uitzoeken. Super goed geholpen door de medewerkers. Echt top service!! Bedankt bcc

Arjan 17-10-2020

In de ruime winkel, waarin voldoende deskundig personeel was, ben ik snel en vakkundig geholpen

Diane 17-10-2020

Goed geholpen en vriendelijk. Duidelijke uitleg over welke laptop het best bij ons past

Amanda 17-10-2020

Vriendelijke personeel goed advies gekregen en duidelijke uitleg over het product zeer kundig top winkel een overzichtelijke en netten uitstraling

Meo 17-10-2020

Bij BCC Sliedrecht fijn geholpen, met een goed advies. Medewerker van BCC luistert goed naar de wensen van de klant. Het gekochte artikel was alleen niet op voorraad en wordt na 3 weken alsnog geleverd.

A. Cosemans 17-10-2020

Goed advies, informatie over producten, meedenkend en vriendelijk personeel. Wat voor de consument het voordeligst is en niet het duurste om te verkopen.

Monique 17-10-2020

We zijn goed geholpen door een medewerker. Hij was vriendelijk en wist waar hij het over had. Goede en duidelijke informatie

Betrouwbare webshop. 17-10-2020

Op zoek naar een compacte DAB+ radio kwam ik uit op de Sony XDRS41 Na vergelijking met diverse aanbieders kon BCC de gewenste kleur de volgende al leveren voor een gunstige prijs. Dus was de keuze snel gemaakt. En inderdaad, de volgende ochtend werd de radio keurig afgeleverd.

Sander 17-10-2020

Afgelopen twee dagen bij BCC beverwijk langs geweest voor een nieuwe stofzuiger.

Beide dagen was het alsof wij doorzichtig waren voor de verkopers, dag twee was er zelfs een mede klant die met ons het gesprek aan ging om te vragen of er überhaupt BCC personeel aanwezig was of dat de in het BCC logo geklede mensen daar puur voor de show waren.

Het topmodel stofzuiger, prominent midden hoog in de stofzuiger etalage was niet op voorraad, 2 a 3 weken levertijd. Het enige beschikbare model was nog op voorraad in zaandam, daar moesten we dan maar even zelf heen rijden.

Kortom, lekker online bestellen bij BOL.com want de BCC is meer een soort kijkshop zonder kundig personeel en voorraad.
Officiële reactie van BCC 19-10-2020

Beste,
Bedankt voor jouw review. Mijn excuses hoe het een ander is verlopen. Heb je een ordernummer voor mij Ik wil graag in contact met je komen om dit te bespreken.
Vriendelijke groet,
Carmen
Team BCC

Scheldejager 17-10-2020

Altijd goede medewerkers, prettige sfeer en het assortiment klopt. Ik kom er graag, heb er hifi, tv en tablet gekocht. Parel van de Mortiere!

E. van den Hoek 17-10-2020

Vriendelijk en attent personeel
Ruime keuze in apparaten
goeden deskundig advies

Philip 17-10-2020

Vriendelijke bediening en correcte informatie.
Winkel netjes ingedeeld en veilig winkelen in deze coronatijden.

jan 17-10-2020

Slecht, wilde een laptop aanschaffen,verlichting is dusdanig dat alle schermen er flets uitzien.wilde een 4k filmpje afspelen om scherm en snelheid beetje te testen.maar volgens chagrijnige dame kon dit niet,internet konden ze niet aan beginnen...zoiets als een auto kopen zonder proefrit....kortom eens maar nooit weer
Officiële reactie van BCC 19-10-2020

Beste,
Vriendelijke groet,
Carmen
Team BCC

Olaf 17-10-2020

Ik werd vriendelijk te woord gestaan door de verkoopster, zij deed moeite voor me zodat alles direct geleverd kon worden. Kortom goede uitleg en vriendelijk geholpen.

BCC Hoorn 17-10-2020

ik ben vriendelijk en deskundig geholpen door de medewerker van BCC Hoorn

Carius 17-10-2020

Eigenlijk zo maar even binnen gelopen en met een diepvries kast naar buiten gegaan. Zeer vriendelijk geholpen.

petvos 17-10-2020

Vriendelijk en deskundig geholpen en levering volgens afspraak en probleemloos.

Rene 17-10-2020

Ik winkel al jaren bij BCC vanwege de goede service en de goede producten. Nog nooit problemen gehad met aanspraak op garantie of dergelijke zaken, met andere woorden ik blijf terugkomen bij BCC.

Ashanti 17-10-2020

Zeer vriendelijk pesoneel wat er in de winkel loopt
Zeer netjes en goed geholpen
En daarbij zijn ze ook nog berijd om een vrienelijk praatje te maken met je
Deze winkel is echt wel aanteraden

Pjj van voorden 17-10-2020

Makkelijk te bestellen via de webwinkel.
Goede info over afleveren.
Keurig afgeleverd voor aangegeven tijdsblok.
10 minuten van te voren opgebeld dat ze eraan kwamen.

John Meijer 17-10-2020

wij werden heel goed , en deskundig geholpen en voor ons oudere een fijn gevoel

Denys 17-10-2020

Grote ruimtelijke winkel en goed ter zake kundig personeel. Ik kan wel name uw verkoper X aanbevelen.

Udo 17-10-2020

Ze waren heel netjes en ze gaven goeie uitleg.
De koelkast met vriezer netjes geplaatst.
Een goeie aanrader!!

Hansvstd 17-10-2020

Via Internet besteld, planning van levering staat vast. Een dag van te voren een bericht, let op uw levering komt eraan. Nog een bericht op de dag van levering, zelfs een "trac en trace" mogelijkheid om te zien waar de zending op dat moment rijd. Helemaal Top !! Maar zeker ook een prima product geleverd door 2 vriendelijke bezorgers.

Lorraine 17-10-2020

De winkel zag er netjes en overzichtelijk uit. Ik werd goed geholpen door een medewerker. Ik ben erg tevreden!

Edwin 17-10-2020

Perfect geholpen en goed advies. De bedoeling was een goedkope printer te kopen, maar door het advies van de medewerker kon ik beter een duurdere nemen waar je zelf je inkt bij kan vullen dmv een flesje. de aanschaf cartridges zou zeker duurder uitvallen zoals hij liet weten.

Lisanne 17-10-2020

Ik ben erg goed geholpen door een medewerker die naar mijn wensen luisterde en daar een passend product voor zocht. Er werd niet aangedrongen of iets aangesmeerd. De communicatie was prettig en duidelijk. De volgende dag terug gegaan om daadwerkelijk het product te kopen waarbij ik wederom goed geholpen ben door een collega. Fijne winkel.

Habraken 17-10-2020

Het is een mooie ruime winkel.
Wij zijn door de medewerkster van de winkel in Helmond (X) heel goed geholpen.
Voldoende uitleg gehad.

Geert 17-10-2020

BCC Hoogeveen een mooie winkel prima personeel en deskundige uitleg. Heel wat anders dan Coolblue die afspraak niet nakomt.
Bij BCC is afspraak afspraak. Keurige jongens die de wasmachine bij ons kwamen plaatsen en aansloten.
Top

Red 17-10-2020

Ik heb eerder spullen gekocht bij jullie.
De service en uitleg is prima. In de winkel neemt men de tijd en de ervaring online en de chat zijn zeer goed. Kort om...ik ben gek met BCC

Linda 17-10-2020

Producten zijn makkelijk te vinden.
Super snelle levering en de producten zijn niet duurder dan bij de concurrenten.

G v Hapert 17-10-2020

Kwam voor een nieuwe laptop omdat de oude stuk is. Het personeel van bbc was erg vriendelijk en gaf mij goed advies . Of de licentie voor offis nog geldig was en dat ik daar €20 korting op kreeg ook als ik hem niet meteen nodig had. Dat is srevice. En vriendelijkheid kost niets maar zecht wel iets over de persoon en het plezier in het werk, dus ook indirect over de werkgever.

Gerard 17-10-2020

snelle levering en correct en beleefd personeel die het product geleverd hebben .
Er werd 10 minuten van te voren gebeld op de afgesproken tijd of dat het uitkwam dat er geleverd kon worden.

Tamara 17-10-2020

Goede webshop, erg duidelijk en overzichtelijk.
Artikel besteld en volgende dag al geleverd.

Heren die het apparaat kwamen bezorgen waren netjes en hebben alles keurig geïnstalleerd en op zijn plek gezet. Ook werd nog getest of alles naar wens was en of het apparaat het deed. Werd keurig 10 minuten van tevoren gebeld dat ze eraan kwamen. Prima service!

Bettina 17-10-2020

Goede duidelijke hulp gehad van een deskundig verkoper Goede prijs gemaakt
De Mannen die apparatuur kwamen brengen werkten erg netjes en deskundig en snel
Fantastisch geholpen in de winkel en thuis

Marc 17-10-2020

IROBOT besteld met inlevering van freebees punten.
Bestelling prima verlopen , goed op de hoogte gehouden wanneer hij geleverd zou worden.
Prima ervaring.

nee 17-10-2020

de wasem kap is goed de site is goed is 1 groot nadeel op de stie staat oud apparaat meenemen dat doen ze dus NIET

Vie 17-10-2020

Fijne klantenservice, ik ben goed geholpen door X. Hij denkt goed mee en daardoor heb ik de juiste aankoop kunnen doen. Ik ben erg tevreden en kom zeker terug.

Ed 17-10-2020

Overzichtelijke winkel en vlot en prettig geholpen.
Wel heel jammer dat ze niet meer doen aan laagste prijsgarantie. Anders had ik een cijfer 10 gegeven.

willem61 16-10-2020

Op de website van BCC was prima te vinden wat ik zocht; een wasdroger van Whirlpool. Het bestelproces is verder zeer eenvoudig en duidelijk, dus de wasdroger was snel besteld. Vervolgens werd ik per mail en sms goed op de hoogte gehouden van het proces van aflevering. En dat gebeurde vervolgens op de afgesproken datum en van tevoren doorgegeven tijd. Een kwartiertje van tervoren werd er zelf per mobiel gebeld door de bezorger dat hij in de buurt was. De wasdroger werd keurig afgeleverd.

H. Zan 16-10-2020

De verwerking van de bestelling was erg netjes. Op de avond voor de bezorging kreeg ik een sms met tijdvak bezorging. In de ochtend werd ik netjes gebeld en werd de wasmachine bezorgd en geplaatst. Kreeg goede tips, zoals het verkorten van de afvoer. Plaatsing gebeurde erg snel. De aansluiting werd wat snel gedaan en de slang werd niet helemaal netjes weggewerkt. Op aangeven is dit alsnog netjes weggewerkt.
Zeker een aanrader om hier te bestellen.

Saskia 16-10-2020

Alle tijd werd genomen om uitleg te geven over de wasmachine en droger die wij wilde kopen en gekocht hebben. Alles goed kunnen regelen wanneer wij het bezorgd willen hebben.

Ayse 16-10-2020

Het is een top websop en een top winkel! Hier slaag ik altijd en gaat mij voorkeur ook altijd naar BBC toe fijn om zo een winkel te kennen voor een goede prijs. De medewerkers zijn altijd goed aanspreekbaar en helpen je ook vriendelijk mee.

Rian 16-10-2020

Makkelijk online bestellen, levering keurig op tijd door kundige en vriendelijke bezorgers. Ook goed geïnstalleerd met goede uitleg

Annet Visser 16-10-2020

Je word snel en vriendelijk geholpen,ook geven ze je goed advies om te kijken wat het beste apparaat voor jou is welke bij jou situatie past.
Ook word het apparaat zo snel mogelijk bij je thuis bezorgd.Ik zou hem eerst pas Maandag geleverd krijgen maar kreeg onderweg naar huis een telefoontje dat ze hem toch Vrijdag al konden bezorgen!
Blijer konden ze mij niet maken.

Jacques de Bresser 16-10-2020

Ik word bij BCC altijd netjes, vriendelijk en deskundig geholpen. De medewerkers denken met je mee als je met een probleem komt.

Jacob Gerben 16-10-2020

Nieuwe Nespresso Vertuo was uitverkocht bij Nespresso zelf. Via de website besteld bij de BCC in Amsterdam Noord.
Netjes te woord gestaan, nog wat uitleg gekregen, verpakking werd nagekeken op de juiste kleur en de extra cups! Alles keurig afgehandeld . Vriendelijk personeel, bleef keurig op afstand!

vd breedband 16-10-2020

Keurig en netjes geholpen in de winkel te Hellevoetsluis. Alles werd netjes uitgelegd en de verschillen tussen de diverse type's laten zien.
Keurig geholpen met het bestellen en afspraak maken om af te leveren. Na klacht dat de nieuw geplaatste wasmachine beschadigd was ook keurig en snel opgelost. Nieuwe wasmachine werd nu wel keurig afgeleverd en oude beschadigde weer meegenomen, zonder veel problemen.

Kelly 16-10-2020

Makkelijk om online te bestellen voor je naar de winkel gaat. Ben je snel klaar. Vervolgens vriendelijke service en meedenken. Mijn peuter mocht een cadeautje voor zn vader niet verklappen dus hebben ze het achter al in een tas gestopt.