m 10-10-2020

vriendelijk personeel, product was op voorraad, goed geholpen en een goede prijs.

Guido willems 10-10-2020

De dag erna geleverd zoals beschreven op de website, kunnen ze beter weglaten.
Maandag besteld, vrijdag geleverd terwijl op de site staat op voorraad.
De dag voor de levering bevestiging hoe laat , tussen 11.30 en 13.30.
3minuten voor levering belt chauffeur dat ze eraan kopen,
dit is allemaal goed gegaan.

Gijs 10-10-2020

31-07-2020 de bcc in gelopen voor een stoomreiniger. Zal volgende dag geleverd worden. Inmiddels 10-10-2020 nog niks geleverd en geen geld retour. Dit na 8 keer telefonisch contact.

Zojuist weer aan telefoon gehangen, maar kon niet geholpen worden omdat het salesteam niet aanwezig is... op een zaterdag!..

Doorgegeven dat wij ook nog allerlei inbouw apperatuur nodig hebben, dus aan de telefoon gevraagd hoe wij uberhaupt nog op hun service kunnen vertrouwen.. Maar niet oplossing gericht, geen excuses niks, dit is werkelijk waar de slechtste service wat ik ooit van een bedrijf als dit heb meegemaakt!! Wij gaan mooi naar MEDIA MARKT.

prima 10-10-2020

Goede service, hoe een apparaat werkt uitleg en de tijd nemen voor de klant.

Mevr. H.M.Moonen 10-10-2020

BCC heb ik gekozen voor de goede service en het kundige personeel.
Het personeel denkt met je mee.
Ook geen problemen als je een verkeerde keuze hebt gemaakt.
wordt soepel opgelost.

Remy Bakker 10-10-2020

Goed geholpen voor een nieuwe tv en soundbar! Deze is vanochtend geleverd met alle toebehoren. Ik ga zeker terug naar deze winkel :)

Zinai 09-10-2020

Fijne service. Mijn fitbit deed het niet meer, kreeg een nieuw exemplaar mee. Ik ben tevreden en het personeel is erg vriendelijk in de vestiging Oss

Michel 09-10-2020

Bluetooth surround headphones besteld, en ondanks Covid toch netjes de volgende dag bezorgd. Ook kan je via de link die je krijgt je pakket netjes volgen. Zoals het hoort te gaan dus.

Khodor El-Dasouki 09-10-2020

Goed geholpen klantvriendelijkheid en zo denk mee voor oplossen van problemen

Ad 09-10-2020

Zeer goed en netjes geholpen,deze winkel uitgekozen omdat ik hier al vaker diverse dingen heb gekocht en altijd goed geholpen ben en ook ,wat betreft de prijzen ,scherp geprijsd ,wat dus erg prettig is.

Carine 09-10-2020

Vriendelijke en behulpzaam personeel in de winkel. Hebben tijd voor je vragen en als ze iets niet weten zeggen ze dat ook gewoon, wel zo prettig. Laten deskundigheid zien over de apparatuur e.d. die ze verkopen.

jan groote 09-10-2020

waren klant bij bcc emmen en zijn daarom naar hoogeveen gegaan vinden de service prima

Andre 09-10-2020

Top geregeld. Aangenaam verrast. Koop meestal bij "de anderen" maar kwam nu vanwege een aanbieding bij BCC.

Overzichtelijke productpagina, simple aankoop proces en het maken van de aflever afspraak.
Aangezien het een wasmachine betreft op zolder en de oude moest worden meegenomen was ik nog een beetje nerveus over deze gang van zaken.
Keurig de dag voor bezorging een tijdslot via de SMS en mail.
Helaas gingen de bezorgers de tijd niet halen. Keurig een telefoontje dat het later wordt, of dat geen probleem was en dat ze 15 minuten voordat er zouden zijn nog een keer zouden bellen. Zo gezegt zo gedaan. Keurig.

Machine werdt uitgepakt en naar zolder gebracht. Aangesloten en getest en ik kreeg de basis uitleg.
De oude machine betrof een zware Miele. Maar geen probleem... (het was wel zwaar aan hun gezichten te zien, maar geen klachten).
Zelf nog even geholpen met het terug zetten van de droger en opruimen van verpakking.

Top service, nette klantvriendelijk bezorgteam.
En 5 minuten nadat ze weg waren de bevestiging van levering, garantie bewijzen en andere document keurig in de mail met de titel. Bewaren belangrijk! Bedankt voor de tip.

Al met al zeer tevreden met BCC. Boven verwachting. Hartelijk dank.

Wim 09-10-2020

Zeer goede en deskundige uitleg door verkoper Tom uit vestiging Veghel. Zijn tot aankoop over gegaan van een nieuwe Samsung tv.

Henny Maastricht 09-10-2020

Binnen 24 uur mijn philips espresso apparaat besteld en geleverd, netjes door DHL afgeleverd op de 2e verdieping bij mijn appartement. Keurig verzorgd!!

J. Samson-Kruit 09-10-2020

Zeer vriendelijke, niet opdringerige winkelmedewerker die ons deskundig heeft geholpen, waarna we ook tot de koop van een droger zijn overgegaan.

Aard 09-10-2020

Wordt snel en goed geholpen door verkopers die verstand van zaken hebben dit kan je niet zeggen in anders grote ketens.

Theo 09-10-2020

goed bedrijf snelle levering. zou het altijd aanbevelen. dus vriendelijk en meedenkend

B. Klein 09-10-2020

Vriendelijk personeel, goede uitleg, niets is te veel en een nette en keurige winkel. En hele goede service.

Alessio 09-10-2020

Snel geregeld. Bestelling verliep soepel en kon het direct afhalen. Medewerkers waren ontzettend vriendelijk.

Ben 09-10-2020

Geweldig mooie webshop met een enorm assortiment.
Snelle levering en goede service. Ook is de technische ondersteuning zeer goed.

Jan 09-10-2020

Correct en snel en deskundig door Dylano geholpen. Zover ik kon waarnemen worden de corona regels goed toegepast.

Chantal 09-10-2020

Shop en bestelling goed.

Helaas nooit ontvangen door gesloten DHL-punt.
Pakket is retour gezonden. Dus niet aangekomen.
Geld terug gekregen.

Guus 09-10-2020

Top levering, ze doen wat ze beloven. Fifa 21 besteld, keurig op tijd in huis. M'n zoontje helemaal blij.

W. Hussaarts 09-10-2020

BCC Oosterhout . Vriendelijke en klantgerichte hulp bij aankopen . Daarbij humor op gepaste wijze . Met een glimlach en 5 producten de winkel verlaten .
Dan doe je het goed als verkoper.

Bcc 09-10-2020

Hele vriendelijke, deskundig personeel.. Zijn uitstekend geholpen
Kan deze winkel bij iedereen aanbevelen.
Service ook uitstekend

Matthy 09-10-2020

Snel geholpen, vriendelijk personeel. Min puntje, was nog maar een losse DVD speler, kon dus niet kiezen

Astrid 09-10-2020

Heel erg vriendelijk personeel hebben zelfs geholpen om de oven combi in de auto te zetten..beter als in Zeist die man had er géén zin in,wij hadden de Sharp combi oven/magnetron al 10 jaar gehad dus wilde weer de zelfde..hij is niet op voorraad,kan nog weken duren,weet niet wanneer,al dat soort opmerkingen..wij naar huis gegoogeld bij BCC Veenendaal hadden ze er nog 1 op voorraad,besteld en opgehaald en zeer vriendelijk geholpen ..zo kan het dus ook

Marion Kuijpers 09-10-2020

Er was een verkeerd office pakket verkocht. Dit is perfect opgelost door de 1e van mijn laptop af te halen en de goede opnieuw te installeren. Dit alles zonder extra kosten. Zo'n service heb ik nog nergens gekregen. Alle lof voor het personeel van de winkel in Tilburg.

Kirsten Le 09-10-2020

Ik ben ontzettend goed geholpen en geadviseerd bij de BCC in Hengelo. Mocht ik nog iets nodig hebben ga ik zeker daar weer heen.
De Tv werd te laat geleverd (wat voor ons geen probleem was) maar daardoor waren de acties van LG ook verlopen. BCC regelt dit gewoon zelf voor ons en betaald de actie uit eigen zak. Zonder gedoe of moeit eromheen.

Ontzettend klantvriendelijk ben meer dan tevreden!

BCC Sittard 09-10-2020

een overzichtelijke winkel en ondanks drukte wordt je snel en vakkundig geholpen.

Henk 09-10-2020

Eerste keer een bestelling bij BCC via webshop ... van aanmelden tot aflevering goed en juist op de hoogte gehouden .. top 👌

Jos Hendriks 09-10-2020

Mijn vaatwasser besteld via de site en er stond dat mijn type vaatwasser gedurende 3 weken niet leverbaar was. Na anderhalve week een mail wanneer de vaatwasser geleverd kon worden. Alles netjes bezorgd zelfs de vaatwasser achter om gebracht. De mannen konden de oude niet meenemen omdat hun auto nog vol was. Na een nieuwe afspraak de oude nog netjes opgehaald goede service. Zeker een aanrader

Ingrid van der Wal 09-10-2020

Cartridge gekocht was niet in de winkel, werd besteld
en de volgende dag werd de cartridge gratis thuis bezorgd
Goede service!

BCC Leidschenhage in Leidschendam-Voorburg 09-10-2020

Ben heel goed geholpen en omdat ik wist welke printer ik wilde hebben was de koop zo gesloten. Omdat ik invalide ben kon ik de printer niet meenemen, dus kon ik hem laten brengen. Dit zou gebeuren op dinsdag 6 okt. tussen 17.30 en 21.30 uur. Wie er ook kwam geenbezorger van DLM, Andere morgen een mailtje dat het dan op woensdagavond zelfde tijd zou gebeuren, Omdat het druk was dacht ik dan blijf ik tot 22.30 wachten, maar weer geen bezorger. Donderdag weer het zelfde mailtje met de tijd van dinsdag. Om bijna 19.00 uur kwam dan eindelijk de printer.
Deze ziet er goed uit en is inmiddels geinstalleerd, alleen de info was wat karig over de cardrightsmwas echt even zoeken.

Jessica L 09-10-2020

Gebruiksvriendelijke webshop, ik kon aangeven wanneer ik het bestelde product wilde laten bezorgen. het product was netjes ingepakt zodat er niks beschadigd kon worden.

Al met al de webshop is gebruiksvriendelijk, bezorging door DHL was ook op orde bezorging was zonder extra kosten alsmede het product wat zeer netjes was ingepakt!

Leonidas 09-10-2020

Onze oude Samsung ging ter ziele wat door BCC keurig werd opgelost! Het viel nog binnen de verlengde garantieregeling. Heden is reeds een fonkelnieuwe geleverd maar nu een met minibar. Zelfs de aansluiting op het water was gratis!!

Madelon 09-10-2020

Super levering snel en goed Ook het artikel wat ik besteld had keurig verpakt

Daniel 09-10-2020

Goede uitleg gekregen door het personeel wat het product heeft geleverd, de heren waren erg vriendelijk

Wilt Dijk 09-10-2020

Betrouwbare winkel met vriendelijk personeel en perfecte service. Had een defect artikel wat zonder problemen werd om geruild voor een nieuw. Prijzen zijn niet absoluut niet duur.

Lucati 09-10-2020

Via de Outlet-pagina een AEG-wasmachine gekocht en binnen 24 uur was de oude defecte machine verwijderd en de nieuwe geplaatst op de 2e verdieping van ons huis. De BCCmannen waren zo klaar, geweldig!!

Henry W. 09-10-2020

Goede en duidelijke informatie en snelle levering. Mooie site met veel informatie en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Rik 09-10-2020

Super winkel!
De medewerkers zijn altijd vriendelijk, geven goede uitleg over de producten en denken in oplossingen.

Beste Rik,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.

Wouter Groenink 09-10-2020

Wij kochten een TV en wilden een eerst paar modellen bekijken en vergelijken. We werden vriendelijk en deskundig geholpen. Er werd geen poging gedaan om een grotere of duurdere TV te verkopen, maar er werd goed geluisterd naar onze wensen. We konden ook ons oude toestel in de winkel inleveren.

Beste Wouter Groenink,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte en vriendelijke service van onze medewerker.

Suuz 09-10-2020

Super snelle service, klantgericht en vriendelijk! Daarom verkies ik een fysieke winkel boven internet.

Beste Suuz,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke en klantgerichte service in onze winkel.

Ingrid van den Hoogen 09-10-2020

Fijne winkel, je word snel en deskundig geholpen.
Veel keus, goede service.
Vriendelijk personeel.

Beste Ingrid van den Hoogen,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.

JoJo 09-10-2020

Super!!!! Goede prijzen….goede aanbiedingen! Voor 22 uur bested, de middag daarna heb ik mijn bestelling ontvangen. Ik ben er super blij mee

Beste JoJo,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

bcc oudehaagweg 09-10-2020

Ik kom gewoon al heel mij leven bij bcc. ik ben 44. ik vind het mooie winkels ook kun je altijd praten over de prijs als je het product ergens goedkoper hebt gezien, Ik vind het makkelijk dat ik mijn product kan afhalen na bestellen. Ook ben ik tevreden over de service, heb wel eens een koptelefoon gehad die na een paar weken kapot ging, maar kreeg netjes een nieuwe. Ook bij aanschaf van mij tv werd ik netjes geholpen en moest geen uren te wachten op een medewerken.

Beste,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Petra 09-10-2020

Vriendelijk personeel. Duidelijke info en uitleg over de producten, en nemen hier ook zeker de tijd voor.

Beste Petra,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

Remco 09-10-2020

Ik had me terdege voorbereid en kwam voor een stofzuiger. De medewerker heeft me perfect geholpen en me verder ook niets opgedrongen want daar word ik altijd een beetje opstandig van..

Beste Remco,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze medewerker.