emka@casema.nl 16-02-2021

Zondag 17 Januari bestelde en betaalde ik een gigaset AL380 DUO zwart. Maandag 18 januari ontving ik van jullie een bevestiging en bericht dat het pakket door DHL zou worden afgeleverd op dinsdag 19 januari. . Nou dat pakket moet nog komen. Volgens de berichtgeving van DHL is er 3 keer geschoven met de bezorgdatum en wat schetst de verbazing , per 22 januari werd er een aantekening bezorgd geplaatst, waarop prompt een factuur werd gestuurd. Inmiddels zijn we 3,5 weken verder en heb ik 4 keer naar jullie getelefoneerd. Eerst werd mij verteld dat er een onderzoek moest worden ingesteld bij DHL, na een week nog geen uitsluitsel en weer een week later, ja het pakket was kwijtgeraakt bij DHL. Wat of ik nu wilde alsnog de telefoons of mijn geld terug. Nee stuur mij gewoon de gevraagde telefoons. dat was dus dinsdag 9 februari . Op mijn vraag waarom men mij niet op de hoogte had gebracht van de gang van zaken kreeg ik als excuses, sorrij mevr, had moeten gebeuren maar het is zo druk. 16 februari weer gebeld, Nee ze konden de telefoons niet sturen want ik moest eerst gebeld worden of ik ze nog wel wilde hebben. Hoezo????. Dat was toch afgesproken. Nu moet ik weer gaan wachten tot jullie mij bellen om te vragen of ik die dingen nog wil. Ja dus, maar wel binnen deze week en anders hou ze maar en stuur mijn geld terug. Tussen door nog een email of ik tevreden ben over mijn (niet) geleverde produkt. Nee dus, want ik heb niks gekregen. Dus ik ben niet tevreden over de service van BCC en zal dit bedrijf dus absoluut niet aanbevelen. Hoe men aan een 9 klantenwaardering komt is mij een raadsel.

John 16-02-2021

Het bestelproces was heel makkelijk en snel. Ik ben keurig op de hoogte gehouden betreft de verwerking van mijn bestelling. De inktcardridge is snel afgeleverd bij de afhaalpunt. Het voldoet aan al mijn verwachtingen.

Beste John,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website.

Anita 16-02-2021

Op vrijdag een bestelling gedaan en er werd zeer goed met mij meegedacht. Zeer vriendelijk personeel en een goede service. Ik zou deze winkel zeker aanbevelen. Ook met afhalen vriendelijk en goed personeel!!!

Beste Anita,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke medewerkers.

johan 16-02-2021

duidelijke omschrijving van het product en snelle levering ,artikel was goed verpakt

Beste johan,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de snelle levering.

Beckers 16-02-2021

Savonds laat online besteld, volgende ochtend door een medewerker gebeld om mij persoonlijk mijn tijdslot door te geven en eventueel vragen te beantwoorden.
Emailberichten waren snel en overzichtelijk
4 uur later mijn product gaan afhalen.
Vriendelijk,snel en klantvriendelijkheid afgehandeld .

Beste Beckers,

Bedankt voor jouw review over onze snelle en klantvriendelijke afhaalservice.

jan Vis 16-02-2021

Vanochtend ± 11 uur gezocht naar een office programma en kwam BCC uit enige telefoontjes gedaan en besteld en de bestelling prima uitgevoerd en snel geleverd en nu werkt het al op de PC

Jan Vis

Beste jan Vis,

Ton 16-02-2021

BCC heeft een duidelijke website die mijn keuze makkelijk heeft gemaakt.
De online bestelde printer werd snel en correct bezorgd.

Beste Ton,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

c.v.d.pruik 16-02-2021

de site is snel en betrouwbaar,en de levering is naar behoren. en op de beloofde datum afgeleverd

Beste c.v.d.pruik,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Nanke 16-02-2021

Snelle levering, mijn zelfgemaakte fout werd vriendelijk en snel hersteld. Zeer tevreden over whatsapp service

Beste Nanke,

Bedankt voor jouw review over onze WhatsApp service.

Stef 16-02-2021

Snelle service, goed product, prima prijs. Snelle levering, duidelijk omschrijving.

Beste Stef,

JeroenZ 16-02-2021

Groot assortiment, scherpe prijzen en snelle levering. Goede betrouwbare winkel.

Beste JeroenZ,

Sjaak van Heeren 16-02-2021

Ik kies meestal voor deze winkel, ze hebben veel keus, een goede prijs en snelle levering...
Ook is , tot nog toe, een enkel probleem zeer snel opgelost...

Beste Sjaak van Heeren,

Bedankt voor jouw review over onze snelle services.

H Verhaaf 16-02-2021

BCC heeft vaak leuke aanbiedingen en hebben hele goede service medewerkers b.v.........., BCC Rotterdam die mee denken. Zaterdag een Amerikaanse koel/vries combinatie besteld, Maandag al geleverd. Dat is toch erg snel geleverd van BCC.

Beste H Verhaaf,

Bedankt voor jouw review over de service van ons filiaal in Rotterdam.

CCM WALTERS 16-02-2021

Geweldige service bij bcc aardige correcte mensen eerlijk. dank u dank u
Ik ben erg blij met mijn aanschaf van mijn wasmachine lg f4wv20853 met extra stoomfunktie geweldig xx

Beste CCM WALTERS,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke medewerkers.

Martin Teeuw 16-02-2021

Ondanks de Lockdown en het slechte weer toch een goede service en vriendelijk personeel een mooi kado voor mijn vrouw kunnen kopen.

Beste Martin Teeuw,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke service. Veel plezier met het geven van het cadeau!

Sylvia 16-02-2021

De bezorging was keurig binnen het aangegeven tijdslot van 2 uur plus met een telefoontje werd nog de precieze tijd aangegeven. Installatie van de wasmachine ging snel en vakkundig. Minpuntje: ik heb wel per e-mail een afleverbon ontvangen maar nog niet de beloofde factuur. Ik wacht even tot maandag om te kijken of die alsnog komt.

Beste Sylvia,

Bedankt voor jouw review en feedback.

R.Bonk 16-02-2021

Een Bosch koelkast besteld bij BCC en de volgende dag geleverd en gemonteerd. Door het niet nauwkeurig monteren door BCC monteurs van de inbouw koelkast klemde de deur een beetje. BCC een e-mail gestuurd en het probleem voorgelegd en enkele dagen daarna hebben ze monteurs gestuurd om het probleem te verhelpen. Probleem opgelost met dank aan BCC monteurs.

Beste R. Bonk,

Bedankt voor jouw review over onze oplossingsgerichte service.

Chantal 16-02-2021

Makkelijke webshop, snelle bezorging. Shop er graag. Tevreden over de afhandeling van de webshop bestelling. Ga liever naar de winkel maar dit is ook een prima alternatief

Beste Chantal,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze webshop en de snelle levering.

Arco Zwijnenburg 16-02-2021

Mijn vrouw was aan een nieuw horloge toe. Vroeg ze er zijn toch ook die mijn aantal stappen telt . Moet niet gekker worden Nina is 73 . Heb op de site verschillende horloges bekeken en ze koos er een 15 uur later bezorgd

Beste Arco Zwijnenburg,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. We wensen jouw vrouw Nina veel gezonde stappen met het nieuwe horloge!

I de Nooy 16-02-2021

Zowel aan de telefoon als in de winkel prima geholpen. Ik deed dit voor het eerst en de medewerker aan de telefoon was heel geduldig en heeft alles uitgelegd tot aan het einde van de bestelling

Beste I de Nooy,

Bedankt voor jouw review over onze telefonische service.

Sandra 16-02-2021

Zeer tevreden over de bcc!
In deze aparte tijd waar we in leven (corona) is het moeilijk om iets te kopen zonder het te kunnen bezichtigen in de winkel.
Ik heb dan eerst de website goed bekeken van wat er het beste bij mijn wensen past, daarna het filiaal bij ons gebeld om advies in te winnen deze heeft mij keurig geholpen met al mijn vragen.
2 dagen later bezorgd en netjes geïnstalleerd.
Kortom heel erg tevreden door de service van bcc en raad dit bedrijf dan ook aan!

Beste Sandra,

Bedankt voor jouw review over de telefonische service van onze filialen.

MBR 16-02-2021

Klantvriendelijke website, artikel snel gevonden; op zondag een scheerkop besteld en maandag in huis! Super!

Beste MBR,

Bedankt voor jouw review. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Niels 16-02-2021

Eindelijk een PlayStation 5 kunnen scoren bij bcc! Vrijdag ochtend besteld zaterdag rond de middag in huis! Keurige service en razendsnelle levering!

Beste Niels,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de aankoop!

Vos 15-02-2021

Prima shop, duidelijk en overzichtelijk, vanaf bestellen tot aan levering aan de deur was prima.
Van te voren word je nog netjes gebekd dat ze er met een kwartiertje zijn.

Beste Vos,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website en snelle bezorgservice.

Dick 15-02-2021

Voor de zoveelste keer prima feslaagd bij bcc. De winkel is in de buurt maar nu met Corona de webshop geprobeerd. Wij kochten er een energiezuinige koel/vriescombinatie van inventum. Was al scherp geprijsd maar vond in de outlet er een die nog goedkoper was vanwege een minuscuul krasje.
Vandaag geleverd en geplaatst, de oude vriezer kon gelijk mee.

Beste Dick,

Dekkers 15-02-2021

Zeer eenvoudig bestellen, snelle bezorging aan huis met een duidelijke communicatie wanneer bezorging gebeurd. Erg goed ook dat je bij bezorging kan pinnen.

Beste Dekkers,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website en de snelle levering.

Ton 15-02-2021

Mijn vorige Tablet was stuk gegaan. Dus ik moest een nieuwe. Vervolgens contact opgenomen met BCC te Beverwijk (de dichts bijzijnde) Daar werd ik te woord gestaan. Nadat ik mijn wensen en eisen had verteld kwamen we op uit eindelijk 2 tablets uit die daar aan voldeden. Daar uit heb ik een vrije keuze gemaakt. En wel de Samsung S6 Lite. Deze medewerker gaf op een duidelijke wijze de voor en tegens van de verschillende tablet weer en was niet opdringerig voor een bepald type. Ik heb het gevoel dat ik zelf een vrije keuze heb kunnen maken en na 3 weken gebruik ben ook zeer tevreden met mijn aankoop die ook keurig zoals afgesproken geleverd werd. Top service en advies.

Beste Ton,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van ons filiaal in Beverwijk.

Lizzy 15-02-2021

Het zoeken en bestellen ging heel makkelijk. Werd ook goed op de hoogte gehouden over de bestelling en werd prima bezorgd door DHL

Beste Lizzy,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze webshop.

Trudy Bos 15-02-2021

Al heel lang klant van BCC prima service,aardige medewerkers.
Volgende dag al geleverd en netjes geïnstalleerd.

Beste Trudy Bos,

Bedankt voor jouw review over de service van onze aardige installateurs.

Eddie 15-02-2021

Makkelijk dat je online je artikel uit kan zoeken, en je een melding krijg als het klaar ligt, en je word vriendelijk geholpen

Beste Eddie,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke afhaalservice.

ron 15-02-2021

besteling ging snel bij BCC even met BCC gebeld om wat na te vragen over De 49NANO866NA
nu 3 dagen in huis een prachtige televisie
Wij zijn er heel blij mee.
En laagste prijs garantie zag dat hij nu goedkoper was bij mediamarkt
krijg het verschil terug van BCC

Beste ron,

Bedankt voor jouw review over onze services. Veel plezier met de aankoop!

Rien J. 15-02-2021

Duidelijke manier van bestellen Goed onderbouwd. ook de leveringstijd was in orde. Verpakking was prima

Beste Rien J.,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze website.

Paul 15-02-2021

Erg snelle levering, en tevens erg goedkoop. Had de Edifier R1850DB besteld en zijn in goede orde ontvangen.

Beste Paul,

Annet 15-02-2021

Top Service! ik heb nog nooit eerder zo'n goede service meegemaakt. Na het product te hebben besteld, werd ik keurig van te voren gebeld, ook toen ze voor op schema lagen en vroegen of dat uitkwam. daarna nog netje 10 min van te voren gebeld dat ze er aan kwamen. Mijn complimenten voor de service!

Beste Annet,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Hans 15-02-2021

Zeer overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site, concurrerende prijzen, gratis en snelle levering.

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website.

Wendy 15-02-2021

Goede en nette service van de bcc!
Droger naar zolder gebracht en de oude weer mee terug genomen!

Beste Wendy,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Lars Duynstee 15-02-2021

ik heb bij bcc besteld en was aangenaam verrast over de snelle levering met dit slechte weer.
pakketje kwam in een mooie doos aan niks beschadigd.

Beste Lars Duynstee,

Jan Stokbroekx 15-02-2021

Bcc is de favoriete shop van mij ons voor elektronische apparaten vanwege de vriendelijke hulp in de winkel en de fijne afhandeling van een order zowel in de winkel alsook via internet.

Beste Jan Stokbroekx,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke service.

Marja 15-02-2021

Per WhatsApp gecommuniceerd en vragen gesteld. Antwoorden waren uitgebreid en helder.
Precies op tijd is de droger afgeleverd.

Beste Marja,

Bedankt voor jouw review over onze WhatsApp service.

Peter 15-02-2021

Duidelijke webshop, ik vond het product dat ik wilde hebben heel snel en het werd supersnel afgeleverd. Top! Ik kom al bij BCC sinds dat ze in Badhoevedorp startten en nu in Haarlem.
I.v.m. Corona is dit een geweldig en zeker aan te raden alternatief.

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke webshop.

Gert 15-02-2021

Deskundige en klantvriendelijke benadering aan de telefoon. Zeker zo belangrijk nu winkel gesloten is vanwege coronacrisis

Beste Gert,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige en klantvriendelijke telefonische service.

H. Naberhuis. 15-02-2021

Mijn wasmachine werkte opeens niet meer. Op vrijdag belde ik BCC. Men nam alle tijd om mij goed te informeren over de aankoop van een nieuwe machine. Die werd op maandagochtend bezorgd en na het aansluiten kreeg ik nog de nodige informatie. Alles is perfect gegaan en ik ben uitermate tevreden.

Beste H. Naberhuis.,

Bedankt voor jouw review over onze telefonische service en hulpvaardige bezorgers.

Maarten 15-02-2021

Het hele bestel- en afleverproces ging vlot en conform de afspraken. Prima gedaan BCC

Beste Maarten,

Bedankt voor jouw review over onze vlotte service.

P.Oterdoom 15-02-2021

Echt binnen 24 uur geleverd. Zelfs in lockdown / avondklok situatie. Prima!

Beste P.oterdoom,

Jelle 15-02-2021

Telefoon met korting waar nergens anders korting was. En snel bezorgd ondanks de sneeuw en ijzel.

Beste Jelle,

Bedankt voor jouw review over onze service en de snelle levering.

N. Winkler 15-02-2021

Voor de aanschaf van een wasdroger heb ik voor BCC gekozen omdat deze website overzichtelijk is en er goed gefilterd kan worden naar wens, model, prijs, energieverbruik en kwaliteit.
Goede, snelle en vriendelijke service.

Beste N. Winkler,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website en de vriendelijke service.

Jw 15-02-2021

Gebeld, via bank betaald en afgehaald. Betaling was niet binnen volgens medewerker, daarom screenshot van betaling gemaakt en alsnog artikel mee gekregen.

Beste Jw,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Gerrie 15-02-2021

Om 11.55 uur een nieuwe stofzuiger besteld en een half uur later al de complete aankoopbevestiging in huis. Nog geen paar uur later kon ik mijn huis al cleanen met de nieuwe stofzuiger! Toppie

Beste Gerrie,

Bedankt voor jouw review. Succes met stofzuigen!

Ad 15-02-2021

Vriendelijk personeel en goede hulp. Product voldoet aan verwachting. Gratis parkeervoorziening in de omgeving van de winkel.

Beste Ad,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

Oscar 15-02-2021

Ik bestel er veel en website is altijd top. Beste prijzen, beste service en geen slijmerig gezeur erbij. Apparatuur kan worden ingebouwd, op iedere etage. Spullen zijn altijd goed, bezorging altijd op tijd.