Deze score is berekend op basis van 14858 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marek 16-10-2020

Super winkel , met goede personeel. Altijd een goede adviezen geven.Zeker kom terug.

Anita 16-10-2020

Vandaag geweest in het nieuwe pand van BCC te Spijkenisse. Super mooie winkel en duidelijk ingericht.
Geholpen door xxx, geweldige duidelijke uitleg en niet pushend om te verkopen. Luisterend naar de klant en duidelijk informatie wat mij enorm heeft geholpen.
Uiteindelijk weggegaan met nieuwe all in one pc

Conny Bijdeveir 16-10-2020

Ik koop bijna al mijn elektronica producten bij BBC ondat:
- het personeel klantvriendelijk en vakkundig is
- de prijzen goed zijn
Verder wil ik t.a.v. mijn winkelbezoek vandaag nog melden dat de medewerkster zeer correct met de corona maatregelen omging.

Nico 16-10-2020

Ik koop mijn electronica altijd bij BCC vanwege de goede service en scherpe prijzen, ook nu weer een mooie aanbieding gekocht, de Google Home.

Quincy 16-10-2020

Ik kwam in de winkel werd gelijk aangesproken het artikel werd gepakt en heb afgerekent super snel en vriendelijk

Brenda 16-10-2020

Fijne winkel met zoals altijd goed advies als je dat nodig hebt. En een goede service mocht een product niet naar wens zijn.

Duidelijke website, snelle bezorging 16-10-2020

Website werkt prima, zoeken gaat zonder teveel moeite.
Het product was op voorraad, dus de volgende werkdag geleverd.
Pakket is te volgen via Track&Trace van DHL bezorgservice.

Karin 16-10-2020

Goede en snelle levering van de wasdroger, tot nu toe altijd tevreden bij aankoop. Fijne betrouwbare bare informatie in de winkel.

Alexander Jansen 16-10-2020

Ideaal. Ik had deze box snel nodig. Op de website afhalen binnen 1 uur en het werkt nog ook!
Vind BCC sowieso een heel fijne winkel. Prijzen zijn altijd marktconform, hoef je tenminste niet te zoeken.

Underscore 16-10-2020

Bose oordoppen besteld bij BCC, snel geleverd en alles naar tevredenheid. Info op website komt overeen met product.

Koen Vos 16-10-2020

Even bij BCC Amsterdam Buitenvedert naar binnen gewipt voor een nieuw koffiezetapparaat.
Goed geholpen door vriendelijk en deskundig personeel. De volgende dag thuisbezorgd TOP BCC.

Koen Vos 16-10-2020

MW 16-10-2020

Prima uitleg van product, in dit geval een AEG steelstofzuiger QX9-1-50IB, en goede prijs hiervoor.

Hendrik 16-10-2020

Verkoper heeft veel vakkennis en neemt alle tijd.
De verkoper is niet opdringerig en stuurt niet op direct kopen als we aangeven er nog één nachtje over te willen slapen.
De volgende dag hebben we het artikel toch bij BCC gekocht.

Sieben 16-10-2020

snelle levering en duidelijke omschrijving van de artikelen. in de winkel ook altijd goede service

Lies 16-10-2020

Gratis verzending en na 1 dag al in huis. Erg fijne service zo. Prima webshop verder en ben blij met mijn product. Ik vond de levering zelf wel wat tegenvallen, in een appartement zetten ze het pakket beneden binnen in de hal en zijn ze direct weer weg. Ik kan nog begrijpen dat ze de trap niet opkomen maar ze wachten niet eens tot de juiste persoon het pakket heeft aangepakt.

van der Werff 16-10-2020

werd goed en snel en deskundig geholpen degene die mij geholpen heeft wist al mijn vragen vakkundig te beantwoorden

Jaap Ruwaard 16-10-2020

Vriendelijke en kundige verkoper, heeft ons duidelijke uitleg gegeven, ook voor wat betreft de installatie van een CI module, TV niet op voorraad maar werd de volgende dag gratis thuis bezorgd.

Evelyn Mulder 16-10-2020

Ik vroeg om de wasmachine links te plaatsen, dan kon rechts mijn droger er tussen. De heren zijn weg en ik zie dat de wasmachine toch rechts geplaatst is. De droger kan er nu niet tussen omdat de wasbak in de weg zit. Nu moet ik dus alsnog zelf met de boel gaan slepen. De waterstop die we van de oude wasmachine afgehaald hadden en op de droger hadden gelegd om 'm op de nieuwe wasmachine te plaatsen is zonder overleg door de heren meegenomen. Kreeg ik daarna via email een overzicht waarop getekend is voor ontvangst van een schadevrij apparaat en schadevrij plaatsen ervan. Terwijl ik dat overzicht zelf helemaal niet gezien en dus ook niet getekend heb. Nu maar hopen dat de wasmachine beter bevalt dan de service.

Willemien 16-10-2020

Goede communicatie per mail. Keurig op tijd werd de wasmachine geleverd en aangesloten. Afval werd meegenomen en het oude apparaat. Zeer tevreden over de service!

Wika 16-10-2020

Online smartphone besteld, snelle levering, volgende dag in huis. Prima site👍

P. Van Rooijen 16-10-2020

Ik heb 7 okt een stylerang besteld. Op 8 okt is het pakket afgeleverd doot DHL. In het pakket zat echter geen styletang maar een gratis kadootje. Op de pakbon staat echter wel dat er ook een styletang in moet zitten.
Vervolgens diversekeren met de klantenservice gebeld en uitgelegd. BCC wilde eerst een onderzoek starten bij DHL.
Ik kreeg vervolgens een mail dat DHL het pakketje wel heeft afgeleverd en zij ervan uit gaan dat ik de tang wel ontvangen heb. Dus weer met de klantenservice gebeld en die gaan weer een onderzoek laten starten. En ik, als klant maar bellen en wachten: Schande!
Officiële reactie van BCC 19-10-2020

Beste,
Bedankt voor jouw review. Mijn excuses hoe het een ander is verlopen. Heb je een ordernummer voor mij Ik wil graag in contact met je komen om dit te bespreken.
Vriendelijke groet,
Carmen
Team BCC

Rik 16-10-2020

We nemen moeite om naar de winkel te gaan ipv online te bestellen omdat wij graag willen dat de winkels blijven bestaan. Zou je denken dat ze je dan een voordeel kunnen bieden. Nee dus. Alleen maar nadeel. Bij online bestellen volgende dag thuis bezorgd, winkel na 2 dagen ophalen.
Krijg ik in de winkel een verkoop praatje over extra verzekering die aan het eind van het (lange) verhaal €109 moet gaan kosten! Online kan je dat in 1 regel lezen en niet aanvinken. Is de bestelling gedaan dan begint de verkoper over mijn energieleverancier, blijkt dat er een persoon van Essent in de winkel zit die je daarmee verder kan helpen. Nee dank je! Belachelijk gewoon, dat je daar ook al lastig gevallen wordt door energie bedrijven en dat de BCC daar aan meewerkt.
Mijn volgende bestelling is online, dat mag duidelijk zijn.

Ton 16-10-2020

Gewoon prima! Prettige webshop, makkelijk bestelproces, snelle levering. De bezorgers gingen goed en kundig met de bestelling om.

Juul Kwisthout 16-10-2020

Vandaag een wasmachine en een droger bezorgd. 2 hele sterke mannen, die ook nog deskundig advies!
Hele goede service, en blij met de spulletjes!

R.Blom 16-10-2020

Goede uitleg over te kopen product. In dit geval een stofzuiger. Door veel te vragen kregen wij prima antwoorden.

Paul uit Almere 16-10-2020

Voor BCC gekozen vanwege eerdere goede ervaringen. Vooral de levering gaat erg goed. 3 keurige heren brachten de AEG Lavamat wasmachine naar boven, sloten hem aan en ook de droger op de afvoer, hebben alles keurig gecontroleerd en de oude Miele meegenomen. Dit alles in korte tijd en zonder beschadigingen. En met een lach! Dit alles op de afgesproken tijd. Zeer tevreden.

Jolanda 16-10-2020

Altijd geweldige service! Vriendelijk, deskundig en behulpzaam! Wij gaan altijd naar BCC!

Jill 16-10-2020

Bij BCC Heerlen geweest om mijn aankoop voor een nieuwe wasmachine en droger te kopen. Superdeal gekregen dankzij de Back to School actie. In de winkel vriendelijk geholpen door XXX. Producten werden gratis thuisbezorgd, naar de zolder gebracht en vakkundig aangesloten. Wederom TOP!

Jan Willem ten Kley 16-10-2020

De bestelling van mijn nieuwe Sonos Playbase was niet helemaal goed gegaan. ( verkeerd adres winkel Roosendaal ) echter een telefoontje van de mevrouw uit Roosendaal deed het onmiddellijk corrigeren naar Zoeterwoude. Artikel stond al voor mij klaar op moment van binnenkomst. Perfecte uitleg van de verkoper en keurig coronaproof afstand en mondneuskapje dragend. Ik zelf ook dus over en weer in orde. De winkel in Zoeterwoude is top !
De sonos staat nu opgesteld en bevalt mij prima.

Johanna Bansberg 16-10-2020

Een hele klantvriendelijke winkel, je word altijd keurig geholpen en eventueel problemen worden keurig opgelost

Ester 16-10-2020

BCC vind ik een fijne winkel, vriendelijk en kundig personeel. Ik ben ontzettend goed geholpen met het uitkiezen van een tv, deze meneer was vriendelijk meedenkend en erg behulpzaam. Ik kom er altijd en ook deze keer ging ik tevreden de winkel uit.

PVR 16-10-2020

Fijne winkel waar je fijn even zelf kunt rondkijken maar ook goed en professioneel geholpen wordt. Groot assortiment.

Fresco17 15-10-2020

Klantvriendelijk en beste advies
Lage prijzen (was duurder bij mediamarkt coolblue etc.)

will 15-10-2020

Na de online aankoop van een nieuwe televisie kon ik geen koppeling maken met mijn wat oudere versterker. Een medewerker heeft ons vriendelijk te woord gestaan en de juiste oplossing geboden. Alles werkt nu naar behoren!

Vanity van Sprew 15-10-2020

Ik ben zo blij met dit artikel!
Gekocht omdat het super praktisch is en ik dat heel goed kan gebruiken nu ik verhuis naar een studio.
Licht, klein, handig op te bergen, draadloos & multifunctioneel.
Top!

Fam.vd Ven 15-10-2020

BCC voor ons altijd dë winkel!
Omdat ze altijd de laagste prijs hebben, en
'n prima service!
Dit keer 'n mooie rode Senseo gekocht,
Gaan er van genieten!

Bertus v Gelder 15-10-2020

Netjes te woord gestaan altijd eindelijk wel ik vindt bcc beter en persoonlijker als andere winkels vandaar wij altijd bij bcc kopen

BCC Breda 15-10-2020

Zeer vriendelijk personeel die je kundig advies geven en ruim detijd nemen voor de klant.

Nel 15-10-2020

De shop is voor mij redelijk dichtbij en de service is prima, goed advies gekregen . Fijn geholpen

Anne 15-10-2020

Fijn geluid, fijn instelbaar display, 1 keer alarm instellen is alles wat je hoeft te doen. Ik gebruik de radio functie niet.. maar die is niet meer van deze tijd. Daarom geen 10

B Kinds 15-10-2020

Keurig netjes vroegtijdig gebeld over de tijd van aankomst. Zonder problemen het apparaat geplaats en aangesloten en de oude meegenomen . De bezorgers waren netjes en zeer beleefd.

E.Wijbrands 15-10-2020

Vriendelijk personeel en hulpvaardig bij de installatie van de aangekochte telefoon.

Bianca 15-10-2020

Wasmachine stond voor 499 euro te koop, later die dag op 429 euro.
Een mail gestuurd en het verschil terug gestort krijgen.
Super!

Korevaar 15-10-2020

Ben keurig geholpen en snel .
Donderdag tussen 10.30 en 12.30 zou de wasmachine geleverd worden. Om 13.24 een bericht dat men 1.5 uur later zou komen. Om 14.04 gebeld en daar kreeg ik te horen dat het nog wel 30 min zou duren. Op de vraag hoe dit gecompenseerd gaat worden meld hij dat hij daar niet over gaat.
De bezorgers hebben om 11.00 algemeld dat ze 1,5 uur vertraging hadden en bij Bcc is dit pas doorgegeven om 13.24 . Ik vind dit schandalig en wil voor de verloren uren gecompenseerd worden. Korevaar hoepel 42 Sliedrecht

Kolk 15-10-2020

Leuke en vriendelijk geholpen, jongen wist op al mijn vragen antwoord en goed advies gekregen.

BCC MUIDEN 15-10-2020

De aanschaf van onze nieuwe Sony televisie in BCC Muiden is op goede klantvriendelijke wijze en duidelijke voorlichting gekocht.

Eric 15-10-2020

Prima voorlichting en snelle servce. geleverd volgens afspraak de volgende dag.

Dick A 15-10-2020

De verkoper in de winkel in Den Haag, Oude Haagweg gaf een goed neutraal advies bij de keuze voor een koffiemachine. Ook hielp hij bij de afweging hoeveel geld we voor de vele extra's over zouden willen hebben, afgezet tegen hoe vaak we het zouden gebruiken. Thuis gekomen, geïnstalleerd, koffie gezet: zeer tevreden!

Mathijs Michiels 15-10-2020

Heb bij bcc in venray al een aantal dingen gekocht. Altijd goed advies gekregen en een ander voordeel is dat ze vaak meegaan met de prijzen van mediamarkt. Zeer tevreden over me aankopen en de service. Een echte aanrader om daar voor je elektronica heen tegaan