Deze score is berekend op basis van 14874 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

San 13-10-2020

Nieuwe laptop nodig, op zondag besteld en de volgende dag al bezorgd. Super snelle en goeie service, erg tevreden, bedankt bcc!

Josette 13-10-2020

Mega goed geholpen. Is altijd goed om eerlijk te zijn.
Alleen jammer dat ze niet meeliepen naar de auto om het pakket te dragen.
Wij kopen hier al jaren en nog nooit een klacht gehad.

RCs 13-10-2020

Service, klantgericht en eerlijkheid maakt dat ik telkens weer terugkom in de winkel bij BCC in Den Bosch.

Bart 12-10-2020

prima winkel, werd op tijd gebeld dat de diepvries gebracht zou worden. Vervolgens werd de oude diepvries meegenomen. Er werd snel gehandeld en contact was prettig.

Mar 12-10-2020

Fijne overzichtelijke site. Gekozen om product opnieuw halen in de winkel. Bevestiging meteen in mail en product lag volgens afspraak klaar in filiaal.

Ellen 12-10-2020

Vriendelijke mensen en correct geholpen.
Nam alle tijd voor mij om mij te helpen met mijn keuze.

fam. van den bosch 12-10-2020

leuk en vakkundig zijn geholpen . al meerdere keren en goed met ons meegedacht werd.
vriendelijk personeel .in locatie /winkel Heerlen.

Rik Cruys 12-10-2020

Wij kwamen langs voor de complete keuken inrichting van mijn nieuwe appartementje en waren aangenaam verrast door de deskundigheid en hulpvaardigheid van uw medewerkers in Hilversum. Aanvankelijk wilden we ook verder kijken voor vergelijking bij andere winkels, maar we vonden de keus bij BCC dusdanig ruim, de service zo professioneel en de prijzen zo schijnbaar scherp dat we niet verder hebben gekeken. Als tevreden klanten met onze nieuwe apparatuur in bestelling hebben we betaald en zijn weer vertrokken. Ik kijk uit naar de installatie volgende week! Hartelijk dank, Rik Cruys

Lex 12-10-2020

Duidelijke site en bestellen gaat makkelijk. Spullen zijn ook snel binnen. Prijs/kwaliteit is dik in orde. Complimenten

Marten 12-10-2020

Doeltreffend in de keuze van het bewuste product en snelle bevestiging van bezorg tijd!
Puur zakelijk en geen onduidelijkheden in afhandeling!

Siham 12-10-2020

Super goed geholpen door de verkoper.
Kwam ook met verschillende opties toen we er achter kwamen dat de combimagnetron verder uitverkocht was.
Ook tilde hij hem voor ons naar beneden. De winkel heeft genoeg keus, dus ja kom zeker weer terug.

Myon 12-10-2020

Op zondag een water koker besteld en op maandag al geleverd door dhl
Ook het mailcontact is prima , zondag al gelijk een mail dat op maandag de waterkoker al geleverd zou worden.
Goed verpakt en een retour sticker ed aanwezig in de doos
Gelukkig niet nodig gehad , ik stop ....ik ga een kopje koffie zetten

Rushabh 12-10-2020

I have order wash machine INDESIT IWC51451EU. I am very happy with the way it works. Before buying wash machine I have contacted BCC as I am not aware about the water and electric connection needed for wash machine. I am very happy that I get exact details and correct information with dimensions. Not only this but after order , when BCC delivers at home , the size of the cable was perfect. I was worried that connection works or not but it works. Thank you BCC for great service. I hope this will continue in future .

M.Akat 12-10-2020

Ze helpen je heel graag en vriendelijk. Ze komen met goede adviezen over producten. Ik raad iedereen aan, om BCC te bezoeken. Aanrader!

Tineke 12-10-2020

Bcc is voor mij een begrip, voor het eerst eens online besteld op zondagavond, de volgende dag kreeg ik de telefoon netjes geleverd. Zal zeker hier vaker online gaan kopen, jullie verdienen een 10.

Dick 12-10-2020

Vriendelijke ,verstand van computers hebbende verkoper hielp ons erg goed.Perfecte uitleg in normale taal. We hebben ook meteen gekocht Kregen meteen te horen als er iets niet goed is of uitleg ,dan zijn we erg welkom.

Dirk Zaandam 12-10-2020

Goed, kundig en betrokken personeel die met je meedenkt en rustig tijd aan je besteed. Ik heb hier al meerdere spullen gekocht vanwege het kundige advies en de service, al met al een prima winkel. Top!!!

Daniëlle 12-10-2020

Hiervoor bij een andere winkel besteld, dit ging tot meerdere malen fout.
Hierna bij BCC besteld en dat is zo goed bevallen. Dat we direct daarna nogmaals daar besteld hebben.

Super tevreden met BCC, houden zich aan hun afspraak en nette bezorging.
Ze waren iets te vroeg, belde netjes. Wij waren nog niet thuis, maar ze wachtte netjes.

P. te Z. 12-10-2020

We wilden meteen een nieuwe tafelmodel koelkast kopen, aangezien de vorige het in de nacht van donderdag op vrijdag had begeven. Bij BCC kon er een nieuwe bezorgd worden op maandag. Maar een weekend zonder koelkast, dat is niks. Even aan het personeel gevraagd en ja hoor, we mochten het showmodel meenemen. De heren hebben zelfs de koelkast nog even voor mij in de auto geplaatst. De koelkast doet het super. Bedankt BCC.

Tim 12-10-2020

Medewerker gaf goede adviezen, luisterde naar behoefte klant en hielp goed. Ook tips waar klant geen rekening mee had gehouden.
Tevens goede prijsstelling vd producten en ruim aanbod.

Lucas 12-10-2020

Op zoek naar een soundbar viel onze blik ook op een andere TV. Dat werd al snel opgemerkt. Als gevolg van een duidelijk, maar niet opdringerig advies konden we voor beide een goede keuze maken. Met een Chromecast dongel is onze oude TV bovendien een zinvol apparaat voor de slaapkamer of voor de kleinkinderen geworden.

Frans 12-10-2020

prima service op internet en in de winkel bij het afhalen van de levering. Goed dat bij aflevering identiteit goed gecontroleerd werd.

Prima seevice, verkoper & levering👌😁 12-10-2020

Prima service en verkoper, we werden meteen te woord gestaan en prima geadviseerd.
Aangezien we de bestelling snel geleverd zouden zien, werd de bestelling zelfs in onze garage dezelfde middag bezorgd! In de stromende regen te voet op een steekkar.😁 👌

Luuk Derks 12-10-2020

TV gekocht! Super geholpen in Venray, zeer deskundig advies van medewerker xxx! Daarom daar weer terug gegaan voor een tv beugel en een soundbar! Top!

Bert de Gans 12-10-2020

Mijn keuze voor BCC Deventer was snel gemaakt. 1e: Ervaring van andere aankopen in andere vestigingen.
2e: ruime gratis parkeerplaats. 3e: Prijsgarantie 4e: Klantvriendelijk personeel

Van Rijbroek 12-10-2020

Goede uitleg van de aangekochte steelstofzuiger. Goede uitleg over de accuduur zodat we een weloverwogen keuze hebben gemaakt Bij de kassa werden we attent gemaakt op de extra garantie die we konden bijkopen. Tevreden met alles 👍

Anita 12-10-2020

Ik had voor mijn man zijn verjaardag een kado nodig hij wilde graag een tablet. Dus dan ga je naar BCC want daar wordt je vriendelijk en goed geholpen. Daar aangekomen eerst zelf goed gekeken en de keus was moeilijk je hebt een bedrag en daar moet alles mee kunnen. Gelukkig kon de verkoper mij helpen en de keus was toen zo gemaakt. Er hangt na betaling van het product ook nog mooi inpakkapier zodat het kado keurig verzorgd thuis gegeven kon worden.

bonita 12-10-2020

De webshop had een goede tracking van het bestelde product. Deze was live te volgen en gaf een duidelijke tijdsindicatie. Product was netjes ingepakt en werd tot over de drempel bezorgt

Ekelschot 12-10-2020

Zoals altijd prima ervaring bij het bezorgen en installeren van mijn whirpool inbouw koel vries combinatie.
Alleen.......HIJ BROMT en DREUNT, kortom maakt herrie. Het is net of er een auto stationair staat te draaien.
Deed mijn vorige 20 jaar oude whirlpool niet. Monteur gebeld en die komt de 27e, is ook service.

Natasja Plugge 12-10-2020

Zeer vriendelijk geholpen in de winkel, goede uitleg gekregen. Ik had online mij bestelling ergens anders gedaan, helaas raakte ze mij koelkast kwijt :P Zeker gaan we terug naar BCC en laten we de online bestelling voortaan achterwegen.

R Saha 12-10-2020

Very good service from BCC ,they offer good price and super fast delivery and installation.

Jeffrey 12-10-2020

Behulpzaam personeel, denken goed met je mee. We hebben er een goed product aangeschaft waar we lange tijd mee vooruit kunnen.

Yasar 12-10-2020

BCC is zoals we BCC kennen, goede prijs kwaliteit verhouding. (vooral met de concurrenten) en perfecte service. ook vriendelijke medewerkers allemaal.

robert 12-10-2020

Ruime keuzen en vriendelijk personeel en houden goed afstand ivm Corona top geregeld en ik blij met de nieuwe espresso apparaat !

Rob 11-10-2020

Wij zijn bij de aankoop van een smart-TV uitstekend geholpen door de verkoper van BCC. Hij was vriendelijk, informeerde ons goed over de vraagpunten die wij hadden en ging uit eigen beweging verschillen tussen enkele toestellen opzoeken, was niet opdringerig en bood ons kortingsmogelijkheden aan. Kortom, een verkoper zoals wij het graag zien!
BCC had het toestel meteen op voorraad en het verdere aankoopproces verliep ook heel plezierig.

Cor van Dalen 11-10-2020

Bij binnenkomst een vriendelijke begroeting met de vraag wat de doel van het bezoek is. Na zoeken op de website de televisie van onze wensen gevonden. Na professionele beantwoording van onze aanvullende vragen de televisie aangeschaft. Prettige bijkomstigheid was een stand van Essent. Na afsluiting van een nieuw energiecontract kregen we een aanzienlijke korting op onze aanschaf.

Staal 11-10-2020

Prima medewerkers. zij denken mee en geven een goed advies.
Geduld is ook een sterke eigenschap van de mensen van bcc Barendrecht.
Ben uitermate tevreden over deze winkel.

Jasper 11-10-2020

Vriendelijk personeel, geen rijen voor de deur en dus persoonlijke aandacht

Tim 11-10-2020

De shop is duidelijk en zeker actueel wat betreft de prijzen. Ook een ruime keuze aan leveringsmogelijkheden.

Norbert 11-10-2020

Goed bereikbaar/ gratis parkeren en snel en deskundig advies voor een scherpe prijs. Ze nemenecht de tijd voor je. Een beter wit en bruingoed winkel is er niet.

Nikki 11-10-2020

Ontzettend goede ervaring bij het kopen van een wasmachine. Woon als vrouw alleen in een huis met een smalle, steile trap en de wasmachine moet op de 1e verdieping staan, dus zelf tillen is vrij onmogelijk. Voor slechts €19,99 extra kwamen de gezellige bezorgers het voor mij naar boven tillen en ze hebben meteen alles netjes met nieuwe aansluitingen geïnstalleerd (ze hebben zelfs niet geklaagd over de vreselijke trap wat echt wel had gemogen). De website zelf is ook prettig en overzichtelijk. Heb op geen andere site het apparaat goedkoper gevonden. Top service!

Cees de Koning 11-10-2020

Wederom fantastisch en deskundige hulp gehad bij mijn aankopen. Ze denken altijd met je mee. Als het goedkoper kan zeggen ze dat ook. Klasse ik ga er graag naartoe.

Bas 11-10-2020

Medewerkers zeer vakkundig. Product ruim op Voorraad: Soundbar Bose 700. Medwerker checkte prijsvergelijk uit zich zelf en gaf de beste prijs. Mijn zondag eindigd zeer mooi. Top zaak. Tot volgende keer bij mijn BCC Zoeterwoude Rijndijk.

Groet,
..........

A van Gelderen 11-10-2020

Ik had via BCC een stofzuiger gekocht en deze zou de volgende dag geleverd worden.
Helaas ging het mis met bezorgen vanwege een fout in de adressering.
Maar BCC heeft het keurig opgelost!
Ik heb nu alsnog de stofzuiger in huis.

De Booij 11-10-2020

Mooie schone winkel, personeel is netjes, geduldig en geven heel goed advies

Toos 11-10-2020

Ben je na elektrische huishoudelijke apparaten, elektronica tv-s audio of computergebeuren ga dan naar BCC bij jou om de hoek.
Heel vriendelijk ,goede uitleg , ruime keus en heel technische. En met vergelijking met andere zaken heel voordelig en als er een apparaat stuk is kijken ze of het te maken is en anders krijg je een nieuwe.
Wil je heel veel keus in het assortiment,dat is groot ongekend.

RR 11-10-2020

Snel, duidelijk en vriendelijk. We hebben van tevoren even gebeld met wat vragen en hebben hier vriendelijk antwoord op gekregen. Printer zelf is ook super! Makkelijk te installeren en bedienen

Ingrid 11-10-2020

Zeer kundig en prettig geholpen. Ging niet om een mega grote aankoop, maar dan is het erg fijn als er tijd wordt genomen, je goed advies krijgt. In mijn geval mocht ik de stofzuiger uitproberen. Dat resulteerde, te samen met het advies, uiteindelijk in een andere stofzuiger waar ik erg blij mee ben.

T.J. Daems 11-10-2020

Ik ben zeer tevreden over de verleende service. Niks op aan te merken. Een cijfer 10 geef ik u.

BCC den Helder 11-10-2020

Grote winkel overzichtelijk goed,leuk en snel geholpen ook nog korting gekregen ondanks het feit dat BCC daar niet meer aan mee doet ben heel erg tevreden gekochte apparatuur voldoet ook uitermate goed BCC proficiat