ed noordhuis 21-10-2020

Bij klachten over een produkt, de longhi airco,wordt in eerste instantie middels een standaard e-mail gereageerd.Binnen een dag wordt een reactie beloofd. Geen aktie. Dan na 1,5 weken klantenservice gebeld. Veel beloven geen resultaat. Na 2,0 weken weer gebeld. Veel beloofd geen resultaat. Daarna een brief gestuurd naar de winkelmanager van BCC venray. Reactie ik stuur de brief naar het hoofd kantoor. Geen reaktie gekregen. Nogmaals een brief gestuurd naar de winkelmanager resultaat: geen reaktie!
Daarna zelf maar kontakt opgenomen met Delonghi. Start klacht op 11 aug. Airco opgehaald voor reparatie op 15 okt.!

Beste,
Bedankt voor jouw review. Mijn excuses hoe het een ander is verlopen. Heb je een ordernummer voor mij Ik wil graag in contact met je komen om dit te bespreken.

JE 21-10-2020

Zeer goed geholpen in de winkel. Wilde een NC koptelefoon gaan "voelen/passen" en daarmee goed geholpen met uitleg mogelijkheden etc.

Peter Farla 21-10-2020

Wij hebben een fijn gevoel bij de aankopen bij BCC, altijd goed voorgelicht en alles is altijd netjes afgeleverd in het verleden ook als nu met een nieuwe Philips TV 50PUS8505/12 . Kortom wij hebben een goede ervaring bij BCC.

Sunrise 21-10-2020

Mooie waterkoker voor een lage prijs. Aflezen van de stand is ietsje onhandig aan het handvat maar ik maak daar eigenlijk nooit gebruik van.

Frans 21-10-2020

In tegenstelling tot mijn vorig bezoek aan de BCC vestiging in Apeldoorn in week 42, werd ik gister op een minder vriendelijke en minder gemotiveerde manier geholpen.

47king11 24-10-2020

Marlies,

Het ordernummer is: 202010-00351001048.

Goed weekend,

Frans.

J. de Weerd 21-10-2020

Mijn vrouw en ik waren onder de indruk van met wat voor geduld alles met passie en tot in de detail uitgelegd werd en dat zonder enige verplichtingen. We kregen tijdens ons bezoek bij uw vestiging in Zaandam het gevoel van "BCC denkt met u mee". Heel fijn. Bovendien straalt de zaak rust, overzicht en warmte uit. Wij komen zeker bij BCC terug om zaken te doen.

P Muskiet 21-10-2020

Vaatwasser is 3 weken geleverd, maar helaas slang te kort een week later weer een monteur aan de deur verkeerde gereedschap bij zich.
De heren hebben met hun manager gebeld en er zou de opvolgende zaterdag iemand komen, dat is telefonisch besproken in mijn bijzijn!!
En ja hoor u raad het al niemand komt, is niet door gegeven!! ☹️
Nu komen ze hopelijk 31 okt voor de 4 de keer,
Zou het nu dan toch gaan lukken???
Zal mij benieuwen!!

Vincent 21-10-2020

Fantastische winkel

Nu zeker omdat ze verhuist zijn naar de nieuwe locatie een prachtige winkel vriendelijk en deskundig personeel

Ruud 21-10-2020

Zeer snelle service. Enorm fijn geholpen door vriendelijke medewerken die verstand van zaken hebben. Voor elektronica zou ik zelf alleen nog naar de BCC gaan!!!

Fleury 21-10-2020

BCC webshop is prima, ook de aangeboden producten. Spijtig is het als er van de wasmachine naar onze keuze, dus besteld, er 4 worden aangeboden en vervolgens een geheel andere en goedkopere wordt bezorgd. Na bellen, bellen, bellen blijkt dat de oorspronkelijke machine dan niet meer leverbaar is. Dus verkeerde machine is weliswaar omgeruild voor een andere, doch is dan toch niet hetgeen echt onze wens was. Jammer dat BCC niet de moeite neemt om de door ons gewenste uit een ander filiaal te leveren en dat er weinig genoegdoening wordt geboden. Een uitgebreide klacht ligt inmiddels bij BCC.
Officiële reactie van BCC 21-10-2020

Arina 21-10-2020

Zeer vriendelijk geholpen en alle tijd. Duidelijke uitleg over het product.

GdB 21-10-2020

Contact gekregen via de live chat met de winkel in Eindhoven , ze hebben goed geholpen bij het uitzoeken van een wasmachine, daarna heb ik er meerdere besteld en ook toen dachten ze mee, ook met tegemoetkomen van de prijs, super! En je kan binnen een dag antwoord verwachten. Deze winkel denkt mee daarom een 9

Vin 20-10-2020

BCC heeft een goede prijs-kwaliteitverhouding. Het product wat ik heb gekocht is prima op tijd geleverd en geïnstalleerd.
Klantenservice is goed bereikbaar en de informatie op de website is zorgvuldig.

BCC is een winkel met topservice!

Alexander 20-10-2020

Vandaag printer gehaald epson ecotank et 2750
Laatste die ze hadden
Medewerker netjes de doos gehaald en het showmodel netjes ingepakt nog nuttige informatie omtrent de inkt mee gekregen

En moet zeggen werkte prima ook het registreren vanwegen de inkt helemaal happy met deze printer

Martien 20-10-2020

Vriendelijke verkoper en totaal niet opdringerig
Kennis van zaken en snel en vakkundig de koop geslopen
Zo hoort een verkoper te handelen

BCC Heeerlen 20-10-2020

Het verkooppunt van BCC in Heerlen is heel vakkundig en luistert/beantwoordt al je vragen heel deskundig.
Het probleem zit bij de bezorgservice die het apparaat aflevert en plaatst. In de winkel praat men over installeren! In praktijk komen twee bezorgers, die van toeten nog blazen weten. Na hun vertrek konden wij het apparaat nog niet gebruiken. Alleen de stekker was ingestoken (voor € 20 ).
Na telefonisch contact met de serviceafdeling zouden zij terugkomen en alles netjes in orde maken.
De twee dezelfde heren komen er aan en duwen het Y-stukje in de afvoerbuis. Proppen de wasmachine en de droger in datzelfde stukje!!!! Klaar in 2 minuten! Resultaat: kelder onder water. Weer gebeld met service afdeling en uitgelegd dat ik dit een zeer onprofessionele manier van werken vind en ook een review hierover ga schrijven met dezelfde boodschap.
Helaas konden ze verder niets meer voor mij doen. Heb vervolgens zelf de aansluiting fatsoenlijk aangesloten en geen problemen meer gehad.

Anoniem 20-10-2020

Aardig en behulpzaam personeel aan de kassa, die zou een ruime 8 van mij krijgen.
Het advies bij de ovens was echter mager, deze persoon wist weinig af van de diverse merken.

Paul 20-10-2020

De BCC shop in Oosterhout is zeer goed te bereiken, ruime parkeergelegenheid en een overzichtelijke shop. De medewerker die me advies gaf had antwoord op al mijn vragen en heeft me perfect geholpen.
Uiteindelijk de tv gekocht en deze levering was perfect. Op de website had ik al wat voorwerk gedaan en ook deze is trouwens erg prettig te gebruiken.

Anoniem 20-10-2020

Duidelijke webshop met scherpe prijzen, afhalen in winkel Tilburg Aabeestraat ervaren als heel prettig, vriendelijk en behulpzaam personeel, echt een aanrader, bedankt voor deze service.

Yermolai 20-10-2020

Al meerder keren spullen besteld, snelle levertijden, eerlijke prijzen.
Op de website is duidelijke info te vinden van het product dat je wilt kopen.

Frits 20-10-2020

BCC heeft een duidelijke heldere website en goede product informatie.
Mijn keuze voor een Sony UBPX800m2 bluerauspeler was dan ook zo gemaakt en besteld.
Toen ik het product ging ophalen in de winkel te Helmond werd ik vriendelijk en snel geholpen.
Ook de verkoper werd enthousiast van mijn aankoop.

E.Coolen 20-10-2020

Deze winkel en personeel waar ik mijn vraag kon stellen is top.
Goede service. Kassa afhandeling prima.
Volgende dag middag thuisbezorgd.
Een dikke 10

Nico 20-10-2020

Nette winkel, vriendelijk personeel.
Goed geholpen indien nodig.
Kom er vaker, en bovenstaande geldt tot op heden voor alle bezoeken.

Marisca 20-10-2020

Ik koop graag bij de BCC! Jarenlange ervaring! Vriendelijkheid en goede garanties daarvoor koop ik bij de BCC. Je wordt deskundig geholpen.

Zelfs in de lockdown keurige service! Online besteld daarna afgehaald. Kom al jaren graag bij de Bcc voor de goede garanties en klantvriendelijkheid!

Akkerman 20-10-2020

De correspondentie van medewerkers is goed.
Het bestelde product is vroeg geleverd.

Delft 20-10-2020

Ik was weer even in de zaak uuh zocht 2min naar inkt voor de Epson kwam er al een verkoper aangelopen kan ik u helpen ja joh da s makkelijker dan zoeken , ik moet 4 flesjes hebben voor de Epson ok hier ohhh we hebben er maar 2 uuhh even kijken op het hoofdkantoor staan de andere ;) anders moet u wachten tot donderdag , nou nee als u ze nu betaald heeft u ze morgen thuis , kijk en dat bedoel ik even meedenken en een tevreden klant weer eens , top bedankt hoef ik niet naar de stad en morgen thuis gebracht wat wil je nog meer , merci ;)

Alex 20-10-2020

Prima winkel met een groot assortiment aan producten. Maar waar je natuurlijk voor naar een winkel gaat is advies en dat heb ik gekregen ook. Met geduld en een vriendelijke lach kreeg ik redelijk objectief informatie over de strijkijzers waar ik naar aan het kijken was en goed advies over wat voor mij handig was. Erg goed geholpen.

Caroline Reitsma 20-10-2020

Ik ben in de winkel prima geholpen. De verkoper stelde de goede vragen, gaf goed en vrijblijvend advies. Parkeren voor de deur. Ik kom hier graag terug.

Jan 20-10-2020

Twee keer in korte tijd iets besteld bij BCC. Helaas de eerste keer problemen met de levering door DHL, maar werd perfect opgelost door de klantenservice.

De tweede keer toch nog een keer geprobeerd. Weer problemen met levering door DHL. Het leveren na 1 dag is totaal niet realistisch met DHL.

Mocht BCC dit lezen. Stop met DHL! Ze liegen mbt de levertijd en het afleveren.

Het is jammer, BCC heeft een mooie webshop en goeie prijzen met nèt wat andere producten dan de meeste webshops.

Raphael 20-10-2020

Was op zoek naar een eenvoudig mobieltje en kwam uit bij BCC. Een overzichtelijke website, een prettige winkel en vriendelijk personeel. Gewoon goed!

Willem ut Lelystad 20-10-2020

Goede producten voor een redelijke prijs en snelle levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden waar je bestelling is.

Yvonne 20-10-2020

Ben heel boos wasmachine e gekocht zaterdag en werd dinsdag gebracht zou neer gezet worden aangesloten had daar ook voor betaald en town kwam er een boven ja maar dat mag ik niet doen geen bevoegdheid voor en me wasmachine stond in de gang en weg waren ze .zou wind van de dag opgelost worden toen werd het vrijdag later zaterdag dit kan niet .met andere woorden zoek het maar comincatie tussen winkels en monteur is bar slecht. Na veel gezeik en aglfschepen stond er weer 2 jongens die dan alsnog dit moesten doe n wat al gedaan was door een goede buur maar door dit lig ik plat voor 2 dagen ben rugpatient dus bedankt bcc zal de rekening van me ziekenhuis doors turen van de pijnpoli
Officiële reactie van BCC 21-10-2020

yvonne53 21-10-2020

202010-00281000948

Harrie 20-10-2020

Zeer prettig ontvangen. Goede uitleg i.v.m. de keuze. De machine keurig geplaatst en aangesloten, zeer nette bezorgers.

Carola 20-10-2020

Duidelijke side, vooraf gekeken wat ik wilde. In de winkel verder erg goed geholpen. Snelle levering met super aardige monteurs die de wasmachine aansloten en de oude meenamen.

EM 20-10-2020

AEG VX7‐2‐ECO Zeer goede en goed geprijsde stofzuiger maakt geen lawaai is zelfs stil te noemen heeft ook een goede zuigkracht en genoeg hulpstukken om het huis goed te zuigen. De reikwijdte is ruim voldoende om de gehele beneden verdieping te stofzuigen vanaf 1 stopcontact.

AKO 20-10-2020

Via marktplaats een surround set gekocht waar met de service plus polis nog garantie op zat. De verkoper wist niet dat er 1 kanaal van de set defect was. Na het ontdekken van het defect contact opgenomen met BCC, zonder vragen werd de set ingenomen voor inspectie, waarna bleek dat de set niet te repareren was. Vervolgens is mij het originele aankoopbedrag (!) van 6 jaar geleden in shoptegoed werd aangeboden om een nieuwe set uit te kiezen. Kortom, zeer goede service.

Ruben 20-10-2020

Snelle levering snel kunnen bestellen via duidelijke website en keurig netjes de volgende dag geleverd door DHL en een kant-en-klare duidelijke communicatie via de mail.

Ima 20-10-2020

Goede service, heldere uitleg waar nodig en snel geregeld! Fijn ook dat de aankoop en bijbehorende garantie in het BCC systeem opgeslagen blijft staan.

Westrik, G. 20-10-2020

De schop van BCC heeft prijs en kwaliteit, dit geeft altijd een tevreden klant, maandag besteld en Dinsdag geleverd en vakkundig geplaatst, daarvoor een 10! Top!!

Jenna 20-10-2020

Alles was top! We zijn goed geholpen in de winkel en hebben precies gekregen wat we wilden. De bezorgdienst was ook fijn, ik woon op 3 hoog en ze kwamen de zware droger helemaal naar boven brengen en hebben de oude weer mee genomen. Bedankt :)

Roos 20-10-2020

Ik heb heel lang gezocht naar een goede en betaalbare electrische tandenborstel. 'S avonds laat toch maar weer mijn browser geopend en kwam uit bij bcc. Een goed product voor echt een super prijs gevonden. Om half 12 savonds besteld en direct de volgende dag voor 13:00 in huis. Product specificatie kwam overheen en ik ben super blij met mijn aankoop en de snelheid van de levering!

Björn Grooten 20-10-2020

Ik heb een vrijstaande inductie van Etna gekocht die een periflex aansluiting heeft. Ik had het internet daarvoor afgestruind en kwam deze tegen voor €399,- bij BCC. Bij Expert was die in de aanbieding voor €499,- en als je hem bij Etna zelf wou kopen was die €699,-. Een paar dagen later werd hij net bezorgd. Dus BCC is low prices high service!

Jan Peter Fikkert 20-10-2020

Het is een goede shop. De mensen zijn vriendelijk, en vakbekwaam. De service is goed.

A.C. van Bergen 20-10-2020

in de winkel netjes en goed geholpen , aflevering en installatie volgens afspraak en op tijd .

Michel Bentein 20-10-2020

Had een Sony DAB radio besteld die niet voorradig was in Leidschendam. Het zou 3 werkdagen duren maar de volgende dag kreeg ik bericht dat mijn bestelling al klaarstond. Bij het afhalen ben ik zeer vriendelijk te woord gestaan. Ik heb tot op heden alleen maar goede ervaringen gehad met BCC waar ik de afgelopen jaren heel wat besteld heb. Een aanrader!!!

Hans 20-10-2020

Ik kreeg email dat de bestelling niet op tijd geleverd kon worden.
Kon wachten of betaald bedrag terugkrijgen. Gelet landelijk probleem met levering van printers heb ik doorgegeven even te wachten. Tot mijn verbazing een dag later toch ontvangen. Netjes alles via email gecommuniceerd. Vriendelijke klantenservice. Ook tijdstip van levering goed aangegeven. Dank voor de levering BCC.

T.Versteeg 20-10-2020

Ruim aanbod,goede en gedegen uitleg.service prima.bose home cinema set aangeschaft geweldig geluid.ook afspraak gemaakt dat de TV aan de muur bevestigd zou worden, hier toch van afgezien geld stond andere dag al op mijn rekening TOP service.

Ger Boot 20-10-2020

Wij hadden een nieuwe telefoon gekocht maar deze kon ik niet gebruiken om mijn freelibre mee uit te lezen I.v.M. Diabetes, ik ben toen gelijk teruggegaan en kon meteen een nieuwe telefoon uitzoeken. Daarom geef ik bcc een 10 voor de goede service. Klasse.

Jeroen 20-10-2020

Duidelijke omschrijving van het product, en snelle levering (volgende dag).

Pakket is goed ingepakt en snel bezorgd!

A Busker 20-10-2020

Ik vind het een super top winkel kom er al jaren en als er problemen zijn dan wordt het altijd netjes opgelost.