Deze score is berekend op basis van 14882 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Juul Kwisthout 16-10-2020

Vandaag een wasmachine en een droger bezorgd. 2 hele sterke mannen, die ook nog deskundig advies!
Hele goede service, en blij met de spulletjes!

R.Blom 16-10-2020

Goede uitleg over te kopen product. In dit geval een stofzuiger. Door veel te vragen kregen wij prima antwoorden.

Paul uit Almere 16-10-2020

Voor BCC gekozen vanwege eerdere goede ervaringen. Vooral de levering gaat erg goed. 3 keurige heren brachten de AEG Lavamat wasmachine naar boven, sloten hem aan en ook de droger op de afvoer, hebben alles keurig gecontroleerd en de oude Miele meegenomen. Dit alles in korte tijd en zonder beschadigingen. En met een lach! Dit alles op de afgesproken tijd. Zeer tevreden.

Jolanda 16-10-2020

Altijd geweldige service! Vriendelijk, deskundig en behulpzaam! Wij gaan altijd naar BCC!

Jill 16-10-2020

Bij BCC Heerlen geweest om mijn aankoop voor een nieuwe wasmachine en droger te kopen. Superdeal gekregen dankzij de Back to School actie. In de winkel vriendelijk geholpen door XXX. Producten werden gratis thuisbezorgd, naar de zolder gebracht en vakkundig aangesloten. Wederom TOP!

Jan Willem ten Kley 16-10-2020

De bestelling van mijn nieuwe Sonos Playbase was niet helemaal goed gegaan. ( verkeerd adres winkel Roosendaal ) echter een telefoontje van de mevrouw uit Roosendaal deed het onmiddellijk corrigeren naar Zoeterwoude. Artikel stond al voor mij klaar op moment van binnenkomst. Perfecte uitleg van de verkoper en keurig coronaproof afstand en mondneuskapje dragend. Ik zelf ook dus over en weer in orde. De winkel in Zoeterwoude is top !
De sonos staat nu opgesteld en bevalt mij prima.

Johanna Bansberg 16-10-2020

Een hele klantvriendelijke winkel, je word altijd keurig geholpen en eventueel problemen worden keurig opgelost

Ester 16-10-2020

BCC vind ik een fijne winkel, vriendelijk en kundig personeel. Ik ben ontzettend goed geholpen met het uitkiezen van een tv, deze meneer was vriendelijk meedenkend en erg behulpzaam. Ik kom er altijd en ook deze keer ging ik tevreden de winkel uit.

PVR 16-10-2020

Fijne winkel waar je fijn even zelf kunt rondkijken maar ook goed en professioneel geholpen wordt. Groot assortiment.

Fresco17 15-10-2020

Klantvriendelijk en beste advies
Lage prijzen (was duurder bij mediamarkt coolblue etc.)

will 15-10-2020

Na de online aankoop van een nieuwe televisie kon ik geen koppeling maken met mijn wat oudere versterker. Een medewerker heeft ons vriendelijk te woord gestaan en de juiste oplossing geboden. Alles werkt nu naar behoren!

Vanity van Sprew 15-10-2020

Ik ben zo blij met dit artikel!
Gekocht omdat het super praktisch is en ik dat heel goed kan gebruiken nu ik verhuis naar een studio.
Licht, klein, handig op te bergen, draadloos & multifunctioneel.
Top!

Fam.vd Ven 15-10-2020

BCC voor ons altijd dë winkel!
Omdat ze altijd de laagste prijs hebben, en
'n prima service!
Dit keer 'n mooie rode Senseo gekocht,
Gaan er van genieten!

Bertus v Gelder 15-10-2020

Netjes te woord gestaan altijd eindelijk wel ik vindt bcc beter en persoonlijker als andere winkels vandaar wij altijd bij bcc kopen

BCC Breda 15-10-2020

Zeer vriendelijk personeel die je kundig advies geven en ruim detijd nemen voor de klant.

Nel 15-10-2020

De shop is voor mij redelijk dichtbij en de service is prima, goed advies gekregen . Fijn geholpen

Anne 15-10-2020

Fijn geluid, fijn instelbaar display, 1 keer alarm instellen is alles wat je hoeft te doen. Ik gebruik de radio functie niet.. maar die is niet meer van deze tijd. Daarom geen 10

B Kinds 15-10-2020

Keurig netjes vroegtijdig gebeld over de tijd van aankomst. Zonder problemen het apparaat geplaats en aangesloten en de oude meegenomen . De bezorgers waren netjes en zeer beleefd.

E.Wijbrands 15-10-2020

Vriendelijk personeel en hulpvaardig bij de installatie van de aangekochte telefoon.

Bianca 15-10-2020

Wasmachine stond voor 499 euro te koop, later die dag op 429 euro.
Een mail gestuurd en het verschil terug gestort krijgen.
Super!

Korevaar 15-10-2020

Ben keurig geholpen en snel .
Donderdag tussen 10.30 en 12.30 zou de wasmachine geleverd worden. Om 13.24 een bericht dat men 1.5 uur later zou komen. Om 14.04 gebeld en daar kreeg ik te horen dat het nog wel 30 min zou duren. Op de vraag hoe dit gecompenseerd gaat worden meld hij dat hij daar niet over gaat.
De bezorgers hebben om 11.00 algemeld dat ze 1,5 uur vertraging hadden en bij Bcc is dit pas doorgegeven om 13.24 . Ik vind dit schandalig en wil voor de verloren uren gecompenseerd worden. Korevaar hoepel 42 Sliedrecht

Kolk 15-10-2020

Leuke en vriendelijk geholpen, jongen wist op al mijn vragen antwoord en goed advies gekregen.

BCC MUIDEN 15-10-2020

De aanschaf van onze nieuwe Sony televisie in BCC Muiden is op goede klantvriendelijke wijze en duidelijke voorlichting gekocht.

Eric 15-10-2020

Prima voorlichting en snelle servce. geleverd volgens afspraak de volgende dag.

Dick A 15-10-2020

De verkoper in de winkel in Den Haag, Oude Haagweg gaf een goed neutraal advies bij de keuze voor een koffiemachine. Ook hielp hij bij de afweging hoeveel geld we voor de vele extra's over zouden willen hebben, afgezet tegen hoe vaak we het zouden gebruiken. Thuis gekomen, geïnstalleerd, koffie gezet: zeer tevreden!

Mathijs Michiels 15-10-2020

Heb bij bcc in venray al een aantal dingen gekocht. Altijd goed advies gekregen en een ander voordeel is dat ze vaak meegaan met de prijzen van mediamarkt. Zeer tevreden over me aankopen en de service. Een echte aanrader om daar voor je elektronica heen tegaan

Jori Blommendaal 15-10-2020

Wij hebben een Siemens droger gekocht bij BCC, we zijn zeer tevreden over de service en levering.

Mieke 15-10-2020

Goede en duidelijke productinformatie op de web-site. Snelle levering, en op tijd!

Bert 15-10-2020

Zeer snelle levering. Inderdaad volgens opgave. Goed verpakt. Betrouwbaar. Nu het product nog testen, maar ga ervan uit dat deze goed is.

José 15-10-2020

Snelle levering! Waren iets eerder dan verwacht, maar dat kwam stiekem goed uit. Nette service en 2 vriendelijke heren!

Tamara 15-10-2020

In de winkel ben ik geweldig geholpen en de bezorgers waren netjes en vriendelijk namen de tijd alles aan te sluiten uit te leggen en lieten alles netjes achter en namen de oude wasmachine mee , nu met de corona voldoende afstand gehouden ben heel tevreden en super blij met mijn nieuwe wasmachine

Ontevreden klant 15-10-2020

Bijna 800 euro betaald voor een No-frost koelkast.
Geen echte no-frost koelkast ontvangen, het krijgt ijs en constant vochtig vanaf de eerste dag.
3 keer een klacht ingendiend in de eerste week na het ontvangen van de koelkast: de reacties van BCC-klantenservice waren onprofessionele emails waar ze onvriendelijk waren en probeerden om ons te schulden... ze negeren onze klacht en we krijgen geen vervanging. Ongelooflijk.
Nooit meer BCC. BCC is geen aanrader!
Officiële reactie van BCC 16-10-2020

Beste,
Bedankt voor jouw review. Mijn excuses hoe een ander is verlopen. Ik wil graag in contact met je komen om dit te bespreken. Heb je een ordernummer voor mij ? Ik kom graag met je in contact.
Vriendelijke groet,
Carmen
Team BCC

Marijke 15-10-2020

Prettige winkel, mooi en ruim ingericht. Voldoende personeel dat alle tijd voor je neemt. Gratis voor de deur parkeren met blauwe schijf. Mijn ervaring is dat er altijd plek is.

Jan van Loenen 15-10-2020

Ik ben, niet voor de eerste keer zeer te spreken over de vriendelijke en vakkundige service.
Medewerker Bram heeft mij in de winkel geholpen met het aansluiten van een net aangeschafte printer op mijn HP/PC. Stap voor stap doorliepen we het opstart- en aanloopproces.
Bij elkaar duurde het bijna een uur. De kleine vergoeding die hiervoor gevraagd werd, twee toentjes was het dubbel en dwars waard. Ze zijn bij BCC nooit te beroerd iets uit te leggen.
Voor bovengenoemd klusje kon ik een afspraak maken. Hulde voor het personeel.

Hartelijke groeten,
Jan van Loenen

Herman 15-10-2020

Problemen gehad met een product en dat werd moeiteloos omgeruild voor een nieuw.
Nadat dit ook niet voldeed retour gebracht en na deskundig advies zonder probleem een nieuw gekregen.

Roos 15-10-2020

werd heel fijn geholpen! dachten mee over wat voor mijn budget beste kwaliteit zou zijn, en dat met overstappen naar Essent iets meer budget op zou leveren maar wel een veel beter apparaat. ook meedneken over later betalen, en zsm bezorgen, helemaal top dus!

Jan 15-10-2020

Wat een vriendelijke en deskundige mensen, zeer goed geholpen bij de keuze van mijn koffiemachine. Dank je wel.

Jaya Rani 15-10-2020

Ben netjes én vakkundig geholpen. Er is goed naar mij geluisterd en samen gekeken welke de beste is voor mij!

Jcm Ekels 15-10-2020

Goed advies en geduldige verkoper
Verder netjes bezorgd precies volgens de afspraak

Mirjam 15-10-2020

De shop is heel gebruiksvriendelijk, je kunt meerdere apparaten gemakkelijk met elkaar vergelijken en hierdoor een goede keuze maken. De ene dag besteld, de volgende dag al in huis. Supersnel. De service is heel goed van BCC en ik vind het fijn dat ik ook via internet kan bestellen.

RS Glas van der Swart 15-10-2020

je word vriendelijk geholpen perfect uitleg voor de rest alles oké. aan te bevelen

Lida 15-10-2020

Al eerder artikelen gekocht in deze BCC winkel en zeker altijd correct geholpen . We komen er toch steeds weer terug omdat je vlug geholpen word en een goed advies krijg . En natuurlijk is het personeel oprecht vriendelijk.

remy 15-10-2020

Ik ben in de winkel uitstekend geholpen bij het kiezen van een nieuwe WIFIT-netwerk voor thuisomgeving.

DWGCN 15-10-2020

Door eerst onderzoek en advies in te winnen in de een BCC filiaal, wist ik meer over de verschillende wasdrogers. Vervolgens op internet gaan speuren naar de diverse wasdroger-modellen. Eenmaal degene gevonden die we wilden hebben, die online bij BCC besteld. Prima service dus. ook online had BCC voor ons de beste levertijd mogelijkheden. De wasdroger werd keurig afgeleverd en onze oude werd meegenomen. Ideaal om op deze manier te shoppen!!!

Vera 15-10-2020

Eerlijk gezegd wilde ik mijn waterkoker bestellen bij een andere webshop tot mijn partner zei: "Bestel alsjeblieft bij BCC. Ik gun het hen zo, ze zijn altijd vriendelijk wanneer ik in de winkel ben en ze hebben het harder nodig dan de grotere webshops". Dus zo gezegd zo gedaan. De levering was heel snel, webshop prima in orde en de waterkoker werkt uitstekend.

Huub 15-10-2020

Keurige communicatie en alles op tijd en netjes geleverd. Er misten een onderdeel, maar dat werd keurig en snel nageleverd. Live tracker om te zien waar de bezorger is, is wel handig

Fam. Wee 14-10-2020

We hebben ons online georiënteerd en gaan dan vervolgens graag naar de BCC winkel in Oosterhout. Voor de deur parkeren en ontzettend vriendelijke en geduldige medewerkers die je de ruimte geven om rond te kijken, te twijfelen en die klaar staan als je vragen hebt. Wij zijn erg tevreden over deze shop! :)

Dwars 14-10-2020

Dinsdag besteld en woensfsg keurig bezorgd in beschermende verpakking. Alles netjes volgens afspraak.

Carla 14-10-2020

In juni een HP chromebook gekocht van 419 euro, drie weken geleden klap ik deze open en scherm gebarsten. Breng deze ter reparatie er word medegedeeld dat de breuk van buiten af is en dus niet onder garantie valt en dat ik via Mail op de hoogte gehouden zal worden van de kosten van reparatie, ikhoor hier 3 weken niets van 2 maal naar BCC gebeld word weinig wijzer van. Vanmiddag naar de winkel gegaan voor info en krijg tot mijn schrik te horen dat het vervangen van mijn scherm maar liefst 440 euro. Gaat kosten. Ik besluit dus van reparatie af te zien maar mag alsnog 14,95 afrekenen voor de prijs opgaaf

ERG SLECHT.!! BCC low price low service. Ik kom er noooit meer !
Officiële reactie van BCC 15-10-2020

Beste,
Bedankt voor jouw review. Mijn excuses hoe een ander is verlopen. Ik wil graag in contact met je komen om dit te bespreken. Heb je een casenummer voor mij ? Ik kom graag met je in contact.
Vriendelijke groet,
Carmen
Team BCC

Jacqueline Teeuwen 14-10-2020

De site is duidelijk.
Prijzen zijn goed en snelle levering.
Zou tussen 14.00 en 16.00 uur bezorgd worden maar,kreeg heel netjes telefoontje om 13.20 uur dat binnen 10 minuten de koelkast geleverd werd.
Vriendelijke mensen koelkast in de keuken gezet en oude meegenomen.
Super blij mee dat ik dit zo gedaan hebt.