Deze score is berekend op basis van 14882 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Lorraine 17-10-2020

De winkel zag er netjes en overzichtelijk uit. Ik werd goed geholpen door een medewerker. Ik ben erg tevreden!

Edwin 17-10-2020

Perfect geholpen en goed advies. De bedoeling was een goedkope printer te kopen, maar door het advies van de medewerker kon ik beter een duurdere nemen waar je zelf je inkt bij kan vullen dmv een flesje. de aanschaf cartridges zou zeker duurder uitvallen zoals hij liet weten.

Lisanne 17-10-2020

Ik ben erg goed geholpen door een medewerker die naar mijn wensen luisterde en daar een passend product voor zocht. Er werd niet aangedrongen of iets aangesmeerd. De communicatie was prettig en duidelijk. De volgende dag terug gegaan om daadwerkelijk het product te kopen waarbij ik wederom goed geholpen ben door een collega. Fijne winkel.

Habraken 17-10-2020

Het is een mooie ruime winkel.
Wij zijn door de medewerkster van de winkel in Helmond (X) heel goed geholpen.
Voldoende uitleg gehad.

Geert 17-10-2020

BCC Hoogeveen een mooie winkel prima personeel en deskundige uitleg. Heel wat anders dan Coolblue die afspraak niet nakomt.
Bij BCC is afspraak afspraak. Keurige jongens die de wasmachine bij ons kwamen plaatsen en aansloten.
Top

Red 17-10-2020

Ik heb eerder spullen gekocht bij jullie.
De service en uitleg is prima. In de winkel neemt men de tijd en de ervaring online en de chat zijn zeer goed. Kort om...ik ben gek met BCC

Linda 17-10-2020

Producten zijn makkelijk te vinden.
Super snelle levering en de producten zijn niet duurder dan bij de concurrenten.

G v Hapert 17-10-2020

Kwam voor een nieuwe laptop omdat de oude stuk is. Het personeel van bbc was erg vriendelijk en gaf mij goed advies . Of de licentie voor offis nog geldig was en dat ik daar €20 korting op kreeg ook als ik hem niet meteen nodig had. Dat is srevice. En vriendelijkheid kost niets maar zecht wel iets over de persoon en het plezier in het werk, dus ook indirect over de werkgever.

Gerard 17-10-2020

snelle levering en correct en beleefd personeel die het product geleverd hebben .
Er werd 10 minuten van te voren gebeld op de afgesproken tijd of dat het uitkwam dat er geleverd kon worden.

Tamara 17-10-2020

Goede webshop, erg duidelijk en overzichtelijk.
Artikel besteld en volgende dag al geleverd.

Heren die het apparaat kwamen bezorgen waren netjes en hebben alles keurig geïnstalleerd en op zijn plek gezet. Ook werd nog getest of alles naar wens was en of het apparaat het deed. Werd keurig 10 minuten van tevoren gebeld dat ze eraan kwamen. Prima service!

Bettina 17-10-2020

Goede duidelijke hulp gehad van een deskundig verkoper Goede prijs gemaakt
De Mannen die apparatuur kwamen brengen werkten erg netjes en deskundig en snel
Fantastisch geholpen in de winkel en thuis

Marc 17-10-2020

IROBOT besteld met inlevering van freebees punten.
Bestelling prima verlopen , goed op de hoogte gehouden wanneer hij geleverd zou worden.
Prima ervaring.

nee 17-10-2020

de wasem kap is goed de site is goed is 1 groot nadeel op de stie staat oud apparaat meenemen dat doen ze dus NIET

Vie 17-10-2020

Fijne klantenservice, ik ben goed geholpen door X. Hij denkt goed mee en daardoor heb ik de juiste aankoop kunnen doen. Ik ben erg tevreden en kom zeker terug.

Ed 17-10-2020

Overzichtelijke winkel en vlot en prettig geholpen.
Wel heel jammer dat ze niet meer doen aan laagste prijsgarantie. Anders had ik een cijfer 10 gegeven.

willem61 16-10-2020

Op de website van BCC was prima te vinden wat ik zocht; een wasdroger van Whirlpool. Het bestelproces is verder zeer eenvoudig en duidelijk, dus de wasdroger was snel besteld. Vervolgens werd ik per mail en sms goed op de hoogte gehouden van het proces van aflevering. En dat gebeurde vervolgens op de afgesproken datum en van tevoren doorgegeven tijd. Een kwartiertje van tervoren werd er zelf per mobiel gebeld door de bezorger dat hij in de buurt was. De wasdroger werd keurig afgeleverd.

H. Zan 16-10-2020

De verwerking van de bestelling was erg netjes. Op de avond voor de bezorging kreeg ik een sms met tijdvak bezorging. In de ochtend werd ik netjes gebeld en werd de wasmachine bezorgd en geplaatst. Kreeg goede tips, zoals het verkorten van de afvoer. Plaatsing gebeurde erg snel. De aansluiting werd wat snel gedaan en de slang werd niet helemaal netjes weggewerkt. Op aangeven is dit alsnog netjes weggewerkt.
Zeker een aanrader om hier te bestellen.

Saskia 16-10-2020

Alle tijd werd genomen om uitleg te geven over de wasmachine en droger die wij wilde kopen en gekocht hebben. Alles goed kunnen regelen wanneer wij het bezorgd willen hebben.

Ayse 16-10-2020

Het is een top websop en een top winkel! Hier slaag ik altijd en gaat mij voorkeur ook altijd naar BBC toe fijn om zo een winkel te kennen voor een goede prijs. De medewerkers zijn altijd goed aanspreekbaar en helpen je ook vriendelijk mee.

Rian 16-10-2020

Makkelijk online bestellen, levering keurig op tijd door kundige en vriendelijke bezorgers. Ook goed geïnstalleerd met goede uitleg

Annet Visser 16-10-2020

Je word snel en vriendelijk geholpen,ook geven ze je goed advies om te kijken wat het beste apparaat voor jou is welke bij jou situatie past.
Ook word het apparaat zo snel mogelijk bij je thuis bezorgd.Ik zou hem eerst pas Maandag geleverd krijgen maar kreeg onderweg naar huis een telefoontje dat ze hem toch Vrijdag al konden bezorgen!
Blijer konden ze mij niet maken.

Jacques de Bresser 16-10-2020

Ik word bij BCC altijd netjes, vriendelijk en deskundig geholpen. De medewerkers denken met je mee als je met een probleem komt.

Jacob Gerben 16-10-2020

Nieuwe Nespresso Vertuo was uitverkocht bij Nespresso zelf. Via de website besteld bij de BCC in Amsterdam Noord.
Netjes te woord gestaan, nog wat uitleg gekregen, verpakking werd nagekeken op de juiste kleur en de extra cups! Alles keurig afgehandeld . Vriendelijk personeel, bleef keurig op afstand!

vd breedband 16-10-2020

Keurig en netjes geholpen in de winkel te Hellevoetsluis. Alles werd netjes uitgelegd en de verschillen tussen de diverse type's laten zien.
Keurig geholpen met het bestellen en afspraak maken om af te leveren. Na klacht dat de nieuw geplaatste wasmachine beschadigd was ook keurig en snel opgelost. Nieuwe wasmachine werd nu wel keurig afgeleverd en oude beschadigde weer meegenomen, zonder veel problemen.

Kelly 16-10-2020

Makkelijk om online te bestellen voor je naar de winkel gaat. Ben je snel klaar. Vervolgens vriendelijke service en meedenken. Mijn peuter mocht een cadeautje voor zn vader niet verklappen dus hebben ze het achter al in een tas gestopt.

tevreden 16-10-2020

prettige en overzichtelijke winkel, overzichtelijke site, vragen d.m.v. duidelijke uitleg beantwoord door vriendelijk / behulpzaam personeel

Marek 16-10-2020

Super winkel , met goede personeel. Altijd een goede adviezen geven.Zeker kom terug.

Anita 16-10-2020

Vandaag geweest in het nieuwe pand van BCC te Spijkenisse. Super mooie winkel en duidelijk ingericht.
Geholpen door xxx, geweldige duidelijke uitleg en niet pushend om te verkopen. Luisterend naar de klant en duidelijk informatie wat mij enorm heeft geholpen.
Uiteindelijk weggegaan met nieuwe all in one pc

Conny Bijdeveir 16-10-2020

Ik koop bijna al mijn elektronica producten bij BBC ondat:
- het personeel klantvriendelijk en vakkundig is
- de prijzen goed zijn
Verder wil ik t.a.v. mijn winkelbezoek vandaag nog melden dat de medewerkster zeer correct met de corona maatregelen omging.

Nico 16-10-2020

Ik koop mijn electronica altijd bij BCC vanwege de goede service en scherpe prijzen, ook nu weer een mooie aanbieding gekocht, de Google Home.

Quincy 16-10-2020

Ik kwam in de winkel werd gelijk aangesproken het artikel werd gepakt en heb afgerekent super snel en vriendelijk

Brenda 16-10-2020

Fijne winkel met zoals altijd goed advies als je dat nodig hebt. En een goede service mocht een product niet naar wens zijn.

Duidelijke website, snelle bezorging 16-10-2020

Website werkt prima, zoeken gaat zonder teveel moeite.
Het product was op voorraad, dus de volgende werkdag geleverd.
Pakket is te volgen via Track&Trace van DHL bezorgservice.

Karin 16-10-2020

Goede en snelle levering van de wasdroger, tot nu toe altijd tevreden bij aankoop. Fijne betrouwbare bare informatie in de winkel.

Alexander Jansen 16-10-2020

Ideaal. Ik had deze box snel nodig. Op de website afhalen binnen 1 uur en het werkt nog ook!
Vind BCC sowieso een heel fijne winkel. Prijzen zijn altijd marktconform, hoef je tenminste niet te zoeken.

Underscore 16-10-2020

Bose oordoppen besteld bij BCC, snel geleverd en alles naar tevredenheid. Info op website komt overeen met product.

Koen Vos 16-10-2020

Even bij BCC Amsterdam Buitenvedert naar binnen gewipt voor een nieuw koffiezetapparaat.
Goed geholpen door vriendelijk en deskundig personeel. De volgende dag thuisbezorgd TOP BCC.

Koen Vos 16-10-2020

MW 16-10-2020

Prima uitleg van product, in dit geval een AEG steelstofzuiger QX9-1-50IB, en goede prijs hiervoor.

Hendrik 16-10-2020

Verkoper heeft veel vakkennis en neemt alle tijd.
De verkoper is niet opdringerig en stuurt niet op direct kopen als we aangeven er nog één nachtje over te willen slapen.
De volgende dag hebben we het artikel toch bij BCC gekocht.

Sieben 16-10-2020

snelle levering en duidelijke omschrijving van de artikelen. in de winkel ook altijd goede service

Lies 16-10-2020

Gratis verzending en na 1 dag al in huis. Erg fijne service zo. Prima webshop verder en ben blij met mijn product. Ik vond de levering zelf wel wat tegenvallen, in een appartement zetten ze het pakket beneden binnen in de hal en zijn ze direct weer weg. Ik kan nog begrijpen dat ze de trap niet opkomen maar ze wachten niet eens tot de juiste persoon het pakket heeft aangepakt.

van der Werff 16-10-2020

werd goed en snel en deskundig geholpen degene die mij geholpen heeft wist al mijn vragen vakkundig te beantwoorden

Jaap Ruwaard 16-10-2020

Vriendelijke en kundige verkoper, heeft ons duidelijke uitleg gegeven, ook voor wat betreft de installatie van een CI module, TV niet op voorraad maar werd de volgende dag gratis thuis bezorgd.

Evelyn Mulder 16-10-2020

Ik vroeg om de wasmachine links te plaatsen, dan kon rechts mijn droger er tussen. De heren zijn weg en ik zie dat de wasmachine toch rechts geplaatst is. De droger kan er nu niet tussen omdat de wasbak in de weg zit. Nu moet ik dus alsnog zelf met de boel gaan slepen. De waterstop die we van de oude wasmachine afgehaald hadden en op de droger hadden gelegd om 'm op de nieuwe wasmachine te plaatsen is zonder overleg door de heren meegenomen. Kreeg ik daarna via email een overzicht waarop getekend is voor ontvangst van een schadevrij apparaat en schadevrij plaatsen ervan. Terwijl ik dat overzicht zelf helemaal niet gezien en dus ook niet getekend heb. Nu maar hopen dat de wasmachine beter bevalt dan de service.

Willemien 16-10-2020

Goede communicatie per mail. Keurig op tijd werd de wasmachine geleverd en aangesloten. Afval werd meegenomen en het oude apparaat. Zeer tevreden over de service!

Wika 16-10-2020

Online smartphone besteld, snelle levering, volgende dag in huis. Prima site👍

P. Van Rooijen 16-10-2020

Ik heb 7 okt een stylerang besteld. Op 8 okt is het pakket afgeleverd doot DHL. In het pakket zat echter geen styletang maar een gratis kadootje. Op de pakbon staat echter wel dat er ook een styletang in moet zitten.
Vervolgens diversekeren met de klantenservice gebeld en uitgelegd. BCC wilde eerst een onderzoek starten bij DHL.
Ik kreeg vervolgens een mail dat DHL het pakketje wel heeft afgeleverd en zij ervan uit gaan dat ik de tang wel ontvangen heb. Dus weer met de klantenservice gebeld en die gaan weer een onderzoek laten starten. En ik, als klant maar bellen en wachten: Schande!
Officiële reactie van BCC 19-10-2020

Beste,
Bedankt voor jouw review. Mijn excuses hoe het een ander is verlopen. Heb je een ordernummer voor mij Ik wil graag in contact met je komen om dit te bespreken.
Vriendelijke groet,
Carmen
Team BCC

Rik 16-10-2020

We nemen moeite om naar de winkel te gaan ipv online te bestellen omdat wij graag willen dat de winkels blijven bestaan. Zou je denken dat ze je dan een voordeel kunnen bieden. Nee dus. Alleen maar nadeel. Bij online bestellen volgende dag thuis bezorgd, winkel na 2 dagen ophalen.
Krijg ik in de winkel een verkoop praatje over extra verzekering die aan het eind van het (lange) verhaal €109 moet gaan kosten! Online kan je dat in 1 regel lezen en niet aanvinken. Is de bestelling gedaan dan begint de verkoper over mijn energieleverancier, blijkt dat er een persoon van Essent in de winkel zit die je daarmee verder kan helpen. Nee dank je! Belachelijk gewoon, dat je daar ook al lastig gevallen wordt door energie bedrijven en dat de BCC daar aan meewerkt.
Mijn volgende bestelling is online, dat mag duidelijk zijn.

Ton 16-10-2020

Gewoon prima! Prettige webshop, makkelijk bestelproces, snelle levering. De bezorgers gingen goed en kundig met de bestelling om.