Swinkels Jan 22-10-2020

Zowel in de winkel als online was de service prima. Product is conform afspraak geleverd.

Ytteh 22-10-2020

Ik heb via een contact formulier de bestelling gedaan omdat ik vvv bonnen wilde inleveren en hier vragen over had. Prima geregeld. Ik heb voor de winkel in Sliedrecht gekozen omdat deze het dichtst bij is.

Jo Arnts 22-10-2020

Ik werd heel vriendelijk en ook zeer deskundig geholpen door de medewerker van BCC.
En ook de 25% korting was natuurlijk meegenomen. Klasse van BCC

Henk van de Brug 22-10-2020

Keurig afgeleverd volgens afspraak, snel en ruim op tijd. Bezorging via DHL was ook goed. De combi=magnetron geplaatst en hij doet het naar verwachting. Het meest tevreden over de zeer scherpe prijs.

Mirjam 22-10-2020

In de winkel goede uitleg gekregen waar op te letten bij de aanschaf van een wasdroger. Uiteindelijk via de webshop via de filters een goede keuze kunnen maken. De bezorging verliep netjes, we werden goed geïnformeerd over het tijdstip van levering en onze oude droger werd kosteloos meegnomen.

Mia 21-10-2020

Zeer uitgebreid en duidelijk. Wasmachine voldoet aan al mijn eisen.
Goede service en vriendelijke mannen die uitstekend werk afgeleverd
hebben en zeer beleefd waren.

Carine 21-10-2020

In de winkel goed advies gekregen. Wel bleef de verkoper naar mijn smaak wat te lang aandringen op een extra garantietermijn en te lang informatie geven over andere wasdrogers of verwante artikelen. Heel vriendelijk personeel. De bezorging verliep goed en de droger was zo geïnstalleerd.

Hans 21-10-2020

Ik werd vriendelijk geholpen en kreeg goed advies. En het product werd met dezelfde prijs aangeboden als de laagste die ik online had gevonden.

Rina 21-10-2020

Makkelijk zoeken op internet, duidelijk verhaal. Zeer snelle levering binnen de tijd die er voor stond. Netjes verpakt.

RG 21-10-2020

Snelle bezorging. Hele fijne bezorger die alles tot in de puntjes aansloot terwijl hij een duidelijke ‘gebruiksaanwijzing’ geeft.

BCC 21-10-2020

altijd een ruim aanbod en concurrerende prijzen, en het belangrijkste goed advies en zeer goede service
kortom een betrouwbare winkel

BCC, Oude Haagweg, Den Haag 21-10-2020

Door drie heren met mondkapje keurig geholpen met lastige vragen over een afstandsbediening en instellingen van een tv, terwijl we een uur eerder bij Expert in Naaldwijk de winkel uitgekeken werden..

Marianne 21-10-2020

We kiezen als we iets nodig hebben altijd voor BCC Goes omdat men heel vriendelijk en behulpzaam is. soms komen we met een idee binnen (gezien op BCC online), maar als we onze wensen kenbaar hebben gemaakt laat men een ander apparaat zien wat beter bij onze wensen past.
gewoon super.

R 21-10-2020

Ik ben erg vriendelijk geholpen. Het personeel was deskundig en eerlijk. Dus tevreden!

kortsmit 21-10-2020

prima mensen en winkel word altijd vriendelijk en correct geholpen ik kan er niet meer of minder van maken

Jac 21-10-2020

Correcte weergave van mogelijkheden van het gekochte artikel.
Tijdige en correcte levering.

George 21-10-2020

De site is redelijk gebruiksvriendelijk goede Wasmachine geleverd voor een goede prijs .
Snel geleverd vriendelijke bezorgers .ik beveel BCC dan ook zeker aan

Aart 21-10-2020

We hadden een nieuwe vaatwasser nodig met een speciale maatvoering. Alleen Miele kwam hiervoor in aanmerking. Nieuw was deze niet op voorraad, maar in de outlet stond een passend model. Deze zou alleen een deukje in de zijwand hebben. Daar deze toch wordt ingebouwd hadden we hier geen problemen mee en het apparaat was hierdoor 75 euro voordeliger. Echter bij levering bleek het apparaat gebruikt te zijn daar deze al was afgevuld met zout en er nog schroeven in zaten van een eerdere bevestiging. BCC zegt dat het kan voorkomen dat het een gebruikt apparaat kan betreffen, maar vermeld dit niet op hun site. Normaliter hadden we hier niet voor gekozen als dit bekend bij ons zou zijn. Men heeft aangeboden om het apparaat kosteloos retour te halen, maar omdat we deze al hadden laten inbouwen hebben we hier niet voor gekozen en gevraagd om een financiële vergoeding. Hierop geeft BCC verder geen reactie anders dat ze het apparaat kosteloos retour willen halen. Pas dus op met outletgoederen van BCC
Officiële reactie van BCC 22-10-2020

Beste,
Bedankt voor jouw review. Mijn excuses hoe het een ander is verlopen. Heb je een ordernummer voor mij Ik wil graag in contact met je komen om dit te bespreken.
Vriendelijke groet,
Marlies
Team BCC

Kruk01 22-10-2020

Het betreft ordernummer: 451029455

Kruk01 23-10-2020

Op 22-10 heeft Marlies ons gebeld en alsnog een compensatie aangeboden waarmee wij tevreden zijn. Netjes opgelost door BCC

guus langeraert 21-10-2020

De BCC-Winkel is dicht bij huis. Je vindt er een ruim assortiment en.....'n zeer vriendelijk en deskundige bediening. CHAPEAU t.a.v. alle aspecten van kopen.

Gijs Kalkman 21-10-2020

Ik heb deze week een TV aangeschaft bij BCC. Via de site was eigenlijk alles te regelen, ook het uitpakken en aansluiten. De heren installateurs waren mooi op tijd en hadden binnen no-time alles geïnstalleerd. Ik ben zeer tevreden.

Fam. H.Blom. 21-10-2020

Mooie nieuwe winkel hier in Spijkenisse goed en met kennis van zaken geholpen. Had het geluk dat mijn aankoop in de openingstaanbieding zat.

Angelien 21-10-2020

Een snelle en correcte levering, een goede service en makkelijk bestellen.

Janneke 21-10-2020

Vriendelijk personeel, maar naar een winkel gaan heeft geen meerwaarde als je de toetsenborden niet kunt testen

Linda 21-10-2020

Bestelling ging soepel en de wasmachine werd netjes op tijd geleverd, volgens rivm protocol. Het opgegeven tijdslot klopte ook en de bezorgers namen de tijd om nog wat extra informatie te geven over het product.

Gert van der Meijden 21-10-2020

Perfecte service, klantvriendelijke medewerkers met zeer goede produktenkennis en juiste adviezen

L. Nijsen 21-10-2020

Ik koop al jaren bij BCC en ben daar tevreden tot zeer tevreden over. Het laatste jaar was de service erg goed in de winkel in Hoorn. Ik had een printer gekocht die niet helemaal volgens de regelen der kunst werkte en kreeg meteen een nieuwe hiervoor. Het personeel is ook terzake kundig en geeft goed advies.

Aquagoog 21-10-2020

Sws een duurdere aangesmeerd gekregen dan weer op het oog hadden. En bij thuiskomst dan zien dat het elders 15 euro goedkoper is.
BCC nooit meer
Officiële reactie van BCC 22-10-2020

Beste,
Vriendelijke groet,
Marlies
Team BCC

Dick 21-10-2020

In de winkel goed geholpen met bondig duidelijk advies, bezorging top, 2 dagen later zagen we de droger op internet 50 euro goedkoper bij BCC zelf, zonder probleem geld teruggestort, bezorgers zeer vriendelijk en hulpvaardig. Ik mocht nergens bij meehelpen. Niet verwacht dat ik zoe tevreden zou zijn. Minpuntje is telefonische klantenservice duurt erg lang ( maar waar niet tegenwoordig)?

Kees Kuipers 21-10-2020

Juist in deze coronatijd straalt het personeel gastvrijheid uit, en de veiligheid is duidelijk kenbaar e/o wordt eventueel op vriendelijke wijze uitgelegd.

P. Jonquiere 21-10-2020

Ten eerste; ik woon naast de BCC; zij hebben het product dat ik (met enige regelmaat) nodig heb; ik word zeer vlot, vriendelijk en deskundig geholpen. Dat je als klant geregistreerd staat en bij een aankoop automatisch een kwitantie per mail ontvangt spreekt me ook aan. Kortom: voor mijn behoeften een prima winkel met een zeer klantvriendelijke manier van optreden.

m.goudzwaard 21-10-2020

vriendelijk en deskundig personeel, gunstige prijzen, vlotte service, snel thuisbezorgd

WAC 21-10-2020

Zeer gemakkelijk het artikel kunnen opzoeken/bestellen/afrekenen.
Het artikel werd de volgende dag correct bezorgd door DHL

B van Kampen 21-10-2020

Ruime zaak, open en overzichtelijke indeling. Ruime keus. Prettige en deskundige medewerkers. Snelle levering van het product

TT 21-10-2020

Bestelling is snel en netjes verwerkt.
's Avonds laat besteld, volgende dag al in huis. Apparaat werkt naar behoren, dus helemaal prima zo!

Hettie 21-10-2020

Snelle service zoals altijd, makkelijk artikelen te vinden die je zoekt en je wordt zowel in de winkel als klantenservice correct geholpen. Al met al een fijne winkel en webshop.

Familie Bos 21-10-2020

Prettige ruime winkel. Je wordt snel geholpen en goed geholpen! De winkel is overzichtelijk ingedeeld.

Jh. Boumans postcode 5262 BE 48 21-10-2020

Ik vind de service en de vriendelijkheid heel erg prima. En de keus die er is wordt altijd snel besteld als de voorraad niet aanwezig is. Dus beter kan het niet, volgens mij. Dank daarvoor.

Hilde 21-10-2020

Voor het eerst besteld bij BCC online. De website is overzichtelijk, je kunt makkelijk bestellen, ook zonder een account aan te maken. Snelle levering. De verpakking vond ik erg groot, had wat kleiner gekund.

Monique 21-10-2020

In de winkel geweest, wat een vriendelijke mensen, behulpzaam en veel kennis van zaken. Supertevreden met nespresso naar huis gegaan.

rob bernsen 21-10-2020

Heb een iPhone gekocht en werd daarbij zeer vriendelijk en uitgebreid geholpen

Jaap 21-10-2020

Altijd prettige sfeer. Deskundige adviezen. Helaas was artikel waarvoor we kwamen ( oledTV KLEINER type van LG) niet in de schowroom.

Paullorenzo 21-10-2020

Graag wil ik mijn dank uitspreken naar mw Carmen naar aanleiding van mijn recensie.
Zei heeft mijn verhaal toch aangehoord en gezorgd dat wij tot een goede overeenkomst zijn gekomen.
Kortom wij zijn nu erg tevreden .
Een grote pluim voor Carmen een dikke tien voor jouw super.👍

H.S
Paullorenzo 21-10-2020

Ps, ik heb onder H.S een recensie geschreven over BCC Hengelo.
En niet onder Paullorenzo.....excuus.
Kortom hoe het is opgelost super.,nogmaals dank Mw Carmen.

Herman 21-10-2020

De BCC winkel heeft een ruime keus, en is heel overzichtelijk ingericht. Het personeel is professioneel: goed op de hoogte van het aanbod en van de kwaliteit ervan, en neemt uitgebreid de tijd voor het informeren van de klant. Daarnaast hanteert BCC lage prijzen. En wat ook heel prettig is: het is er - in tegenstelling tot vergelijkbare grote electronica winkelketens - niet druk, zodat je altijd meteen geholpen wordt.

Bakir 21-10-2020

Ik koop altijd al mijn artikelen van de BCC. Nu al ruim 40 jaar altijd tevreden over de service en de vriendelijke uitleg over de producten die ik wil kopen. Ik kan iedereen de BCC adviseren zonder nog even langs een andere winkel langs te gaan. Bedankt weer voor mijn nieuwe TV.

H Nooijen 21-10-2020

Goede en duidelijke communicatie door medewerkers uit winkel Helmond
Hier nemen ze de nodige tijd voor je ! Goede uitleg en snel reageren op je vraag
Aankoop met een uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Sandra 21-10-2020

Op maandag middag een nieuwe Aeg droger en een koelvriescombinatie besteld en op dinsdag middag hadden we het al in huis! Ik werd keurig geïnformeerd over de levering en ik werd gebeld omdat ze een uurtje eerder zouden zijn. De bezorgers van BCC hebben de producten netjes tot aan de berging geleverd en ook nog de oude apparatuur meegenomen.
Ik beveel deze winkel zeker aan bij bekenden. Bestellen is makkelijk, je ontvangt keurig op tijd alle benodigde informatie en de levering is ontzettend snel!

Marcel janssen 21-10-2020

Gewoon top en alles perfect geregeld tot aan het bezorgen en plaatsen toe ook zeer vriendelijke en vakkundige bezorgers grote klasse mannen bedankt

Frans 21-10-2020

Goede duidelijke website.
BCC was de goedkoopste.
Snelle levering.
Dus super.

JonathanV 21-10-2020

Goede hoeveelheid info en spec's op de site, prima prijs en uitstekende levertijd.
Geen gedoe en goed verpakt.

BCC Sittard 21-10-2020

Dichts bij zijnde vestiging. Goede parkeergelegenheid. Mooie overzichtelijke winkel. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers.