Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hans 23-10-2020

Zoals altijd weer zeer prettig en vakkundig geholpen zowel in de winkel als de bezorgers

Math Mullenders 23-10-2020

BCC staat achter de belofte!
Nog nooit zo’n Snelle levering meegemaakt! In de avond besteld en de volgende morgen aan huis geleverd! Een van de weinigen die dit doet.

Ben 23-10-2020

Prima geholpen door mijnheer xxx in de winkel.
Goeie tips over het aansluiten van wasmachine en droger.
De bezorging was ook prima, netjes gedaan allemaal

xxx

NIels 23-10-2020

In vol "corona-ornaat" binnen gekomen in de vestiging Beneden Leeuwen. Dat wil zeggen incl mondkap wat communicatie gewoon niet als vroeger maakt.
Mijn belangstelling is uitgegaan naar een Samsung EVO 860 500GB SSD die te koop ligt voor € 94,95. Aan de verkoper gevraagd of deze prijs wel goed is. Na enig aarzelen is de verkoper gaan onderzoeken of mijn bewering klopte dat de prijs ca. € 66,- door andere wordt gehanteerd. Al snel is de verkoper ter zake gekomen en werd de prijs die door de concurrent werd gevraagd ook mij berekend. Dit is bijna € 30,- goedkoper.
Goede en doeltreffende service in een Branch waar fysieke winkels het vaak afleggen tegen internet.

Ik raad BCC Beneden Leeuwen van harte aan!

J.van Huissteden 23-10-2020

Bij een aankoop uitstekende uitleg van het artikel en uitermate geduldig als iets niet helemaal duidelijk is. Wat electrische artikelen betreft kom ik nooit ergens anders.

Rolf Reinders 23-10-2020

Goed advies in de fysieke winkel waar het gekozen product niet voorradig was, besteld in de webshop en de volgende dag thuis.

Jeannet 23-10-2020

Prima aankoop en goede service. Duidelijke communicatie en deskundig personeel.
Nemen zelfs in corona tijd ruim de tijd om je te informeren

Racer 23-10-2020

Hele goede service! Heel vriendelijk personeel ook, die je graag helpen en alle tijd voor je nemen. Ook duidelijk kwa uitleg over bezorgingen en garantie!
Top dus !

Cor 23-10-2020

De site is overzichtelijk. Het leverproces was super: leveringstijdsblok van 2 uren aangekondigd, 5-10 minuten van tevoren gebeld dat men er aan kwam, overleg over het omwisselen van de bestaande apparatuur en de nieuwe, afstemming over de plaatsing en uitleg over de losse accessoires, alle verpakkingsmateriaal in de auto meegenomen.

Freddy 23-10-2020

Ik heb gekozen voor BCC, omdat de prijs erg aantrekkelijk was van mijn product. De winkelervaring is prima en het product was erg snel in huis. De website oogt wel een een beetje oud, maar het proces ging soepel en ben nergens tegen aangelopen.

Overigens zat er ook een extra cashback/gift actie bij mijn product, de informatie hierover was ook helder beschreven op de site, met een heldere doorlink mogelijkheid om mijn gift te claimen.

Pelle 23-10-2020

Nieuwe wasmachine besteld via de site.
Snelle levering, keurig geïnstalleerd.
In 1 woord: Top!

NJM 23-10-2020

De desbetreffende werknemer in het filiaal in Sittard had perfecte productkennis over de aangekochte oled tv, dyson en Sonos. Hij nam de tijd en de service was perfect.

Winkel in oss 23-10-2020

Zeer goed geholpen met een goede uit leg super👍👍en een fijne winkel in Oss we hebben hier alles gekocht we komen hier heel graag .

Hennie janssen 23-10-2020

Het is een mooie winkel alleen vind ik dat de verkoper niet echt in t belang van de klant en winkel
Denkt wij hebben een stofzuiger gekocht van 600 euro deze was niet op vooraad ik moest zelf vragen
Wanneer dit artikel weer te leveren is wist hij niet
Toen moest ik zelf vragen een ander filiaal mischien
Uit eindelijk opgehaald in ander filiaal
De vorige keer met drogen ook niet op vooraad wist ook niet waneer deze weer op vooraad was heb deze
Online gekocht volgende dag thuis DUS MENSSEN
ONLINE BESTELEN KOMT DOOR DE WINKELIERS ZELF HELAAs h janssen
Officiële reactie van BCC 27-10-2020

Beste,
Bedankt voor jouw review. Mijn excuses hoe het een ander is verlopen. Heb je een ordernummer voor mij Ik wil graag in contact met je komen om dit te bespreken.
Vriendelijke groet,
Marlies
Team BCC

A 23-10-2020

Duidelijkheid en goede service, ook zeer klantvriendelijk werd gelijk aangesproken om geholpen te worden

Marius Ven-Zelderheide. 22-10-2020

ik had zin in een nieuwe tv ben gaan zoeken en kwam bij BCC terecht wat rond gesnuffeld en kwam uit op een SAMSUNG 50 inc tv, donderdags besteld en vrijdags werd hij al netjes geinstalleerd door 2 nette monteurs,ben zeer blij met deze tv zeer aan te bevelen TOP.

Marianne 22-10-2020

Goede service en snelle levering. Duidelijke uitleg over verschil in produkten.

Ylona 22-10-2020

Prijs/kwaliteit is goed. Personeel geeft goede informatie over het product. Vriendelijk personeel

Jacqueline 22-10-2020

voor het eerst de BCC in de Megastores bezocht, meestal gaan we naar Oude Haagweg.
we hadden een magnetron nodig. in deze tijd van mondkapjes is het lastig om iemands gezichtsuitdrukking te zien, maar ik had zeker het idee dat deze verkoper het naar zn zin had want hij was zeer behulpzaam, vrolijk en had duidelijk pretoogjes.
we wilden nog wat info betreffende een pc en ook daarmee heeft hij ons van een goede uitleg voorzien.
leuke grote winkel en een zeer behulpzame en ook bekwame verkoper

Els 22-10-2020

Zeer goed. Goede informatie en helemaal volgens afspraak mijn wasmachine geleverd. Een echte aanrader.

Ad en Jozien 22-10-2020

Keurig gehouden aan de afspraken, nadeel dat oude apparaten niet werden meegenomen door DHL, wat volgens de orderbevestiging wel zou gebeuren. Dit kort gesloten met de klantenservice

EV 22-10-2020

Inventum Electrische deken besteld bij BCC online, vanwege de scherpe prijs. Na 9 maanden ging de deken stuk. Telefonisch overlegd met BCC, snel geholpen, goed bereikbaar. Deken kon zonder problemen, binnen garantie geruild worden bij dichtstbijzijnde winkel. Deken was niet op voorraad in de winkel, volgende dag geleverd aan huis. Snel, correct en vriendelijk afgehandeld.

Peter 22-10-2020

Zeer prettig geholpen door de verkoper. Ik kwam met een defect strijkijzer, onlangs online bij BCC gekocht. Ik kon nieuwe uitzoeken en wat eerder teveel was betaald kreeg ik zo weer terug.Top

Linda 22-10-2020

overzichtelijk site en snelle levering en goede verpakking. Redelijke prijzen.

Ruud 22-10-2020

Zeer makkelijke site en goed aangegeven wat de betaalmogelijkheden zijn, als er een vraag is dan is er via de chat de mogelijkheid om snelle hulp te krijgen, heel goed.

Hans 22-10-2020

Slecht telefonisch bereikbaar. Via chat gevraagd hoe aflevering plaats vindt, min 15 vooraf contact.
Oude tv retour. Geen contact vooraf, oude tv geweigerd mee te nemen, kan alsnog naar de stort rijden.
Officiële reactie van BCC 27-10-2020

Bijgaand het ordernummer 202010-00451045985

Met vriendelijk groeten Hans van Opdorp
a.j.b.vanopdorp@upcmail.nl

M. Loeff 22-10-2020

Deze Televisie LG 43UM7600 hier gekocht omdat deze winkel hem in voorraad had.
Snel en correct geholpen, TV voor mij in de auto gezet. SUPER ! ! Was nog nooit in deze winkel geweest, maar een zee van parkeerplaatsen

Jack Eijkenboom 22-10-2020

Prima prijs / kwaliteit verhouding, snelle levering en super dat je gebeld wordt door de bezorger dat hij er aan komt, ook super betalen via AfterPay 👍👍👍

Gea van der Poel 22-10-2020

Ik vind het een fijne winkel. En de webshop is ook prima. Snelle levering en vriendelijk personeel.

Toon van Vijfeijken 22-10-2020

Ik vind de winkel kort in de buurt en ik ben netjes behandeld en ze hebben alles netjes afgeleverd en de prijzen zijn ook goed .

Robbert verhoeven 22-10-2020

Overzichteljk, alles wat ik zocht hadden ze ok. Vriendelijke mensen. Vakkennis was ok. Parkeren vlak voor de sleur. Niet gratis. Ruime voetpaden.

Jantina 22-10-2020

Vriendelijk en deskundig personeel. Goede uitleg over aangeschaft artikel. Gratis en snelle bezorging. Prima service, als er problemen zijn worden deze vakkundig opgelost.

TJ 22-10-2020

De reparateur kwam helaas de eerste keer met de verkeerde onderdelen. De tweede keer was het wel goed. Toch hadden we liever gezien dat de monteurs een mondkapje hadden gedragen in huis.

J.M. van Well 22-10-2020

Had problemen met een online bestelling. Ben voor advies naar deze vestiging gegaan en werd fantastisch geholpen.

Loukili 22-10-2020

Binnen één dag besteld en bezorgd! Bezorgers hebben de zware doos met een oven tot in de woonkamer afgeleverd.

Ruud W. 22-10-2020

goed toegankelijke zaak met een ruim overzicht op de producten.
wordt met het personeel een uitstekende uitleg gegeven ov er het product waardoor je snel tot een beslissing komt.

A.Langeler 22-10-2020

Professioneel geholpen. Duidelijke uitleg bij vragen. Goed advies gegeven bij het maken van de keus en dus de keus gemaakt nav. het advies. Zeer tevreden hierover. Bijzonder vriendelijk en ondanks de beperkingen van de coronaregels toch niet " afstandelijk" geholpen. Winkelinrichting is zeer overzichtelijk. Was er reeds mee bekend. Daarom voor een nieuwe aankoop bij BCC teruggekeerd en uiteraard geslaagd

Rowen 22-10-2020

Alles is goed gegaan, levering was iets vertraagd maar heb hier netjes een smsje over gekregen. Het heeft uiteindelijk wel nog iets langer geduurd dan in de sms stond, maar dat was verder niet erg wat mij betreft. Bezorger was erg vriendelijk!

Sonja Vermeer 22-10-2020

Was snel en gemakkelijk bestellen en de levering was ook snel en ik ben heel tevreden met de aankoop die ik heb gedaan sevrin combimagnatrom

Edwin Lamers 22-10-2020

Op zoek naar een nieuwe wasdroger én wasmachine bij BCC snel geslaagd. Uiterst vriendelijke ontvangst, kundige uitleg van de voor- en nadelen van de diverse merken en machines, maakt het voor ons makkelijk de uiteindelijke keuze te maken; Bosch serie 6.
De levering aan huis werd direct afgesproken en ook daar was BCC keurig in de communicatie (sms én mail). De avond voor de levering het tijdsvak ontvangen en de mannen (ook vriendelijk) waren keurig op tijd. Al met al weer een prima ervaring met BCC (BCC-The Wall - Utrecht)

John 22-10-2020

Ik twijfelde nog over het model bij het online kopen en stelde aankoop uit. Vervolgens zie ik de volgende dag een advertentie van de 25% korting actie. En wat blijkt, op de droger die ik had uitgezocht kreeg ik nu €100 korting. Meteen maar besteld. Vandaag is hij netjes geleverd. De dag van te voren een email en sms bericht over het tijdvak van de levering. En 10 minuten voor de levering werd ik gebeld dat ze er over 10 minuten zouden zijn. En dat klopte ook.

Ze hebben de machine uitgepakt, op de wasmachine geplaatst en de stekker in het stopcontact gedaan zodat ik heel snel kon zien dat de lampjes gingen branden.

Puntje van aandacht is dat ze wel even kunnen vragen of ik tevreden ben met de aflevering zodat ik de machine kan controleren op eventuele schade. Maar ze waren heel snel weer weg. Verder verliep het hele proces perfect.

hanneke 22-10-2020

de shop vind ik heel prettig. uitstekende, vriendelijke bediening met uitleg. de bezorgers vanmorgen die me ook uitleg zouden komen geven, wisten alleen zo weinig van het geleverde apparaat dat ze de knoppen niet konden verklaren.

MM.sadek 22-10-2020

Beste kwaliteit en hele goede winkel krijgen hele goede service en altijd aandacht aan de klant. met vriendelijk groten

Jan. 22-10-2020

Bij aanschaf van een tv in de winkel van BCC zijn we vriendelijk en mee denkend geholpen. De verkoper gaf deskundig advies. We genieten nu van een tv precies naar onze wens.

Ps. de service hebben ons in het verleden indien nodig nooit teleur gesteld.

Harold Deventer 22-10-2020

Eergisteren had ik de aanbiedingsfolder van BCC gelezen waarbij mijn aandacht uitging naar een Bosch wasmachine op de voorpagina. Aangezien ik 4 hoog woon in een appartementencomplex zonder lift vroeg ik mij af of BCC de wasmachine ter plaatse zou afleveren (acht trappen op). Ik belde gisteren met de servicedienst en de wasmachine is vandaag geplaatst en de oude afgevoerd. De eerste was draait al!
Klasse BCC en dank voor de goede coördinatie per e-mail en app (tijdstip bezorging) !!

Bert Terpstra 22-10-2020

Ons eerste bezoek was een heel grote elektronicawinkel met heel veel stofzuiger modellen. Na veel wachten komt er een verkoopster. Bijna geen informatie. Op mijn vraag: waarom de ene doos stofzuigerzakken duurder was . Antwoord. Ik ga even in de computer kijken.
Antwoord.(je gelooft het niet): de ene doos zitten 4 zakken in andere doos 12 zakken. Wij snel weg. Naar BCC:
Zeer gedegen info. De verschillende soorten werden uit de stelling gehaald, Stekker in het stopcontact en uitproberen. Door de info werd een merk/ model gekocht, een totaal andere dan onze keus via internet.
Een blije totaal ervaring.

Willem 22-10-2020

Fijne snelle service en een van de weinige winkels waar je bepaalde grote bedragen achteraf kan betalen.

Behulpzaam personeel en fijn filiaal. 22-10-2020

Was als inwoner van Emmen altijd klant bij BCC in Emmen. Dat filiaal is gesloten. Woon nu in Assen maar ben toch naar Hoogeveen (dichts bij zijnde filiaal) gegaan. PRIMA geholpen en perfecte service afgeleverd. COMPLIMENTEN uit Assen.

Linda 22-10-2020

De Service is prima tussen de aangeven 2 uur van bezorgen is het ook net geleverd en na enige vragen .hebben ze de vriezer toch binnen gezet omdat het niet door de deur kon moest het op zijn kant gebeuren en twee hogere stenen traptrede op
Goede gedaan mannen

Hendrik 22-10-2020

Ik heb onlangs een vaatwasser en een droger gekocht bij BCC. De website is prima en overzichtelijk. Ook de aflevering is prima verlopen. Het enige minpunt dat ik kan bedenken is dat ik een dag voor levering een soort van Track & Trace SMS kreeg waar allen in stond: "ok dan! BCC". De track & Trace email was wel in orde.