Deze score is berekend op basis van 14874 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Geuzinge 10-02-2021

Duidelijk webshop. Goede aanbiedingen. Informatie omtrent bestelling wordt snel verstuurd en is duidelijk. Ook de service dat 60 a 30 minuten van te voren wordt gebeld, is uitstekend.
Helaas is bij ons bij de 1e levering een onjuist artikel bezorgd. Via telefoon correct en netjes behandeld. Fout is erkent en netjes opgelost. De omruiling verliep vlekkeloos.

Beste Geuzinge,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke webshop en de snelle oplossingsgerichte service.

Peter 10-02-2021

BCC heeft een prima webwinkel, snelle levering en goede communicatie. Ruime keuze en goede prijs/kwaliteit. Prettig dat je eerst een mail en een sms krijgt over de bezorgtijd en dat de bezorger ook nog eens belt als hij onderweg is.

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over onze webwinkel en duidelijke communicatie.

M Schraal 10-02-2021

Duidelijke website met breed aanbod. Snelle levering en goede kwaliteit van de producten. In de winkel en de telefonische Servicelijn dienstbare medewerkers.

Beste M Schraal,

Chantal 10-02-2021

Super service maandag een wasmachine besteld woensdag bezorgt! Bezorgers belde netjes van te voren of ze iets eerder mochten komen . Hebben hem netjes geplaatst en aan gesloten ! Prima service dus

Beste Chantal,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke bezorgers.

bea platerink 10-02-2021

Dichtbij en snelle levering. apparaat stond keurig ingepakt - gereed om afgehaald te worden. Prima afgewikkeld.

Beste bea platerink,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Willie 10-02-2021

Zeer tevreden
Netjes 15 minuten van te voren gebeld dat zecer aan komen...
En tijd klopte met de mail die je krijgt
Zeer tevreden
Bezorger was zeer aardig

Beste Willie,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke bezorger.

Remy 10-02-2021

Na de bestelling, een snelle levering door vakkundige mensen. Via de app was goed bij te houden wanneer men precies voor de deur stond. Oude apparaat is netjes verwijderd en het nieuwe snel geplaatst. Is gelijk voor mij ingesteld en heb nog wat tips gekregen. Helemaal top!

Beste Remy,

Bedankt voor jouw review over onze vakkundige installateurs.

E. van Norden 10-02-2021

Naar het uitzoeken op internet welke bedrijf het beste prijs kwaliteit verhouding had kwam ik bij BCC uit. Na de bestelling geplaatst te hebben zag ik dat ik een verkeerd e-mail adres had ingevoerd. Een dag later gebeld naar BCC en werd netjes en vriendelijk geholpen. Ook de levering was netjes optijd dus voor.mij een goede reden om vaker bij deze winkel iets te kopen.

Beste E. van Norden,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke services.

Erik 10-02-2021

Prima site, vriendelijk personeel en goede afhaalmogelijkheden. ik heb meer producten online gekocht bij BCC allemaal prima ervaring mee.

Beste Erik,

Bedankt voor jouw review over onze website en vriendelijke medewerkers.

Robertino van Mourik 10-02-2021

goede morgen ik kreeg vandaag een sms 10 min voor aankomst de meneer plaatste de vriezer in de gang vroeg wie ik was en toen voor een handtekening . het ging erg vlot rustig geweldig vriendelijke mensen beleeft echt perfect helemaal top gr tino

Beste Robertino van Mourik,

Jan W. 10-02-2021

BCC doet wat ze beloven , goede service , klantvriendelijk en via internet bestelde printer kwam keurig op de afgesproken dag aan. Koop al jaren bij de BCC ondanks dat ze naast de Mediamarkt zitten. Klantvriendelijkheid vind ik belangrijker dan een paar euro's goedkoper uit zijn.

Beste Jan W.,

Bedankt voor jouw review over onze service. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Fred 10-02-2021

Makkelijk uitkiezen. Duidelijke site. Makkelijk bestellen. Duidelijke bevestigingen. Makkelijk betalen. Snelle bezorging. Allemaal top !!

Beste Fred,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze duidelijke website.

Floortje 10-02-2021

Laptop besteld, op een goede informatieve website. Snelle service en voldoende informatie erbij. Veilig en snel geleverd ondanks de sneeuw.

Beste Floortje,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Robert 09-02-2021

Handige webshop. Goedkoop. Goede communicatie over de levering. Netjes verpakt.

Beste Robert,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

Hilbrink 09-02-2021

Bestelde een printer. Door het slechte weer kon niet op de afgesproken dag worden geleverd. Kreeg keurig een bericht met uitleg. Volgende dag was de printer in huis precies op de afgesproken tijd

Beste Hilbrink,

Bedankt voor jouw review over de communicatie over de levering.

Jenny de Haan 09-02-2021

In coronatijd, met gesloten winkels, een magnetron besteld bij BCC.
Door de hevige sneeuwval een dag later bezorgd dan was gepland maar tijdig aangegeven via de mail.
De levering was correct en de magnetron zoals omschreven.
Kortom we zijn tevreden!
Prima ding voor een prima prijs!
Bedankt BCC!

Beste Jenny de Haan,

Bedankt voor jouw review over onze communicatie met betrekking tot de levering.

Heemskerk 09-02-2021

Duidelijke website. Jammer dat het artikel dat geleverd werd niet het juiste was, waardoor het nogmaals moest aanvragen.

Beste Heemskerk,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website. Excuses voor het ongemak.

bjorn 09-02-2021

goede beschrijving van het product. tablet gekocht met een zeer snelle levering.

Beste bjorn,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de tablet!

sheppy 09-02-2021

mooie aanbiedingen en een snelle levering, meerdere apparatuur hier aangeschaft.

Beste sheppy,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de aankopen!

Chanel 09-02-2021

BCC heeft een ruim assortiment, een duidelijke website, is niet de duurste en levert snel het juiste product. Bovendien zijn ze ook nog eens lokaal gevestigd; een pluspunt als de winkels weer open mogen.

Beste Chanel,

Masha-m 10-02-2021

202102-00451414428

Mandy lamers 09-02-2021

Zaterdag besteld en dinsdag al in huis en dan met dat slechte weer (sneeuw) petje af afspraak is afspraak bestel hier zeker weer toppie

Beste Mandy lamers,

Bedankt voor jouw review over de levering. Veel plezier met de aankoop!

Sanne 09-02-2021

Fijne communicatie. Was een dag later door de sneeuw maar dit is netjes aangegeven met een excuus erbij. Fijn dat er zo goed wordt gecommuniceerd en wat mij betreft is dat logisch met zo veel sneeuw als deze week. Bedankt voor de goede service bbc!

Beste Sanne,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke communicatie.

Leo Vellekoop 09-02-2021

Nu tijdens de lockdown gebeld met BCC Zoeterwoude en direct een deskundige medewerker aan de telefoon gekregen, we twijfelden over 3 types tv, maar duidelijke uitleg gekregen, waardoor wij onze keuze konden maken. Vervolgens keurig thuisbezorgd en geïnstalleerd dit alles naar onze wens.

Beste Leo Vellekoop,

Bedankt voor jouw review over onze telefonische service.

Hans 09-02-2021

Afgelopen zondag besloten een TV te kopen en na enige websites bekeken te hebben en ook de test van de Consumentenbond bekeken te hebben naar 43" TV's, gekozen voor een TV van het merk LG.
Deze was bij BCC in weekeinde-aanbieding.
Website van BCC is zeer overzichtelijk en het bestelproces heeft BCC goed ingericht.
Levering, ondanks het winterweer, binnen 2 dagen en vooraf goed geïnformeerd over het bezorgmoment. Levering op tijd en chauffeur meldde een half uur het tijdstip. Perfecte levering.
Dus géén problemen met deze levering.

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

Wim Vinke 09-02-2021

Prima droger voldoet aan mijn eisen
.Snelle bezorging en klantvriendelijkheid ten top. Lage prijs voor deze condensdroger met een uitstekend resultaat .Merk Indesit

Beste Wim Vinke,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke bezorgers.

Hans 09-02-2021

Deze keer voor de Online shop gekozen. Normaal altijd bezoeker aan de BCC winkel maar de omstandigheden brachten mij naar de online shop. En hoe gemakkelijk; kijken, vergelijken, kiezen, kopen, betalen keurig geinformeerd worden over bezorging et voila, stofzuiger bezorgt en dat zonder enige zorg. Rekening in de mail. Alles zoals altijd, maar dan zonder trip naar de winkel. Dus zeer tevreden

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website.

BCC webshop 09-02-2021

snel gevonden en snel geleverd. Prima service. Goed gedaan. Dankjewel.kZal hem zeker vaker bezoeken. C

Beste,

Bedankt voor jouw review.

heemskerk 09-02-2021

de site van bcc is overduidelijk , bestellen zeer gemakkelijk , service perfect ,alles binnende tijd ,ondanks hevig winterweer , van ons alleen maar comlimenten .

Beste heemskerk,

Masha 09-02-2021

Vandaag is onze LG wasmachine geïnstalleerd. Nadat hij klaar was met een eerste wasje tot de ontdekking gekomen dat hij is aangezet met de gebruiksaanwijzing en papieren in de trommel. Nu zit onze nieuwe wasmachine onder papiersnippers.
Gebeld met klantenservice. Die zeggen dat het geen probleem moet zijn en maken er een aantekening van. Wel zonde van onze nieuwe wasmachine!
Hij stond ook niet waterpas en hij lekte water na de installatie. Alsnog zelf even aangepast. Monteur belde na een uur dat hij zijn gereedschap was vergeten. Meteen even teruggeven wat hij had aangericht. Jammer dat we hem 10 euro fooi hebben gegeven 😕

Beste Masha,

Bedankt voor jouw review. Wat een verhaal, excuses voor het ongemak. We willen hier graag meer over weten, kun je in een reactie op deze review het ordernummer doorgeven?

Masha-m 10-02-2021

202102-00451414428

Frank 09-02-2021

In de coronatijd een telefonische bestelling geplaatst bij de plaatselijke BCC, binnen 1min. een betaalverzoek en een mogelijkheid om af te halen binnen een kwartier! Top service

Beste Frank,

Bedankt voor jouw review over onze telefonische service en snelle afhaalmogelijkheid.

Erwin 09-02-2021

Duidelijke, overzichtelijke website. Snelle levering. Vriendelijke mensen. Prijs concurrerend.

Beste Erwin,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en vriendelijke medewerkers.

Ton van Efferen 09-02-2021

De hulp en de levering zijn snel gebeurd en ook de service is gewoon TOP . Ik koop altijd mijn spullen bij BCC en waarom? Altijd betrouwbaar en behulpzaam en dat is wat ik zoek in een goede zaak. En als de winkel open is wordt je altijd goed ontvangen!!

Beste Ton van Efferen,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke services.

Lisa 09-02-2021

Ik ben fantastisch geholpen door meneer ..... van de bcc woensel in Eindhoven. Ik had geen idee waar ik op moest letten bij de aankoop van deze koelkast en hij heeft mij supernetjes stap voor stap uitgelegd wat alles betekende en zo zijn we samen tot een goede keuze gekomen. De koelkast is op zaterdag besteld en werd dinsdag ondanks de sneeuw keurig netjes op tijd thuisbezorgd en geplaatst. Top service!

Beste Lisa,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

CMJ 09-02-2021

duidelijk en snelle levering van het juiste product, prettig online winkelen

Beste CMJ,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Boeve 09-02-2021

Goede prijs kwaliteit verhoudingen en ondanks het extreme sneeuw weer snel geleverd ben er super blij mee

Beste Boeve,

Sara 09-02-2021

It is very nice, more than the photo.
I is functional and I recommend it to anyone.

Dear Sara,

Thank you for your review.

Kind regards,

Ron 09-02-2021

Gekozen voor Bcc op basis van eerdere goede ervaringen. Ook nu weer goede voorlichting en snelle levering. Ook prijstechnisch een goede keuze. Bezorgend personeel is installatietechnisch goed en uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Beste Ron,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige bezorgers.

Jouk 09-02-2021

Besteld op zaterdagavond (laat) op de website. Zondag opgehaald door DHL en zou maandag geleverd moeten worden.
Kreeg netjes een bericht van BCC dat door de heftige sneeuwval en ijzel DHL een dag later levert.
En inderdaad, keurig een dag later geleverd.

De reden dat ik bij BCC besteld heb is de mogelijkheid voor het gebruiken van de FreeBees, scheelde weer een paar tientjes!

Beste Jouk,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Kholoud Mohsen 09-02-2021

I would definitely advice people to purchase from BCC webstore, because of many things:
First of all processing the order was very fast, i made the order yesterday and it was delivered today
Delivery people were wearing masks and they delivered stuff inside the apartment, i also chose payment methods to pay on instalments and usually this takes extra time to be processed but it was just couple of clicks and yaay! I have an oven and vacuum cleaner!
Thank you so much BCC!

Dear Kholoud Mohsen,

Thank you for your review about our services.

Kind regards,

Piet 09-02-2021

Bij deze winkel wordt je altijd vriendelijk en vakkundig te woord gestaan,
men denkt mee, en zoekt naar eventueel een oplossing om je zo snel mogelijk van dienst te zijn.

Beste Piet,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en klantgerichte service.

Es 09-02-2021

Hele duidelijke site met veel info over het product. Super fijne service van BCC. De dag ervoor een tijdslot, vlak voor de start van tijdslot een extra sms en 6 minuten voordat ze kwamen een telefoontje. Echt geweldig! Je hoeft niet de hele dag te wachten en thuis te blijven.

Beste Es,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en onze bezorgservice.

Diane 09-02-2021

Snelle service en ben keurig op de hoogte gehouden betreft levering. Geen grote tijdsblokken waarbinnen je moet wachten. Vriendelijk personeel die vakkundig te werk gaat.

Beste Diane,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en vakkundige medewerkers.

M. Van den Oever 09-02-2021

Wasmachine super snel geleverd. De oude wasmachine en nog wat andere elektrische apparaten (gewoon gratis) meegenomen.
Ondanks de weersomstandigheden (sneeuw, ijs en glad wegdek) keurig op de afgesproken tijd bezorgd. De wasmachine zou tussen 10 en 12 uur bezorgd worden en men was er al om 10.15 uur.
Klasse!!!!

Beste M. van den Oever,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Babs 09-02-2021

Bij de inbouw van mijn afzuigkap dachten de medewerkers ontzettend goed met me mee. De schouw was namelijk niet lang genoeg, maar het is nu perfect opgelost! Daarnaast heeft een andere medewerker me goed geholpen bij het kiezen voor de maat van de afzuigkap. Top service!

Beste Babs,

Bedankt voor jouw review over onze installatieservice.

Zeer blije huisvrouw 09-02-2021

Alles volgens afspraak geregeld, op tijd bezorgd desondanks het extreme winter weer. Echt Top

Beste,

Albert Guntlisbergen 09-02-2021

Makkelijke bestellings-procedure, snelle levering,
Vriendelijke en hulpvaardige levering.
Kortom een aanrader!!!!!

Beste Albert Guntlisbergen,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze webshop en de snelle levering.

Marcoz 09-02-2021

Vandaag de Bosch vaatwasser laten installeren door BCC. De ervaring over de vaatwasser moet ik nog meemaken, maar de service van BCC was prima!
Hebben hem netjes geïnstalleerd, zodat hij prima op zijn plek staat.

Beste Marcoz,

Bedankt voor jouw review over onze installatieservice.

René Ligthart 09-02-2021

Goede shop. Afhaalpunt bij de winkel is gemakkelijk. We zijn al heel lang klant bij BCC. Je wordt er geholpen door deskundige medewerkers. Heb je na de de aankoop nog een vraag over het gekochte product dan kan je dit aan de medewerker vragen.

Beste René Ligthart,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerkers.

MBR 09-02-2021

Klantvriendelijke website, snelle levering en goede info over mijn bestelling via de mail, bezorging was prima op tijd!

Beste MBR,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Bart 09-02-2021

Ideale manier om tijdens de corona maatregelen toch snel aan gekochte goederen te komen.
Ik kocht twee telefoons voor mijn medewerkers die thuis moeten werken. Hun huidige waren kapot en dus was er haast geboden. Online besteld en kon het na 1 uur al afhalen bij de BCC winkel.
Bij aankomst winkel geen wachttijd en binnen 5 minuten stond ik weer buiten, met de telefoons!
Top service, hier kunnen Bol en Coolblue van leren!

Beste Bart,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice.