Gerda 31-10-2020

Alles wat ik nodig heb aan electrisch apparatuur koop ik bij BCC in Vlaardingen.
Het personeel is niet alleen behulpzaam, vriendelijk, maar ook zeer bekwaam. Ze weten waar ze het over hebben. Top.
Ik wil deze vestiging bij iedereen aanbevelen

Beste Gerda,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Vlaardingen.

Jannn 31-10-2020

Superblij met mijn nieuwe ipad air 2020 precies zoals ik had verwacht! Ook en hele goede service van BCC! Zeker een aanrader!

Beste Jannn,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Eklie 31-10-2020

Electronica aanschaffen is toch prettiger in een winkel dan online. Wij zijn van die mensen die welliswaar online kopen, maar alleen als daar een noodzaak voor is. We zijn online op zoek geweest voor een tab en oortjes en hebben een model uitgezocht naar onze keuze. De website van BCC geeft aan bij welke filialen deze producten op voorraad liggen en gelukkig was dit zo in Barendrecht. Dat is gemakkelijk. De prijs van de artikelen is iets hoger dan de goedkoopste op internet, maar het voordeel is bekijken, halen en gelijk meenemen, geen fuss met thuis moeten zijn of afhalen bij een afhaal locatie. Ook is dit beter voor de middenstand, maar dat is ons oordeel.
De Winkel? Vriendelijk personeel, laten je eerst even rustig kijken en helpen als er om vraagt.

Beste Eklie,

Bedankt voor jouw review over onze website en ons filiaal in Barendrecht.

Eugenie 31-10-2020

Ben in de winkel uitstekend geholpen door prettig personeel!
Een speciaal woord van dank voor Bjorn die de TV thuis kwam aansluiten!

Beste Eugenie,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel en van onze installatiedienst.

bas de koning 31-10-2020

deskundigheid en klantvriendelijkheid van de medewerkers. Men neemt alle tijd voor een goed advies

Beste bas de koning,

Bedankt voor jouw review over het deskundige en klantgerichte advies van onze medewerkers.

Ronald van der Wal 31-10-2020

Zoals gewoonlijk een vriendelijk en uitgebreid professioneel advies gekregen zodat ik een goede keuze kon maken.

Beste Ronald van der Wal,

Bedankt voor jouw review over het professionele advies van onze vriendelijke medewerkers.

Eddi Lint 31-10-2020

De zorg voor en de kwaliteit van het geleverde product is prima. Een attent en transparant bedrijf.

Beste Eddi Lint,

Bedankt voor jouw review.

Sjef 31-10-2020

We zijn goed geadviseerd in de winkel. Niet opdringerig, zeer correct. De verkoopster had kennis van zaken.

Beste Sjef,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Els 31-10-2020

BCC had nog als een van de weinige winkels een aanbieding voor de tablet. Service en bezorging was prima

Beste Els,

Sjoukje 31-10-2020

Wij gaan altijd naar deze vestiging in Roosendaal omdat we altijd zeer vriendelijk worden ontvangen, nooit opdringerig. Het personeel is altijd geduldig en de uitleg die ze geven is zeer uitvoerig, ook als ze het meer dan één keer uit moeten leggen. Ons laatste bezoek was ook weer super, komplimenten voor de verkoper.

Beste Sjoukje,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Roosendaal.

Jolien 31-10-2020

Hele slechte service, tv gekocht maar mag deze in mijn eentje naar buiten tillen naar de auto. Wordt zelfd geen deur voor je open. gehouden

Beste Jolien,

Bedankt voor jouw review. Dit is zeker geen service, excuses voor het ongemak. We komen graag met je in contact, kun je het ordernummer doorgeven?

Matthijs 31-10-2020

Hebben onze oude stofzuiger ter reparatie gestuurd. Deze kon helaas niet gerepareerd worden, personeel van BCC Lelystad was heel netjes en vriendelijk. Hebben kosteloos een nieuwe gekregen (service polis plus). We werden erg fijn ontvangen en geholpen. Compliment aan het personeel van BCC Lelystad

Beste Matthijs,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Lelystad.

Ineke Masselink-Beltman 31-10-2020

Ik (73) had echt geen ervaring met webwinkels, maar van BBC had ik gehoord van een kennis dat die betrouwbaar was. Daarom heb ik die met knikkende knieën gekozen om een nieuwe telefoon te kopen. Bleek die ook nog in de aanbieding te zijn. Ze gaven aan dat bestelling de volgende dag al opgehaald kon worden. Niet te geloven, het was er allemaal. Netjes verpakt en aardige mensen bij het afhaalpunt in Oosterbeek.

Beste Ineke Masselink-Beltman,

Bedankt voor jouw review over jouw positieve ervaring met het bestellen op onze website.

Co 31-10-2020

Ik werd snel geholpen en ze wisten gelijk wat ik bedoelde. Super service en klantvriendelijk. Ik ben helemaal tevreden.

Beste Co,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

Helena 31-10-2020

Snelle service; binnen nog geen 24 uur mijn bestelde laptop al in huis. Fijne webshop ook, lekker overzichtelijk!

Beste Helena,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke webshop en snelle service.

Frank 30-10-2020

Bij BCC in Breda gingen we kijken voor een andere televisie. De verkoopster liet ons eerst rustig kijken naar het assortiment. Daarna kwam ze en gaf uitleg aan al onze vragen. We hadden twijfel over de grootte, 55 of 65 inch. Ondanks het prijsverschil, adviseerde ze toch een 55 inch. Thuis gekomen, waren we daar erg blij mee. Een geweldige aankoop bij een fijn bedrijf. Hier krijgen we geen spijt van.

Beste Frank,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Breda.

han. 30-10-2020

ben zeer tevreden over BCC, het produkt dat ik wilde was niet aanwezig, maar na een dag kon ik het al afhalen.het personeel is vriendelijk en behulpzaam, heb al meerdere apparaten daar gekocht.

Beste han.,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Jan willem 30-10-2020

Perfecte voorlichting had gereserveerd. Meteen geholpen en klaargezet . Mijn complimenten.

Beste Jan willem,

N.looman 30-10-2020

Op zoek naar een condense droger . Door het goede advies van de verkoopster gaan we over naar een warmtepomp droger van een heel ander merk, met een leuke korting, en als klap op de vuurpijl, een waardebon van Ici paris. Hoe leuk!

Beste N.looman,

Bedankt voor jouw review over de goede adviezen van onze deskundige verkoopster.

Marianne 30-10-2020

Alles verliep soepel en het gemak van kiezen thuis en vlakbij ophalen. Produkt stond nl in een ander filiaal. Na 2 dagen bericht en opgehaald Ik kon natuurlijk ook laten bezorgen. Prima

Beste Marianne,

Paul Grisel 30-10-2020

Prima winkel in oss lekker overzichtelijk,veel producten op voorraad.
Je wordt altijd snel geholpen en is er een product niet op voorraad,dan is de levertijd vaak heel kort.
Qua prijs kwaliteit verhouding met andere winkels uit dit segment kun je hier heel goed terecht.

Beste Paul van Grisel,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Oss.

anpinima 30-10-2020

Snel gevonden wat ik zocht op de website. Het bestelde lag snel klaar in de winkel.

Beste anpinima,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Jolanda 30-10-2020

Wij zijn goed geholpen door een zeer deskundige jongeman. Het is daarbij ook een zeer ruime en keurige winkel.

Beste Jolanda,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerker.

Marco 30-10-2020

Zoals gewoonlijk een prima service.
Het product was uitverkocht, maar eind van de middag kwam er weer voorraad.
Was al gehaast, dus ik zei dat ik wel weer terug kwam.
Tegen de avond terug naar de winkel, en het lag al klaar voor me.
afrekenen en weer weg !
TOP service !

Beste Marco,

JoyceG 30-10-2020

Google Chromecast besteld. Snel en goed geleverd.
Gekozen voor ophalen bij DHL-punt om mee te helpen aan minder bestelbussen door woonwijken laten rijden.

Beste JoyceG,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop.

Mariet Verheijen 30-10-2020

BCC Venray, de winkel voor alle elektronica, We worden altijd vriendelijk en supergoed geholpen. Goede en duidelijke uitleg. De mensen die daar werken hebben kennis van alles wat in de winkel staat. Is er even iets niet duidelijk, wordt je meteen geholpen door een collega, die meer of betere uitleg kan geven .BCC Venray een Elektronicawinkel die verantwoording neemt waar ze voor staan.

Beste Mariet Verheijen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Venray.

frits 30-10-2020

heel gemakkelijk bestellen, snelle levering, redelijke prijzen, zeer tevreden

Beste frits,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak en de snelle levering.

Rien 30-10-2020

De service is ongekend goed. Aangekochte artikelen waar je achteraf toch niet helemaal tevreden over bent kan je probleemloos omruilen voor het product wat je toch liever had.

Beste Rien,

Sjaantje62 30-10-2020

Ik vind BCC prima. Al eerder goede ervaring dus dan is de keuze makkelijk om terug te keren.
Via internet mijn product ( warmtepomp wasdroger) besteld en tijdens bestellen kon ik gebruik maken van live-chat om mijn "twijfels" weg te nemen.
Goede afspraak qua bezorging, de bezorgers waren iets verlaat en hebben mij dat netjes telefonisch gemeld.
Nette vriendelijke bezorgers.

Beste Sjaantje62,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Tymon 30-10-2020

Leuk personeel en wordt altijd goed geholpen. En alles waar je voor komt is ook op voorraad. Dus voldoet altijd aan mij vraag.

Beste Tymon,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Debbie 30-10-2020

Ik ben heel blij dat ik voor een belangrijke/grote aankoop nog steeds fysiek naar de winkel kan. Mijn vragen zijn beantwoord, er is een goed advies gegeven op basis van wat ik vertelde nodig te hebben.

Beste Debbie,

Bedankt voor jouw review over de persoonlijke hulp en service in onze winkel.

Agnes 30-10-2020

Ben in deze winkel meerdere keren geweest in het verleden. En altijd als zeer prettig ervaren. Ook deze keer een prettige ervaring met de verkoper. Geduldig luisteren naar wat je wilt en eventueel advies geven. Ookbij vragen achteraf was geen probleem.

Beste Agnes,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Antonie Bargeman 30-10-2020

Wat een geweldige service. Zodra je de winkel binnenloopt word je gelijk begroet! Ook zoekt een medewerker direct het juiste product en rekent dit direct met je af. Kortom, top service! Eerder was mijn vriezer binnen de garantietermijn stuk gegaan. Zonder vragen te stellen werd de oude vriezer opgehaald en een nieuwe geleverd.

Beste Antonie Bargeman,

Bedankt voor jouw review over de services in onze winkel.

Sharon 30-10-2020

Ik koop graag bij bcc vanwege de klantvriendelijkheid vanuit het personeel. Personeel denkt graag met je mee en houdt rekening met je wensen. Daarnaast vind ik de klantenservice van bcc top!

Beste Sharon,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke en klantgerichte service.

Carolien 30-10-2020

Een droger gekocht bij BBC online. Zeer gebruiksvriendelijke site, ruime keuze en zeer service gerichte afhandeling. Er wordt precies gedaan wat beloofd wordt. Aflevering keurig op tijd, zeer nette bezorgers! Volgende aankoop zeker weer bij BCC!

Beste Carolien,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website en onze nette bezorgers.

Korstanje 30-10-2020

M’n koelkast besteld , werd de volgende dag al te laat bezorgt omdat de bezorgers t leuker vonden om te face timen met vrouwen, m’n oude meegenomen , pak hem uit en de deur sluit niet , ijzer verbogen en een snede in de binnenkant van het vriesvak.
Ik bellen naar Bcc , zij vragen zijn de bezorgers nog in de buurt ik zei ja, ik bellen van kom maar weer haken en graag m’n oude koelkast terug, dit kon niet die hadden ze op z’n kop in de bus gezet dus niet meer herbruikbaar! Ze kwamen terug en staan voor m’n deur en reden weer weg zonder m’n koelkast!
Heen en weer gebeld , werd niet teruggebeld dus ik weer naar de winkel en zei dat ik een nieuwe wilde maar niet meer deining had! Smeerde hij me een aeg aan want t was de enige in die maat op voorraad maar ik moest m zelf meenemen en anders een andere bezorger 35 eu cash geven! Ook was het een showmodel waar ik 20 ei korting voor kreeg, nou ik ging niet akkoord en na vele woordenwisselingen kreeg ik m’n korting! Nooit meer Bcc!

Beste Korstanje,

Bedankt voor jouw review. Wat een verhaal zeg. Excuses voor het ongemak. We komen graag met je in contact. Kun je het ordernummer doorgeven?

Dirkjan 30-10-2020

Duidelijk, betaalbaar en snel geleverd. Lapop was keurig ingepakt en specs zien er goed uit. Ga er mee aan de slag.

Beste Dirkjan,

Bedankt voor jouw review.

Leo van der Looij 30-10-2020

De winkels op ekkersrijt en winkelcentrum Woensel werken beiden goed samen , ik kwam op ekkersrijt een product tekort er werd meteen naar een oplossing gezocht en ik kon het missende product ophalen in het winkelcentrum Woensel , daar lag het al zoals beloofd al gereserveerd voor mij !
Alweer een super service vanuit het personeel van BCC

Beste Leo van der Looij,

Bedankt voor jouw review over onze filialen in Eindhoven.

agastache 30-10-2020

Helaas heb ik een goede ervaring. De koelkast bleek kapot (stelwieltjes onderop kapot en scharnier van de deuren was gebroken). Vervangend model bleek helaas duurder en men was vergeten te melden dat het verschil bij bezorging direct moest worden afgerekend wat niet lukte door mijn huisgenoot. Heel onbeschoft werd de koelkast weer meegenomen. Uiteindelijk maar alles geannuleerd en nog een da moeten vrij nemen omdat de kapotte koelkast op een ander moment moest worden opgehaald. Heel teleurstellend.

Beste agastache,

Bedankt voor jouw review. Dit is niet de service die je van ons mag verwachten en we kunnen ons voorstellen dat het een teleurstelling is geweest. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. Kun je ons het ordernummer doorgeven? We komen graag met je in contact.

Cees van Duijn 30-10-2020

Direct bij binnenkomst in de winkel werden we door een vriendelijk winkelmeisje ontvangen die ons vroeg of ze ons kon helpen. We wilden een nespressoapparaat kopen. Ze nam ons mee naar de stelling en liet ons een aantal apparaten zien. Ze verklaarde de werking en bleek alle ins- en outs van de machines te kennen. Ze heeft ons prima voorgelicht en wij kochten dus een van de apparaten.

Beste Cees van Duijn,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke en deskundige service van onze medewerkster. Geniet van de koffie!

Eltje 30-10-2020

Ruime sortering, vriendelijk en deskundig personeel. Bij een probleem wordt het altijd in winkel opgelost.
(Toevallig ook om de hoek)

Beste Eltje,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Stefan 30-10-2020

Ik kwam vanmiddag in de winkel in Spijkenisse en liet mij adviseren voor een Playsation 4, een zeer gemotiveerde jonge man hielp mij keurig in deze nieuwe winkel waardoor ik op basis van een goed advies binnen tien minuten tot de aankoop ben overgegaan!

Beste Stefan,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Spijkenisse.

Rachel Liong A Kong 30-10-2020

Enthousiaste medewerkers die alles weten over de producten. Ben vandaag weer erg goed geholpen en blij met mijn 2 Sodastreams!

Beste Rachel Liong A Kong,

Bedankt voor jouw review over de service van onze enthousiaste medewerkers.

Ineke laumen 30-10-2020

Ik vind de goede en hulpvaardig heid en kennis van de apparaten heel goed en het meehelpen bij de juiste keuze nemen zonder opdringend te zijn ook heel prettig

Beste Ineke laumen,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte service.

Hans Duffhues 30-10-2020

Hier heb ik bijna alles gekocht. Wasmachine, droger, 3 X TV's, koel/vriescombinatie, espresso apparaat en nog div. andere huishoudelijke apparaten. Personeel heel aardig wat elders wel eens anders is. Staan voor je klaar en helpen je eventueel thuis. Kom daar ook altijd weer terug. Super service en wordt er prettig geholpen. Ga zo door. Als klant ga je de verkopers ook wat persoonlijker kennen. Leuk.

Beste Hans Duffhues,

Bedankt voor jouw review over de persoonlijke service in onze winkel. We helpen je graag weer!

Joke 30-10-2020

De medewerker die ik sprak was heel vriendelijk, ter zake kundig en nam alle tijd om mijn vragen omtrent de nieuwe ipad, die ik wilde aanschaffen (en ook heb aangeschaft) te beantwoorden.

Beste Joke,

Bedankt voor jouw review over de service van onze deskundige medewerker.

Wim 30-10-2020

Bij aankoop van een senseo koffiezetapparaat ben ik zeer correct geholpen door vakkundig personeel.Ik kom hier zeker terug in deze winkel.Mijn complimenten.

Beste Wim,

Bedankt voor jouw review over de correcte service in onze winkel. Geniet van de koffie!

Marion 30-10-2020

Gisteren naar de winkel geweest voor een printer van Epson.
Snel geholpen in de winkel.
Zeer fijn.
Prijs was ook zeer aantrekkelijk

Beste Marion,

Bedankt voor jouw review over de snelle service in onze winkel.

Dionne van der Waal 30-10-2020

Super snelle levering (volgende ochtend meteen een wasmachine in huis) en aangesloten door aardige gasten. Goede en rustige uitleg gehad en heel behulpzaam een extra onderdeel gemonteerd.

Beste Dionne van der Waal,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en de service van onze bezorgers.

brenda 30-10-2020

zeer vriendelijk ontvangen, i-macbook, 2x i-pad, telefoon en alle bijbehorende accessoires gekocht. Werd prima geholpen en alles werd heel duidelijk uitgelegd, diegene had overal verstand van.

Beste brenda,

Bedankt voor jouw review over de service van onze deskundige winkelmedewerker. Veel plezier met de aankopen!