Deze score is berekend op basis van 14826 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Vief 27-10-2020

Goed aanbod, mooi opgesteld in de winkel. Vriendelijk en kundig personeel, goed adviserend zonder opdringerig te zijn! Meedenkend En adviserend. Servicegericht personeel.

Monique 27-10-2020

Ik kwam voor een vraag over mijn net aangeschafte vaatwasser en werd vriendelijk geholpen. Probleem opgelost. Toen advies voor een nieuwe Nespresso apparaat en weer goed geholpen, nu aan de heerlijke koffie.
Jarenlang klant geweest bij BCC, toen een paar jaar bij Mediamarkt geweest. Ik vind BCC fijner omdat dit meer overzichtelijk is en je sneller geholpen wordt.

Kelly 27-10-2020

Ik heb mijn LG tv besteld via de site en betaald in de winkel. Dit was makkelijk en eenvoudig. Voordeel was dat ik geen account met wachtwoord hoefde aan te maken. Ik kreeg gelijk een bevestiging van mijn bestelling op mijn mail en binnen een uur het bericht dat mijn tv klaar stond. Zeer vriendelijk personeel. Ze hebben uitgelegd wat de opties waren voor de garantie. Personeel wilde ook meehelpen met dragen van de tv naar de auto.

Myrthe 27-10-2020

We zijn eerder geweest om het aanbod te bekijken. Toen kregen we keurige en duidelijke uitleg over de laptops. Later zijn we terug gekomen om de laptop te kopen. Toen duurde het echter wel wat langer voordat we geholpen werden. Echter was de man die ons uiteindelijk hielp wel erg behulpzaam en was zelf al in zijn vrije middag bezig voor ons!

Fred 27-10-2020

Zeer professioneel geholpen bij keuze iPad, goede uitleg en goed advies. Prijs speelt natuurlijk ook mee. Accessoires, zoals een bescherm hoes werd ook alle tijd voorgenomen.

Henk Van Bree 27-10-2020

Nette winkel ,ruime parkeerplaats,veel licht ,We konden de afdeling niet goed vinden .
Slechte aanwijzing voor artikelen

emmelien 27-10-2020

Goede duidelijke overzichtelijke website met goede mogelijkheid om te vergelijken
Product snel in huis
Wel een dikke min voor het overdreven gebruikte/verspilde verpakkingsmateriaal. Alsof ontbossing voorkoming geen prioriteit behoort te hebben

Corrie e Nico 27-10-2020

Keurig en deskundig zijn alle voor- en nadelen van onze aankoop door de verkoper besproken. Wij zijn zeer tevreden over onze aankoop.

Coremans 27-10-2020

Zeer goed en duidelijk geholpen.
Ben zeer tevreden. verkoper wist op alle vragen een antwoord.

Anne 27-10-2020

Snel bestelproces, en bezorging in de winkel ging ook lekker snel. Vriendelijke personeel daar.

Veenendaal 27-10-2020

Goede winkel, echter vervelende ervaring, er stond op mijn nota, een afgesloten verzekering voor mijn TV, dit was echter niet aan mij gevraagd. Gebeld naar klantenservice en meteen het geld terug ontvangen.

PeterenAns 27-10-2020

Bij aanschaf wasmachine zijn we op een correcte manier geholpen. De medewerker straalde blij en had er zin in. Dat winkelt dus al prettig.
Bij bezorging en plaatsing inclusief aansluiten geldt hetzelfde. @ vriendelijk bezorgers van de BCC en kennis van zaken bij het aansluiten. Het naar boven brengen van de wasmachine was totaal geen probleem.
Al met al zijn wij weer tevreden met BCC,

BANJAK_ROWI 27-10-2020

Ben zeer tevreden met de aankoop van dit apparaat. Levering is geheel stipt conform de online-afspraken uitgevoerd. Aansluiting van bestaande flexibele gasslang op het aansluitspruitstuk was nog even een "probleempje": ondanks de bijgeleverde aansluitkoppelstuk moest nog een aparte koppelstuk (Electrobot 1/2 recht) voor de winkelprijs van € 3,95 aangeschaft worden.

Mart 27-10-2020

Duidelijke webshop, gemakkelijk om een bestelling te plaatsen, snelle levering en accurate en up-to-date leverinformatie. Een aanrader.

A.A.M. Van Brakel 27-10-2020

Klantvriendelijk en behulpzaam personeel.Een goede uitleg,over het aan te schaffen product.Ook de uitleg ,over een langere garantietermijn,was duidelijk.Het product is op de afgesproken dag,op tijd geleverd.

Anna 27-10-2020

Via de site kun je goed vinden waar je naar op zoek bent. Het assortiment is groot en de levertijd is erg snel (volgende dag bezorgd). Fijn als je snel iets nodig hebt!

G.M.M. den Rooijen 27-10-2020

Binnen een periode van zes weken hadden we twee keer "prijs".
Eerst begaf de vaatwasser het en onlangs weigerde de wasmachine verdere medewerking aan ons huishouden.
Beide "machines" kun je echter niet of nauwelijks missen.
Dus vlug naar BCC op de Bergerweg. Daar troffen we een enorme keus aan van allerhande merken en in diverse prijsklassen. Telkens bleek, dat de verkoper(s) er niet op uit was om ons een bepaalde machine aan te smeren. We kregen goede adviezen en dus kochten we beide keren met een goed gevoel.
Uiteraard sloten we nog een extra garantietermijn af voor een groot aantal probleemloze jaren met de nieuwe machines. Beide keren zorgden de bezorgers ervoor dat alles netjes werd geïnstalleerd en ging de defecte machine mee retour.
Alle redenen om een zeer tevreden klant erbij te hebben.

Fred Zeij 27-10-2020

In de winkel keurig en vriendelijk ontvangen, goede vakkundige uitleg voor een nw. wasmachine gehad waardoor wij tot aankoop hebben besloten.
De levertijd en het plaatsen is prima verlopen .
Bedankt voor alles.

Namens Mevr. martinot (96 jaar).

Mathijs 27-10-2020

Ik kwam voor een Sonos systeem, maar ben goed geholpen en advies gehad waardoor ik met een ander (en nog goedkoper) variant naar huis ben gegaan. Ik ben erg tevreden met mijn aankoop! Goed geholpen.

Jack 27-10-2020

Keurige winkel en duidelijk ingericht n.a.v. de coronamaatregelen. Looproute duidelijk aangegeven. Goed en behulpzaam personeel duidelijke uitleg en neemt de tijd.

Keesjaap Kappenburg 27-10-2020

Op zondagavond online een wekkerradio uitgezocht, gekozen voor de optie om het product op te laten halen bij de vestiging van BCC in Deventer.
Op maandagmorgen om 11:00 uur een mailtje dat het product voor mij klaar stond in de vestiging en om 13:00 uur opgehaald.
Sneller kan het gewoon niet!! Goed bezig BCC!!

Yvonne Jolink 27-10-2020

Het is een goede winkel. Je wordt snel en vriendelijk geholpen.Verder ligt alles overzichtelijk met goede
informatie.

Ed 27-10-2020

Ik was op zoek naar een scheerapparaat. Het duurde even voordat er iemand naar mij toekwam maar toen dat eenmaal het geval was werd ik prima geholpen. De medewerker nam echt de tijd en was zeer vriendelijk.

Ruud Maas 27-10-2020

Perfecte indeling om je producten te vinden, meteen een spontane, vakkundige en vriendelijke verkoopster, derhalve dit hoge cijfer.

Ro 27-10-2020

Keurig geleverd op het opgegeven tijdstip en toen de afvoer een afwijkende maat bleek te hebben zochten ze naar een passende klem om het toch voor elkaar te krijgen, wat ook lukte.

Aijse de Vries 27-10-2020

We zijn deskundig en vriendelijk geholpen. Onze aankoop voldoet dan ook prima aan al onze wensen.

Michael 27-10-2020

Nette winkel goeie serivce eerlijke prijs

Goed advies

Superblij met onze aankoop bcc bedankt

taetske Linting 27-10-2020

Voor het eerst binnen geweest bij BCC in Amersfoort.
Heel plezierig geholpen door een mevrouw die samen met mij de juiste keuze voor een OLED tv heeft gemaakt omdat zij alles wist wat deze tv te bieden heeft.
De volgende dag werd de tv al geleverd door een medewerker van BCC en geïnstalleerd.

- 26-10-2020

Het pakket is super snel aangekomen, en goede communicatie over de levering en status van het pakket.

Martin 26-10-2020

Liebherr koelkast gekocht bij BCC.
Duidelijk advies, snelle levering en meteen op de goede plaats.
Paar tips, en zeker tot de volgende keer!

Chantal 26-10-2020

Kregen het gevoel zeer welkom te zijn in de winkel. Niet te lang te wachten voordat we geholpen werden. Zeer vriendelijk en deskundig personeel, in ieder geval bij de vestiging in Hengelo. Nam alle tijd.
Daarnaast goede prijs kwaliteit verhouding!

J. Vink-van den Berg 26-10-2020

Duidelijke en overzichtelijke site. Bestellen gaat heel makkelijk. Op zaterdag besteld en maandag al in huis.

Hans Dekkers 26-10-2020

Altijd wordt ik door kundig personeel correct van duidelijke informatie voorzien. Reden om iedere keer weer terug te komen.

Carolien in t Veld 26-10-2020

In de winkel gekocht maar was niet op voorraad dus de volgende dag thuis bezorgd erg snel netjes afgeleverd door dhl

Hans Koster 26-10-2020

Wederom een apparaat gekocht . Ondanks de coronamaatregelen zijn wij deskundig geholpen en geïnformeerd over het product.

AirFryer 26-10-2020

Even snel bij BCC naar binnen om een AirFryer aan te schaffen. In deze bijzondere tijden leek ons dat wel leuk. De lokale winkel steunen en zelf lekker een snackje maken. Ik was goed voor bereid, dus kon ik snel handelen. Bij e kassa even snel geholpen en weer terug naar huis.

Marcel 26-10-2020

Prima vaatwasser van Bosch gekocht bij BCC Beneden-Leeuwen . Duidelijk en vriendelijk geholpen door medewerker.

C. van Schoonhoven 26-10-2020

Ik had mijn bestelling zaterdag avond online gedaan. zondag ben ik naar de winkel gegaan omdat ik geen e-mail had gehad.
Toen ik binnen kwam werd ik meteen door een vriendelijke jongeman geholpen en mijn bestelling stond klaar. Bedankt BCC voor de snelle hulp.

Bridget 26-10-2020

Snelle afhandeling, levering en installatie. Er was een probleem maar dit werd goed opgepakt en keurig nieuw product gekregen.

Michel 26-10-2020

De volgende dag na bestellen had ik het al in huis met keurige mails wanneer het geleverd werd. Top dus!

P. Van Ingen 26-10-2020

Ik ben 26 oktober bij BCC geweest op Zwanenveld, Nijmegen. Ik moest een beugel voor de tv hebben. Ik had van te voren al mijn huiswerk gedaan. Dus bij binnenkomst gelijk richting de schappen met beugels. Een verkoper die in de buurt was, vroeg mij of hij kon helpen.
Ik noemde het nummer van de beugel die ik nodig had. Deze haalde hij vervolgens uit de schap, via de computer de bon gemaakt. Nu hoefde ik alleen nog naar de kassa te gaan. Daar mijn naam genoemd en afgerekend. De bon met mijn gegevens werd geprint en ook op de mail verzonden.
Ideaal

Nicolaas 26-10-2020

Mooie winkel, met veel keuze en zeer scherpe aanbiedingen. Erg prettig geholpen, met veel kennis en geduld.

Ken Covents 26-10-2020

Prijs - kwaliteit altijd top. Service is de beste. Advies, neem altijd de verlengde garantie. 7 jaar geen omkijken meer naar, en mocht het binnen 7 jaar kapit gaan, krijg je gewoon voor het aanschafbedrag een nieuw toestel. Bezorgers altijd vriendelijk en behulpzaam (BCC personeel dan). Online bestellen erg makkelijk en snel. Vandaag besteld morgen geleverd is exact waar. Voor mij geen andere winkel meer. Ga zo door BCC !

Wim 26-10-2020

Vriendelijk en deskundig personeel, goed advies gekregen en op iets beters uitgekomen dan ik in gedachte had. Ook de prijsgarantie is top.

Willem Haasbroek Anja Haasbroek 26-10-2020

Hallo

We gaan automatisch naar BBC in Veghel toe voor als we iets nodig hebben.
De winkel is niet zo groot en er staat geen harde muziek aan
Wat wij erg prettig vinden binnen 10 minuten vraagt er iemand of ze ons kunnen helpen.
De keuze was zo gemaakt we hebben een kenwood kitchen machine aangeschaft
Goed advies ruim de tijd nemen voor de klant was niet op voorraad maar zaterdag gekocht en maandag afgeleverd Altijd tevreden over BCC Veghel Ga zo door!!!

Aleks 26-10-2020

Very friendly staff, politely ask what you are looking for, answer questions about the goods and exercise a hassle-free check-out. Will come again.

Marjo 26-10-2020

Ik heb gekozen voor deze BBC-winkel omdat je er goed te woord wordt gestaan, duidelijke uitleg en goede service. Vriendelijk personeel. Er ging iets niet goed met de actievoorwaarden (geld terug), maar dat werd keurig opgelost en kreeg gelijk mijn geld terug in de winkel.

Rene 26-10-2020

Wij hebben een nieuwe LG tv gekocht in de winkel
Vriendelijke mensen en goede uitleg daarbij hadden ze de aanbieding ook op voorraad!!
Aanrader

H.E. van den Burger-Gunnink 26-10-2020

BCC verkoopt producten van (zeer) goede kwaliteit, die je ergens anders vrijwel zeker niet goedkoper vindt. Wel zou ik aanbevelen degene die het product komt afleveren beter Nederlands te leren spreken. In ons geval was de man vrijwel onverstaanbaar.

bpr 26-10-2020

de ontvangst was snel precies en beleefd beter kun het niet wensen En tenslotte opmerkzaam gemaakt op nog te balen kortingen