EW 01-11-2020

Als onwetende klant met de meest onmogelijke vragen werd ik super geholpen ( wat daar niet de 1e keer was) een ben ik op een ontspannen, rustige en kwalitatief hoge manier geholpen.

Petra 01-11-2020

Heel erg goed geholpen en duidelijke uitleg gehad over het product waar ik vragen over had.

Beste Petra,

Bedankt voor jouw review over de duidelijke hulp van onze medewerker.

friso 01-11-2020

uitgebreid en vriendelijk geholpen met aankoop van wasmachine en stofzuiger.

Beste friso,

Sebastiaan lans 01-11-2020

Goede service en ze denken mee. Tv gekocht en gewoon op voorraad en binnen notime was is klaar!

Beste Sebastiaan lans,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de TV!

Mmpm 01-11-2020

Geholpen door zelfde verkoper als 2 weken terug toen wij onze nieuwe TV hebben gekocht. Hij geeft gevrraagd en ongevraagd uitstekende adviezen en heeft goed gevoel voor klantvriendelijkheid ondanks zijn jonge leeftijd.

Gerda Sikkens 01-11-2020

Vriendelijk ontvangst, en een zeer behulpzame medewerker.
Heeft voor mij bij hun op de site het apparaat gevonden die ze niet in de winkel hadden, en deze gratis laten bezorgen bij mij thuis.
Ik ben zeer tevreden hoe dit afgehandeld is.

Beste Gerda Sikkens,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medwerker.

M.B. 01-11-2020

Beschrijving zoals op dexwebsite klopte 100%. Geen gebruikt apparaat zoals bij een andere grote aanbieder uit Waalwijk het geval zou kunnen zijn. Machine werkt perfect. De speciale smoothie toets maalt / maakt met grote snelheid een smoothie. Hier ga ik nog veel plezier aan beleven. Verder scherpe prijs en twee jaar garantie.

Beste M.B.,

Bedankt voor jouw review. En geniet van de smoothies!

Frank 01-11-2020

Groot assortiment , goede eerdere ervaring en goede prijs. Makkelijk bereikbaar. Ook het personeel is kundig en aardig

Beste Frank,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

John 01-11-2020

Prima winkel je kan veel producten bekijken en een advies krijgen de prijzen zijn ook niet duurder als in internet winkels.

Beste John,

Henny Wildhagen 01-11-2020

Klantvriendelijk en goed geholpen. Houden de klanten goed in de gaten , zo dat je niet te lang hoef te wachten. De verkoper kwam naar ons toe om te vragen of we hulp wilde

Beste Henny Wildhagen,

Bedankt voor jouw review. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Brigitte en Jos 01-11-2020

Wij zijn heel erg tevreden over de service en de vakbekwaamheid, ze nemen echt de tijd voor de klanten en zorgen dat je tevreden de deur uit gaat. Het personeel is vriendelijk, attent, en mee denkend.
Wij vinden BCC een hele fijne winkel en kunnen geen reden bedenken om ergens anders te gaan kijken. Voor ons is de keuze simpel, BCC is geslaagd met vlag en wimpel.

Beste Brigitte en Jos,

Bedankt voor jullie review over de vriendelijke service van onze deskundige medewerkers.

Fred 01-11-2020

Vriendelijk en deskundig geholpen. Levering tv was compleet. Kon hem gelijk meenemen

Beste Fred,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de TV!

Fam. Tervoort 01-11-2020

De overzichtelijke overzicht teneinde de juiste keuze te kunnen maken. De vriendelijkheid en deskundigheid van verkoper. De service om gekochte producten desgewenst thuis te installeren.. de scherpe prijzen. Dit alles en onze tevredenheid daarover is de reden dat wij niet elders gaan shoppen en steeds opnieuw BCC klant blijven.

Beste Fam. Tervoort,

Bedankt voor jullie review over onze services.

ad akkermans 01-11-2020

alles was goed geregeld. Bijzonder Content Content! daarom volgende keer weer naarr BCC

Beste ad akkermans,

Bedankt voor jouw leuke review. Graag weer tot ziens!

Essenb 01-11-2020

Goede voorlichting en uitleg verschillende media, geen haast en ook geen pushen tot aankoop ( LG 55CX )
Reeds eerder deze service en informatie ervaren

Beste Essenb,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze medewerker.

Monique 01-11-2020

We hebben hier 4 wifi gestuurde speakers gekocht en daarbij werd niet verteld dat we daarbij een sterkere router nodig hadden. Na maanden geklungel met slechte verbinding & aanschaf van wifiboosters gingen we op advies van de fabrikant terug naar de BCC winkel en werd ons een specifieke router aangeraden. Deze bleek echter een krakend effect te geven op de speakers! Deze ervaring bleek vaak voor te komen, zo ontdekten we uit reviews op internet. Nu een (weer duurdere) nieuwe router gekocht die we morgen gaan installeren en waarvan we verwachten dat onze problemen dan opgelost zijn. Al met al geen succesverhaal maar toch nog een zes omdat de verkoper ons naar beste kunnen en zeer vriendelijk heeft geholpen. De niet goede router (dit bleek bij de speaker fabrikant een bekende mis-combinatie) konden we uiteraard weer inleveren. Wel jammer dat het zo loopt en we nu 350 euro meer kwijt zijn dan voorzien, aan de nieuwe router.

Beste Monique,

Bedankt voor jouw review. We snappen dat dit een tegenvaller is. Excuses voor het ongemak. We hopen dat het inmiddels naar behoren werkt.

Linda 01-11-2020

In de BCC winkel ben ik altijd goed geholpen. Ook als ik moeilijke vragen had. Nu ik mijn huis niet meer uitkom, blijft BCC voor mij de eerste keus.

Beste Linda,

Irene 01-11-2020

Na online een bestelling geplaatst te hebben, kon ik, zoals beloofd, na 1 uur het bestelde ophalen in de winkel. Daar werd ik fijn geholpen. Op mijn verzoek kreeg ik een kleine demonstratie van iets, wat mij niet helemaal duidelijk was. Hulde!

Beste Irene,

Cem 01-11-2020

Kom regelmatig bij BCC in Apeldoorn. Heb al verscheidene apparaten gekocht en tot nu toe zeer tevreden over service, klantvriendelijkheid en uiteraard ook over mijn aankoop. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. BCC in Apeldoorn is zeker een aanrader.

Beste Cem,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Apeldoorn.

Franssen 01-11-2020

Bij aankoop van Braun reservoirs was de aangegeven prijs 21,95 euro. Aan de kassa betaalde ik 24,95 euro.
Na reklamatie kreeg ik meteen 3,00 euro terug.

Beste Franssen,

Ruud 01-11-2020

Ben zeer tevreden over bcc, van bestellen tot aflevering is de comunicatie goed duidelijk en als er dan evt een probleem is wordt dat zeer goed opgelost. of dit nu op de webshop of in de winkel is.

Beste Ruud,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke communicatie.

Brill100 01-11-2020

Prima shop,makkelijk,snel en overzichtelijk.Goede prijs kwaliteit verhouding.Snelle levering en goede betalingsregelingen.

Beste Brill100,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke shop en snelle levering.

Elise 01-11-2020

Fijne, duidelijke webshop! Prijs en kwaliteit is erg goed! Snelle en nette service! :)

Beste Elise,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke webshop.

Talisha 01-11-2020

Een hele goede service als je iets koopt! Ze hebben goede kennis, en ze beantwoorden al je vragen netjes!
Ik ben zeer blij met m'n gekochte producten

Beste Talisha,

Bedankt voor jouw review over de service van onze kundige medewerkers. Veel plezier met de aankopen!

Judith Moodley 01-11-2020

Excellent service, and, well informed by our Salesman.
Thank you for excellent service once again!
Much appreciated.
BCC......the best!

Dear Judith Moodley,

Thank you for your review about our services.

Kind regards,

Chrit van Tol 01-11-2020

Veel keuze geduldig met uitleg,deskundig,klantvriendelijk en een goede prijs. Kocht Krups Evidence 9808 kwam er mee thuis na installatie werkte koffiemaler niet.Winkel was nog maar 30 minuten open ben er heen gegaan en apparaat was nog gevuld met water en koffiebonen en doos had ik ook niet bij mij.Werd zonder discussie omgeruild.

Beste Chrit van Tol,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel. Geniet van de koffie!

R. de Boer 01-11-2020

Op donderdag besteld. Vrijdagochtend een mailtje waarin ik getutoyeerd werd waarin werd gezegd dat het product niet leverbaar was. Of ik wilde annuleren. Het was een kado dus ik wilde annuleren. Dus mail terug. Geen reactie van BCC. Vrijdagmiddagmiddag mailt DHL dat mijn bestelling aangemeld is. Ik stuur een mail naar BCC of ik mijn bestelling krijg of niet. Geen reactie van BCC. Ik krijg nog een mail van DHL dat mijn bestelling zaterdag komt. Zaterdagochtend een mail met trace dat mijn bestelling in de middag komt hetgeen gebeurt.

Beste R. de Boer,

Bedankt voor uw review. Excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. We zouden graag uitzoeken hoe dit is gegaan, heeft u een ordernummer voor ons?

Gonny 01-11-2020

Bestellen gaat handig via de site. Levering de volgende dag. Ze beloven wat ze doen en bellen 15 min voor bezorgen. Het artikel wordt keurig uitgepakt, op de plaats gezet, gemonteerd en oude apparaat wordt mee genomen. Vriendelijk personeel.

Beste Gonny,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak op onze website en onze bezorgservice.

Liselotte Piek 01-11-2020

Prima levering en betalen per pin bij aflevering. Ideaal. Ze namen zelfs onze oude gaskookplaat mee terug.

Beste Liselotte Piek,,

Bedankt voor jouw review over de betaalmogelijkheid bij afleveren.

LAP 01-11-2020

Voor het eerst iets (Samsung Tab A) besteld bij BCC en dat ging vlekkeloos. Ze hadden niet alleen de laagste prijs, maar ook een prima bestelprocedure. Hun samenwerking met DHL verliep eveneens vlekkeloos.
En de tablet voldoet geheel aan de verwachtingen.

Beste LAP,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak op onze website.

BCC Den Helder 31-10-2020

Via een reclamefolder was ik geïnteresseerd in een goedkope Nokia mobiele telefoon, om cadeau te doen aan mijn vrouw. Zij heeft nu nog een seniorentelefoon, maar de menustructuur blijkt erg lastig om de juiste informatie te vinden of in te stellen. Er hoeven geen hoge eisen aan de telefoon gesteld te worden, telefoneren whatsapp en email functies zijn voldoende. Daarom naar BCC gegaan, maar helaas de winkel was al uitverkocht. De vriendelijke verkoper bestelde een exemplaar. Via email kreeg ik de melding dat deze gearriveerd was. Twee dagen later de telefoon afgehaald. Ik ben bebieuwd naar de reactie van mijn vrouw op haar komende verjaardag

Beste,

Marco 31-10-2020

Prima geholpen in de winkel, vriendelijke bezorgers, keurig op de afgesproken tijd afgeleverd. Alleen een dag na de bestelling en 5 dagen voor de levering de deur van de koelkast te willen omdraaien blijkt een groot probleem, meer als drie kwartier in de winkel geweest.had er geen goed gevoel over, de volgende dag de klanten service gebeld, en daar snel geholpen. Alles toch nog goedgekomem.

Beste Marco,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles goed is gekomen!

Gerrie Barneveld 31-10-2020

We zijn ontzettend goed en plezierig geholpen. De winkel is overzichtelijk en ruim opgezet.

Beste Gerrie Barneveld,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel.

Milene 31-10-2020

Bcc Helmond. We zochten een Ring deurbel. Uitgebreide uitleg over deze deurbel gehad. Nam de tijd voor ons ondanks dat we 15 minuten voor sluitingstijd binnen stapte.
We bevelen BCC aan.

Beste Milene,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Helmond.

De. Roo 31-10-2020

Op een prettige en voortvarende manier geholpen zodanig dat we het apparaat de volgende dag al thuis hadden terwijl het desbetreffende artikel in de winkel niet meer voorradig was

Beste De. Roo,

Bedankt voor jouw review over de snelle service.

Jurjen 31-10-2020

Super geholpen door de verkoper, wilde niks aansmeren sterker nog hij gaf juist aan dat als je thuis bent het verschil waarschijnlijk niet ziet ij scherpte op de tv

Beste Jurjen,

Bedankt voor jouw review over het eerlijke advies van onze medewerker.

Lucie 31-10-2020

Super fijne fohnborstel besteld!! Laat op de avond besteld volgende dag al binnen! Geweldig

Beste Lucie,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

pieter 31-10-2020

werd na orientatie rondje al snel geholpen .
werd duidelijk gewezen op de verschillende apparaten en hun plus en minpunten

Beste pieter,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onzemedewerker.

M Struijs Breda 31-10-2020

Het is gewoon een fijne winkel .het personeel is erg gemotiveerd en dring niets op.
goede uitleg en bereid om iets extra's te doen.
Bij de mediamarkt kom ik al jaren niet meer personeel onkundig en afwachtend.
Kortom het is een SUPER winkel.

Beste M Struijs Breda,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze vriendelijke en deskundige medewerkers.

J.c. van der Blom 31-10-2020

Het is een prettige winkel met vriendelijk personeel. Kom er graag als we iets moeten kopen van huishoudelijke artikelen.

Beste J.c. van der Blom,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.

Sander 31-10-2020

Uitstekend geholpen door deskundig personeel met verstand van zaken en een scherpe prijs voor mijn nieuwe Samsung Qled TV

Beste Sander,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerkers.

Johan 31-10-2020

Ik wist welke TV ik zou gaan kopen, dus ik liep gelijk naar die TV. De verkoper legde nog een en ander uit en het is een fantastisch apparaat, mooie kleuren en een goed geluid. In de winkel kon je goed TV’s vergelijken, optisch dan.

Beste Johan,

ramon de vaan 31-10-2020

De avond er voor besteld en de volgende dag al in de winkel kunnen ophalen
Aardig personeel en duidelijk.

Beste ramon de vaan,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service van onze medewerkers.

Ryan 31-10-2020

Recent heb ik de Sony WH1000-MX4 bij BCC gekocht. In de avond best en de volgende dag vroeg in de middag al geleverd. Super service!

Daarnaast super blij met de koptelefoon, de ANC werkt perfect en de geluidskwaliteit en comfort zijn ook uitstekend.

Beste Ryan,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de aankopen!

Bert 31-10-2020

BCC is eigenlijk altijd wel een winkel waar je goed en snel zaken kunt bestellen. Alles is prima gegaan, maar ze krijgen niet de volle score. ik n.l. best even moeten zoeken hoe ik een bcc kadokaart kon gebruiken, en de levering kwam een stuk eerder dan de aangeven tijd bij de bestelling (hier weet ik niet of dat bcc is of de transporteur, maar het werkt niet zoals verwacht vandaar de melding) als je deze twee puntjes negeert dan scoren ze gewoon een dikke 10. Ik kom hier zeker weer terug shoppen.

Beste Bert,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Sandra Filippo 31-10-2020

Online besteld, bericht al binnen 45 min ipv uur. Wij waren plop weg naar Amersfoort maar toch fijn dat het vlot vervloot.
In winkel ging alles super vlot en voor we het wisten stonden we met droger in de auto, door mijn man en medewerker erin getild. Super aardig.

Beste Sandra Filippo,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amersfoort.

Tedje 31-10-2020

Ik heb onlangs een Medisana 60065 UHW bij U gekocht, deze is jammerlijk defect geraakt, na telefonische contact te hebben gehad ben ik door gewezen naar het filiaal in Arnhem. Daar ben ik op een fantastische manier geholpen, men had oog voor de klant, en mij onmiddellijk een vervangend apparaat aangeboden.
Gezien deze ervaring, kan ik deze winkel bij iedereen aanbevelen.

Beste Tedje,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Arnhem.

Nessamira 31-10-2020

Geen mensenmassa in deze winkel, rustig shoppen en vriendelijk personeel dat goed aanvoelt wanneer je nog aan het oriënteren bent en wanneer je klaar bent voor een aankoop. Verder is de winkel schoon en goed geordend. Ik ben blij dat er in mijn buurt nog een BCC bestaat!

Beste Nesamira,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de klantgerichte service van onze medewerkers.

Matthijs 31-10-2020

Besteld en de volgende dag geleverd. De draadloze oordopjes (Sony WI-C200) werken uitstekend en we zijn er beide erg blij mee! Ook mooi dat ze in het wit én zwart beschikbaar waren! Van beide eentje besteld, zwarte voor mij en witte voor mijn vriendin.

Beste Matthijs,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de oordopjes!

Zoeterwoude 31-10-2020

Duidelijk , snelle levering en op tijd . Prijs is goed , geen verzendkosten

Beste,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.