Deze score is berekend op basis van 14826 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rachel Liong A Kong 30-10-2020

Enthousiaste medewerkers die alles weten over de producten. Ben vandaag weer erg goed geholpen en blij met mijn 2 Sodastreams!

Beste Rachel Liong A Kong,

Bedankt voor jouw review over de service van onze enthousiaste medewerkers.

Ineke laumen 30-10-2020

Ik vind de goede en hulpvaardig heid en kennis van de apparaten heel goed en het meehelpen bij de juiste keuze nemen zonder opdringend te zijn ook heel prettig

Beste Ineke laumen,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte service.

Hans Duffhues 30-10-2020

Hier heb ik bijna alles gekocht. Wasmachine, droger, 3 X TV's, koel/vriescombinatie, espresso apparaat en nog div. andere huishoudelijke apparaten. Personeel heel aardig wat elders wel eens anders is. Staan voor je klaar en helpen je eventueel thuis. Kom daar ook altijd weer terug. Super service en wordt er prettig geholpen. Ga zo door. Als klant ga je de verkopers ook wat persoonlijker kennen. Leuk.

Beste Hans Duffhues,

Bedankt voor jouw review over de persoonlijke service in onze winkel. We helpen je graag weer!

Joke 30-10-2020

De medewerker die ik sprak was heel vriendelijk, ter zake kundig en nam alle tijd om mijn vragen omtrent de nieuwe ipad, die ik wilde aanschaffen (en ook heb aangeschaft) te beantwoorden.

Beste Joke,

Bedankt voor jouw review over de service van onze deskundige medewerker.

Wim 30-10-2020

Bij aankoop van een senseo koffiezetapparaat ben ik zeer correct geholpen door vakkundig personeel.Ik kom hier zeker terug in deze winkel.Mijn complimenten.

Beste Wim,

Bedankt voor jouw review over de correcte service in onze winkel. Geniet van de koffie!

Marion 30-10-2020

Gisteren naar de winkel geweest voor een printer van Epson.
Snel geholpen in de winkel.
Zeer fijn.
Prijs was ook zeer aantrekkelijk

Beste Marion,

Bedankt voor jouw review over de snelle service in onze winkel.

Dionne van der Waal 30-10-2020

Super snelle levering (volgende ochtend meteen een wasmachine in huis) en aangesloten door aardige gasten. Goede en rustige uitleg gehad en heel behulpzaam een extra onderdeel gemonteerd.

Beste Dionne van der Waal,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en de service van onze bezorgers.

brenda 30-10-2020

zeer vriendelijk ontvangen, i-macbook, 2x i-pad, telefoon en alle bijbehorende accessoires gekocht. Werd prima geholpen en alles werd heel duidelijk uitgelegd, diegene had overal verstand van.

Beste brenda,

Bedankt voor jouw review over de service van onze deskundige winkelmedewerker. Veel plezier met de aankopen!

Wolfram Müller 30-10-2020

Ordered a new Samsung Washing Maschine. Delivery Time was 5 Working days. The delivery and the installation was hassle free and friendly.

Dear Wolfram Müller,

Thank you for your review about the delivery of your new washing machine.

Kind regards,

Remco 30-10-2020

De webshop werkt snel, goed en is overzichtelijk. De mogelijkheid om een uur later in een BCC-filiaal op te halen is prettig. In de winkel bij het ophalen kreeg ik het artikel netjes een karretje om het naar de auto te brengen.

Beste Remco,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en de snelle service in de winkel.

Michiel 30-10-2020

Snelle en duidelijke verzending. De verpakking was prima, meer op maat zou beter zijn om transport van lucht te voorkomen.

Beste Michiel,

Bedankt voor jouw review en feedback over de snelle verzending van jouw pakket.

Astrid 30-10-2020

Nou we werden netjes geholpen kregen goede uitleg over de ereader en de verschillen werden goed uitgelegd
Prima service

Beste Astrid,

Bedankt voor jouw review over de service bij de aankoop van de ereader. Veel leesplezier!

ja 30-10-2020

alles perfect afgehandeld ook het bezorgen was goed en een zeer goede website waar alles duidelijk is om te bestellen en te betalen

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de bezorging.

Rob 30-10-2020

BBC klantenservice in eerste instantie een marktkoop vrouw en mijn verwachting was o no mag het toch weer zelf uitzoeken maar goed foute gedachten. Mevrouw super aardig en gespecialiseerd in de antwoorden op al mijn vragen de uitkomt was succesvol en order geplaatst bezorging van een fornuis ging rap en de avond voor de bezorging het tijdvak van 2 uur. 10 min voor de bezorging netjes een belletje en super aardige mannen die het fornuis tot binnen aan toe hebben neergezet. Wanneer ik een product nodig heb is BCC voor mij interessant aangezien 2 jr standaard garantie en 5 jr erbij gekocht voor 35 euro. Dit is nergens elders zo goedkoop let wel op dat het gaat over fabrieksfouten en wanneer verkeerd gebruik de 5jr extra garantie niet geldig zijn. Daarvoor is een verzekering inboedel de uitkomst. Ik dank jullie BCC voor deze succesvolle aankoop.

Beste Rob,

Bedankt voor jouw review over onze klantenservice en deskundige medewerkster. Wat leuk te lezen dat we jouw verwachtingen hebben overtroffen! Graag tot een volgende keer!

Ben 30-10-2020

Hier kun je nog winkelen zonder parkeermeter. De medewerkers zijn uiterst correct en attent. Ik ben nog nooit in de winkel tegengekomen dat een artikel dat ik wilde niet op voorraad was. En BCC levert steeds weer tegen scherpe prijzen. Ik kom er graag!

Beste Ben,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en attente medewerkers.

Jan wagner 29-10-2020

Ik ben zeer tevreden over het personeel toen ik bij de winkel te kennen gaf dat ik bij de aankoop dacht teveel te hebben betaalt voor de TV maar de verkoper heeft me uitstekend geholpen een compliment mag ook wel gegeven worden

Raymond Veulings 29-10-2020

Snelle service voor een eerlijke prijs. Prima installatie door deskundige en uiterst vriendelijke bezorgers.

Harm 29-10-2020

We kopen al jaren onze spullen bij BCC. We worden geduldig geholpen door mensen die terzake kundig zijn. En als er eens wat is, dan kan je gerust nog even langs gaan. Het personeel wisselt ook weinig.

Lisette 29-10-2020

Ik kwam met mijn zoontje Vince van 3 jaar een elektrische tandenborstel kopen voor hem.
Er waren 2 verschillende van Oral b met Cars, helemaal stoer natuurlijk als je 3 bent!
De jongen die ons hielp heeft uitgezocht wat het verschil tussen de 2 was. Het bleek een ouder model en nieuwer model, ze waren beiden in de aanbieding en hadden beiden dezelfde werking.
Samen met de verkoper heeft Vince zijn favoriet uitgezocht! Bij de kassa was er een andere verkoper, ook deze vond Vince zijn nieuwe tandenborstel erg mooi en stoer.
Het hele “ koopgebeuren” heeft zeker een positieve bijdrage geleverd voor Vince en hij poetst zijn tandjes nu met veel plezier!

Maud 29-10-2020

Fijn draadloos toetsenbord bestelt en kon het een uur later (coronaproof) ophalen in de winkel. Bij een vraag over mijn bestelling zeer snel en vriendelijk telefonisch te woord gestaan door de klantenservice.

André 29-10-2020

Fijne overzichtelijke winkel en goede uitleg gehad over het aangeschafte product

Ik wil dit zeker bij anderen aanbevelen.. 29-10-2020

Deze webshop heeft een duidelijke site en een goede keuze mogelijkheden.
Nette aflevering en op de afgesproken tijd.

CapRi 29-10-2020

Eind september 2020 een koffie machine gekocht, 23 -10`20 na ontkalken melktoevoer defect.
fabrikant is telefonisch niet bereikbaar voor storingen en service vanwege Corona alleen via chat.
Via BCC schiphol Rijk is contact opgenomen met de fabrikant. Door een reparatiebedrijf is uiteindelijk contact met ons opgenomen. Er zou volgende week een monteur komen de machine zou meegaan voor enkele dagen Want vanwege corona is geen reparatie aan huis mogelijk.
Vandaag bij BCC vestiging na mijn verhaal een nieuwe machine meegekregen!! super service !!en weer blij met het door ons eertijds gekozen product.

Andre Van Dijk 29-10-2020

Goed geholpen door verkoper. Rustig heeft hij de verschillen uitgelegd tussen de verschillende soorten blenders. Verliep prettig!

Ineke Heijndijk 29-10-2020

Overzichtelijke opstelling van de producten. Uitleg gekregen bij mijn aankoop. Vriendelijke verkoper.

BCC 29-10-2020

We zijn zeer tevreden over de BCC en een goede service, vriendelijk personeel en zeer bekwaam weten waar ze over praten , duidelijke uitleg.

Denise 29-10-2020

Strijkijzer gekocht dat niet goed werkte. Terug gegaan naar de winkel waar ik meteen een andere mocht uitzoeken.
Prima service!!

Maarten 29-10-2020

Zeer vlotte afwikkeling. Per abuis mijn e-mail verkeerd getypt en daardoor geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling. Gebeld en vlot geholpen en probleem verholpen. 👍🏻

Zaar 29-10-2020

Makkelijk kunnen vinden op de site wat ik zocht. Kon niet thuisbezorgd worden maar wel in de winkel laten klaarleggen. Tevreden over de service in de winkel. Snel en netjes!

MC val 29-10-2020

Deze shop is goed bereikbaar. Het personeel is zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Zij hebben mij goed geholpen en hebben genoeg vakkennis.

Rita Hoekman 29-10-2020

Wij zijn een aantal keren in de winkel geweest bij BCC voor diverse apparaten, een vriezer, een wasdroger en recent een tv met een Bose surround systeem. We werden geholpen door verschillende medewerkers, maar iedere keer kregen we een hele goede uitleg en werd er alle tijd voor ons genomen. Bij het installeren van de Bose liep ik nog tegen wat dingetjes aan maar medewerker Dushantan loodste me prima door het proces heen. Belde zelfs nog een keer om te vragen of alles gelukt was en het systeem naar wens functioneerde, klasse en heel fijn voor ons als klant!
Het enige "min" puntje is het persistent aanbieden van een verlengde garantie, daar werd vrij lang op doorgegaan, vond ik minder...

Kivits 29-10-2020

Online bestelling gedaan dag er na netjes afgeleverd
Ik heb nog inlichtingen gevraagd per telefoon netjes te woord gestaan en goede inlichtingen

Jo Canten uit Sittard 29-10-2020

BCC gekozen v.w. eerdere goede ervaringen, royale winkel in Sittard met kundige en aangename verkopers.
Vandaag werd een Liebherr koelkast en een Bosch magnetron in onze gerenoveerde keuken geplaatst, waarover wij zeer tevreden zijn.. BCC winkel en afhandeling verdienen een 10.

Keesvw 29-10-2020

Duidelijke productkeuze, aantrekkelijke prijzen, met vriendelijk en deskundig personeel.

Paul 29-10-2020

Het bedrijf BCC heeft deze bestelling prima afgehandeld. De beloofde levertijd is ook nagekomen. Prima!!!

Marco Cornelisse 29-10-2020

De ervaring met het bestellen rn afhalen van producten is positief. Communicatie is goed en op tijd via mail.

J.O.H. 29-10-2020

Via telefoon kreeg ik nog iets meer informatie over het product dat ik wilde aanschaffen. Na een duidelijke uitleg welke het meest geschikt was overgegaan om bestelling via internet te doen. Binnen de afspraak tijd ( 1 dag ) geleverd. Product werkt zoals is beloofd.

Frans 29-10-2020

Producten snel en makkelijk te vinden. Goed en overzichtelijk. Groot aanbod

gerard 29-10-2020

het is de beste winkel maar ook het personeel ik ga wel meer kopen bij bcc

Oudie 29-10-2020

Direct geholpen met wat ik wilde! Geen onnodige verhalen. Recht op het doel af.

Wil 29-10-2020

Een baardtrimmer besteld, makkelijk kunnen vinden en ruime keuze. Volgende dag in huis. Super snelle en nette levering. Enorm tevreden over BCC. Scherpe prijzen..

Wout Buijs 29-10-2020

Mooie zaak , heel ruim opgezet en diverse keuzemogelijkheden.
Ik werd prima geholpen en kreeg goed advies van een deskundige medewerker.

Roos Rovers 29-10-2020

Vandaag was ik in de BCC in Lisse. Ik kwam door voor een stofzuiger en kreeg goed advies. Dat vind ik erg belangrijk dat een medewerker mij kan vertellen wat voor en nadelen zijn van verschillende producten. Zo ook van de combi magnetron waar ik uiteindelijk mee naar huis ging.
Geen opdringerigheid, goed advies en geholpen met tillen gezien de combi een zwaar pakket was.

ILSE 29-10-2020

Super geholpen in de winkel, vestiging Lelystad.
Er waren nog maar 3 exemplaren van de iRobot stofzuiger, meteen door BCC medewerker vastgelegd. Was ook op dat moment iemand van Essent aanwezig en omdat we al bij Essent waren, leuke korting op onze rekening aankomende 3 jaar gekregen, die ieder jaar opbouwt.

Inmiddels aankoop binnen en veel plezier van. BCC, goede service!

Bram Termeulen 29-10-2020

BCC ALMERE nam zelf het voortouw om mijn geld terug te geven na dat er bij mijn mobiel voor de 3e keer klachten voor deden . BCC was dit niet verplicht .(Sumsung Garantie bepaald dat je het 4 keer moet aanbieden voor reparatie ) Ik heb het geld direct weer besteed in het zelfde filiaal om een mobiel aan te schaffen. Het geeft mij veel vertrouwen dat ze de verantwoordelijk nemen als er klachten voor doen.
goede service Paul.

R. Kablau 29-10-2020

Vlotte en snelle bediening voor de aanschaf van een koelkast. Deze moest met enkele plaatsingsaanwijzingen worden bezorgd bij een verzorgingstehuis in een andere stad. Tijdens het gehele proces goed gecommuniceerd met mij, de cliënt in het tehuis en de leiding aldaar. Chapeau!

BCC Almere 29-10-2020

Bij BCC in Almere wordt je geholpen door personeel die weten waar ze het over hebben en zij geven je ook het goed advies .

Robert 29-10-2020

Prima geholpen, keurig volgens afspraak geleverd! Kortom zo hoort het te zijn!

Pronk 29-10-2020

Ruime winkel, goed bereikbaar ! Vriendelijk geholpen voor een nespressokoffiemachine.

Ger 29-10-2020

Wij waren op zoek naar een nieuwe tablet en vonden deze bij BCC. We werden snel en vakkundig geholpen.