Deze score is berekend op basis van 14882 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rien 30-10-2020

De service is ongekend goed. Aangekochte artikelen waar je achteraf toch niet helemaal tevreden over bent kan je probleemloos omruilen voor het product wat je toch liever had.

Beste Rien,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Sjaantje62 30-10-2020

Ik vind BCC prima. Al eerder goede ervaring dus dan is de keuze makkelijk om terug te keren.
Via internet mijn product ( warmtepomp wasdroger) besteld en tijdens bestellen kon ik gebruik maken van live-chat om mijn "twijfels" weg te nemen.
Goede afspraak qua bezorging, de bezorgers waren iets verlaat en hebben mij dat netjes telefonisch gemeld.
Nette vriendelijke bezorgers.

Beste Sjaantje62,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Tymon 30-10-2020

Leuk personeel en wordt altijd goed geholpen. En alles waar je voor komt is ook op voorraad. Dus voldoet altijd aan mij vraag.

Beste Tymon,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Debbie 30-10-2020

Ik ben heel blij dat ik voor een belangrijke/grote aankoop nog steeds fysiek naar de winkel kan. Mijn vragen zijn beantwoord, er is een goed advies gegeven op basis van wat ik vertelde nodig te hebben.

Beste Debbie,

Bedankt voor jouw review over de persoonlijke hulp en service in onze winkel.

Agnes 30-10-2020

Ben in deze winkel meerdere keren geweest in het verleden. En altijd als zeer prettig ervaren. Ook deze keer een prettige ervaring met de verkoper. Geduldig luisteren naar wat je wilt en eventueel advies geven. Ookbij vragen achteraf was geen probleem.

Beste Agnes,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Antonie Bargeman 30-10-2020

Wat een geweldige service. Zodra je de winkel binnenloopt word je gelijk begroet! Ook zoekt een medewerker direct het juiste product en rekent dit direct met je af. Kortom, top service! Eerder was mijn vriezer binnen de garantietermijn stuk gegaan. Zonder vragen te stellen werd de oude vriezer opgehaald en een nieuwe geleverd.

Beste Antonie Bargeman,

Bedankt voor jouw review over de services in onze winkel.

Sharon 30-10-2020

Ik koop graag bij bcc vanwege de klantvriendelijkheid vanuit het personeel. Personeel denkt graag met je mee en houdt rekening met je wensen. Daarnaast vind ik de klantenservice van bcc top!

Beste Sharon,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke en klantgerichte service.

Carolien 30-10-2020

Een droger gekocht bij BBC online. Zeer gebruiksvriendelijke site, ruime keuze en zeer service gerichte afhandeling. Er wordt precies gedaan wat beloofd wordt. Aflevering keurig op tijd, zeer nette bezorgers! Volgende aankoop zeker weer bij BCC!

Beste Carolien,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website en onze nette bezorgers.

Korstanje 30-10-2020

M’n koelkast besteld , werd de volgende dag al te laat bezorgt omdat de bezorgers t leuker vonden om te face timen met vrouwen, m’n oude meegenomen , pak hem uit en de deur sluit niet , ijzer verbogen en een snede in de binnenkant van het vriesvak.
Ik bellen naar Bcc , zij vragen zijn de bezorgers nog in de buurt ik zei ja, ik bellen van kom maar weer haken en graag m’n oude koelkast terug, dit kon niet die hadden ze op z’n kop in de bus gezet dus niet meer herbruikbaar! Ze kwamen terug en staan voor m’n deur en reden weer weg zonder m’n koelkast!
Heen en weer gebeld , werd niet teruggebeld dus ik weer naar de winkel en zei dat ik een nieuwe wilde maar niet meer deining had! Smeerde hij me een aeg aan want t was de enige in die maat op voorraad maar ik moest m zelf meenemen en anders een andere bezorger 35 eu cash geven! Ook was het een showmodel waar ik 20 ei korting voor kreeg, nou ik ging niet akkoord en na vele woordenwisselingen kreeg ik m’n korting! Nooit meer Bcc!

Beste Korstanje,

Bedankt voor jouw review. Wat een verhaal zeg. Excuses voor het ongemak. We komen graag met je in contact. Kun je het ordernummer doorgeven?

Dirkjan 30-10-2020

Duidelijk, betaalbaar en snel geleverd. Lapop was keurig ingepakt en specs zien er goed uit. Ga er mee aan de slag.

Beste Dirkjan,

Bedankt voor jouw review.

Leo van der Looij 30-10-2020

De winkels op ekkersrijt en winkelcentrum Woensel werken beiden goed samen , ik kwam op ekkersrijt een product tekort er werd meteen naar een oplossing gezocht en ik kon het missende product ophalen in het winkelcentrum Woensel , daar lag het al zoals beloofd al gereserveerd voor mij !
Alweer een super service vanuit het personeel van BCC

Beste Leo van der Looij,

Bedankt voor jouw review over onze filialen in Eindhoven.

agastache 30-10-2020

Helaas heb ik een goede ervaring. De koelkast bleek kapot (stelwieltjes onderop kapot en scharnier van de deuren was gebroken). Vervangend model bleek helaas duurder en men was vergeten te melden dat het verschil bij bezorging direct moest worden afgerekend wat niet lukte door mijn huisgenoot. Heel onbeschoft werd de koelkast weer meegenomen. Uiteindelijk maar alles geannuleerd en nog een da moeten vrij nemen omdat de kapotte koelkast op een ander moment moest worden opgehaald. Heel teleurstellend.

Beste agastache,

Bedankt voor jouw review. Dit is niet de service die je van ons mag verwachten en we kunnen ons voorstellen dat het een teleurstelling is geweest. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. Kun je ons het ordernummer doorgeven? We komen graag met je in contact.

Cees van Duijn 30-10-2020

Direct bij binnenkomst in de winkel werden we door een vriendelijk winkelmeisje ontvangen die ons vroeg of ze ons kon helpen. We wilden een nespressoapparaat kopen. Ze nam ons mee naar de stelling en liet ons een aantal apparaten zien. Ze verklaarde de werking en bleek alle ins- en outs van de machines te kennen. Ze heeft ons prima voorgelicht en wij kochten dus een van de apparaten.

Beste Cees van Duijn,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke en deskundige service van onze medewerkster. Geniet van de koffie!

Eltje 30-10-2020

Ruime sortering, vriendelijk en deskundig personeel. Bij een probleem wordt het altijd in winkel opgelost.
(Toevallig ook om de hoek)

Beste Eltje,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Stefan 30-10-2020

Ik kwam vanmiddag in de winkel in Spijkenisse en liet mij adviseren voor een Playsation 4, een zeer gemotiveerde jonge man hielp mij keurig in deze nieuwe winkel waardoor ik op basis van een goed advies binnen tien minuten tot de aankoop ben overgegaan!

Beste Stefan,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Spijkenisse.

Rachel Liong A Kong 30-10-2020

Enthousiaste medewerkers die alles weten over de producten. Ben vandaag weer erg goed geholpen en blij met mijn 2 Sodastreams!

Beste Rachel Liong A Kong,

Bedankt voor jouw review over de service van onze enthousiaste medewerkers.

Ineke laumen 30-10-2020

Ik vind de goede en hulpvaardig heid en kennis van de apparaten heel goed en het meehelpen bij de juiste keuze nemen zonder opdringend te zijn ook heel prettig

Beste Ineke laumen,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte service.

Hans Duffhues 30-10-2020

Hier heb ik bijna alles gekocht. Wasmachine, droger, 3 X TV's, koel/vriescombinatie, espresso apparaat en nog div. andere huishoudelijke apparaten. Personeel heel aardig wat elders wel eens anders is. Staan voor je klaar en helpen je eventueel thuis. Kom daar ook altijd weer terug. Super service en wordt er prettig geholpen. Ga zo door. Als klant ga je de verkopers ook wat persoonlijker kennen. Leuk.

Beste Hans Duffhues,

Bedankt voor jouw review over de persoonlijke service in onze winkel. We helpen je graag weer!

Joke 30-10-2020

De medewerker die ik sprak was heel vriendelijk, ter zake kundig en nam alle tijd om mijn vragen omtrent de nieuwe ipad, die ik wilde aanschaffen (en ook heb aangeschaft) te beantwoorden.

Beste Joke,

Bedankt voor jouw review over de service van onze deskundige medewerker.

Wim 30-10-2020

Bij aankoop van een senseo koffiezetapparaat ben ik zeer correct geholpen door vakkundig personeel.Ik kom hier zeker terug in deze winkel.Mijn complimenten.

Beste Wim,

Bedankt voor jouw review over de correcte service in onze winkel. Geniet van de koffie!

Marion 30-10-2020

Gisteren naar de winkel geweest voor een printer van Epson.
Snel geholpen in de winkel.
Zeer fijn.
Prijs was ook zeer aantrekkelijk

Beste Marion,

Bedankt voor jouw review over de snelle service in onze winkel.

Dionne van der Waal 30-10-2020

Super snelle levering (volgende ochtend meteen een wasmachine in huis) en aangesloten door aardige gasten. Goede en rustige uitleg gehad en heel behulpzaam een extra onderdeel gemonteerd.

Beste Dionne van der Waal,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en de service van onze bezorgers.

brenda 30-10-2020

zeer vriendelijk ontvangen, i-macbook, 2x i-pad, telefoon en alle bijbehorende accessoires gekocht. Werd prima geholpen en alles werd heel duidelijk uitgelegd, diegene had overal verstand van.

Beste brenda,

Bedankt voor jouw review over de service van onze deskundige winkelmedewerker. Veel plezier met de aankopen!

Wolfram Müller 30-10-2020

Ordered a new Samsung Washing Maschine. Delivery Time was 5 Working days. The delivery and the installation was hassle free and friendly.

Dear Wolfram Müller,

Thank you for your review about the delivery of your new washing machine.

Kind regards,

Remco 30-10-2020

De webshop werkt snel, goed en is overzichtelijk. De mogelijkheid om een uur later in een BCC-filiaal op te halen is prettig. In de winkel bij het ophalen kreeg ik het artikel netjes een karretje om het naar de auto te brengen.

Beste Remco,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en de snelle service in de winkel.

Michiel 30-10-2020

Snelle en duidelijke verzending. De verpakking was prima, meer op maat zou beter zijn om transport van lucht te voorkomen.

Beste Michiel,

Bedankt voor jouw review en feedback over de snelle verzending van jouw pakket.

Astrid 30-10-2020

Nou we werden netjes geholpen kregen goede uitleg over de ereader en de verschillen werden goed uitgelegd
Prima service

Beste Astrid,

Bedankt voor jouw review over de service bij de aankoop van de ereader. Veel leesplezier!

ja 30-10-2020

alles perfect afgehandeld ook het bezorgen was goed en een zeer goede website waar alles duidelijk is om te bestellen en te betalen

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de bezorging.

Rob 30-10-2020

BBC klantenservice in eerste instantie een marktkoop vrouw en mijn verwachting was o no mag het toch weer zelf uitzoeken maar goed foute gedachten. Mevrouw super aardig en gespecialiseerd in de antwoorden op al mijn vragen de uitkomt was succesvol en order geplaatst bezorging van een fornuis ging rap en de avond voor de bezorging het tijdvak van 2 uur. 10 min voor de bezorging netjes een belletje en super aardige mannen die het fornuis tot binnen aan toe hebben neergezet. Wanneer ik een product nodig heb is BCC voor mij interessant aangezien 2 jr standaard garantie en 5 jr erbij gekocht voor 35 euro. Dit is nergens elders zo goedkoop let wel op dat het gaat over fabrieksfouten en wanneer verkeerd gebruik de 5jr extra garantie niet geldig zijn. Daarvoor is een verzekering inboedel de uitkomst. Ik dank jullie BCC voor deze succesvolle aankoop.

Beste Rob,

Bedankt voor jouw review over onze klantenservice en deskundige medewerkster. Wat leuk te lezen dat we jouw verwachtingen hebben overtroffen! Graag tot een volgende keer!

Ben 30-10-2020

Hier kun je nog winkelen zonder parkeermeter. De medewerkers zijn uiterst correct en attent. Ik ben nog nooit in de winkel tegengekomen dat een artikel dat ik wilde niet op voorraad was. En BCC levert steeds weer tegen scherpe prijzen. Ik kom er graag!

Beste Ben,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en attente medewerkers.

Jan wagner 29-10-2020

Ik ben zeer tevreden over het personeel toen ik bij de winkel te kennen gaf dat ik bij de aankoop dacht teveel te hebben betaalt voor de TV maar de verkoper heeft me uitstekend geholpen een compliment mag ook wel gegeven worden

Raymond Veulings 29-10-2020

Snelle service voor een eerlijke prijs. Prima installatie door deskundige en uiterst vriendelijke bezorgers.

Harm 29-10-2020

We kopen al jaren onze spullen bij BCC. We worden geduldig geholpen door mensen die terzake kundig zijn. En als er eens wat is, dan kan je gerust nog even langs gaan. Het personeel wisselt ook weinig.

Lisette 29-10-2020

Ik kwam met mijn zoontje Vince van 3 jaar een elektrische tandenborstel kopen voor hem.
Er waren 2 verschillende van Oral b met Cars, helemaal stoer natuurlijk als je 3 bent!
De jongen die ons hielp heeft uitgezocht wat het verschil tussen de 2 was. Het bleek een ouder model en nieuwer model, ze waren beiden in de aanbieding en hadden beiden dezelfde werking.
Samen met de verkoper heeft Vince zijn favoriet uitgezocht! Bij de kassa was er een andere verkoper, ook deze vond Vince zijn nieuwe tandenborstel erg mooi en stoer.
Het hele “ koopgebeuren” heeft zeker een positieve bijdrage geleverd voor Vince en hij poetst zijn tandjes nu met veel plezier!

Maud 29-10-2020

Fijn draadloos toetsenbord bestelt en kon het een uur later (coronaproof) ophalen in de winkel. Bij een vraag over mijn bestelling zeer snel en vriendelijk telefonisch te woord gestaan door de klantenservice.

André 29-10-2020

Fijne overzichtelijke winkel en goede uitleg gehad over het aangeschafte product

Ik wil dit zeker bij anderen aanbevelen.. 29-10-2020

Deze webshop heeft een duidelijke site en een goede keuze mogelijkheden.
Nette aflevering en op de afgesproken tijd.

CapRi 29-10-2020

Eind september 2020 een koffie machine gekocht, 23 -10`20 na ontkalken melktoevoer defect.
fabrikant is telefonisch niet bereikbaar voor storingen en service vanwege Corona alleen via chat.
Via BCC schiphol Rijk is contact opgenomen met de fabrikant. Door een reparatiebedrijf is uiteindelijk contact met ons opgenomen. Er zou volgende week een monteur komen de machine zou meegaan voor enkele dagen Want vanwege corona is geen reparatie aan huis mogelijk.
Vandaag bij BCC vestiging na mijn verhaal een nieuwe machine meegekregen!! super service !!en weer blij met het door ons eertijds gekozen product.

Andre Van Dijk 29-10-2020

Goed geholpen door verkoper. Rustig heeft hij de verschillen uitgelegd tussen de verschillende soorten blenders. Verliep prettig!

Ineke Heijndijk 29-10-2020

Overzichtelijke opstelling van de producten. Uitleg gekregen bij mijn aankoop. Vriendelijke verkoper.

BCC 29-10-2020

We zijn zeer tevreden over de BCC en een goede service, vriendelijk personeel en zeer bekwaam weten waar ze over praten , duidelijke uitleg.

Denise 29-10-2020

Strijkijzer gekocht dat niet goed werkte. Terug gegaan naar de winkel waar ik meteen een andere mocht uitzoeken.
Prima service!!

Maarten 29-10-2020

Zeer vlotte afwikkeling. Per abuis mijn e-mail verkeerd getypt en daardoor geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling. Gebeld en vlot geholpen en probleem verholpen. 👍🏻

Zaar 29-10-2020

Makkelijk kunnen vinden op de site wat ik zocht. Kon niet thuisbezorgd worden maar wel in de winkel laten klaarleggen. Tevreden over de service in de winkel. Snel en netjes!

MC val 29-10-2020

Deze shop is goed bereikbaar. Het personeel is zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Zij hebben mij goed geholpen en hebben genoeg vakkennis.

Rita Hoekman 29-10-2020

Wij zijn een aantal keren in de winkel geweest bij BCC voor diverse apparaten, een vriezer, een wasdroger en recent een tv met een Bose surround systeem. We werden geholpen door verschillende medewerkers, maar iedere keer kregen we een hele goede uitleg en werd er alle tijd voor ons genomen. Bij het installeren van de Bose liep ik nog tegen wat dingetjes aan maar medewerker Dushantan loodste me prima door het proces heen. Belde zelfs nog een keer om te vragen of alles gelukt was en het systeem naar wens functioneerde, klasse en heel fijn voor ons als klant!
Het enige "min" puntje is het persistent aanbieden van een verlengde garantie, daar werd vrij lang op doorgegaan, vond ik minder...

Kivits 29-10-2020

Online bestelling gedaan dag er na netjes afgeleverd
Ik heb nog inlichtingen gevraagd per telefoon netjes te woord gestaan en goede inlichtingen

Jo Canten uit Sittard 29-10-2020

BCC gekozen v.w. eerdere goede ervaringen, royale winkel in Sittard met kundige en aangename verkopers.
Vandaag werd een Liebherr koelkast en een Bosch magnetron in onze gerenoveerde keuken geplaatst, waarover wij zeer tevreden zijn.. BCC winkel en afhandeling verdienen een 10.

Keesvw 29-10-2020

Duidelijke productkeuze, aantrekkelijke prijzen, met vriendelijk en deskundig personeel.

Paul 29-10-2020

Het bedrijf BCC heeft deze bestelling prima afgehandeld. De beloofde levertijd is ook nagekomen. Prima!!!