Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

T. Regalado González 04-11-2020

Winkel is vlak bij mijn woonplaats, is handiger als je elektrische apparaten moet kopen en van de medewerkers krijg je duidelijk en goede advies, zodat je niet voor een verazing komt te staan.

Beste T. Regalado González,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Essenb 04-11-2020

Goede voorlichting en uitleg verschillende media, geen haast en ook geen pushen tot aankoop ( LG 55CX )
Reeds eerder deze service en informatie ervaren

Beste Essenb,

Bedankt voor jouw review over onze service.

edwin1971 04-11-2020

een leuke en ontspannen winkel waarbij mensen echt iets van de producten weten. Niet allen maar zeggen, deze is beter omdat hij duurder is. of oplezen wat er op een prijskaartje staat beschreven.
Ook de afdeling van de tv wist de persoon goed te vertellen want de verschillen zijn tussen led en led, etc..

Beste edwin1971,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en deskundige medewerkers.

A.J.Boon 03-11-2020

Na 2x problemen met een espresso koffie apparaat en omdat mijn apparaat na reparatie zoek was ben ik keurig geholpen. Ik werd gebeld met de medeling dat ik een nieuw apparaat mocht komen halen. Ik vind de sevice en bediening bij BCC Zaandam geweldig en kom daar de volgende keer zeker terug.

Beste A.J. Boon,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zaandam.

Frans 03-11-2020

Heldere webwinkel. snelle levering en door keuze DHL regelmatig e-mails met bezorgtijdstip. op meteen duidelijke E-mail met factuur

Beste Frans,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Edwin 03-11-2020

BCC is altijd fijn bestellen.
Duidelijke website, met een hele goede zoekfunctie. Makkelijk te sorteren op prijs en filters die bij je gezochte product horen. Bij veel websites moet je dan eerst naar de categorie gaan, maar bij BCC werkt het gewoon vanuit de zoekfunctie.
De resultaten worden duidelijk weergegeven met het plaatje en de inleidende tekst. Je kan lekker snel vergelijken door meteen in de zoekresultaten deze aan te vinken.
Er worden ook lekker veel productkenmerken genoemd.

Ook een enorm pluspunt is het laten bezorgen bij de BCC-winkel bij jou in de buurt.
In de winkel wordt je altijd vriendelijk geholpen.

Beste Edwin,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze website en de service in onze winkel.

Hartsema 03-11-2020

Een droger van AEG aangeschaft. Bestellen en levering was prima. Na een paar keer gebruiken gaf de droger al een storing aan, iets met de elektriciteit. Het duurt drie weken tot er een monteur langs kan komen voor reparatie. Dat is echt belachelijk lang! Hele matige service van BCC!

Beste Hartsema,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak. We willen dit graag uitzoeken, kun je een ordernummer doorgeven?

Hartsema 04-11-2020

Zeker: (Uw ordernummer: 451053432)

Ellen 03-11-2020

Bcc winkel vestiging Veghel is fijn dichtbij. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. We kregen duidelijke uitleg bij de aanschaf van onze steelstofzuiger. Eerlijk advies. Prettige ervaring. We kopen hier vaker onze nieuwe producten en gaan er graag weer terug.

Beste Ellen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veghel.

F.Hamaekers 03-11-2020

Mooie en gemakkelijke site alles zeer duidelijk ok het plaatsen van een bestelling. Het bestelde artikel perfect op de aangegeven tijd ontvangen. De hand mixer voldoet aan mijn verwachtingen had ik eerder moeten kopen. Dus zeer aanbevelenswaardig.

Beste F.Hamaekers,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak op onze overzichtelijke website.

Koos 03-11-2020

Bij aankoop vakkundig uitleg gehad, niet opdringerig, maar eerlijke geduldige uitleg, tevens verschillende tv s laten zien met de zelfde standaard instelling, (dus geen appels met peren vergelijken)
De breng service was uitstekend, netjes en op de afgesproken tijd.
De tv zelf bevalt uitstekend, top aan koop bij een top winkel, met zeer kundig personeel.

Beste Koos,

Bedankt voor jouw review over de eerlijke en klantgerichte adviezen van onze deskundige medewerker.

Wim 03-11-2020

Correcte levering en wasmachine werkt zoals verwacht. Gratis waspods moeten via Whirlpool worden aangevraagd, stond niet (duidelijk) op de site van BBC

Beste Wim,

Ramona 03-11-2020

Er is geen fijnere shop dan BCC.
Goed en deskundig personeel en zeker goede service. Ik ga alleen maar naar BCC. En raad het iedereen aan.

Beste Ramona,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerkers en vriendelijke service. Graag weer tot ziens!

Lor 03-11-2020

Erg fijn geholpen door een jongeman bij de BCC. Ik had vragen over een Samsung horloge en hierbij goede uitleg gekregen. Toen bleek dat bij de mediamarkt het horloge goedkoper was, het horloge mogen kopen voor dezelfde prijs zonder dat hierover moeilijk gedaan werd. Geduldig, vriendelijk en netjes te woord gestaan. Geen enkele vraag bleef onbeantwoord, alles werd netjes uitgezocht. Prettig winkelen bij de BCC, goede uitleg en zeer goede service! Volgende keer ga ik zeker weer naar de BCC.

Beste Lor,

Bedankt voor jouw review over onze service en vriendelijke medewerker.

S. Mulder 03-11-2020

Super goed geholpen, laten je dingen zien in jou budget en wat de beste optie is. Als ik weer wat nodig heb zal ik zeker weer naar de winkel gaan. Een echte aanrader!!!

Beste S. Mulder,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte service.

Michel 03-11-2020

We zijn op zoek naar een soundbar terecht gekomen in Almere. Daar zijn we geholpen verkoper xxxx. Hij heeft rustig de uitleg gegeven om ons een besluit te laten maken. Helaas was de soundbar niet in Almere op voorraad. "Weet u wat u kunt doen, om zeker te zijn dat u vandaag, een soundbar kan ophalen. Een online bestelling doen en zelf afhalen." Zo hebben we een uur later elders een soundbar opgehaald. Verkoper xxxx is een topper.

Beste Michel,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Almere.

Sander 03-11-2020

Goed geslaagd voor het product waar ik voor kwam.
Uitermate netjes geholpen en nog een extra korting gehad.
Aanrader

Beste Sander,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling. Veel plezier met de aankoop!

Ab en Dicky 03-11-2020

Geweldig advies ontvangen van betreffende medewerker, hij heeft alle tijd genomen om ons "klanten al enigszins op leeftijd" goed en duidelijk voor te lichten zodat wij een weloverwogen keuze konden maken

Beste Ab en Dicky,

Bedankt voor jullie review over de duidelijke adviezen van onze medewerker.

annemiek 03-11-2020

Snelle levering, de volgende dag netjes via DHL bezorgd. Gemakkelijk via de website te bestellen. Je hoeft nergens voor naar de winkel van BCC.

Beste annemiek,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website en de snelle levering.

Bram Naeije 03-11-2020

Hebben een TV gekocht. Perfect geholpen.
Exact gekregen wat we hebben gevraagd.
Omdat onze wasmachine rare geluiden maakt, hebben wij ook informatie over een eventuele aankoop van een nieuwe wasmachine gevraagd.
Nou.... dezelfde verkoper, was duidelijk ook zeer goed op de hoogte van de wasmachines.
Perfect.... Van Alle Markten thuis. Verder zoeken hoeft niet.

Beste Bram Naeije,

Bedankt voor jouw review over de service van onze deskundige medewerker.

F. HOBBELINK 03-11-2020

Plezierig, vakkundig en snel in de afhandeling.
Door het mondkapje kon ik de gezichtsuitdrukkingen niet zien, misschien is een transparant mondkapje een goede vervanging hiervoor. 🙏😉🙋‍♂️

Beste F. HOBBELINK,

Bijzonder, Correct, Content (BCC) 03-11-2020

Ik geef niet graag een tien, omdat er dan niets meer te verbeteren valt. Prima service, goede begeleiding in de aankoop, attent en klantvriendelijk.

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze goede service. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Robert Kiss 03-11-2020

Ik vind dat de medewerkers dingen snel en accuraat oplossen. Ik had een probleem met een LG TV die stuk was onder garantie, LG verzocht BCC deze om te ruilen omdat TV bij Dirk van der broek was gekocht.

Daar waar LG erg gecompliceerd te werk ging en tegenwerkte.. Heeft BCC Barendrecht dit uitzonderlijk goed en snel opgelost.. Beter dan ik mij ooit had kunnen bedenken !!! :)

Nogmaals mijn dank, ik ga hier zeker meer aankopen doen !!!

Beste Robert Kiss,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Barendrecht.

Josefien 03-11-2020

Zo ontzettend vriendelijk en heel professioneel geholpen altijd👍👍👍
Doe mijn aankopen dan ook echt alleen bij BCC
Ga altijd met vol vertrouwen en een heel goed gevoel met mijn aankoop huiswaarts

Beste Josefien,

Bedankt voor jouw review en het vertrouwen. Veel plezier met de aankoop!

Nina 03-11-2020

Vandaag bij de BCC in Vlaardingen geweest. Verkeerd advies gekregen bij het kopen van een hoesje van de iPad, deze bleek bij thuiskomst helemaal niet voor de iPad te zijn die wij genoemd hadden.
We waren in de winkel voor het kopen van de nieuwste iPad. Hierbij benoemde de jongen in de winkel dat er een keuze was uit de iPad 2018 en 2019. Echter blijft er al lang een nieuwere te zijn. De iPad 2020, dit benoemde de verkoper waarbij wij de iPad hoes terug brachten.
Vervolgens moesten we de bestelling van de iPad 2019 annuleren en wel de juiste iPad bestellen. In totaal drie keer naar de winkel moeten rijden om dit te regelen.

Beste Nina,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden bij de aankoop van de iPad. Kun je ons het ordernummer doorgeven?

M.Hengelo 03-11-2020

Makkelijke website, goede omschrijving van product en snelle levering product dat goed is verpakt.

Beste M.Hengelo,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website.

Dennis 03-11-2020

BCC is naar mijn mening de beste elektronicazaak van Nederland. Anders dan bij andere zaken zijn de medewerkers deskundig en voorzien van onafhankelijk advies. Ook hoef je geen half uur te wachten tot je geholpen word. Ik heb z.g.a alle elektronica hier gekocht en door de jaren heen blijkt keer op keer dat ik zeer tevreden ben en blijf. Ook nu weer bij de aankoop van een nieuwe televisie blijkt het advies en de service van de beste kwaliteit. Ik zou iedereen adviseren om het gewenste product bij BCC aan te schaffen en nergens anders.

Beste Dennis,

Bedankt voor jouw review. Wat leuk dat je al jaren tot een van onze vaste klanten hoort! Veel plezier met de TV!

Rogier 03-11-2020

Deze keer heb ik bij BCC besteld omdat ze de goedkoopste waren én ook nog eens snel konden leveren. Mijn eerdere ervaringen zijn ook altijd positief geweest en dat was nu ook zeker weer het geval.

Beste Rogier,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Loes 03-11-2020

Het bestelproces was makkelijk. De mailing duidelijk. De bestelling was binnen 1 uur af te halen in de winkel in Helmond. Ik kon deels betalen met VVV cadeau kaarten. Afhalen in een winkel geeft een betrouwbaar gevoel. Ik had mijn product snel in huis.

Beste Loes,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Helmond.

Mart 03-11-2020

Zeer deskundig personeel. Vriendelijk geholpen wachttijd was ook niet lang ondanks dat het redelijk druk was

Beste Mart,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerkers.

Henk 03-11-2020

We zijn tevreden met het product .Maar waarom 19,50 rekenen voor de koelkast 3 meter verder
dan de drempel te plaatsen.Stekker mocht van personeel ook nog niet in stopcontact.Was overigens niet eens losgemaakt. Ook de aflever bon was niet aangeboden om te tekenen.Hebben zij zelf gedaan.
Er is geen schade aan het interieur.Maar zo hoort het niet.

Beste Henk,

Oguz 03-11-2020

There was a good deal, but I had to reach out to customer service to get my invoice. They solved it quickly. Overall it was a good experience

Dear Oguz,

Thank you for your review.

Kind regards,

Omruilen. 03-11-2020

Ik had in de haast de verkeerde Jura koffiefilters meegenomen, wat ik bemerkte toen ik thuis was. Omruilen dus. Geen punt.
Alleen was de juiste maat niet op voorraad. Ik mocht de twee foute filters achterlaten en kreeg een keurige verrekening mee naar huis waarop de juiste filters verrekend waren. Eenmaal thuis ontving ik de verrekening ook nog per e-mail met het verzoek deze (op de smartphone of uitgeprint mee te brengen naar de winkel als ik bericht had ontvangen dat de andere filters waren aangekomen.
Zo gedaan vanochtend. ik loop naar de plank waar de filters liggen, maar één. 'Wat is uw naam?' Naam 'Ja die liggen klaar, ik zal ze even voor uw pakken.' Inderdaad twee keurig verpakte Jura koffiefilters van het juiste formaat. Zo werken ze daar bij BCC. Fijn toch?
En de koffie smaakt wer als vanouds, heerlijk.

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze service. Geniet van de koffie!

A Nouwen 03-11-2020

Zoals al vaker gedaan, via de webshop van BCC een setje van 2 Philips Hue kleuren spotjes gekocht. In de avond besteld en de volgende ochtend lag de bestelling al direct klaar om af te kunnen halen. Perfecte service en je wordt goed op de hoogte gehouden van het bestelproces. Ik zou deze winkel aanraden.

Beste A Nouwen,

Bedankt voor jouw review over onze service.

AH Versluis 03-11-2020

Wilde met vrouw en zoon naar Ikea, maar eerst zei ik naar BCC in Hengelo. Reden: tv had het begeven vanmorgen. Eerst rond gekeken en deels een keuze gemaakt. Toen voor nadere uitleg verkoper ..... erbij gevraagd. Deze heeft ons uiterst deskundig en met goed de informatie uitleg gegeven over de tv die wij op het oog hadden. Heeft ons meegenomen naar een rustige plek om de beeldkwaliteit nog beter te kunnen beoordelen. Dit heeft ons besloten de tv te kopen en zijn toen overgegaan tot koop...... heeft ons tevens doen besluiten om er een verzekering bij af te sluiten. Uiterst correcte verkoper en wenst ons veel succes met de aankoop en hielp ons bij het inladen van de tv. Zijn heel tevreden over deze klant behandeling. CHAPEAU.
GR. AH VERSLUIS.

Beste AH Versluis,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hengelo.

Anita 03-11-2020

Fijne, duidelijke website met genoeg keuze.
Alles is makkelijk te vinden en je kan veel verfijnen.
De bezorging ging soepel.
Ze kwamen op tijd en belde 15 minuten van te voren.
Ze droegen een mond kapje en hielden voldoende afstand.
Ze sloten de wasmachine snel en zorgvuldig aan.
Dik te vreden!

Beste Anita,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en onze bezorgservice.

Vera Maas 03-11-2020

Heb al vaak artikelen gekocht bij BCC en alle keren is de klantvriendelijkheid en de service een dikke 10
waard. Klasse verkopers , niet 1 keer heb je het gevoel dat je iets opgedrongen wordt Goed advies en altijd een vriendelijk gezicht.

Beste Vera Maas,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte en vriendelijke service van onze medewerkers. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel!

EJ 03-11-2020

Grote sortering, competitief geprijsd en gemakkelijke webshop.
Bezorgers belde van tevoren, waren vriendelijk en aandachtig.
Vertrouwde winkel waar je ook terecht kunt bij storingen of gebreken.

Beste EJ,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en bezorgdienst.

Elisabeth 03-11-2020

Alles koop ik hier omdat je goed advies krijgt en een goede klantenservice. De bezorgservice was zeer slecht, dit is gedeeltelijk gecompenseerd gelukkig.

Beste Elisabeth,

Bedankt voor jouw review over onze adviezen en onze klantenservice. We zijn wel benieuwd naar jou ervaring met de bezorgservice en komen graag met je in contact. Kun je het ordernummer doorgeven?

reuver 03-11-2020

Afzuigkap gekocht en daarbij heb ik gelijk gevraagd om het te komen bevestigen. Aangezien ze een klein stukje in de koof moeten zagen, wordt deze handeling niet uitgevoerd. Nu zit ik met een halffabrikaat want alleen het motortje ophangen voor 90 euro is te gek voor woorden. Service gebeld maar die verwijzen mij weer naar de winkel. Installatie is dus echt heel erg slecht en wordt maar half uitgevoerd.

Beste reuver,

Bedankt voor jouw review. Wat een vervelende situatie. We komen hier graag meer over te weten. Kun je het ordernummer doorgeven?

reuver58 03-11-2020

202010-00871000232

reuver58 05-11-2020

Inmiddels heb ik contact opgenomen met de winkel en die heeft mij geadviseerd om een klusjesbedrijf in de armen te nemen en zij gaan de kosten vergoeden. Het bedrag dat dit bedrijf rekende is goedgekeurd door BCC (relatief laag bedrag gelukkig) en de rekening kan ik in de winkel inleveren. Goede oplossing!

reuver58 05-11-2020

Probleem is inmiddels opgelost want de winkel betaald de kosten voor een klusbedrijf die het gaat aanpassen. Prima oplossing.

Officiële reactie van BCC 05-11-2020

Beste Reuver,

Fijn dat alles is opgelost met de winkel en dat de afspraak voor plaatsen is gemaakt. Ook bedankt voor het prettige telefoongesprek dat we zojuist hadden.

Nils 03-11-2020

camera besteld, snelle levering en duidelijke communicatie, waar andere sites een 720p camera aanboden onder dezelfde naam, daar leverde BCC precies wat ik besteld heb.
Normaal kende ik bcc alleen van de fysieke winkels (waar je ook correct wordt geholpen) maar deze online ervaring was ook super!
Ik ga zeker vaker bestellen.

Beste Nils,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze website.

Zomaar een burger 03-11-2020

Overzichtelijke site en wat ik heel fijn vind is dat je kan kiezen op welke dag je pakket bezorgd moet worden

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

George 03-11-2020

Bij BCC in Den Helder een elektronische tandenborstel gekocht begin dit jaar, helaas ging deze na een maand of 8 stuk. ik even langs bij ze en wat bleek? zat nog in de garantie! het werd een zg. technische ruiling. ik wist niet wat ze bedoelde maar de aardige verkoper regelde het voortreffelijk! ik kon een nieuwe uitzoeken! prima service bij BCC in den helder!

Beste George,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Helder.

Jan Gijzen 03-11-2020

zeer tevreden en goed en vakkundig geholpen ben blij met mijn nieuwe aankoop.

Beste Jan Gijzen,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de nieuwe aankoop.

Hartog 03-11-2020

Goedkoop en snelle levering, nog nooit nare ervaringen gehad met deze winkel.

Beste Hartog,

Bedankt voor jouw review over onze services en de snelle levering.

Knottnerus 03-11-2020

Het betreft het ophangsysteem voor een (kleine) tv op de slaapkamer.
De standaard stak boven de tv uit. Dus niet opgehangen door BCC personeel (70 euro). Terug in de winkel voor een ander ophangsysteem, maar bleek niet te bestaan van Vogel. Zelf de er
boven uitstekende delen afgezaagd. Wederom gevraagd om tv op te hangen. Dat ging nu wel goed. Gevraagd om tv (ook bij BCC gekocht) af te stellen, maar daar zouden ze nog wel iemand voor sturen, want daar hadden ze geen tijd voor. Maar tot op heden na ophangen van standaard 20 oktober, nog niets gehoord.
Wacht nog steeds op een reactie........

Beste Knottnerus,

Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat je nog geen reactie hebt ontvangen. Excuses. Kun je het ordernummer doorgeven?

C.Hofman 03-11-2020

Zeer behulpzaam en met heel veel kennis van de producten geholpen. Zijn met een goed gevoel en een soundbar weggaan. Er werd zelfs een verzegelde verpakking geopend om een andere kleur te laten zien.

Beste C.Hofman,

Bedankt voor jouw review over de service van onze behulpzame medewerker. Veel plezier met de soundbar!

M. P. 03-11-2020

BCC Veenendaal: dit is een winkel waar zeer vriendelijk personeel werkt en waar ik tot nu toe eigenlijk altijd goed ben geholpen. Een aantal maanden geleden goed geadviseerd over een koelkast (en zelfs toen ik een inschattingsfoutje had gemaakt wat betreft de afmeting, kon de bestelling nog gemakkelijk worden aangepast).

Gisteren een JBL Charge 4 gekocht. Er waren aardig wat kleuren op voorraad waar ik uit kon kiezen en aan de kassa werd ik snel geholpen door een aardige medewerker.

Overall: een prettige winkel waar ik me als klant altijd welkom voel. Het interieur is dan misschien niet zo flitsend als bij andere winkels, maar het ziet er altijd netjes uit. Het assortiment is ruim en de medewerkers kunnen goed adviseren.

Beste M. P.,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veenendaal.

RB 03-11-2020

Vriendelijke dame die ons te woord heeft gestaan en ons van goede informatie heeft voorzien.

Beste RB,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkster.

Jan-Paul 03-11-2020

Dit is een grote en goed te bereiken winkel. Ik was er aan het eind van de zaterdagmiddag en het was behoorlijk druk, op de TV afdeling waar ik moest zijn was eigenlijk te weinig personeel. Toen ik iemand op een andere afdeling aansprak werd ik snel en vriendelijk geholpen. Door de opzet is het vrij makkelijk afstand houden van andere klanten, in deze tijd fijn.

Beste Jan-Paul,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

W.R. Hartmans 03-11-2020

Wederom prettige ervaring tijdens mijn aankopen bij BCC. Vriendelijk en deskundig advies van de verkoper.

Beste W.R. Hartmans,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke verkoper.