A. Dijkshoorn 22-02-2021

De website is gebruiksvriendelijk en kon dan ook makkelijk een koel/vriescombi vinden tegen een lagere prijs dan andere bekende aanbieders. De volgende dag werd op afgesproken tijd de koel/vriescombi geleverd en geïnstalleerd. Helaas moest de oude koelkast eerst ontdooien en kon pas 2 dagen later worden opgehaald. Na een maand gebruik voldoet de nieuwe combi aan alle verwachtingen

Beste A. Dijkshoorn,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website.

Fred Knol 22-02-2021

prima webshop
duidelijk en overzichtelijk
goede uitleg/specificaties
grote diversiteit in aanbod
Ga meestal naar de winkel om dat je daar prima advies krijgt itt sommige andere aanbieders

Beste Fred Knol,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke en overzichtelijke webshop.

Karin 22-02-2021

Het gewenste artikel (Bose SoundLink Mini) is bijna nergens voorradig. Nog net één weten te vinden bij BCC in Arnhem. Vlotte service en afhandeling. Zeer vriendelijk personeel.
Artikel is meer dan goed van geluid, kwaliteit en formaat.

Beste Karin,

Bedankt voor jouw review over de service van ons filiaal in Arnhem.

Frans 22-02-2021

Erg scherpe prijs voor de twee nest audio speakers samen niemand die überhaupt in de buurt van deze prijs per twee kwam.

Tevens goede service qua bestelling en track and tracé. Tevens top spul werkt perfect

Beste Frans,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Halima 22-02-2021

Super fijn met mijn nieuwe wasmachine en koffieapparaat!! Het bestellen ging zo gemakkelijk en daarnaast wordt er duidelijke informatie gegeven over de artikelen wat mij een goed beeld gaf wat ik graag wilde hebben. Uiteraard was ik ook superblij met de topservice! Wasmachine werd nauwkeurig uitgepakt en tot het gewenste plek aangesloten. Ze waren ook supervriendelijk!!

Beste Halima,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website en de service van onze vriendelijke bezorgers.

Mahysaer 22-02-2021

BCC zoeterwoude is klantgericht de wensen en behoefte van de klant heeft prioriteit
Door betrokkenheid , voldoende productkennis en transparante informatie was ik in staat om een goede koel/ vries combinatie keuze te maken een aankoop die ik anders nooit via internet zou doen
De supersnelle levering heb ik als zeer positief ervaren omdat zowel de koelkast en diepvries overvol en beiden buiten dienst waren. Ook de after sales is top de Klacht kras (transport schade) werd de volgende dag al door manager telefonisch in behandeling genomen en schriftelijk per mail bevestigd. Mijn klantervaring was positief ,conclusie je kunt bij BCC zonder grote risico's een aanschaf doen. Je betaalt bij aflevering het hele bedrag per pin en ontvangt de factuur erna per mail.

Beste Mahysaer,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte services.

Hanneke 22-02-2021

Razendsnel een Chromecast van BCC. En dat terwijl de bezorgdiensten het zo druk hebben in Coronatijd. Goede prijs voor het artikel, maar bovenal goede informatie op de website van BCC te vinden over dit product.

Beste Hanneke,

jurlings 22-02-2021

Telefonisch geholpen. Goede informatie en duidelijke afspraken gemaakt. Afhalen in coronatijd correct.

Beste jurlings,

Bedankt voor jouw review over onze telefonische service.

Joop 22-02-2021

Duidelijke productinformatie op de website; duidelijk bestelproces; aflevering op de afgesproken tijd door een zeer vriendelijke bezorgster.

Beste Joop,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en vriendelijke bezorgster.

HJ 22-02-2021

Na veel moeite te hebben gedaan om een PS5 te kunnen bemachtigen is deze uiteindelijk bij BCC besteld en verzonden. Dit gedeelte is goed gegaan en het pakket is ontvangen door DHL. Echter is DHL mijn pakket kwijtgeraakt (?!?!) en op dit vlak komt de service van BCC niet kijken. Zonder enige vorm van te willen helpen (los van of dit mogelijk is of niet) en het niet informeren van de klant van wat de status is van het onderzoek dat bij DHL is gedaan. Normaliter prima service in de winkel maar dit wordt teniet gedaan bij de online service - deze service is 0,0.

Jan 22-02-2021

BCC was de enige shop die de "zilveren" uitvoering had op voorraad.

Chromebook HP x360 14a

Levering; snel en goed verpakt

PRO’s;
Mooi toetsenbord , reageert lekker snel

Ondanks 14” scherm lekker compact en licht

Touchpad lekker groot en reageert snel

CON’s;
Wifi printer niet werkend te krijgen, dus een nieuwe moet er worden aangeschaft.

Camera voor videobellen is zeer twijfelachtig (resolutie)

Micro sd card lezer werkt wel, maar de sd card steek uit. Bij minste aanraking bij b.v. in de tas doen valt deze eruit.

Geen handleiding bijgesloten maar een half gekopieerd A4tje.

Zit slecht 1 USB poort type A op, indien deze gebruikt wordt door een muis, zal je voor de 2 resterende USB-C poorten een adapter moeten aanschaffen.

OVERALL;
Redelijk snelle ChromeBook
Documenten laden gaat wat traag (router=100mb download)

Beste Jan,

Bedankt voor jouw review over de Chromebook. Veel plezier met deze aankoop!

Gert 22-02-2021

Vrijdag 19.02.2021 zag ik een aanbieding van BCC voor een fraaie ASUS laptop. Meteen besteld en zaterdag 20.02.2021 om 14:00 uur al in huis. Uitpakken en installeren was een fluitje van een cent en nog geen uur later stond de ASUS al werkend bij mijn vrouw.
Ze is er heel blij mee en super tevreden !

Beste Gert,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de nieuwe laptop!

Alex 22-02-2021

Goede service van de BCC. Snel en deskundig geholpen in de lockdown! Bevestiging van de gemaakte afspraken en snelle levering.

Beste Alex,

Bedankt voor jouw review over onze snelle en deskundige service.

JB 22-02-2021

Ordered on Thursday at 21:45 and arrived Friday at 14:00! Very quick turnaround. Will use again!

Dear JB,

Thank you for your review about the quick delivery.

Kind regards,

Andreas 21-02-2021

Kiesskuerig heeft me gehpenmet de keuze van de vaatwasmaschine,maar de service and Klanten vriendelijkheid is BCC. Zij houden contact en mask zeker day alles goefvroopt van her kopen tot het is gelevetd want mij voordeur..
Hartelijk dank
BCC

Beste Andreas,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

MrHart 21-02-2021

Het bestellen en levering liep perfect. Ik kreeg netjes een sms voor het tijdslot en kreeg 15 minuten voor levering een telefoontje. De bezorgers van BCC waren zeer vriendelijk en behulpzaam.
De tv zelf is erg fijn, enige minpuntje is dat dat als er snelle bewegingen zijn hij het niet bij kan houden met 50 hz. Dus als je voor gaming of zeer snelle beelden een tv zoekt ga dan voor 100hz. Verder een heerlijke 65inch tv met een fijn besturingssysteem. Echt een aanrader. Voor de prijs-kwaliteit een goede keuzen. In combi met service en garantie BCC een zeer goede tip voor een ieder die een grote tv zoekt.

Beste MrHart,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en behulpzame bezorgers. Veel plezier met de TV!

Esther 21-02-2021

BCC is betrouwbaar en klantvriendelijk. Voor het eerst online besteld, omdat de winkels helaas gesloten zijn door corona. Vrijdagmiddag besteld en zaterdag al in huis! De Philips tondeuse doet het prima, gelukkig maar ;-)

Beste Esther,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service en de snelle levering.

Alphons 21-02-2021

Snel de Televisie gevonden die voldeed aan mij specificaties. Bestelproces gaat vlot en ook het ophalen bij de winkel verliep vlekkeloos. Alles dus snel geregeld

Beste Alphons,

Bedankt voor jouw review over onze Click&Collect mogelijkheid.

Lia van der Kraay 21-02-2021

Ik vind BCC heel fijn om te kopen goede service en fijne mensen aan de telefoon.had voor mijn zoon een was droger besteld betaald en later was hij uitverkocht.binnen 3 dagen mijn geld terug en toen een andere besteld.duurde even maar we ware er erg blij mee.we (mijn zonen en ik) kopen alles bij BBC net weer een nieuwe laptop gekocht.

Beste Lia van der Kraay,

Bedankt voor jouw review over onze services. Veel plezier met de aankopen!

Ivo 21-02-2021

Een mooie 65”Philips ambilight televisie besteld bij bcc. Ze hadden een mooie deal met flinke korting de bestelling was de volgende dag netjes in aan huis geleverd. bcc heeft een goede service. Ik raad bcc iedereen aan prijs kwaliteit is perfect. Bedankt

Beste Ivo,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service. Veel plezier met de nieuwe TV!

Gerard vlaar 21-02-2021

de koelkast die we wilden was daar op voorraad ,even gebeld en het was voor elkaar

Beste Gerard vlaar,

Bedankt voor jouw review.

Alan 21-02-2021

Bestel al jaren bij BCC, nooit problemen gehad. Levering altijd netjes op tijd volgens de afspraak.

Beste Alan,

Bedankt voor jouw review over de levering. Graag weer tot de volgende keer en veel plezier met de aankoop!

Hans 21-02-2021

Wasmachine gekocht in de Corona tijd super service binnen een dag een nieuwe in huis en keurig aangesloten

Maaike 21-02-2021

Bij het bestellen heel goed geadviseerd daarna was iets fout gegaan bij de bestelling. Ze zijn gelijk op onderzoek gegaan en de fout gevonden waardoor alsnog alles goed kwam. En ik gister mijn bestelling binnen kreeg. 2 hele blije kindjes😄 Bedankt BCC!

Beste Maaike,

Bedankt voor jouw review over onze oplossingsgerichte service.

Helma 21-02-2021

Het winkelen bij BCC was mij onmogelijk gemaakt door de geldende regels rondom het Covid-19 virus. Heel erg jammer... Omdat mijn wassen zich nu toch echt aardig opstapelden en ik ook niet steeds bij anderen wilde aankloppen, was het beste alternatief om toch een wasmachine via de site te bestellen. Dat was eenvoudiger dan ik had gedacht. Een overzichtelijke site en een prettige medewerker aan de telefoon zorgde ervoor, dat ik binnen een dag een nieuwe wasmachine had staan. Zal ik het nu ook nog leuk gaan vinden om te wassen?!

Beste Helma,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze overzichtelijke website en onze telefonische service. Veel succes met de was!

Aletta 21-02-2021

Wasmachine stuk. Geen winkels open door de coronacrisis dus zoeken op internet en bij BCC uit gekomen. Overzichtelijk -ruime keus- en heel snel keurig geleverd. Top

Beste Aletta,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

max 21-02-2021

prettige winkel gaan goed met de klant om goeie service altijd bereid om te helpen
Gewoon goed,ook in coronatijd

Beste max,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

Simimon 21-02-2021

Eerst de customer service gebeld met vragen, en die waren allemal snel en positif beantwoord. Achteraf bestelling en ophaling bij de winkel in Hilversum, en ook daar vriendelijk te woord gestaan en goed en snel geholpen! Ik schrijf niet snel een review, vond echt prettig.

Beste Simimon,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Hans van der Meer 21-02-2021

Gekozen voor BCC omdat deze de beste voorwaarden en garanties biedt. Bezorging prima en vriendelijk. De vaatwasser welke ik gekocht heb volledig geïnstalleerd en oude meegenomen.
Compliment voor BCC. mogen de volgende keer weer komen voor een nieuwe bestelling.

Beste Hans van der Meer,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke bezorgservice.

G. van Kuijk-Vos 21-02-2021

Altijd vaste klant, vriendelijk en deskundig personeel. Een aanrader voor deze winkel.

Beste G. van Kuijk-Vos,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerkers.

Nicole Couvreur 20-02-2021

Na een online bestelling en betaling bleek dat mijn gekozen tv pas ver 4 dgn geleverd zou worden
Samen met de winkel naar een andere oplossing gezocht en ze hebben echt hun best gedaan bij bcc aan de Meerstoel in oosterhout
Via Tilburg toch een andere tv kunnen kopen en deze hebben ze ook nog uit Tilburg gehaald voor mij dus een zeer verdiende 10 !!!

Beste Nicole Couvreur,

Bedankt voor jouw review over onze oplossingsgerichte service.

John 20-02-2021

Duidelijk en eenvoudig bestelproces, snelle levering, goede communicatie over tijdstip levering, prima prijs!

Beste John,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Diana 20-02-2021

Hele goede en duidelijke webshop.
Artikel de volgende dag al geleverd, netjes en degelijk verpakt.

Beste Diana,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke webshop.

henk 20-02-2021

eenvoudig keuze te maken door goede zoekmachine
koelkast geleverd conform afspraak binnen tijdslot en 10m tevoren telefoontje gehad
het zou nog een extra fijne aanvulling zijn als je eerder een tijdslot zou horen dan de avond er voor.

Beste henk,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website en de snelle levering.

Sharon 20-02-2021

Duidelijke site, werkt snel, goede productomschrijving, snelle en nette levering

Beste Sharon,

Roger Prive 20-02-2021

Goede info op website concurrente prijs levering bijna op de minuut je word zelfs nog 15min voor levering gebeld
Echt toppie

Beste Roger Prive,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Loek 20-02-2021

Geweldige snelle levering van mijn laptop welke na enige uploads en wat aanpassingen geweldig functioneert.

Beste Loek,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Ton Erisman 20-02-2021

Duidelijk. Geen verborgen kosten, het is wat het is. Het afhalen in Hilversum ging vlekkeloos. De wasautomaat bezorgen was perfect, 1 dag tevoren een email met de slottijd, op de dag zelf 5 minuten tevoren gebeld door de medewerkers. Die medewerkers hebben zeer correct gehandeld en alles uitgelegd.

Beste Ton Erisman,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke services.

Kilian 20-02-2021

Ik heb telefonisch de bestelling geplaatst voor een wasmachine en gasfornuis. De persoon die ik aan de lijn had was heel erg klantvriendelijk en heeft mij goed geholpen. Ik had twijfel tussen een aantal apparaten en we hebben samen gekeken naar de beste oplossing. De bestelling werd aan huis geleverd en de bezorgers van BCC hebben het voor mij binnen gezet. De machines zijn heel afgeleverd en ik kreeg nog extra aansluitingstips mee van de bezorger. Beide machines werken naar behoren en ik heb het allemaal kunnen krijgen voor een goede prijs!

Beste Kilian,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke telefonische service.

Ana 20-02-2021

Fijne shop overzichtelijk en wordt snel geholpen
Mijn bestelling was er sneller dan verwacht
Waar ik heel blij mee was.
vriendelijke bezorgers

Beste Ana,

Bedankt voor jouw review over onze verrassend snelle bezorging door onze vriendelijke bezorgers.

Dirk 20-02-2021

Heel vriendelijke service, goed persoonlijk advies en snelle afwikkeling. Kan ik alleen aanbevelen !

Beste Dirk,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke service.

Denice 20-02-2021

Snelle service, door vrolijke bezorgers gebracht, heel fijn dat je een tijdsvak van twee uur krijgt en ze een kwartier van te voren bellen! Dit was de reden dat ik bij bcc heb gekocht.. niet te hele dag thuis zitten wachten. Erg blij met mijn aankoop.

Beste Denice,

Bedankt voor jouw review over onze vrolijke bezorgers.

a.p.eijke 20-02-2021

altijd op een eerlijke manier geholpen en ook zeer klant vriendelijk een zeer luisteren oor voor de klant

Beste a.p.eijke,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte service.

Jordy 20-02-2021

Ik heb op vrijdagavond net voor middernacht een origineel Apple Watch-bandje besteld voor minder dan een derde van Apple’s prijs, en 13 uur later had ik hem in huis, zoals beloofd. Daarnaast kun je bij BCC op heel veel manieren betalen, inclusief Apple Pay. Perfect!

Beste Jordy,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

M.J.T. 20-02-2021

Top bedrijf! Deskundig personeel, zelfs telefonisch konden ze me uitstekend adviseren. Zijn altijd heel vriendelijk, ik blijf zeker klant.

Beste M.J.T.,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerkers.

Annette 20-02-2021

Via de website van BCC heb ik een inductiefornuis besteld van het merk Beko. Deze is gisteren geplaatst en geïnstalleerd door de monteurs van BCC. Ik ben zeer tevreden over de aankoop, levering en plaatsing van het inductiefornuis.
De website is klantvriendelijk en is makkelijk in gebruik.

Beste Annette,

Bedankt voor jouw review over onze website en installatieservice.

John Witjes 20-02-2021

Winkel met vriendelijk personeel die zeer behulpzaam zijn. Ook in coronatijd werden we prima geholpen en de aflevering was ook goed verzorgd door vriendelijke mensen.
Ook het zoeken op de website is zeer gebruikersvriendelijk.

Beste John Witjes,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website en vriendelijke medewerkers.

Henk vdd 20-02-2021

Altijd heb ik BCC al een fijne zaak gevonden om te winkel, nu het in deze tijd niet kan, heb ik gebruik gemaakt van de website. Deze was super makkelijk te gebruiken door de in de zoek functie het artikel wat je wilt bestellen in te vullen.
Ik heb betaald via ideal en de volgende dag had ik het in huis.

Beste Henk vdd,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze website.

Bregje van de Louw 20-02-2021

Ik ben zeer blij met mijn AEG wasmachine L6FBN84GP.
Heel fijn dat je zelf bij de wasprogramma’s kan bepalen welke temp en welke tijd!
Makkelijk bedienbaar!
Een erg grote deur wat het in en uitladen veel makkelijker maakt.
Een stille wasmachine, wat ook heel fijn is!
Al met al zeer tevreden!
Ik koop graag mijn producten bij BCC. Goede service en als er iets is lost men het op.
Goede prijs/kwaliteit verhouding!

Beste Bregje van de Louw,

Bedankt voor jouw review over onze service. Veel plezier met de wasmachine!

Ilsajoal 20-02-2021

Wasmachine en droger besteld. Duidelijke website met uitgebreide keuze. Zeer snelle levering en keurig geïnstalleerd. Per ongeluk verkeerde leverdatum gekozen dit kon via de klantenservice makkelijk gewijzigd worden. Wij zijn zeer tevreden over BCC.

Beste Ilsajoal,