BCC - Reviews & Ervaringen

Deze score is berekend op basis van 10104 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.7

Arie 23-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekende advies, bestel en afleverservice!

Geconstateerd dat de aan te schaffen artikelen ergens anders goedkoper waren. Dit via de online chat gemeld waarna BCC de artikelen ook voor de lagere prijs aanbood en direct de bestelling in orde maakte. Dit alles was binnen 15 minuten geregeld en de volgende ochtend werd het bestelde keurig op tijd bezorgd. Kortom: Uitstekende advies, bestel en afleverservice!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

High Service INDERDAAD !!!! 23-09-2017 In de winkel gekocht
Buikslotermeerplein Amsterdam

Ongelooflijk snel !!

Onze wasdroger ging op vrijdag kapot en reparatie was te duur. s'Middags direct naar Media Markt maar kon niet op zaterdag leveren.
Dus hup naar BCC om te kijken of er echt "low pricing - high service" is.
De wasdroger die we wilden stond niet in de winkel maar konden ze wel leveren, was wel 40 euro duurder maar werd direct aangepast naar de Media Markt prijs......top. (dit moet je wel zelf aantonen)
Het mooiste van alles was dat de BCC gewoon op zaterdag kon leveren !!!!
s'Ochtends om 8 uur keurig een sms met verwachte levertijd en 5 minuten voor aankomst een belletje.
Dus ja....inderdaad High Service !!
Dit was bij de BCC in Amsterdam Noord op het Buikslotermeerplein.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Te lindert 23-09-2017 In de winkel gekocht
Vlaardingen

Top service

Vriendelijk personeel, behulpzaam . Ben inmiddels vaste klant, koop alles bij bcc. Je krijgt goede uitleg en als er iets defect is , is de service buitengewoon goed.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Theo 23-09-2017 In de winkel gekocht
Terneuzen

Duidelijke uitleg goede service!

Nieuwe tv gekocht. Geen verstand van. Kregen duidelijke uitleg zodat we een goede keuze konden maken. Tv was op voorraad dus meteen mee kunnen nemen. Top!

d.e de Bièvre 23-09-2017 In de winkel gekocht
beneden leeuwen

service zoals het hoort

ruime opzet in iedere categorie een ruime keuze .
winkel dame luisterde maar je wensen en vertaald die in een aparaar en laat die zien.
probeert ook niet om een duurdere machine aan, je te verkopen

G.J. Riethorst 23-09-2017 In de winkel gekocht
Arnhem-Zuid (winkelcentrum Meubel Boulevard)

Garantie beloftes voor de volle 100% waargemaakt!

Om te beginnen is BCC in Arnhem prettig bereikbaar Altijd voldoende en gratis parkeer-ruimte Het is sneu voor de winkeliers in de binnensteden, zoals ook bij ons in Arnhem, maar als je eerst een klein vermogen moet betalen om te kunnen parkeren - als er uberhaupt een plekje vrij is- dan is de lol er snel af. Ik ga vaak met de fiets maar dan kan je geen grotere spullen meenemen.

Met BCC heb ik de ervaring, naast dat je er vlot en vriendelijk wordt geholpen en een ruime keuze hebben etc., etc., dat ze hun garantie beloftes zonder gezeur voor de volle 100% nakomen.
Zonder ingewikkeld gedoe!
Toen ik de pech had dat een cameraatje, na herhaalde reparaties, echt nog niet naar behoren functioneerde, kreeg ik de volle 100% van de aankoopsom retour en kon ik een vergelijkbaar toestel uitzoeken.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

alex 23-09-2017 In de winkel gekocht
Hengelo

laagste prijsgarantie zonder gedoe. Top-merken

Personeel werkt er met veel enthousiasme. Topmerken en laagste prijs garantie. Personeel is ook niet gescript en zeer aardig. Vertrouwde gezichten vindt ik fijn. Kom hier al jaren. Top-filiaal

Jos 22-09-2017 In de winkel gekocht
Bcc Leeuwarden

Super service en advies gehad met aankoop.

In de shop kan ik de producten zien en in mijn geval horen, waardoor ik de aankoop heb gedaan. De medewerker heeft alle moeite gedaan om mij geïnformeerd tevreden te stellen.

Hope 22-09-2017 In de winkel gekocht
Amersfoort

Fijne winkel!

Wij zijn nu twee keer in deze winkel geweest voor verschillende dingen.
Beide keren zijn wij deskundig geholpen door dezelfde persoon.
Als hij iets niet weet is er altijd een collega die er wel verstand van dat product heeft.
Kortom een top winkel waar wij graag komen!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Maarten & Diana 22-09-2017 In de winkel gekocht
Ede

Het bestaat nog!

Onze vaatwasser was kapot en zodoende waren we op zoek naar een nieuwe. Na het nodige speurwerk en onderzoek op internet zijn we bij BCC in Ede. We zijn keurig geholpen en geadviseerd door een deskundige medewerker.

Omdat we wat twijfelden over de inbouwmaten voor de nieuwe vaatwasser heeft BCC de service om eerst in te meten en de kleine vergoeding later te verrekenen op de factuur. Prima service dus.

Na de bestelling is de vaatwasser binnen een week geïnstalleerd. De tijdstip van de levering is keurig doorgegeVen, aangekomen en zelfs nog een kwartier van tevoren een telefoontje gehad. De medewerkers van de BCC installatiedienst hebben keurig gewerkt, alles uitgelegd en alles netjes achtergelaten.

Niets dan lof dus! Het bestaat nog!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bogacz 22-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service.

Heel makkelijk te bestellen, op tijd afgeleverd. Was heel duidelijk om al die stapen te volgen. Wij zijn heel blij.

Wilma 22-09-2017 In de winkel gekocht
Venray

Juiste aandacht, goede adviezen en geweldige service!

Bij binnenkomst word je vriendelijk begroet. Als iedereen bezig is, dan geven ze te kennen dat je gezien bent! Correcte manier van benaderen en duidelijke uitleg over het product wat je wilt aanschaffen. Chapeau!
Heb al menig artikel in deze winkel gekocht!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A. Huijgens 22-09-2017 In de winkel gekocht
BCC Bergen op Zoom

Prima klantenservice!

De medewerkers zijn klantvriendelijk en deskundig. De medewerkers geven deskundig advies bij aankoop van een artikel en ook bij vragen over een product.

annaliese 22-09-2017 Via de website gekocht

snel en kundig

nog telefonisch contact gehad en werd goed geadviseerd de andere dag is het produkt geleverd en geinstalleerd.

Dicky Zwaagman 22-09-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Wij waren van plan een Miele stofzuiger te kopen, alleen was deze niet op voorraad. Dus vroegen wij wat een goed alternatief was en ons werd toen een AEG aanbevolen. Wij zijn met deze aankoop heel tevreden, hij zuigt als een tierelier en doet beslist niet onder voor een Miele. De medewerker adviseerde ons voortreffelijk. Wij kregen zelfs nog een pak gratis stofzuigerzakken mee.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Eric 22-09-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Keurig zoals je mag verwachten

Ik ben al jaren klant bij BCC Zaandam en wordt daar naar alle tevredenheid geholpen. Al enkele malen een artikel gekocht dat elders goedkoper te vinden was en dat wordt na een check direct de lagere prijs gehanteerd. Zonder discussie.

JM van der plaat 22-09-2017 In de winkel gekocht
Utrecht winthontlaan

Goede service

Een TomTom via 62gekocht bij bcc Utrecht maar niet op vooorraad waarschijnlijk leverbaar over 3weken en inderdaad netjes gemaild dat het binnen was

Evert RIJNSBURGER 22-09-2017 In de winkel gekocht
Buitenveldert amsterdam

Goede voorlichting

Je wordt direct verwezen waar je moet zijn en ik heb het idee dat ze je graag helpen en aandacht voor je vragen hebben

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

K 22-09-2017 Via de website gekocht

Top service

Een folder gekregen met daarin een leuke actie vd samsung galaxy tab a. Eerst gekeken welke bluetooth deze had.helaas was dit niet te vinden op de site van bcc.maar via een chat bericht duidelijk antwoord gekregen. Deze heeft verder ook de hele bestelling in orde gemaakt en de volgende dag is de tablet al bezorgd. Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Herman 22-09-2017 In de winkel gekocht
Zierikzee

Wederom top geholpen in de winkel

DE BCC zit bij ons om de hoek. Daar komen we iedere keer terug. Klantvriendelijk en altijd tijd voor het beantwoorden van vragen. Webshoppen is leuk maar het normale contact helpt je om een betere keus te maken.

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• -

Patrick 22-09-2017 Via de website gekocht

Super service van BCC

Een bestelling binnen gekregen bleek het pakketje leeg te zijn, meteen de BCC klantenservice gebeld en is er meteen een nieuwe levering aangemaakt door de medewerkster.
En vandaag ontvangen een super fijne en snelle service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Annemieke 22-09-2017 In de winkel gekocht
The wall

Prima geholpen en dito service!

Ik zocht een stofzuiger en wist een beetje wat ik wilde, de dame ( die eigenlijk in een ander filiaal werkt) hielp mij prima. Hij was helaas niet op voorraad maar ze bood gelijk aan deze de volgende dag gratis thuis te laten bezorgen, top!!

Sophia Loch 22-09-2017 In de winkel gekocht
Muiden

Geweldigeservice bij de BCC Muiden door medewerker Jeffrey!

Wij kwamen voor een nieuwe televisie en informatie over een laptop en een koffiemachine.
Xxx nam uitgebreid de tijd voor ons en verstrekte alle informatie die we nodig hadden. De tv is inmiddels gekocht en wordt morgen (gratis) thuis gebracht. De laptop is besteld en komt volgende week. En binnen afzienbare tijd kopen we ook hier zeker ook onze nieuwe koffiezetmachine.

Dank je wel xxxx ! En een prettige vakantie!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sietske 22-09-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goede en eerlijke service

Ik wilde een nieuwe stofzuiger met goede zuigkracht. Ik werd direct geholpen en mocht meerdere uitproberen. Ik kreeg een heel eerlijk advies en ook een heel duidelijke uitleg wat de reden is van het prijsverschil van de stofzuigers.
Nu stofzuig ik weer met veel.plezier door mijn huis met mijn nieuwe bosch stofzuiger

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ab 22-09-2017 In de winkel gekocht
Emmen

Geweldige service

Men neemt de tijd voor je en zijn zeer vriendelijk. Ik heb deze winkel uit gezocht omdat ik een geluidsinstallatie wilde kopen en deze wilde horen.

Diana 22-09-2017 In de winkel gekocht
Den Helder

goede hulp goede service

Heeft een breed assortiment, prijs is prima en je wordt vakkundig geholpen.
Goede service. Snelle levering

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

nolando 22-09-2017 In de winkel gekocht
bcc leidschenhage l.dam

het personeel is vriendelijk bekwaam en geduldig

de winkel is overzichtelijk en bij aankomst wordt men begroet , de medewerker kan mij goed informeren over het product wat ik kopen wil

Shanu 22-09-2017 In de winkel gekocht
Vlaardingen

Heel goed service

Omdat ik een goede printer van het merk hp nodig had en ik zag deze bij BCC. Ik reed naar Vlaardingen om deze aan te schaffen. Ik ben prima goed geholpen door een medewerker. Had goed verstand van alle zaken en nam rustig zijn tijd voor al mijn vragen. Top gedaan.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Geja 22-09-2017 Via de website gekocht

Top service

Leuke overzichtelijke shop, geweldige service ! Werd vantevoren gebeld dat ze onderweg waren om de machine te brengen. Goede uitleg en vriendelijke mensen en bovenal een mooi machinetje 🤗

Rob 22-09-2017 In de winkel gekocht
Leidschendam

Goed geadviseerd

Gemak alles in een winkel, prettige bediening ,kennis van zaken,afhandeling en voorlichting over extra verzekering erg duidelijk en niet vergeten goede koffie

New Life Doodles 22-09-2017 In de winkel gekocht
GOES

geweldig geholpen

Met hulp in de winkel het artikel uitgezocht. Dit artikel werd volgende dag thuis bezorgd, omdat het niet voorradig was in de winkel

Rinie 22-09-2017 In de winkel gekocht
Oss

Goede snelle service

Het onderdeel is snel en ook niet onbelangrijk : het juiste is super snel geleverd. Het opnemen en uitzoeken en controleren was perfect.

Christiaan 22-09-2017 In de winkel gekocht
Emmen- Weerdingerstraat

Vlotte service

Mooie shop. Er is altijd wel een medewerker die je vragen kan beantwoorden over een bepaald product. Ze halen het ongevraagd uit de doos om het één en ander te demonstreren.
Op internet gezocht naar een hoofdtelefoon en in de winkel bekeken. Heel tevreden.

Lieneke 22-09-2017 In de winkel gekocht
Breda

Goede service in prettige atmosfeer

Ik kom graag naar BCC vanwege de rust in de winkel en de goede en vriendelijke hulp van de medewerkers.

Margareth 22-09-2017 In de winkel gekocht
Hengelo

Geweldige winkel

Deze winkelketen is al meer dan 40 jaar onze winkel, vroeger al in Den Haag en nu in Hengelo. Wij zijn gewoon heel blij met deze winkelketen vanwege de rustige benadering, uitleg, advies, vriendelijkheid en service. Het zal dus ook onze winkel blijven, en voor de prijs hoef je ook niet naar een ander! Heel fijn dat ze gratis afleveren en oude apparatuur gelijk meenemen, zelfs de bezorgers cq chauffeurs zijn altijd even vriendelijk.

Jos 22-09-2017 In de winkel gekocht
Sittard

Heel goeie service

na een ietwat mindere start door de onwetendheid van een medewerker alsnog zeer goed geholpen. Na wat zoekwerk kwam de medewerkster tot een duidelijk verhaal.
Zij deed er alle moeite voor om er achter te komen wat ik bedoelde en waar ik naar op zoek was.
Petje af voor deze dame.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Eline 22-09-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Super service!

Hele fijne en vriendelijke service. Geduldig, beleefd en uiteraard de laagste prijsgarantie! Ik kom hier al jaren en kom ook zeker terug.

I.C.Kalwij 22-09-2017 In de winkel gekocht
hengelo O

echt goede service !!!

altijd goede service krijg uitleg die ik tenminste snap en geen lange verhalen om je iets aan te smeren geen gezeur als ik iets wil ruilen wat me niet bevalt geld terug ook geen probleem koop alles bij bcc ben een heel tevreden klant

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Robbert 22-09-2017 Via de website gekocht

Snel en conform afspraak geleverd

Ik heb bij BCC een wasmachine en droger besteld omdat. Na wat online onderzoek kwam BCC als de voordeligste 'uit de bus'.
Na bestelling heb ik online een afleverafspraak gemaakt en de dag geselecteerd die mij het beste uitkwam. De wasmachine en droger zijn keurig conform afspraak geleverd (van te voren nog een SMS en een belletje van BCC).

Helemaal conform verwachting en keurig geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dorine 22-09-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven Winkelcentrum Woensel

Dorine Hermans

Het is gewoon fijn om bij BCC door deskundig personeel geholpen te worden. Personeel dat ook heel wat ervaring heeft. De drempel is er laag, en de kwaliteit hoog. Mijn favoriete winkel!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

C.Jansen 22-09-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen, Hertogplein

Fantastisch, hoe we zijn geholpen , geen moeite te veel.

Op zoek naar een oven werden uitermate vakkundig geholpen. De verschillen werden duidelijk uitgelegd. De levering werd precies uitgevoerd zoals was aangegeven. Precies op tijd en door wederom zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Kortom wij zijn helemaal tevreden.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Angela 22-09-2017 In de winkel gekocht
Middelburg

Top Service

Prima service. De communicatie rondom de levering is erg prettig. Vriendelijk personeel. Tevreden klant !

Frans 22-09-2017 In de winkel gekocht
HENGELO OV

Kundige en eerlijke verkoop

Wij gaan altijd naar de BCC, omdat deze altijd een goede service geven, mocht er wat aan de hand zijn. Ook is er altijd wel iemand aanwezig die écht alles weet van het apparaat waarvoor je geïnteresseerd bent.

Annet van de Lageweg 22-09-2017 In de winkel gekocht
Beverwijk

Geweldig vertrouwd!

Gisteravond op pad voor een smartphone voor mijn zoon. Na een duidelijke uitleg van de verkoper even de tijd gekregen om te overleggen. Tussendoor vonden we een leuke printer voor thuis. Uiteindelijk kozen we voor de smartphone die de verkoper het beste vond en gaf hij ons de tip om de printer te ruilen voor een andere. Die andere printer was namelijk in de aanbieding, kost hetzelfde en kon veel meer. Heerlijk dat er zo eerlijk advies wordt gegeven en wordt meegedacht. Voor nieuwe apparaten komen wij graag bij BCC!

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• -

Ria S 22-09-2017 In de winkel gekocht
Almere Buiten

Ontzettend ervaren verkoopster

Een prettige BCC winkel met vriendelijk en deskundig personeel. Ook na aankoop kun je ook bij hen terecht voor vragen over het product. Zelf ervaar ik deze winkel als zeer prettig omdat deze niet zo massaal is als bijvoorbeeld de mediamarkt. Dan weetje op een gegevenmoment niet meer wat je wil kopen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Karin van Wielink 22-09-2017 In de winkel gekocht
Winkelcentrum Woensel XL

Als vanouds topservice

Wederom prettig en vakkundig geholpen in de winkel.
Service- en klantgericht met een vleug humor ;-)
Ik kom graag in dit filiaal voor bijna al mijn witgoed en andere producten met een snoer.

rosalia 22-09-2017 In de winkel gekocht
lelystad

Perfecte service.

Geweldige winkel en ook veel keus ,als u vragen hebt zijn ze ook heel professioneel in het aanraden wat voor u eventueel beter zou zijn .Binnenkort gaat mijn inbouw koelvries combinatie waarschijnlijk ook stuk want het is ook oud en dan gaan wij weer naar BCC.Ook erg vriendelijk en gemakkelijk in thuisbrengen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Janse 22-09-2017 In de winkel gekocht
Den Bosch

Service fantastisch

Super geholpen door BCC Den Bosch. Zeer vriendelijke medewerkers en goede adviezen! Zijn er vooral op uit tevreden klant te leveren en dat is gelukt.

Miro 22-09-2017 Via de website gekocht

fast, precise service and good pricing

BCC has very competitive prices and service is always good. I am periodically buying from BCC, and never had any issue.

Marianne 22-09-2017 Via de website gekocht

Niets op aan te merken!

Overzichtelijke website, gemakkelijk zoeken. Bestelde artikel werd, zoals bij de bestelling aangegeven, de volgende dag bezorgd. Degelijk verpakt.
Ik ben blij met BCC.
Jammer dat BCC geen fysieke winkel meer bij mij in de buurt heeft.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -