BCC - Reviews & Ervaringen

Deze score is berekend op basis van 14503 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.9

Timothy 23-10-2018 In de winkel gekocht
BCC Leeuwarden

Geen slecht woord over BCC de medewerkers en de service

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Goedendag,

Voorheen kocht ik mijn elektronica altijd bij de goedkoopste internetsite. Tegenwoordig koop ik altijd mijn elektronica bij BCC. 3.5 jaar geleden een laptop gekocht bij BCC omdat mijn vorige laptop niet vakkundig was gerepareerd bij Coolblue, maar dat terzijde.

De medewerking liep 3.5 jaar terug al fijn, je loopt het filiaal binnen en er staat meteen een deskundige medewerker voor je klaar. Een kwartiertje later liep ik met een nieuwe laptop onder mijn arm naar buiten. Omdat het een prijzige laptop was 1250,- werd mij aanbevolen om een extra Service Plus Polis af te sluiten op mijn laptop. na wikken en wegen heb ik dit dus gedaan.
Achteraf ben je daar blij om, na 3.5 jaar was mijn laptop stuk. opgestuurd voor reparatie maar viel niet meer te redden. er werd mij gevraagd om contact op te nemen met BCC.

De volgende morgen ben ik naar het filiaal gereden en werd mij verteld dat de laptop niet meer te repareren viel. Maar omdat ik een extra Service Plus Polis had dit dus binnen de garantie viel. hierdoor mocht ik voor het aankoop bedrag van mijn ouwe laptop (1250,-) een nieuwe uitkiezen of werd dit bedrag omgezet in winkel tegoed. Ik had dus opnieuw 1250,- euro te besteden.
Ik wou graag even de tijd om na te denken wat ik wou, dit was geen probleem. Die middag was ik terug in het filiaal en heb weer een nieuwe laptop aangeschaft met natuurlijk de Service Plus Polis.

Ik weet nu als je product defect raakt dat je professioneel word geholpen. en die service heb je ook niet bijna bij elke elektronica winkel.

Ik raad BCC aan! de service is goed en altijd een deskundige medewerker beschikbaar. Niks op aan te merken.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

HENK 23-10-2018 Via de website gekocht

snelle levering, mooi apperaat makkelijk te bedienen.

Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

makkelijk te bestellen en snelle levering. De bediening is eenvoudig wordt gebruikt in vrachtwagen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

H. Lazaroms Gimbrère 23-10-2018 In de winkel gekocht
MIDDELBURG

Geweldige service

Zeer deskundig personeel, goede adviezen en niet opdringerig. Hier denken ze met je mee en komen de afgesproken levering en installatie na.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Simonski 23-10-2018 Via de website gekocht

Goedlachse bezorgers

Ondanks dat ik per ongeluk had aangegeven dat de bestelde warmtepompdroger op de beganegrond kon worden verwisseld voor de oude, kwamen twee goedlachse jongens keurig op tijd het apparaat afleveren. Hun motivatie bleek zo groot dat ze een welverdiende koffie afsloegen en meteen weer door naar de volgende klant gingen. In 7 minuten was het klaar.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Horsten 23-10-2018 Via de website gekocht

Super service en snelle levering!

Op maandagavond een Playstation 4 besteld bij BCC en de volgende dag al in huis. Daar waar je bij andere webshops 2-3 weken levertijd had was dit dus enorm snel. Heel fijn!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mona Stuivenberg 23-10-2018 In de winkel gekocht
Zeist

...happy

...wordt altijd zo blij van dit filiaal in Zeist..elke keer weer!
Personeel is volledig op de hoogte van de producten dir zij verkopen. Kunnen goede uitleg geven en adviseren 👍
We blijven naar deze winkel gaan. Gisteren weer geweest.

sebastiaan 23-10-2018 In de winkel gekocht
buitenveldert

Goede service

Medewerkers denken goed met je mee, ook over producten die niet daar gekocht zijn. Waardoor je daar weg gaat met een tevreden gevoel

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

svdhoven 23-10-2018 In de winkel gekocht
den bosch

fijn een winkel met goed personeel. Goede service! Top

Het personeel wat hier werkt heeft ten minste echt verstand van wat ze verkopen. Ik ben heel goed geholpen en ze had alle geduld en tijd.

Wim 2 23-10-2018 In de winkel gekocht
Beneden leeuwen

Geweldige service, snelle levering en goede voorwaarden.

Geweldige service, snelle levering en zeer goede voorwaarden.
mijn ervaring met BCC is zeer positief, vanwege laagte prijs en omruil garantie.
Mijn volgende aankoop is zeker weer bij BCC

Bp 23-10-2018 In de winkel gekocht
BCC Bilderdijkstraat

Goede service

Ik moest moest wat ruilen en werd direct goed geholpen. Goed advies bij mijn aankoop. Kom hier altijd en altijd tevreden.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Pieter 23-10-2018 In de winkel gekocht
The Wall

Prima

Goede reële informatie. Niet opgedrongen en vlot afgehandeld. Duidelijke vergelijkingen met verschillende mogelijkheden.

Van Alfen 23-10-2018 In de winkel gekocht
Ede

Goede service - slechte aflevering door DHL

Prima uitleg gehad over het product door de medewerker in de winkel.
Echter aflevering door DHL een drama. Zouden 2 x aan de deur geweest zijn terwijl wij gewoon thuis waren. Beide keren geen kaartje i.v.m afwezigheid in de brievenbus gehad. Dus zijn gewoon niet langs geweest. Zelf product in depot af moeten halen, 35 minuten heen en 35 minuten terug met de auto.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Lena 23-10-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam Oost-poort

Snel en vriendelijke service!

Vriendelijk, duidelijk en snelle service. Wel wat gepusht voor duurdere producten. Over het algemeen erg tevrden.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

HennyB 23-10-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Het product was het goedkoopst en er werden geen transportkosten in rekening gebracht.
's Avonds laat besteld, volgende dag reeds geleverd

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

sheila 23-10-2018 In de winkel gekocht
Middelburg

Al jaren klant

Deskundig en vriendelijke personeel. Altijd bereid om advies te geven op de persoonlijke situatie. Echt top zoals het moet zijn.

peter schiks 23-10-2018 In de winkel gekocht
nijmegen

goede en vriendelijk service

werd gelijk geholpen na de vraag van waar het product lag wat ik zog.

toen het er net meer was gelijk kijken in het magazijn. prima geholpen door een zeer vriendelijke dame, top.

Hans 23-10-2018 In de winkel gekocht
Lelystad

Perfecte service

Ik ben minder valide en kan niet lopen, en heb een aangepaste fiets. Ze haalde me binnen met mijn fiets!
Geweldig toch.

Michal 23-10-2018 Via de website gekocht

Top

Super winkel alles goed geregeld. Apparaat werd gebracht geïnstalleerd en oude apparaat weer meegenomen. Het apparaat doet het goed en werkt naar behoren. Precies wat je verwacht bij dit product. De winkel is alleen wel vaakiets duurder dan andere maar de service maakt het weer goed

Petra 23-10-2018 In de winkel gekocht
Buikslotermeerplein

Geweldige service

Fijne winkel, ik koop daar al mijn apparatuur. Goede bediening en erg klantvriendelijk.
Verkopers nemen echt de tijd voor je.

Maarten 23-10-2018 Via de website gekocht

Prima service, product en levering zoals beschreven

Ik kocht een wasmachine via BCC voor mijn ouders. De website is makkelijk te gebruiken en geeft correcte informatie. Helaas door een eigen fout lukte het niet een VVV bon te activeren op de dag van een actie, waardoor ik een dag laten opnieuw moest proberen en de actie miste. In eerste instantie niet, maar na enig aandringen bij de telefonische klantenservice kon ik uiteindelijk alsnog van de actie gebruikmaken omdat ik wel binnen de tijd gestart was met de aankoop. Fijn dat dat uiteindelijk OK was, maar ik zou als verkoper altijd zorgen dat je klant centraal staat met zulke acties.

De (gratis!) levering en aansluiting op de 2e verdieping bij mijn ouders verliep heel soepel. Prima service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Asbeek Brusse 23-10-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Geweldige service

Omdat je goed en vakkundige wordt geholpen en dat er met je mee wordt gedacht en dat de service altijd goed is. kom er altijd graag.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hans 23-10-2018 Via de website gekocht

Van bestelling tot levering perfect. Zeer goed BCC !

Duidelijk website, eenvoudige bestelling en op dag van levering zeer goede communicatie. En als je vragen hebt en de klantenservice belt wordt je zeer vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen.

Jokidoki 23-10-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort

Eerlijk advies, goede service en voordelig

Eerlijk advies en goede service. Persoonlijk en klantgericht! En mooie prijsgunstige acties. Erg tevreden met aangeschafte laptop.

adrie 23-10-2018 Via de website gekocht

snel en compleet

de shop is toegankelijk en is duidelijk en service snelheid en beschikbaarheid ook in de echte winkel zelfde verhaal duidelijk in de service en dienstverlening correct en het klopt!! ook de service achteraf is prima en afhandeling van grote klasse

Jeroen 23-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Snelle levering en compleet. Producten zijn makkelijk te vinden en te vergelijken incl. reviews voor een goede keuze. Prijs is goed ten opzichte van andere winkels.

Mandy 23-10-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Goede service

In de winkel goed geholpen toen ik er naar vroeg. Hielpen vervolgens het gekochte product te dragen naar de auto.

Lotte J. 23-10-2018 Via de website gekocht

Verschrikkelijke service

Eerste levering van wasdroger kwam BCC met een ijskast aangezet, nieuwe afspraak 4 dagen later ingepland. Deze belde BCC 1 dag van tevoren af omdat het product niet meer op voorraad was. Nieuwe wasdroger besteld die 4 dagen later bezorgd zou worden. Deze levering is wederom niet geslaagd, omdat ze zogenaamd voor de deur stonden maar toen ik ging kijken niemand daar was. Poging drie stond voor vanochtend ingepland, maar zojuist ben ik gebeld dat de bezorgers de droger zijn vergeten in te laden in de bus...........
Hierover om 9.00 's ochtends gebeld dat de levering (wederom, na drie keer) niet zou lukken vandaag. Ontzettend slechte service en onvriendelijke man aan de telefoon gehad die me niet verder kon helpen. Ik ben absoluut niet te spreken over deze winkel.

René 23-10-2018 Via de website gekocht

Goeie prijs, beetje traag, maar uiteindelijk zeer tevreden

+ Freebees inleveren om mee te kunnen betalen, dat is echt een voordeel! qua prijs zat BCC bij de betere en dat ze het komen brengen en aansluiten voor gratis is ook echt een dikke plus. De Bezorgers waren zeer vriendelijk en werkten correct.

- Op de site staat : voor 22:00 besteld, morgen in huis! Houdt in de gaten dat dit niet helemaal opgaat bij grotere apparatuur die door de bezorgdienst worden bezorgd. Tot aan de betaling stond er bezorgen de dag erna en bij de bevestigingsmail stond er opeens woensdag.

- Om vervolgens BCC te bereiken was moeizaam. telefonisch niet te bereiken, de chat ging heul traag en Facebook heb ik nog steeds geen reactie.

+ Uiteindelijk krijgt BCC van mij een dikke voldoende want alles is geregeld en ik heb een goeie droger voor een goeie prijs binnen 48 uur.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd

Rafaël 23-10-2018 In de winkel gekocht
Apeldoorn

Geweldige klantenservice

Vandaag een 65 inch Samsung TV en een additionele Sonos beam aangeschaft bij het filiaal in Apeldoorn (Europaweg) waarbij zeer vriendelijk en professioneel zijn geholpen. De verkoper was hier zeer technisch onderlegd. Bij thuiskomst ontdekten wij dat dit model TV bij meerdere aanbieders goedkoper werd aangeboden.
Na het sturen van een e- mail naar de desbetreffende vesting ontving ik dezelfde dag nog een uitleg over laagste service garantie bepalingen en zal ik voor het teveel betaalde bedrag worden gecompenseerd door terugbetaling.

BCC verdient een dikke pluim voor de Aftersales service welke zij hebben aangeboden. Hier kan menig andere bedrijven een voorbeeld aan nemen!👍🏻👍🏻👍🏻

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Lotte 23-10-2018 In de winkel gekocht
Veghel

Fijne service

Fijne service, aardig en behulpzaam personeel. Meteen geholpen en goede uitleg. Kom graag weer terug.

Erica 23-10-2018 In de winkel gekocht
Veenendaal

Goed advies en vriendelijk

We hebben meerdere malen in de winkel aankopen gedaan. Altijd was er een vriendelijke en kundige verkoper. Bijzonder goede en geduldige uitleg gehad over de verschillen van de laptops. Ook de service is snel en goed.

Marco 22-10-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Top service bij bcc

Ik ging met een idee naar de winkel om een bepaalde laptop te kopen en werd daar op een eerlijke manier op gewezen dat ik voor de zelfde prijs toch beter een ander merk en type zou nemen.dit gaf mij een zeer positieve indruk van de verkoper die daar mee hielp.en nee dat heeft niets te maken met overhalen om dat type kwijt te raken.gewoon top van BCC👍👍👍

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Goed 22-10-2018 In de winkel gekocht
ZUTPHEN

Vriendelijk, redek

Al gedurende langere tijd goede ervaringen. tijd en aandacht voor de klant.
Vriendelijke dienstverlening. Voldoende maar niet echt
goed ingevoerd over het aan te schaffen artikel.

Lee 22-10-2018 In de winkel gekocht
HELMOND

Prima service

Makkelijk in de omgang en snel geholpen. Deskundig advies, gewoon een prima service! Kom hier al jaren en zal zeker terug blijven komen.

Prinsen 22-10-2018 In de winkel gekocht
HENGELO OV

Een super service

Op de site gekeken waar het product leverbaar was. BCC Hengelo was voor ons dicht bij.
Ruime parkeer gelegenheid voor de deur.
Vriendelijke en snel geholpen door een medewerker met kennis van zaken.
Super service.
BCC- Hengelo is echt een aanrader.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Treur 22-10-2018 In de winkel gekocht
den helder

Uitstekende service

Goed advies en uitleg over het product. Het betreft hier een labtop van lenovo
BCC heeft de labtop tijdig en op correcte wijze afgeleverd.
Kortom we zijn erg tevreden en bevelen BCC aan in onze familie en vriendenkring.

P Dam 22-10-2018 In de winkel gekocht
Goes

Goed en op tijd geleverd

Goed kwalitatief personeel ,goede kennis van producten, assortiment in de winkel is erg gevarieerd en voldoet aan de vraag

Louise de vriend 22-10-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Super service, wat een ervaring!!!!

Mijn zoon heeft voor zijn verjaardag een half jaar geleden een box gekregen. Helaas kon deze niet meer draadloos worden gebruikt. De bon hadden we niet meer , gelukkig nog wel het afschrift. Super blij dat we gebruik mochten maken van de garantie. BCC High Service!!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Boumates 22-10-2018 Via de website gekocht

Ongelooflijk!

Slechts een set stofzuigerzakken besteld waarvan je denkt, kan dit?? Bij BCC de set Miele stofzuiverzakken gevonden voor een hele scherpe prijs en gratis verzending! Meteen om en besteld. Zeer snelle levering en dik tevreden!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

L. Baadjou 22-10-2018 In de winkel gekocht
Heerlen

Goed advies en service.

Op basis van mijn gebruikswensen adviseerde BCC mij een andere printer dan ik in gedachten had. Een printer die ook nog eens goedkoper was.
Bij problemen met het installeren kreeg ik het juiste advies waardoor het installeren alsnog lukte.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Max S 22-10-2018 In de winkel gekocht
Breda

Fijnste elektronica in Nederland!

Al snel kom je voor elektronica bij de Media Markt terecht. Echter levert een bezoekje aan deze winkel me altijd veel stress op. Te veel keus, te weinig personeel en geen geweldig advies. Omdat ik weet dat dit bij jullie wel anders is, kom ik nu veel liever naar de BCC. Jullie prijzen zijn altijd scherp en daarnaast krijg ik bij jullie wel echt advies waar je wat aan hebt! De service is top en al met al ben ik dan ook heel tevreden over de BCC. Waar je in eerste instantie bij de Media Markt terecht komt, zou ik toch eerder verder kijken bij de BCC. Dan ervaar je pas echt koopplezier! +1 voor de BCC!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

W. Kwak 22-10-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Verkoper met weinig product kennis

Normaal zeer veel kennis bij de verkopers maar helaas deze verkoper wist echt niets. De vragen die ik stelde kon hij geen concreet antwoord opgeven.

Hennie 22-10-2018 In de winkel gekocht
BCC Zierikzee

Heel fijn vakkundig personeel

We waren in de winkel in Zierikzee en werden geholpen door een jongeman
Wat was dat een fijne jongen hij heeft ons super goed geholpen gewoon een heel fijne winkel met fijn personeel

Petra 22-10-2018 In de winkel gekocht
Oude haagweg den haag

Nette en vriendelijke service

De Bcc aan de oude Haagweg is een wat kleinere winkel. Hierdoor goed overzichtelijk en veel personeel. De klant wordt snel opgemerkt en er is direct hulp en advies als dit nodig is. Ook voor de oudere klanten wordt alle tijd genomen.
Met alle tijd en geduld werd een oudere dame geholpen bij haar aankoop. Tijd voor mensen is iets dat je niet overal meer ziet, maar bij de oude haagweg was er tijd

Ik ga hier zeker terugkomen!

RvE 22-10-2018 In de winkel gekocht
Arnhem woonboulevard

Heel kundig en prettig geholpen

Zowel in de winkel zelf als aan de kassa ontvang je op een prettige manier alle info die nodig is omtrent je producten. Ook het ontvangen van aankoopbewijzen via email is heel prettig zo gaan er geen zaken verloren.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Van Helmondt 22-10-2018 In de winkel gekocht
Bergen op Zoom

Goede uitleg in de winkel

We gingen naar BCC Bergen op Zoom voor een laptop waarop ook goed gegamed kon worden. We hadden al een beetje voorwerk gedaan maar in de winkel stonden toch andere modellen dan die we op de website hadden gevonden. De medewerker heeft ons goed kunnen uitleggen welke laptop voor ons geschikt zou zijn en welke minder en had duidelijk veel verstand van de verschillende modellen. Goede ervaring.

Bibi 22-10-2018 Via de website gekocht

Een tevreden klant!

Snelle levering en goede nette service!
Ook een applaus voor de monteurs die al die zware dingen 2 hoog moeten tillen!
Ik ben blij met de bcc en mijn nieuwe wasmachine!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martens 22-10-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Ruime keuze op een duidelijke site. Prijs aantrekkelijk en ruime mogelijkheden tot betaling. Snelle levering van bestelling!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

wves 22-10-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goede begeleiding

Verkoper had oor naar mijn wensen en had gelukkig ook eigen inbreng. Na onderling overleg gekozen voor en andere TV dan oorspronkelijk bedacht, maar door andere inzichten deze toch gekozen. Ook de begeleiding voor een passende soundbar van Bose viel in goede aarde.

Nina 22-10-2018 Via de website gekocht

Online bestelling tablet

Super snelle levering. Gister besteld en vandaag al in huis. Tablet word netjes verpakt. Je wordt op de hoogte gehouden via de mail. Levering volgens afspraak!