BCC - Reviews & Ervaringen

Op basis van 13767 review s geschreven in het afgelopen jaar

8.3

Wil jij ook anderen helpen door het schrijven van een review? Maak kans op een VVV cadeaubon t.w.v. van €50,-! Schrijf een review

Appie 27-09-2016 Online gekocht

Prima

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Order nummer 201609-4580484.
Bevalt goed goede service enz
Wel vervelend dat je hier 100 karakters moet invullen

Nick 27-09-2016 In winkel gekocht
Hengelo

Aanschaf laptop

Goede hulp, waarbij we goed geadviseerd werden! De verkoper had veel kennis en was er niet op uit de duurste laptop te verkopen. Wel wou hij de beste laptop voor mij aandragen.

Pluspunten

• Service
  • Kennis
  • Geen commerciele verkooppraatjes

Minpunten

• Onderbezetting

Jaap en Ellen 27-09-2016 In winkel gekocht

Prettige levering

201609-1543350
Heel knap om zo'n logistiek op te zetten dat je zaterdag in de winkel hoort dat de aankoop dinsdag al geleverd kan worden.
Tijdframe maandag middag ontvangen en dinsdagochtend belt de chauffeur dat hij er met 10 minuten is.
Ruilen van de apparatuur en het plaatsen binnen een half uurtje gebeurd zonder overdreven inspanning.
Nogmaals, mooie logistiek, knap hoor.

Richard 27-09-2016 In winkel gekocht
Almere

Snelle Jelle

Ging een verjaardagscadeau halen. Doordat ik al precies wist wat het zou worden was ik binnen 10 min de winkel in en uit. Wel verassend. Meeste van mijn aankopen bij de BCC duren veel langer, omdat ik vaak product informatie nodif heb voor ik een keuze maak.

Pluspunten

• Snelheid
  • Service

Minpunten

• Zelf inpakken van cadeau

BCC3 27-09-2016 Online gekocht

BOSCH SMS50D52EU

De online shop geeft voldoende informatie en is goed opgebouwd. De bestellen verloopt vlekkeloos.
Het is fijn dat je geïnformeerd wordt wanneer de bestelde goederen geleverd worden.

Pluspunten

• bestelgemak
  • levertijden via email
  • prijs prestatie verhouding goed

Minpunten

• bezorgen en installatie vaatwasser

N.Koolhaas 27-09-2016 In winkel gekocht
Almere-Buiten

Kobo aura ereader

Ik wilde graag een e-reader hebben omdat ik veel lees en de ereader toch makkelijker is om mee te nemen op reis ipv boeken. Ik heb besloten dit te kopen bij BCC omdat ik het allereerst een prettige winkel vind en altijd goed geholpen word. Vooral op technisch gebied krijg ik altijd goed antwoorden. Ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Vriendelijk personeel
  • Technisch personeel
  • Zeer klant vriendelijk

Gerard 27-09-2016 In winkel gekocht
Venray

Prettige koop

201609-7913146 We hebben na goede informatie een KTV gekocht. Geen verkooppraatjes maar goed advies ! Het was al de derde winkel die we bezochten , maar dit was de juiste

Pluspunten

• geen gezwam
  • goed advies
  • Verkoper begreep wat we wilden

Mevr. Meurs 27-09-2016 In winkel gekocht
Zutphen

No Frost Vries koel combinatie

Werd zeer vriendelijk geholpen en men nam de tijd. Kreeg ook eerlijk advies. En met 1 dag werd aankoop in huis geplaatst. Voldoet tot volle tevredenheid.

Pluspunten

• Ontdooid zichzelf
  • Zeer geluidsarm
  • Gladde voorkant, geen uitstekende handvaten
  • Zeer makkelijk in te stellen.
  • Goede garantieregeling

Minpunten

• Maar 2 echte laden + 1 plateau
  • Geen flessenrek
  • Deur opbergrekken hadden wat hoger mogen zijn.

Tim van Dongen 27-09-2016 In winkel gekocht
Breda

Goede service na defect product

Vandaag ben ik terug gegaan naar BCC met een 4 jaar oud product wat defect is geraakt. Erg fijn dat ze gelijk het product hebben getest en daarna hebben omgeruild voor een vergelijkbaar product. Ze hebben zelfs het prijsverschil van beide producten gecompenseerd met een extra product. Super Service!!!!!!
201609-4278559

Pluspunten

• Zeer goede service
  • oplossingsgericht

Paul Yff 27-09-2016 In winkel gekocht
Leidsenhage

BCC is geweldig (en goedkoop)

Ik ben vaste klant bij BCC, koop er 8 a 15 keer per jaar printers, beeldschermen, tv's, broodbakmachine, printpapier, stofzuiger, mobieltje, enz enz. Altijd voor de laagste prijs en met direct en op termijn prima service.

Pluspunten

• service
  • kwaliteit
  • voorlichting
  • goedkoop

Paul Yff 27-09-2016 In winkel gekocht
Leidsenhage

BCC is geweldig (en goedkoop)

Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Pluspunten

• service
  • kwaliteit
  • voorlichting
  • goedkoop

Frank van Rooijen 27-09-2016 In winkel gekocht
Vierhavenstraat Rotterdam

SERVICE EN VRIENDELIJKHEID

Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

ALTIJD VRIENDELIJK BEHULPZAAM EN VEEL KENNIS IN HUIS IK KOM EN KOOP ER GRAAG ALS HET ER NIET IS BINNEN ENKELE DAGEN IN HUIS EEN MAILTJE EN JE KAN HET OP KOMEN HALEN WAAR VIND JE DIT NOG

Pluspunten

• Vriendelijkheid
  • Behulpzaam
  • Goede kennis

Minpunten

• GEEN
  • GEEN

Frank van Rooijen 27-09-2016 In winkel gekocht
Vierhavenstraat Rotterdam

SERVICE EN VRIENDELIJKHEID

Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

EEN BETERE ZAAK IS ER NIET BCC IN ROTTERDAM AAN DE VIERHAVENSTRAATVRIENDELIJK BEHULPZAAM ALTIJD ALLES IN HUIS ZO NIET BINNEN ENKELE DAGEN IN HUIS MAILTJE EN OPHALEN WAAR VIND JE DIT NOG

Pluspunten

• Goede kennis
  • Vriendelijkheid
  • Behulpzaam

Minpunten

• GEEN
  • GEEN

Yolanda 27-09-2016 In winkel gekocht

Samsung T580 Wit bij BCC

201609-1543429
• Gemak: Duidelijke website waar je de producten makkelijk kan vinden op naam en type.
Bestellen is eenvoudig de stappen doorlopen.
Betaling is een fluitje van een cent en de producten worden keurig voor je klaar gezet om af te halen of je hebt ze de volgende dag in huis als het verzonden wordt.

Service: Indien product niet voorradig is wordt je keurig op de hoogte gehouden wanneer de verwachte lever datum is.
Producten worden kosteloos toegezonden.
Over het algemeen weet het personeel waar ze het over hebben.

Assortiment is ruim en de prijzen zijn concurrerend met andere grote elektronica zaken.
Winkels zijn overzichtelijk ingericht en assortiment is ruim aanwezig. Kijk vooraf wel even op de website of het benodigde product in de winkel van uw keuze voorradig is

Pluspunten

• klantgerichtheid
  • ruime assortiment
  • prijzen

Fam Ket 27-09-2016 In winkel gekocht
Alkmaar

aankoop e raeder

Betreft ordernummer 1772350.
Ik had juni 2015 een e reader van kobo gekocht bij BCC. Het scherm hiervan is stuk gegaan en omdat ik dacht dat er één jaar garantie op zat wilde ik een nieuwe kopen. Heb uitgelegd dat ik dezelfde weer wilde kopen omdat de oude mij zo goed beviel maar dat het scherm daarvan stuk was. De verkoper vroeg mij of ik deze stuk was gegaan binnen twee jaar waarop ik bevestigend antwoordde. Hij adviseerde mij om de oude op te halen thuis omdat ik deze gewoon kon omruilen omdat er twee jaar garantie op zit. Geen vragen over hoe het stuk gegaan was, ik kreeg gewoon een nieuwe. Super service. De verkoper had ook niks kunnen zeggen.

Over het assortiment: het product was aanwezig en ik kon hem direct meekrijgen. Er waren meerdere e readers van dit assortiment aanwezig. De prijs was lager dan in de geldende folder. Waarschijnlijk was dit omdat de e raeder ergens anders goedkoper was. Ik heb hier niet om hoeven vragen. De prijs was dus zeker concurerend.

Gijs 27-09-2016 In winkel gekocht
Roosendaal

Eitje

201609-6921801
De gekozen TV was niet meer op vooraad, alleen het exemplaar dat in de winkel stond. mocht kiezen, of meteen een online bestellen of het exemplaar uit de winkel meteen meenemen. gekozen om TV uit winkel meteen mee te nemen. netjes geregeld.

Pluspunten

• doen wat belooft wordt

js 27-09-2016 Online gekocht

telefoon dect

De dect telefoonset aangekocht via bcc.nl. De bevestigingsmail kwam pas een aantal uur later, maar de volgende dat keurig afgeleverd!

Holm 27-09-2016 In winkel gekocht
Hellevoetsluis

Huawei

Vriendelijke mensen, ruime sortering, goede bereikbaarheid; veel gratis parkeerruimte. Jammer dat het product niet thuis af tel leveren was waardoor we het moesten ophalen in de winkel. Terwijl in de voorwaarden staat dat ALLE producten thuis kunnen worden bezorgd..dus dat was niet waar. Helaas is de klantenservice slecht te bereiken; lang wachten.

antoon peerenboom 27-09-2016 In winkel gekocht
amersfoort

heer antoon peerenboom

BCC is een een winkel waar ik de meeste elektronica koopt dit is de eerste keus,
goed personeel en goede keus en uitstekende uitleg.
niet altijd in voorraad maar bestellen het direct voor je,
ordernummer : 201609-2261945

LvE 27-09-2016 In winkel gekocht
Oss

Goede service, snelle levering

In het filiaal Nijmegen-Centrum ben ik uitstekend geholpen met het uitzoeken van een nieuwe laptop. De medewerker nam ruim de tijd om de dingen uit te leggen waar ik op moest letten. Helaas was de laptop in dat filiaal niet op voorraad.

Online stond weergegeven dat het filiaal in Oss wel voorraad zou hebben. Helaas bleek het hier om 2 showmodellen te gaan. De laptop is online besteld en werd de dag erna zonder problemen geleverd.

Ordernummer: 201609-5787451

Pluspunten

• Goede informatie
  • Snelle levering
  • Klantgericht

Minpunten

• Niet op voorraad

Veronique 27-09-2016 In winkel gekocht
Amersfoort

Nespresso apparaat van magimix

201609-2261661
Snelle service en had mijn kapotte apparaat bij me en de medewerker liep naar me toe om het apparaat over te nemen. Apparaat doet wat hij moet doen maar service verraste mij.

Pluspunten

• Service
  • Klantvriendelijkheid

Jan R. 27-09-2016 Online gekocht

J.R

Alles is volgens afspraak afgehandeld wasmaschine binnen weggezet en de oude meegenomen. Nog een sms ontvangen van de tijd van levering.
ordernummer: 201609-4579459

Wendy 27-09-2016 Online gekocht

Snelle levering bestelling

2 dagen voor de vakantie met spoed op zoek naar een reisstrijkijzer. De vakantie periode is zo'n beetje voorbij en deze reisstrijkijzers waren nergens in de omgeving op voorraad.
Vervolgens online bij BCC een reisstrijkijzer voor een leuke prijs. 'S avonds om 21:00 heb ik het strijkijzer besteld en de volgende middag had ik de bestelling in huis! Gelukkig door de snelle levering van BCC nog op tijd om mee op vakantie te nemen.

Gert-Jan 27-09-2016 In winkel gekocht
Amersfoort

Aankoop laptop HP 15 AY035ND

201609-2261829
Zondag besteld, dinsdag ophalen. (niet thuis afleveren omdat enkel bij ophalen BCC kado bonnen ingeleverd konden worden). Was het inwisselen van bonnen online mogelijk dan hadden ze een 10 gekregen.

Pluspunten

• Degelijke uitleg
  • Vlotte hulp
  • Eerlijke vergelijking

Minpunten

• geen BCC kado kaart online kunnen inwisselen

wkruyt 27-09-2016 In winkel gekocht

W.Kruyt

Vakkundige bediening en goede hulp om een oplossing te vinden. Deze winkel heeft een groot assortiment. Tevens kan ik iedereen aanbevelen om hier zijn benodigde inkopen te doen

Diana 27-09-2016 In winkel gekocht
Spijkenisse

Samsung koelvriescombinatie RB31FERNDSA/EF (RVS)

Hele mooie koelvriescombinatie ....erg stil.....veel ruimte erin....en die uittrek lade is ook erg handig....hij is groter als mijn vorige ben er erg blij mee.

• Groot
  • Led verlichting erg mooi
  • Uittrek lade erg handig

HJA te Naarden 27-09-2016 In winkel gekocht
Muiden

Prettig winkelen

201609-4927626
Voor de aankoop van een Bosch inbouw oven werden wij vlot en deskundig geholpen bij BCC in Muiden. Onze vragen werden goed beantwoord. De prijs was zeer concurrerend en de levering aan huis ging bijzonder vlot. We zijn tweemaal gebeld over het tijdstip en dat klopte precies. Voor eventuele problemen kan ik makkelijk even terug om te overleggen.

Pluspunten

• prettige bediening
  • snelle levering
  • gratis parkeren

Dhr. Peters 27-09-2016 In winkel gekocht
BCC Oss

Nette winkel en goede service

Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Bij aankoop van mijn airfryer ben ik goed geadviseerd over de werking van het apparaat.

Pluspunten

• Vriendelijke medewerkers
  • Deskundig advies

Luthra 27-09-2016 In winkel gekocht
Hoorn

Aankoop Samsung tablet

De wijze waar de verkoper ons benaderde en hielp was een voorbeeld van hoe het wel moet. Respectvol en met onverdeelde aandacht werd er naar ons geluisterd en werd op alle vragen een vakkundig antwoord gegeven. zeer professioneel in de afhandeling van begin tot eind. Ik zou niet weten hoe dit nog verbeterd zou kunnen worden.

ordernummer: 201609-3733377

Pluspunten

• vakkundig personeel
  • professioneel in de omgang
  • scherp geprijsd

B.v.d.Werff 27-09-2016 Online gekocht

Mijn ervaring met winkelketen B.C.C.

201609-4577680
Wij zijn eerst bij de BCC winkel op de Winthontlaan in Utrecht geweest om ons te orienteren.Deze winkel is gemakkelijk te bereiken,ligt aan de snelweg met eigen gratis parkeerplaats. Door de verkoper werden wij netjes geholpen en op zijn advies hebben wij de bestelling on-line in de web winkel van BCC gedaan.Het product dat wij wilden hebben was op voorraad en makkelijk te bestellen via een duidelijke en overzichtelijke website.Wel had ik nog enige vragen over maten en installatie en deze werden via een chat met een BCC medewerker netjes beantwoord.Alles is vlekkeloos verlopen zowel de betaling als de bezorging en dat heb ik ook wel eens anders meegemaakt.Toppie dus.

Pluspunten: Ik zeg wat ik doe en doe wat ik zeg,betrouwbaar.; Gunstige en concurerende prijs.; Produkt werd schadevrij afgeleverd

Pluspunten

• netjes en professionele begeleiding
  • Grote keus binnen het door mij gezochte product

Shanthy 27-09-2016 In winkel gekocht
Veenendaal

Echt zo blij met mijn aankoop

201609-2302971 Ben erg blij met mijn aankoop erg deskundig personeel ze hielpen met de laptop uit te zoeken en hielpen met de accesoires & ze waren goed op de hoogte van de nieuwste snufjes!

Pluspunten

• Behulpzaam
  • Deskundig
  • Informatief

Delanoootje 27-09-2016 Online gekocht

Perffecte service volgende dag in huis ??

Super webshop goedkoop maar ook nog is snelle service en in de winkel zijn ze altijd klant vriendelijke super 😎

Pluspunten

• Snelle service
  • Goedkope prijs
  • Goeie verzending

R.M van stijn 27-09-2016 In winkel gekocht
Purmerend

BCC

201609-5107820
Prima geholpen, vriendelijk en een goed advies.
Minpuntje- lange wachttijd voordat ze je kunnen komen helpen.

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Productkennis
  • Goed advies

Minpunten

• Duurt lang voordat ze kunnen komen helpen

Rene 27-09-2016 In winkel gekocht
Sittard

AEG wasdroger T86597NIH

BCC winkel om de hoek, product op internet gevonden en in de winkel kunnen bekijken. Duidelijke tekst en uitleg over het product van BCC medewerker

Pluspunten

• Snelle service
  • Klant vriendelijk

Wicher 27-09-2016 In winkel gekocht
Apeldoorn

Prettige, vriendelijke en ter zake kundig personeel

Ordernummer: 201609-003539299.
We hebben gekozen voor de winkel in Apeldoorn, omdat het dichtst bij harderwijk ligt. We werden op zeer vriendelijke wijze ontvangen, en hebben ons uitgebreid laten informeren over koelkasten en vrieskasten. Hier waardevolle informatie gekregen om de juiste keuze te maken. We hebben uiteindelijk dezelfde dag nog via de webshop de spullen gekocht die we nodig hadden. we zijn we nog de winkel uitgegaan met een nespresso koffieapparaat. Was een leuke aanbieding, met een zeer vriendelijke verkoper. Hebben koffie geproefd in de winkel.

Pluspunten

• Vriendelijke en terzake kundig personeel
  • uitstekende voorlichting

Minpunten

• aankleding van de winkel zou iets mooier kunnen

Salden 27-09-2016 In winkel gekocht
BCC Beek

Aankoop artikel

In een BCC winkel (en ook online) vind je alles wat je nodig hebt met het nodige gemak. Vind je iets niet dan zal er altijd iemand zijn die je helpt. De garantiepapieren worden ter plekke uitgeprint en aan de kassa is het dan snel gepiept. Als je de 1ste keer bij BCC koopt moet je je gegevens nog invullen maar dat is ook heel snel gedaan. Bij een volgende aankoop zijn je gegevens nog steeds bekend. De BCC winkel ik bezoek is heel goed te bereiken. Ik voel me in de winkel altijd weer op mijn gemak en wil ik alleen maar kijken, dan is dat ook geen probleem. Je kan rustig je gang gaan. Elke stap die je doet is heel duidelijk. Ik prijs BCC aan.

Geert Korthouwer 27-09-2016 In winkel gekocht
Arnhem

Correcte aflevering en goed advies

Ordernr. 201609-3680341
Het advies van de verkoopster was zeer goed en alles was vrijblijvend. De aflevering was ook volgens de afgesproken tijd via SMS
De bezorger nam zelfs even de tijd om na te zien of het product niet beschadigd was ,omdat er een kleine deuk in de doos zat, maar het piepschuim had de magnetron veilig beschermd.

Pluspunten

• Goed advies
  • Correcte aflevering
  • Vriendelijkheid

piter 27-09-2016 In winkel gekocht
leeuwarden

Draadloze speakers harman en kardon

ordernummer: 201609-5689047
Leuke medewerkers, goede prijs en kwaliteit verhouding. De winkel is wat rommelig en oud. Wel erg ruim en een groot assortiment. Uiteindelijk kopen we altijd onze artikelen bij bcc. Het grappige is er zit een mediamarkt tegenover.

Pluspunten

• ruim assortiment
  • aardige mensen
  • goede prijs

C.Oudshoorn 27-09-2016 Online gekocht

Lenovo Laptop

De vergelijkingsfunctie is duidelijk en het is een betrouwbare winkel. Je kan zo goed zien wat het beste product is voor je specifieke wensen.

201609-7280558

Tristan 27-09-2016 In winkel gekocht
muiden

Samsung hwj355

201609-4927680
Ik heb gekozen voor de winkel omdat het de enige is waar ik nog gratis kan parkeren.
en altijd tevreden over hoe ik word geholpen ik mocht bijvoorbeeld deze soundbar goed testen in de winkel.

Pluspunten

• gratis parkeren
  • locatie

Mw C 27-09-2016 Online gekocht

Mw C

201609-7277753
BCC had scherpste prijs, gratis aflevering en volgende dag levering. Veel goede ervaringen met BCC zoals witgoed, daarom was de keuze snel gemaakt voor BCC. Wederom snelle en correcte service. Kan t iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Snel
  • Werd gratis boven gebracht

Jolanda 27-09-2016 In winkel gekocht
Hengelo

Topper

Erg vriendelijk personeel, goede uitleg over product en de levering was erg snel. Ze hebben alle tijd voor jou en laten zich niet afleiden door anderen
Product 201609-4134267

Tomvb 27-09-2016 Online gekocht

Online bestelde Samsung A3

201609-7276682
BCC was de goedkoopste en na de betalig via Ideal kreeg ik al een mailtje dat mijn product klaar lag.
Goede en snelle service

• Snelheid levering

fam Hamers 27-09-2016 Online gekocht

Review BCC webwinkel

ordernummer: 201609-4578830.

Goed opgezette webwinkel. De gegeven product-omschrijvingen zijn duidelijk.
Snelle levering, daarbij is de mogelijkheid om de exacte leverdatum zelf te kiezen erg prettig. Terugkoppeling m.b.t. de status van de levering is goed.

Pluspunten

• keuze leveringsdatum
  • korte levertijd mogelijk
  • overzichtelijk product-assortiment

Hans 27-09-2016 In winkel gekocht
Doemere

Keurig en snel geholpen

Na het bekijken van een aanbieding voor een laptop, naar de BCC winkel in Doemere gegaan. Hij was in voorraad. De verkoper liet wat features zien van de laptop. De verdere afhandeling was vlot en terzake doende. Jammer dat de prijs verkeerd in hun computer stond en ze een tweede keer de factuur moesten opmaken. Verder verliep alles vlekkeloos.

jos 27-09-2016 Online gekocht

BCC ordernummer 4579076

Op Vrijdagavond Diepvrieskast online besteld maandagmorgen precies op de juiste tijd afgeleverd door 2 vriendelijke bezorgers die de diepvries ook nog netjes op de goede plaats wilde zetten terwijl ze dit niet hoeven doen.

VanGils 27-09-2016 In winkel gekocht
TIlburg

Zeer tevreden

201609-8018945.
Keurig op tijd ontvangen, dag voordien een mail met de tijden waarop het product geleverd zou worden en 20 minuten voor de bezorgtijd een telefoontje dat ze eraan kwamen.
Alles netjes naar boven gebracht, aangesloten en oude product meegenomen.
Geen verpakking achtergelaten.
Ik ben super tevreden.
Ook het product is supermooi en tegen de beste prijs

Eric 27-09-2016 In winkel gekocht
BCC in winkelcentrum Oostpoort

Goede service BCC

Ordernummer 201609-7163937 In deze winkel schieten de verkopers je snel te hulp en hebben ze grote kennis van de producten. Indien het product niet voorradig is dan zorgen ze ervoor binnen korte tijd voor dat het product in de winkel komt en houden ze je goed op de hoogte via de mail als het product binnen is. Ik ben erg tevreden over de snelle afhandeling.

C bovens 27-09-2016 In winkel gekocht
Bcc beek limburg

Bcc smegg

Dit filiaal is super vriendelijke hulp goede uitleg en ook nemen ze tijd genoeg leggen het product goed uit ook over de garantie de aflevering thuis ook prima vriendelijk persoon in een woord geweldige zaak BCC in winkelcentrum Makado in Beek Limburg bedankt

esther 27-09-2016 In winkel gekocht
zoeterwoude

Wat een goede service om 10 uur gebracht

Goede service uitleg en precies op de afgesproken tijd bezorgd aangesloten en al aangezet zo blij. Ook de uitleg was top