BCC - Reviews & Ervaringen

Deze score is berekend op basis van 9942 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

HBMU 21-11-2017 In de winkel gekocht
Deventer

Uitstekende service

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Direct en deskundig geholpen. Zeer Goede info en bijzonder vlotte levering van onze wasdroger. Eind van de middag bezocht ik de winkel. De volgende dag, vroeg in de ochtend werd de bestelde wasdroger thuis afgeleverd en geinstalleerd.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wendy Dumas-John 21-11-2017 In de winkel gekocht
AMSTERDAM

Geweldig service, good contact

Delivery was on time. Driver even called to say he was on the way. Got an email mail.mail with all the information and my bond online.

bas 21-11-2017 In de winkel gekocht
Bilderdijkstraat

Top service!

Ik ben heel prettig geholpen door een waanzinnig aardige en buitengewoon kundige medewerker van BCC. Geloof dat hij Reijnier heet. Wat een topper is dat. Echt een baas. Vraag naar deze koning als je in de winkel bent!

Mike 21-11-2017 In de winkel gekocht
The wall utrecht

Nette bezorg service

Netjes een belletje geven dat ze er met 10 min zijn.
Alleen jammer dat ze de tijd indicatie van de bezorging pas op dezelfde dag vroeg in de ochtend geven.

Lucardie 21-11-2017 In de winkel gekocht
Apeldoorn

Prettige sfeer, goed advies,scherpe prijs

Het was rustig, we werden door een medewerker prettig en deskundig geholpen. Daar we vragen hadden konden die allemaal uitgelegd worden en werden we naar alternatieven geleid om ook die te beoordelen. Uiteindelijk zijn we geslaagd voor een (iets duurder) alternatief dat hij ons -tegen een scherpe prijs- aanbood. Na een kopje koffie werden we met de aankoop tot de auto begeleid! Al met al een prima winkel, maar dat wisten we al, want we kwamen er niet voor het eerst.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mart 21-11-2017 In de winkel gekocht
Oss

Goed advies en prima service

Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Vanwege het goede advies en de scherpe prijzen kom ik regelmatig bij BCC terug. Ook nu een deskundig advies van een vriendelijke medewerker.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Kaylee 21-11-2017 In de winkel gekocht
Den Bosch

Super service!!

Ik kwam in de BCC voor een specifieke combimagnetron. Eerst ben ik zelf gaan kijken of deze er tussen stond. Helaas zag ik de magnetron die ik zocht er niet tussen staan. Een vriendelijke medewerker sprak mij aan en vroeg of hij me ergens mee kon helpen. Ik liet hem een foto zien van de magnetron die ik bedoelde. Vervolgens zei hij meteen dat ze deze wel gehad hebben, dus dat het wel zou kunnen zijn dat deze nog achter stond. Meteen keek hij in de computer om de voorraad te bekijken. En jawel hoor, de combimagnetron stond nog achter in het magazijn! De vriendelijke medewerker heeft deze meteen voor mij op een steekkarretje gezet en is hiermee met me meegelopen naar de kassa. Hier kon ik meteen afrekenen, heel erg fijn. Daarna gaf de verkoper aan graag de grote, zware doos naar mijn auto te brengen, dit deed hij dan ook met een vriendelijke, grote lach op zijn gezicht. Hij bracht de doos naar mijn auto en heeft op elke mogelijke manier de doos in de auto proberen te krijgen tot het lukte. Ik ben ontzettend tevreden over de winkel en de klantvriendelijkheid. Ik zou deze winkel aanbevelen aan iedereen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Stuart 21-11-2017 In de winkel gekocht
Middelburg

Echt aan te raden

Ten eerste, aangetrokken door het gratis inbouw van mijn nieuwe vaatwasser.
Service in het winkel was perfect (geen schoolverlater zoals bij de concurrent)
Levering en inbouw op mijn verzoek zonder problemen uitgesteld en later in overleg netjes op een andere datum vast gesteld.
Leverdatum en tijd doorgegeven via de email en 10 minuten vooraf gebeld door de monteur dat hij onderweg was.
Ingebouwd door twee heel aardig en beleefde medewerkers.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marja 21-11-2017 Via de website gekocht

Geweldig in 1 woord !

Gemakkelijke website alles ging hup hup en de levering was de volgende dag al terwijl we 's avonds laat pas bestelde suoer

Evelien 21-11-2017 In de winkel gekocht
Vlaardingen

Goede service

Goed geholpen bij aanschaf van een laptop. Duidelijke uitleg wat de verschillen waren tussen de laptops en welke de verkoper mij aan zou raden. Rustige winkel en de verkoper nam rustig de tijd. Niets gehaast en goede service.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tevreden klant 21-11-2017 In de winkel gekocht
Veenendaal

Wij zijn uitermate tevreden hoe we geholpen zijn

Geweldig goed voorgelicht en kennis van zaken DANKJEWEL wij zijn uiterst tevreden.
Komen zeker terug als klant.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bart 21-11-2017 Via de website gekocht

Heel snel geregeld!

We hebben ‘s avonds om 9 uur een wasdroger besteld, de volgende ochtend om 9:30 stond hij bij ons op zolder. Gratis bezorgd en aangesloten en ‘s morgens om 7 uur een SMS met de exacte bezorgtijd.

Fré 21-11-2017 In de winkel gekocht
Alexandrium

Alles klopte!

Voor het eerst bij BCC!
Enorme goede ervaring:
Keurige 'no nonsens'- winkel, zeer vriendelijk, deskundig personeel en snelle, duidelijke berichtgeving over de levering!
Nog nooit zoiets meegemaakt, 's morgens een mail met de plusminus tijd dat ze zouden komen en kwartier van te voren een telefoontje! 'We zijn er bijna'!
Geen hele dag thuiszitten en maar wachten!
"De warme douche" voor BCC!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

BS 21-11-2017 In de winkel gekocht
cuijk

Netjes en snel geholpen

net voor sluitingstijd binnen
demo was niet mogelijk ivm geen signaal
krijg dab radio mee met garantie bij niet voldoen kan hij binnen twee weken terug met geld terug

A van Alewijk 21-11-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

3 weken moeten wachten op droger Siemens.

Levering duurde 3 weken. Zou 1 week zijn. Zelf weer naar BCC moeten gaan om te vragen wanneer hij zou komen.

Juvens 21-11-2017 In de winkel gekocht
Veenendaal

High Service - Low Price

Top winkel met top advies, alles uitstekend goed. Ik ben goed geholpen en heb een prima werkend product voor een super prijs gekregen.
Bedankt!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

H.s 21-11-2017 In de winkel gekocht
Purmerend

Ze nemen de tijd voor je

Deskundig advies gehad .nemen de tijd voor je .Je kan de spullen vasthouden en zien. En is niets duurder als in een webwinkel.

Jacco 21-11-2017 In de winkel gekocht
The Wall

BCC: Zeer goede Service en een eerlijke prijs

Bij BCC heb je deskundig & vriendelijk advies en wordt er goed k & meegedacht. Vervolgens wordt de wasmachine door vriendelijke bezorgers thuisgebracht & vakkundig geinstalleerd. Wij zijn nu een zeer tevreden klant!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A.Peters 21-11-2017 In de winkel gekocht
Veghel

Geweldig geholpen bij aankoop laptop

Al eerder aankopen gedaan bij BCC. Nu een laptop/notebook aangeschaft. Geweldig geholpen door uitstekende verkoper. Nam uitgebreid de tijd en had duidelijk verstand van zaken. In aller rust kon overlegd worden. Zeer goede tips van uitermate vriendelijke en behulpzame verkoper. Een aanrader!!!!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Agnes van Dijk 21-11-2017 Via de website gekocht

Slecht personeel beleid

Waardeloos dat er 2 jonge werknemers zonder laadklep een vrieskist van 60 kg uit de auto moeten zien te tillen. En op een lullig steekwagentje afleveren. Zegt voldoende over de mentaliteit van dit bedrijf. Laatste aankoop bij BCC.

Schilthuizen 21-11-2017 In de winkel gekocht
Oosterhout

haal al jaren alles bij BCC. Vriendelijk en vakkundige hulp.

De winkel is uitstekend te bereiken, altijd (vrij) parkeren en zoals gezegd is de hulp professioneel en vriendelijk. Tevens vind ik het héél goed, dat als je hetzelfde product elders goedkoper hebt gezien, je het hier voor dezelfde prijs krijgt! Als je ons thuis 'BCC' roept kom er alle hoeken en gaten: "ja, wat wil je van me.......".

Roy Tims 21-11-2017 In de winkel gekocht
BCC Den Helder

Geweldinge service en perfect geholpen

Gewelige service goede voorlichting en perfect geholpen en alles was duidelijk ook wordt je er niet onder druk gezet als je gaat bealissen over een aankoop

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

T. van Zantvoort 21-11-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Heel nette service!

Ze hebben ruim de tijd genomen om goed en gedegen te helpen! Er werd ook niet geschroomd hier en daar iets aan te moeten sluiten of om te demonstreren! Top!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tulp 21-11-2017 In de winkel gekocht
BCC Amersfoort

Betrouwbaar, kennis van zaken en goede service

Aangeschaft een koelkast, vriezer en combi-magnetron.
1. Thuis werd door BCC alle maten opgenomen en deskundig advies gegeven over aan te schaffen apparatuur.
2. In de winkel met meetgegevens alle apparatuur kunnen bestellen ook weer door middel van deskundig advies.
3. Door het zeer accurate leveringssysteem van BCC werden de apparaten op de juiste datum en vooraf aangekondigde tijd geleverd en deskundig ingebouwd door de technici.
Als leken keken we als een berg tegen deze klus op, maar de mensen van BCC zorgden dat dit helemaal niet nodig was.
Ook het bedrag voor het meten thuis kregen we retour.
Let op BCC: We komen terug.
Dat heb je ervan als je je werk goed doet!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Matthijs 21-11-2017 In de winkel gekocht
Utrecht, Kanaleneiland

Snel geholpen aan een goede vriezer.

Eerste keer bij BCC was een goede ervaring. Er was snel een medewerker die meehielp en de aanschaf afrondde. Snelle levering (zaterdag besteld, dinsdag geleverd) op een dag die mij uitkwam. 's Nachts al een berichtje gehad wanneer de vriezer ongeveer geleverd werd, met een tijdframe van 2 uur. Tien minuten voor levering ook nog gebeld door de chauffeur.

Bert 21-11-2017 In de winkel gekocht
Hoogeveen

goede service, de nieuwe droger tot in de bus gebracht, Top

lekker overzichtelijk, met gelijk een goede info op het gebied van voorraad, prijs en kwaliteit en beste koop

ink 21-11-2017 Via de website gekocht

Voor je het weet staat het geïnstalleerd!

Online een nieuwe droger gekocht , tjonge wat een luxe. Niet door regen en wind naar de winkel.
En echt, s'avonds besteld , de volgende dag in huis. Geïnstalleerd en wel. Oude apparaat gelijk meegenomen. Alles weer netjes op z'n plek gezet. Ik ben een blij mens!
Goeie service BCC!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

HJ-Voortman 21-11-2017 In de winkel gekocht
Zutphen

Een betere winkel vind je in Zutphen niet.

Een mooie zaak waar die de betere merken in hun winkel hebben staan voor een scherpe prijs.
Vriendelijk personeel die weten waar ze over praten en een snelle en goede bezorging.

Zeer tevreden klant! 21-11-2017 In de winkel gekocht
BCC Amsterdam Plaza

Hele goede klantvriendelijke service

Veelzijdige keuze, goede ligging winkel, professioneel personeel in de winkel die de tijd nemen een en ander uit te leggen en kritische vragen in de goede zin beantwoorden, tevens ook een geweldige service bij het afleveren van het aangekochte product! Daarnaast, niet onbelangrijk, goede aanbiedingen in de winkel, welke zeer zeker kunnen leiden tot nieuwe aankopen!!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Gerard 21-11-2017 In de winkel gekocht
Barendrecht

Prima geholpen

Wij kwamen voor een tablet in de aanbieding, deze heft en verouderd besturingssysteem de verkoper gaf ons dat mee, zijn we blij mee. Hebben nu een iets duurder maar wel up to date aangeschaft.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Lex en Els uit Harderwijk 21-11-2017 In de winkel gekocht
Amersfoort

een echte winkel is te verkiezen boven een internetaankoop

De aanschaf van een wasmachine is een noodzakelijk iets. Bij BCC kregen wij uitstekend advies nadat de verkoper goed door vroeg over de eisen die wij aan een wasmachine stellen. Tot onze tevredenheid kwamen wij uit op een goed apparaat voor een redelijke prijs.
Opvallend was de goede kennis van zaken van de verkoper, waarbij wij op geen enkel moment het gevoel hadden dat er ons iets werd opgedrongen.
Hulde!

Bart 21-11-2017 Via de website gekocht

Had meer verwacht

Ik had een muis besteld voor de verjaardag van mijn vader. Deze heb ik voor het weekend besteld zodat die maandag zou binnen komen, precies op tijd. Deze werd echter maandag niet geleverd. Volgens de Track & Trace zou die opeens dinsdag binnen komen, loze beloftes dus. Nou, ik zorg dat ik dinsdag thuis ben, wordt het pakketje in de winkel onder ons afgeleverd, ipv gewoon aangebeld te worden. Niet eens een poging gedaan dus om het pakketje persoonlijk af te leveren. Ik ben beter gewend van ze, en hoop toch echt dat dit een volgende keer niet meer zo is, anders haal ik het wel ergens anders.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

j sloesen 21-11-2017 In de winkel gekocht
beek

goede service

klant vriendelijk uit leg voor 65plussers uitstekend
letten goed op wie aan de beurt is veel keuze in apperatuur

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Pierre 21-11-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

BBC Roosendaal

Goed advies in de winkel, er werd echt geluisterd naar wat wij wilden.
Bezorging ook keurig op tijd, 's ochtends een berichtje en voordat de bezorgers naar ons toe kwamen nog even een belletje.

Ot 21-11-2017 In de winkel gekocht
Barendrecht

Vriendelijke ,maar vooral deskundige medewerkers.

De verkoper ging met me mee langs alle apparaten, die ik wilde kopen. Dus niet voor ieder apparaat een andere verkoper. Hij nam alle tijd voor me.

Ricardo 21-11-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam Osdorp

Kennis van zaken en goede "ouderwetse"monteurs

Erg fijne winkel waar nog mensen met productkennis staan. Ik werd direct vriendelijk te woord gestaan en alle mogelijkheden inclusief de pro's and con's werden mij verteld. goed advies gekregen en snel geleverd door fantastische monteurs. Inbouwwerk is erg netjes afgerond

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Joost 21-11-2017 In de winkel gekocht
Bcc Arnhem-Zuid

Prima service

Prima uitleg over aanschaf diepvries, tafelmodel. Verkoper nam ruim de ruim de tijd en was vriendelijk en deskundig in kennis over het apparaat.
Betaling verliep prima en zonder problemen. Aflevering diepvries keurig op de aangegeven dag en tijd.

Hans, 21-11-2017 Via de website gekocht

Heel goede en snelle bezorging met inbouwservice!!!

Inbouw koelkast was defect na 10 jaar van andere leverancier bij aanschaf keuken. Online een nieuwe uitgezocht omdat we bij BCC goede ervaringen hadden met kopen van ook andere artikelen en inbouwen afwas machine de knoop doorgehakt. Monteur heeft opgemeten en 5dg. later onze keuze afgeleverd en snel weer ingebouwd en daarna gepind voor de betaling👍👍👍

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M.lan 21-11-2017 In de winkel gekocht
zwanenveld

vriendelijke en vakkundige hulp bij uitzoeken van product

vriendelijke en vakkundige hulp bij uitzoeken van product
een van de dichts bij zijnde winkel met veel keuze , en mogelijkheden op retourneren.

vakkundig personeel

Eelco 21-11-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Prima advies!

Meneer gaf prima advies en bracht de tv netjes naar de auto. Netjes rustig de tijd gegeven om onze keuze te maken

Tevreden klant na goed advies 21-11-2017 In de winkel gekocht
Beverwijk

Transparante verkoop met optimaal resultaat

De BCC Beverwijk is voor mij dichtbij maar niet alleen voor locatie maar ook vanwege complete assortiment en goede advies en service de zaak waar ik graag naar toe ga.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hageluk 21-11-2017 In de winkel gekocht
Purmerend

Super

Dat is zeker een super service, en je weet precies waar je aan toe bent. Bezorging ging ook erg zorgvuldig.

Erna 21-11-2017 In de winkel gekocht
Woonboulevard Arnhem Zuid

Prima service

Een vlotte verkoper met goede informatiekennis.
Duidelijke uitleg en daardoor voor mij een goede koop van een mobiele telefoon.

Koos v. d. Reijden 20-11-2017 Via de website gekocht

Snelle aktie

BCC, is voor ons een zeer bekende en fijne winkel, dus ook geen twijfel mogelijk om naar de webwinkel te gaan, wij hadden snel een artikel nodig om dit voor een verjaardag te geven, wij waren zo blij dat wij weer voor BCC gekozen hadden want binnen 24 uur hadden wij het pakket keurig verpakt in huis dus lag ons cadeau gelijk al klaar om dit vanavond mee te nemen. BCC jullie zijn super!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J. Koek 20-11-2017 In de winkel gekocht
Son En Breugel

Bijzonder goed geholpen.

De winkel is goed ingericht. Bij onze keuze zijn we goed geholpen door 1 van de medewerkers. Hebben mede daardoor gelijk de knoop doorgehakt en zijn tot aankoop overgegaan.

Wan 20-11-2017 In de winkel gekocht
Lelystad

Zeer goed geholpen en een duidelijke uitleg

De enige en echte electronica zaak van Lelystad met een groot assortiment dus altijd kans van slagen. Deskundig personeel. Al je vragen worden met kennis beantwoord.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Elly 20-11-2017 In de winkel gekocht
BCC WOENSEL

Prettige electro zaak

Bij de nieuwe aankoop van een koel-vrieskast werden we op een gezellige en deskundige wijze door het personeel geadviseerd en werd er geluisterd naar onze eisen. De winkel is overzichtelijk en prettig qua inrichting.

Ronald 20-11-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Slechte service

Als je iets koopt en dat is niet op voorraad in de winkel moeten ze hem opsturen. Ze werken met DHL en die heeft mn aankoop terug gestuurd naar de afzender zonder dat ze aan de deur geweest zijn. Ik geef aan bij BCC dat ik van de koop af zie omdat ik het een slechte zaak vindt. Moet ik wachten tot het weer bij hun binnen is voor ik mijn geld terug krijg. Ik moet dus wel betalen voor iets wat ik nog niet heb en hun wachten met betalen tot ze het binnen hebben.
Dit is erg klant onvriendelijk.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Frans 20-11-2017 In de winkel gekocht
BCC op Ekkersrijt in Son en Breugel

Echt klantvriendelijk

Na te hebben rond geneusd op internet en ook al in een andere winkel te hebben gekeken zijn wij weer terecht gekomen in de winkel waar we al zo'n goede ervaring hadden. De BBC op Ekkersrijt. De dame van de koffiemachine wist ons alles te vertellen over de apparaten. Tips, handigheidjes en adviezen tot en met de bonen. Een apart stencil om de melk voor de cappuccino te maken. Kortom beter kan het niet. Hier komen wij vaker! Ze keek verder ook nog op internet of de machine ergens anders goedkoper was en wees op het feit dat het binnenkort 'black Friday' is. Als onze aankoop wordt afgeprijsd kunnen we daar alsnog gebruik van maken. Wat wil je nog meer!

van der Moolen H 20-11-2017 In de winkel gekocht
Beek

verkoop

Winkel zeer nabij woonhuis. Gratis parkeren. Overzichtelijke zaak.
Vriendelijke geholpen, gemotiveerd en deskundig.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -