BCC - Reviews & Ervaringen

Deze score is berekend op basis van 14453 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.5

M.Plugers 24-05-2017 Via de website gekocht

BCC maakt zijn naan en faam meer dan waar!

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Al jaren klant bij BCC en telkens weer word je op een prettige manier geholpen.
Zowel in de winkel als via de webshop.
Vandaag besteld is morgen in huis werd er aangegeven, en jawel de volgende dag stond ik mijn baard al te trimmen in de badkamer met mijn nieuwe aanwinst.
Kwaliteit/prijsverhouding is prima.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Anita 24-05-2017 In de winkel gekocht
Den Bosch

Geweldige service

Ik ging naar de bcc voor een senseo apparaat, helaas was hij niet op voorraad. Via de winkel online besteld en netjes de volgende dag bezorgd. Zeer vriendelijk personeel en goede service.

M.van de Bunt-Zijl 24-05-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Vriendelijke benadering van winkelmedewerkers, veel keus in apparaten waarbij je goed geadviseerd wordt.

Mo 23-05-2017 In de winkel gekocht

Fijne winkel met correcte vakkundige medewerkers

Fijne winkel met correcte vakkundige medewerkers die alle moeite doen en verstand van zaken hebben. Verschillen tussen diverse producten worden uitgelegd en de prijs is nooit hoger dan bij andere winkels

Casper 23-05-2017 In de winkel gekocht
Delft

Goed advies, vriendelijke service

Er werd ruim de tijd genomen voor goed advies van product zelf en zeer nuttige tips over toepassing en andere punten waarbij gelet moet worden op gebruik. Ik kon bovendien een steekwagen lenen om het zware artikel naar huis te brengen, wat vlakbij is.

J de Kort 23-05-2017 Via de website gekocht

Super service!

Online ben ik goed geholpen via de onlinechat, xxxx van vestiging almere heeft mij uitstekend online te woord gestaan! Heb m'n product nu al in huis,super!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

H.Massink 23-05-2017 In de winkel gekocht
Beek

zoals hier al beschreven, Geweldige service en uitleg.

alles is bij BCC is gewoon goed geregeld, zoals klant vriendelijk en een goede uitleg en zijn niet op dringerig, ik raad zeker eens langs te gaan.

van der Wall 23-05-2017 In de winkel gekocht
Barendrecht

Super service, alles was zo geregeld

Top winkel, goeie service en snelle levering! Thuisbezorgd en het wasmachine tot de zolder gebracht en aangesloten!

LARO LELYSTAD 23-05-2017 In de winkel gekocht
Filiaal BBC Lelystad

Uiterst klantgericht.

Bij de aankoop van het beoogde product werden hoofdzaken heel goed gedetailleerd uitgelegd, het beoogd product werd zelfs vergeleken met een soortgelijk product, op een uiterst klantvriendelijke wijze en vooral klantgericht en oplossingsgericht. Chpaeu BBC Lelystad

Pluspunten

• Klantenservice

MaartenHo 23-05-2017 In de winkel gekocht
BCC Den Haag Haagweg

Super service

Bij binnenkomst gelijk aangesproken door vriendelijke winkelmedewerker, daarna opzoek naar m'n koelkast. Er was veel keus in de winkel, mijn huiswerk kwam goed van pas. Mijn model stond erbij, goed prijs. Gelijk besteld en vandaag geleverd. Oude KK werd meegenomen door vriendelijke en vakkundige medewerkers. Toppie

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Isabelle 23-05-2017 In de winkel gekocht
Alexandrium

Uitstekende verkoper!

Parkeer gelegenheid voor de deur en de service was uitmuntend! De verkoper had de nodige kennis en kon mij zelfs wat extra tips en tools vertellen. Ook was hij meedenkend naar oplossingen. Echt een geweldige ervaring!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

R.Greve 23-05-2017 In de winkel gekocht
BCC Helevoetsluis

Prima geholpen fijne zaak

Via zijn vriend die pas de zelfde tv had gekocht
Kwamen we bij samsung even gekeken op internet bij BCC
Hij wilde hem eerst bestellen, maar ik zij we kunnen er ook even heen rijden. binnen 1 uur zat mijn zoon aan zijn nieuwe tv klasse

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Cor Smit 23-05-2017 In de winkel gekocht
Delft

Goeie sfeer. Prettig winkelen. Kan rustig rondkijken. Prima.

Zie titel. Soms kan personeel wat alerter zijn. Maar over het algemeen prettig winkelen en heeft medewerker kennis van zaken.
Dik tevreden.

J.Vlassak 23-05-2017 In de winkel gekocht
Veghel

SUPER

Na een rustige warme ontvangst werd er goed geluisterd naar onze wensen.
Een eerlijk advies werd gegeven en de verschillen werden duidelijk uitgelegd.
De afwikkeling van de koop was fijn.

Peet 23-05-2017 Via de website gekocht

Bijzonder Contente Consument

Pas een IPad en een waterkoker gekocht. iPad via internet, waterkoker in winkel. In beide gevallen is de aankoop naar volle tevredenheid gedaan. BCC is voor mij een prima winkel, de medewerkers hebben verstand van zaken, dus kom ik er zeker terug.

Hellen 23-05-2017 In de winkel gekocht
Almere Buiten

Zeer meedenkend personeel en super service!

Hele fijne winkel met deskundig personeel. Zeer goede service en snelle reactie op vragen! Erg tevreden. Normaal koop ik altijd online maar een ritje naar de BCC is zeker de moeite waard. Wij zijn erg tevreden

Ingrid 23-05-2017 In de winkel gekocht
Balkweg

Goede service

Fijne winkel en goede service
Wij gaan meestal naar BCC
Ook als je klachten hebt wordt je goed geholpen

Hoornist 23-05-2017 In de winkel gekocht
Filiaal Hilversum

Deskundig advies

Ik heb de fysieke winkel gekozen omdat je daar kan voelen en zien wat je koopt. Naast het voor mij nodige deskundig advies was ook de prijs heel gunstig.

Ilse 23-05-2017 In de winkel gekocht
Amersfoort

Top service en vriendelijk

Super service in de winkel! Wasmachine heeft nog een tijdje in de winkel kunnen staan voor leveren, geen enkel probleem!
Personeel wat de wasmachine kwam thuis brengen en installeren was ook erg vriendelijk

Marjolein 23-05-2017 In de winkel gekocht
Breda

Aangenaam verrast!!

Mijn half jaar oude Kobo ereader was gecrasht. Ik ben teruggegaan om te kijken of er nog wat aan gedaan kon worden. Omdat ik over twee dagen op vakantie ging was ik bang dat ik zonder moest gaan. Nadat ze zelf een en ander hebben geprobeerd was de conclusie dat ik een nieuwe kon uitkiezen. Vanaf gisteten ook weer twee jaar garantie. Super service!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Carla van den boogaard 23-05-2017 In de winkel gekocht
alkmaar

Goede voorlichting, en service

Wordt prima geholpen door de medewerkers, en goede service als er wat aan de hand zou zijn!
Goede prijs voor de artikelen, en snelle levering

D. Ranselaar 23-05-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Super service

Wij komen al jaren bij BCC. Het is een goede winkel, met een ruim assortiment en we worden altijd goed geholpen. De producten waarvoor wij komen zijn ook altijd op voorraad. De garantie is prima, 2 jaar en eventueel bijkopen.
Een aanrader voor iedereen!

Bep Dinkgreve-Hesp 23-05-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende service

BBC voor goed advies vriendelijke medewerkers en uitstekende prijzen. Maakt niet uit waar en met wie je contact hebt. Zowel winkel als webshop en zelfs het hoofdkantoor.

Anoniem 23-05-2017 Via de website gekocht

Stroeve communicatie

BCC is een van de weinige winkels die niet moeilijk doet over bezorging van witgoed op 4 hoog zonder lift - een groot pluspunt als je simpelweg een wasmachine nodig hebt op 4 hoog. De communicatie na onze bestelling verliep echter zeer stroef. De klantenservice is slecht bereikbaar, ook via whatsapp of twitter. Als je dan iemand aan de lijn krijgt zijn ze wel vriendelijk.

Op de dag van bezorging kwamen de bezorgers 2 uur te laat. Geen bericht van BCC, niets. Opniew proberen de klantenservice aan de lijn te krijgen. In plaats van je in de wacht te zetten verbreekt BCC gewoon de verbinding.

Uiteindelijk stonden stonden twee er zeer vriendelijke, maar uitgeputte jongens voor de deur die een werkdag van meer dan 12 uur achter de rug hadden. Dat zet wel vraagtekens bij de werkethiek van BCC wat mij betreft. Zij hebben de wasmachine naar boven getild en keurig op zijn plaats gezet en aangesloten.

Hoe dan ook, de wasmachine staat boven, maar BCC heeft helaas geen sterke indruk achtergelaten.

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Jaap 23-05-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Supersnel! En dat op zondag!

Op zondagochtend de dagactie voor een mooie prijs kunnen bestellen. Helaas was deze alleen in de winkels beschikbaar, waardoor ik deze alleen kon bestellen door 'm af te halen. Tot mijn verbazing kreeg ik rond 12.15 uur al bericht dat ik 'm kon afhalen bij mijn lokale BCC winkel. En dat op zondag!

Wim Huijbregts 23-05-2017 In de winkel gekocht
Breda

Echte sevice betaat!

De winkel van BCC straalt rust uit. Niet overvol en schreeuwerig. De medewerkers zijn zichtbaar aanwezig en aanspreekbaar maar niet opdringerig. Indien je dit wenst krijg je een gedegen advies. Duidelijk zonder poespas of opschepperige leuzen die je vanuit het concern moet opdreunen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Marjan 23-05-2017 In de winkel gekocht
Den Bosch

Wasmachine levering

Netjes afgeleverd en geïnstalleerd en oude machine meegenomen. Handig dat je s ochtends vroeg al weet tussen welke 2 uur ze komen leveren. Min puntje: vorig jaar koelkast geleverd met deukje erin en nu in de wasmachine 3 deuken.... Erg jammer!! Maar wel naar tevredenheid opgelost door allebei de keren een schade vergoeding uit te keren. Ben netjes geholpen, zowel in winkel als bij de telefonische schade afhandeling.

oskamp 23-05-2017 Via de website gekocht

prima service

koop al jaren alle electronica etc. bij de BBC winkel.
nu voor het eerst via internet en dat werkt ook perfect.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Eric 23-05-2017 In de winkel gekocht
Beverwijk

Uitstekend geholpen

De föhn waarvoor wij kwamen was niet in deze vestiging op voorraad. Direct besteld en thuis laten bezorgen.

Mw. N.S. Kors 22-05-2017 In de winkel gekocht
Hilversum

goede service!

Shop is goed, ok, ben in winkel geweest in de buurt, wat ik zocht niet voorradig (in de shop) dus op website (door verkoper) opgezocht en laten zien wat ik wilde en besteld! Zaterdag besteld, maandag in huis, bestelling te volgen via internet (track & trace) en keurig op tijd afgeleverd!
In de winkel via de website gekocht!

Andre 22-05-2017 In de winkel gekocht

Super service

Geweldig geholpen bad een tv gekocht blikt deze veel te groot te zijn kon hem zonder problemen omruilen. Echt goede en vriendelijk personeel.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Tommy 22-05-2017 Via de website gekocht

Low prices high service

Eerst via kieskeurig.nl gekeken welke vaatwasser ik het beste kan aanschaffen. Ik heb daarna de vaatwasser online besteld bij Bcc.nl. Direct na de bestelling kwam ik erachter dat dezelfde vaatwasser bij de concurrent €40,- goedkoper was. Contact opgenomen via de chat van bcc en hier het verschil kenbaar gemaakt. Na controle van de medewerker had hij mij geadviseerd om van de chat en van de prijsverschillen een print screen te maken en de volgernde dag naar een vestiging van bcc te gaan om daar het verschil in contanten op te gaan halen. Dit vandaag gedaan en zonder probleem het geld gekregen.
Dus ze komen hun slogan meer dan waar.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

M. 22-05-2017 In de winkel gekocht
BCC Heerlen

Goede service in de winkel en bij levering.

Vriendelijke, goede informatie in de winkel. De wasmachine was in een andere winkel nog 50 euro goedkoper en dit werd direct van de prijs afgetrokken.
Leveringsinformatie en levering verliepen prima. Sms en mail 's morgens. Telefoontje 15 minuutjes voordat ze kwamen. Alles volgens afspraak. De wasmachine werd aangesloten, droger erop. Toen de bezorgers vertrokken kon ik direct de eerste was draaien.

Anouk Thijssens 22-05-2017 Via de website gekocht

Briljante winkel

Winkelpersoneel is zeer gedreven om van iedere klant een tevreden klant te maken. Dit zie je niet veel meer. Chapeau !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

H. Gomersbach 22-05-2017 Via de website gekocht

duidelijke webshop en levering de volgende dag

alles perfect telefoontje voor de levering de webshop is eenvoudig en overzichtelijk.
het personeel welke de koelkast leverde was vriendelijk.
de levering was gratis

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Pinkie 22-05-2017 In de winkel gekocht
Hengelo

Vriendelijk met kennis van de producten

De service is goed. Mensen die er werken hebben kennis van de producten en nemen de tijd boor je. Je hebt niet t gevoel dat ze je wat opdringen. Een grap of grol wordt op prijs gesteld.

Boshuis 22-05-2017 Via de website gekocht

makkelijk winkelen!

De site is zeer overzichtig. Vandaag besteld, morgen per post binnen. OF nu betsellen en na een uur in de winkel ophalen. Erg makkelijk!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Henk van den Brink 22-05-2017 In de winkel gekocht
Veenendaal

Zo als gebruikelijk top service van BCC

Ondanks de beperkte bezetting in de winkel wordt er ruim de tijd genomen voor advies en uitleg, Top winkel

Pluspunten

• Retourproces
  • Vakkundigheid personeel

D.P.de Vries 22-05-2017 In de winkel gekocht
Hengelo

Goed advies door een vriendelijke en deskundige verkoper.

Heb gekozen voor BCC om het grote assortiment en deskundig personeel. Eventuele nazorg is ook uitstekend.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

terence 22-05-2017 Via de website gekocht

Waardeloze klantenservice! Eerste en laatste keer BCC

Via Internet webshop van BCC een DAB radio besteld, stond op levertijd 1 a 2 dagen. Gekozen voor levering op filiaal Tilburg (zodat we niet thuis hoeven wachten op de pakketdienst). Na 2 dagen via Whatsapp geprobeerd status informatie te krijgen. Pas na 20 uur reactie en daarna op mijn directe reactie weer pas 8 uur later nog een keer reactie. Levering naar winkel ging ook fout dus uiteindelijk 8 dagen moeten wachten op een model wat sneller binnen had moeten zijn.
Kortom slechte ervaring en kanaal misleidende kanaalsturing.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Ana Ernesto 22-05-2017 In de winkel gekocht
Oosterhout NB

Keurig geholpen!

Vriendelijk geholpen door YY. Eerst bij de huisapparaten geholpen met het uitzoeken van een stofzuiger en strijkapparaat. Daarna moest ik naar beneden kijken naar een laptop. YY is met mij mee gelopen om advies te geven over een laptop. Daarna heeft hij mij netjes geholpen aan de kassa! Keurige jongen, vriendelijk en beleefd!
Ik ben zeer tevreden over mijn aankopen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Dennis 22-05-2017 Via de website gekocht

Snel, betrouwbaar en goede prijs

Product was makkelijk besteld op de site, met voldoende informatie bij de beschrijving. Het product werd na 1 dag geleverd, naar de levertijd die op de site stond. Ik werd voldoende op de hoogte gehouden over de stand van mijn bestelling en ben er tevreden met de staat waarin het geleverd werd.

M lenssen 22-05-2017 In de winkel gekocht
Heerlen

Verkopers kletsen met elkaar

De winkel is oké en overzichtelijk. Verkopers hebben het vooral druk met elkaar.het is er zelden druk.

Ladydi32 22-05-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Vriendelijke en behulpzame medewerkers

Ben een vaste klant kom graag bij jullie winkelen door de goede service maar ook de medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam

Noor 22-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Duidelijke info op de site.
Alles afgehandeld conform gemaakte afspraak! Al vroeg in de ochtend een bericht over het tijdstip van levering en dan krijg je ook nog een telefoontje: we komen er zo aan!
Ben heel tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Ruud Schaad 22-05-2017 In de winkel gekocht
Zeist

Uitstekende service.

Mijn vrouw is blind en we zochten een magnetron die door haar te bedienen is. De verkoper nam alle tijd om te kijken welke magnetron daarvoor in aanmerking kwam. Chapeau....dat maken we ook wel eens anders mee.

HmeerNarcode 22-05-2017 Via de website gekocht

Prima, vlotte en vriendelijke afhandeling.

Voor BCC gekozen omdat zij de enige waren die op zaterdag en vrij nauwkeurig een tijd konden opgeven om mijn nieuwe vaatwasser af te leveren. Overzichtelijke website en ik werd prima op de hoogte gehouden over de voortgang van de bezorging per SMS en mail. Vaatwasser werd op de afgesproken tijd door 3 man sterk vakkundig en vriendelijk aangesloten en de oude mee retour genomen. Bezorgen, aansluiten en oude meenemen waren gratis! Volgende grote aankoop zeker weer bij BCC.nl.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Danielle Geurts 22-05-2017 In de winkel gekocht
Buitenveldert

Great Service!

As soon a second we entered the shop were offered help and were immediately able to find the product we were looking for with help from the staff who was able to review the different versions!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Jack 22-05-2017 In de winkel gekocht
Middelburg

goed geholpen

Wat voor produkt ik ook wil aanschaffen, bij BCC wordt ik altijd goed te woord gestaan. De verkopers hebben verstand van zaken en luisteren naar je wensen. Bieden eventueel ook goede alternatieven aan. Prima !

C 22-05-2017 Via de website gekocht

'The extra mile' gegaan voor ons!

Ondanks onze lastige trap, uitdaging aangegaan en wasmachine op zolder gekregen, gecheckt en aangesloten. En zonder schade! Andere webwinkel heeft deze moeite niet willen doen voor ons. BCC wel en alles is goed gegaan! Aanbevolen!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten