BCC - Reviews & Ervaringen

Deze score is berekend op basis van 11945 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.9

san 25-02-2018 Via de website gekocht

Snelle service en levering

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Sd kaart was niet op voorraad dus mailtje gestuurd: binnen 24u reactie dat hij weer op voorraad was. Direct besteld en volgende dag in huis. super snel!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rick 25-02-2018 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen, goede service

Via de webshop besteld en contact gehad via de website chat. Werd gelijk antwoord gegeven en krijg de juiste antwoorden op mijn vragen. Na kort gechat te hebben en alle benodigde informatie te hebben gehad natuurlijk het artikel gekocht. BCC, fantastische serves, weten waar ze het over hebben. Kan de grote concurrent nog enorm veel van leren!! Jullie hebben er een vaste klant bij!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Trust 24-02-2018 Via de website gekocht

Service!

Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

De levering qua product is goed , geen deukjes of iets dergelijks.

Alleen bij het bezorgen vind ik het niet kunnen wat ze hebben gedaan. Ik woon op 6e etage in een flat ze belde aan ik druk op de knop zodat ze naar boven kunnen komen , ik heb alvast mijn deur geopend vervolgens even snel wat weggooit in de vuilnis op dat moment hoor ik dat ze met iets hebben gegooit in mijn gang zie ik dat het mijn pakketje is van bcc.
Nou vind dat echt een slechte bezorg service en snel weg lopen ook. !
Daarom ook qua cijfer een 5 gegeven als dit niet was gebeurt had ik een 9 gegeven.

Voor de rest is alles op de website goed te vinden, het is overzichtelijk. Verschillende betaal mogelijkheden.

Tip: Zou een 10 zijn als je voor 12 uur kan bestellen en het zelfde dag thuis ontvangen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice

Sandra 24-02-2018 In de winkel gekocht
Zierikzee

Klantvriendelijk en professioneel advies

Persoonlijke benadering, klantvriendelijk en zeker professioneel. Goede service!
Zeer tevreden!
BCC kan ik aanbevelen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Anke 24-02-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort

Kennis van zaken

Al verschillende dingen gekocht bij BCC. Vriendelijk personeel met kennis van zaken, werken probleemoplossend, denken mee en deze persoonlijke aandacht zie je niet overal meer.

Anje 24-02-2018 Via de website gekocht

Beetje laat, maar super

De bezorging vond iets later plaats, maar verder je alles helemaal goed gegaan. Vriendelijke bezorgers en netjes geplaatst en aangesloten.

Vivke 24-02-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Vrijdag besteld en zaterdag gratis thuis bezorgd! Ze nemen zelfs het oude apparaat mee terug. Eén maar...er stond niet vermeld dat je het oude apparaat moest inpakken. Ik had er alleen een plastic zak om heen gedaan. Uiteindelijk hebben ze het mee terug genomen.

Sonja 24-02-2018 In de winkel gekocht
Cuijk

Goede service!

Klantvriendelijk deskundig personeel, goede producten voor een gunstige prijs. Goede adviezen over product.

edward 24-02-2018 Via de website gekocht

hele goede service

heb voor deze winkelketen gekozen omdat ik goede ervaringen al had met deze winkel en ook door de reviews die mijn mening bevestigde. Kijk heel vaak even naar reviews zeker ook van producten (nu een wasmachine die perfect werkt)

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Joanne 24-02-2018 Via de website gekocht

Goedkoop en betrouwbaar

BCC heeft een uitgebreid assortiment, lage prijzen en veel bestelgemak. De oude printer werd netjes meegenomen.

Van der Born 24-02-2018 In de winkel gekocht
Rijneke boelevard

Top service onwijs goed geholpen

Ben zeker goed geholpen en goed meegedacht over mijn wensen en samen voor en tegen afgewogen om tot eenvormig mij goede keuze te komen

Gerrit en Margo Stam 24-02-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Prima service

Werden uitstekend geholpen door vier. Het door ons uitgezochte product was niet vooradig in de winkel. Met behulp van de computer heefthij ons alles uitgelegd. Wij waren op vrijdagmiddag inde winkel. Hij bestelde het product en op zaterdag rond 12.00 uur werd het thuis afgeleverd. Tussen door heeft Ivar nog navraag gedaan of oversluiten van ons contract bij essent voorons lonend konzijn. Kortom prima service

Jim 24-02-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam Alexander

Geweldige service

We werden goedgeholpen. Vriendelijk personeel dat alle tijd voor je neemt. Ook was het personeel goed op de hoogte van de producten en kenmerken daarvan.

Mien 24-02-2018 In de winkel gekocht
Beek

Inderdaad. Geweldige service.

Mooie zeer ruime winkel in een mooi winkelcentrum. En geen parkeerproblemen. En dan het personeel dat zeer vriendelijk is. Goede voorlichting en prima kennis van zaken.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Uitstekende service. 24-02-2018 In de winkel gekocht
Sliedrecht

Erg Finn beholden.

Eerst even zelf rond gekeken. Toen aan een dame wat informatie gevraagd. Uitstekend geholpen en uiteindelijk zelf een goede keus gemaakt.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

60+ ers 24-02-2018 In de winkel gekocht
Apeldoorn - Europalaan

Vriendelijk

Neemt de klant serieus: luistert goed naar onze wensen en adviseert het juiste product met een scherpe prijsstelling. Kwaliteit en prijs in een goede verhouding. Wij zijn tevreden met dit advies en met het gekochte product.

Fred de Ruiter 24-02-2018 In de winkel gekocht
Emmen

In alle rust...

In alle rust geïnformeerd over onze aankoop: een dab radio met wekker-functie. We wilde een zuiver en vooral ook een fijn geluid. Drie types te horen gekregen waarbij er een als beste uit kwam. Dat is 'm geworden. Betaakd met vvv-card en dw rest aangevuld met pin. Nu thuis geïnstalleerd en tevreden met het resultaat.
Zeer tevreden!

Ronald 24-02-2018 In de winkel gekocht
Deventer

Snel en hulpvaardig.

Mijn oude monitor werd direct getest maar helaas er was inderdaad iets fout. Mag wel na 18 jaar! Goede informatie bij keuze voor een nieuw scherm. Zo loop je tevreden de winkel weer uit.

Ingrid 24-02-2018 Via de website gekocht

Snel geholpen

Duidelijke omschrijving, voldoende keus en prettig dat je weet in welke winkel er voorraad is.
Gekocht via de website maar in de winkel snel en vriendelijk geholpen.

margriet leusink 24-02-2018 In de winkel gekocht
b.c.c.hengelo.o.

geweldige service

eerst een AEG wasmachien uitgezocht, maar die stond lelijk in mijn nieuwe keuken. toch de stoute schoenen aangetrokken en eerlijk tegen de jonge mevrouw gezegd van de BCC hengelo.o.[afdeling wasmachienes en koelkasten} ZE ZEI: wij zijn pas tevreden als u tevreden bent!!!!! en mocht ik hem wisselen voor een duurdere SIEMENS....hij staat in mijn keuken veel beter....het oog wil ook wat....dank je wel mevrouw van de BCC!!..super service!!!!..margriet.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Topstar 24-02-2018 In de winkel gekocht
Leidschendam

Goede vaatwasmachine goed geregeld

Prima service. Op tijd. Netjes geinstalleerd. In winkel goed geholpen. Afspraken maken rond thuisinstallatie ging heel makkelijk. Niks aan te merken dus.

Mw.L.Moraal 24-02-2018 In de winkel gekocht
Venray

Team BCC-Venray is top

In Venray zijn verschillende winkels waar ik mijn apparatuur zou kunnen kopen. Maar omdat ik bij mijn eerste aankoop bij BCC-Venray heel vriendelijk geholpen ben, met name door Bart en de manager, ben ik terug blijven komen. Het team Venray zorgt werkelijk voor klanten binding en tevredenheid. Bij eerdere aankoop, was ik echter zeer ontevreden over de buitendienst, die kwamen met het verkeerde spul en niet passende schroeven, wat regelmatig schijnt te gebeuren. Ik heb ook nooit een antwoord terug gekregen op mijn schriftelijke klacht.

marianne 24-02-2018 In de winkel gekocht
loosduinseweg den haag

prima sevice

ik wist al precies wat ik wilde hebben dus het was snel geregeld eerst op de pc gekeken mijn broer geraadpleegd .In winkel advies gevraagd .

Handig eerst in de google kijken dan naar de winkel

Snoopy 24-02-2018 In de winkel gekocht
LEIDSCHENDAM

Super retour service

Geweldige service, hier kom ik vaker. men stelt klant centraal. zo zie ik het graag. gaan tot het uiterste.

Isla 24-02-2018 In de winkel gekocht
Ede

Geweldige service!

Gelijk bij binnenkomst kwamen er twee medewerkers op ons af om ons te helpen. Ze waren vriendelijk (maakten zelfs grapjes) en namen echt de tijd om ons te helpen. We hebben gelijk een garantie afgesloten.
Al met al een zeer prettige ervaring die aan te raden is!

GJ Kolkman 24-02-2018 In de winkel gekocht
BCC Bergen op Zoom

Geweldige service en aandacht voor de klant !

Bcc Bergen op Zoom heeft aandacht voor de klant, is zeer hulpvaardig met een uitstekende service. Daarnaast direct handelen als er vragen of problemen met gekochte product zijn.

Bruinsma 24-02-2018 Via de website gekocht

Goed verpakt en snelle levering.

Een kind kan de was doen! Goede, duidelijke website en snelle levering. Geen verbeterpunten. Zeer positieve ervaring. Vandaag een nieuwe bestelling geplaatst!

Joke Leer 24-02-2018 In de winkel gekocht
Filiaal Barendrecht

Vriendelijk en kundig personeel. Prima service.

Ik ben heel fijn geholpen met al mijn vragen en daardoor tot een goede aankoop gekomen.
De bezorging was ook prima. het is een goed systeem waarbij je precies weet wanneer de mannen komen en de installatie ging heel vlotjes.
Ik geef een 9 omdat er altijd ruimte voor verbetering moet zijn, hoe klein ook.

Sjaakafhaak 24-02-2018 Via de website gekocht

Prima verlopen.

Vaatwasser werd netjes op tijd geleverd, (iets te vroeg, maar daar werd netjes voor gebeld). Aardige lui die de vaatwasser er zo in hadden.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Léon Maassen 24-02-2018 Via de website gekocht

(aan de) top!

Ik zou er heel wat woorden aan kunnen spenderen, maar de volgende spreuk raakt ongetwijfeld de kern van het verhaal:
Overal gaan kijken en gelopen
en vanuit mijn stoel via BCC.nl het beste kunnen kopen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Evelien 24-02-2018 In de winkel gekocht
Zeist

Zeer goede service

De medewerkers zijn zeer enthousiast en zeer geduldig. Leggen alles duidelijk uit ook als je geen aankoop doet. Nemen ook alle tijd om e.v.t. aankoop te installeren.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Merel 24-02-2018 Via de website gekocht

Leuke bezorgmannen

Bezorging was op tijd en werd keurig, zonder klagen, 6 trappen omhoog getild. Aangezien onze bestelde droger bovenop een wasmachine werd geplaatst hadden wij al eerder een tussenkader aangeschaft. Deze werd nog even voorzien van rubbertjes voordat de droger er bovenop werd geplaatst en daarna ook nog extra vastgezet voor ons. Vriendelijk en net even die extra service was heel welkom :) Bedankt!

Sb 24-02-2018 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

De personeel van BCC was deskundig en klantvriendelijk door geven van korting en geven van advies, die ik heb aangenomen. Wasmachine Bosch was niet op voorraad, moest eigenlijk 15 dagen wachten, maar wasmachine was eerder gekomen dan verwacht en snel en goed aangesloten in mijn woning. Wasmachine is gemakkelijk te bedienen en je hebt schoon was.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Arjan 24-02-2018 Via de website gekocht

Perfect geregeld

Van A tot Z(ending) perfect geregeld.
Simpel zoeken op de site. Bestel proces kan haast niet makkelijker. Betalen. En geleverd op jouw gekozen dag, mooier kan haast niet

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

anneke 24-02-2018 In de winkel gekocht
Delft

goede voorlichting

We wilden eerst het apparaat in werkelijkheid zien voor we tot aankoop overgingen.
Helaas was het door ons gekozen apparaat niet aanwezig in de winkel maar we werden heel prettig geholpen en hebben toen een ander apparaat gekozen.

Jo klink 24-02-2018 Via de website gekocht

Mooi op tijd en een nette levering.

Nette winkel met een keurige bediening en goede waar voor je geld.
Een aanrader voor iedereen en bereikbaar voor ieder.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Corina van Daele 24-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Ik heb een nieuw fornuis besteld en aangegeven dat hij pas na 2 dagen geleverd moest worden. Aangezien de straat open ligt, heb ik daarom ook nog even gebeld om dat door te geven. Dat was allemaal geen probleem, ik kon dat nog telefonisch aan de bezorgers doorgeven. Op de bezorgdag werd ik lekker vroeg gebeld en een kwartier later werd mijn bestelling bezorgd. Ik had aangegeven dat het niet uitgepakt of aangesloten hoefde te worden, maar de mannen waren wel bereid om mij te helpen het fornuis binnen te zetten. Ik ben zeer tevreden met deze service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mloortje 24-02-2018 Via de website gekocht

Aankoop Samsung magnetron BCC

De shop is overzichtelijk en de gekozen Samsung magnetron was goed geprijsd. Dan daarbij vandaag besteld morgen in huis en tevens zouden ze mijn eigen magnetron meenemen.
Echter volgende dag niet geleverd. BCC geeft DHL (hun huiskoerier) de schuld en andersom en uiteindelijk heb ik na een week mijn product nog niet.
WhatsApp app klantenservice is vriendelijker dan de telefonische.
Ik ga er nooit meer bestellen!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Leen 23-02-2018 In de winkel gekocht
Spijkenisse

Prima service, heel vriendelijk en deskundig

BCC levert echt voor de goedkoopste prijs, prijs had ik al vergeleken met Mediamarkt en kreeg daarom ook direct deze prijs aangeboden.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Albert Melis 23-02-2018 In de winkel gekocht
Tilburg

slechtste service ook de klantenservice

Klantenservice slecht bereikbaar 5 weken moeten wachten op mijn bestelling terwijl
het online vandaag bestellen morgenin huis was.
Slechte koppeling tussen online winkel gewone winkelen klantenservice

MART BLOKLAND 23-02-2018 In de winkel gekocht
LEIDSENHAGE

hELE FIJNE EN SPONTANE HULP

Wij komen graag in de winkel van BCC in Liedsenhage. Wij worden altijd prettig geholpen. Nu ook weer werd er goed en duidelijk advies gegeven en de verkoper had alle tijd voor ons. Op de door ons meest simpele vragen werd professioneel geantwoord.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Paul 23-02-2018 In de winkel gekocht
Son en Breugel

Geweldige service

Direct werden mijn wensen in vervulling gebracht. Het apparaat werd voor mij gereserveerd en ik werd netjes gebeld om het op te halen. Kreeg er zelfs een pak bonenkoffie gratis bij !!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marjon 23-02-2018 In de winkel gekocht
Breda

Goede uitleg aan een computer leek!

Ik heb totaal geen verstand van computers maar door de duidelijke uitleg ben ik tevreden met een laptop naar huis

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ruud 23-02-2018 Via de website gekocht

Snelle goede service

Heb een nieuwe wasmachine gekocht via de BCC website. De volgende ochtend stond hij te draaien goede snelle service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Karin 23-02-2018 In de winkel gekocht
Sliedrecht

DESKUNDIG GEHOLPEN

BCC heeft veel op voorraad en de medewerkers laten je enerzijds rustig rondlopen en anderzijds geven ze grondig advies. wel een beetje drammerig op het verkopen van allerlei extra's .M aar een keer 'nee'zeggen volstaat.

Aad de Winter 23-02-2018 Via de website gekocht

Razendsnelle levering

Na een bezoek te hebben gebracht aan de gewone winkel van BCC twijfelden we even over welk apparaat we zouden kopen. Thuisgekomen keken we nog snel de specificaties na. Beslissing stond vast. Even dachten we erover terug naar de winkel te gaan. Waarom zouden we? De webshop van BCC benaderd en het gekozen apparaat besteld. "Voor 23.59 uur besteld" volgende dag in huis. BCC bewijst dat het kan. De bestelling was gisteren om 17.00 uur rond en zojuist om 15.30 had ik het apparaat in mijn bezit. Van verbazing liet ik het bijna uit mijn handen vallen. Zou zonde geweest zijn.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hendrik 23-02-2018 Via de website gekocht

BCC doet het goed

BCC heeft twee premium laptops van HP verkocht aan mij omdat ze 1) een goede winkel in Zeist hebben met geinteresseerd personeel, 2) de webshop binnen 18 uur de laptop kon leveren en 3) ze de btw teruggave voor mij eenvoudig regelden. Noch HP zelf noch een andere webshop kon deze service bieden voor de gelijke prijs. Ook telefonisch waren ze snel bereikbaar.

Bert Manden 23-02-2018 Via de website gekocht

Een fantastische service

Zeer snelle levering.
Chauffeurs zeer vriendelijk en erg goed op de hoogte van het product
en gaven goede uitleg.

Yilmaz 23-02-2018 In de winkel gekocht
Barendrecht

Aankoop vaatwasser

Winkel BCC is op korte afstand van huisadres Barendrecht. Verkoopster had ruime kennis en klantvriendelijk. Technische info vaatwassers net boven vloeroppervlak, dit zou beter kunnen.
Bezorging via de app perfect geregeld: afspraken worden keurig nagekomen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

R.D. Tijmensen 23-02-2018 In de winkel gekocht
Hilversum

Correct en goed georganiseerd verkoop- en leveringsproces.

Zeer deskundig verkoper, meer dan voldoende productkennis, goed gevoel voor noden klant, goed advies, precieze levering.