BCC - Reviews & Ervaringen

Deze score is berekend op basis van 13188 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.9

Herman 20-08-2018 In de winkel gekocht
Leeuwarden

Serieus geholpen

Vlot geholpen, goed geluisterd naar wat ik wou en prima product mee naar huis genomen.
Nette winkel, vriendelijk geholpen.

Jdeb 20-08-2018 In de winkel gekocht
Sliedrecht

Geweldige geholpen

Vandaag bij bcc geweest. Eerst via de chat contact gehad over een iPad en net in de winkel de iPad gekocht. Geholpen door een vriendelijke man en een goede deal gemaakt

angelique wegman 20-08-2018 Via de website gekocht

geweldige service

hele fijne site, alles online besteld waar heel duidelijk de informatie over de artikelen staat, hierdoor kan je bestelling niet fout gaan!

Rob Hensen 20-08-2018 Via de website gekocht

Levering op tijd, prima

Eindelijk een firma die doet wat ze verspreken, volgende dag levering. Ook is het bestellen eenvoudig, waardoor je niet onnodige zaken moet invullen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gouw 20-08-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Komen steeds terug bij BCC. Goede voorlichting en behulpzaam

Vriendelijk en behulpzaam personeel, geven goede voorlichting. Waren in een andere zaak waar de verkoper nauwelijks voorlichting kon geven dus toch weer voor BCC gekozen

Mike 20-08-2018 Via de website gekocht

Bijna goede service

Zaterdag voor 24:00 besteld, zou de volgende dsg geleverd worden. Nu kreeg ik zondag van DHL bericht dat het maandag werd bezorgd. Jammer, maar ook geen MSN overboord. Maandag netjes binnen de tijd geleverd.

Sonicare 20-08-2018 In de winkel gekocht
Lelystad

Goede service

Had heel snel een elektrische tandenborstel nodig en ik wist dat BCC Philips verkocht. Prima service. De verkoopster beantwoordde al mijn vragen. Met een goed gevoel heb ik de winkel verlaten.

Melanie 20-08-2018 In de winkel gekocht
Nijmegen dukenburg

Top service

Wat een top service. 4 weken geleden mijn tv afgegeven voor reparatie, moest inmiddels al terug zijn maar had nog niks gehoord. Naar de winkel gegaan waarna medewerker meteen naar de reparateur belde om opheldering te vragen. Na even aan de telefoon bleek dat mijn tv niet meer gemaakt kon worden en kon ik ter plekke meteen een andere uitzoeken.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Mar 20-08-2018 Via de website gekocht

Snel, transparant en effectief.

Zondag besteld, maandag in huis. Je krijgt continu mail met een update van je bestelling. Transparant, snel en effectief proces.

Ida 20-08-2018 In de winkel gekocht
veenendaal

geweldige service met kortstondig plezier

Ik ben keurig geholpen ook nadat mijn aankoop, een tostiapparaat, direct achter mijn rug werd gestolen,had tas achter mijn fiets gezet. bij het opstappen wilde ik tas pakken en weg was tie:( ben winkel weer in gegaan en werd vriendelijk te woord gestaan

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ientje 20-08-2018 In de winkel gekocht
BCC Veenendaal

Hele goede service

Wij hebben voor het eerst een bezoek gebracht bij BCC Veenendaal. Wij hebben een Nespresso-apparaat gekocht en een smartphone. Wij hebben hele goede en deskundige informatie gekregen van de medewerksters xxx en yyy. Echt top. Ze weten precies waar ze over praten!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

De Boer Slinger 20-08-2018 Via de website gekocht

Verdiend geen schoonheidsprijs

Via internet besteld en zelf de bezorg dag kunnen uitzoeken. Op de bezorg dag een mail en sms gekregen met dé bezorgtijd. Als het later word krijgt u een sms. Nou dik over de tijd en geen sms. Zelf maar gebeld duurde 10 minuten voor we iemand aan de lijn hadden en die vertelde dat de chauffeur vertraging had. 2 uur na dien was de levering. Zo slecht geregeld en fijn ook dat wachten.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Nina 20-08-2018 In de winkel gekocht
Oosterhout

Vertrouwd gevoel

Vandaag bij de bcc geslaagd voor mijn MacBook air! Deze had ik nodig voor mijn studie en als student zijnde wilde ik er zeker van zijn dat ik écht de goedkoopste had. Deze garantie konden ze mij bieden, wanneer ik binnen 2 weken een goedkopere tegenkom krijg ik ook nog het verschil terug, top! XXXX heeft mij ook alle informatie geboden over de extra verzekering die je bij bcc af kan sluiten, nu dus zeker 4 jaar goed verzekerd met deze laptop. Super blij mij. Thanks voor de service, moet goed komen met deze Mac! ☺️

Petra 20-08-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Mooie aanbiedingen en goede productvoorlichting

Voor de 3e maal een tablet aangeschaft, wederom een mooie aanbieding en goede prijs/kwaliteitverhouding. Overzichtelijke winkel en behulpzaam en adequaat personeel met goede en duidelijke antwoorden op mijn vragen inzake de verschillen tussen diverse producten en uitvoeringen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bastiaan 20-08-2018 In de winkel gekocht
Deventer

Vlotte goede service: bcc maakt z’n motto waar

Op zoek naar een redelijke laptop voor onze zoon kwamen we uit bij de webshop van de bcc. Bood de computer voor de laagste prijs aan. Betalen met de papieren vvv-bonnen kon, zo vertelde de telefonische klantenservice, alleen in de winkel. Niet in de webshop. Ze stelden voor bij de winkel in onze stad de aankoop te doen. Dat hebben we gedaan en de volgende dag werd de laptop thuis afgeleverd.

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• -

de gier 20-08-2018 In de winkel gekocht
den haag

bcc in de buurt

goede info in de winkel. vooraf app voor afleveringstijd op de afleveringsdatum.
nette installateurs.
snelle installatie.
jammer dat verkoper geen smartcard had geadviseerd want ik moest nu terug naar de winkel.

Willeke 20-08-2018 In de winkel gekocht
BBC Heerlen T Loon

Wauw! Supersnelle en duidelijke service :)

Vandaag ben ik in de winkel geweest. Ik wist precies welk product ik wilde kopen echter ik had enkele vragen over welk type het beste bij mijn gebruik past. De medewerker had erg veel kennis en kon mij goed en duidelijk het verschil uitleggen. Dit zorgde er voor dat ik een keuze kon maken waar ik heleemaal blij mee ben! Hartelijk bedankt voor de goede service :)

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter 20-08-2018 Via de website gekocht

BCC daar ben ik blij mee!

Overzichtelijke site, prijzen en service van goed niveau. Kortom; ik ben er goed geholpen en kom beslist terug voor mijn elektra-aankopen.

Yvonne 20-08-2018 In de winkel gekocht
Purmerend

Ruime keus

Ruime keus uit de TV toestellen en daardoor precies kunnen kopen wat we wilden.
TV kon gelijk mee omdat die ook nog eens op voorraad was. Top

C.vd Giessen 20-08-2018 In de winkel gekocht
Spijkenisse

snel geholpen

vond in mijn aankoop kleine sortering.ook weinig in opslag van dit product werd wel snel geholpen en heb voor deze winkel gekozen omdat hij in mijn woonplaats is dus ook makkelijk bij eventuele mankementen.maar verder tevreden

Willem 20-08-2018 Via de website gekocht

Helaas een te late levering

Levering liet 6 dagen op zich wachten; communicatie hierover was ook onder de maat, helaas. Ik heb mijn product uiteindelijk bij een collega aanbieder gekocht en de levering van BCC proberen te cancelen. Toen dit niet lukte heb ik hem uiteindelijk na een week ontvangen en teruggebracht naar de winkel. Ik neem aan dat ik mijn geld binnenkort wel terug krijg?

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

S 20-08-2018 In de winkel gekocht
Sliedrecht

Aardig personeel

Voor het eerst in deze winkel(Sliedrecht) en eerste indruk was dat het er netjes en logisch ingedeeld was.
Na even wachten (meerdere mensen voor mij) werden we daarna netjes geholpen met onze aankoop.
Ga vast en zeker nog keer terug

Duco 20-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Via consumentenbond de best -op prijs- presterende afvoerdroger gezocht. Dan kom je al snel bij de Indesit IDV75 uit. Door een eerdere zeer positieve ervaring met BCC, wederom voor hen gekozen. Wederom prima verlopen; bezorging op het afgesproken moment en droger netjes naar de tweede verdieping getild en aangesloten. Oude weer meegenomen. Vriendelijke bezorgers!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

GJvD 20-08-2018 In de winkel gekocht
Hoogeveen

Prima uitleg medewerker

Ik ben zeer te spreken over de goede en geduldige uitleg van de verkoper van bcc Hoogeveen. Ondanks mijn gebrek aan kennis omtrent laptops wist hij er een duidelijk verhaal van te maken.

Edwin 20-08-2018 In de winkel gekocht
Deventer

Das snelle service!!

Omdat mijn tablet niet meer goed oplaaadde ben ik naar BCC gegaan.Binnen 3 minuten had men de oorzaak gevonden en stond ik weer buiten! Oorzaak was een verkeerde stekker.
Dank daarvoor.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Baukje 20-08-2018 In de winkel gekocht
Leeuwarden

Erg vriendelijk, je wordt ook direct geholpen

Doorhet vriendelijke personeel en de niet zo zo mega grote winkel en toch van alles te koop ga ik hier graag heen

Jeroen 20-08-2018 In de winkel gekocht

Vlotte service

Vlot geholpen waar wel wordt gedacht aan alles
En niet gelijk wordt gepusht naar het duurste apparatuur maar een goed en betrouwbaar product wat je gewoon uitgebreid kan bekijken wat het apparaat kan en hoe jijzelf de bediening vind.

W Beemsterboer 20-08-2018 Via de website gekocht

Top service!

Prima levering, goede info voorafgaand aan de bezorging en snel handelen bij leveren! Oude apparaat mee, nieuwe staat al te draaien, blij mee!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

gre vrolijk 20-08-2018 In de winkel gekocht
bcc

goede service

snelle levering en netjes afgeleverd ben erg tevreden met de tv alles netjes aan gesloten zeer tevreden

Erika 20-08-2018 In de winkel gekocht
Leidsche Rijn The Wall Hertogswetering

Super klantvriendelijk en inhoudelijk goed geholpen

Inhoudelijk goed en supervriendelijk geholpen. Naast bovenstaande producten ook nog erg duidelijke uitleg over aanleg routers en WiFi in huis ontvangen. Verderop zit de Mediamarkt maar daar krijg ik nooit zulke goede uitleg als bij BCC.

Sven 20-08-2018 Via de website gekocht

Top prijs en een nog betere levering!

Wij hebben voor BCC gekozen i.v.m. de goede prijs en de beloofde service/levering van een wasdroger. De levering verliep soepel en de oude wasdroger werd netjes meegenomen. De wasdroger werd tevens op de wasmachine getild en netjes vast gemaakt aan de tussenplaat, aangesloten op het lichtnet en de condens afvoer werd ook netjes aangesloten.

Toen ik de volgende werkdag zag dat het product in prijs was verlaagd op de website van BCC heb ik direct contact opgenomen. Het prijsverschil wordt op dit moment behandeld waarna het terug gestort word op mijn rekening.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jesse 20-08-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Top service

Duidelijke informatie over het aangekochte product en super goed geholpen. Direct bij thuiskomst aan de slag!

Schellevis 20-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service!

Perfect om via de shop te bestellen, overzichtelijk, makkelijk en perfecte levering de volgende ochtend al! Zeer tevreden, kan niet anders zeggen

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lenie Toonen 20-08-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Geweldige service!

Super goed en net personeel!
Ze hebben verstand van wat ze verkopen, leggen alles heel duidelijk uit met voor- en nadelen van de apparaten.

Shira Hurenkamp 20-08-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website en snelle levering

Op de website kun je producten heel gemakkelijk vergelijken. De website is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Bestellen gaat gemakkelijk en levering is snel. Goede bevestiging per mail.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mouse 20-08-2018 In de winkel gekocht
Zeist

Zeer klantvriendelijk!

Toen ik me al even in de winkel bevond en wat rondkeek kwam er een aardige jongeman op me af met de vraag of ik alles kon vinden en of hij mij kon helpen. Omdat ik het altijd prettig vind om eerst zelf even rond te kijken kwam hij precies op het juiste moment. Ik zocht een nieuwe vaste telefoon en een printer. Hij heeft mij op en prettige en vriendelijke wijze geholpen en alle vragen beantwoord.

Weng Tung 20-08-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Vorige week vrijdag een wasmachine besteld !! Kon op zijn vroegst afgelopen donderdag geleverd worden. Krijg je in de nacht van woensdag op donderdag een sms met de tijd. Waren er al zonder dat ik zelf op de geleverde locatie aanwezig was. Werd belooft om het later op de dag te leveren niet dus vandaag gebeld dat hij pas donderdag geleverd kon worden !! Lekkere high service

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Blij met vriezer 20-08-2018 Via de website gekocht

Eigen bezorging punctueel, maar onflexibel

Door enorme drukte kon mijn bestelling (op voorraad en direct leverbaar) pas anderhalve week later bezorgd worden op een doordeweekse dag. Online zou het mogelijk zijn om de bezorgd aan te passen, maar dat werkt niet in via je mobiele telefoon. Bellen kwam ik niet bij de juiste klantenservice en terugmailen gaat naar een no-reply adres. Uiteindelijk heeft mijn partner een vrije dag moeten opnemen, want een vriezer kun je ook niet bij de buren laten bezorgen. Wel kwam de bezorger netjes binnen het tijdvak dat was doorgegeven.

Het apparaat zelf werkt naar verwachting en ben ik tevreden mee. Ook werd ik per (no reply) e-mail netjes op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Daarnaast vond ik de prijs kwaliteit verhouding beter dan bij de concurrent.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

a. hoekstra 20-08-2018 Via de website gekocht

buitengewoon goed geholpen

de shop is gekozen als de dicht bij zijnde. goed en kundig geholpen en de levering was ook razendsnel

Deigo 20-08-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort

Hele fijne service

Er werd goed geluisterd naar wat ik zocht en er werd uitgelegd welke keuzes ik zou kunnen maken en wat goed bij mij zou kunnen passen.
Er werd niet verkocht om te verkopen maar geadviseerd en keuze werd bij mij gelaten.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jeroen 19-08-2018 Via de website gekocht

Alles goed geregeld

Zij hadden de laagste prijs voor de koelvries combinatie en we weten uit ervaring dat bij deze webshop meestal alles soepel verlopt

Patrick 19-08-2018 In de winkel gekocht
Veenendaal

Snelle levering

In de winkel een koelkast uitgezocht. daar ook even gekeken naar een zelfde soort voor een betere prijs. Toen we die vonden bij hun op de site, hebben ze even voor ons vergeleken en de veel goedkoper geregeld met de zelfde specificaties als de duurdere.

Wilma 19-08-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Hele goede service

Zeer vriendelijk en kundig personeel in de winkel. Snelle en goede service en ook heel hulpvaardig bij het wegbrengen van de zware spullen naar de auto

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mayra Hondema 19-08-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Super goed geholpen!

Goed geholpen en gezellig gepraat tijdens het invullen van alle informatie, met een kopje koffie/thee. Goeie expertise en goede prijs/kwaliteit verhouding. Prettige sfeer en goeie communicatie. Erg tevreden!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Burt 19-08-2018 In de winkel gekocht
BCC Almere doemere

Zeer goede uitleg gehad

Ik had wat vragen omtrent het verschil tussen een aantal stofzuigers,mijn gedachten waren uitgegaan naar een DYSON maar wou toch wel het verschil weten tussen de verschillende stofzuigers, ik heb hele goede uitleg gehad en ben toch uiteindelijk weggegaan met een DYSON en ben er zeer tevreden over

G.Verburg 19-08-2018 In de winkel gekocht
Muiden

Heel vertrouwd en onze winkel

Vriendelijke medewerkers met goede kennis van zaken en de prijs is ook geweldig, als klant wordt je serieus genomen .

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Harry.nl 19-08-2018 In de winkel gekocht
Veenendaal

Goede service

Goed geholpen, kreeg uitgebreid antwoord op al mijn vragen en goed meegedacht over nodige accessoires. Aanbevolen wat ik nodig had , niet wat het duurste was.

Uitstekende service 19-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Tijdstip levering klopte en binnen no time geinstalleerd nadat deze wasmachine voor mij naar boven was gedragen.

Snah 19-08-2018 In de winkel gekocht
Beverwijk

profesioneel geholpen

overzichtelijke winkel, met voldoende personeel, zodat je vlot geholpen wordt, goede kennis, personeel weet waarover ze praten

Thijs 19-08-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam alexandrium

Goed en enthousiast geholpen

Niet opdringerig maar wel attent personeel, gewoon fijn. Vragen werden correct beantwoord en er werd duidelijk persoonlijke aandacht aan ons besteed.