BCC - Reviews & Ervaringen

Deze score is berekend op basis van 12252 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.9

Cor Willemse 23-04-2018 Via de website gekocht

Pas op voor: "Winkelen en Sparen"!!

Ik heb een e-reader gekocht via de website van BCC en afgehaald in de winkel. Dat is gelukkig allemaal prima geregeld en goed gegaan. Bij de betaling op de site kwam ik wel iets heel vreemds tegen wat ik absoluut niet bij BCC vind passen. Bij de betaling kun je namelijk korting krijgen van EUR 20 op de eerstvolgende aankoop. Klonk aantrekkelijk totdat mij gevraagd werd om mijn bankrekening. Na me verdiept te hebben in te kleine lettertjes zou ik lid worden van 'winkelen en sparen'. Gelukkig zag ik het op tijd en kon ik nog annuleren. Op internet kom je veel negatieve reacties tegen over dit 'winkelen en sparen'. Ik vind het een erg klantonvriendelijke en BCC-onwaardige manier van klanten (in een fuik) lokken. Voor je het weet zit je aan een abonnement van EUR 15 per maand vast.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

roos 23-04-2018 Via de website gekocht

Wasmachine AEG geleverd door BCC

De machine werd al na 1 dag bezorgd, dat was top! ik had bijbetaald voor laten aansluiten op reeds aanwezige trekschakelaar. Dit kreeg de bezorgdienst echter niet voor elkaar. Ook hadden ze de plastic stukken om de waterslang netjes aan de machine vast te maken niet gebruikt. Na een telefoontje kreeg ik de volgende dag de installatiedienst op bezoek. Die sloten de wasmachine aan, maakten de slang netjes vast en vertelden mij dat de bezorgdienst haar werk niet goed heeft gedaan en dat het waarschijnlijk een smoes van hen is geweest dat ze het aansluiten niet voor elkaar kregen. Dus bij een bestelling waarbij iets moet worden aangesloten, adviseer ik u om direct te vragen of dit door de installatiedienst gedaan kan worden. Tip ook voor BCC, om de bezorgdienst dit niet te laten doen, ofwel om het ze te leren, ofwel om de betreffende persoon een tik op de vingers te geven.

Uitstekend 23-04-2018 Via de website gekocht

Meer dan geweldige service

Onlangs kocht ik bij BCC-Beverwijk een Sony STR-DH130 receiver . Die dacht ik zelf wel even aan te sluiten op mijn video cassette recorder , op mijn compact disc , en op mijn dvd player hetgeen mijn niet lukte. Contact gezocht met medewerker Kees die stelde voor om met mijn apparatuur langs te komen. Rustig kon hij mij laten zien hoe alles aangesloten moest worden , alles heeft Kees weer op een karretje gezet en in mijn auto gezet , kom gerust weer terug als het aansluiten niet lukt stelde hij voor, wat mij uiteindelijk is gelukt. dankzij Kees draait alles weer als vanouds. Dus reuze bedankt Kees

Evert 23-04-2018 Via de website gekocht

Levering wederom vertraagd.

Over het algemeen ben ik tevreden over BCC. Alleen snap ik niet dat ze nog steeds zaken doen met DHL als pakketbezorger. Mijn ervaringen met DHL zijn slecht. Vertragingen in de levering (oa door verkeerd sorteren) zijn aan de orde van de dag. Bij BCC gebeurde mij dit voor de eerste keer maar bij andere bedrijven heb ik dit ook al zeker 2 maal meegemaakt. Ook van vrienden heb ik meerdere klachten gehoord over DHL.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Mevr Leeman 22-04-2018 In de winkel gekocht
BCC Vlaardingen

Slechte service

Ik kocht 13-04-2018 een nieuw Telefoontje, ik had twee dagen daar voor bij het bestellen gevraagd of alles wat op mijn oude stond overgezet kon worden naar mijn nieuwe telefoon. dat zou zo gedaan kunnen worden alleen een wachtwoord meebrengen van mijn g mail .afgesproken dat ik het beste vroeg kon komen ,,dan zouden er nog geen klanten in de zaak zijn ,,dus vroeg gegaan ,de verkopers liepen met hun bakkie koffie nog te niksen in de zaak .bij de vraag om mijn gegevens over te zetten werd mij gezegd dat dit 15 euro zou gaan kosten waarop ik zei ,,geintje zeker ,,niet dus ,hij zei dat iedereen dit kon en een fluitje van een cent was ,deze vreemde manier van service vind ik ongepast ,bij navraag andere telefoon zaken is dit ongebruikelijk ,ik dacht ik vraag wel een ander om hulp mocht ik het niet goed snappen en zal zeker bij mijn volgende apparaten ,,ik heb daar heel veel gekocht in de loop der jaren ,, naar een vriendelijke manier van hulp zoeken . mevr Leeman ,,

Michaela 22-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

De website is heel klantvriendelijk en de uitleg bij de producten is heel duidelijk. Het product dat ik heb gekocht is van een goede kwaliteit en helemaal niet duur. Ik heb ook een goede uitleg van een medewerker gekregen hoe ik het product kon gebruiken.

Ed 22-04-2018 In de winkel gekocht
Muiden

Heel goede servise

Prima voorlichting in de winkel, daarna snelle en vlekkeloze aflevering. Ik ben er heel tevreden over.

Matthijs 22-04-2018 Via de website gekocht

Prima service

Online veel elektroketens bekeken, maar de modellen van de BCC waren in de klasse die ik zocht, voordeliger. Besteld, volgende dag gebracht. Zonder de meerkosten heeft de bezorger de vriezer tot in de schuur gebracht. Prima service.

Ben 22-04-2018 Via de website gekocht

Prima vrieskast voor een zeer schappelijke prijs

Via de webwinkel vrieskast VR550 aangekocht.Zuinig,weinig lawaai en voldoende ruimte (86l).
De prijs? 229 euro. Mooi Nederlands produkt en ++.
Netjes uitgepakt en geinstalleerd.

Mw. G.J. 21-04-2018 In de winkel gekocht
BCC-Sliedrecht

Héél hartelijk Bedankt dhr. Ramazan uit BCC-Sliedrecht.

De levering van mijn nieuwe mobiel verliep goed. Persoonlijk contact in de winkel, vind ik héél belangrijk. Dhr. Ramazan van BCC-Sliedrecht, hielp mij uitstekend. Dit vertel ik aan mijn familie en vrienden, zodat ze daar ook hun keuze kunnen maken.

Han 21-04-2018 In de winkel gekocht
BCC lelystad

top winkel

Artikel was niet compleet , maar werd meteen aangevuld uit de winkel ,ook de prijs werd aangepast aan de prijs daar war hij het goedkoopste was , top dus

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Armande Kok 21-04-2018 In de winkel gekocht
Hoogeveen

Geweldig service.

Wij kwamen voor een nespresso apparaat. Omdat BCC ook met Freebees werkt hebben wij deze kunnen verzilveren. De verkoper heeft ons prima geholpen en goede service verleent.

Rowan 21-04-2018 In de winkel gekocht
den helder

goede medewerkers

medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, weten waarover ze spreken en geven vele handige tips. ik kreeg netjes smorgens telefoon hoe laat de bestelling zou worden afgeleverd en mail.

Sharon 21-04-2018 Via de website gekocht

Snelle service, blij met mijn laptop!

Ik heb voor BCC gekozen omdat de laptop die ik wilde daar op het moment in de aanbieding was. Donderdagavond besteld, vrijdagmiddag in huis. Super blij mee :)

Milou 21-04-2018 Via de website gekocht

Super Service!

10 dagen geleden een nieuwe vaatwasser besteld. zou tussen de 2/3 weken duren. Maar was gelukkig al eerder binnen. Vaatwasser werd ook netjes door de 2 heren in de keuken gezet. En namen gelijk de oude weer mee terug. Super tevreden over BCC!!

A Jussen 20-04-2018 In de winkel gekocht
Helmond

Top service van BCC! probleem perfect opgelost zonder kosten

in eerste instantie, was ik bang dat het helemaal mis zou lopen, de bezorging was prima, maar het aansluiten gaf de nodige problemen!
Maar ik werd uiterst vriendelijk en correct te woord gestaan, men had een luisterend oor en de tijd voor mij, en alles werd prima opgelost! ik ben een zeer tevreden klant! Dank je wel BCC

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

P. Noordegraaf 20-04-2018 In de winkel gekocht
Goes

Klassieke montage en ouderwetse nazorg

De in 2012 in ons appartement geïnstalleerde Falmec Concorde 901 x afzuigkap (€ 771,--) gaf op 16 maart jl. de geest. Contact met verkoper GRANDO leverde de toezegging van het sturen van een technicus op die op 26 maart verscheen en constateerde dat de electronica én de motor vervangen moesten worden. Aanspraak op garantie kon ik vergeten: de termijn van vijf jaar was verstreken en ondanks mijn tegenwerping over de naar mijn opvatting extreem korte levensduur was aanspraak op wettelijke garantie zijns inziens onmogelijk (wat nog te bezien valt, maar dit terzijde).
De (Belgische) technicus maakte een berekening van € 444,-- minimaal tot € 532,-- waarvoor wij hem hartelijk bedankten voor de gemaakte berekening en besloten - gelet op dit absurd hoge reparatiebedrag wat niet in verhouding stond met een nieuwe kap - de BCC-vestiging Goes te bezoeken op 28 maart.
Aldaar kwamen we snel tot de conclusie dat vervanging door een soortgelijke kap zinvoller was dan reparatie en bespraken dit voornemen met de heer Dig Zweedijk, vestigingsmanager BCC Goes. De keuze viel op de Bosch-kap DWB098E50 van € 478,-- die wij besloten aan te schaffen en te laten plaatsen op 17 april. Het tijdstip van plaatsing werd in de ochtend van 17 april met een SMS bevestigd (!) tussen 14 en 16 uur.
Aldus geschiedde: op 17 april werd ook nog telefonisch doorgegeven door de monteurs dat zij een kwartier laten kwamen wat wij zeer attent vonden (anno 2018 komt deze service nog nauwelijks voor). Demontage van de Falmec-kap geschiedde vakkundig, plaatsing van de Bosch-kap zeer zorgvuldig waarna de betaling op 15.32 uur een feit was en de technici ons verlieten met medenemen van de oude kap. Samengevat: P r o f e s s i o n e e l uitgevoerd!
Gistermorgen (19 april) belde de heer Zweedijk en informeerde hoe e.e.a. gegaan was wat wij op hoge prijs stelden (deze nazorg was ons nog nooit eerder overkomen). Dit nazorgtelefoontje had tot gevolg dat wij ons voornamen onze 12 jaar oude wasmachine te vervangen door een nieuwe, te leveren door (ja zeker) BCC, waartoe we een afspraak hebben gemaakt op 21 april.

CONCLUSIE : AAN TE RADEN

Erica schuin 20-04-2018 In de winkel gekocht
BCC Woonboulevard Arnhem Zuid

Goede info, vriendelijke medewerkers, top

BCC woonboulevard in Arnhem, is een geweldige zaak. Vriendelijk personeel. Zij nemen de tijd voor je en ze zijn deskundig. Bij deze winkel koop ik al mijn elektrische apparaten. EEn TOP winkel.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rob 20-04-2018 Via de website gekocht

Da's snel

gemak en informatie zijn uitstekend. levering is werkelijk supersnel. Klantvriendelijkheid is helemaal top, eventueel is er een chat mogelijk indien je er zelf niet helemaal uitkomt maar deze zit volgens mij alleen maar duimen te draaien.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marion 20-04-2018 In de winkel gekocht
Hengelo

Vlot geholpen

BCC Hengelo is een top winkel, je wordt er altijd snel en prima geholpen. Ze leggen alles goed uit en is iets niet op voorraad dan bieden ze aan om het te versturen. En ook voor de prijs hoef je BCC niet over te slaan.

Rebecca 20-04-2018 In de winkel gekocht
Den Haag - Oude Haagweg 591

Prima geregeld!

Qua prijs kwam ik al snel terecht bij deze winkel; mijn wasmachine ging kapot op het moment waarop ik het écht niet kon gebruiken..

Tevens gold er een actie (geldt op dit moment nog steeds!), waardoor het uiteindelijk financieel enigszins meeviel en ik extra garantie kon nemen.

De aankoop én bezorging was echt prima geregeld; vriendelijk personeel, deskundig advies en goede service - alles werd voor me gedaan, dus ik hoefde me nergens zorgen over te maken.

Hij staat, hij is mooi en ik heb serieus zin om te gaan wassen ; )

Frank 20-04-2018 In de winkel gekocht
veenendaal

Oplossingsgericht denken!

Ik was op zoek naar een laptop van mij zoon. Bij de vestiging Veenendaal was er net sprake van een opruimactie. Hierdoor heb ik een goede laptop uitgekozen en een mooie deal kunnen maken. De medewerker was deskundig, dacht goed met me mee en samen zijn we eruit gekomen. Ik ben tevreden.

E. Booms, Hilversum 20-04-2018 In de winkel gekocht
hilversum

goed advies en snelle levering

Snel geholpen, goede toelichting door de servicemedewerker bij vergelijkbare apparatuur en snelle afhandeling van de koop. Levering volgende dag is heerlijk en met de voorafgaande sms over de bezorgtijd weet je precies waar je aan toe bent.
Ook de bezorgers waren uitermate correct bij de installatie en adviseerde over een specifiek 'aansluitstuk' (incl kosten) voor gebruikersgemak.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Kranendonck 20-04-2018 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Bestelproces is gemakkelijk, bij de betaling ging iets mis, maar ik kon gelijk terecht bij de klantenservice via Whatsapp. Product is geleverd op de beloofde dag binnen het beloofde tijdvak. 5 Minuten van tevoren belden ze me nog op dat ze er zo waren. Super!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

nhammink 20-04-2018 In de winkel gekocht
Hengelo ( o )

alles is goed verlopen

nette medewerker en goede tekst en uitleg over het artikel dat wij wouden hebben en de winkel ziet er prima uit veel artikelen

H@nk 20-04-2018 In de winkel gekocht
The wall utrecht

Geweldig

Goed advies, snel geregeld en exact op tijd bezorgd. Geen gedoe gewoon goede service.
Volgende keer bestel ik gewoon weer bij the wall in utrecht.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Opa 20-04-2018 Via de website gekocht

Altijd top kwaliteit en goede prijs en kwaliteit

Sneller vind je niet.wat je nodig hebt. De website is duidelijk en makkelijk in gebruik. En is ook heel uitgebreid.

M.vanden bergh van eindhoven 19-04-2018 In de winkel gekocht
Beek en sittard

Goede uitleg en geduld met uitleggen van aankoop

Hebben veel geduld met het uitleggen van verschillende modellen ..waar jij het voor nodig hebt .geven op al jou vragen antwoord.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mumzel 19-04-2018 Via de website gekocht

Prima service vanaf bestelling tot aflevering

Prima online service, vanaf bestelling tot aflevering aan de deur.
s’avpnds Besteld en de volgende dag geleverd, top!!!

Winnowil 19-04-2018 Via de website gekocht

Twee uur te laat zonder bericht, verder in orde

BCC heeft goede producten voor een lage prijs. Ik had een wasmachine besteld die de volgende al tussen 14u en 16u bezorgd kon worden : hartstikke fijn! Het enige nadeel was dat de machine pas om 18u werd bezorgd, terwijl ik uren vrij had gemaakt. Ook werd ik hiervan niet op de hoogte gebracht. Toen ik uiteindelijk zelf belde werd ik niet geweldig te woord gestaan.

Arie 19-04-2018 In de winkel gekocht
son en breugel

heel vriendelijk en een super service

Heel vriendelijk personeel, behulpzaam goed en eerlijk advies. Groot assortiment en overzichtelijk in de winkel neer gezet.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Patricia 19-04-2018 In de winkel gekocht
Oosterhout

Hele goeie service

Heel goed geholpen met het mkn van de keuze voor mijn Apple MacBook. Keurig op tijd een mailtje waarin stond dat het product klaar en dat ik het op kon halen.

H van Deenen 19-04-2018 Via de website gekocht

goede service

Wij hebben gekozen voor BCC omdat de afspraken altijd worden nagekomen
Op de gevraagde leveringsdag krijg je s morgens om 7 uur bericht en de monteurs bellen 10 m inuten voor aankost het tijdstip door
Correcte plaatsing en aansluiting Prima

Rob Grosjean 19-04-2018 Via de website gekocht

Makelijk bestellen online

Ik was aan het kijken eigenlijk bij Bol.com maar ik zag dat hij bij BCC goedkoper was en onder dezelfde voorwaarden en levering.
Dus was mijn keuze snel gemaakt om het via BCC online te doen via de website.

M.Jacobs 19-04-2018 In de winkel gekocht
Nijmegen

Excellente service

Verkoper gaf prima advies. chauffeur die bestelde koelkast heeft gebracht was heel vriendelijk en beschaafd, klantgericht en keurig opntijd conform bezorgmsil. 10 minuten voordat hij bij ons was belde hij vanuit de bestelauto ons op dat hij er over tien minuten zou zijn.

vrijdag de 13e 19-04-2018 In de winkel gekocht
Nijmegen

Geluk op vrijdag de 13e!!

Allereerst goede hulp bij aanschaf van het product in december. Helaas was er in het beeldscherm van de laptop een barst gekomen en hebben wij deze ter reparatie bij BCC aangeboden. Deze kosten zouden waarschijnlijk niet onder garantie vallen. Op vrijdag de 13e kregen wij bericht dat de laptop niet meer gemaakt kon worden. Daar schrokken we behoorlijk van, aangezien deze pas 3 maanden oud is. Maar omdat de reparateur er te lang over gedaan had, mochten wij een vervangende nieuwe laptop ophalen in de winkel!! En dit was op vrijdag de 13e.

Neeltje 19-04-2018 In de winkel gekocht
Middelburg

Service, klantvriendelijkheid, goede producten!

Ik heb nu al verschillende dingen bij de BCC gekocht en het zijn uitstekende producten. Wanneer er iets aan de hand is, wordt er goede service geboden! Verder zijn de verkopers klantvriendelijk en luisteren naar de wensen van de klant.

Ria 19-04-2018 Via de website gekocht

Alle afspraken goed nagekomen.

Snelle bezorging op de afgesproken tijd. Aardige mensen die de wasmachine aansloten, lieten draaien en de oude machine mee terug namen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Claudia 19-04-2018 In de winkel gekocht
Barendrecht

Uitstekende service en laagste prijsgarantie.

Bcc maakt zijn belofte waar: ik kocht een stroomstrijkijzer en de prijs werd meteen aangepast toen ik er op wees dat ie ergens anders goedkoper was. Het strijkijzer was niet op voorraad maar zij regelden dat het eerstvolgende werkdag geleverd werd aan huis, zonder bijkomende kosten. Daarbij was het personeel ontzettend aardig, behulpzaam en vriendelijk. Top service!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

fred 19-04-2018 In de winkel gekocht
bergen op zoom

zeer goede service

winkel is overzichtelijk zeer goed geholpen door verkoopster afleveren goed verlopen
alleen mag er wel een mailtje terug komen als verkoop order definitief door middel van email gaarne mail terug van geode ontvangst

Robert 19-04-2018 Via de website gekocht

Niet Nieuw maar retourapparaat gekregen

Kwam bij mijn zoektocht naar een vaatwasser een AEG vaatwasser FSS52600Z tegen. Even verder zoeken naar de laagste prijs kwam ik bij BCC terecht. Niet op voorraad maar wel 31 euro goedkoper. Levertijd 15 dagen. Concurrenten konden wel direct leveren. Betaal krijg netjes bevestiging. na een paar dagen een bericht dat de 15 dagen niet gehaald worden en er minimaal twee weken bijkomen. Binnen een paar dagen weer bericht. Apparaat is binnen, wanneer kan geleverd worden. Tot zover prima in orde goede communicatie.
Echter bleek bij levering dat de verpakking redelijk zwaar was beschadigd en controle van de papieren liet zien dat het een retourapparaat was dat niet paste.
Ik verwacht een nieuw en krijg retournieuw? Klantenservice gebeld, deze excuseerde zich en vroeg dit via whatsapp met foto's te melden. Ik kon evt. schadekorting krijgen.
Krijg ik via de whatssapp een reactie dat ik zogenaamd outlet zou hebben gekocht. Daar was tijdens aankoop niet over vermeld.
Je begrijpt ik voel me redelijk gepikeerd/bedrogen. Heb ook besloten apparaat retour te laten halen en geld terug te vragen. Zoek mijn heil wel bij concurrent. BCC nooit meer.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Ineke 19-04-2018 In de winkel gekocht
Hilversum

Heel bijzondere en perfecte service

Deze winkel in het verleden ook diverse keren bezocht en aankopen gedaan. De service is top en het assortiment zeer uitgebreid.
Ondanks dat bij kieskeurig BCC niet vermeld stond als goedkoopste voor deze Siemens Gigaset, was BCC meer dan 10% voordeliger in aanschaf dan de goedkoopste volgens Kieskeurig, ondanks dat het geen speciale aanbieding betrof.

Jan F. 19-04-2018 In de winkel gekocht
Beek (L)

Goede service, snelle levering

Product niet voorradig in winkel.
In winkel besteld samen met een medewerker.
Volgende dag product aan huis geleverd.
Top.

Han Frohn 19-04-2018 Via de website gekocht

TOP SERVICE ( met hoofdletters )

Zaterdag de bestelling voor een vaatwasser gedaan en maandag om 8.00 uur is hij al op een zeer professionele wijze geplaatst. Top-serveice

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fred 18-04-2018 Via de website gekocht

Vlot

Ik heb een broodrooster gekocht. Die was bij BCC gunstig geprijsd, en is snel en probleemloos bezorgd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nancy 18-04-2018 In de winkel gekocht
amsterdam west

Super service!

Voor specifieke onderdelen van mijn wasmachine was ik al bij tig andere winkels geweest, waar ik van het kastje naar de muur werd gestuurd. Bij BCC werd ik direct geholpen, werden de onderdelen besteld en veel sneller dan verwacht (binnen 1 dag) waren ze binnen. Vriendelijk personeel. Kortom: super service!

Gregory 18-04-2018 In de winkel gekocht
Hoorn

Goed geholpen!

Nadat ik bij mediamarkt was waar ze niet hadden wat ik zocht, wou ik naar bcc gaan om daar toch te kijken of ze het hadden. Bij mediamarkt kreeg ik geen informatie ze zeiden daar alleen dat ze het product niet hadden. Bij bcc hadden ze het ook niet. Maar ik kreeg duidelijke uitleg en dat heeft mij doen inzien dat wat ik wou niet goed genoeg was. En ben nu uiteindelijk thuis met een goed product! Bedankt!

Jol 18-04-2018 In de winkel gekocht
Beek

Goede service en vriendelijk personeel

Denken met je mee. Prijsgarantie was ook bij en werd direct de prijs aan gepast. Deskundig verkopers en veel keuze in de winkel

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

jan kuch 18-04-2018 Via de website gekocht

zeer snelle en nette levering

zeer goede shop makkelijk iets te bestellen en dan volgt een zo mogelijk nog snellere levering.
ik weet zeker als ik op dit gebied weer wat nodig heb kom ik hier zeker weer terug.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Harrie 18-04-2018 In de winkel gekocht
Rosmalen

Prima service

Ik heb al een tijdje een zeldzaam probleem met een wasmachine. BCC zorgt met veel aandacht en geduld er voor dat e.e.a. wordt opgelost. Ook de aanschaf van een nieuwe telefoon wordt uitgebreid begeleid, alternatieven voorgelegd en voorlichting gegeven.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -