BCC - Reviews & Ervaringen

Deze score is berekend op basis van 15826 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.9

Miranda 13-12-2018 Via de website gekocht
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Mijn eerste bestelling bij BCC. en zeker niet mijn laatste. Goede overzicht op hun website. Goed mail contact. Je weet precies waar je aan toe bent. En dan de leveranciers.... Wat een fijne mensen. Deze mannen waren erg vriendelijk en voor ik het wist draaide mijn nieuwe mooie wasmachine al. Super blij. Dikke 10 voor al het BCC personeel!!!!!

R. Rabbers 12-12-2018 Via de website gekocht

Snel geholpen om het gewenste product uit te zoeken. Toen het technisch wat in gewikkeld werd , was er vrijwel meteen een deskundige aanwezig. Daardoor snel een keuze kunnen maken.
Vriendelijke sfeer, een volgend bezoek zal zeker gebeuren.

Patricia 12-12-2018 Via de website gekocht

Goed geholpen bij de garantie op mijn defecte product en advies gekregen bij de aanschaf van een nieuw product. Goede service en vriendelijk personeel! Zeer tevreden.

Koper in bcc almere 12-12-2018 Via de website gekocht

We zijn heel vriendelijk en professioneel behandeld in de bcc winkel. De salesdame wist waarover ze sprak en nam alle tijd om alles goed uit te leggen. Ze kon zich goed inleven in de consument. Alle afspraken die in de winkel zijn gemaakt zijn ook netjes nagekomen. De heren van de levering waren net zo vriendelijk en professioneel. Ze hebben het apparaat netjes afgeleverd en geinstalleerd. Hierna hebben ze het oude appraat meegenomen. Kortom: alleszins tevreden over bcc.

corrie 12-12-2018 Via de website gekocht

ruim assortiment, overzichtelijke site, vlotte levering met installeren erbij

Petra Dam 12-12-2018 Via de website gekocht

Ik had een diepvries besteld voor mijn dochter helaas functioneerde deze niet hij werd gelijk de volgende dag omruild voor een nieuwe super service en vriendelijk personeel

Frans 12-12-2018 Via de website gekocht

De prijzen waren lager dan bij de concurenten, zo niet werden ze aangepast. De levering hebben we een week uitgesteld en dat was geen probleem.

Lj Bras 12-12-2018 Via de website gekocht

Ze laten je eerst rustig kijken ( staan dus niet gelijk op je lip) heerlijk, en dan roep je een verkoper ,en dan krijg je een goede uitleg over het product waar ik interesse in had.
En natuurlijk ik kan er mijn Freebees kwijt.

Fons 12-12-2018 Via de website gekocht

Perfecte levering via webshop. Toen twee dagen later het artikel in de nieuwe folder stond met lagere prijs en extraatje, terug naar de winkel gegaan. Zonder problemen werd de nieuwe lagere prijs berekend en kreeg ik ook nog het extraatje. Topwinkel!

Nistelrode 12-12-2018 Via de website gekocht

Product is vlot en met zorg afgeleverd. Erg fijn dat je regelmatig bericht ontvangt met de status van de zending en bevestiging van een tijdblok zodat je er niet je hele dag op moet afstemmen.

Benno 12-12-2018 Via de website gekocht

Een shop waar je van alles kan lopen, netjes ingedeeld en heel overzichtelijk. Een goede uitleg gekregen over het product wat ik ging kopen. Heb het product wat ik wilde hebben heb ik gekocht. Ga hier zeker nog vakker shop pen.

Kevin 12-12-2018 Via de website gekocht

Een nette en fijne winkel! Ik was opzoek naar een tv en ben super goed geholpen. Het personeel wist mij alles te vertellen over alle soorten tv’s qled OLED UHD tv noem maar op. Uiteindelijk ben ik met een mooie aankoop naar huis gegaan.

M. Ettalhaoui 12-12-2018 Via de website gekocht

Een goede kwaliteit en een eerlijke prijs. De service bezorgen en aansluiten is top!

Jose troeleman 12-12-2018 Via de website gekocht

Leuk geholpen door het winkel personeel. Goede uitleg over het artikel dat ik heb gekozen.
Het leuke ervan is dat het artikel goedkoper geprijsd was in de winkel dan het was en heb het artikel voor het bedrag gekregen dat het in de winkel geprijsd was. Leuk zo een voordeeltje in deze dure maand.

G.v.Kalkeren 12-12-2018 Via de website gekocht

Ben snel geholpen, kreeg goed advies en nog steeds een goede prijs en erg vriendelijk!!

J.v. Dop 12-12-2018 Via de website gekocht

Prettig geholpen en goede services. Klantvriendelijk en kennis van zaken. Fijne winkel voor de producten.

Noa 12-12-2018 Via de website gekocht

Voor koelkast en wasmachine naar BCC gegaan, goed advies gekregen met een man die van zaken verstand heeft. Later levering gehad wat een top service was. Snel en goed geholpen door aardige heren.

hennie 12-12-2018 Via de website gekocht

3 weken geleden een tv gekocht bij bcc maar kon maar niet wennen aan het beeld dus toch maar terug naar de winkel waar ik fantastisch ben geholpen door een verkoper van BCC en ik de tv zonder problemen mocht omruilen voor een ander merk,erg goede service en geen gezeik!,petje af!

Henk van der Gouw 12-12-2018 Via de website gekocht

Zijn op een zeer prettige, vakkundige manier door de medewerkster te woord gestaan en geholpen. Complimenten daarvoor.
Vooral voor iemand die nog maar een jaar in dienst is.

Jose 12-12-2018 Via de website gekocht

De winkel is goed bereikbaar. Nadat we de website hadden bekeken en de prijzen hadden vergeleken konden we zien dat de artikelen in Heerlen op voorraad waren. Zo wisten we zeker dat we niet voor niets er naar toe gingen. We werden snel en vriendelijk geholpen.

Piet 12-12-2018 Via de website gekocht

De shop is erg overzichtelijk ingedeeld. Het personeel is bijzonder klantvriendelijk en deskundig.

D. van der Velde 12-12-2018 Via de website gekocht

Ruime keuze, uitgebreide beschrijving op de website, passende prijs, goede communicatie vwb de levering, vlotte levering, vriendelijk personeel. Geen op-of aanmerkingen; aanrader!

ERG 12-12-2018 Via de website gekocht

Wederom zeer prettig en uitvoerig geholpen door 2 medewerkers die zelfs zo vriendelijk waren om iets op te zoeken wat niet met BCC zelf te maken heeft!

Gerard van Loon 12-12-2018 Via de website gekocht

keurige en kordate omschrijving van het gewenste product.
Het is ook zeer eenvoudig zoeken op de webshop. Om het product voorafgaande aan de bestelling fysiek te zien en vast te houden in de BCC winkels gaat ook goed. Een goede vriendelijke ontvangst.

Theo Cornelissen 12-12-2018 Via de website gekocht

Prettig geholpen en de volgende dag werd de printer, een Epson Ecotank ET-3750, al thuis bezorgd. Fijn dat je bij BCC ook met VVV-bonnen kunt betalen.
Tot slot over de printer: Bij iedereen aan te bevelen, installatie eenvoudig en printkwaliteit is erg goed.

M.ledderhof 12-12-2018 Via de website gekocht

De service is uitstekend, ze hebben met mij gekeken naar alle opties die er mogelijk waren om mij te helpen. Ook hebben ze mij uitgebreid laten zien wat de alternatieve producten zijn en wat het beste bij mijn wensen paste. Mooie, gezellige winkel om te shoppen.

Hemmelder 12-12-2018 Via de website gekocht

Zeer goed geholpen en verstand van zaken.
Beantwoorde alle vragen zeer attent geholpen Zeer goede service van deze winkel

Hennie Verbunt 12-12-2018 Via de website gekocht

BCC Veenendaal is een nette en overzichtelijke winkel. Het personeel is heel vriendelijk en weten waar ze over praten. Tevens is de service bij BCC goed. Het probleem wordt direct in de winkel verholpen en anders wordt het opgestuurd voor reparatie en indien mogelijk een leen product. Zeer tevreden klant

Deborah 12-12-2018 Via de website gekocht

Netjes uitleg gekregen en antwoord op mijn vragen. Medewerker was vriendelijk

Schoffelen 12-12-2018 Via de website gekocht

Mijn online bestelling bleek niet te werken. Deze heb ik teruggebracht naar de winkel in breda. Deze hebben vervolgens kosteloos een nieuwe besteld. Deze is na ongeveer 1 week per post binnen gekomen. Goede service, jammer van het kapotte product.

Hanna 12-12-2018 Via de website gekocht

Goed advies gekregen in winkel. Levering en installatie Tv prima. Ophangsysteem van tv bleek niet nodig, maakten geen probleem van retourneren. Ik ben heel tevreden

Michel 12-12-2018 Via de website gekocht

Gedegen advies....soundbar aangeschaft waarbij ik vooraf alle soundbars kon beluisteren. Prima vergelijking mogelijk. Goed advies gekregen door de verkoper die ook alle technische specificaties kende. Prijs werd aangepast waardoor het ook nog een hele goede aanbieding was.

Judith van der Heijden 12-12-2018 Via de website gekocht

Ik werd prima geholpen. Meteen nadat ik binnen was gelopen, vroeg een medewerker me of hij kon helpen. Dat vond ik prettig. Hij liep met me mee naar het gezochte product en gaf me een goede uitleg over de verschillende soorten. Hij hielp me verder rustig en vriendelijk met alles, tot het betalen toe.

Diana & Frank Van Nisselroij 12-12-2018 Via de website gekocht

Wij zijn vaste klant bij BCC ! Alles word netjes geleverd en het winkelpersoneel is enorm behulpzaam. Prijsvergelijking ook geen probleem. Zeer goede service, ook met producten thuis bezorgen en installeren. Gewoon een zeer goede zaak met vriendelijk en behulpzaam personeel. ga zo door Toppers !

Doki 12-12-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering, ' s avonds besteld, volgende ochtend in huis.
Geen verzendkosten.
Voordeliger dan bij andere shops.

Steef te Riele 12-12-2018 Via de website gekocht

Ik heb een Sonos play 5 gekocht bij BCC Schalkwijk. Deze service die ik heb gekregen van de medewerkers was geweldig. Via mail 30,- euro kassa korting gekregen aangezien de doos reeds was opengemaakt. Bij aankomst stond de Sonos 5 play reeds voor mij klaar.Thuis geïnstalleerd en genieten van het mooie geluid.

Evelien 12-12-2018 Via de website gekocht

In het verleden heb ik meerdere keren naar volle tevredenheid aankopen gedaan bij de normale bcc winkels. Mijn nieuwe wasmachine wou ik online kopen. Het apparaat wat ik wou was ergens anders goedkoper, maar ik kende die site niet. Daarom gebeld met bcc. Zij geven een laagste prijs garantie nietwaar? Tot mijn aangename verrassing werd er niet moeilijk gedaan. Na wat controles kreeg ik inderdaad de goedkopere prijs en heb gelijk de koop gesloten. De man van bcc (telefoon) was erg dienstverlenend, dacht mee en was heel geduldig. Ook het bezorgen verliep soepel en vlot. Duidelijke communicatie vanuit bcc en ik werd keurig een half uurtje voor het afleveren gebeld. Ik ben erg positief over de gehele traject van informeren, bestellingen, koop, bezorgen en installeren. Bcc heeft het goed voor elkaar, dat heb ik wel eens anders meegemaakt. Dus JA kopen via BCC.nl is absoluut een aanrader!!!

jol 12-12-2018 Via de website gekocht

Ik wilde een rustige winkel waar ik tegen een concurrerende prijs het product kon kopen dat ik al had uitgezocht. Dit bleek bij BCC zo te zijn.

Tjalling 12-12-2018 Via de website gekocht

Prima en vriendelijke hulp en advies op maat, ze geven je zelf pro actief zeer nuttige tips

Arnold 12-12-2018 Via de website gekocht

Heb gisteren laat ineens tv gekocht heat
Of moment ding. En volgende middag om 2 uur staat hij al binnen .twee keer netjes van te voren gebeld dat ze er aan kwamen en beetje eerder waren .echt hellemaal super goed verlopen .aanraader

Kalloe 12-12-2018 Via de website gekocht

Goede wasmachine , snelle levering, en keurig naar boven gebracht en aangesloten bij mij thuis , zeer tevreden! Top BCC!

R.Nieukoop 12-12-2018 In de winkel gekocht
Beverwijk

Service was geweldig

Winkell goed te bereiken. Heel vriendelijk personeel. Heel goed en vakkundig te woord gestaan en geadviseerd.

Bon 12-12-2018 Via de website gekocht

Zeer plezierig geholpen door Airwien. Hij denkt goed met je mee, zodat ik geen problemen krijg in de toekomst.

Talitha Scherpenzeel 12-12-2018 Via de website gekocht

De koop ging goed. Er was al bekend dat er een levertijd op zat, dus dat was duidelijk. Ging redelijk vlot. Afspraak maken voor levering ging ook makkelijk. Helaas werd pas op de ochtend zelf afgezegd vanwege een zieke chauffeur. De volgende dag is de wasmachine netjes afgeleverd en aangesloten.

Yvonne 12-12-2018 Via de website gekocht

Snel en goed geholpen medewerker was behulpzaam en heeft het goed uitgelegd en hij was heel vriendelijk

Jacky 12-12-2018 Via de website gekocht

Super geholpen, zeer duidelijk uitleg over het product, netjes op tijd geleverd en aangesloten.

Theo 12-12-2018 Via de website gekocht

We hadden al een tijdje problemen met de mediabox van Ziggo en het beeld en geluid op onze TV. Toen we bij BCC in Amersfoort waren het probleem uitgelegd. De verkoper luisterde goed naar ons verhaal en vertelde dat onze analoge tv en digitale mediabox-signaal niet kon vertalen. "Alsof je een CD in een tape-recorder doet. Dat werkt ook niet." Ja, toen snapten we het probleem. Goed advies gekregen voor een nieuwe tv. Niet gelijk de duurste, maar één die bij ons paste.
Uitstekende levering door twee monteurs die alles netjes hebben aangesloten en de tv hebben ingesteld.
Super tevreden, kan niet beter.

Anneke 12-12-2018 Via de website gekocht

Prima winkel niet te groot waardoor overzichtelijk. Desondanks ruim voldoende assortiment. Persoonlijke en vriendelijk benadering door personeel!

Betty 12-12-2018 Via de website gekocht

Zeer duidelijk alles weergegeven op de site makkelijk alle specificaties erbij ,snel geleverd zeer tevreden

Fam. Niesing 12-12-2018 Via de website gekocht

We hebben een nieuwe tv aangeschaft. Ook de randapparatuur zouden ze aansluiten. Toen de tv geleverd werd hingen de monteurs hem op, vroegen zelfs om de stofzuiger.. maar het aansluiten van de randapparatuur wilde niet echt lukken. De monteurs zijn net zo lang bezig geweest (bijna een uur) totdat alles werkte.. bedankt voor de service..