BCC - Reviews & Ervaringen

Deze score is berekend op basis van 16130 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.4

Wil jij ook anderen helpen door het schrijven van een review? Maak kans op een VVV cadeaubon t.w.v. van €50,-! Schrijf een review

mansur 24-02-2017 In de winkel gekocht

usb wifi adapter

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

sitecom Wi-Fi usb adapter N-300 , is een perfecte usb wi-fi adapter die klein maar krachtig en snel en ook zeer betaalbaar is.

Iris 23-02-2017 Via de website gekocht

Belachelijk slechte service

Ik had een laptop besteld in de BCC webshop, met een levertijd van 5-10 werkdagen. Op dag 10 bleek de laptop toch niet leverbaar en werden me waardeloze alternatieve aangeboden. Vervolgens duurt het weer 5-10 werkdagen voordat het geld teruggestort kan worden, waardoor ik weer moet wachten voordat ik de laptop ergens anders kan bestellen.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Ad van den Bergh 23-02-2017 In de winkel gekocht

B.C.C.

Zeer snelle levering. Wasmachine laat besteld, andere morgen om 08:10 geleverd .Uitermate correcte afhandeling van de gemaakte afspraken.

Tromo 23-02-2017 In de winkel gekocht

BCC, High Quality, Low Info

Bij aanschaf Elec. verwarming was de gevraagde informatie ver beneden peil. Geen enkel zinnig antwoord betreffende het product.

Carol Harmsen 23-02-2017 Via de website gekocht

Vaatwasmachin van Siemens gekocht bij BCC op de webshop.

Ik heb een kleine vaatwasmachine (SR64E004EU) van Siemens gekocht, deze bevalt uitstekend.
Ik wil BCC een compliment geven omdat ik deze vaatwasser via de webshop heb gekocht.
Dit deed ik d.m.v. een live-chat cessie. Dit is mij heel goed bevallen. Suc6!

TON V rOSMALEN 23-02-2017 In de winkel gekocht

prettige winkel en vriendelijk personeel

Al vele malen spullen gekocht bij BBC ,een prettige winkel en vriendelijk personeel.
Ook de prijs is altijd goed.
Het personeel weet overal vanaf ,of het wordt opgezocht.
Een fijne winkel.

koel/vriescombinatie 23-02-2017 In de winkel gekocht

bezoek en levering

Wij zijn erg goed en professioneel geholpen in de BCC winkel op de woonboulevard in Arnhem.Kregen goed uitleg over verschillende koel/vriescombinatie's.Wij hebben zo een goede keus kunnen maken !
Ook over het bezorgen zijn wij erg tevreden.Kregen 10 min.van te voren netjes een telefoontje met de melding dat de bezorgers bijna bij ons waren.De combi werd netjes op de plaats gezet en alle verpakkingsmateriaal werd meegenomen !!!! TOP !!!! Ook voor onze volgende aankopen op dit gebied zullen wij zeker weer bij BCC terecht komen.

Erik Oss 23-02-2017 In de winkel gekocht

Onvriendelijk en rommelig bij BCC Oss

In Oss geweest voor enkele aankopen. Het was rommelig. De verkoper werd continue afgeleid door vragen van ander personeel terwijl hij met ons bezig was. Het gegeven advies was oppervlakkig, waarom het ene boven het andere product kiezen werd niet duidelijk gemaakt. Totaal kwam rond de €1000 uit en ik vroeg of er nog wat aan de prijs gedaan kon worden. Dat ging niet. 2% zou hij eraf kunnen doen. De verkoper was duidelijk geïrriteerd door de vraag. Ik gaf aan er nog even over na te denken en hij liep zonder iets te zeggen weg. Samengevat. Erg klantonvriendelijk, onhandig gehandeld van de verkoper en voldoende reden om BCC niet te overwegen als partij om zaken mee te doen.

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Jolanda Somers 23-02-2017 In de winkel gekocht

Prachtige 55 pus 6561 Philips televisie gekocht bij BCC

Mooie overzichtelijke winkel met vriendelijk en deskundig personeel dat nog de tijd voor je neem om iets uit te leggen. Een televisie zal ik nooit via internet kopen, beeld wil je zien en beleven en dat kan alleen in een winkel in mijn ogen

Gezina BM 22-02-2017 Via de website gekocht

Braun digitale thermometer

Gisteravond besteld, de volgende morgen al bezorgd. Goed verpakt en zonder verzendkosten.
En ook noch laag geprijsd.
Kan niet beter toch?

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

AGM Bours 21-02-2017 In de winkel gekocht

klantenservice

Door de benadering van het personeel voelt het meteen vertrouwd aan. Vooral het functioneren van de producten wordt heel goed uitgelegd waardoor je heel snel kunt besluiten om tot de koop over te gaan.

Michel 20-02-2017 In de winkel gekocht

Prima deskundige advisering

In de winkel in Son en Breugel een perfect advies gehad. Geen verkoper, maar echte adviseur. Deskundig.
Ik had een toestel gekocht dat thuis toch niet aan mijn verwachtingen voldeed en zonder enig probleem heb ik dit kunnen omruilen. Geweldig !

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Fam. Wouters 20-02-2017 In de winkel gekocht

snel en goed

Werd snel, goed, vriendelijk en vakkundig geholpen. Product ( Philips airfryer XL) was op voorraad, waardoor wij niet terug hoefden te komen. Omdat wij deze pan toevallig bij n ander voordeliger hadden gezien, werd zonder meer deze voordeliger prijs aan ons berekend.

Haasmul 20-02-2017 In de winkel gekocht

Aanschaf Nespresso

Al een aantal keren bij de BCC langsgeweest voor het aanschaffen van aparatuur. Het valt mij op dat ze vaak alleen een showmodel in de winkel hebben. Dit is vervelend als je gelijk gebruik wilt maken van de aparatuur of als je het aanschaft voor kado. Dus moet je een aantal dagen wachten op je product, Jammer, want verder is het personeel vriendelijk en behulpzaam.

Koper 19-02-2017 In de winkel gekocht

Bcc

Snelle levering, nadat bleek dat ik de verkeerde printer had besteld, kon ik hem zonder problemen ruilen en was de nieuwe ook snel binnen. Prima services dus. Ordernummer: 201610-8920955

van den bos 19-02-2017 In de winkel gekocht

Revieuw

Nette zaak met wetend personeel, zeer klant, en niet te vergeten kindvriendelijk. Duidelijk vriendelijk en degelijke uitleg, waarmee een ieder iets kan. Zeker naar de kinderen op zo'n manier dat het niet kinderachtig is maar wel heel duidelijk.

wil59 18-02-2017 In de winkel gekocht

tilburg Aabe-straat

zeer vriendelijk en deskundig geholpen, eerst door een dame voor een terug te boeken product en daarna voor een soundbar door John met deskundig advies

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Annemieke vd B 18-02-2017 In de winkel gekocht

BCC.......daar kom je zeker verder mee!!!

Voor mij een 1e kennismaking met de site en winkel van BCC in Sliedrecht
Wat een keus! Wat een goede prijs/kwaliteit verhouding!
Bovendien....zoveel deskundigheid, uitleg,vriendelijkheid en geduld van de verkoper!
Ook duidelijke en vlotte mail begeleiding. Gratis bezorging en pinbetaling bij aflevering.
Kortom.....van de 1e stap over de drempel van de BCC winkel in Sliedrecht tot de laatste stap van mijn aangekochte producten bij mij thuis........niets anders dan lof!!
Klasse BCC...en daarom:
"BCC.......daar kom je zeker verder mee" !!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Jolanda Lijten 18-02-2017 In de winkel gekocht

BCC eindhoven

Fijne winkel deskundig personeel vriendelijk zeer tevreden wij kopen altijd onze producten in deze winkel en niet via de website

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Jan Agniso 17-02-2017 In de winkel gekocht

Revieuw BCC Deventer

Vandaag een tomtom gekocht bij BCC Deventer. Een prettige ontvangst in een heldere en schone winkel die zeer overzichtelijk is ingericht. Prima en adequaat geholpen door de verkoper, die duidelijke uitleg gaf over het verschil tussen de verschillende producten van tomtom. Daarnaast werd mij een zeer scherpe prijs aangeboden. Ik ben zeer tevreden naar huis gegaan.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Guillaume 17-02-2017 In de winkel gekocht

Low prices, high service, high quality.

Goede service, duidelijke uitleg, goede prijs en voor de prijs een zeer goed product.

Al met al een goede ervaring met bcc en zou deze winkel zeker aanbevelen voor anderen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Gerard Driessen 17-02-2017 Via de website gekocht

Fysic telefoon FX 3850 gekocht bij BCC

Als vanouds weer zeer goede ervaring met BCC
Kwam qua prijs weer als goedkoopste eruit goede omschrijving van het artikel
en zeer snelle levering en bezorging

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Roel Knibbeler 16-02-2017 In de winkel gekocht

Wat 'n geweldige service van BCC !!!!!!!!!

Wij hebben bij BCC al meerdere artikelen gekocht vanwege vriendelijkheid en deskundigheid . De laatste aankoop verliep wat moelijker door slecht bereik via telefoon en doordat men werkte met een foutief a-mail adres. Nadat we dit hadden uitgesproken , kwam de man van BCC in actie , door ons koffie en thee aan te bieden en onze nieuwe computer startklaar te maken , daarnaast heeft hij ons ook geholpen met de oude harde schijf . Wij zijn Superblij met onze nieuwe aankoop van 'n laptop ASUS p756u en met de geweldige service die BCC aan zijn klanten geeft. Wij kunnen BCC dan ook aan iedereen van harte aanbevelen !!!!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Jaap Bunschoten 16-02-2017 Via de website gekocht

Een nieuwe koel-vries combinatie gekocht

Besteld bij BCC via internet. Was op voorraad. Leveringsdag zelf ingevuld. Via trace en track een hint gekregen dat ik een SMS zou ontvangen. De SMS was er 's morgens vroeg al en de combinatie zou tussen 08.00 en 10.00 worden geleverd. Om 09.00 uur stonden de heren voor de deur. Hebben de kast keurig op z'n plek gezet. Zelf heb ik de draairichting van de deuren gewijzigd van rechts naar links. Dat was een eitje! Kast voldoet geheel aan onze verwachtingen.
Kan iedereen aanraden het ook zo te doen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Michel 15-02-2017 Via de website gekocht

BCC Outlet doet niet wat zij beloven

Ik koop een maand geleden een gasfornuis via BCC outlet, het betreft volgens de beschrijving een gerepareerd apparaat met volledige garantie welke geheel schadevrij is. Bij levering zat er een grote deuk aan de zijkant en de etensrsten van de vorige gebruiker zaten nog in de oven. Ik neem contact op met BCC en deze bieden ons een extra korting van 50,00 euro, waar wij mee akkoord gaan.

Vervolgens willen wij een dag later het gas gebruiken en stond binnen no time de hele kamer vol met gas! (Aangesloten voor 59,00 euro door BCC). Ik ga bellen en maak een monteurafspraak (was pas na 4 dagen mogelijk). Toen de monteur kwam heeft deze zelf een telefonisch een klacht ingediend bij BCC. Het apparaat was namelijk levens gevaarlijk aangesloten. BCC biedt ons aan om de aansluitkosten terug te betalen,

Wij geven aan dat wij geen vertrouwen meer in dit apparaat hebben en vragen wat wij bij moeten betalen voor een nieuw exemplaar. BCC geeft aan de 50,00 euro schadevergoeding en 59,00 euro vergoeding voor aansluitkosten te laten vervallen. Wij ontvangen dan kostenloos een nieuw exemplaar. Tot zo ver een
prima service buiten het ondeskundige aansluiten. Wij gaan met het voorstel akkoord.

De volgende dag ontvangen wij het nieuwe gasfornuis, toen de monteur de verpakking open maakte bleek er een behoorlijke beschadiging/deuk aan de zijkant van het apparaat te zitten. De monteur belt met BCC, Deze bieden ons een korting aan van 50,00 euro. Wij gaan hier na overleg mee akkoord en ik ontvang daar een bon van. Toen de monteur het gasfornuis aan wilde sluiten, kreeg hij de slang van het eerder geleverde fornuis bijna niet los. Na veel geprobeer, lukt het hem uiteindelijk. Nu bleek er niet eens een koperen afsluitring tussen te zitten. Volgens de monteur levensgevaarlijk aangesloten en wij hadden hier zeker grote tot zeer grote problemen door kunnen verwachten, volgens de monteur.

Toen de monteur de deur uit was, heb ik besloten tich opnieuw een klacht in te dienen bij BCC. Ik vind een foutje ok, maar tot 2 keer aan toe een gasfornuis levensgevaarlijk aansluiten is iets too much. BCC beloofd mij buiten de 50 euro voor de schade een bedrag van 60 euro terug te storten, welke ik betaald heb voor de aansluitkosten (59,00 euro). Ik ga hier wederom mee akkoord.

De 60 euro had ik binnen enkele dagen op mijn rekening, de 50 euro voor de schade ben ik nu al 3 weken over bezig. Iedere keer krijg ik te horen morgen moet het op uw rekening staan. Nu na 3 weken krijg ik te horen dat ik 60 euro gehad heb en dat ze hier verder niets aan kunnen doen.

Ik heb dus een compensatie van 60 euro gehad voor het onzorgvuldig handelen van BCC en het feit dat ik daardoor 4 dagen eten heb moeten halen en buiten de deur heb moeten eten. De 50 euro voor de deuk in het nieuwe toestel krijg ik dus nu in ene niet meer. Ik geef aan dat ze hem dan op kunnen komen halen omdat ik niet het bedrag wil betalen voor een beschadigd exemplaar. Dus nu drie opties: 1. omruilen voor een schadevrij toestel. 2. Toestel ophalen en het aankoopbedrag terug. 3. De 50 euro overmaken voor de deuk, waar ik ook een bewijs van heb.

Volgens BCC is optie 1 en 2 niet mogelijk omdat het apparaat nu een maand oud is, optie 3 is afgewezen omdat ik al 60 euro gehad heb.

U zal begrijpen voor mij nooit meer BCC

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Franknea 15-02-2017 In de winkel gekocht

Aankoop foodprocessor

Ik koop graag in de winkel. Het voordeel is, dat je via de website eerst kunt controleren of het product in de winkel op voorraad is. Scheelt een nodeloze rit.
De uitleg in de winkel is goed. Er wordt tijd genomen voor uitleg en vragen.

F.Rosbergen 15-02-2017 In de winkel gekocht

Tablet gekocht in Spijkenisse .

Vlotte begeleiding van personeel, meteen verontschuldiging dat product niet in de winkel was maar de andere dag gratis thuis bezorgd zou worden ( is ook gebeurd ) , adviezen waren goed, eentje wat minder maar alla je kunt ook niet alles weten, was overigens geen enkel probleem. Hou er wel van als je aangeeft dat het product ergens anders goedkoper is dat dan de prijs meteen wordt aangepast.

Jolanda 15-02-2017 In de winkel gekocht

netjes geholpen

Nette winkel, je wordt direct geholpen. deskundig advies. volop keuze in artikelen. normale prijzen maar ook veel aanbieidngen

Elly 14-02-2017 In de winkel gekocht

super geholpen en geadviseerd bij BCC Cuijk

Zeer vriendelijk personeel, bij aankomst thuis toch even getwijfeld of ik niet beter ander uitgebreider product had moeten kopen, even gebeld naar BCC werd terug gebeld en kon het product meteen om komen ruilen, toppie!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Smit 14-02-2017 In de winkel gekocht

Aankoop Siemens wasdroger

Ben zeer deskundig geholpen door de verkoopmedewerker van BCC. Apparaat kon ook al de volgende dag geleverd worden als ik dat wilde. Ook bezorging en aansluiting verliep vlekkeloos.

Schreiber 14-02-2017 Via de website gekocht

Supersnelle afhandeling en eenvoudig te bestellen.

Supersnelle afhandeling en eenvoudig te bestellen. Deze webwinkel doet wat ie belooft. Bovendien GRATIS verzending. Ga zo door BCC.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Willem 13-02-2017 Via de website gekocht

Miele vaatwasser van BCC

Goede voorlichting, snelle service, prijstechnisch goed, erge fijne benadering. De vaatwasser is keurig afgeleverd in huis op zijn plek en de oude netjes weer mee genomen!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Oudere Senior 13-02-2017 In de winkel gekocht

Klantvriendelijk

In de winkel wordt goede informatie gegeven over de producten.
De bezorging is goed geregeld. Je wordt op tijd geïnformeerd over het tijdstip van bezorging. De bezorgers zijn klantvriendelijk en doen wat afgesproken is.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Fam. Verkooijen 12-02-2017 In de winkel gekocht

Laptop gekocht, goed advies, vriendelijke afhandeling

Goed geholpen door een jonge man die wist waar hij het over had.
Ook de afhandeling aan de kassa was zeer oke.
BCC Breda bedankt !!!

Norbert Krause 12-02-2017 Via de website gekocht

201611-004528769
Heb een koelkast van Siemens gekocht in het outlet center en deze is vervolgens zonder luchtrooster aangekomen. Met dank aan Sandra en Editha van de klantenservice is het deel dan naar 2 maanden geleverd. Beter laat dan nooit!
Groetjes Norbert Krause, Etten-Leur

dhr J. van de Wege 11-02-2017 In de winkel gekocht

dhr

We zijn zeer tevreden van de winkel in Oostburg, waar ze ons zeer goed hebben geholpen en we een goede service kregen.

annet 11-02-2017 In de winkel gekocht

Service en levering wasmachine.

Na via internet informatie te hebben opgezocht over diverse soorten wasmachines bleven er 3 machines over waartussen wij een keuze wilden maken. Prijzen vergeleken en BCC hoorde bij de laagste prijzen voor deze machines. Op de webside van BCC vond ik ze. In de winkel nadere informatie gevraagd en verder kunnen vergelijken. We werden vriendelijk te woord gestaan goed geholpen en vragen beantwoord. ook heeft de verkoper extra info, op de computer opgezocht.
De levering ging volgens afspraak. Dag van levering in de winkel afgesproken. De ochtend van levering tijdstip met een marge van 2 uur. En een half uur voor levering een telefoontje.
Verliep prima.
Ook op de audio afdeling hebben we informatie gevraagd. Verkoper heeft diverse systemen uitgelegd en verschil laten horen.( De mogelijkheden van een systeem uit een hogere en lagere prijsklasse ). Hierbij voordelen van beide verteld. Gericht op info. geven zonder iets aan te prijzen of het duurdere systeem naar voren te brengen.

Marcel 11-02-2017 In de winkel gekocht

BCC Arnhem-Zuid

Low Pricing en High Service is niets te veel gezegd.

Ongeveer 2 jaar geleden kochten we een AEG warmtepompdroger bij BCC. We werden uiterst vakkundig en vriendelijk geholpen door S. Van Zomeren.

In januari 2017 kochten we een Miele stofzuiger (zeer scherp geprijsd, ondanks de Mediamarkt 21% weken). Superfijn geholpen door C. Goudriaan, een Miele fan.

Afgelopen week hebben we bij BCC een AEG wasmachine gekocht. We werden geholpen door onze favoriete verkoopster S. *****. Aanvankelijk kocht mijn vrouw een Siemens. Dat voelde toch niet zo goed en de koop werd (zonder nieuwe koopverplichting) geannuleerd.

Kortom: we zijn erg tevreden met BCC Arnhem-Zuid. Ik kan de winkel iedereen aanraden. Wat betreft prijs, service, kennis en klantvriendelijkheid een lastige concurrent voor Mediamarkt en internet.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Marc76 11-02-2017 In de winkel gekocht

Prima service

In BCC vestiging Hengelo Plein Westermaat zijn wij uitermate correct, deskundig en vriendelijk geholpen door medewerker Erik-Jan. Wij komen zeker terug!

john 11-02-2017 In de winkel gekocht

geweldige service gehad van bcc roosendaal

we hadden een siemens vrieskast gekocht bij bcc dit was tijdens een btw actie van een andere keten maar bij bcc gelijk voor dezelfde prijs nu stond er nog een bij de sale deze had een klein deukje en was ook nog 90 euro goedkoper dus werd het deze vriezer . nu ging er wat mis met de levering en bleek dat er meer schade aan was we zijn hiervan op de hoogte gesteld en kwam bcc met een oplossing en werd er gelijk een nieuwe besteld voor dezelfde prijs van de sale vriezer want het was hun schuld zei de medewerker dit is klasse daarom een dikke tien en de volgende aankoop zal zeker weer bij BCC zijn

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

vasen 10-02-2017 In de winkel gekocht

BCC nieuwsbrieven ellende

BCC wil graag je email adres als je iets koopt, kunnen ze je de factuur sturen. Maar vervolgens krijg je elke dag spam waar afmelden niets helpt. Zelfs na contact met BCC blijven ze mailen en kunnen ze zogenaamd niet jouw prive gegevens wissen.

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

A. 10-02-2017 Via de website gekocht

Een waardeloze belofte

Laptop besteld.. Hij zou op voorraad zijn. Zoontje heel blij! We zouden volgende dag bericht krijgen over de levering. Wel al een factuur/betalingsbevestiging ontvangen. Geen bericht op de dag van levering... hele dag vrij genomen om te wachten. Kwam niet binnen! BCC gebeld, blijkt het product UITVERKOCHT te zijn terwijl de site de vorige dag aangaf dat er GENOEG op voorraad was. Zelfs uren later gecheckt en het was er nog! En heel grappig.. maar paar minuutjes voor we hebben gebeld stond het pas op uitverkocht! Leek in ons perspectief wel alsof ze het speciaal voor ons hebben veranderd ofzo! Service is wel oké.. De terugbetaling duurde alleen ook wel heel lang! Ongeveer 5 werkdagen zou t moeten duren, en we kregen het pas na 10 WERKdagen!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Betty 10-02-2017 In de winkel gekocht

gewoon goed geholpen

Medewerkster wist gelijk wat ik bedoelde en ik was binnen 5 minuten klaar. Kleindochter heel blij met haar koptelefoon.

T. Rietdijk 09-02-2017 In de winkel gekocht

T.Rietdijk

Ik werd heel vriendelijk en goed geholpen. De verkoper legde alles heel geduldig uit en heeft alles voor mij overgezet . Daar ben ik heel blij mee, want ik ben niet jong en vind sommige dingen niet makkelijk. Fijne verkoper .

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

EH 09-02-2017 Via de website gekocht

Te late levering

Dit is niet zo zeer een beoordeling, maar een tip. Indien "voor 23:59 besteld, morgen in huis" niet waar gemaakt kan worden. Toon dit dan ook niet op de site, maak er desnoods 23:30 van, indien er dan 100% garantie is dat het lukt. Dit om teleurstellingen te voorkomen.

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

det4700 09-02-2017 In de winkel gekocht

TV gekocht

Zeer goed geholpen. Zelfs koffie gekregen. ook wel erg snel geholpen en dat was ok. ook wel advies gekregen was ok. ook advies verzekering

J.M. de Heus 09-02-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende uitleg producten en klantvriendelijk personeel

Waren op zoek naar een nieuwe tv en soundbar. Door personeel BCC Sliedrecht werden wij op een prettige manier voorzien van alle gewenste informatie en werd er duidelijk uitleg gegeven omtrent de producten.

Prima Service

Theodorus 09-02-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Met deze levering en eerdere ervaringen, raad ik aan om zo te blijven door gaan met deze werkwijze en waar de klant nog koning is.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

franky 08-02-2017 In de winkel gekocht

Very Happy

BCC , Alweer bedankt voor de goede service , voel mij altijd thuis in al jullie winkels Great service is very True !!

Hj 08-02-2017 In de winkel gekocht

Wat een heerlijke rustige man de heer X

Al jaren klant bij BCC ,maar nog steeds naar volle tevredenheid,de keus was moeilijk,maar als eerder gezegd de heer X,heeft ons weer super geholpen
We hopen van onze aankoop weer lang mogen genieten
Ook de prijs is altijd zeer goed,bediening super,kom daar heel graag weer terug

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel