BCC - Reviews & Ervaringen

Deze score is berekend op basis van 12258 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.9

Kevin 18-06-2018 In de winkel gekocht
Hoorn

Geweldige service!

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Super goed geholpen. Enorm vriendelijk personeel! BCC Hoorn is een aanrader! Personeel nam de tijd om me te helpen en luisterde echt naar mijn wensen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ruben 18-06-2018 In de winkel gekocht
Nijmegen, Hertogplein

Scherp geprijsd

Tijdens mijn eerste bezoek aan BCC in Nijmegen heeft de medewerker mij uitgebreid te woord gestaan. Na zo'n 15 minuten was er een hoop gezegd, maar was ik nog niet heel veel wijzer geworden. Mede door mijn eigen research vooraf kon ik uiteindelijk toch een selectie maken waaruit ik wilde gaan kiezen. Ik had niet het idee dat mijn gesprek met de verkoper hier veel aan heeft bijgedragen. Het was vooral prettig om diverse laptops eens in de hand te kunnen hebben.

Tijdens het tweede bezoek was er een andere medewerker waarbij ik ook niet het idee kreeg dat hij zeer veel verstand van zaken had. Beide medewerkers waren echter wel erg vriendelijk en namen alle tijd.

Het aanbod laptops is redelijk, maar houdt niet over. Een scherm waarop de verschillende laptops te vergelijken zijn, ontbreekt. Dit zou prettig zijn.

Aangezien BCC de goedkoopste was voor een laptop met de specificaties die ik zocht ben ik toch over gegaan op de aankoop van mijn laptop via BCC.

In het vervolg zal ik ook elders gaan kijken naar laptops. De kennis en service in de winkel kan aanzienlijk beter, maar de geboden service is voldoende.
Ik zou BCC Nijmegen dus aanraden wanneer dit de goedkoopste aanbieder is voor de laptop die je zoekt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Vakkundigheid personeel

Jan 18-06-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam bilderdijkstraat

Van a tot z goed geholpen

Binnengelopen voor een advies. Goede uitleg. Prijzen als op internet. Thuisinstallatie van inbouwvaatwasser gratis (vanwege een actie). De planning via mail en telefoon uitstekend, en de installatie vlot. Kortom, zekerheid van je aankoop.

marja 18-06-2018 In de winkel gekocht
Alexandrium Rotterdam

Geweldig personeel

Geholpen door Edwin in locatie Alexandrium Rotterdam. De man was uiterst vriendelijk, meedenkend en deskundig. Zijn speciaal voor hem naar deze locatie teruggegaan terwijl we dichtbij ook een bcc hebben

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ingrid 18-06-2018 In de winkel gekocht
Sittard

Top service

Prima service met vriendelijk personeel dat verstand van zaken heeft. Onze volgende elektronica aankoop zal zeker weer bij BCC zijn.

F.R.Tissen 18-06-2018 In de winkel gekocht
Alexandrium Capelle aan den IJssel

Prime service

Prima apparaat werdt aan bevolen door de verkoper, thuis gelijk geprobeerd werkt goed
Beste koffie en goed warm

Tom 18-06-2018 In de winkel gekocht
Beverwijk

Goede Service

Ruime aanbod van Koelkasten, goede service en snelle goede levering op een zondag in het aangegeven tijdsbestek

Rene Wassink 18-06-2018 Via de website gekocht

Goede prijskwaliteit en super service

Shop is gebruikersvriendelijk, de prijs is goed en geen onverwachte bijkomende kosten. Afspraken worden nagekomen. Hier kun je op vertrouwen.

Selien 18-06-2018 In de winkel gekocht
Barendrecht

Goede service!!

Er was een ruim assortiment en daardoor van ook verschillende prijsklasse dus voor ieder wat wils, zeer tevreden.

Maaike 18-06-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Zeer goed en persoonlijk geholpen!

Omdat BCC bekend staat als de winkel met de laagste prijs, zijn mijn vriend en ik daarheen gegaan omdat we witgoed nodig hadden voor ons nieuwe huisje samen. We kwamen in de BCC in Arnhem en gaven daar direct aan dat we op zoek waren naar een vaatwasser, wasmachine, wasdroger en combimagnetron. We werden direct naar de juiste medewerker geleid en deze heeft ons heel goed geholpen. Hij luisterde naar onze wensen, budget en waar we de apparaten voor gingen gebruiken en kon ons zeer goed van advies voorzien. We konden de wasdroger en combimagnetron meteen meenemen en de medewerker hielp ons deze in de auto te laden. De andere apparaten worden binnen een week geleverd, top! Wij zijn zeer tevreden en komen hier graag terug.

annie 18-06-2018 In de winkel gekocht
Hengelo

Geweldig en klantvriendelijk

Super goede bediening en voorlichting ben nu voor zowel een wasmachine als een stofzuiger geweest iedereen op welke afdeling ook is goed en vriendelijk

Pieter 18-06-2018 In de winkel gekocht
BCC Loosduinseweg

Goede voorlichting en deskundig advies

Betrouwbaar en ruime sortering je kan goed vergelijken met een deskundige. Praat liever met een deskundige dan aankopen via internet.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Robert 18-06-2018 In de winkel gekocht
Bergen op Zoom

Top geholpen!

We wisten al wat we wilden, hadden toch wat vragen. Daarmee zijn we goed geholpen. Het product was niet in de winkel, maar is de volgende dag thuis afgeleverd. Helemaal top!

A.W.J. van Zon, Den Hleder 17-06-2018 In de winkel gekocht
Den Helder

Goedkoper kan bijna niet

Wij waren opzoek naar een nieuwe wasmachine. Onze Miele was inmiddels 19 jaar oud en begon een eigen leven te lijden. In de winkel stond er 1, maar die hadden we op het net goedkoper gezien dan in de winkel. De verkoper (Ron) vroeg waar we dat hadden gezien. bij Coolbleu. Geen probleem we gaan met ze mee en de prijs werd aangepast naar het Coolbleu bedrag. Beter kan toch niet. En door de drukte kon hij ook op zondag worden geleverd. Naar de badcel gebracht en aangesloten, oude apparaat meegenomen, en klaar is BCC.

17-06-2018 Via de website gekocht

Prima aankoop bij bcc.

Prima snelle levering voor een goede prijs. Goed op de hoogte gehouden ook. Product zat prima verpakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan Peeters 17-06-2018 In de winkel gekocht
Breda

Goede en vriendelijk service

Ik werd vriendelijk maar niet opdringerig aangesproken met kan ik u helpen.
Over het product (Hoofdtelefoon) was ik een beetje sceptisch maar de verkoper verzekerde mij als het product echt niet voldoet aan mijn verwachtingen dat ik het kon retourneren.
Goed geholpen en een tevreden gevoel.
Ook de e-mail met de elektronische factuur is handig.
Groet, Jan Peeters

Ed 17-06-2018 In de winkel gekocht
Eckersrijth

Hele prettige service

Overzichtelijk, goed te vinden, prettige bediening en goede uitleg. Spullen staan aantrekkelijk uitgestald

Django Jansen 17-06-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Snelle levering en een goede prijs! Zelf levering op zondag! dat had ik niet verwacht! Top! Mijn woonkamer is op de eerste verdieping en ze tilde de zware koelkast zelfs omhoog!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

els van Eiet 17-06-2018 In de winkel gekocht
Bilderdijkstraat A'dAM

fantastische service!!

ik heb meer bij Bcc eern aankoop gedan..kreeg gde info.op mijn vragen.betreft het Artikel.. Daarnaast de service was prima..daar je 1 mail ontvangt met de tijd van aflevering.en óók een sms.hoe laat men komt..en een telefoontje..totaal in de trant van veiligheid..

Bart 17-06-2018 In de winkel gekocht
Goes

Prima informatie en een vriendelijke medewerker. Top

BBC heeft een mooie uitstraling, vriendelijk personeel en neemt de tijd voor informatie .
Lig op een prima locatie en is goed bereikbaar.

Siem 17-06-2018 In de winkel gekocht
Bcc Hoorn

Goeie service

Ik werd door de medewerkers goed geholpen.
Ook werd ik over de producten goed ingelicht en luisterden ze goed naar wat ik wilde.
Daarnaast hadden ze me goed advies gegeven dat ik heb gevolgd. Waarmee ik erg blij mee ben.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Gonneke 17-06-2018 In de winkel gekocht
Den Bosch

Mooie grote winkel!

Ruime mooie winkel met vakkundig personeel ,dat zeer vriendelijk en behulpzaam was.
Op mijn vraag over een mobiel werd een zeer goed en fijn antwoord gegeven.

Lex 17-06-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort

Topverkoper

Ik werd zeer rustig en persoonlijk te woord gestaan. De vriendelijke verkoper heeft mij heel deskundig en transparant alle opties en alternatieven laten zien en horen. Ik was aangenaam verrast door zijn eerlijke, persoonlijke visie. Zonder zijn adviezen had ik twee beoogde artikelen gekozen en afgerekend. Nu heb ik de basis aangeschaft en overweeg ik serieus om binnenkort het hele audiosysteem van Bose in mijn nieuwe woning te gaan installeren. Net als voorgaande keren kom ik, na de nodige voorinformatie en vergelijkingen via internet en de duidelijke website van BCC, altijd weer als eerste bij BCC uit. Met name het feit dat we samen in de winkel open en eerlijk de websites van de concurrentie kunnen bekijken, voor de optimale prijs-kwaliteitvergelijking, is voor mij telkens weer tijd- en moeitebesparend en van doorslaggevend betekenis. Kortom, met BCC ga ik graag in zee.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

klaas 17-06-2018 In de winkel gekocht
breda

geweldige service

de service was goed en werd goed geholpen, ik ben te vrede met de aankoop en klantvriendlijkheid en de winkel als top beschrijfen

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Reijntjes 17-06-2018 In de winkel gekocht
OOSTERHOUT (N.B)

Vriendelijk en goed winkel personeel.

Deze winkel zijn erg goed in productie informatie,erg vriendelijk en correct en hulpvaardig. Wordt graag in deze winkel (oosterhout,nb)geholpen.kopen daar graag onze producten die we nodig hebben.

Mevr H Dingerdis 17-06-2018 In de winkel gekocht
Nijmegen

Super service

Geweldig en deskundig geholpen wij hebben er een goed vertrouwen aan overgehouden. En gaan er zeker van uit dat wij een goede koop hebben gedaan.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J Bezemer 17-06-2018 In de winkel gekocht
Struytse Hoeck Hellevoetsluis

Uitstekende shop zo koop je daar graag, prijs aangepast zonder morren, heel vriendelijk personeel, helpen je graag en met uitstekende uitleg, en als dan de aflevering ook zo goed is, ja wat heb je dan nog te klagen, nee toch. Al met al een uitstekende ervaring.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Niek van der Aar 17-06-2018 In de winkel gekocht
Maxis, Pampusweg

Goede verkopers, prima bezorgers

Ik koop al jaren bij BBC -in verschillende filialen - en ik heb nooit spijt gehad van een koop. Steeds goede en adequate adviezen van de verkoper. Nooit een klacht over bezorging en bezorgers. Dde laatste kopen steeds een SMS gekregen en waar krijg je een mededeling van een bezorgtijd die tussen de twee uur ligt. Kortom ik heb geen enkele reden om elders te kopen, want ook de prijzen deugen.

Fred 17-06-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk

Prima service en begeleiding

Vriendelijk personeel, hulpverlenend. Erg prettig. Daarnaast duidelijke uitleg en vrij in keuze gelaten.

FVH 17-06-2018 In de winkel gekocht
Beverwijk

Snel en deskundig geholpen

......nam de tijd en heeft me prima geholpen. Duidelijk uitleg en geen poespas. Ook de medewerker aan de kassa gaf duidelijk tips over garantie.

Arno 17-06-2018 Via de website gekocht

Snel, goed en betrouwbaar. Aanrader.

Ipad 2018 besteld en zoals de site aangeeft de volgende dag voor 18.00 uur al in huis. Eenvoudige bestelprocedure, verzending goed te volgen, prettige aftersales. Aanrader BCC.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

I Sipman 17-06-2018 In de winkel gekocht
WC Schalkwijk Haarlem

Geweldige service

Het personeel wat hier werkt is heel service gericht,ze nemen de tijd voor je en zijn nooit te beroerd om iets extra te doen.
Nadat de TV , die nog in de aanvullende garantie viel , niet meer gerepareerd kon worden is er zo snel mogelijk , binnen 5 dg een nieuwe bezorgd en geïnstalleerd door iemand vh personeel, ook mijn nieuwe mobiel .. prima winkel, in het winkelcentrum Schalkwijk in Haarlem

Hanneke 17-06-2018 In de winkel gekocht
Oostpoort Amsterdam

Goede en persoonlijke service!

De winkel is ruim en overzichtelijk en je hoeft niet eindeloos te wachten op hulp!! De mensen van de winkel staan niet uitgebreid met elkaar te praten en als je een keer het ergens over hebben, betrekken ze de klanten bij hun gesprek. Je voelt je als klant dus echt thuis in die winkel. De mensen van de winkel nemen de tijd voor je en leggen de dingen echt goed uit en tonen alternatieven met hun voors en tegens waardoor je een afgewogen keuze kan maken.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mary Maas 17-06-2018 In de winkel gekocht
Breda

geweldige service en verkoop

Geweldig geholpen door een verkoper die wist waar hij het over had, en prijs van het product was aantrekkelijk.

Peter 17-06-2018 In de winkel gekocht
Ede

Erg klantvriendelijk en professioneel.

Op nette manier geholpen en antwoord gekregen op alle vragen die ik had. Verkoper was erg vriendelijk en behulpzaam.

Fiona 17-06-2018 In de winkel gekocht
Bcc Den haag oude haagweg

Geweldige service

Je wordt hier super goed en erg vakkundig geholpen de verkopers weten waarover ze praten en hebben verstand van de producten die ze verkopen echt toppers

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jolanda 17-06-2018 Via de website gekocht

Super service!

Helaas pas na een vervelende ervaring bij de concurrent bij BCC terecht gekomen. Gelukkig kwamen zij wel de afspraken na en werd mijn bestelling op de afgesproken dag en tijdstip bezorgd. De bezorgers waren erg vriendelijk en werkten vlot. Kortom, volgende keer gewoon meteen naar de BCC

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tobie 17-06-2018 Via de website gekocht

Aardig personeel maar het product?

Had een nieuwe wasmachine online besteld de ZANUSSI ZWF71443W toen die was geleverd en geïnstalleerd deden we een test run en begon de machine te leken. Bcc gebeld en werd een nieuwe na een week geleverd maar helaas lekte die ook weer gebeld weer een nieuwe en het zelfde verhaal dit 3x herhaald na dat de 3 machine ook lekte en ik geen vrije dagen meer kon opnemen om thuis te zijn hebben ze me een ander merk machine geven nu geen probleem maar heeft wel even geduurd. Al het personeel aan de telefoon en de bezorgers waren zeer vriendelijk

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• Levertijd

Joel 17-06-2018 Via de website gekocht

Heb net mijn wasmachine binnen keurig op tijd geleverd

Makkelijk te bestellen ,tussen 2uur gebracht ,niet hele dag wachten en voorzichtige en nette bezorgers

MichelleL 17-06-2018 Via de website gekocht

Top service

Hele snelle levering, zelfs op zondag. ‘s ochtends weet je in welk tijdvak van twee uur er wordt bezorgd, waardoor je de rest van de dag je eigen plan kan trekken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fam. van S. 17-06-2018 In de winkel gekocht
Venray

Super goed geholpen!

Fijne winkel waar je altijd goed geholpen wordt. Wij hebben een Fitbit horloge gekocht welke nog in de verpakking zat. Voor we deze kochten wilde we wel zeker weten dat deze past. Dit was geen probleem!

Carry 17-06-2018 In de winkel gekocht
Zouterwoude Rijndijk

Goed geholpen

Het ziet er allemaal keurig overzichtelijk uit. En er is voldoende personeel in de winkel om je te helpen. En ze leggen ook precies uit wat de verschillen zijn tussen bepaalde keuzes.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

S Houterman 17-06-2018 Via de website gekocht

Fijn product, goede prijs, fijne service.

Deze winkel heeft heel veel verschillende artikelen. Ik zocht naar een goede betaalbare tv die je makkelijk en snel kunt vinden op de website. Nergens kon ik deze televisie voor deze prijs zo snel thuisbezorgd hebben. Heel vriendelijk personeel kwam deze afleveren. Ook telefonisch met extra vragen werd ik fijn geholpen. En een ander heel groot pluspunt is dat er een levend persoon achter de chat zit, die robots vind in onpersoonlijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Petra 17-06-2018 In de winkel gekocht
denhaag

Prima service, nette winkel

Wij vinden het erg prettig dat er netjes met je meegedacht word over hoe je het beste een zo goed mogelijk product kan kopen voor een uitzonderlijk lage prijs.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marloes 17-06-2018 Via de website gekocht

Levertijd

Ik baalde ervan dat op de site staat 'vandaag besteld, morgen geleverd' en dat midden in het bestelproces bleek dat de levering maximaal 15 dagen zou duren. Hier werd geen reden voor gegeven. Uiteindelijk kwam mijn droger na ongeveer een week.

FRIDA BADOUX 17-06-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Sympatiek.

Door de persoonlijke aandacht en tijd die de medewerkers voor je nemen, het meedenken met oplossingen en de goede prijsstelling is BCC voor mij al jaren de winkel waar ik als eerste naar toe ga. Wat een groot verschil met de Mediamarkt waar ik uit principe niet wil komen, te veel, te groot en vooral te onpersoonlijk.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ernst/SONOS 17-06-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort

Eerlijke en duidelijke service.

16 juni na al wat verdiept te hebben in een beetje goede speaker op het internet besloten om het zelf eerst te ervaren in een winkel. Na eerdere goede ervaringen bij de BCC in Amersfoort, besloten wij hier te gaan kijken/luisteren. Na een goede eerlijke en niet onbelangrijk duidelijk uitleg over de sonos play 1 hebben wij 2 speakers aangeschaft. Na een gemakkelijke installatie kan je via de app van sonos zeer gemakkelijk je speakers bedienen. Het geluid is verrassend goed ook in je tuin, hier kan je rustig een feestje mee maken.

Mandy 17-06-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Eerlijk deskundig advies

Tegenwoordig kunnen we alles online bestellen, maar bij grote/dure aankopen is een goed advies erg belangrijk en daarvoor ven je bij BCC op het juiste adres

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henk 17-06-2018 In de winkel gekocht
Oostburg

Zeer goed geholpen en geweldige service!!

Persoonlijk goed geadvisseerd in de keuze. Een zeer goede service en heel vriendelijk personeel. Ook werd er voldoende tijd voor het advies genomen!!👍🏼👌

Hector 17-06-2018 Via de website gekocht

Gewoon, normaal zoals het hoort te zijn

Eerder in de shop geweest, vriendelijk en correct te woord gestaan en locatie in de buurt. Dit laatste is erg belangrijk in verband met directe contact