Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 736 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Sven Mollen 20-01-2021

Altijd goede en snelle service bij bax-shop!!
Na minder dan 1 jaar brak mijn headphone, en was er zeker van er goed mee om gegaan te zijn. Ik had de headphone opgestuurd en vond zelf op dat moment dat ik wel het recht had om hem te ruilen/gerepareerd te krijgen, maar dat ging helaas niet vanwege dat het onder "ruwgebruik" viel..
Maar uiteindelijk na wat mailen snap ik volledig wat er word bedoeld en ben ik zeer tevreden over hoe het uiteindelijk opgelost is!
Verder ben ik ook zeer tevreden over de snelle levering en goede communicatie met de service!!

Marianne 20-01-2021

Goed advies per telefoon en snelle levering .
Product is van prima kwaliteit.

Hemang 20-01-2021

I ordered the stand and stoool for playing my keyboard. As well as a book on playing the piano. The delivery was very fast even during corona. The staff was extremely helpful. Even though I initially had issues with the payment, the staff reached out to me and ensured that the products are delivered on time. The quality of products is good and the staff even ensured later that the delivery has been received in order. The packaging was also excellent quality ensuring that no damage is done during transport. Very good first experience with Bax Music.

Mark 20-01-2021

Het product was nog beter dan ik had gedacht en dat voor een zeer schappelijke prijs.

De service en levering was top. Het product weer binnen de aangegeven bezorgtijd geleverd en het was stevig ingepakt zodat er geen schade kon ontstaan aan het product.

Bedankt Bax voor weer het leveren van een goede service

Chris 19-01-2021

Altijd goede service bij Bax. Kleine of ingewikkelde vragen, altijd snel antwoord. Levering altijd goed en op tijd. Als er wat terug moet is dat ook geen probleem.

Marc De Coster 19-01-2021

De site was gemakkelijk en eenvoudig. Goede verklaring op elke instrument. Verzending was express.
en de keyboard Fazley was exact wat ik zou. Dus ik ben blij.

Erik 19-01-2021

Eenvoudig werkende website, ik kon vrij gemakkelijk vinden wat ik zocht. wel raar dat kortingen op een bepaald artikel niet vanzelf in de winkelmand verwerkt worden, maar je deze handmatig in moest voeren. De betaling verliep snel en netjes. De verzending daarentegen was niet netjes. alles lag op voorraad en zou de dag erna verzonden worden. Vrijdag besteld, dus zaterdag in huis.. Echter door drukte van DHL bleef mijn pakket achter en zou pas na het weekend bezorgd worden. Alle emails zijn geautomatiseerd, dus ze laten niet weten dat het pakket vertraagd is, dus je verwacht de hele dag een bezorger. Na zelf aan het eind van de dag contact gezocht te hebben kom ik er achter dat het maandag zou worden, prima, maar laat het dan even weten. Als dan DHL dan zelf ook nog een fout maakt door het pakket met een verkeerde route mee te sturen, (kan Bax niets aan doen dat weet ik) dan is de beloofde "morgen in huis" ver te zoeken. Uiteindelijk woensdag middag in huis. net op tijd voor de verjaardag , dat wel. pakket was goed verpakt, gitaar goed beschermd. tevreden met het product, dus hopen dat we bij een volgende bestelling meer geluk hebben.

Akai_Clarity 19-01-2021

Waarom geef ik Bax-music 10 punten? Omdat Bax-shop dit verdient! Service, kwaliteit/prijsverhouding zijn boven ideaal,het gemak van bestellen via Ideal en Paypal.
Al heel wat jaren bestel ik bij Bax-music en dat blijf ik ook doen.
Met weinig moeite vind ik een geschikt artikel in een overzichtelijke online-store, het gemak dient de mens, toch?
Wat men mij ook mooi over andere stores vertelt.....doe geen moeite want ik blijf bij Bax-music.
En daarmee basta!
O ja, Bax-music is zo Cool en dat speelt heerlijk op in mijn gevoel !!

dirk 19-01-2021

Zeer groot assortiment. Scherpe prijs. Af en toe echte koopjes te doen via B-stock producten. Zeer vlotte levering thuis binnen de afgesproken tijdslimiet.

Lennart Sprong 19-01-2021

Ik vind het echt super, ze bezorgen het netjes op tijd de dag na je bestelling en dat zonder verzendkosten. Ze verkopen een hoop leuke spullen voor weinig onder andere FL Studio die als je die direct via de FL studio site wilt kopen 110 euro is en als je hem bij Bax Music koopt kost ie maar 93. Kortom sinds dat ik m'n Akai mpk mini heb gekocht ga ik hier zeker vaker dingen voor m'n Music gebeurde kopen waar ik een week geleden mee ben begonnen

Hans 19-01-2021

Ruime keuze basgitaarkoffers tegen scherpe prijzen! Duidelijke omschrijving en voldoende foto's, zodat ik zeker wist dat ie geschikt was voor mijn P-bas. Levering ondanks drukte gewoon op de afgesproken dag.

Frank 19-01-2021

Duidelijke, transparante afhandeling en communicatie via mail bij bestelling van producten via de website, top!

Henk 19-01-2021

B-stock product gekocht bij Bax (Presonus Faderport v1). De productomschrijving klopte exact en het product zag er netjes uit (klein krasje zoals vermeld en op de foto's te zien, dus correct). Snel geleverd (ondanks de piekdrukte) en werkt prima! Tevreden klant.

Margriet 19-01-2021

Pianokruk en pianolampje besteld voor mijn dochter. De kruk is mooier dan op de foto en het lampje voldoet uitstekend. Mijn dochter is er erg blij mee.

Sjoerd 19-01-2021

Alles perfect geregeld was de volgende dag binnen precies volgens afspraak en perfect product

Say 19-01-2021

I love the design and the sound. However, the tuning goes off so easily. I literally have to tune it almost every 3 hours without any exaggeration. This means that you have to tune it every single day and the tune goes off while playing the instrument.

Joël Wever 19-01-2021

De website is duidelijk en overzichtelijk. Daarnaast is de communicatie over de levering duidelijk en wordt het pakket goed verpakt en op tijd geleverd.

Fenn 19-01-2021

Ik heb ik voor kerst twee producten voor mijn gitaar besteld. Ik ben erg blij met de lage prijs maar de hoge kwaliteit van de producten. Zelfs in de kerst/sinterklaas drukte werden mijn artikelen snel geleverd. De artikelen kwamen onbeschadigd aan en zaten netjes ingepakt! Ik ben erg tevreden!

Matthijs 19-01-2021

Bax doet altijd wat het zegt dat het doet. Muziek voor weinig. Waar in het verleden de muziekindustrie erg goed was in het flink verdienen, zorgt Bax er voor dat je mooi kwaliteit spul kan krijgen zonder dat je je ziel moet verkopen.

Snelle levering. Goede service (Er zou een nalevering komen, ben netjes teruggebeld met de info hoe het zou verlopen) en een zeer ruime keuze.

Als ik weer iets nodig hebt op muziekgebied ga ik als eerst bij Bax snuffelen.

Carolien 19-01-2021

We hebben op zondagmiddag een keyboard besteld en maandagavond al werd ie bezorgd! En supergoed ingepakt ook!

Jeroen 19-01-2021

Nieuwe gitaar besteld op maandagavond en netjes op dinsdag al geleverd. Alles goed verpakt zodat de bestelde spullen niet kunnen beschadigen.

Verder ook een goed toegankelijke website die niet alleen wil verkopen maar ook genoeg educatieve gratis info bied over instrumenten en muziek. Kortom een aanrader om hier je aankopen te doen.

E. Kuipers 19-01-2021

Mijn vaste winkel voor het bestellen van muziek gerelateerde artikelen. Altijd goed en snel, aanrader.

Sander Petiet 19-01-2021

Al meerdere spullen hier besteld, zeer tevreden ov34 Bax Music! Wordt netjes verpakt, goede kwaliteit en snelle levering! Een 10 voor Bax Music!

Direkte Democratie Nederland 19-01-2021

Bax Music is een bedrijf dat woord houd, doen hun best om je goed te informeren, wat soms niet lukt. Maar verder een goed georganiseerd bedrijf. Met de bestellingen wordt er duidelijk aangegeven wel of niet in voorraad. Is het in voorraad heb je inderdaad de volgende dag de bestelling in huis. Met retour sturen en andere artikelen was dit geregeld in 5 dagen, maar daar zat een weekend tussen en retour sturen van goederen. Ik hoop dat Bax Music deze goede service vast houd, ook in de toekomst.

J Hoek 19-01-2021

Goede kwaliteit kabels binnen Goede kwaliteit kabels gekregen en snelle levering